GEMPAR! SUDAH BERJUTA MEMBANJIRI DI JALANRAYA! ABIS LA MACAM NI....

Fuyoh! Penuh sepanjang jalan, aku rasa dekat beberapa juta ni..abis la! Tapi sayang la ini bukan kat Malaysia ini gambar dari Brazil! Maaf ya Pak Juburi, kau punya tak menjadi..kih kih kih

Ini je la yang dia berjaya kumpul...





Bapok yan tak menjadi dramanya..



22 Responses to "GEMPAR! SUDAH BERJUTA MEMBANJIRI DI JALANRAYA! ABIS LA MACAM NI...."

  1. AKU DAH KIRA TADI, ADA 28 JUTA, TERMASUK PAK HAJI KOLOP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum admin dan semua pembaca,

      Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

      Kerjasama anda membantu Produk Muslim sangatlah dihargai dan diucapkan ribuan terima kasih

      Delete
    2. "Pak Haji Kolop??" nama macam jenama ink stampad jer

      Delete
  2. BOIKOT TETAP BOIKOT !!!! ABC..BBC..BCL..BLACK505 !! HIDUP BUMIPUTERA MAJU!!!

    ReplyDelete
  3. Ya saya boikot beli barangan MEREKA...Allah berkati Peniaga dan Perniagaan Melayu!

    ReplyDelete
  4. DIA KATA SPR BARUA TAPI DIA TIDAK SEDAR DIA PEGANG BENDERA DAPPIG ITU LAGI BARUA DIMATA UMAT ISLAM. MALU LAH KAU SEKONGKOL DGN KAFIR LAKNATULLAH. JAWABLAH NANTI DENGAN ALLAH SWT.

    ReplyDelete
  5. Nak tergelak aku tgk masih ramai rupanya Melayu pencacai haram yg bodoh menyembah kapir DAP laknatullah. Semoga Allah melindungi orang-orang beriman di Malaysia dari malapetaka yang mungkin akan menimpa golongan perosak tak lama lagi.

    ReplyDelete
  6. Aku nak tanya rakyat Malaysia ni berapa juta..ada ke manusia beruk sebanyak ni yang mewakili suara rakyat Malaysia....kah kah kah..orang nengok bola kat stadium lagi ramai laa

    ReplyDelete
  7. tak sampai pon 100,000

    ReplyDelete
  8. Kah kah kah kah kah.....

    Banyak ni je anjing Nuar yg datang?

    Kah kah kah kah kah.....

    Alhamdulillah, syukur kepada Allah yang memenangkan UMNO dalam PRU-13 lepas.

    Kah kah kah kah kah.....

    UMNO adalah parti terbesar dan terkuat dalam Dewan Rakyat.

    Kah kah kah kah kah.....

    Nuar Anjing mesti mengamok masih tak dapat menerima ketentuan Allah UMNO masih berkuasa dan bertambah kuat dan sukar digugat.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  9. Kah kah kah kah kah.....

    Nuar Anjing hanyalah seekor pemain politik.

    Kah kah kah kah kah.....

    Blah lah kalau ada yang kata Nuar Anjing adalah pembela rakyat dan penentang rasuah.

    Kah kah kah kah kah.....

    Dulu masa Nuar Anjing jadi TPM, tak kata pulak UMNO zalim.

    Kah kah kah kah kah.....

    Tapi bila dah kena pecat dan dibuang kerana meliwat. tiba-tiba UMNO bertukar menjadi zalim dalam sekelip mata.

    Kah kah kah kah kah.....

    Kenapa Nuar Anjing berkata begitu? Nuar Anjing tuduh UMNO zalim sebab tak kena dengan nafsu dia nak meliwat dan jadi Perdana Menteri.

    Kah kah kah kah kah.....

    Selepas 15 tahun, masih ada saki-baki bahalol yang percaya semua kata-kata Nuar.

    Kah kah kah kah kah.....

    Geleng kepala aku tengok mungkin macam nilah gambaran Al-Quran bagaimana sesuatu kaum terdahulu berada dalam kesesatan yang nyata.

    Kah kah kah kah kah.....

    Alhamdulillah, minta-minta kita semua berada dalam jalan kebenaran sehingga mati kelak.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  10. Aku tengok, yg datang ramai-ramai ni bukannya apa. Saja nak seronok berkumpul ramai-ramai dan tunjuk hero. Sifat semualajadi manusia adalah cenderung melakukan kerosakan dan menyalahkan SPR hanyalah alasan mereka untuk membuat kerosakan.

    ReplyDelete
  11. Tak boleh terimalah. Melayu pembangkang sukareka jadi barua DAPigs.

    ReplyDelete
  12. Sedeh dan amat dukacita sekali apabila tergambar Bangsa Melayu yg sanggup berjuang untuk kepentingan DAP. Terfikir sejenak apa taktik/pendekatan yg DAP/Pakatan gunakan sehingga terpesong halatuju anak Bangsa Melayu.

    Ini Melayu yg nampak keluar menghadiri perhimpunan tersebut. Melayu yang tak keluar tapi menyokong DAP pasti ada ramai lagi.

    Persoalannya bagaimana caranya/pendekatan terbaik untuk memulihkan keadaan terkini yg mungkin melarat dan meyesatkan Bansa Melayu amnya.

    Atau pun message yg sahih tak kesampaian kehawa teliga dan pemikiran mereka ini.
    Atau kesemuanya telah diputarbelitkan.
    Atau sememang tiada kesedaran lansung.
    Atau tahap pemikiran memang tahap beku.

    Harap ada badan NGO Melayu yg dapat menusup kekumpulan Bangsa Melayu yg sudah tergelincir seterusnya memulihkan halatuju mereka.

    Wallahhualam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puncanya ialah dap telah mmegang tengkuk pemimpin pas dan pkr spy jadi watak wayang kulit dorang. Spai sanggup la watak wayang kulit ni jual agama dgn wang yg sedikit (rujuk kitab). Maka bduyun2 la pengikut yg taksub dan x tau ke benda ikut mbuta tuli apa yg difatwasongsangkan oleh pemimpin mereka yg dh dibeli ni.

      Delete
  13. Mana perginya puak cinabeng yang selalu ramai berkumpul dalam perhimpunan blackout dalam stadium.Mungkin takut bila merusuh dijalan , takut kena tangkap .Biar Melayu bodoh aja bertempur dengan pihak berkuasa ....nampaknya Melayu bodoh PAS dan PKR diperkudakan Cina DAP.

    ReplyDelete
  14. Cinabeng mana tahan panas.nak round bandar pun pakai payung waktu tghari.paling bangsat pki sarung tangan lindung kulit. Cinabeng ni kalo wat perhimpunan,waktu malam je br dorang g.. mcm 505 aritu..kahkahkah.maka depa dok uma tgk tv smbil mkn nasi itik lagi bagus.dah la jerebu. So, luncai luncai bekopiah behijab dan segala bagai jenis luncai melayu keluar jadi hero sorak utk kepentingan cinabeng ni.kehkeh..apa dapat? Sok dapat tekak sakit,batuk baru pasai jerebu..baru depa tau..kahkahkah gelak kan si luncai..

    ReplyDelete
  15. yg byk muka Melayu..yg angkat roket muka Melayu..bagus betul...dap buat roket byk byk beri kat Melayu...jadi barua aje...dap dah menang...ayam jantan berkokok mengepak dada.. kambing mengembek keluar kandang.

    ReplyDelete
  16. Mana perginya puak cinabeng..? Ade, x kemana, kat umah tengah makan nasik itik, minum air filter. Umah ade air cond. Itu demo bley tgk kat internet, blog, fbook maa.. Dlm ati kite olang mau gelak same itu melayu pakatan boro tp x mau lo sbb kawan same pakatan, kite senyum tanda sokong sje maa..

    ReplyDelete
  17. Kah..kah..kah..ini la melayu bangang yg snggup diprbodohkn..cina2 xbsuh berak dok goyang kaki kat umh..Nuar plk nk angkat sumpah 24hb. Korang nyedut jerebu je la!..Apa dpt?..Dpt kebangangan brgnda2!. Kah..kah..kah

    ReplyDelete
  18. jari? kah kah kah blody poser bapok yan

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!