WOW! SETAKAT INI BANYAK KERUSI PARLIMEN YANG BN MENANG!

`Wow! Hebat la BN! Banyak kerusi yang sudah kita menang.

 Aku dapat tahu setakat ini BN bakal menang 151 kerusi Parlimen.

Antara yang dah pasti Putrajaya masih milik kita, Husam kusam bebal nak mampos kalah! kah kah kah

Zul Nordin menang di Shah Alam...Hidup Zul Nordin

Nantikan update seterusnya

44 Responses to "WOW! SETAKAT INI BANYAK KERUSI PARLIMEN YANG BN MENANG!"

  1. wahai pakatan LAINKALI JELAH HOIIIIII

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak payah lain kali pegi bungkus trus. Boss korang nak pindah ke france sudah kaya raya korang yg terkongteng kongtang kekeringan. Sujud syukur...

      Delete
  2. http://khairulryezal.blogspot.com/2013/05/terkini-keputusan-mengejutkan-pru13.html

    pelik sey bro, ce cter..

    ReplyDelete
  3. hihihih.... lain kali je lahh.... terbaiikkk. Alu cukup menyampah dgn PR...walaupn aku ngundi PR masa PRU12. Kali ni BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik..×100000000000.....

      Delete
  4. lain kali ajo lahhh...hahaha

    ReplyDelete
  5. caya lah YB Zul mng

    ReplyDelete
  6. Harini saya turun mengundi hanya kerana saya tanak pakatan menang. my first ecperience.selama ni relaks je .. malas nak undi. walaupn terpaksa drive half an hour dari rumah dan baru melansungkan pernikahan semalam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik bro

      Delete
    2. Lu mg bgs bro n slmt pngantin baru.

      Delete
    3. Macam ini lah semangat anak Malaysia.
      Selamat Penganting Baru!

      Delete
    4. Tahniah slmt pengantin baru. Ingat azan d telinga anak2 bila dlahirkan dan suap kurma dan madu klau tdak nanti lisan mereka jadi seperti lordy rodeo (lord reid)

      Delete
    5. selamat pengantin baru dari aku orang melayu perak. semoga murah rezeki.

      Delete
  7. Apo jd tuan adi oitt..trsugkur ko...hahahaha

    ReplyDelete
  8. Husam import bnyk2 kmbg jnapari tuh n bolo la yo

    ReplyDelete
  9. to pakatan..bukan "lain kalikah"
    tapi..BOLEH BLAH LAH!!!

    ReplyDelete
  10. tunggu lagi 5 tahun....mula ceramah esok..

    ReplyDelete
  11. Alhamdulillah...Doa kita makbul

    ReplyDelete
  12. LAIN KALI LAH PUN TAK BOLEH LAH....YANG TEPAT BOLEH BLA LAH.

    ReplyDelete
  13. Alhamdulillah, syukur pd Allah..

    ReplyDelete
  14. LAIN KALILAH PR!!!!!!

    MANA MACAI MACAI PR NI?

    SENYAP JE?

    KENA SONDOL KE?

    UNTUK ORANG BN, JANGAN TAKBUR, KITA TERUSKAN USAHA KITA BANGUNKAN NEGARA KITA, MENGIKUT ACUAN DAN KEBOLEHAN KITA SENDIRI. DAP.... LU PERGI MAMPOS, BERSAMA DENGAN PAP.... LU MAU MALAYSIA KAH? LU PIGI MAIN DENGAN NUAR DULU YA... PINT BELAKANG.

    INI TANAH MELAYU TAU!

    LU DUDUK DIAM DIAM SAHAJA. JANGAN KACAU INI TANAH MELAYU. KAMI SANGGUP BERMANDI DARAH MEMPERTAHANKAN NEGARA INI!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. o yeah!
      THIS IS MALAY LAND!
      dun play play

      Delete
  15. skali sudah kalah lah...esok ada yg kena lelong kat pasar borong
    lelong..lelong..
    tuan penasihat 25% pon kena gak!

    ReplyDelete
  16. Permatang Pauh umat Nabi Lot atau umat Nabi Yunus? Kalau Anwar menang, selamatkan Dr Mazlan dan keluarga dia sebelum tengah malam ni. Mohon Allah izinkan BN menang,

    ReplyDelete
  17. aku pun orang yg pertama terpanggil utk mengundi setelah sekian lama dalam usia layak mengundi aku tidak pernah turun mengundi. ntah camner, hati ini berkobar2 kali ni utk mendokong perjuangan PM kita Najib. Walaupun bukanlah murah kos ku untuk terbang ke pusat pengundian.

    'akulah pengundi pasif' yang bersuara buat kali pertama, dan banyak lagi yang sepertiku kali ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepas ini mohon SPR tukar alamat.

      Delete
    2. Tak sia2 bro.....
      Dpd kita berbelanja besar menyokong peliwat tua...

      Delete
  18. katanya gelang patah kit sial punya?? tolong... aku tanak kit sial

    ReplyDelete
  19. Hj hadi kecundang......
    Lain kali jgn pikul bewak gay....
    Ambik ko lacur kalimah Allah....!!!!

    ReplyDelete
  20. Alhamdulillah

    mari kita humban jauh2 musang jamnapari.,
    muka pembohong tapi puak taghut panggil "al fateh"...
    jauh kambing dari panggang

    ReplyDelete
  21. Sapa tau status anwar....x sabo aku nak tau, kalu dia menang sah org p.pauh sokong peliwat...

    ReplyDelete
  22. Syukur, tak sempatlah kau pecah tanah bina reban kambing di Putrajaya. Husam mu boleh belah!

    ReplyDelete
  23. Husam..ko pegilah dulu jual goreng pisang.

    ReplyDelete
  24. zul kulim rebah di shah alam....takziah

    ReplyDelete
  25. ghani rebah di gelang patah

    ReplyDelete
  26. kong cho ha dikongket di lumut oleh panglima

    ReplyDelete
  27. perkasa koyak....ibrahim pendek gagal

    ReplyDelete
  28. fuziah menang di kuantan....lynas koyak

    ReplyDelete
  29. selangor masih dibawah khalid

    ReplyDelete
  30. ya, Zul menag?

    pandailah u boleh buat pengumuman bila undi masih dikira

    ReplyDelete
  31. ni lagi satu blog gampang....benda tak sahih dah umum kat org ramai....zul nordin kalah teruk, nuar menang bergaya dgn anak papa, ghani tersungkur, roket mendarat dengan selamatnya kat penang.....aku memang sakit hati betul dengan blogger pro bn yg buat keja mcm taik ni.....nasib baik le husam kalah, mukhriz menang terubat sikit.....korang lepas ni belajar jd blogger yg bertanggungjawab, jgn syok sendiri.

    ReplyDelete
  32. Election 2008....BN=140 PR=82..
    Election 2013....BN=133 PR=89..PARLIAMEN
    Election 2008....BN=344 PR=161..
    Election 2013....BN=275 PR=230..DUN
    wuiyoo BN 'menang besar' wooo.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!