PANAS BERAPI! NIZAR LAKNATULLAH MENGHINA RASULULLAH SAW???

Ini adalah tweet Nizar Laknatullah! Aku tak mau gaduh dengan PAS sekarang ni, tapi bila ada manusia semacam Nizar Lahanat ni, aku tak tau nak cakap apa lagi dah. Apa pendapat korang pasal perkara ini?

Aku nak juga orang PAS komen pasal isu ni....

68 Responses to "PANAS BERAPI! NIZAR LAKNATULLAH MENGHINA RASULULLAH SAW???"

  1. Masalah Nizar, mungkin iman ana bermasalah. Tapi tak tahu le jika Pk Nik kata tak apa asal ahli PAS tak ada dosa, entah le cuba Tanya Pk Nik... atau Dato Harun Din nak komen.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul anon, aku pun nak tunggu jawapan dari Pok Nik atau Harun Din hatta Hadi pun kalau nak jawab takpe..

      Delete
    2. Mungkin ustaz Zahazan pun boleh jawab. Kami pun nak tau jawapannya.

      Delete
    3. Dah sah lah si nizar ni kurang ajaran ugama. Di nasihatkan supaya berguru semula sebelum terkeluar dari akidah lebih jauh. Juga tak layak jadi pemimpin.

      Delete
    4. Hello Anon 2.56 PM... SiNizar nie bukannya kurang ajaran ugama, tapi dia dah terlebih berugama. Dia jadi begini sebab kemaruk nak jadi MB sampai mati. Bila di bersarakan dari MB, otak dia dah jadi mereng. Ada sesiapa boleh tolong booking kan tempat dia kat Tg Rambutan. Lagi lama dia diluar nie, nanti lagi macam2 dia mengarut, sampai boleh jadi MURTAD....

      Delete
    5. Dah tulis gitu mmg dah murtad. Obvious. Tgk apa yg d duniawi sj. Ingat tak mati ke. Kulit pon dah berkedut. Elok tgk cerita tanah kubur chl 106...

      Delete
    6. ehhh,,,nt pok nik kata xpe-xpe boleh ckp cmtu,,nt dia cari nas2 dlm komik2 lawak tuk halalkn kata nizar,,ko caye tak?

      Delete
    7. Nanti bapak munafik perak tu akan pusing dan kata account dia kena hacked...akai depa ni aku tau sangat.

      Delete
    8. Zahazan tu sekor lg pencacai PAS.. tetiba je jd pencacai. Elok2 boleh sebarkan dakwah dlm IKIM, tiba2 declare jd pencacai PAS dn menyerang UMNO.

      Dia kufu rnikmat, saluran dakwah yg dia dpt dia tinggalkan sejak kemaruk duit dgn company majalan 'isle' nya. kemudian dia fitnah pd krjn yg selama ini berikan dia ruang sbg pendakwah.. inilah ciri2 MUNAFIK.. elok le bersahabt dgn NIZAR laknatullah!

      Delete
  2. Ni la akibatnya bila dah kawan rapat sangat dengan DAP.Hati pun dah jadi hitam. Adakah kau ingat benda2 cam ni lawak? Secara tak langsung puak2 yg tak reti pasal islam ni akan ketawakan kita. Apasal kau ni bodoh sangat2 sampai benda2 cam ni nak wat lawak?

    ReplyDelete
  3. Tetibe saya teringat kereta Camry Nizar terbalik ke 4 4 tayarnya naik keatas depan bangunan Umno...dulu ! puas aku cari logik akal tak jumpa sebab nya hari2 kereta lalu lalang di situ semua laju laju tak terbalik pun..faktor kebetulan kut ! WallahuAqlam.

    ReplyDelete
  4. Kita patut musnahkan para pemimpin yang merosakkan agama,bangsa dan negara......tidak kira dari parti mana.Demokrasi dan politik ini merugikan Islam,bangsa Melayu dan Tanah Melayu.

    ReplyDelete
  5. agak2 ler nak tanya soalan pun nizar oiii...
    tapi kalau nak tanya jugak...cuba jadi mat salleh..dia kaji alquran then mmg betul malaikat bergerak selaju speed of light..etc...
    tu la ko nizar...asyik temberang masa politik..terbawak2 sume benda nak temberang/loyar buruk...

    ReplyDelete
  6. Anonymous 2:45pm,

    mana ada kebetulan. Kesemua Qad' dan Qadar Allah semata-mata..

    ReplyDelete
  7. Dia ni sakit kronik meroyan sbb tak dapat duduk kerudi mb

    ReplyDelete
  8. darah binatang ni halal di tumpah kan...celaka lah kau binatang!!!

    ReplyDelete
  9. Dalam PAS pun banyak pemimpin2 liberal dan tak tau agama. Itu pasal la rilek aje kawan DAPigs.

    ReplyDelete
  10. Nizar nih kan aliPAS ? ? ?

    Sudah seMESTInya dia telah diJAMIN sorge ! ! !

    Apa saja perangai, perkataan maupun gerak hati die
    tidak mendatangkan mudarat ataupun dose
    kerana die aliPAS, begitu jua sedara2 nya Nga & Ngeh.

    ReplyDelete
  11. Relax laa semua . Jangan terlampau panas baran . Cool ...

    ReplyDelete
  12. si babi ni kalu nak mintak bukti, pecahkan kepala dia dulu tenguklah otak dia ada barah atau tidak. PERTANYAAN begitu samalah dengan bertanya NYAWA si babi ni letak dimana, dibontot ke di lutut!!!

    ReplyDelete
  13. Dah cuba memperlekehkan dan mempersendakan Agama. ( Quraan dan Hadis ) Dan mengajak manusia meragui/ mempersoalkan kuasa ALLAH. Manusia jenis ni jenis species bangang yg ALLAH kata" Telah AKU butakan hatinya dunia dan Akhirat"

    ReplyDelete
  14. Dia cuma tanya...so sebagai berbaik sangka kita sesama islam jawab saja sesiapa yang tahu....

    Jawapan aku : tak tau...

    Hehehehehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang sah lh die ni gile

      Delete
    2. Bodoh oii..bebaik sangka ape pd org SESAT lg JAHAT mcm NIZAR laknatullah tu? DIa bknnyer baru pelok Islam semlm. dn dia juga pesti tahu kesan dan akibat bebruat begitu akan menimbulkan persoalan ragu2 lain di kalangan org yg jahil dlm Islam!

      Ini isu Aqidah.jgn main2. tkut murka Allah kita tanggung! Nauzubillah!

      Delete
  15. ► Tanya la Tuan Guru Nik Ajis Alaihisallam.Tak pun cuba tanya Pope Khalid Samad Gereja.

    ► Kelajuan Buraq mugkin sama atau lebih dari laju dari cahaya.Kelajuan cahaya di dalam vakum lebih kurang 300km/s.Jarak KL-JB lebih kurang 375KM.Maknanya kalau kita naik Buraq tempoh perjalan kita dari KL-JB lebih kurang satu saat.Dari Skudai balik ke Segambut pulak lebih kurang 1 saat jugak.Total pergi balik KL-JB-KL hanyalah 2 saat.

    ► Tak pasti samada jasad Rasulullah turut bertukar menjadi molekul-molekul cahaya semasa dia memecut menghampiri atau melebihi kelajuan cahaya.Nizar Jamban Penjilat Jubor Cina DAP ni kena tahu Malaikat dan Buraq ni dijadikan dari Cahaya.Dia punya komen macam BABI HANJENG.Tak percaya pada kewujudan Malaikat.

    PtiiiHHH...!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap fakta ni. Cahaya bergerak pada kelajuan 300000 km sesaat
      Cahaya matahari sampai ke bumi lebih kurang 7.45 saat dlm jarak 95 juta km.

      Delete
    2. xkisah le fakta2 FIZIK yg penting Israk Mikraj benar berlaku tp sebarang kesan FIZIK negatif pd jasad Rasululllah, RASULULLAH terpelihara dr sbrng calar atau apa jua kekurangan. krn MAHA SUCI ALLAH TA'ALA YG TIDAK ADA SIFAT KEKURANGAN DAN DIA LAH TUHAN YANG MAHA BERKUASA LAHI MAHA BERKEHENDAK. JIKA DIA BERKATA JADI..MAKA JADILAH IA!!

      Delete
  16. Pundek Kutty orang bertanya pun kamu mengalabah betul2 kerturunan pria mengaku melayu bau badan mengalah kan kambing nak ngaku melayu sial 7 kerturunan mamak gila segala babi ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko laa jawab. Kalu tak tau diam. Jgn maki orang

      Delete
    2. Ni lagi sorang bapanya tak azan d telinga selepas d lahirkan.

      Delete
  17. nak popular dan menjadi hero dikalangan non Islam sanggup menghina agama sendiri sehingga terpesong aqidah dan sangat bangga bila dapat menghina bangsanya sendiri dan islam

    ReplyDelete
  18. Apa nak kecoh kecoh. Zaman jahiliah dahulu pun banyak soalan yang sedemikian daripada kaum musyrik dan munafik Mekah. Asasnya adalah "keimanan". Apa jawapan dari salah seorang sahabat Rasullulah SAW mengenai Israq Mikraj itu sendiri ? : "Apa jua yang dikatakan oleh Rasulullah itu.. aku benarkan". Beliau kemudian digelar dengan as Shidiq. Orang itu tentunya bukan Abu Jahal, Abdullah Ubay atau the champion Abu Lahab yg disebut dalam ayat Tabbat yadaa Abi Lahabin.. celakalah kedua tangan Abu Lahab) dan yang seangkatan dengannya.
    Wassalam,
    Z.
    www.saffanskot.22.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. NIZAR NIE DARI GOLONGAN ORG JAHILIAH KER ATAU DARI MUSYRIK DAN MUNAFIK.... SAJER TANYER ...

      Delete
  19. apa masalahnya? dia sekadar bertanya je, mungkin juga bukan pertanyaan tapi sindiran pada mereka yang tidak mempercayai kuasa Allah swt selama ni.

    mungkin juga pertanyaannya lebih pada golongan yang mendalami dan mengkaji ilmu Allah swt seperti golongan tarikat dan sebagainya.

    cuma golongan biasa,bila lihat pada secara kasar,secara nyata, pertanyaan seperti itu, dengan cepat menuduh sesat dan sebagainya.

    kita bukan Allah swt pun, hanya Allah swt yang tahu niat dalam hati saudara nizar tu.Belum tentu lagi niat dalam hatinya untuk menghina agama sendiri. Itu semua Allah swt saja yang Maha Mengetahui.

    cuma bagi kita, jika kita rasa kekurangan ilmu agama ni, cepat-cepatler belajar lagi selagi hayat masih ada di dunia ni. Jangan cepat menjatuhkan hukum dengan kejahilan kita tentang ilmu Allah swt. Biar lah yang lebih berilmu menjawab soalan Nizar tu.

    ReplyDelete
  20. sekurang2nya dia tak minum kopi dalam gelas stout, hehehe....

    ReplyDelete
  21. Orang sudah terlalu pandai jadi macam nilah aatu nak bodek kot-kot DAP nak bagi habuan.

    ReplyDelete
  22. NIZAR NI DAH GILA GAMAK NYA YA BUKAN GILA BUAT BUAT NI GILA KERTURUNAN MUKING BELAH EMAK NYA GILA TAK PUN BELAH BAPAK DIA YG GILA ORG GILA YG BERANI BUAT MACAM NI NAK KATA DIA NI ISLAM NAMA NIZAR JAMALUDIN MUKING NAMA NYA ISLAM TAPI HAKIKAT NYA KAFIR DAN TADA UGAMA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mak n bapak dia tak gila. Bukam salah ibu dia mengandung. Kalau tersurat memang dia nak gila sooo giler la dia ni
      Ir bijak pndai tak semestinya tak gila

      Delete
  23. Melayu sendiri pun sangsi dgn ugama sendiri.....hu.....

    ReplyDelete
  24. Nizar tu orang PAS. Kita minta CYBERTROOPER PAS buat komen...lah

    ReplyDelete
  25. Klu yg tanya tu budak belum baligh mungkin boleh terima tp itu pun agak sukar sbb kanak2 pun mudah terima bbdng dewasa sesat yg lebih suka mpersoalkan secara songsang tanpa ilmu. Sifat manusia beriman, apabila dibacakan ayat2 suci (kalam Allah s.w.t), mereka akan menerima tanpa ragu2. Namun begitu Tuhan juga menyuruh hamba2Nya berfikir dgn mengkaji alam sekeliling yg diciptaNya. Amat malang jk perkara ini bleh ditanyakan n ada yg x tau jwapannya. Dgn itu, budaya Islam Melayu yg hnya membaca Al-Quran tanpa memahaminya perlu ditukar kepda budaya membaca n memahami terjemahan Al-Quran spy x keliru sekalipun dgn perkara2 asas. Dalam Al-Quran juga jelas Tuhan menceritakan golongan jin pd zaman Nabi Sulaiman a.s boleh membawa takhta kerajaan Balqis dlm sekelip mata sj. Dalam surah Yaasin juga, TUhan mengatakan apabila Dia mengkehendaki sesuatu, dgn mengatakan Qul, maka jadilah. Allah s.w.t adalah Tuhan sekalian alam, amat mudah bagiNya menjadikan dari tiada kpd ada, apatah lagi yg lain dpd itu. Sbb itu org2 bukan Islam yg memeluk Islam melalui pemikiran n kajian mendalam lebih kuat n kukuh imannya, berbanding iman ikutan yg mudah terpesong dgn fitnah, hasutan, persepsi. Tuhan telah berpesan kpd umat manusia agar berpegang kpd Al-Quran n Al-Hadis spy tidak sesat selamanya hgga hr kiamat. Adakah nizar telah merujuk kpd kedua2nya tlbh dahulu sblm bertanya soalan yg jawapannya amat mudah sekali. Pertanyaan nizar mngesahkan dia sangat jahil n hati yg rosak? Mungkin lps ni nizar bleh tny mcm mne Malaikat Izrail bleh mengambil nyawa ramai manusia di pelbagai tempat, lautan, gunung, paya, gurun, dalam satu masa? Takutlah kpda balasan Allah s.w.t yg amat keras siksaannya. Wallahu'alam. Siapalah ustaz yg mengajar nizar masa kat sekolah dulu yer?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana kou tau dia jahil dan hatinya rosak? kau tuhan ke?

      Delete
    2. Pasal apa ko tak tau hati dia rosak? Selalu sangat duduk dlm kem dapig maki hamun orang dlm bahasa cina
      Ko faham dia ckp apa? Penyokong pas pun tepuk n sokong walau sepatah haram dia cakap tak faham

      Delete
    3. Nik Najis jg tuhan ke boleh tentukan siapa ahli 'sorga' dan neraka?
      Apakh pencacai persoal ke situ? tidka kan?
      so
      Bodoh betul pencacai atas 9.23. Sbb dia tnjukkan sifat hati dan Aqidahnya rosak lah kita tckp dia ROSAK.

      Tuhan bg hukum syariat sbg panduan lah nk beritahu org itu rosak ke atau elok! sekor lg sesat nk mampos.

      Delete
  26. Nizar ni memang gila pun...DIA pernah datang kampung aku....
    kat PERAK.....ada kenduri kahwin...mungkin DIA dijemput...

    Yang tak PelikNYE....boleh pulak DIA ambil mikrofon dari DJ....
    sempat lagi nak berceramah politik....

    Perkara ini berlaku beberapa tahun yang lalu...
    Selepas BN ambil alih Perak....

    ReplyDelete
  27. DS Nizar memang sengaja nak mengundang kontroversi umum,beliau suka menonjolkan diri melalui keceluparan diri.

    ReplyDelete
  28. Dia menhina nabi, bn pula menghina hukum dan syariat Allah.....serupa ler.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Red bean army detected here

      Delete
    2. Red bean army detected here..

      Delete
    3. Ini babi punyer red bean army komunis...

      Delete
    4. AnonymousJune 6, 2013 at 10:38 PM

      AnonymousJune 6, 2013 at 10:24 PM

      AnonymousJune 6, 2013 at 10:23 PM


      -----------------------------------------------

      Dia dan bn, serupa!

      Delete
    5. Dan kau serupa dgn dia...

      Delete
    6. Pas mempermainkan Islam...menjaja hudud , munafik dan memfitnah..lagi hina

      Delete
    7. kepala otak hang tk habis2 nk selamatkan najis2 pemimpin PAS gn kaitkan UMNO!! UMNO tk hina Nabi tp Nik Ajis Hadi dan Anwar terang2 hina ALLAH!

      Delete
  29. Nizar dah jadi anjing upahan DAPigs....apa nak diharapkan kalau dah jadi hamba kapir harbi. Pas patut buang ajer si nizar nie.

    ReplyDelete
  30. Kelajuan cahaya 300,000km/sec tetapi dikatakan bahawa Rasululullah SAW adalah satu-satunya manusia yg tidak ada bayang-bayang. Pelik tetapi benar.

    Al-Hakim al-Tirmizi meriwayatkan daripada Zakwan: “Sesungguhnya Rasulullah SAW itu tidak mempunyai bayang-bayang sama ada ketika berada di bawah sinar matahari, mahupun bulan.”

    Cahaya yg begitu punya laju pun tak mampu utk menimbulkan bayang sinarnya keatas jasad Rasululullah SAW.

    Rupa-rupanya YB Nizar pun pelik tetapi benar jugak. Dia lupa ke bahawa Allah yg menjadikan alam semesta ini. Jadi susah ke bagi Allah utk mengerakkan Israq dan Mikraj yg menakjubkan itu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Tp sblm kita nk cari pembuktian FIZIK pd Mukjizat2 Allah pd Nabi, elok kita persiapkan diri kiat dulu supaya ada bukti atau tidak itu bukan sandaran Keimanan.. jika tidak jdlah MUJASSIMAH mcm Nizar Laknatullah.

      Betapa hebatnya hukum FIZIK yg berlaku dgn kuasa ALLAH, kelajuan perjalanan MIKRAJ itu lebih laju dr kelajuan makhluk yg ada termasuk CAHAYA sehingga frequensi rambatannya xdpt cpture relatively bayang Nabi. Itu satu MUKJIZAT!

      betapa Maha Agungnya ALLAH TA'ALA bila DIA Berkehendak pd SESUATU!!

      Nizar org yg rugi dan rosak. beliau rosak akal dan iman krn byk membuat maksiat pd AGAMA!

      Delete
  31. nizar bila mahu anut islam?

    ReplyDelete
  32. Halaju kenderaan malaikat lebih laju berkali kali laju dari camry nizar terbalik. Soalan bodoh kena jawab dengan cara bodoh. Mcm ni org pun ada santau je

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nizar Haramjadah tu xtakut pn dgn TUHAN. sbb tu lepas CAMRY kebanggaan dia terbalik di jalan istana dekat bangunan UMNO Perak, nasib baik dia tak mampos, wpunketa dia almost total lost! klu org yg takut akan Allah pasti dia akan fikir, apa sbb, lihat balik apa perlakuan sblmnya. Dn tidk berani lg bermain2 dgn Allah dan menghina Sultan, pemimpin.

      Tp tgklah bila xmampos Tuhan nk tnjukkan dia ni manusia jahanam. dia akan cuba injak2 kefahaman Islam. Lilin TBH dia tk tanya pulak apa sbb kena pakai lilin? apa logik org Cina Mampos bunuh diri kena pakai lilin!

      Nizar ko akan terima balasan Tuhan seberat2nya. Ko tk insaf dgn apa yg sudha berlaku!

      Delete
  33. Sejak di paksa turun dari tahta MB si bahalol ini dah abih modal. Sekarang dah meroyan pulak.

    ReplyDelete
  34. nant dia jwb twitter saya digodam oleh org BN..or bukan dia yg jwb cai2 pr yang tolong jwbkan

    ReplyDelete
  35. BIAWAK betullah si PENYAMAR-PENIPU-PENGGANAS Cina-Cina Kristain Zionis - depa ingat orang Melayu/Islam bodoh!

    Ramai yang bukan Bumiputera terutamanya CINA RASIS BONGKAK dan TAMAK, menyokong DAP tetapi tidak mahu terdedah sebab nak terus membodohkan penyokong Melayu/Islam PKR dan PAS, untuk menyembunyikan rahsia mereka ini sebagai penganut Kristian Zionis, iaitu pertubuhan politik yang bertopengkan agama (yang palsu), sebagai senjata penjajah Barat-Zionis untuk menjatuhkan negara-negara/tanah-tanah Islam yang kaya minyak-gas/sumber asli lain/tanah subur, dan membunuh/merompak/memperkosa umatnya sesuka hati seperti yang kita boleh lihat di Palestin, Libya, Syria, Somalia, Afghanistan, Iraq, Lebanon, Mali, Pakistan, Selatan Thailand/Filipina dll. Ini termasuklah dengan puak Kristian Zionis sampai menyamar sebagai pejuang ‘jihad’ Islam untuk menghasut anak-anak muda Islam, untuk berbunuh sesama sendiri sekiranya berlainan mazhab dan doktrin, contohnya antara puak Shia dan Sunni (sila lihat http://www.globalresearch.ca/malaysia-supported-un-general-assembly-resolution-on-syria/5336502 oleh Dr. Chandra Muzaffar).

    Bahkan saya mengesyaki yang serupa dengan percubaan penjajahan pengganas Sulu MNLF dari Filipina di Sabah, yang ia dihasut oleh puak Kristian Zionis, yang mungkin menyamar sebagai Islam. Kerana keganasan mereka yang begitu melampau memancung dan menyembelih polis-polis kita yang majoriti Islam/Melayu, sedangkan pengganas Sulu ini adalah kononnya Islam, maka saya syak MNLF telah dimasuki dan dihasuti pengganas Kristian Zionis (tajaan Barat-Zionis) yang menyamar sebagai orang Islam.

    Bahkan di Malaysia ini juga ada puak Kristian Zionis menyamar sebagi orang Islam, untuk menghasut anak muda Melayu/Bumiputera lain yang Islam termasuk dari PAS/PKR, untuk menyokong DAP/PKR dan, untuk DAP boleh BELIT UMNO dari dalam!

    MAKCIK Tempurung.

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN paling penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung/Tempurong" untuk mengelirukan pembaca)

    ReplyDelete
  36. Pasti Ma'a alaiikat Maut sudah menjeling pada cawwwwwwwww !...... wahai Nizam ,
    nak glamer nak berpolitik nak joke' , bertempat ya !......... jangan ber main
    n permain kan Sunnah Sunnah Rassullullah NABI MUHAMMAD S.W ?...............
    mak babak kau termasuk dato' nenek kau , serta moyang moyang kau , d / alam kubur ,.<.<.<.<.<>.......>>>>>>>>>>>.......
    begitu terseksa teramat kepedehan, kepanasan amat membakar ruang sempit.......lagi menyempitkan.........setiap kali bang " Allahhuahhbbar Alllllllah " caw lembu bodoh membawa hobor api menyala nyala..........menbakar
    ........ insaf le , wahai insan bernama->>>>+,,,,,,xxxxxxx .... barau Dapig
    barua khafirharbi.

    ReplyDelete
  37. Politik amat kotor lagi menjijikan.....tak da.....
    tercalit walau sedikit pun tanda kematangan !...
    keihlasan ! menongkat langit sepanjang usia yang
    ada...........mendabik dada, aku lah Khalifah
    " ALLAH " di muka bomi, aku lah manusia terlebih
    manusia bagaikan binatang melata di Alam maya ini.........Yakjuj ! , Makjuj ! , bagaikan megilai.....menanti masa turun ka bomi.....
    ketentuan " ILLAHHI " pasti , pasti terjadi !..
    insaf la , wahai juak juak terlalu leka.....
    berpolitik !.....
    Pru 13 dah habis pun.

    ReplyDelete
  38. Si nizar ni dah tak leh buat apa pasai dia dok minum air akar klapa sawit..otak dia dah jadi otak lipas....lepas ni kita sama sama tenguk...dia akan Jln kaki dlm pekan ipoh sambil dok nyanyi lagu lihatlah bulan..masa tu nik sjis..harun din..hadi awangan akan main gitar..sama sama kita lihat.

    ReplyDelete
  39. pas sekarang ini dah seperti tak ada agama.. agama boleh dijual/agama boleh digadaikan/agama boleh persoalkan/agama boleh jadi bahan gurau senda.. bagi mereka semuanya halal, dibolehkan..

    pas perosak agama.. agama dijadikan bahan jual beli

    ReplyDelete
  40. Wahai BABI berkepala Manusia bernama NIZAR, ko tkpyh nk pesongkan Aqidha org lain dgn kaedah fizik.
    berapa kelajuan itu hak Allah SWT dan Rasul yg mengetahui. Sia2 ko diberikan Allah SWT AKAL, bertitle IR tp jia ko kotor, busuk, bernanah dgn MAZMUMAH lantaran ko jd manusia yg angkuh dan mula memesong.

    Jika G-force roket jd ukuran tujahan kelajuan, apakah ko xreti otak, kesan pd manusia pd kelajuan2 tggi, kehilangan jisim tulang, tekanan jantung, blood vessel pecah, high impact..mcm2 kesan failure..hnya dgn kelajuan yg mata kasar boleh nmpk.. ko akam mampos berkecai otak ko NIZAR.

    Tp MAHA SUCI TUHAN yg MEMPERJALANKAN HAMBA-NYA (MUHAMMAD) KE SIDRATUL MUTTAHA, yg mana BURAQ pn tk boleh sampai ke langit ke 7. Apakah Nabi dan Jibrail memakai ASTRONAUT SUIT? dgn kelajuan mengatasi kelajuan cahaya tp NABI terpelihara.. jd tidakkan BODOH dan KUFURnya otak ko NIZAR ko try nk pakai logik akal supaya manusia lain terpesong?

    Inilah benchmark keimanan. Di mana Saidina Abu Bakar terus beriman dgn cerita Nabi tanpa bertanya 'cmne Nabi pergi ekk..bape kelajuan ekk? ehh betul ke ekk'??!!

    Sesungguhnya itulah yg bezakan Nizar itu syaitan atau pun manusia (beriman). Celakalah kau Nizar Laknatullah dunia akhirat jika kau tk bertaubat!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!