APA NI 505? HIMPUNAN SYIAH KE?


Hmmm Syiah punya perhimpunan ke ni?

11 Responses to "APA NI 505? HIMPUNAN SYIAH KE?"

  1. KEBODOHAN YANG JELAS LAGI NYATA.

    ReplyDelete
  2. muka2 yang paling utama isi SPA8 lepas habis belajar...itu pun kalo habis belajar...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau masih student pi la belajar, nak berjuang utk apa dijalanan tu. Berjuang la dptkan keputusan exam supaya loan bertukar menjadi biasiswa tu baru betul. mana ada kerajaan prihatin mcm yg ada di msia. Saya telah berjaya membuktikannya!

      Delete
  3. JADI SYIAH UNTUNG, ZINA JADI HALAL, MUTAAH KATANYA.. SYEIKH-SYEIKH JADI KAYA RAYA, KHUMUS ( 2/5 ). KATANYA... LIWAT JADI HALAL,, ASALKAN ISTERI KATANYA... QURAN ITU TAK ASLI,, TAHRIF KATANYA... TAK MAHU SEMBAHYANG, BOLEH JAMAK KATANYA. DEPAN AHLI SUNNI BUAT CARA SUNNI, DEPAN SYIAH BUAT CARA SHIAH,, TAQIAH KATANYA.
    SYIAH,,SYIAH,, ZAHIR MUKMIN HATI KAFIR...

    ReplyDelete
  4. 505 itu ape ye..... macam SOS maggie mee aje! Dah diberi peluang untuk menimba ilmu..... budak2 hingusan nie buat kerja merusuh dek hasutan pihak PEMBANGANG pulak.

    Inilah produk Melayu Baru ciptaan Anugay yg berfahaman liberal, pluralisme, LGBT (gay, homoseks, lesbian, free sex, bi-sex) yg merusakkan lagi menjahanamkan. Ada bendera syi'ah pulak tu...!

    ReplyDelete
  5. Allah bg akal utk di gunakan utk mmbezakan yg burok n yg baik,,haq atau batil tapi masyaAllah...napela budak2 neh jadi gini???.. apakah ini hasil didikan yg di beri oleh keluarga mrk sehingga jadi begini?tapi kalo asik menyalahkn org len atas ke'bodoh'an diri sendiri xheranla kalo anak2 muda ini besikap sebegini...cume yg boleh aq buat, berdoa semoga anak2 ini di beri hidayah utk kembali kejalan yg di redhoi....

    ReplyDelete
  6. When macai start his word.hahhha

    ReplyDelete
  7. nampaknya tak ada yg masuk sorga husam musa nih...tak mati lagi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha...rugi pihak pas takde masyukkkk syurga husamjampari..husam jadi apa ya dlm tu???
      jadi bidadara...ada kepak dua..ada kaki dua..ada tgn dua...ada teloq dua...keh keh keh..bidadara pakai spender putih ka???!

      Delete
  8. Pengikut syiah sabu al buriti nampaknya dah makin ramai. Mengikut jejak kumpulan nuar aljuburi la ni......

    ReplyDelete
  9. Ini fsa punya bendera lor....tgk itu ada ijau...xlama ada mgkn acara baling kasut kat gambar najib....mereka nak sgt negara kucat kacir mcm syria

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!