ANAK MUDA #505 SUDAH HANGIN SATU BADAN SEBAB TAKDE PERTUMPAHAN DARAH!




Marah Adam Adli dan si Pemuja Syiah si Hitam Khalid Ismath sebab takde pertumpahan darah, mereka lepaskan perasaan mereka atas kadbod. Balik, balik ceramah. Itu aje kata mereka..hmmm

Memang tak jadi la perhimpunan hari ini, dari 10 ribu yang datang, melayu 95 peratus bakinya bangsa lain. Mana perginya Cinabeng-cinabeng semua?

142 Responses to "ANAK MUDA #505 SUDAH HANGIN SATU BADAN SEBAB TAKDE PERTUMPAHAN DARAH! "

  1. hangin lah sebab tak mati syahid hahaha....china kopet tak datang sebab sedang melahap babii panggang dan yamseng sambil melihat melayu yang bangang sedang berdemo....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bini ko kena kongkek pun salah cina kah! Pundek lah Umno.

      Delete
    2. Laa..bila mase bini kau kena kongkek..mesti kau stim same...dasar anak haram...

      Delete
    3. Bini ko tak penah kena kongkek pun salah umno kah? Pundek ko tak berfungsi jgnla lepas geram kat sini

      Delete
    4. Woi Hindraf Forever, gua tahu lu Dogs And Pigs Red Pig Army. Jangan menyamar la. Spesis lu main cepat terpancut ma. Amoi belum climax lu sudah keluar.

      Amoi Cina lagi suka lancau Melayu dan India. Tahan lama ma.

      Delete
    5. Cina ni betul betul bangsat.......baling batu sembunyi tangan.......bila time beraksi dia terus hilang......baik pakatan buang saja DAP keluar.

      Cari partner baru parti parti sabah sarawak.

      Ahli PKR

      Delete
    6. hish...ramai sungguh yg dtg, klu kira kepala juta2 yg dtg termasukla kepala lutut, kepala butuh, kepala taik, kepala cipap dan pelbagai lagi kepala puak2 haram pr, yang tak der cuma kepala otak jer sbb yg dtg tu sume bodoh dungu, jd anjing cina babi...memang sial tahap tertinggi, tak sudah2 menyusahkan rakyat jer...pukimak sungguh...

      Delete
    7. Woi cina babi RBA!..Melayu serupa khalid sama adam deli lu blh kasi bodoh la. Melayu Umno, lancau lu boleh kasi bodoh!..Suruh itu adam deli kasi kongkek lu pnya kakak dulu.

      Delete
    8. Hoii Red Bean Army gua cabar lu pegi ajak lu punya bangsa balik negeri cina la. lu sudah x suka malaysia dan x suka org melayu bukan
      lg pun lu bukan appreciate ini malaysia.selalu condemn ini malaysia.

      Delete
    9. Haiyaa ... siapa cakap wa talak suka mati jahid ...

      Wa hali2 simayang minta sama wa punya tuhan tok pekong maaa ... wa minta mati jahid cipat loorhh ... itu jahid tatak guna weiii ...

      Lia ata cakap ma... siapa talak suka eleksyen ini msia punya cala hoo ... ata baik bilambus piligi luduk nigili lain ...

      ma ci bail loohrr ... lulu itu icamulin manyiak baik maa ... lia talak galang maciam ini jahid ...

      Ah Jib Gor ... tolong wa gor ... kasi tukar balik bagi icamulin pigang intu kay li ein ... jahid manyiak jahat ....

      wa mau mati jahiiiiiid .... mati jahid ... mati jahid ....

      Delete

    10. Weii AnonymousJune 22, 2013 at 9:08 PM

      wa cakap lu maa ... butul punyia cakap ... ata bilani sumpah loohrr ..
      wa cina olang itu 505 ata manyiak aman maa ... talak baling2 batu punyiaa ...


      Delete
  2. Melayu..Melayu...bila lah nk sedar diri niii....? kwn2 ampa Cina DAP tu bersorak dri jauh je...seronok tngk kebodohan ampa semua....sudah2 la tuu...!! pi keja nunnnnn....

    ReplyDelete
    Replies
    1. CINNA WORK SMART. TAKUT DIA JEREBU2 NI. NANTI SAKIT MATI. DUIT BANYAK PULAK. TAK MCM BARUA DIA MELAYU2 TAK SEDAR DIRI NI.

      YG PEREMPUAN PAKAI PURDAH PUN SOKONG DAPP. SUNGGUH MEMALUKAN.

      Delete
    2. ano 8.49...ko Nampak pakai purdah jer...ko tak tau dalam tak pakai apa2, siap bg cina babi tu jilat lagi...depa tu mmg anjing cina sial pun, tak sedar diri...rasanya anak haram tu, klu halal tak la buat perangai mcm tu, tak habis2 menyusahkan orang....

      Delete
    3. tak baik abang cakap mcm tuu ..

      bukan kami sokong DAP ... dia orang yg datang sokong kami ... tak gamak kami nak halau ...

      abang marah sbb MCA tak sokong abang ye ...

      Delete

    4. AnonymousJune 22, 2013 at 7:12pm

      Gua la ni projek tanam anggur ... pengANGGUR ...
      kehgeja penama ... 5 tahun dah grad ... tak dpt kegheja ... tak dak kabel ..

      sementagha tunggu ANGGUR ... tak dak nak buat apa ... pi tengok show 505 ... awat tak bulih ka? ....

      Delete
    5. yer la...bukan kami suruh dap sokong kami pun, dia orang yang sukarela sponsor kami buat demo, lagi pun matlamat kami sama jer, nak liberalkan demokrasi kat negara ni supaya semua rakyat samarata...samarasa...samajiwa...itu pun salah ker....apa la abg nih, jgan la marah2 cina mcm tu, tak baik tau

      Delete
    6. betul tu … kami ni, ramainya dulu penyokong umno, bila umno buat slow, kami mai join, dgn pkr ni … Ingat tak apalah kot geng dgn cina sbb umno pun geng dgn cina juga, lagi pun kami ikut cara umno saja … kami nak wujudkan melayu baru, melayu elits, melayu moden, melayu liberal spt yg cuba diketengahkan oleh ketua2 umno spt Ng Jib Gor, Kitol Junior , Saif Uddin… dll, kalu boleh kami nak mendahului mereka …kita sama sehaluan dlm membina 1Msia, .. Msian Msia … Kalau tak salah ini pun pernah diceritakan oleh salah seorang pejuang veteran umno dlm blog ini ... apa tah lupa dah .. kalau tak silap, A.Othman ... lebih kurang begitulah ...

      Delete
  3. balik rumah ngentot lagi baik!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pak aku ngak tau.. sampei penasaran ni, bisa pak jelaskan apa maksud nya ngentot tu pak!

      Delete
    2. NGENTOT ITU MAKNANYA BIKIN ANAK SAMA ISTERINYA....PAK TUA ALJUBURY NGENTOT JANTAN NGAK BOLEH DAPAT ANAK KERNA LOBANG YANG DINGENTOTNYA LOBANG KUNYIT....BOLEH DAPAT SAKIT KUNING.

      Delete
    3. Aku ini kalau makannya jenis yg ubi2, memangnya selalu akan mengentot ... kakek tahu enggak apa ubatnya yg bias atasi masalah perutku ini?

      Delete
    4. loh ... apa2an kamu ni 3:29am ... masa kan ubi bisa jadingin masa alah ..
      kok gitu nya ... ngentot2 selalu ... kamu cari saja ulerr atau lipan atau jengking atau tebuan tanah ... semua itu lebih bisa ... bisa apa ya ... bisa kasi kamu mampus cepat lagi ... tak perlu ngentot2 lagi ...

      Delete

    5. waduh waduh waduh ... bibik ni ... suka benerr ngatain orang ...
      pokoknya apa sudah diberesin semua kerja dapurr ... kain bajunya sudah dibasuhin???

      Delete

    6. mas ngak usah bimbang ...
      pokoknya semua sudah disiramin ... yg baru beli pun sudah ditanamin ... yg lama sukerr hidup sbb kurang vitamin ...

      Delete

    7. Gue sdg mikirin, kenapa ya … mmgnya dingin sepi sekali sambutan entry ini …

      ke mana menghilangnya pengikut2 tegerr umpanya pak carlos, pak kapsul, pak parang … ibuk bedah , pak Othman …

      agaknya masih kepenatan atau keenakan tidurr di kamar … lewat pulangnya malem tadi … dari padang merbuk …

      Delete
    8. hairan benerr ye ...
      ngak mungkin ribut di kantor ... kan cuti ...
      gue agak, tanter bedah sdg menggentelin telurr ... manakala ..
      pak Othman sudah meninggal mendahului ajal ...

      Delete

    9. mas 9:09am

      apa mas sudah ketinggalan?

      persoalan ttg ribut topan di penang udah selesei ..

      ini persoalan baru ... pdg merrbuk!!

      kecilnya tidak mahu mampuss ... udah beserr bikin susahin orang ..

      Delete
    10. halimunan June 23, 2013 at 9:18 AM

      Hati2 tutur kamu mbak! Apa kamu ini orang siem atau orang Kelantan? Suami kamu emangnya gilakan burung … ke sana sinik munger bawa burung merbuk untuk diadu bunyi … biaarkan saja kamu kerja di paserr nafkahin keluarga kamu??

      Delete

    11. Hoi natae indong celako … mung jangae nok caghi pasa dengae kawae … jangae bagi kawae begha bojeng …

      Mung maghi sini caghi makae tu … wat molek sikik … jangae nok tunjuk gedebae …

      Mung nok kena kapok kecik ? Kawae ni tengoh maghoh nii … doh le budu tumpoh … kemareng kaloh pelago ayae … setae indong ni maghi dok peghangak pulok … nok gocoh ko???

      Delete

    12. Gue nggak ngerti … apa2an dileterin sialanJune 23, 2013 at 9:35 AM ….
      Nggak serupa bunyinya Madura atau bugis atau kerinci atau boyan atau benjerr atau kerinci atau minang atau boyan atau jawa atau batak .. . barengkali ini suku asli negrito … bunyi nya primitif sekali ..
      Gue inginkan pertolongan seseorang kalau bisa jelaskan maksud sebenerr sialan ini …

      Delete

    13. Hoooiii .. !!!

      Apa kono jang! Dah tak do koghojo sangat ke? Kalau nak bokolahi bukan sini tompeknyo … eko indon ke kolantan ke, nak boghontap jangan sabitkan kotughunan esae … minang jangan sobut! esae oghang minangkabau ni pantang bonar kalu oghang sobut pasal bangso esae … kalu esae tahu eko ado kek mano … ease poyi caghi toghajang mampuih … biar esae tak motong takpo … biar kobulor kobau esae kek padang … eko boduo ni sudah kono cucuk tolor dongan mamak parpu gilo ni …

      Delete

    14. Amboi amboi amboi … sedapnya cakap … macha 10:09am…

      cet ni dah tumbuh gigi habih dah ka …

      Ada ka gigi cet sebatang dua yg longgaq … cet tok sah pi klinik kot … cek kena sebiji penampaq bang maedin ni … jgn kata gigi … telinga pun tok sah koghek dah … dgn taik2 telinga sekali cayaq …

      Hangpa semua dok betengkaq, nak begomoi ka, nak beghempaih ka, hangpa mampuih pi … jgn sebut pasai mamak … aku sepak pungkoq hampa, pulaih teloq hangpa … tak kencing tak beghak setaun ..

      Nak ghasa pesemboq ka nasi kandaq ka, mai penang, nak buat koghang ajaq loklaq … baik tok sah … kot bedeghemen muka hangpa, ayam beteloq kok pungkoq, hangpa beteloq tang dahi …

      Delete
    15. Emangnya aku dari tadi hingga kini dlm kebingungan … udah makin ramei munculnya bahasa2 primitif begini … barengkali tepat seperti dugaan teman9:48am … mereka ini merupain suku2 lainnya … senoi, jakun, tengar, … namun yg musykilin bagei mana mungkin mereka bisa nusilin serta bikin komen di sini … atau mereka upahin pak carlos atau pak kapsul atau buk bedah atau pak Othman … siapa tahu …

      Delete
    16. Kok dibuang masa saja ngomongin kosong ... ada baiknya kalau kita bicara tentang lagu ... dangdut, irama nusantara ... Gue dari dulu suka benerr sama lagu pak broeri .. widuri .. gue ada beli CD nya di chow kit, tapi tertipu dgn yg cetak rompak ... kembalinya ke rumah lagunya sangkut2:
      Wiiduriii ... elok bagei ramBULAN ... BULAN ... BULAN ... BULAN ... BULAN... BULAN ...BULAN ... BULAN ... BULAN ... BULAN ... BULAN ...
      BULAN... BULAN ...BULAN ... BULAN ... BULAN ... BULAN ... BULAN ...

      Delete

    17. Woi .. mat indon mangkuk … apa bicara2? Ko tunggu tengok sajalah si husam tu, lepas bicara nanti, biar dia tahu “enak nggak enak” nasi penjara … sejuk ke panas lantai simen lokap …

      Delete

    18. Pelik benerr! Ngapa pula dimarahin nya gue ini … kapannya gue ada sentuh sama husam kena penjara dlm bicara gue ..?

      Delete

    19. Apaaa??? Husam mati dlm penjara? Telah dikapankan?

      Ini kene siasat segera … kekejaman & kezaliman mesti ditentang habis-habisan … Tunggu apa lagi …

      Ayuh… Mari kita bertindak sekarang … Takbiirr … takbiirrr… takbiirrr …

      Delete


    20. Loh! Apa benerr sampei begitu jadinya? Kalau mau dikira, gue nggak perlu risau mikirin hal mereka … biarkan saja … ianya tidak bersangkutan dgn rakyat Indonesia … Tetapi sebagei sesama insan, gue rasa, ini sudah keterlaluan … kok kenapa begitu kejam sekali pemerintah … Gue kira husam berada di pihak benerr … ada hadis anjurkan … “kematian ketika menentang kuasa jalim adalah kematian syuhada …”, jika begitu … ayuh .. apa lagi … kita sudah dapat i/c & kerakyatan … kini kita bebas punyai pilihan sendiri … KITA NYOKONGIN SAJA PAS ….

      Delete
    21. terbaik dr anonymous yg sama..byk bahase dialek tu....ha ha ha...kalu masuk pdrm byk dpat elaun bahasa ni....

      Delete
    22. hati2 ... diem ... polisi atau perisikan sudah dateng ...

      Delete

    23. Pak, mas .., neng …, kakek … udah hampir setengah jem berlalu …
      agaknya polisi udah mundur .. nggak??

      Apa bisa kita ngomongan semula?

      Delete

    24. tapi gue masih kuwatirr ... apa benerr mas5:16pm itu polisi??? kelihatan tawanya angkuh sekali ... mirip bonzer lrg hj taib bunyi nya ..

      Delete

    25. apa mas maksudkan md taib ... bekas bupaten Selang Ngorr ... dulunya nikahin raden kuyah anaknya raja ..???

      Kalau benerr dia yg mas maksudkan ... dia kini udah nyebelahi dan nyokongin PAS ...

      Kelihatanya semakin ramei pembesar2 yg dulunya penyokong tegerr umno sudah mulai sederr ...

      Delete

    26. Pokoknya misi dan visi perjuangan PAS amat jelas sekali … untuk Islam …
      PAS juga punyai ramei para kiyai & wali … punyai ketokohan tinngi …
      Umpamanya wali ajis, kiyai sabu, kiyai husam … malahan ramei lagi ..

      Delete


    27. apa umno nggak punyai kiyai atau wali sohor tandingin PAS?

      Delete


    28. nggak ada si ...

      kalo yg mirip2 guru pesantren tu pun ... mungkin jamil khirup ongkos jakat ... boleh dikira satu ..

      yg perempuannya ... dulu emangnya ada ... tapi sekarang nggak pasti ...
      masyi tah ke mana hilangnya ...

      Delete

    29. apa pesepsi kamu sama seorang lagi kiyai yg panjeng kumisnya ... mcm professor serba tau ... itu makalah gila2 ..

      Delete

    30. Oh itu kiyai ajhar … apa pak nggak kenal?

      Dia sudah begitu masyhur serta sohor hinggakan juga ke pelosok nusantara jaya … Ramei anak2 muda gemarin cara ngomongannya bila kuliyah …

      Lontaran idea, hujah serta ngomongan nya kelihatannya punyai cenderung nyebelahin PAS juga …

      Dengerr nya dia nihakin isteri baru yg ke-3 … waduh2 muda benerr … ganteng sekali … Ini yg bikin kiyai2 sama pembesar2 umno jadi ribut …

      Delete

    31. pak, udah hampirnya magrib ..

      apa pak tidak ikutin sholat Jema'ah?

      usah ngomongan nya saja kuat, nanti bila diminta maju sebagei imem ...
      kok lari ke tandas ... pura sakit perut ... atau mahu wuduk semula ..
      sbb ngentot ...

      Delete

    32. ayuh ... hidupkan syi'ar Islam ...

      hidupkan rumah Allah ....

      ayuh segera kita ke msjid ....

      Delete

    33. mas nggak ikutin sholahnya Jema'ah tadi?

      Gue kira kita amat sukurr … tinggal di kongsi binaan ini .. lokasinya berdekaten dgn perkampungannya PAS … waduh jema’ahnya ramei sekali …

      kalo lebih ramei umah Islam udah mulai nyedari … gue amat yakin sekali PAS akan bisa tumpaskan umno pru14 yg bakal menyusul …

      Delete

    34. Aku tadi kesakitannya perut … ngentot2 saja …

      Kepenakan aku tinggalnya di kongsi sebelahan perumahan elit … rata2 kependudukannya orang umno … surau taman itu yg sekecil itu pun nggak bisa dipenuhin ..

      subuh sama magribnya pun nggak ada bilal ajan … jadi, kepenakan ku itu lah yg jadi bilel & imem …

      Delete

    35. Mas, apa lu bisa yakin umno bisa tlng sama warga melayu? Kenyatan2 pembesarnya bunyinya seperti enak didengarin ….

      Delete

    36. Enak didengarin ... percayain nya jangan pak, itu bahasa retorik sama ngomongan kosong …

      rata2 nya gue dengerr, banyak sungguh protes2 dari dalamen … pembeserr2 nya ramei yg korupsi … semua kerakusan ngisi-in dan penuhin koceknya sendiri … warga seringkali dilupain ..

      Delete


    37. Kalo gitu sekali buruknya umno … apa akan jadi sama kita warga indon, yg sudah dikurniain kerakyaten ini?

      Apa bakal dianiayain sama sepertinya warga melayu lain? …

      usah ambil masa panjeng untuk dimikirin lagi … ayuh … kita ramei2 warga indon rakyat msia … kita nyertai dan nyokongin PAS …

      Hidup PAS … Hidup Wali Hadi … Hidup Wali Ajis … Hidup Kiyai Sabu … Hidup Kiyai Makhfuz … bebaskan Kiyai Husam …

      perangi kejaliman … usah takitin kematian … emangnya kita bakal mati sbgei syuhadak … Ayuh … tegak-in Islam… hidupin hudud ….

      Delete
    38. Ngape loh bikin ribut kat sini. Syuh..syuh..g jelidiki korupsi di negara kamu. Smua pakai wang kopi segala duluan. Bikin ribut jagain kain orang, kain sendiri yg koyak rabak ngak sedarin lgsung.

      Delete

    39. waduh ... rupanya masih ada warga kita yg belum nyedari apa2an .. langsung nggak ngerti apa itu arti perjuangan ..

      apa mas udah disogok? mas usah jadi buta kalo diberi sogokan sejuta dua (kalo RM ok lah ... jgn lupa bilang sama gue ... nyebelahin pembeser mana ...)

      mas kalo mahu pulang indon perayaan idul fitri nanti ... bilang sama gue, kita tempahin bot yg sama ... boleh ya...?



      Delete
    40. Gue emang teringin beneeer pulang libur idul fitri nanti sama lu dengan bot yg sama. Nt semasa liburan, belum abis cuti kita, kita bikin ribut buat demo di Jakarta nentang korupsi tebal di sana..boleh ya...? Kita boleh juga sama2 ziarah sudara kita di sumatera nolong padem itu kebakaren, buat pahala nolong sama umat. Waduh..sakit banget idung gue nyedut itu asap jerebu. Itu sebeb gue x pegi pdg merbok, bikin kojol gue saja loh..

      Delete

    41. Pak, saberr pak ... usah dimusuhin sama sewarga ...

      Pak harus sederr, jaman sekarang ramie orang sanggup nggak ngaku bangsa kerna kepentingan uwang ...

      Mas8:55pm tadik, pura-puraan ngaku dirinya warga tempatan, wal-hal dia sama satu tongkag dgn kita masa dateng dulu ... apa pak udah lupa ... itu seorang anak muda yg hampir kelemasan, yg pak selamatkan ketika terjun laut ... hindari polisi ...

      Ada gue dengerr, orang melayu pun ada yg sanggup ngakuin diri sbgei cina kerna uwang ... dipanggilin dirinya ...ng jib gor .. itu pun kalo nggak salah gue ...

      Delete

    42. Loh 9:43pm, nggak sangka benerr sama satu pasukan gue .. emangnya kamu belot ...hi hi hi ... dulu masa dipohinin i/c, bilangnya mahu nyokong pemerintah ... kini udah peroleh I/c sama kerakyaten .. kok ikutin 505 si ...

      Delete

    43. woi .. lu olang inlon ... syilamat mlm ...

      lu syikalang kina tlng sikit sama 505 lohrr ... wa kimalin sama lain olang2 cin talak piligi 505 maa ... lu mau tau apasat?

      Itu wa punyia boss, LGE cakap, yangan kasi nampak olang cin suka buat lemo ... kasi olang milayu piligi sulah .. syikalang maa ... olang Milayu sulah campor sama olang inlon ata lamai lohrr ...

      balu kiljaan tau ini 505 bukan olang cin punyia pasat ... olang milayu syikalang sulah manyiak sokong maa ... inlon lagi ...

      Delete

    44. Waduh pak, kelihaten nya pakaten akan makin gagah!

      Gue mikirin udah sampei masanya kita tubuhin PMIM (Parti Melayu Indon Msia), kemudien nya digabungin sama itu Pakaten … udah pasti pengundian ke 14 kita bisa tumpasin umno …

      Gue sbgei presiden PMIM .. gue akan tempahin satu kedudukan mentri ..

      Delete

    45. Enak benerr mimpi mas… baru tadi bincangin mahu nyokongin PAS … kini udah jadi pak mentri??

      Apa aku mahu disisihkan … nggak semudah itu mas! Langkahin nya mayatku dulu sblm kakimu bisa memijakin tangga kabinet …

      Anak ulerr lidii baru belajerr nelan tikus .. udah mimpikan jadi naga …

      Delete
    46. Lagi bagus sekali kaluk gabung sj indon ngan malaysia, gue bleh jadik presidennya.. Gue cuma niru itu menteri belia ngofer diri jadi pak menteri. Ngak salahnya gue pun ngofer diri gue jd pak presiden. Nt gue angkat lu jd pak timbalan presiden. Ngak penah gue denger Melayu Indon kok? Setau gua, org indon sebenar ngak suka dgelar Melayu, sudah lupa?

      Delete

    47. Astaghfirullaah ….

      Dengar sini… dengar Pok Ajih nok ghoyak … demo indong2 jangae ghibuk2 nok jadi menteghi sangak … kito keno tumpu kpdo pejuangae dulu …

      Sebaknyo … kalu lagu ni .. tok dae nok sampa pru14 … mung duo oghae mapuh dulu .. lawae tetok ..

      Jangae tamok kuaso … keno mikiring kito punyo perancangae dulu … apo2ae kito keno besatu .. baghu kito jadi kuak … baghu kito boleh tumbae kae umno ... ke guano ??

      Delete

    48. Loh .. mas10:53pm kelihatannya seperti orangnya umno yg kecewaan si …

      Barengkali karna tidak dipilihin jadi mentri sama pak najib … Gue halusi geraknya mirip orang Mahadir … mantannya presiden umno .. .

      orang yg sebegini emangnya cenderung ikutin golongan bangkangan … Gue mikirin ada baiknya dipujukin ikutin Pakaten …

      Tapi gue kebingungan mikirin bagae mana si mangkuk indon ni bisa jadi ahlinya umno … sakit bangat kepala gue ...

      Delete
    49. Emangnya gue nyokong umno. Ada kisah gitu? Gue ngak penah mrajuk lagak budak ingusan. Gue emangnya ganteng. ABCD. Muahahaha...

      Delete
    50. Anonymous June 23, 2013 at 8:43 AM
      Gue sdg mikirin, kenapa ya … mmgnya dingin sepi sekali sambutan entry ini … ke mana menghilangnya pengikut2 tegerr umpanya pak carlos, pak kapsul, pak parang … ibuk bedah , pak Othman …

      AnonymousJune 23, 2013 at 9:09 AM
      hairan benerr ye ... ngak mungkin ribut di kantor ... kan cuti ...gue agak, tanter bedah sdg menggentelin telurr ... manakala ..pak Othman sudah meninggal mendahului ajal ...
      ---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

      Ini komentar balasan gue:
      Gue masih hidup hanya bosan berkomentar kerna si Parpu masih aja mengeluarin ceritera yang sama. Bosan lu....bener-bener bosan gue. Asyik terusin dgn Black-out 505.

      Ngomong-ngomong lu nie asal dari mane ye? Ngomong pake in..in segala.... kayak orang Betawi Jakarta aje, tapi nggak pecusss! Lu usah temberang dehh.... gue pernah tinggal di Menteng (hampir 2 tahun) ketike bekerje dgn PT Indofood International Corporation, Jakarte. Lagi pule, gue punye sodare-mare di Tegal, Jateng. Leluhur gue berasal dari sono...dong..!

      Delete
  4. Cina juga sudah tolak Anuar. Habislah nuar!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina tak tolak dan tak pernah terima pun. Anwar hanyalah alat. Org2 Melayu yg berkopiah, berserban, bertudung pun hanya alat.

      Cina buat perhimpunan2 mukaddimah je. Bila dah besar, dah ada risiko, mereka ke tepi dan beri laluan kpd Melayu2 utk teruskan matlamat mereka.

      Takkan tak tau lagi kot?

      Delete
    2. betul tu...yang dtg petang tadi tu mmg anjing cina, sukarela jd alat cina sial untuk hapuskan bangsa Melayu, mmg cina babi tu harap Melayu sama Melayu gaduh petang td, supaya senang depa canang kat dunia yg Malaysia ni tak aman...babi punya cina...

      Delete
    3. Nuar yg tolak cina ...

      dia dah warning tak bagi cina datang ...

      dia nak buktikan ... blackout 505 ni adalah bukti sokongan orang Melayu yg makin meningkat kpd PR ...

      Delete
    4. salah tu, cina tak datang sebab dia tau Melayu semakin marah skrg ni, klu tak caya layari facebook PPIM, makin ramai pengguna Melayu Islam yang semakin menolak peniaga cina dan barangan cina sebab diragui halal nyer, sokong kempen PPIM dan laksanakan Asalkan Bukan Cina (ABC) dan Buy Chinese Last Movement (BCLM)

      Delete

    5. maklumat PPIM tu ... rasa mcm kurang tepat ... mungkin setengahnya direka-reka ...
      gua tengok Tesco, Sogo, Carefor, Jusco, CMart, The Store, Parkson ... penuh saja Melayu Islam ...

      Oh yea bg nuar, lepas ni, kurangkan penglibatan cina dlm spisod2 seterusnya ... bagi kita pula ajar cina ...,

      ABC, laici kang, cendul pulut ni, ... mcm tak berapa laku saja nampak ...

      Delete
  5. Cina tak mau mati biar Melayu saje yg mati.
    Siapa cerdik siapa bodoh?
    Siapa untung siapa rugi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina lah yg bodoh ...

      mana boleh ada orang tak mahu matii ..

      setiap yg hidup pasti akan mati!

      Apa bodoh punya Cina ...

      Melayu lah untung ...sbb cina semakin bodoh ... itu pun tak tahu ..

      yg lebih bodoh tu, yg tanya soalan ini ...



      Delete
  6. Ya betul. Apa jadi pun, Cine juga yang salah. Kah Kah Kah!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. KENAPA GELAK. KELAKAR KE. KITA TGK BARUA DAPP LAGI KELAKAR SAMPAI TAK LARAT NAK GELAK

      Delete
    2. Haiyaa manyiak susah ma ... piligi ikut itu blackout pun, lu olang cakap kita olang yahat ... talak piligi ikut pun, lu cakap kita olang yahat juge ...

      idup susah, mati pun susah ... idup yalan syinang2 ... mati kene pigang ini menlele li e pi ...

      Delete
    3. salah tu, cina tak datang sebab dia tau Melayu semakin marah skrg ni, klu tak caya layari facebook PPIM, makin ramai pengguna Melayu Islam yang semakin menolak peniaga cina dan barangan cina sebab diragui halal nyer, sokong kempen PPIM dan laksanakan Asalkan Bukan Cina (ABC) dan Buy Chinese Last Movement (BCLM)

      Delete
  7. Orang cina tahu perhimpunan ni boleh jadi huru-hara dan akibatnya menjejaskan ekonomi negara. Nanti investment dan periuk nasi sendiri tergugat. Selain itu, mereka bijak sebab cuaca jerebu tak baik untuk kesihatan.orang melayu islam(yang join) jugak yang bodoh melantun-lantun sebab tak berfikir dan tak guna akal yang Allah beri.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blackout 505 ... yang tak ada telor macam butoh adalah Cina yang takut mampus sebab dengar akan berlaku pertumpahan darah.

      Tapi yang paling bodoh adalah Melayu Pakatan yang tak reti2 ditipu oleh Cina butoh yang tak ada telor.

      Delete
    2. Cina babi mmg tak der butuh, tu sebab dia bg amoi dia utk nuaq jubok kan, sama la mcm Melayu dalam PR, klu bukan anak haram mesti jenis yang sokong lgbt, yang pasti Melayu PR mmg anjing cina sial, cina sial tahap babi nih cuma ader kat Malaysia...jenis keturunan dog kongkek pig maka dapat la cina tahap sial kat Malaysia nih

      Delete
    3. cina takut nak join... pasal skrg baru beli share kat KLSE... karang harga turun rugi ooooooo .... hahahhaa

      Delete

    4. AnonymousJune 22, 2013 at 8:44 PM & AnonymousJune 22, 2013 at 9:48 PM

      Gua confius lah dgn orang cina ni .. sorang cakap "Cina butoh yang tak ada telor", sorang lagi pulak cakap "Cina babi mmg tak der butuh" ...

      yg mana satu betul ni??

      Delete
    5. haiya, apa lu susah2 mau pikir, melayu pun sama ma, mana ada telo, suma makan tido saja, macam umnongok sikalang tgk, duduk diam2 saja kira wang pru 13, mana ada telo mau lawan sama pkr, melayu mmg bodoh la wa cakap lu

      Delete
    6. salah tu, cina tak datang sebab dia tau Melayu semakin marah skrg ni, klu tak caya layari facebook PPIM, makin ramai pengguna Melayu Islam yang semakin menolak peniaga cina dan barangan cina sebab diragui halal nyer, sokong kempen PPIM dan laksanakan Asalkan Bukan Cina (ABC) dan Buy Chinese Last Movement (BCLM)

      Delete
  8. Jelebu maa..nt badan bnyk nyakit loo..

    ReplyDelete
    Replies

    1. hoi mangkuk ABC ... kalu lu cakap Ghombau ke, Podeh ke, Batu Kikir ke ... tak po layi ... lu mau hina oghang nogoghi ... banyak tompek bawa ponyakit? Pantang eden ... eko sobut Jolobu! Eko ado poghonah datang Jolobu kah atau eko main dongar cakap oghang sajo ...?

      kalu eko cakap Ghombau pun ... silap gayo mau kono ponampar KJ ...
      kono ponoghajang Nabil RL tu ... tahu eko nanti langit tinggi ghondah ...

      Delete
    2. Yg kat atas tu tulih: J.E.L.E.B.U. Ekau tulis: J.O.L.O.B.U. Samo ko? Klu x pasti tny la adik ekau yg tahun 1 nun, bleh?

      Delete

    3. Ye le JELEBU tu sebuah tempat di NEGERI SEMBILAN, dah dia cakap loghat minang, janganlah nak marahkan dia ...

      Delete
  9. Butuh pak hang,burit mak hang,puki mak hang busuk....bangsa melayu--- bangsa bangsat.....keturunan jalang...tok nek moyang babi hutan...rogol anak sendiri....liwat anak muda....buang anak sendiri...dengki....laknak Dr bumi ni......anjing kurap.......waaaahhhaaaahhaaaaa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina puki Mak ,makan babi....keturunan jalang dan gangster....kuat tipu banyak busuk ....banyak jahat sembah tokong mati masuk neraka....ha...ha..ha

      Delete
    2. Anjing dan babi sekor ni asyik2 maki hamun `cut and paste`. Ye le anjing ngan babi mana reti pikir sangat nak komen. Yang dia pandai maki hamun, spin, fitnah.

      Yang peliknya dia hanya pandai maki dan melaga2kan kaum lain tapi kaum sendiri dia tak maki.

      Nak buat macam mana, dah nama pun anjing dan babi.

      Delete
    3. HINANYA DIANI ANAK SIAPA AGAKNYA. MAK BAPAK TAK AJAR KALAH PAREEA.

      Delete
    4. dia tu lahir hasil perkongkekan pak dia (anjing@dog) dengan mak dia (pig@babi)maka terhasil la puak cina sial (dap)....cina mmg sial...mmg babi...mmg celaka....mmg bangsat..mmg pukimak...

      Delete
    5. china2 balik togsan la..lagi tunggu apa lagi cakap banyak pulak...

      Delete
  10. tu laa.. org dh ckp laen kali wat la kt dlm stdium bdmnton kl, de aicon.. bru la rmai dtg..

    ReplyDelete
    Replies

    1. wat nate gapo stdium bdmnton kl ...

      saktu depae ni ... kito gi ghama2 stdiung bukik jalil ..

      nok tengok kelatae belasoh Johor ...

      jangae lupo ... bawok meghcung banyok2 ... kito gegarkae stdiung bukik jalil ...

      Delete
  11. Melayu bawa anak berdemo, nnti anak sakit bawa klinik kerajaan jugak

    ReplyDelete
    Replies

    1. itu kilinik kilajaan bukan kilinik balisan maa ...

      Delete
    2. Lu bolo punya olang tatak maluah. Kalau wa benci itu balisan wa tatak angkat itu brim wa juga tatak pgii hospital kelajaan. Itu bolo melayi la wa cakap dia ikut lebih2 siapa suluh. Anon atas mmg bolo wooo.

      Delete
    3. Hor lah hor la ..

      Haiyaa ... hancau ... hancai ... lancau ... luncaiii ...

      itu blim punyia luit maa .. kita punyia abang, jib gor, sulah angkat itu luit kilajaan bagi olang ... lia cap luit balisan ... lia ata tipu wa lohrr ..

      syikalang maa ... wa ata tipu balik sama lia ... ha ha ha ..
      nang boti nang, kui boti kuih ..

      Delete
  12. CinaBeng tidak turut serta sebab takut mati kerana Husam Musa dah sebut "pertumparan darah" dan "mati syahid". CinaBeng tak sanggup mati kerana politik jadi biar Melayu yang mati...Melayu bunuh Melayu!!! Kenapa lah Melayu Malaysia bodoh sangat!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sila rujuk: AnonymousJune 23, 2013 at 1:19 PM

      Apaaa??? Husam mati dlm penjara? Telah dikapankan?

      Renteten insiden2 & scenario yg mendahului peristiwa ini boleh diikuti dlm entry ini:

      AnonymousJune 22, 2013 at 7:20 PM

      balik rumah ngentot lagi baik!!

      Delete
  13. kalau taknak bersurai, kena kasi telur tembelang baru tau!

    ReplyDelete
    Replies

    1. kalau bersurai ... mcm mana nak buka cerita kasi pecah tembelang SPR ...?

      Delete
  14. Yang paling bodoh ialah yang bawak anak2 pegi sekali. Itu melanggar akta perhimpunan awam. Boleh kena denda jika bersalah. Dah rugi 2 benda. Pertama, duit "terbang" jika kena denda. Kedua, anak boleh kena sakit. Fikirlah, wahai melayu islam. GUNAKAN AKAL YANG ALLAH BERI

    ReplyDelete
    Replies
    1. depa tu maner ada akai, klu ader pun letak kat kepala lutut dgn kepala butuh, klu depa ada akai tak kawan nyer dgn cina babi tu, cina sial tu mmg tau melayu tu tak dak akai tu sbb depa ambik jadi anjing dia...

      Delete
  15. Melayu mati syahid masuk syurga , cina mati syahid 100% masuk neraka sebab tu tak de cina join lah para pembongok pembongok melayu sekalain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. milayu yg suke mati jahid itu yg sokong icamulin ... bukan semua milayu mau mati jahid ...

      olang cin semua suke mati jahid ...



      Delete
  16. rakyat indonesia dan thailand pun dah jemu dan nak termuntah dah pasal demo dan berarak sana sini...kerja bodoh..balik main telo dan puki lagi baik ma...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ni mesti geng kak bedah ..

      Delete
  17. Melayu PKR dan PAS berpiket,berdemo sanggup mencabar berlawan dgn kerajaan Melayu Umno kunun nak mati syahid masuk syurga kerana membela pemimpin kalah dan ditolak majoriti spt Usam Jamnapari dan Mat Sabun.Puak Cina bangsat senyum lebar jadi batu api pencucuk jarum,lagi kuat Melayu berpecah lagi senang Cina nk menguasai segalanya,kuasa politik dan ekonomi.Orang Melayu hanya setapak lagi utk menjadi Kasut Cina kata Chin Peng...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua suka mati jahid ... tapi mati jahid gua tak setuju masuk syolege sbb jahid manyak sombong maa ... lia ata cakap lu ingat ini nigili lu punya mak bapak punya ka ....

      Delete
  18. Nak Mati syahid apanya,jihad mendenya,perjuangan melulu,membabi buta sengaja nak cari pasal memusuhi sesama bangsa dan agama hanya kerana nafsu ketaksuban melampau kpd pemimpin dan parti.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Gua suka mati jahid ... nak mati jahid ... mau mati jahiiiid ...
      Tolooooooonnng.... tuhan alah, tuhan yesus ... tuhan buda ... tuhan tangan lapan ... minta mati jahid, kasi mati jahid ...

      idup icamulin ....

      Delete
  19. Dah dua org pejawat awam DBKL kena pukul, nak sapu sampah PUN kena pukul.. Ganaz diorg nie.. hish..hish..hish...

    ReplyDelete
    Replies

    1. Di chow kit, 2 orang penjual pisang kena gantung ...,

      Di selayang, 3 orang pejual sayur kena berkas ...

      Di kg baru pula, 4 orang pemang gendang kena pukul ...

      Manakala di keramat, 2 orang penjual ayam kena tetak ...

      Tak de siapa bising pun ....???

      Delete
    2. non3:57pm, kamu ni kira sudah menghasut atau membuat berita palsu atau membuat pembohongan melalui internet ... boleh dikenakan tindakan di bawah akta multimedia dan percetakan ...

      Delete

    3. ini olang milayu maa ... kalau cakap bolo, lia ata malah ... itu atas punya cilita semua butul maa .. mana ata tipu ..

      Di chow kit maa, 2 olang pinjual pisang kina gantung lia punyia pisang

      Di selayang maa, 3 olang pijual sayur kina bilikas lia punyia sayur

      Di kg balu pula maa, 4 olang pimain gindang kina pukul lia punyia gindang

      Manakala di kilamat, 2 olang pinjual ayam kina titak lia punyia ayam maa ... haiyaa ... manyiak boloh maa ..



      Delete
  20. dari aku pegi sertai 505 nuar yg gila...lebih baik aku pegi zoo...binatang dan haiwan lg baik menjalani kehidupan harian dri manusia yg berdemo dipdng merbok...padan tipu di nuar je la kamu semua...badan penat...kocek kosong...togok air sejuk ja la....esok tidor sampai t,hari....tolak abuk je la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. zoo kene bayar ... awek tak de .... binatang tak pandai cakap ...
      505 laagi best le ...

      Delete
  21. Bangun t.hari trus lapar nak mencekek. Mcekek pun mak bapak yg tanggung..opps..dap tanggung.

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang benar hidup kamu? tak guna punya anak! bangun t.hari terus dapat cekek sbb mak bapak ko tanggung, depa tanggung ... takpe le ko orang senang ... mcm aku ni, mak bapa susah, kene bangun awal ...noreh ...

      Delete
  22. BUANG MASA JE HIMPUNAN 505 NI TAK ADA YANG BERFAEDAH LANGSONG SEMUANYA MENIPU TOLONGLAH JANGAN TERPEGARUH DENGAN TIPU HELAH ANWAR TU...

    ReplyDelete
    Replies

    1. Oh my dear, my sweet heart … Ai Mera Fucktin … anak mami penang datang lagi …

      BUANG MASA JE tengok cite hindi …, HIMPUNAN 505 NI TAK ADA, spr makin naik tocang… YANG BERFAEDAH LANGSONG SEMUANYA nak dibuang? MENIPU! TOLONGLAH JANGAN TERPEGARUH DENGAN TIPU HELAH parpu .. ANWAR TU nak dedahkan semua...

      Dost dost naa rahaa pyar pyar naa rahaa … zindagi hame teraa …etbar naa rahaa .. suko sapno mee kojaur .. me gaun tumso jaur … tum hamara deil … tum hamara bandegei … ai mere beti ... suno mera kehna ...

      Delete
  23. fikirlah sendiri banyak keja lain yang boleh dilakukan dengar tajuk je gempak 2.0 lah 2.5 lah 505 lah cerita benda yang sama apa lancau ...terang-terang semua orang yang pegi dengar yang dia cakap semua tipu belaka kamu semua diperbodohkan oleh dia sebenarnya...

    ReplyDelete
    Replies

    1. ni sbb tak de kerja le ni ... 5 tahun dah grad, apply kerja tak dapat2 ...
      kjaan ni kalu tak de kabel, jgn harap le ... ada ke grad, dia offer jwtn gred17 kat aku ... klu mcm tu, baik aku sekolah stkt spm je ...

      Delete
  24. Anwar mau SPR letak jwtan.? booleehhh... tapi dengan syarat semua ahli parlimen/adun pakatan yg mng pru ke 13 letak jwtan dulu.. Anwar luu ada brani kahhh..????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tidaaaaaakk! Jgn nuar .. jangaaaaann ...jgn layan provokisi ini ... ini reverse psikologi ... jgn biarkan Negara msia rosak ... kami sentiasa di belakang mu ... dan kami percaya ko pun akan sentiasa di belakang kami ... kalau mereka nak menikam dari belakang kita, kita juga mampu menikam mereka dari belakang ...

      Delete

    2. menikam dari belakang ni mmg selalu menjadi salah satu strategi pertarungan ... namun sasaran tikaman mestilah juga bhgn hadapan anggota ... doggy ...

      Delete
  25. Replies
    1. sdg susun strategi memenangi pru14 ...

      Delete

  26. Parpu!

    Kau ni memang suka huru harakan Negara ...

    kalau blackout tiada sambutan, biarlah ..., itu satu rahmat buat kita ..

    kalau kau asyik cabar mereka ... nanti, kalau mereka himpunkan lebih ramai orang, tak ke akan susah pulak jadinya?

    jahat punya mamak ... gunting dlm lipatan ..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setakat itu je le cyberterluper yg mampu umno jumpe ... tentera kacang putih ...

      dia masukkan 5 entry serentak, perkara yg same ... mane larat orang nak follow ...

      last2 takde bende nak komen ... carut je le ..

      die ni memang suke dgn yg carut2 & lucah2 ...

      Delete
    2. anon 4.11 AM Kau ni memang barua PR datang menyibuk kat sini. Kau tahu tak seorang YB cina dari pulau pinang mengatakan yang datang kepadang merbok hari tu seramai 100,000orang. Kau mahu PK diam? puki mak kau.....

      Kau tuduh PK gunting dalam lipatan? tidak sekali2.

      Delete

    3. Saberr pak Mohamed ... emangnya pendapat mas4:11am itu ada benerrnya ... kalo diribut2kan ... jadinya mereka akan jadi makin melawan .. waduh pak .. kalo begini, sampei bila akan aman?

      kalo udah nggak ada keamanan bagei mana bisa kami mahu kerja cari makan ..

      Barengkali bapak tidak siasat lebih mendalem sblum bikin pertuduhan ..
      saberr pak, usah diikutin hatinya yg marah .. nggak manis pak diucapin pantatnya ibuk ...

      Delete
  27. eh sapa ada snap muka nuar dgn anak dia pegi parlimen angkat sumpah, mmmg sah sesumpah betul diaorang nie.

    ReplyDelete
  28. Sumpah yg ni dpt elaun....sumpah yg satu lg tuuuuu.....ada brannnnnn !!!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!