CILI KASI TARUK! MARI LIHAT WAJAH AHLUL PAS DUNGU YANG SUKA JADI ANJING DAPIG!

52 Responses to "CILI KASI TARUK! MARI LIHAT WAJAH AHLUL PAS DUNGU YANG SUKA JADI ANJING DAPIG!"

  1. Azab kubur polis tu yang dpertikaikan. Azab kubur dia sendiri tak difikirkannya. Salah polis tu yang diheboh-bebohkan, salah pihak dia sendiri tak disedarinya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang PAS mana pernah mengaku salah. Spender putih sendiri pun tak nak mengaku.

      Delete
    2. Sibuk suruh polis tangkap penjenayah, x nampak ke bnyk penjenayah sivil n agama dh ditangkap polis. Tp berbanding pas, penjenayah dlm parti dan penjenayah Islam tk la plak kate bodoh, x hormat Allah s.w.t mcm kes ostaz badrul, spender, keretapi, facebooker hina nabi s.a.w, menutup Sekolah Agama Rakyat, tak nampak plak pas angkat spanduk buat demo?? Punah...punah dh minda n keupayaan berfikir orang nie. Klu org pas buat salah, orang pakatan buat salah, diam2 jer...x der plak ckp x hormat Allah s.w.t, malahan ckp Allah s.w.t dh ampunkan. Ingat kami rakyat ni bodo sgt x leh nk mnilai pikiran haprak dorang.

      Delete
    3. Apa nak hairan, mangkuk mcm tu mmg banyak dalam pr, nama jer melayu Islam pakai kopiah tapi hati busuk macam taik, hari2 dok baca fitnah dalam harakah mcm tu la jadinya, jadi anjing cina sial...cina babi...cina pukimak...sok klu dah duduk bawah cina babi tu baru dia tahu perangai cina gampang tu camaner..sial...

      Delete
    4. Cina sial ni mmg dah semakin kurang ajar, makin kuat menyalak...makin sial dan makin babi...memang dasar dog kawin dgn pin dapat la cina dapig mcm yang ada sekarang ni...

      Delete
  2. Dia kata hormat pada Allah...tak hormat rakyat takper....tapi awal-awal video tadi dia kata...encik kurang ajar ngan rakyat...isk ada hati gak sebenarnya nak kena hormat....yang pemimpin agung korang dok nak jual nama Allah pada kafior tu tak ker menghina Islam namanya....bahalol.....

    ReplyDelete
  3. Ini bukan lebai tapi cibai.

    ReplyDelete
  4. betul jgk ape pakcik tu cakap..kena takut pada Allah Taala

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tapi pakcik lebai malang ni kena la cermin muka dulu. Bukan apa, nampak sangat hipokrit.

      Delete
    2. konfius...orang pas punya tuhan allah ke jesus?ada perbezaan.....

      Delete
    3. takut pd Allah tu betul bro, yg xbetul pakcik lahanat tu sbb die sndiri yg xbetul diri! ko sisi hitam ye bro klon 69??

      Delete
  5. bg aku mamat tu sewel. Kejap ckp Polis kurang ajar.lepas tu dia ckp Polis xpyh hormat die/rakyat tp hormat Allah? sewel punye pencacai PAS. dlm usrah ajar jd bahlol cni ke/. Istilah ormat tu xkena utk ROBB/Allah Yg Esa. Merepek2 meroyan2 mamat ni bebel dpn balai. dn yg terbaek ialah die buka lorong utk PIGGY betina tu kutuk POLIS. klu POLIS tngkap puak anjing ni je..trus ungkit lah pasal perompak, tp bila polis tembak perompak diorng yg bela perompak.

    PAKATAN SEWEL!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nampak tak? Mata sepet ni berani lawan pihak bkuasa klu Pas / pkr buka ruang utk dorang jadi biadap. Mata sepet ni sntiasa nk cuci tangan n nampak bersih loo...Oppoturnist.

      Delete
    2. Ni hasil ajaran dan tarbiah ustaz2 palsu seperti uai, tgna dan hadi awg

      Delete
  6. Duit rakyat kepala bapak lu...sgl cukai yg kjaan amek tuh utk pembangunan negara juga dan semua org dpt menikmatinya...kalo takat bayar wet 'tax' kat 'kepsi' atau 'mekdi' xsahla berlagak mcm 'hebat'sgt lobai malang...
    kalo bkn krn kebijaksanaan kjaan pimpinan BN menguruspakai sgl jenis duit cukai belum tntu korg dpt semua kemudahan yg ada skrg neh...

    Lg 1 polis xkan tangkap kalo org tuh xmengganggu ketenteraman awam...mengong..krn kebahalolan sekor lobai malang neh,,puak pemakan babi di sekeliling dia tuh kemain lagi naik 'sheikh' memaki hamun polis dan kjaan...sbb tuh aq kata PAS bodoh...mrkla punca kebiaDAPan vavi2 ini semakin ketara..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cukai adalah hak kerajaan yang mesti diberi oleh rakyat dan terpulang kpd kebijaksanaan dan keadilan kerjaan yg mentadbir utk menggunakan hasil cukai utk kebaikan rakyat..ader paham totok2 pas nih????

      Delete
  7. Kawan aku hari hari kena maki . Dia bekerja sebagai operator talipon di Jabatan Bekalan air . Kalau orang ramai nak mengadu pasal bekalan air terputus , kawan aku lah yang jawab talipon . Gaji tak seberapa tapi banyak pahala dapat sebab hari hari kena maki dek orang ramai .

    ReplyDelete
    Replies
    1. kah kah kah..buat lawak hang..
      masa jawatan kosong tu tak tulis ka.. TAHAN MAKI...hehehe teringat citer p.ramlee.

      Delete
  8. Rakyat Malaysia ni perasan sorang2 jer dorang bangsa bbudi bahasa sbb blum penah tgk budi bahasa rakyat negara lain. Rkyat negara kita bbudi bahasa klu berada dlm persekitaran yg selesa n xde gangguan n desakan. Tp dalam keadaan x selesa n huru-hara, nampak la belang sebenar tahap budi bahasa rakyat kita. Tgk negara Jepun, dlm keadaan gempa, tsunami dsbg, masih mampu berbaris smpai berkilometer utk tgu giliran ambik air bersih n mknan, xde gaduh pun, saling mhormati n tenang. Wahai rakyat malaysia, kita semua ni xde la sbaik mana, kbaikan kita hnya senipis kulit bawang jer wp yg pakai kopiah, jubah. Sementara Tuhan masih beri bnyk anugerah n rahmatNya kpd kita smua, hargai la, jangan la hipokrit n sombong terlampau. Nt Tuhan tarik balik, kami yg x sombong ni pun kena sekali maaa...

    ReplyDelete
  9. lebai sial. bukan kau sorang je rakyat. aku ni pun rakyat..juta-juta orang lain yang mahu keamanan juga rakyat..kau buat kecoh suka hati mak bapak kau saja...habis kami rakyat yang lain ni kau tak hormat hak kami, kau nak orng lain pulak hormat kau. sudah buat kecoh nak mintak di hormat lagi..sial punya manusia..sial anuar ibrahim..sial dap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. keamanan dan keadilan mengikut undang-undang Allah swt tu berlainan, berapa banyak kerajaan dan negara yang aman yang dah masuk dalam sejarah tetap di binasakan Allah swt kerana tidak mahu tegakkan keadilan Allah swt. Pergi baca Al Quran, barapa banyak dah negara yang nampak je rakyatnya aman, tapi tidak mahu tegakkan keadilan,sombong lagi takbur kerajaannya, akhirnya binasa di kerjakan Allah swt.

      Delete
    2. Betul ke negara yg nampak je rakyatnya aman, tapi x mahu tegakkan keadilan, sombong? Setau kami, klu negara x mahu tegakkan keadilan, sombong, memang jelas nampak rakyatnya x aman (rohani, fizikal, sosial n ekonomi). Cuma kita dikelirukan dgn berita, cerita melalui media massa lama, baru, @ moden seolah2 negara2 tu nmpak aman atau tidak. Komunikasi dunia dikawal oleh Yahudi, so melalui komunikasi ini pihak Yahudi boleh memainkan sentimen n persepsi mengikut kehendak n misi mrk. Contoh, negara2 Islam dgambarkan sgt mzalimi rakyat, bias thdp wanita, manakala negara2 barat dgambarkan sebaliknya. Hny mereka yg melalui keadaan sebenar atau yg bijak bfikir n menilai yg x mampu dikelirukan oleh manipulasi komunikasi yahudi ini. Sebaliknya mereka yg lurus bendul, mbuta tuli menerima 100% sentimen, persepsi n dakyah yg disebarkan yahudi melalui pelbagai komunikasi ini. Ciri2 negara yg zalim di antaranya ialah, tdpt jurang yg besar antara kelompok kaya n miskin, tp di negara kita adakah jurang besar ini wujud? Adakah ramai rakyat yg miskin x makan? Brp ramai yg merempat di jalanan? APa yg jelas, penjawat awam yg x spai setahun kerja mampu membeli kereta import, mnunjukkan xde jurang besar pun antara yg baru keje setahun ngan yg dah keje 10 tahn. Yg pasti, d negara kita memang ada jurang yg besar iaitu kekuatan ekonomi antara kaum mata sepet n kaum bumiputera, dan ini yg perlu diperjuangkan klu kita x mahu jd golongan pekerja kelas bawahan d negara sdr.

      Delete
    3. hang pergi belajar ler sejarah Nabi dulu-dulu, seperti kaum saba,Mereka diberi berbagai kenikmatan berupa kebun-kebun yang ditumbuhi pepohonan untuk kemakmuran rakyat Saba.Negeri mereka aman dan sentosa tapi kerana mereka enggan beribadah kepada Allah walau sudah diperingatkan oleh Nabi Sulaiman, akhirnya Allah menghancurkan bendungan Ma'rib dengan banjir besar (Al-Arim) (QS Saba: 15-19).

      Ada lagi 12 kaum dan negeri yang terlaknat tau, walaupun mereka hidup aman bahagia dan sentosa. Aparaaa..puak umnok ni.

      Delete
    4. Yang pasti antara kaum dilaknat adalah org2 pas yang menjual agama dan bangsa kpd kaum kafir seta pemimpinnya berzina..penipu..pemfitnah..pembohong..pencuri terhormat dan bermuka muka..sombong..riak..takbur..tak sayang lidah dan mulut..dan...bodoh

      Delete
    5. pala otak kou, umno lagi tak amanah, lagi pembelit,pembohong dan menipu, lihat, berpuluh tahun memerintah, masih terlalu ramai rakyat islam yang masih miskin, bangsa lain pula kaya raya.

      tu lum campur dengan dengan rasuah,penyelewengan dan banyak lagi di bawah kerajaan umno.

      jadi untuk puak bebal lagi jahil seperti umno, pergi belajar agama dulu sebelum sesuka hati menuduh orang lain itu dan ini.

      Delete
    6. Kamu setan2 hijau yg kena ngaji agama Islam balik..korang dah jauh menyimpang dari aqidah dan ajaran Islam sebenarnya...betullah pemimpin kamu pencuri dan tak amanah..cth?...isu tabung memali dan lahad datu serta hasil kutipan ceramah mana peginya...pemimpin pas bergelumang maksiat..cth? Adun selising..dsn mustafa bin ali..senyap ajer..betul lah tu...pemimpin pas meyebarkan ajaran sesat cth? Husam musa ckp sesiapa terkorban semasa perhimpunan haram akn syahid fi sabililah..tu tak termasuk ajaran2 karut niko bin ajis...pemimin berbohong..cth?pas akn laksana hudud...tutup kilsng arak di selangor dsb....so cermin lah muka ti sket sebelum sedap mulut mengata dan menuding jari org kat org lain..

      Delete
  10. Anak murid Nik Aziz.kata Nik Aziz tua. Jawab mahathir lagi tua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mahathir lagi tua tapi tak lembek , nyanyok dan mulut suwei cam niko ajis

      Delete
  11. KALAU NAK TAHU INILAH LEBAI LGBT !! KALAU LELAKI TULIN MULUTNYA TAK MACAM INI....SEPATUTNYA MASIH DIA SEDANG MEMBEBEL MCM MULUT P**I AYAM MAKI2 POLIS TU,TARIK DIA SEKALI MASUK BALAI....MEREKA2 NI PATUT LAYAN DENGAN KASAR AJE BARU DIA RASA HORMAT SIKIT DGN POLIS...BETULKE MEREKA NI PEMBAYAR CUKAI PADA KERAJAAN? ENTAH2 ZAKAT FITRAH PUN LIAT NAK BAYAR !!

    ReplyDelete
  12. Kata dia: Hormat pada Allah ta'ala. Tak hormat pada rakyat tak pa

    Polis tangkap kerana menganggu ketenteraman awam, ketenteraman rakyat. TApi disebabkan lebai ni berpendirian seperti di ats maka dia pun tak hormat pada rakyat lain yang juga mempunyai hak.

    Budak tu di tangkap kerana mengganggu ketenteraman awam. Tak payah jadi peguam pun kita dah faham.

    Memang lah Polis kena ingat tugas dia pasal menjada keamanan. Mana gi otak bahalul ni entah. Polis buat kerja yang kau tak pergi kerja? Apa kau tengah buat tu? Menganggu ketenteraman awam?

    ReplyDelete
  13. lu padai cita lah cina cerita pasal mata wang singapor pulak.. lu yang bikin kecoh sekarang buat perhimpunan haram dan kecohkan keadaan. apa pandangan warga asing yang datang ke malaysia keadaan sudah tidak temteram pasal sikap kau orang semua dari sitalah jatuhnya ekonomi yang sedia kukuh .. maka berkuranganlah pelancong masuk ke malaysia pasal anda sendiri yang memcemarkannya...

    ReplyDelete
  14. Siapa kata duit cukai tu duit rakyat. Bukan duit pengutip cukai?

    Dah jadi duit kerajaan. Pasal tak bayar cukai kita kena tindakan. Kalau ya duit kita boleh lah kita suka suka tak bayar cukai. Boleh? kalau ikut undang? Dah kalau gitu jangan lah nak cakap bodoh tu duit kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pembayar cukai tu dah memang rakyat pun, takkan bangla,indon,vietnam,filipina bayar cukai...apa raaa.Lembab betul puak umno ni, umno mana ada duit mau bangunkan negara, duit kerajaan tu pun duit rakyat ler. Gaji YB Umno,Menteri2 malah TPM dan PM pun rakyat yang bayarkan ngok.

      Delete
    2. Engko sda bayar cukai ker?

      Delete
    3. Anon 2:15 bayar cukai berapa bnyk? Atau hny penerima cukai yg dibayar org len? Biasanya org yg byr cukai, senyap jer tak bising? Sbb tangan kanan yg mberi, tangan kiri x tau pun

      Delete
    4. Anon 2:15 meh sini aku luku kepala hotak hang..cukai adalah hak kerajaan yang mesti diberi oleh rakyat dan terpulang kpd kebijaksanaan dan keadilan kerajaan mentadbir utk menggunakan hasil cukai itu utk kebaikan negara...ada pahamm????..kalau dah lembu tu lembu jugak...

      Delete
    5. aik bila masa duit rakyat jadi hak kerajaan, lembab tul lembu umno ni, jika duit rakyat jadi hak kerajaan, maka tak perlulah parlimen untuk bersidang untuk menentukan hala tuju wang rakyat yang di kutip, baik kerajaan main belasah je duit tu mau buat apa. Lembab betul ler puak umno ni, agama fail, ekonomi lagi fail puak umno ni.

      Delete
    6. Ler kamu ni ..kalau kerajaan tak gunakan duit rakyat secara tak berhemah..dah lama bangkrap negara..kamu menggunakan kemudahan and pasarana yg bagus kena byr lah. Jgn jadi cam pas kelantan dari ceramah sampai nak buat pembangunan pun direct duit rakyat..duit rakyat..duit rakyat..camni memang bangkrap lah rakyat..tu belum merosakkan aqidah umat dan perpaduan Islam..so pas is really sucks..a total failure in economy and a disgrace to the Islam...

      Delete
    7. Duit rakyat tu istilah sosialist lahanat negara si anwar..dalam islam ia adalah wang negara..kalau rakyat bayar zakat adakah dikira duit rakyat lagi?? Dan kaau cukai tu duit rakyat..amboi senanglah rakyat negara ni turun naik pejabat2 kerajaan mintak duit yer...benar ia asalnya duit yg diberi rakyat tetapi ia kemudian berubah status menjd milik negara bermakna kewajipan menggunakannya pada jln yang betul adalah tanggungjwab berat yg perlu dipikul oleh kerjaan pemerintah

      Delete
  15. Lentok cakap macam gay je.

    ReplyDelete
  16. Maksud pemuda PAS yang sopan itu adalah supaya pihak Polis ikut cakap dia dan juga amoi... bermakna jangan ikut cakap ketua masing-masing sebabnya dia yang bayar gaji setiap bulan. Cara itu bagi pandangannya adalah cara Islam yang menyelamatkan azab di akhirat. Beliau menasihati dengan begitu sopan dan amat dikagumi. Jangan ikut cakap ketua adalah amanat pemuda yang sopan itu adalah amanat yang mulia dan patut dipuji....tak pulak dia menawarkan air yang diminumnya bersama orang lain.. ha ha.. Dasar oarang dah benci pada Polis begitulah, apa sahaja yang polis buat serba serbi tidak kena... Amoi itu siap bagitahu yang pihak Polis tidak menyiksa penjenayah tetapi menyiksa orang yang membuat gangguan ditempat awam... lagi satu idea bernas yang perlu difikirkan..

    ReplyDelete
  17. Dah kata PAS ni berani dengan bangsa sendiri aje!!! Unit "amal" PAS pun macam tu juga...memang dasar Melayu tak sedar diri. Bila dah merempat dibumi sendiri baru nak sedar.

    ReplyDelete
  18. Ahli PAS inilah yang harus kita belajar dengan keberaniannya mengutuk pegawai. Malaysia ini bermacam-macam hal terjadi yang berkaitan rasuah dan salah kuasa sudah ditutup dan sapu bawah carpet. Inilah HERO yang kita menanti-nantikan untuk menyelamat kita. WE NEED A HEROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO

    ReplyDelete
    Replies
    1. APA BARANG MU HEROOOOO??? HERO BUKAN MENYALAK MACAM HANJING SALAK BUKIT !! HERO BAPOK TUA DGN BAPOK BARU NAK KENAL DUNIA LGBT !! KAU NAK KENA PENYAKIT AIDS/KELAMIN BARU KAU TAHU !! ANAK BOLEH JADI CACAT ATAU MANDOL ATAU KAU TERUS JALAN DLM USIA MUDA !! LU PIKIRLAH SENDIRI ANJING KURAP !!

      Delete
    2. AHLI PAS yg mcm LEMBU kt atas tu? yg ckp mcm org SASAU tu? Yg mcm ANJING upahan CINEBENG tu?? kah..kah..kah pegi settle dulu lah kes2 dlm PAS, kes seleweng berlambak2, menantu AJIS kaye raye pun org PAS tutup mulot, Timbalan Presiden. SU Agung akki betina pon boleh 'suci', apakah bnde2 lain pencacai LEMBU PAS boleh ubah????

      Stkt maki POLIS under BN bolehlah.. cube pegi maki penguatkuasa MPPP DAPiggy Penang tgk..kalo brani??

      Delete
    3. Berani kat salah tempat..bodoh pandir tu..

      Delete
  19. jom kalau semua nak buat macam singapore
    ksemua orang sekolah satu sekolah.cakap je bahasa malaysia.no more cina india.
    sapa bangkang sumbat jer dalam penjara ataupun buang daerah mcm lee kuan yew buat
    baru la harmoni dan maju
    bila buat pembangunan ada je anjing datang ganggu.
    tu pasal singapore cepat membangun sebab takde bangsat yg kacau

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro, itu sbb CINA yg perintah, sbb CINA tegar dan TEGAS.. MELAYOO boleh ke?? MELAYOO kan 'lembot hati', asalka HULOR wang dan BETINA.. semua undang2 boleh PINDA!! xgitu?? jg haraplah Negara akan aman dan berjaya kalo PEMIMPIN LEMBIK!

      Delete
  20. Ha..ha..tu lah ko ibarat katak hijau berlendir bawah tempurung...kalau takde bn dah lama org melayu mrempat miskin mengemis di tanah air sendiri..kat kelate nu..23 thn apa dapat??? Minum air lembah busuk masih lagi..nk buat pembangunan pun harap derma rakyat..tokey2 pas apa bikin..dok kosek2 kote masing2..tak pun berceramah ajaran sesat..bodoh

    ReplyDelete
  21. Sial orang PAS ni tak habis-habis nak jual nama Allah semata-mata nak tutup perangai buruk mereka.. Memang sial puak-puak ni..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!