PANAS BERAPI! MAZIDUL AKMAL DEDAH PIHAK BERKUASA TEMPATAN TAKUT DENGAN TAUKE CINABENG!

Apa ni gang? Kita susah payah nak boikot sana sini, tapi MBPJ, TNB dan Syabas pulak buat bodoh je.
Untuk kisah sepenuhnya, KLIK SINI

27 Responses to "PANAS BERAPI! MAZIDUL AKMAL DEDAH PIHAK BERKUASA TEMPATAN TAKUT DENGAN TAUKE CINABENG! "

  1. Biasaklah PBT, TNB, SYABAS tersengaja terlepas pandang terutamanya di Selangor dan P. Pinang. Kalau pasal buat duit haram memang Cinabeng lah juara bertahan paling lasak di Malaysia dan dunia bumi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penguatkuasa2 PBT, TNB dll tu terikut2 dgn perangai Menteri2 Umno yg ada hubungan baik dgn tokeh2 Cina. Cuma bezanya penguatkuasa2 ini org2 kecil yg cuma dpt duit kecil2 dari tokeh2 Cina, manakala Menteri2 Melayu org besar2 dpt duit besar2 dari tokeh Cina...

      Bapa borek anak rintik
      Menteri kencing berdiri penguatkuasa kencing berlari

      Delete
    2. Ye ke..bukan ke dlm kerajaan tu penuh org pakatan..belajo dr pakatan kot..depan boss tunjuk sokong Umno belakang kutuk Umno sokong pakatan..ha kan dah heboh tu semua org dah tau..pura pura tak tau ya.. Hang ni sama aje mcm boss hang..semua berpura pura..tu baru betul boss kencing berdiri hang kencing duduk kahkahkah mana boleh tinggi dr boss kahkahkah

      Kalau hang berlari..mati ooiii porno kena tangkap hang..kahkahkah

      Delete
  2. Saya baca artikel oleh Mazidul. Tapi saya sangat2 tak bersetuju dengan terma yang dia guna iaitu " terlepas pandang ". Tak menepati maksud.

    Terma " terlepas pandang " maksudnya ianya terjadi tanpa sedar mungkin kerana tak ada siapa yang nampak. Tapi ini kolam memancing ikan, tak kan orang MBPJ dan orang TNB tak nampak. Tak kan kaki pancing dikalangan orang MBPJ atau orang TNB tak pernah pergi memancing di situ. Saya berani kata, mereka nampak tapi buat2 tak nampak.

    Saya gerenti ada elemen rasuah dalam kes ini. Kalau tak rasuah dah lama kolam ikan tu bungkus. Mudah cakap secara berterus terang, pegawai dan kakitangan MBPJ dan TNB sudah selama 8 tahun dibela (dirasuah) oleh taukey cina kolam memancing itu.

    Yang merasuah adalah cina. Yang makan rasuah adalah melayu. Betapa bangsat nya bangsa aku, dibeli dengan wang ringgit oleh cina.

    Adakah anda bersetuju jika saya kata, kakitangan melayu MBPJ dan kakitangan melayu TNB yang terlibat adalah CUKUP CUKUP BANGSAT.

    Saya harap akan ada pelawat blog ini dikalangan orang cina yang menyokong kenyataan saya ini. Gua tak marah jika orang cina kata MELAYU BANGSAT kerana ambil rasuah dari orang cina sebab gua memang sangat2 benci rasuah. Kalau ada pemimpin politik melayu yang ambil rasuah dari orang cina dia juga MELAYU BANGSAT tak kira apa pangkat atau apa gelaran yang dia pakai.

    Hj Ariffin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sy sokong penuh kenyataan haji....

      Delete
    2. sy sokong haji.. sedih melihat TNB, syabas, atau pbt2 ni dgn x rase bersalah menerima portion2 dr taukey2 kafir yg x kenal halal haram.. sekadar nak tutup mulut diorg, nak lepaskan permit, xnak kene compound.. so, dpt la byk duit tepi.. ye, selamat di dunia tapi selamat ke kat dalam kubur dan akhirat nnt???

      kalau tuhan pun x takut, apatah lg manusia kan???

      Delete
  3. bro, sebenarnya pbt, tnb dan lain2 yg berkaitan sudah terkena sindrom takut. takut sungguh dgn cina. bukan takut kerana cina garang, berhantu atau besar gedabak. tapi sebenarnya manusia2 yg saya sebut diatas amat takut jika cina tak hulur apa2 pada mereka. hidup dgn rezeki bercampur halal dan haram.

    ReplyDelete
    Replies
    1. biasa la bro dunia akhir zaman....orang berlumba2 cari duit tak kira halal haram....!

      Delete
    2. Takut miss syuruu kalau pi dok kacau toke2 Cinabeng tu ... Biasalah, bukan PBT atau TNB shj, Polis, Kastam, Imigresen, UPP, Pendaftaran, ... pendek kata banyaklah, tak tersenarai ... Kena suruh Mazidul pi tinjau semua tempat2 tu sama ... baru adil ...

      Delete
    3. M- Majlis
      B - Bodoh
      P - Pemalas
      J - Jaya
      Ini baru betul namanya.

      Delete
  4. apalak ko cerita bbc, penyagak penguatkuasa mbpj dok sapu duit cina jd tak kacau la tokeh cina. ko pegi dataran sunway kota damansara, kereta double-park sampai block jln depan restoran2 tokeh cina. lori penguatkuasa mbpj buat bodoh buta aje. ko park tempat yg langsung tak halang lalulintas, mangkok2 ni paling rajin tarik kereta menyusahkan org. lu pesan la mb selangor khalid hantar 100 lori penguatkuasa hari-hari lu boleh tarik ratus kereta kat sana kalo nak tunjok patoh undang2 la.

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum semua,

    Mulakan perniagaan secara online dengan menjual serta iklankan produk dan perniagaan anda di laman

    web www.produkmuslim.info

    Ekonomi teguh ummah kuat sokongan anda amat dihargai

    Terima kasih

    ReplyDelete
  6. salam perjuangan
    mohon pautan http://pecahpalakmikir.blogspot.com d blog tuan

    ReplyDelete
    Replies
    1. BBC, BMF, BCL ...

      BOIKOT JANGAN TAK BOIKOT
      BOIKOT JANGAN TAK BOIKOT
      BOIKOT JANGAN TAK BOIKOT
      BOIKOT JANGAN TAK BOIKOT
      BOIKOT JANGAN TAK BOIKOT

      Delete
    2. Jgn lupa, ancaman kpd kerajaan Melayu, BN-UMNO ni bukan Cinabeng shj... PAS juga bersubahat, bersekongkol dan manjadi talibarut kpd DAPigs tu. PAS juga mesti diajar dgn program boikot ni! Boikot barangan PAS! Jgn beli HARAKAH, jgn beli produk2 keluaran PAS, jgn beli apa2 dari kedai orang2 PAS, jgn makan di kedai makan dia orang ... terutamanya di Kelantan, Selangor, Tganu, Kedah ... Hapuskan pengaruh Cinabeng, bunuh PAS ... BBC & BBP ...

      Delete
    3. Kawe ni Cino Kelate … kawe lamo doh bekawe denge Melayu di Kelate ni … tapi hok ghama nyo Melayu Pahh … Kami buke setakak bekawe, tapi doh jadi mace woghih … kerak sangak dok gi maghi ghumoh … Kawe suko denge cagho oghe2 Melayu di Kelate ni … panda bejua (beniago) mace oghe Cino jugok … Kawe napok selamo Pahh dok peghitoh Kelate ni, tak dok gapo masaaloh pong, deh … ame dama sejahtegho … Sebak tu, kawe meme dok pakoh Pahh lamo doh ... Pahh: dulu, kini de selamonyo ...

      Ye jadi masaaloh nyo ni, bilo yo maghi kaca puok2 nate UMNO ni … Puok2 daja ni peghanga jahak, kenak ... deki tengok oghe sene ... Tengoh Pahh dok peghitoh molek2, puok2 sete ni maghi nok bagi pecoh beloh ghakyak Kelate. Kawe puji, kawe suko denge cagho Tok Gughu ... tok kigho Melayu ke Cino ke, kalu kito ikuk apo hok Tok Gughu ghoyak, semuo kagho jale molek ... Kawe ni, wala pong buke Isle, tapi, ake bedighi teguh belake Tok Gughu sokmo ...

      Bekene-e kempeng BOIKOK nate daja UMNO ni, nok sughoh boikok baghe Cino lahanak tu, kawe tok ghisa sangak ... tapi, bilo AnonymousJune 13, 2013 at 12:45 AM ... ghoyak nok ajok boikok barenge Pahh, hok ni kawe maghoh ... kawe, kalu pasa Pahh, kawe gocoh pong nok ... Hok sungguhnyo, boikok barenge Cino pong, kigho tok patuk ... Yo maghoh sangak pasa Cino tok pakoh BN, pasa gapo ... Tak dok makno kalu ghoyak adil, bebah, demokrasi. Doh kalu tok buyi oghe pakoh pati laing, dok wak gapo pilihe ghayo, wak satu pati sajo ... buyi yo peghitoh sapa kiamak ...

      Tak guno punyo Melayu UMNO basak, hare jadoh, ... kawe beghani maki demo sbb kawe ghama geng Pahh ... Kawe nok amik kesepakte di sini, nok seghu semuo ghakyak Kelate khah nyo de semuo ghakyak Msia amnyo ... maghi kito pakak ghama2 sokong de pakoh Pahh dale PRU14 nanti ... untuk iduk selamak dunio de akhirak ...

      IDUK PAHH MAPUH UMNO ... IDUK PAKATE MAPUH BARISE ...

      Ikhlah daghi:
      PHOO KHEE MAK
      KOTO BAGHU, KELATE DARO NA-ING.

      Delete
  7. Saya pernah disaman kerana letak kereta sekejap kat tepi PPUM kerana paking amat susah disana. Kenapa tempat org susah seperti hospital bukan main cepat polis trafik tu saman?. Dekat tempat bisnes kedai kedai cina, parking tepi jalan takde pulak disamannya. Hari hari saya tengok benda ni..hati sakit...kerana bangsa sendiri yang sakit.

    ReplyDelete
  8. Perkara begini bukan berlaku kat PJ saja dan bukan dgn hal kolam memancing saja ... banyak tempat lagi dan banyak kedai/gerai/indusri yg langgar undang2 ... bodoh bahlol punya Mazidul ... sengaja nak bangkitkan kat Selangor kerana nak eksploitasi kepentingan politik ... Malaun samdol mangkuk ayun punya pemberita ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mazidul ngan pk ni sama2 tongok dan bongok ...

      Delete
    2. Ko lagi bangang .. Bongok dan tolol.. Bila dulu ada wartawan asyik tunjuk keburukan di selangor time khir touo x plak ko bising ekk ? Ke ko masih hisap puting time tu ? Atau masih dlm buaian ? Suka hati mak bapak die ler nak bongkar kegiatan jahat dan aktiviti buruk di selangor .. Utk rakyat bukan utk politik bahalol samdol ..

      Delete
  9. 8 Tahun kenyang pewot pakcik2 dari Lisrik, PBT2, cukai tanah, dan penguatkuasa. Semua pewot kenyang hasil harami. Dari hasil harami menjadi makanan anak isteri dan cucu cicit kenyang pewot hasil harami. 8tahun cekik hasil harami apek2 lanchow tetapi dgn sama menjadi Melayu bangsat. Apakah Melayu bangsat ini hidup selamat dunia dan akhirat?

    ReplyDelete
  10. 8 Tahun kenyang pewot pakcik2 dari Lisrik, PBT2, cukai tanah, dan penguatkuasa. Semua pewot kenyang hasil harami. Dari hasil harami menjadi makanan anak isteri dan cucu cicit kenyang pewot hasil harami. 8tahun cekik hasil harami apek2 lanchow tetapi dgn sama menjadi Melayu bangsat. Apakah Melayu bangsat ini hidup selamat dunia dan akhirat?

    ReplyDelete
  11. Tauke 2 Cina tu dah kowtim dengan penguatkuasa lepas tu fiaorang kata penguatkuasa melayu kuat makan rasuah. Inilah bangsatnya cina. Dia kaut untung 100 bagi rasuah 1 dan lepas tu kutuk ambik rasuah. Kuatkuasakan semua aktiviti haram kaum cina yg tak sedar diri dan aku syorkan special squad dari putrajaya buat sebab at state or local level semua dah dalam kocek.

    ReplyDelete
  12. korang dah like Nuffnager Malaysia untuk tingkatkan jumlah klik iklan?
    Jom like.. Ni komuniti kita

    Nuffnanger Malaysia

    Realiti dan Fiksyen



    ReplyDelete
  13. Mana pergi pemimpin-pemimpin UMNO yang berkaliber dan apa sudah jadi kepada Pemuda UMNO yang senyap sepi dan sepatutnya berani menjawab segala tohmahan dan fitnah daripada pemimpin-pemimpin pembangkang?

    UMNO kelihatan lemah dengan sikap apoligik, mengalah dan sentiasa mengalah terhadap pembangkang dan pada masa sama berusaha untuk memujuk dan memberi pelbagai habuan kepada pihak yang bukan sahaja tidak sudi malah benci terhadap UMNO.

    Saya setuju dengan pendapat Tun Daim bahawa sepatutnya UMNO dan BN memberi tumpuan yang lebih kepada kawasan luar bandar dan kawasan yang BN kalah dengan nipis pada PRU-13 serta melupakan terus kawasan bandar yang majoritinya pengundi Cina.

    Sepatutnya PM lebih bijaksana dan menjadikan iktibar keputusan PRU negeri di Sarawak yang mana kaum Cina di kawasan bandar telah menolak BN sepenuhnya.

    Hentikan permusuhan UMNO dan PAS. PAS bukanlah musuh sebenar UMNO, dan UMNO bukanlah musuh sebenar PAS. Musuh sebenar orang Melayu adalah pm (Pengkhianat Melayu) Anwar Ibrahim dan DAPigs. Kemaruk sangat nak jadi pm, kita bagi dia title pm (Pengkhianat Melayu).

    Si Pengkhianat Melayu dan juga pendukung Islam pluralisme ini dek kerakusannya, sanggup menggadai bangsa dan negara demi mengejar kuasa, putar-belit, pembohong, dsbnya. DAPigs pula (apatah lagi) mengambil kesempatan dengan kehadiran orang2 seperti pm kemaruk Anwar untuk mengapi-apikan orang Cina agar membenci BN, khususnya UMNO.

    Melayu PKR dan pemimpin-pemimpin pengecut UMNO adalah sebebal dan setolol-tololnya insan sekiranya tidak menyedari hakikat ini. Melayu bakal dijajah oleh Cina seperti sejarah di bumi Singapura.

    Harap ambil perhatian.

    Ex Son of Spura

    ReplyDelete
  14. enjoy the music..bawak bertenang ya

    http://rainbowoftruth.blogspot.com/2013/06/1000-tahun-by-singaporean-singer-imran.html

    nk

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!