CILI KASI TARUK! PENDEMO 505 ADALAH DARI KALANGAN MANUSIA TIADA MARUAH! INI BUKTINYA


Selepas saja Anwar dan lain-lain akan mengangkat sumpah pada lebih kurang 10:50 pagi, Kumpulan Blackout 505 mula cuba merempuh masuk.

Pada lebih kurang 11:10 pagi, keadaan di kawasan simpang masuk ke Parlimen menjadi kecoh secara tiba2 bilamana sekumpulan peserta merempuh penghalang jalan menuju ke Parlimen.


Ekoran itu 33 org ditangkap (termasuk 10 org yg menyerah diri di lokasi). Jumlah sebenar dan butir2 tangkapan akan disemak semula dn dimaklum kemudian. Kesemua tangkapan di bawa ke Central Lock up Jinjang.

Semasa berlaku kekecohan seorg pegawai polis Insp Aswad, pegawai penyiasat IPD Sentul cedera di muka akibat ditumbuk.

Selepas kurang pergelutan, Khalid Samad, AP Shah Alam keluar menemui menerima memorandum daripada pseerta pada pukul 12:10.

Dia menyeru supaya peserta bersurai. Jam 1215 peserta mula bersurai secara berperingkat.

Kenapa mereka mengamuk?

Kalau setakat nak kasi memo, YB2 PR ni mudah untuk mereka jumpa. Adakah hanya wayang kulit saja?

ATau mereka yang kita ketahui menentang dan menuduh SPR tipu menentang Anwar dan ahli-ahli Parlimen Pakatan Rakyat supaya tidak mengangkat sumpah?

Sia-sia mereka berdemo ke? Rasa diguna ke??? hehehe ....

HOUSE PK: Ini aku petik dari The Unspinners. Sejak dari jumaat lepas para persrta yang sakit otak dan terpedaya dengan al Jubs ni berhimpun dengan harapan Anwar Jubs tak akan akngkat sumpah dan mereka nak fight untuk si juburi tu.

Tapi mengenali Anwar al haramjadah ni, yang tak pernah menepati janji ni, terus angkat sumpah. Last-last pendemo ni agaknya dah rasa kena kencing, seba itu mereka mengamuk. Tapi mereka ni jenis anjing walau dah kena kencing dan kena cirit atas kepala tetap nak pertahankan parti kimak al jubs ni.

Seriously, mereka ni adalah golongan yang sakit otak. Malah aku berani cakap majoriti rakyat Negeri Selangor memang sakit otak sebab boleh sokong si durjana sebegini. Hari-hari ken atipu pun, tapi depa ni macam anjing gila yang setia tetap sokong Anwar.

Korang ni takde maruah ke? Kesian kan?

65 Responses to "CILI KASI TARUK! PENDEMO 505 ADALAH DARI KALANGAN MANUSIA TIADA MARUAH! INI BUKTINYA"

  1. Sepatutnya pihak berkuasa perlu gunakan kekerasan
    aku nak tengok muka pendemo bersepai kena bedal dengan pihak berkuasa
    polis jangan terlalu berlembut kerana pendemo ni mencabar undang undang

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lelerasan apa taiknya..BN tak sokong PDRM pun..bila ada insiden kau tengok B. Akan turut desakan PR ada kan suruhanjaya, dan sebagainya..tak ada mana mana pihak sokong PDRM ..dulu era Tun M ok lagi, sejak Paklah Samdol hingga lah ke Najib dgn sepupu dia, dgn mansuhnya akta EO dan ISA ..PDRM da tak ada gigi, hanya Skta Hasutan, Itu aja, Najib kata Akta Hasutan akan di hapuskan sebab da Lapuk..kalau dia nak Mansuhkan mansuhkan Akta Cetak, Akta Polis, dan sebagainya..Bau Najib berani...La ni Smbik Kau Najib..Politik matangbapa taiknya..Kalah pun nak tuntut jadi Pm..Beri aja lah, Bn gagal Umno Gagal PRU13

      Delete
    2. Assalamualaikum,

      Iklankan barangan yang ingin dijual atau perniagaan anda di laman web

      www.produkmuslim.info

      Daftar segera ia percuma

      Terima kasih

      Delete
  2. Hari tahan lock up malam nanti atau esok pagi AG kata lepas. Tahan dan lepas seperti memacing di tasik rekrasi. Lucu dan tak dapat nak fikirkan. Najib tranformasilah di Jabatan AG tu. Kami rakyat dah letih dan bosan lah dengan ke Tahan dan bebas ni. Latih tahu

    ReplyDelete
  3. SETUJU SETUJU SETUJU.....
    KALAU BOLIH SUNATKAN SEKALI..

    ReplyDelete
  4. CUBA GUNA REAL POLICE POWER.......BARU DIA ORANGTAKUT.
    INI AMARAN AMARAN LEPAS ITU KASI LEPAS......NO MEANING LANGSUNG .

    ReplyDelete
  5. Ini yang otak taik Anuwar mushkil. Turki sudah. Brazil yang jauh pun dah berjangkit. Malaysia tak jugak jugak. Apa ada dengan orang Malaysia?

    Masih cuba lagi cetuskan huru hara. Minyak habis terbakar yang nak dibakar tak terbakar.

    Tak pa lah. Isi masa lapang polis. Nanti kata polis tak da kerja pulak. Sambil tu cubaan bodoh kecil kecilan ini akan membuat polis semakin menguasai kemahiran mengembala lembu,babi dan anjing.

    ReplyDelete
  6. kah kah kah! anwar lepak dalam aircond.. pencacainya tidor dalam jerebu... kah kah kah!

    ReplyDelete
  7. Hempunen Setu Jute Rekyet.....Keh Keh Keh

    ReplyDelete
  8. ADA CHEGU BARUA DALAM KUMPULAN ITU.
    KETUA MORON, OTAK TAHI BABI......

    ReplyDelete
  9. Polis2 & pihak berkuasa klnkn tugas demi keamanan negara... Jgn bg muka kat pengkhianat ni...

    ReplyDelete
  10. Tapi Najib n TSMY dilihat sedang menjilat Anwar dlm parlimen..siap minum kopi lagi tu.Nampaknya Najib nak ajak Anwar masuk Umno n jadi PM..kesian pencacai Umno.Anwar jgk yg dipilih..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anwar yang dah termalu alah. Sabtu lepas berhimpun mengutuk spr semua... Hari elok2 masuk palimen angkat sumpah. Elok pulak tu minum semeja bergelak ketawa bersama2. Bukan ke HIPOKRIT namanya tu. Kalau tidak sikit punya kutuk najib dgn kerajaan......sesumpah seronok2 pencacai yg bergaduh sakan....

      Delete
    2. nuor tu tau..kawan kawan dia kat indo sana dah tak mau hubungi dia..nuor nak call dulu kena lah ada taktik..kalau tak malu..

      Buat la muka seposen ketawa berborak dgn harapan org ambik gambar dia dgn najib.. konon dah baik dgn najib...jadi bolehlah dia spin nanti kat JK dan kawan dia kat sana.

      Apa saja nuor buat pasti ada tujuan.. kan raja penipu.. pelakon hebat senusantara

      Delete
  11. NUAAARRRRRRRRR!!!! PENAT2 AKU MENGAMUK BERTUKAR WARNA HIJAU!!! BAJU DAN SELUAR AKU HABIS KOYAK RABAK!!! TINGGAL SPENDER PUTIH CAP STOPA JE NI......BANGSAT BETUL....PENAT2 AKU BERHIMPUN SAMPAI BERPALAT KOTE AKU!!!....SUMUA SEBAB KO!!! KO KATA NAK BOIKOT TAPI APSAL KO ANGKAT SUMPAH PULAK..? AKU DAH LA TENGAH SAKIT OTAK LEVEL 3 NI. SEBAB KO TIPU AKU, DAH SAMPAI LEVEL 14 NI. TELUR AKU DAH START BERGETAR SAMPAI JALAN TERPAKSA MENGANGKANG . TAKPE NUAR, ADA UBI ADA BATAS ADA HARI AKU BALAS. SANGGUP KO TIPU AKU!!! AKU COCOK JUBOR KO DENGAN TIANG LETRIK BERTUBI TUBI!!!! CILAKAK LU NUAR!!!! PTUIIIIIIIHHHHHHHHH!!!!!

    ReplyDelete
  12. Sembur je budak budak ni dengan AIR YASSIN 40 dari 7 kolah Masjid...Biar mampus sikit setan iblis yang melekat di badan masing masing...Buang Sial. Biar sial tu tak berjangkit pada yang lain..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau nak buang sial mesti sembur dgn air longkang 7 mesjid

      Delete
  13. Kesian macai nuar...Berdemolah smpi kiamat...Nuar dok elok je mentekedarah dalam parlimen...

    ReplyDelete
  14. Terbaik...Belasah je diorg ni...
    http://www.youtube.com/watch?v=dUFK5VOcHVw

    ReplyDelete
  15. Kesian bebudak melayu tu. Ikut berhimpun dengan Anwar sana sini tanda setuju dengan tuduhan Anwar bahawa SPR adalah menipu. Percaya matian2 Anwar tak akan angkat sumpah sebagai Ahli Parlimen kerana Anwar tak boleh terima keputusan PRU13.

    Tahu2 hari ini 24.6.2013, Anwar datang angkat sumpah. Sungguh2 dengan hati yang tulus ikhlas, " Pak Aji Ripin simpati dengan hangpa, Pak Aji Ripin kesian dengan hangpa, Pak Aji Ripin juga kesian dengan Mat Sabu Timbalan Presiden Pas dah lah bertanding di Pendang kalah kepada Othman Abdul pastu ikut lah Anwar kesana kemari berdemo kononnya SPR Menipu, tahu2 hari ini Anwar angkat sumpah jadi Ahli Parlimen. Pak Aji Ripin nak tanya Mat Sabu, " orang lain boleh elaun Ahli Parlimen, hang boleh apa Cik Mat oiiii ". Kasihaannnn diaaaaaaaa .....

    Hj Ariffin

    ReplyDelete
    Replies
    1. elaun raja lawak

      Delete
    2. SIAPA TIPU SIAPA - ANWAR MUNAFIK

      Statement Tuan Hj Ariffin tepat sekali, tapi malang masih ada yang bebal masih dek ketaksuban dgn fahaman/Ideologi Melayu Liberal/Baru.

      Ideologi/fahaman konon mereka inilah yang progresif, tak mau dibendung dgn peraturan atau undang-undang, bebas melakukan apa saja (termasuk seks bebas, seks sejenis), bebas membuat rusuhan dan demostrasi jalanan, bebas memilih agama dan bebas melakukan apa saja untuk memuaskan nafsu serakah mereka.

      Delete
    3. Mat sabu pelaq tu ada gaji dgn PBA,guan eng bg jd director.aku dgq beribu jgk dia gasak bln2.hampa x perasan ka d mana ada guan eng d situ ada mt sabu....

      Delete
    4. Mat sabu pelaq tu ada gaji dgn PBA,guan eng bg jd director.aku dgq beribu jgk dia gasak bln2.hampa x perasan ka d mana ada guan eng d situ ada mt sabu....

      Delete
    5. Mat sabu pelaq tu ada gaji dgn PBA,guan eng bg jd director.aku dgq beribu jgk dia gasak bln2.hampa x perasan ka d mana ada guan eng d situ ada mt sabu....

      Delete
    6. Mat sabu pelaq tu ada gaji dgn PBA,guan eng bg jd director.aku dgq beribu jgk dia gasak bln2.hampa x perasan ka d mana ada guan eng d situ ada mt sabu....

      Delete
  16. Cina mana cina? Talak nampak dlm gambr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina pintar menggunakan Melayu bodoh sebagai perisai mereka. Buat apa susah-susahkan diri untuk kerja tak berfaedah. Matlamat mereka sudah tercapai - cina sebulat suara menentang kuasa Melayu UMNO. Mereka dah merampas semua bandar-bandar besar (kecuali JB). Dalam parlimen pun, mereka lebih ramai di kalangan pihak pembangkang.

      Delete
    2. Sedih otak dah jadi beku, dipukau jadi zombies cina.

      Delete

    3. Mas loneshiiteJune 24, 2013 at 5:25 PM

      Kok ditanya kemana orang cinanya …
      Sebenerrnya kebelakangan ini rata2nya lemparin tuduhan PR bersekongkol samanya cina mahu jatuhin kuasa pemerintah … Lantaren itu bapak anwar ingin buktikan tuduhan itu nggak benerr sama sekali … makanya beliau telah meminta agerr orang2 cina jangen dateng hadiri demonstrasi padeng merrbuk …

      Nah! sekareng udah jelas sekali bapak anwar udah buktikan tanpa hadirnya orang2 cina beliau masih punyai ramei pengikut2 melayu nyertai dan nyokongin nya…

      Gue sendiri nggak ngerti … bila ramei orang2 cina hadir demo 505, makanya diribut2kan PR dibodohin kependudukan cina … namun bila orang2 cina nggak ramei ngikutin … dikatakan PR ditipunya orang2 cina … loh … pokoknya apa sebenerrnya yg dimahukan oleh mas parpu serta bajingan pengikut2nya di dalem blog ini?

      Sampei kapan ngomongan fitnah dan hasutan sebegini harus berterusan … ?

      Delete
  17. Kesian budak budak tu,kenapa dok buat kelakuan dok pi baring tepi jalan,ingat la mak ayah yang hatar pi belajar.
    IPTA pun dah kalu budak budak tu tak mau belajar potong nama saja ,biar berakai sikit.

    ReplyDelete
  18. ANWAR - Raja Munafik

    Dulu kata akan bersara kalau gagal menumbangkan kerajaan UMNO..... tapi tak buat pun.

    Dulu protes sana sini tak nak menerima keputusan PRU 13 kerana ada penipuan, tapi hari ini dengan muka tak malu angkat sumpah menerima perlantikan ahli parlimen. Yang menyakitkan hati, dia berjamuan besar dgn Najib & Muhyddin Yassin lagi. Penyokong2nya sesak nafas dgn jerebu, bertekak& berpencak silat dgn peagawai keselamatan.

    Alngkah BODOH nya segelintir insan yg taksub dgn Anwar Ibrahim.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nuar kekekeke..... padan ngan muke bebudak aku tu.... kekekekekekeke....

      Delete
    2. Anon 6:42 PM walaupun menggunakan nama saya, tapi tak apa saya restui kerana perjuangan kita sama.... teruskan sdra dan saya redha demi agama dan bangsa.

      Delete
  19. Ahli Parlimen DAP adalah yg pali g ramai dlm pembangkang,budak budak Cinabeng takde pun buat demo.Budak budak Hingusan Melayu pengikut PR nak sgt jadi hero samseng jalanan.Tangkap dan sumbat mereka dlm lokap 4 5 hari jgn bg makan dan minum tengok boleh tahan ke tak.Kecil kecil tanak mampos besar sikit nak menjahanam,menyusahkan masyarakat,ada otak letak kat kepala lutut.

    ReplyDelete
  20. org pr ni nuaq brahim tipu gepa tak pa,,,jgn org umno ja

    ReplyDelete
  21. Memangnya krjan tk peduli pndemo sb ini lah plan aljub bt modal supya polis btindak kasa..lepas tu dia heboh stu dunia kerajaan zalim..tk pa dh penat org tk layan diam lah dema..

    ReplyDelete
  22. Memangnya krjan tk peduli pndemo sb ini lah plan aljub bt modal supya polis btindak kasa..lepas tu dia heboh stu dunia kerajaan zalim..tk pa dh penat org tk layan diam lah dema..

    ReplyDelete
  23. Memangnya krjan tk peduli pndemo sb ini lah plan aljub bt modal supya polis btindak kasa..lepas tu dia heboh stu dunia kerajaan zalim..tk pa dh penat org tk layan diam lah dema..

    ReplyDelete
  24. Di Luar Jerebu, Di Dalam Parlimen Pun Jerebu Juga!!

    Majlis pembukaan dan angkat sumpah Ahli-Ahli Parlimen hari ini berlangsung dalam suasana yang berbeza dengan sebelumnya. Selain kawalan ketat pihak polis di sekitar Bangunan Parlimen untuk mengelak sebarang kemungkinan yang tidak baik, di laluan ke Parlimen pula berlaku tunjuk perasaan dan protes oleh anak-anak muda yang dihalau oleh DBKL daripada Padang Merbok pada 4.30 pagi tadi.

    Tunjuk perasaan secara aman di laluan utama ke Bangunan Parlimen itu bukan saja membawa poster yang mengktitik dan mempertikai SPR dan pimpinannya tetapi kemudiannya diikuti dengan aksi berbaring di atas jalanraya oleh beberapa orang penunjuk perasaan itu.

    Sebelum ini, pada Sabtu telah berlaku perhimpunan aman di Padang Merbok yang kemudian diikuti dengan tindakan sekumpulan anak-anak muda bermalam di dalam khemah di padang itu bagi meneruskan bantahan mereka terhadap SPR. Pada mulanya mereka merancang untuk melakukan protes dan tinggal di dalam khemah itu sehingga majlis angkat sumpah dan ada sebahagiannya yang lebih cekal mahu berbuat demikian sehingga Pengerusi dan Timbalan Pengerusi SPR meletakkan jawatan.

    Bagaimanapun penunjuk perasaan itu hanya dapat bermalam di Padang Merbok tidak sampai dua malam apabila pada 4.30 awal pagi tadi, khemah-khemah mereka dirobohkan oleh DBKL dan dipaksa meninggalkan tempat awam itu. Mereka kemudiannya bagaimanapun meneruskan tunjuk perasaan di laluan utama menuju Parlimen pula.

    Cuaca berjerebu tebal ternyata tidak menghalang kira-kira 200 penunjuk perasaan ini meneruskan bantahan dan meluahkan perasaan mereka. Beberapa orang daripada mereka kemudiannya ditangkap polis dan dibawa ke lokap polis di Jinjang. Mungkin mereka disimpan di situ untuk beberapa hari setelah tahanan reman diperolehi nanti.

    Apa pun ini merupakan suatu episod yang pertama kali berlaku di mana majlis pembukaan dan angkat sumpah diselubungi dengan pelbagai kejadian sejak beberapa hari yang lalu. Sudahlah pemandangan gelap kerana diliputi jerebu, keceriaan majlis di Parliman pagi ini juga menjadi suram dengan aksi tunjuk perasaan dan adanya kawalan ketat oleh pihak polis itu. Sudahlah pedih mata dan paru-paru dimasuki asap jerebu, ada hati yang turut pedih dibuatnya juga

    Ini tentunya boleh membawa berbagai persepsi dan perbezaan pandangan mengikut penilaian masing-masing.Selain jerebu di luar Parlimen, di dalam bangunan Parlimen juga suasana persidangan menampakkan kecenderungan akan muncul jerebu yang lebih tebal lagi. Dengan BN hanya mempunyai kelebihan sebanyak 23 kerusi berbanding PR, persidangan sudah mula menampakkan suasana yang panas dan mendebarkan.

    Dalam pemilihan Speaker, suasana kekecohan sudah mula berlaku. Sebelum ini Anwar sudah memberi amaran agar pemilihan Speaker dilakukan secara undi sulit berikutan mereka akan mencalonkan seorang bekas hakim, Abdul Kadir Sulaiman untuk jawatan itu. Sementara ternampak Najib bersedia memenuhi tuntutan undi sulit itu tetapi apa yang berlaku dalam kertas undi diperlukan pula seseorang Ahli Parlimen itu menulis nama penuhnya juga.

    ......bersambung.

    ReplyDelete
  25. ......sambungan.

    Logiknya undi sulit apa kalau diperlukan meletakkan nama?

    Dua wakil PR, Mahfuz Omar dan Gobind Deo lantas mengemukakan bantahan kerana mendakwa ianya melanggar peraturan tetapi ditolak mentah-mentah. Tenampak bahawa Najib masih takut untuk melakukan undi sulit yang benar-benar sulit sepertimana yang difahami oleh semua orang. Mendakwa undi sulit tetapi perlu menulis nama, bukanlah sulit sebenarnya. Budah sekolah tak lulus UPSR pun tahu kaedah itu bukan sulit.

    Jika undi sebegitulah yang mahu dilakukan, lebih baik guna undi angkat tangan saja. Tak ada berbeza apa-apa pun.Tetapi itulah yang dilakukan di Parlimen pagi ini. Seperti yang diduga tentulah calon Spekaer BN, Pandikar Amin Haji Mulia menang dengan 133 kerusi menewaskan lawannya yang mendapat 89 undi.

    Cara pemilihan ini menampakkan Najib masih meragui kesetiaan Ahli-Ahli Parlimen BN. Beliau seperti dibayangi ketakutan akan kemungkinan adanya Ahli Parlimen ini yang belot dan menikamnya dari belakang. Tersebarnya berita bahawa sekumpulan Ahli Parlimen dari Sabah dan Sarawak mengadakan perjumpaan dengan Tengku Razaleigh untuk meluahkan rasa tidak puas hati terhadap layanan Putrajaya rupa-rupanya menimbulkan ketakutan yang bukan kepalang kepada Najib.

    Dengan Sabah dan Sarawak menyumbang 1/3 daripada kemenangan BN tetapi hanya diperuntukkan 20 jawatan menteri dan timbalan menteri sebenarnya menimbulkan ketakutan bahawa kemungkinan Ahli Parlimen yang lain melakukan protes dan memihak kepada usaha undi tidak percaya terhadapnya. Inilah yang ditakuti Najib. Setelah menang pilihanraya, beliau kini bimbang disingkirkan melalui undi tidak percaya pula.

    Disebabkan ketakutan itulah, maka pemilihan Speakar pun dilakukan secara sulit yang tidak sulit. Oleh kerana pada hari pertama lagi pun sudah berlaku kejadian seperti ini, adalah dijangkakan sidang Parlimen kali ini akan terus panas dengan pertikaman lidah, tuduh-menuduh, serang-menyerang hujah dan pelbagai aksi panas yang lain. Cara pemilihan Speaker yang dipertikaikan itu akan meleret kepada perdebatan dalam perkara-perkara yang lain selepas ini.


    Shahbudin dot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. undi dap lagi takut.. limkicksial limguaneng pengecut..kecut nak lawan undi...org dia aje dijemput..org yg dipilih aje mengundi..

      leh leh leh... telus apa tu...berani apa tu.. makna lim pun takut bebenor dgn org lain... mcm yakin je kalah jika jemput semua org...

      patutla tak turun dr dulu sampai mamposs... nanti tiba pulak giliran cucunya....kah kah kah..takde can la org lain...kah kah kah

      Delete
    2. Kpd Orang kuat UMNO June 24, 2013 at 8:01 PM

      Satu posting entry yg cukup baik, jelas dan gaya bahasa mudah difahami.

      Sandiwara apakah sebenarnya yg dimainkan oleh wakil-wakil rakyat kita? Di luar kelihatan berhentam, penyokong pembangkang berisiko protes dlm suasana berjerebu, tapi di dalam bangunan parlimen kelihatan Anuwar & Najib intim, bersenda , malah berjamu selera semeja dgn enaknya.

      Fikir-fikirkan lah.

      Benar-benar munafik (hipokrit).....!!!!!

      Delete

    3. Emangnya kamu semua udah tertipu beserr sama pembeserr2 kamu … komplot sandiwara penipuan ini ditumpangin sama pak jusuf karla(jengking) … ha ha ha …

      Sebenerrnya pak najib udah tersepit sama jerat bikinan nya sendiri … hasrat nya untuk berbaik2 samanya orang2 cina nyata gagal … lantas beliau kini dicemuh sama pengikut2 umno yg nggak gemarkan orang2 cina yg dianggap bermuka-muka …

      Makanya pak najib ketemu sama pak jusuf inginkan pertolongan … lantas dijemput bersama bapak anwar … lalu mereka bertiga merangka strategi bageimana mahu disingkirkan orang2 cina serta mahu dikembalikan keyakinan pengikut2nya umno sama pak najib … makanya dilakonkan lah tohmahan orang2 cina berniat jahat bodohin samanya PR serta juga kepingin jatuhin kerajaan pemerintah …

      Apabila nyata dapat dibuktikan PR dan bapak anwar suatu parti yg bodoh, makanya sokongan akan mula beralih kpd pak najib … makanya bapak anwar serta pak jusuf udah pasti ada ‘bahagien’nya …

      Nah! bapak othaman ahmad barengkali udah mulai mengerti ...

      Delete
    4. Nampak aje basa indon kat sini aku skip, scroll baca komen yang lain..tak payahlah orang melayu nak jadi indon..meluat..kalau benar indon sekalipun yang dok menyibuk politik Malaysia kenapa?''tu kat Indon sana tengah berperang kenaikan minyak pergi berjihad ke berblog tolong rakyat sana..SEMAK aje kat sini

      Delete

    5. Hei! AnonymousJune 25, 2013 at 10:20 AM

      Mas usah bersikap angkuh ... jgn prasangka buruk saban masa sama warga indon... warga msia juga ramei yg dateng indon bikin ribut dan masaalah ...

      Siapa itu mas nordin mat 'letop' pengembom berani mati yg bikin huru hara di indon? malahan ramei lagi teroris2 msia yg nyebrang selat tebrau bikin onar di Negara kami ...

      Daserrnya melayu lupa diri ... leluhur moyang kamu semua nya bekas bangsatan dari Negara kami ...

      Delete
    6. non 10.55..siapa yg angkuh..kamu yg bongkak.. kamu yg angkuh..dah berapa hari kamu beri komen..ada rakyat malaysia campur urusan politik negara lo..lo dgn nuor sama bangsat..nuor burukkan sini.. lo burukkan sana JK..jadi lo bangsat.

      teroris mana...dua nama lo kata byk.. bukan kah nordin org bawah...bossnya semua org indon..hambali..zulmatin...dlm penjara..lo bodoh ya....dua org tu dah lama meninggal.. teroris org lo...golongan muda teroris berlambak didik org lo...lo memang bangsat
      ...siapa yg nyeberang..teroris lo yg lari ke malaysia dan filipina...sampai sekarang teroris lo dinegara lo masih byk...org lo.

      tapi gua rasa lo cina kafir indon..lo bodoh lo dtg dr mana..dulu mana ada negara..bebas bergerak..moyang lo ada ktp..jadi lo bodoh..
      dulu lo ada paspot..jadi lo bangsat lagi bodoh.. moyang melayu dulu berdagang.

      moyang lo dr mana..lo kuli dr cina..mkn bubur..moyang lo bangsat..apasal lo marah sama jk..lo tuduh jk..lo fitnah jk..jk dihormati di sana..lo bangsat mcm nuor.. nuor burukkan malaysia..lo burukkan indo.

      gua pasti lo cina kafir..sebab lo kata nenek moyang org indo bangsat... lo marah toko lo dibakar di GLODOK..patutnya lo dah mati dibakar..ngapa lo lari lo takut..lari ke singapork malaysia...aiyaaa hidup menyusahkan org hidup memalukan indo.. lo tunggu nanti jk cari lo...atau org bugis sulawesi cari lo...mampossss lo...sana org Islam ramai... lo kata nenek moyang indo bangsat..

      Delete

    7. Buat semua kamu warga indon, usah repot2 … apa untungnya lu dapat? Kalo lu mau turut campur samanya politik umno … lu sekadar bikin tambah sakitnya kepala … Lu lihat aja pincengnya parti goblok ini ... sana sini cakaren samanya sendiri ... rata2nya korupsi ...

      Biar gue kasi satu usul …

      Nyokongin aja PAS … udah jeles motif, matlamet & hala tuju … ke arah keselamaten, kamakmoren & kesejahteraan hidup dunia & akhirat … pantasnya kamu semua layarin aja kuliyah agama Wali Ajis, Wali Ajhar, Wali Haron, Wali Asri … atau setidaknya dengarin ceramah Kiyai Sabu, Kiyai Makhfuz, Kiyai Husem …

      Dpd lu repot2 di sini bikin dosa ... ada baiknya ngikutin aktiviti keagamaan ... rintihin jalan ke sorrga ...

      Delete
    8. hahaha..modal basi.. cut and paste.. semua blog sama.. GOBLOK.. dah puyang.. ni org stress negara penuh problem.. ngapa mbak ngaco negara org.. balik mbak..maluin org indo gara gara mbak.. saya udah gemas ni kerna mbak abis semua diomelin.. malu deh negara kita dah dibocorin info.. dr nggak tau jadik tau...

      kalo gua tau lo... gua pasti tendang pantat lo. ngapain lo tak mati duluan.. lo GOBLOK maluin negara kita indo.

      anon tu ngomong lu cina kafir kristian... BENARRR.. lo berguncing lagi... lo ngomong apaan tentang JK.. gua muslim tau.. gua betul betul gemas.. lo udah lupa sejarah GLODOK.. lo mau di ulang kembali.. lo udah fitnahkan JK..

      Delete
    9. gua mau tambahin.. lo mau ditonjok.. lo mau org bugis tonjok lo mau org muslim tonjok.. teman gua semua udah ggrrrrr maluin kita aja.. buat apaan lo campurin urusan org.. asal lo mana

      Delete
    10. lo bukan aja GOBLOK..tapi BLOONNNN.. sibuk urusan org..dalaman negara kita di ungkap.

      Delete
    11. Kalau tak silap, ada orang copy paste posting saya pada pukul 1:49 AM. Saya yakin ini permainan Pengkagum KJ yg gemar memutar belit dan menyamar pelbagai watak, khususnya watak Indon Celup.

      Delete
  26. Abis ko ingat undi dalam meeting dap dulu tu sulit n murni ke? Byangkan cara PR handle dewan parlimen klu dorang menang? Murni, suci dan tulus ke? Klu demi kekuatan parti BN, kena la bsatu jgn la punahkan mcm musuh dlm selimut. Klu dh tau menang tipis, kena la org bn sdr jd kuat bsatu padu, bukan cari isu lg. Jgn jd penyokong yg was-was. Jgn jd sokong bawa rebah, gunting dlm lipatan. Ko ada dlm dewan tu td ker? Dlm situasi cam skrg tentu la pemimpin yg bijak kena bhati2. Klu dh x pasti kt dpn tu jurang, ke selut ke knape bodo g juge? Klu g redah jge, kan ke orang kata jdk pak pandir

    ReplyDelete
  27. MELAYU SANGGUP JADI BALACI DAP NAL BUAT MCMANA. CUMA KESIAN BILA DIA LIBATKAN ANAK2 KECIL. YG TUA TU NAK MATI LANTAKLAH. NI SEKARANG MASALAH JEREBU. MANA PGI INDON2 YG SELALU MELALAK KAT SINI. TANYA DIA ORG DIA TAK RASA BERSALAHKE MENYEBABKAN NEGARA JIRAN HIDUP SENGSARA. MINTA DIA JAWAB SIKIT. SIBUK MENYALAK KAT NEGARA ORANG. NEGARA SENDIRI TAK TERJAGA. MENYUSAHKAN ORANG SAJA.

    ReplyDelete
  28. Syabas PDRM, jgn bagi apa yg mereka nak. Gambar, kena pukul tu semua buat modal tuk international news. Polis meminimakan penggunaan tenaga dan senjata. Malah kelihatan sangat sabar dan santai dlm handle pendemo2 tu.

    ReplyDelete
  29. bodo mcm teloq nuaq brehem

    ReplyDelete
  30. setuju sangat mereka ni memang bodo, otak letak bwh tapak kaki..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan setakat bodoh...dah mereng...otak senget!!!!! Memang aq x faham..dunia dah nak kiamat!

      Delete

  31. Waduuuh … apa2an saja dongeng karut mahu ditonjolkan sama mas parpu …

    Demo di parlimen itu nggak ada sangkutannya sama hal angkatnya sumpah bapak anwar ..

    Para pendemo sebenerr nya ingin menyatakan rasa tidak puas hati dgn pemilihan bapak pandikar amin sbgei speaker dewan rakyat ..

    Mereka ngingin serahkan memo untuk diturunkan bapak pandikar bujang lapok itu dari jawatan speaker

    Mas parpu udah bikin puter belitnya … puter2 puter2 kaki mengayuh … mas parpu barengkali lebih pantas jadi tukang pengayuh beca … abang beca … abang beca … ca ca ca ca …

    ReplyDelete
    Replies
    1. beginilah org bangsat..negara penuh musibah..penuh korupsi..semua musibah ada..demo setiap hari..org belajar tapi disana pecah semua universitas..lo sama nuor bangsat sama.. demo hari hari..

      lo bodoh bahalul..suruh org demo boikot tapi angkat sumpah..lo dgn org nuor bangsat.. buat apa lo jadi bodoh disini lebih baik lo demo dpn istana depan mpr suruh turun harga minyak..harga daging.. harga sayur..bawang..minyak.. lo bky kerja nak buat demo..lo lari ikut juboq nuor..

      negara lo byk problema.. baik lo balik jakarta..lo boleh bersih sg ciliwung.. ahok jokowi perlu org mcm lo..kasihan deh.. lo dah lama lari ikut nuor..sampah mcm gunung.. lo buat apa dtg kl..sg di kl bersih.. air tanah di jakarta oooo tak layak minum..lo buang apa.. udah kotor byk problem lo buat kacau tempat org.

      bpk lo suruh lo balik..angkot bapak lo dah lama tersadai...lo anak derhaka suruh bapak lo jadik sopir angkot.. kasihan adik lo...hari hari tarik..lo zalim.. baik lo demo dpn mpr...lo tak laku

      demo dpn mpr istana...meriah hebohhh.. demo di kl tak bagus..sikit tak ganas... tempat lo GANASSS ANARKIS.. selamat bergabung..nanti saya tunggu berita lo dah putus nyawa terkena tembakan senjata rakitan preman..

      Delete

  32. Haiyaa lu tak guna punya tian chua ...

    Lu ajar kita orang cara ini tidur atas jalan ... banyiak susah maa ..
    Sudahlah panas ini jalan tar ... semut pun banyiak masuk dlm baju ... habis gatal kina gigit semut ...

    Kita kena cari ubah tektik lain lohhrr ...

    ReplyDelete
    Replies

    1. Cilakak ...

      Lu cakap mau bawa sally sama abby sekali ... tidur atas jalan ..

      Hancai lu ... sia2 gua pigi ... tak dapat sally ngan abby ... dapat cota ngan gari ...

      Delete

    2. Tian Chua (reply):

      Lain kali kalu wa bawa aisyah ... lu mau ka ...?

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!