CILI KASI TARUK! CUBA KALAU PEMIMPIN BN YANG TERTIDUR MASA PC? VIDEO KHALID GAGAP TIDUR YANG MESTI DITONTON

Dulu ada seorang pun kaki tido jugak, sudah kena tendang! Ini bila mau kena tendang? Ini lagi teruk macam kena ganja je...ke ICE? Kalau kat Jepun dah resign, tapi kat Malaysia ni, terlondeh seluar ka, ada video porno semua boleh menang besar lagi..hmmm RAKYAT MALAYSIA SAKIT OTAK kewww? Korang rasa apa tindakan paling sesuai untuk Khalid Gagap ni?

13 Responses to "CILI KASI TARUK! CUBA KALAU PEMIMPIN BN YANG TERTIDUR MASA PC? VIDEO KHALID GAGAP TIDUR YANG MESTI DITONTON"

  1. Nyammm nyam nyam nyam cap cap errk erkk

    ReplyDelete
  2. LOL... tu bahasa Jin bercakap dengan pengundi hantu Bangla kot... aku kesian dengan rakyat Selangor dapat MB camni...

    ReplyDelete

  3. Bukan dia sorang saja yang tidor. Rakyat Selangor pun tidor jugak, sebab tu pilih dia dan parti dia memerintah.

    Lantak korang la rakyat Selangor. Bertambah hanyut la negeri korang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku duduk kat selangor relax je takde hanyut pun bertambah makmur ada la.ko org negeri lain duk diam2 jilat bontot rosmah baik2 ya

      Delete
    2. aku duduk kat s.alam ni apsal aku x de rasa apa2 makmur pun selain yg bn buat dulu, ni dkat pusat komersil yg dulu parking free siap kena bayar parking lagi lpas pru 13, selain mencekik duit rakyat tanpa buat apa2 pembangunan apa yg pr buat ye? utung la pr x yah buat apa2 sbab bn dah susah payah bangunkan selangor sjak zamun datuk harun dulu

      Delete
  4. tu lah tidor2 pun PR menang besar kat selangor. kalau khalid x tdor 24 jam buat keja x tau lah cmne

    ReplyDelete
    Replies
    1. 2 pasal la rakyat pilih pr supaya x tido macam bn. Tapi kalau pr lagi terok dari bn watpe pilih pr.

      Delete
    2. khalid x tdor 24 jam??????....kalau buat kerja aku x kisah tapi klau buat benda yg mustapha ali slalu buat atau nuar berahi slalu buat msa pkul 2/3 pagi mmg lakhnat la pemimpin mcm ni. nasib baik aku x org selangor...x sanggup aku dipimpin dgn pemimpin bergelumang dengan hehehehe....

      Delete
  5. rakyat malaysia sakit otak...???????rakyat mesia bodoh lebih tepat....aku dulu respek kat cina pandai dan bijak.....tapi pru 12 dan pru 13 membuktikan cina pun bodo malah lebih bodo dari melayu....melayu pula nama je islam....dgr berita je terus percaya....nabi mana ajar camtu ntah.....pastu ngaku islam...kalau ahli pas ngaku pula pejuang islam gerenti syurga.....MALAYSIA IS FINISH

    ReplyDelete
  6. Tiiduuurrtlah Duhai Mamanda Menteri Besar...jika Mamanda tidur nyenyak mimpikan bahagia...Asalkan Selangor makmur dlm PR rakyat Selangor tak kisah pun,siapa siapa menteri yg terlelap atau sengaja lelap pun.

    ReplyDelete
  7. Tidur tak apa. Jangan rasuah dan cakap besar sampai nak halau rakyat keluar negara balik india atau pakistan.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!