ANWAR JUMPA PM DI JAKARTA? SATU LAGI TINDAKAN DESPERATE ANWAR UNTUK CARI NYAWA?

Ini lagi satu cerita best. Beberapa hari yang lepas PM pergi ke Jakarta, tiba-tiba timbul kisah PM berjumpa dengan Anwar. Terkejut beruk la kita semua dengar akan berita ni. Maka semua tertanya-tanya apa yang PM buat berjumpa dengan Beruk Sarkis tu?

Orang-orang UMNO mula gusar dan tertanya-tanya betul ke? Kalau betul apa agendanya? PM nak mintak nyawa ke? Aduh, ada jugak orang cerdik pandai yang boleh percayakan cerita sebegini? Kenapa cerita sebegini dimainkan? Apa motif sebenar Anwar?

Macam ni, PM langsung tak jumpa pun silahanat yang kuat meliwat tu. Ini adalah fakta yang pertama. Semasa PM berada si Jakarta, Anwar berada di Bali. Kemudiannya baru Anwar ke Jakarta itu pun mungkin dia mencari budak jambu untuk melampiaskan nafsu dia.

Tang mana si Anwar ni jumpa PM Najib? Pastu Anwar pulak keluar cerita dia tak jumpa Najib, wah, kunun-kununnya macam dia nak cover cerita la, jumpa PM tapi tak nak ngaku. Aduh Anwar! Dah tua nak mampos pun masih kuat berdrama.

Senang je waha pembaca sekalian, kisah sebegini disebarkan Anwar agar ahli UMNO tak percayakan PM, yalah macam aku tulis mula-mula tadi kenapa perlu PM nak jumpa Anwar? Kalau jumpa untuk apa? So dia cuba main perception supaya orang UMNO tak percayakan PM la.

Bangang betul si juburi ni, punya la desperate nak jatuhkan Najib sampai boleh main drama murahan macam ni sekali.Memang tidak ada apa-apa pertemuan yang berlaku disana. Aku dah check confirm takde, tapi kalau masih ada yang boleh percaya cakap si juburi maka aku tak tau nak kata apa lagi la..kah kah kah.

Aku masih dok menyiasat kisah Yusof Kala ni, Insya'allah sedikit masa lagi aku dan kengkawan akan bongkarkan apa yang terjadi sebenarnya...tunggu...

Janganlah diri anda diperbodohkan dengan wayang CINA ciptaan Anwar!

54 Responses to "ANWAR JUMPA PM DI JAKARTA? SATU LAGI TINDAKAN DESPERATE ANWAR UNTUK CARI NYAWA?"

  1. Kalau anwar nak berjumpa dengan najib pun bukanya jadi kesalahan,
    biasalah rakyat jelata jumpa Perdana menteri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Assalamualaikum,

      Iklankan produk dan perniagaan anda di laman web www.produkmuslim.info

      Ekonomi teguh, ummah kuat sokongan anda amat dihargai

      Terima kasih

      Delete
    2. aku tengok penulis blog ni yang sial... asyik nak salah kan orang je... semua orang salah dan dia aje lah yang betul... mane yg dia x suka jadi mangsa tulisan bodoh blogger sial ni...

      Delete
    3. Najib akan berjumpa siapa saja rakyat Malaysia tetapi dengan Anwar ni sorilah.kaki belit,kaki fitnah,kaki putar pusing,mengia-iakan benda=benda yang tidak ada.kata Dato Nalakaruppan "kalau P.Ramlee masih hidup dia akan menangis sebab sudah pengganti lagi teruk.

      Delete
    4. kalau penulis blog sial kau sepuluh kali sial.

      Delete
    5. Kau pon sama siall!

      Delete
  2. Anwar dah nafi dia jumpa Najib,tapi Najib diam je tak ada komen pun.Disini nampaklah kelemahan Najib,yg hanya tahu menyalahkan persepsi salah rakyat terhadap BN,tapi dia tak buat apa-apa pun utk megubah persepsi tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mcm Pak Lah jugak betul salah diam je. Habisan kena tendang.

      Delete
    2. hahaha saya seronok baca dua pihak bertikai. Saya org atas pagar. Begitu byk info yg kita tak tau jadi tau.

      Saya suka melihat pihak seberang arah menghentam pakcik Othman Ahmad. Tapi jgn salah anggap. Maksud saya jawapan balas dr en othman. Pakcik teruskan cerita pengalaman pakcik.

      Saya yakin pakcik begitu mengenali org yg bernama pak lah kj najib nuor dll termasuk Dr M. Byk kisah dibelakang tabir yg tak tertulis dlm utusan.

      Teruskan..info ini berguna utk org diatas pagar mcm saya. Semakin dihentam rba semakin byk maklumat.

      Ada kala lucu abisssss komen semua org. Mengena aja kata kata yg digunakan.

      Termasuk info hj ariffin makcik tempurung. Semuanya termasuk blogger mcm cerita p.ramlee..salah satu nak keja TAHAN MAKI.
      Mau keja dgn saya wajib tahan maki.hehehe

      Delete
    3. ya parpu ya non..nak masuk blog ni wajib semua org sanggup kena maki..hehehe

      Delete
    4. Saya pun mcm anon9:39, orang atas pagar, bezanya saya jahil langsung politik ... mengundi pun tidak. Bila anak saya jumpa blog ini dan tunjuk kat saya, minat mula timbul ... seronok tengok mereka bertikam lidah ... bertikam jari sebenarnya ... En Othaman Ahmad, Carlos Santiago, Reentry Capsule selalu respon ... Hj Arifin dah makin kurang ... tapi makcik tempurung mcm dah tak nampak kelibat dah ... Puuhh ... korang punya maki 'pure & kow' ... orang baru & jahil mcm saya ini mmg dahagakan maklumat ... hentam lagi RBA, kasi kaw kaw punya ...

      Delete
  3. anwar ni kalau nak menipu dialah nombor 1 tah apa dia buat boleh sampai ke bali pulak si peliwat ni...

    ReplyDelete
  4. Nuar jumpa Najib nak join balik UMNO. Masuk UMNO baru ada chance jadi PM. Baru bole cabar Najib. Takkan nak tunggu 5 tahun lagi. Potong stim la.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu Anwar minta Pak Lah bawa dia masuk UMNO semula tapi Pak Lah buat dek aje. kih kih.

      Delete
    2. Datuk Seri Anwar tak mujngkin akan sanggup nak cemar imejnya dgn berjumpa Najib ... dia tau Najib terdesak ...

      Delete
    3. DSAI sudah berjaya membersihkan dirinya dari UMNO, tak mungkin dia nak berpatah balik untuk mengotori dirinya semula ...

      Delete
    4. Ai raja perasuah raja merasuah raja ftnah raja meliwat raja dari segala raja.
      DIA MMG DAH KOTOR MUKA PON DAH JATOH TERSERLAH DGN PERANGAI....

      Delete
  5. Siapa yg terdesak..Najib or Anuar..gua rasa Najib..Ramai kata Najib terdesak..sehingga taik hanyut pun dia sanggup berpaut..Pemilihan umno da x lama lagi..suara x mau najib lagi..tak mau rosmah keluar Tv lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu aku selalu selepas PRU13 siapa jadi PM itulah pilihan Allah swt. Jadi kita tak perlu berhujah, tunguuu selepas AGM kita tengok siapa Allah pilih jadi Presiden. Allah maha besar.

      Delete
  6. TAK LAIN TAK BUKAN MESTI ADA APA-APA SI JUBURI BUAT BENDA YANG TAK SENONOH KAT JAKARTA MANA TAU BUKAN BOLEH PERCAYA SI ANWAR NI...

    ReplyDelete
  7. KEUPAYAAN MENANGKIS ITU SANGAT PENTING SUPAYA DAPAT MENGHINDARKAN SEBARANG BURUK SANGKA ATAU TANDA TANYA DIKALANGAN RAKYAT, APATAH LAGI JIKA DIMANUPILASI.

    ReplyDelete
  8. Dah Terang Lagi Bersuluh.

    Kalau dulu2 sebelum PRU13, Umno takut kalah kalau cina ultra kiasu dan india utlra kiasu tak undi calon Umno. Tapi selepas PRU13, kita nak tanya Umno, ADAKAH CALON UMNO MENDAPAT UNDI DARIPADA ORANG CINA DAN INDIA ? ADAKAH CALON UMNO MENANG DAN BERJAYA BENTUK KERAJAAN KERANA UNDI CINA DAN INDIA ?

    Sedar lah wahai Najib dan seluruh pemimpin Umno, KALAU KAMI MELAYU YANG TAK BERAPA SUKA SANGAT DEKAT UMNO NI TAK UNDI CALON UMNO, JANGAN HARAP LAH KORANG NAK MENANG MACAM YANG ADA SEKARANG NI.

    Cukup cukup lah. Jangan lah nak layan sangat atau takut sangat dengan NGO seperti Dong Zong yang tak habis2 dan tak sudah2 memperlekehkan bahasa dan bangsa melayu.

    Saya sangat2 bersetuju dengan Ridhuan Tee, orang cina jadi cina secina2nya, jadi kaisu sekiasu2nya adalah kerana ujudnya sekolah vernakular. Dulu wakil cina ramai dalam kabinet, sampai tenggelam suara Umno nak pertahankan bahasa dan bangsa melayu. Sekarang wakil mereka ada 2 orang sahaja, INI KALI LAH Umno sepatutnya bertindak mengembalikan serta menjaga maruah dan kehormatan bahasa melayu, bangsa melayu, agama islam, raja2 melayu dan kaum bumiputra Sabah dan Sarawak.

    Terus terang, saya dan ramai lagi orang melayu kini sedang memerhatikan langkah tari Umno, jika langkahnya sumbang, PRU14 kami akan ajar Umno cukup2. Sebusuk2 Pas, parti itu masih sebangsa dan seagama dengan kami. Kami bukan tak bersetuju dengan Pas, kami hanya tak bersetuju dan tak berkanan dengan satu dua ekor pemimpinnya sahaja. Kalau Pas tak lagi diterajui oleh pemimpin2 Pas yang kami rasa menjadi agen kepada yahudi dan nasrani, kalau Pas kembali kepada pejuangan asal untuk memurtabatkan islam, INSYALLAH ... TANGAN2 INI LAH YANG AKAN MENGANGKAT PAS KE PUTRAJAYA PADA PRU14.

    Dan Kami Berjanji, Umno Tak Akan Kami Tinggalkan Jika : INI KALI LAH ...

    " UMNO BERJAYA MENGEMBALIKAN MARUAH MELAYU, BAHASA MELAYU, AGAMA ISLAM DAN RAJA2 MELAYU... INI KALI LAH !!! "

    Hj Ariffin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong YM TG Razaliegh sebagai Senior Minister (mcm LKY) bertaraf Konsultan penuh kepada kerajaan 1Malaysia Najib..
      YM amat rapat dgn rakyat & memerhatikan Kerajaan dari luar sejak sekian lama..disamping tidak menyimpan dendam dgn UMNO & Tun Mahathir kerana pernah ada perbezaan pendapat & haluan.

      Latarbelakang professional dan Diraja beliau mampu membuat tindakan tegas menasihati & memecat kon-sultan yg tak berguna kepada negara..seterusnya menolak Omar Ong dari petronas.

      Google Youtube, nilaikan..YM tg Razaligh masih memberi komen & pandangan yang rasional, neutral tiada Bias untuk kesejahteraan malaysia tanpa mengira parti..(tidak lagi seperti zaman lampau)

      Delete
    2. Keputusan Parlimen PRU13
      UMNO 88
      PAS 21
      DAP 38
      PKR ??

      BN 133
      Pakatan haram 89.

      Tidak perlu tanya India undi siapa.yang sahih kita cina kiasu 92% undi pakatan haram.Majority kaum India sudah tahu Pakatan Haram selama manipu mereka. Jadi minority India saja yang undi Pak. Haram.

      Delete
    3. Bg Hj ... ada orang kata sejahat2 manusia adalah sebaik2 jin ... Begitu juga sejahat2 PAS adalah sebaik2 UMNO ... setuju, ajar UMNO cukup2 ... ANGKAT PAS KE PUTRAJAYA PADA PRU14.Dulu tak jadi, INI KALI LAH ...

      Delete
    4. Tuan Haji Ariffin.......

      Saya sependapat dgn tuan. Semoga Allah sentiasa melimpahkan rahmat ke bumi bertuah ini serta rakyat jelatanya..

      Delete
  9. DONG DONG CENG..
    DONG DONG CENG..

    INI ADALAH PELAKUN OPERA CINA TERBAIK ALAF INI. SUDAH2 LAH NUOR WOI.. ASYIK MENAMBAH DOSA JER.. ASYIK MEMBONTOT NAJIB APA HAL?


    ABC+BCL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu dia hantar orang dia membontot ahli parlimen BN sampai ke Taiwan 16 September mampos juga. sekarang dia ikut kentot najib pula.muka tak malu.tengok cermin lah wajah kau cam na.

      Delete
  10. Semua ni tidak benar . Sebenarnya Anuar jumpa Datuk Najib disebuah pondok usang berdekatan sawah datuk aku .

    ReplyDelete
  11. hidup najib...i luv pm ...hidup najib...pm pru14..najib pm forever wira negara...wira angkasa..panglima bangsa melayu..pendekar sejati bersama wirawati negara no.1..datin rusmah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Munafikkkkkkkk......!!!!!!!!!!

      Delete
  12. Hidup Anwar Ibrahim....bapa peliwat,Kaki peliwat,raja peliwat......liwat semis anak muda melayu--- liwat semua bangsa bangsat......anjing kurap......

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mamat tu tak pernah liwat, mampuih mu mau menjawab depan Allah swt nanti.

      hahaha..aku pon tak suka mamat tu, tapi tak ler segila kaki merapu yang menuduh dan memfitnah yg bukan-bukan.

      Delete
    2. tak pe lah. kita jawab depan Allah swt nanti. sebab kita yakin sangat2 yg barua ni mmg tu lah kerja nya sepanjang hayat.

      Delete
  13. macam2 hal

    Kepada semua Nuffnanger, jom like page Nuffnanger Malaysia untuk tingkat earnings kita semua

    Nuffnanger Malaysia

    Realiti dan Fiksyen




    ReplyDelete
  14. menurut pandangan makrifat seorang wali allah yg kasyaf, adalah di jangka kan pda pru 14 nanti akan berlaku rusuhan kaum yg dahsyat...lebih dahsyat dari 13 mei 1969......seluruh melayu bakal bersatu tanpa mengira PAS, PKR or UMNO... dan mengamuk menghapuskan spesis ultra kiasu cina & india di negara ini....
    ( cuma ramalan....)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu ada wali syaitan tua gayut ramalkan pr akan menumbangkan bn pada pru 13

      ramai juga yang percaya

      Delete
    2. Sebab percaya wayang kulit Anwar sampai ada Peguam tak boleh berfikir.

      Delete
    3. Dan bila sudah ada perasaan amarah dendam kesumat, sikap taksub fanatic kuat bertapak dlm hati dan fikiran, ramai orang2 waras sudah tidak boleh berfikir secara rasional. Mengatakan 'peguam tidak boleh berfikir' samalah perbandingannya dgn mengatakan 'guru tak boleh menulis' ... itu kerja hakiki mereka ... kalau dah tak boleh, 'medical board' akan beri surat pengesahan untuk mereka 'pencen' ...

      Delete
  15. JAWATAN KOSONG: (Bumiputera, Chinese & Indian all preferred)

    Position: Professional Musician (Drummer & trumpeter)
    Name of Orchestra: BCM / DDC
    Venue of Performance: Roadshow concert with packed audiences

    Response are too good with many enthusiastic musicians. But however at the end of the day, many felt frustrated and dejected when been told that the said orchestra is the official band for Pakatan Rakyat's function. And you know what.........???

    BCM - Band Cina Mati
    DDC - Dung Dung Cheng

    Sorry mates..... no joke no fun!

    ReplyDelete
  16. Parpu bangsat setan ni memang tidak ada matlamat, tidak ada pegangan dan tengah dok pening sampai dia pun tak tau apa yg sedang buat, apa yg dia dah buat?

    Hari tu sibuk2 bagi isu DS Najib bela Cina, ampu Cina ... sekolah venakular lah ... dong zong lah ... nak bagi orang marah kat DSN sampai ada mencarut marahkan DSN dan tersangat ramai timbul dgn desakan minta DSN berundur atau letak jawatan ... Bukankan itu satu usaha nak jatuhkan Najib. Hari ini keluar pula isu Anwar nak jatuhkan Najib ...

    Kalau hal Anwar nak jatuhkan Najib orang tak akan heran sbb mereka musuh politik ... tapi yg hang, kononnya penyokong UMNO jati nak jatuhkan Najib apa halnya ... Memang betullah apa yg ramai dok kondem hang ... ular bisa, biawak lidah bercabang ...

    Baguslah kalau Anwar ada usaha desperate nak jatuhkan Najib, hang tak perlu nak bersusah-susah lagi nak buat kerja. Tak perlulah lagi nak bawak cerita Cina dong zong atau Azran Air Asia atau Nazir Razak atau Kalimullah atau Alies Nor atau Omar Ong atau Raof Beruang atau Khairi Jamaludin atau ... untuk nak pejatuh Najib ...

    Hang kata Anwar cuba main perception supaya orang UMNO tak percayakan PM ...
    yang hang dok buat kerja selama ini bukankah kerja yg sama? Hang ni tak layak jadi Melayu parpu woii, setakat jadi mamak tu cukuplah ... Memang kerja hang nak pelaga Melayu dgn Melayu ... bila dah jemu pelaga Melayu UMNO dgn Melayu UMNO dgn isu War Room UMNO ... hang suruh orang kutuk dan hentam War Room pembangkang pula dlm entry sebelum ini ...

    Mcm orang tengok seni pertahan diri ...dah jemu tengok silat lwn dgn silat ... nak tengok mcm mana silat lwn dgn tomoi pula ... Keadaannya serupalah bila hang dah jemu tengok orang2 Melayu UMNO berkelahi dan bercakaran sesama sendiri ... hang nak tengok pula mcm mana gaya orang2 Melayu UMNO berentap dgn Melayu PR (PAS & PKR).

    Hang memang spesis jahat ... hang memang sengaja nak porak perandakan keadaan orang Melayu yg sedia berpecah ... hang tak puas hati dgn perpecahan yg ada ... hang nak tengok Melayu pecah hancur berkecai ... Dan aku tak tahu bila hang akan boleh berhenti dari keseronokan dan ketagihan membuat kerja yg mcm ini ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dah mula nampak dah ... kalu entry2 yg berkaitan menghentam DSN atau KJ, ramai kaki2 komennya adalah orang2 UMNO, yg pembangkang adalah sesat masuk seorang dua spt Carlos Santiago ... tapi bila isu melibatkan DSN dan DSAI, dah mula masuk ramai tukang komen dari pembangkang (yg diistilahkan red bean)... Inilah yg parpu sedang tunggu ... nak ramaikan sambutan orang berpesta maki di sini ... disamping nak tengok mcm mana puak2 Cinabeng bertepuk tangan melihat Melayu2 berkelahi, bersengketa dan bercakaran ... Bravo parpu ... banyak mana upah ko dapat dari puak2 Cinabeng tu????

      Delete
  17. Anwar - Full national integration.
    Hadi - Yes, I setuju.
    Karpal - Yes, we should.
    Kit Siang - No way, if Chinese marries Bhai like you, our childre will be ChibXXX (censored)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha angguk angguk..
      parti angguk saja

      Delete
    2. hahaha..
      pas parti asal syok..angguk angguk

      Delete
  18. Lies, deceit, falsehood, spinning, concealment, half-truths, lies of omission, hypocrisy, 505 blackout lies, self-deception, propaganda, are just a few of the names that are applied to activities involving Pakatan Rakyat to the rakyat. Like a tooth'ache, the roots of lies & deception can cause agonizing pain. Their contribution is nothing but instigating, blaming, shouting like an empty vessel making irritating noise. Makan gaji buta, kerja berfaedah untuk rakyat apapun tak ada!

    And Anwar Ibrahim is good at that.

    ReplyDelete
    Replies
    1. You look emotional, Sir!

      Relax and calm down ... (istighfar ...)

      Don you think or really believe that the present government's leadership is totally/absolutely clean and free from all those practices you mentioned above? Never mind, you don't have to expose your answers here. Just answer it deep in your warm heart ...

      Orang2 mulia ialah orang2 yg apabila melihat sesuatu keburukan yg ada pada seseorang, akan melihat balik samada keburukan itu ada juga atau tidak pada diri kita ...


      Delete
    2. saya setuju pakcik othman org lama. Saya ni Melayu bawah bosan tunggu.yg atas berubah. Nak beri berapa tahun lagi. Tergadai Melayu.

      Delete
  19. Even though it is true that DSN had met DSAI (for healthy interest), then we should be grateful and thankful to God. We should also be please and happy with the unity and reconciliation of the two great Malay leaders and why should we be worried about it instead? Or maybe it is the natural habit or way of life of the Malays, cannot live without having quarrels or disputes in life …
    Why we need to make it a negative issue? The problem with some of us is that, we just simply take and swallow all the poisonous words and statements in PK’s article without evaluating it or without firstly having a careful look or thinking.
    We should also feel ashamed of the dirty, evil and sickening words used by the respondents whom mostly are Muslim Malays, in making comments or throwing out their views or arguments. Come on Muslims, make people respect Islam if it they (the non-Muslims) happen to come across and read what we wrote. Whether you are pro or against an idea or issue, try to give your opinion or challenge in a more wise and well-mannered way … Not only our opponent or our enemy or our gang will be looking at it … Allah (don’t worry, I’m a Muslim) will also be reading it …

    ReplyDelete
    Replies
    1. Two great leaders? Ai a great leader hahaha a havoc ada la. Apa la lu... raja dari segala raja.paling hebat raja fitnah..raja liwat bukan sj saiful dan yg lain2 tuh rakyat barua yg percayakan dia pon kena liwat. Pahlezzz

      Delete
  20. Kenapa?apa masalah kalau DS Najib berjumpa,terjumpa atau menjumpai DS Anuar di mana mana pun dgn rasmi atau tidak,Selain persidangan Parlimen.Ada kebaikan kpd rakyat dan negara kalau pemimpin kerajaan dan pembangkang sesekali boleh bertolerensi bersama utk kepentingan rakyat dan negara.

    ReplyDelete
  21. ini mesti kerja pencacai PR yang cuba memburukkan nama najib...siapa anwar untuk bertemu..perkara khabar angin sudah lama dibaca cerita yang direka ini hanya tujuan untuk spin dan memburukan najib...

    ReplyDelete
  22. Apa muslihat najib nak jumpa anwar?

    Bila Cina dah tolak BN, najib jengok pas, bila buat offer nak bgabung dgn pas kena tolak, najib beralih ke PKR pula ... ini akan merunsingkan TSMY dan KJ ... Kalau UMNO nak offer untuk bergabung dgn PKR (nama gabungan PKRUMNO), Anwar akan letak syarat:

    1.DSAI Presiden & DSN timb
    2.RR Ketua Pemuda & KJ timb
    3.Hisyam buang, ganti dgn TSMY

    ReplyDelete
  23. Barua2 ai ni kan tiada kerja buat fitnah seperti bos nya raja fitnah. Barua2 dia pon serupa meliwat rakyat yg tak percayakan meka.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!