CILI KASI TARUK! INI BUKTINYA DAP LAKNATULLAH ADALAH PARTI RACIST YANG TERLAMPAU!

RACIAL POLARIZATION

Ini artikel terpedas dan bercili kedua Tun Mahathir dalam masa dua hari. Artikel ini dalam bahasa Inggeris. Aku harap korang boleh baca dan faham apa yang Tun M cuba sampaikan. Lepas baca baru korang akan tahu betapa racistnya DAP Laknatullah ini.

Sedarlah wahai kaum Melayu sekalian, sampai bila mau kena tipu ni? Anak-anak muda sekalian, Allah bagi akal baca artikel ini dan nilaikan sendiri.

20 Responses to "CILI KASI TARUK! INI BUKTINYA DAP LAKNATULLAH ADALAH PARTI RACIST YANG TERLAMPAU! "

  1. SEDAR SEDAR LA MACAI MACAI SEKALIAN SAMPAI BILA NAK MENYOKONG PAKATAN LAHANAT YANG TUJUAN UTAMA MEREKA IALAH UNTUK MEREPUBLIKAN MALAYSIA!!!

    ReplyDelete
  2. KEBANYAKKAN YG SOKONG NUAR NI BDK2 BARU NAK NAIK DIA ORG TAK KENAI SAPE NUAR BERAHI & DAP. TAPI BIAR PI LA ESOK LUSA DIORANG LA YG KENA DIPERKUDAKAN. PR NI NAK UNDI JE LEPAS TU LANTAK PI LA SAPA YG SOKONG TAK SOKONG DIA PUKUL RATA JE. MAKLUMLA ORG GILA YG DISANJUNGNYA. TAPI SESUAI DGN MEREKA YG PENTING MEREKA BAHAGIA. TAPI RAMAI YG KU TGK SEMUA MEROYAN MACAM KETUA DIA YG GILA TU JGK. YG PENYING AKU SUKE HA.. GILA LA PENYOKONG PR NI KEBANYAKKAN BODOH SEMUA. BDK2 BARU NAK NAIK LA KATAKAN PCYA DGN NUAR YG GILA TAK DAPAT JADI PM. YG PENTING BAGUS DOK ADE YG PENTING SENANG SGT NUAR PERBODOHKAN MEREKA.. PUII..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Erk Eleeh!

      Yg selalu ikut/dengar cakap pak Juburi tu ialah Ahjib Ngok!Lagi mo bising org2 BN/UMNO tak sedar diri nih!

      Delete
    2. Anon 12:40 PM adalah salah sorg contoh org yg telah dibodohkan dan telan semua taik pak Juburi. Tahniah atas pengakuan kebodohan anda!

      Delete
    3. 12.40 baca dan mendengar tidak dgn matahati. Sampai ketua berjggut pon takkan faham dan menerima kenyataan.
      Erk eleehh

      Delete
  3. .


    Saya adalah seorang melayu yang sangat racist .


    .

    ReplyDelete
  4. penyokong melayu dalam pakatan itulah yang harus kita sedarkan..kebanyakan mereka hanya membaca blog pembangkang dah sebaran maklumat dari fb...sudah banyak bukti kita kumpulkan mengenai niat jahat dap tetapi golongan2 melayu pakatan ini tidak mahu membaca dan menerimanya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setuju...mereka kena di sedarkan..kebanyakkan mereka benci hendak membaca artikel dari pihak pro kerajaan, mereka mempercayai bulat-bulat dari pihak pembangkang..golongan ini amat mengecewakan...

      Delete
    2. Bukan benci nak baca, tapi jemu ... sbb sama saja dgn apa yg keluar dlm utusan dan tv ... Dlm media utama dan media alternative sajiannya serupe je, cuma kat internet ni lebih lucah dan carutnya ... mereka ni pun mungkin loya nak muntah ...

      Delete
  5. mmg padanlah melayu-bumiputera ni dirampas haknya. cuma bangsa bodoh saja yg tidak pandai maju2 walhal sudah diberikan pelbagai keistimewaan & bantuan. diberi peluang masuk universiti, buat assigment pemalas nak mampus! diberi bantuan perniagaan pun masih lingkup. Kuat berdengki khianat! pemimpinnya bodoh tak mahu ada ahli yg lbih bijak dari dia. betul lah apa yg chedet kata dlm artikelnya yg bertajuk "umno dulu dan sekarang".

    Cuba tengok, berapa kerat anak melayu-bumiputera ni yg berjaya d luar negeri. Org Cina sejak dulu bersepah di seluruh dunia menjadi bangsat, sekarang mampu membina empayar Chinatown d mana2 saja. Terima hakikat, org melayu-bumiputera ni memang lemah dan bodoh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Semua bangsa & kaum tetap ada diantara mereka yg bodoh, lemah & malas. Tiada satu kaum pun yg semuanya rajin, kuat & cerdik. Begitu juga sebaliknya. Apakah hak orang kaya, gagah & cerdik termasuk cara salah (menipu, memperdaya)merampas hak seseorang?. Hakikatnya HAK TETAP HAK walaupun pemiliknya dikatakan bodoh & pemalas.
      Terima juga hakikat kenapa cina di Tanah Besar tak kaya raya. Bekerja 18 jam sehari utk menampung hidup. Sebabnya mereka ada sifat tersendiri iaitu pembelit & gagal membelit sesama sendiri. Diluar Tanah Besar mereka berjaya membelit, merasuah & menipu bangsa asing tidak terkecuali bangsa melayu/bumiputra di Asia tenggara. Hanya orang yg tak bermaruah, busuk hati, tak mengenang budi, biadab & gila(kuasa, harta & duit)) sahaja yg tak malu merampas hak orang lain.

      Delete
    2. stakat empayar chinatown saja ma...tp x de la kontrol ekonomi negara tu pun melain kan kat malaysia..kat malaysia boleh sbb melayu & islam ni baik..tu la leh nak tunjuk gengsta kongsi gelap depa kat sini...kat thai kat indon depa start ja nak conquer ekonomi negara tu depa kna belasah dgn org tempatan..dasar cina khinzir....x sedar diuntung..duk tanah melayu tp ckp bahasa melayu pun tah apa2..

      Delete
  6. 1.terdapat 3-4 juta belia melayu yang layak mengundi tetapi tidak mendaftar sebagai pengundi pada pru 13!
    2.kira-kita 35% pengundi melayu memilih untuk memangkah pr pada pru 13!
    3.lebihkurang 10-15% pengundi melayu atas pagar tidak turun mengundi pada pru 13!
    4.Woiiiii!!begitu ramai pengundi melayu islam lagi kat malaysia!tak payah la nak kisah pada puak cina!!puak melayu pun tak sudi pangkah umno!!
    5.umno sepatutnya menilai diri sendiri!!kemudian baru cari salah orang lain!
    6.rascist cina punnnnn!!ramai pemimpin umno cari makan dengan depa!!tiap-tiap bulan dapat elaun berjuta dari cina!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya PRU13 menceritakan ramai orang2 Melayu dah beralih ke UMNO. Sbb tu Perlis, Perak & Tganu kekal bawah BN dan Kedah pula dapat dirampai dari PR. Namun, masih ramai juga lagi orang2 Melayu yg pangkah PR. Orang2 Melayu yg pangkah PR ni bukanlah kerana PR hebat sangat tetapi mereka meluat dgn kebanyakan pemimpin UMNO yg banyak menyeleweng, rasuah dan penting diri. Lebih ramai yg pangkah UMNO sbb mereka kabur dgn halatuju sebenar PR (lebih2 lagi bila bersekongkol dgn DAP yg nyata sangat 'chauvenist', 'racist' dan 'oppurtunist'). Sebenarnya orang2 Melayu berada dalam satu dilemma besar untuk membuat pilihan semasa PRU13 dulu. Akhirnya ramai yg mengambil keputusan: "dlm memilih dua benda buruk, pilihlah yg kurang sedikit buruknya...". Dgn itu, UMNO, walau pun lebih berjaya, belum boleh mendabik dada, tersenyum lebar atau menarik nafas lega kerana, jika kebencian orang2 Melayu kpd pemimpin mereka berterusan dan pemimpin pula tidak mahu berubah ... tidak mustahil UMNO akan terkubur dlm PRU14 nanti ...

      Delete
    2. bila plak pekis dpt kat pr.....ikut sdap mukut je..puiihhh..

      Delete
    3. la biar la nak racist pun..cina lg racist teruk yg melampau..dorg mmg dasyat kot racist tp pandai bermuka2 untuk hidup..apsal kita x ley gunakan dorg juga camne dorg gunakan kita..da la menumpang kat negara org lpas tu nak rampas hak tuan tanah tu..if dorg betul terseksa kat malaysia tertindas migrate je la ke singapore tu, dekat je x pun balik la cina ok wut

      Delete
  7. aii..baru nak tunjukkan sekarang ?

    ReplyDelete
  8. MELAYU KAN GAGAH DI NUSANTARA?

    Anak kecil main api
    Terbakar hatinya yang sepi
    Air mata darah bercampur keringat
    Bumi dipijak milik orang (DARI SEGI EKONOMINYA ...)

    Nenek moyang kaya-raya
    Tergadai seluruh harta benda (TIADA WAWASAN …)
    Akibat sengketa sesamalah kita (UMNO, PAS, PKR ...)
    Cinta lenyap di arus zaman (PENTING DIRI LEBIH DARI BANGSA …)

    Indahnya bumi kita ini
    Warisan berkurun lamanya
    Hasil mengalir ke tangan yang lain (CHINA DLL…)
    Pribumi merintih sendiri

    Kita sudah tiada masa (CEPAT ORANG2 MELAYU …)
    Majulah dengan gagah perkasa (JANGAN GENTAR …)
    Hapuskan sengketa (BERSATULAH MELAYU …)
    Teruskan usaha (KUASAI POLITIK UNTUK KUASAI EKONOMI …)
    Melayu kan gagah di nusantara !!!

    Melayu kan gagah di nusantara …
    Melayu kan gagah di nusantara ,
    Melayu kan gagah di nusantara ???

    APAKAH ORANG2 UMNO SUDAH LUPA DGN LAGU INI ???
    ATAU ORANG2 UMNO MASIH INGAT DAN MENJIWAINYA TETAPI PEMIMPIN2 UMNO YG DAH LUPA …

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemimpin yang lupa...aku sokong umno atas dasar islam & melayu je...tp pemimpin umno kalo asik gile kose n nak projek kaya raya tp bukan nak berjuang mempertahankan,menolong islam dan melayu cam UMNO dlu2..susah la...kedudukan melayu skg ni goyah gila dgn melayu dah berpecah-pecah..lpas tu islam pun dah ada syiah la...tp kalo umno still sebuk dgn kepentingan masing2 kita yg kat bawah ni lah naya..

      Delete
    2. Skang ni kn senang nk masuk UMNO.. gi jumpa Ketua Caw tmpt anda & serah borang keahlian. Msti dia trus antar ke Bhgn nye.. lebih2 lg anda Peguam, Dokter, Jurutera, Professional etc. Ket Caw tkkn koyak2kn borang keahlian anda nye. Pecayolah..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!