WAHAI ORANG PANDAN! ORANG MACAM NI KORANG PILIH JADI WAKIL RAKYAT KORANG? KAH KAH KAH

GUA BARU FAHAM KENAPA NUAR SANGGUP ABIS 4 RIBU UNTUK TIDUR DI HOTEL MEWAH KAT PERANCIS. VIDEO BAWAH NI ADALAH HOTEL MEWAH TEMPAT NUAR TIDUR KAT SANA PADA 12 APRIL 2013...

APA DIA BUAT YA KAT SITU???

GUA DAPAT INFO...GIRLFRIEND RAFIZI NI ADA KAT FRANCE...KERJA SANA...NAMA DIA BUKHARI...





TEMPAT BUKHARI KERJA....


OHHH MADAME TU...NAMA AWEK RAPUSSY NIH...


AWEK RAFIZI PUN CURANG KAT PERANCIS....DAPAT HADIAH DARI DANIAL SYAFIQ...
OHHH MAIN KAYU TIGA YA... 



WAHHH...INI DAH MAIN KAYU EMPAT....AWEK RAFIZI (BUKHARI) TU SIMPAN BERUS GIGI ANWAR IBRAHIM...APAKAH YANG SUDAH BERLAKU..NUAR BERAHIM DAH TELAN ANAK IKAN MILIK RAFIZI....


EMAIL CINTA RAFIZI DAN BUKHARI



SUDAH TERJAWAB SEKARANG MENGAPA NUAR SEWA BILIK HARGA 4 RIBU SEMALAM KAT PERANCIS...RUPANYA DALAM DIAM NUAR MAKAN ANAK IKAN RAFIZI...

ORANG MACAM NI KORANG PILIH JADI PEMIMPIN KAT PANDAN????
 
KAH KAH KAH KAH KAH KAH!
 

60 Responses to "WAHAI ORANG PANDAN! ORANG MACAM NI KORANG PILIH JADI WAKIL RAKYAT KORANG? KAH KAH KAH"

  1. yang penting yb tempat aku
    seorang ustaz
    pandan aku tak peduli
    lantak koranglah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustaz yang mana? Ustaz yang kalimah boleh share dengan kristian?

      Delete
    2. Ustaz yg sanggup bersengkang mata mengibarkan bendera DAP (ngr Islam / Hudud - over my dead body).....

      atau ustaz yg akan bertakbir setiap kali kafir harbi mengutok mencaci dan mmfitnah saudara seagama kamu..

      Delete
    3. kesian lembu umno..

      di sarawak telah puluh tahun orang sana guna kalimah Allah dalam bible..

      apa umno di pusat buat?

      apa taib mahmud buat?

      tara papa punya...dok sebok pikir nak rembat hasil mahsul negeri saja

      Delete
    4. Red Bean Communist sudah nak buat onar, dasar bangsat, blah la dasar barua yang tak tahu mengenang budi, Cina DAP tak guna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    5. tapi jangan lupa, mereka juga banyak menyumbang dalam pembanggunan negara

      Delete
    6. Itu bible versi indonesia yg digunakan pendakwah kristian lama sebelum sabah sarawak masuk malaysia.

      Delete
    7. Red Bean Communist banyak menyumbang kepada pembangunan negara? Blah la, merosakkan negara adalah puak-puak ini!

      Red Bean Communist adalah golongan pengkhianat, dasar perosak perpaduan.

      Tukang komen Anon 9:52 ni pun geng Red Bean Communist juga, lihat dari komen pun dah tau, dasar DAP tak sedar diri, dasar Red Bean Communis!!!!!!!

      Delete
  2. they are using a lot of double meaning la u morrons. have u heard about joking around as a friend????. kesian u prapukari..english u haprak pastu nak reveal benda yg tak releven macam ni.....get a life and have a nice day!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sure double meaning, double entendre, double trouble and lots more trouble and when there are doubles there surely be more troubles...like Anwar has azizah and Saiful, also has china-dol. DAp has Pas, seliing their soul for a double life. Islam no more their priciples, money and power {another double...hehehh}

      At any rate Pandan is quite close to Pondan, don't you think??? and that's whom they voted for....yeah am gonna go and enjoy my life and you too, have a nice day....

      Delete
    2. Right..me too I am gng to enjoy my day today because it is a bright and bright sun shinning day. All double two tails front and back and he had a wonderful time in france. Padan la konon klau kalah nak mengajar d france d uni buat roti. Pergi lah mgapa tak berambus. Buat sandiwara aje kerjanya. Barua2 dia tak nampak si species ada 2 ekor nih menipu dan drama welfare. Cita2 punya tinggi menipu orang. He definitily gng to hv a nice day. Kau kena juga pergi kerja hari2 dgn gaji secukup makan.

      Delete
  3. Apa punya penulisan la bro parpu..mcm orang mabuk todi..yang penting Umno dah terduduk..tunggu masa nak mampos je..hahah..hidup PR....mana Zul Kulum n breheng Ali..bila nak berhimpun...hahahha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dia ni tak sedar orang melayu nak kena jual. Kalau kena jual orang2 seperti inilah yang akan dijual dulu.

      Delete
    2. Anon 9:03 AM, jangan peliklah, sebenarnya Anon 8:34 AM tu adalah Red Bean Communist, dasar DAP lahanat, jenis bangsat tak sedar diri, kerajaan tolong macam-macam pun tak sedar diri juga. Kerajaan Barisan Nasional perlu berikan tumpuan kepada orang bumiputera dan India, kepada Cina pula, lihat di peti undi mana Barisan Nasional menang baru bagi bantuan, kalau tempat penyokong DAP dan pembangkang yang lain, lantak mereka, biarkan mereka merempat, dasar manusia tak sedar diri macam tu memang layak dibiarkan merempat, dasar tak mengenang budi!

      Delete
    3. Itu spesis penasihat 3 abdul mana laku kalau dijual.Kasi campak dlm laut lagi bagus.

      Delete
    4. tunggu dan lihat apa kesudahannya nanti sokonglah pembangkan meyesal tak sudahlah dibuatnya waktu tu baru tau langgit tu rendah ke tinggi...

      Delete
    5. Umno meningkatkan jumlah kerusi. Pas hilang beberapa kerusi. Pengundi umno dan pas sudah pasti majoritiny org melayu. So fikir parti mana yg lebih diterima org melayu. Umno atau pas? Dan semua org melayu itu beragama islam. Sapa yg sebenarny terduduk?

      Delete
    6. Dalam PRU 13, pengundi Melayu jelas menyokong Barisan Nasional, tapi pengundi Cina mengundi PAS atau PKR untuk menentang UMNO kerana mereka termakan hasutan bahawa dengan kemenangan Pakatan Rakyat, maka orang Cina akan mendapat lebih dari yang mereka ada sekarang ini, lihatlah kerana tamak sangat, ramai orang Cina sanggup khianati Barisan Nasional yang selama ini membantu mereka sebagaiamana Barisan Nasional membantu bumiputera dan India.

      Walau apa pun, berhati-hatilah semua dengan komen dari Red Bean Communist yang suka buat provokasi untuk merosakkan perpaduan rakyat Malaysia.

      Red Bean Communist, you are bastard!!!!!!!!!

      Sekian.

      1Malaysia Menentang Kemungkaran Pakatan Rakyat (1MMKPR)

      Delete
    7. mak bapa kau dulu hidup atas perjuangan umno.kau(jika kau melayu) dapat pelajaran atas perjuangan umno.hidup seesa aman atas perjuangan umno.tak sedar diri lihat orang2 di Patani,Selatan Filipina,bangsa Champa di Kemboja.semua melarat di tanah air sendiri.setelah hidup membesar dapat pelajaran,UMNO dihina.memang dasar anak tak kenang budi.boleh cakap UMNO mampus,sepatutnya kau yg mampus.Tunggulah jika malaysia jadi spt Singapura kau baru tahu,melayu jadi melukut tepi gantang.masa itu sudah terlambat nak menyesal.kau tak belajar sejarah melaka tentang si kitol.Sedarlah melayu tiada tempat lagi jika UMNO rebah.Anak cucu kau akan mejadi bangsa yg dihina di bumi sendiri.

      Delete
  4. cili kasi taruk, ni pedas dunia je bro, minum air batu, lega.....panas api neraka, rentung lunyai lu bro.......buat fitnah dah macam sumpahan hidup lu bro

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro..pakatan wat fitnah cume dgn sekadar 'hearsay' pon puak korg percaya...tgk camana dulu Tun M di fitnah menonton cd lucah dgn cucu...DSN kena tangkap khalwat dgn ZZ..DSN /DSR dg Altantuya....mantan MB Selangor Abu Hasan Omar kene fitnah ada anak luar nikah dgn adik ipar dan byk lagi...bkn ke puak korg siap wat road tour n jadikan ia bahan cerita dlm setiap ceramah korgn...xtakot ke korg dgn fitnah....

      bukti langsong xde tapi yg pelik bila kene tang puak korg, ada video , malah lengkap dgn suara masih dikatakan fitnah UMNO padahal yg mnjualkn video tuh korg punya kaum gak...

      poodaaachittttt

      Delete
    2. Anon 8:35, lebih baik kau pergi nasihatkan para puak PAS yang siang malam membuat fitnah ke hulu ke hilir, serban sebesar bakul, jubah ke hulu ke hilir, tapi perangai mengalahkan penyamun!

      Delete
    3. kalau kita jaga aib orang, insyaallah Allah akan jaga aib kita....
      jadikan ia sebagai pegangan hidup.....simple je kan

      Delete
    4. Lihatlah kerajaan Barisan Nasional yang berhemah dan berpolitik secara rasional telah menang dalam pilihanraya umum ke 13, bukannya macam Pakatan Rakyat, hasutan, fitnah, pembohongan menjadi mainan hingga mengabaikan tuntutan agama yang melarang perbuatan tersebut. Sedarlah yang hak akan mengatasi yang batil, PRU 13 adalah buktinya, walaupun Pakatan Rakyat nak buat serangan secara jahat terhadap Barisan Nasional, walaupun ramai puak Cina yang menjadi pengkhianat terhadap Barisan Nasional, tapi akhirnya Barisan Nasional menang juga kerana Barisan Nasional menjaga kebajikan semua kaum termasuklah puak Cina yang mengkhianat itu. Kepada Cina yang menyokong Barisan Nasional, terima kasih atas kesetiaan anda, andalah golongan yang tahu mengenang budi, bukan macam para pengkhianat yang tak sedar diri itu.

      Delete
    5. APA YANG PENTING BARISAN NASIONAL BERJAYA ..NASIB BAIK TAK JATUH KE PEMBANGKANG PARA PENGKHIANAT NEGARA ..

      Delete
    6. aku setuju 100% komen kau tentang puak PAS ni yg serban besar.Dulu cerita TS Rahim tak de bukti pun dijaja sana sini.Bila mat sabu kena tangkap Khalwat pandai pula buat laporan teknikal error,ada YB PAS ditangkat ZIna ada lak tok guru kata Allah dah ampun.Yg baru ni kes video,Hj Hadi kata kes kecil.Jika berzina kes kecil,apa nak jadi jika huhud dilaksana.Orang kuat islam kata zina perkara kecil.Kalau dah jadi pengikut tegar mampus nak percaya apa yg berlaku pada puak dia.

      Delete
  5. wow i jealous u..kudos to the people of Pandan and also Permatang Pauh. Depan belakang sama rata sama rasa!

    ReplyDelete
  6. sudah2 lah setan dok fitnah orang, umno dah menang pun... ape lagi kou nak??? bartaubat lah mudah mudahan di jauhkan dari neraka jahannan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko kompem tak masuk neraka jahanam?

      Delete
    2. Anon 9:43, kau ni betul-betul dungu, orang nasihat pun tak mau terima, inilah ajaran sesat yang disumbat dalam kepala otak kau sampai jadi bengong macam ni.

      Sedarlah diri, kalau tak mau sedar diri juga, lantak kau, aku dah bagi nasihat.

      Delete
    3. Adakah fitnah pakatan terhdp pemimpin umno akan menjauhkn mereka dr neraka jahanam? Cermin diri...

      Delete
    4. Puak Red Bean Communist ni mana peduli neraka atau apa pun, dasar bertuhankan wang ringgit, jenis beragamakan harta benda mana tau halal haram dan pahala atau dosa.

      Red Bean Communist, you are bastard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Sekian.

      1Malaysia Menentang Kemungkaran Pakatan Rakyat (1MMKPR)

      Delete
  7. Da lama aku dok diam tengok politik negara ni dari sebelum PRU sampai lepas PRU tak setel2 meh aku nak jawab komen

    AnonymousMay 8, 2013 at 8:34 AM - Apa punya penulisan la bro parpu..mcm orang mabuk todi..yang penting Umno dah terduduk..tunggu masa nak mampos je..hahah..hidup PR....mana Zul Kulum n breheng Ali..bila nak berhimpun...hahahha

    -Zul Kulum n brehen Ali terima hakikat kekalahan sebab tu dia tak pergi berhimpun macam DSAI yang korang agung-agungkan tu nak kata SPR tak telus sudahla..... suruh DSAI tu jadi petugas SPR baru dia tau telus ke tak.. lagi 1 actually AnonymousMay 8, 2013 at 8:34 AM ko ada tak analisa dengan menggunakan akal fikiran ko yang waras tanpa terpengaruh dengan apa-apa artikel dari pihak PR yang ko agung-agungkan tu.. kalau rajin amik la masa 5 min ko kaji balik manifesto pihak PR yang ko agung-agungkan tu untuk sape?? kalau ko ni orang kaya ye aku setuju artikel ni untuk ko, tapi kalau ko tu orang pertengahan dan tak sekaya macam aku ni baik ko fikir dalam-dalam.... jangan jaga kepentingan diri sendiri jaga kepentingan rakyat malaysia..

    AnonymousMay 8, 2013 at 8:35 AM-cili kasi taruk, ni pedas dunia je bro, minum air batu, lega.....panas api neraka, rentung lunyai lu bro.......buat fitnah dah macam sumpahan hidup lu bro

    -kadang-kadang kita terfikir jugak, ramai yang mempertikaikan ape yang cyber troops UMNO ni tulis dekat wall dia (yang pertikai selalunya ahli PR) tapi pernah tak mereka fikir adakah mereka ini sempurna? betul kata pepatah kuman seberang laut nampak gajah depan mata tak nampak. UBAH pendirian ahli2 PR dulu sebelum mempertikaikan cyber troops UMNO yang menulis.. antara yang aku nak komen, mana korang dapat fakta :-

    PERBELANJAAN RUMAH PM,TPM??
    -Korang (Ahli PR) kontraktor repair rumah PM @ TPM ke? kalau betul buktikan

    ADIK AMIRUL RASHID,KUGAN,TEOH,SARBANI Mangsa salahguna kuasa BN??
    -Apa bukti mereka yang terbunuh ini semua mangsa salahguna kuasa BN? kalau betul buktikan..

    LAPORAN AUDIT NEGARA DEDAHKAN PENYELEWENGAN KERAJAAN UMNO BN BOROS RM10 BILION
    -Mana dapat maklumat audit yang mengatakan kerajaan BN boros? dari mana fakta dan bukti tunjukkan. lepas tu alasan disorok.. ni alasan bodoh kalau di sorok tentu tak nampak ni ada je fakta tu... nampak sangat BODOHNYA...

    MEWAHNYA DS.ROSMAH
    ni lagi satu yang manusia Allah yang orang PR paling benci.. mana ntah dapat statement cincin,rantai mutiara dan gelang? ape buktinya? tunjukkan... janganla mencontohi DSAI Jam OMEGA tak tunjuk2 lagi.

    TOLAK POLITIK PERKAUMAN Rakyat jangan terpedaya dengan UMNO/BN yang mengatakan Melayu akan tergadai jika PR Memerintah
    - Ni lagi la.. politik perkauman konon tengok sendiri apa yang berlaku PRU-13 bukan politik perkauman ke yang berlaku.. wahai orang melayu ahli PR sedarlah perlembagaan boleh diubah.. setiap kerajaan yang memerintah boleh mengubah perlembagaan.. sedarlah.

    UMNO GADAI TANAH DI PERAK -Zambry meluluskan tanah seluas 606 hektar tanah di kawasan balak Mukim Belukar Semang Kepada 3 syarikat milik seorang anak muda berbangsa Cina berumur 28 tahun
    -Yang ni statement mana ntah ahli PR ni kutip mungkin dieorang ni SPY kat pejabat tanah kot.. tapi ape2 pun buktikan lah... selagi tak da bukti jangan cakap.. dan kalau ye.. UMNO ni tak lah sekotor PR yang betul2 tikam belakang... Zaman DSNJ dulu apesal geran pajakan sampai 999 tahun orang paling lama 99 je DSNJ bagi bonus sampai 900 tahun mak lamanya...


    huhuhuh panjang pulak nanti En. Parpu cili kasi taruk pulak... maaf ye En.Parpu da lama sangat geram ngan pihak PR ni...

    ** JOM BERGERAK DEMI MALAYSIA KITA SOKONG NAJIB RAZAK**

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS Kelantan yang rampas tanah penduduk di Lojing untuk beri kepada syarikat Cina apa kejadahnya pula? Masa kempen PRU 1990 Nik Aziz kata tanah hak Allah, boleh cucuk tanam sesuka hati, bila rakyat bumiputera Malaysia di Kelantan buka kebun, kemudian minta geran, PAS Kelantan tak mau bagi geran, lepas tu tanah penduduk tadi dirampas beri kepada puak-puak DAP, apa cerita ni semua?

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar Nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    2. Di Kedah PAS yang berkuasa pada PRU 12 telah rampas tanah wakaf yang di atasnya adalah sebuah madrasah yang juga sebuah surau untuk dibuat shopping complex. Ni jenis apa pula?

      Syukur, Alhamdulillah, akhirnya kezaliman di Kedah dapat dimusnahkan, Barisan Nasional kembali berkuasa di Kedah untuk menegakkan kebenaran.

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar Nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
    3. Kepada Red Bean Communist, jangan ingat kamu semua boleh sesuka hati buat hasutan lagi, sedarlah kalau nak hasut kaum kamu, lantaklah, tapi kalau nak pecah belahkan kaum lain, kami akan tentang kamu habis-habisan.

      Kepada orang-orang Cina yang talam dua muka, sedarlah bahawa kamu semua menjadi mangsa kepada penipuan DAP, sekarang kerana perbuatan kamu yang mengkhianati Perdana Menteri banyak memberikan bantuan kepada kamu semua. Sedarlah wahai Cina talam dua muka, gunting dalam lipatan dan duri dalam daging, kamu sebenarnya bukan sahaja mengkhianati Perdana Menteri, kamu bukan sahaja mengkhianati Barisan Nasional, malahan kamu mengkhianati perpaduan di Malaysia, malahan kamu juga mengkhianati Cina yang setia kepada perpaduan Malaysia, disebabkan golongan Cina pengkhianat ini, Cina yang setia juga menerima tempiasnya.

      Kepada orang-orang Cina yang setia kepada perjuangan Barisan Nasional, yang setia kepada perpaduan bangsa Malaysia, syabas saya ucapkan.

      Kepada Cina pengkhianat Barisan Nasional, baik di depan buruk di belakang, kamu memang dasar tak kenang budi, kamu golongan tak sedar diri!!!!!!!!!!

      Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar Nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

      Encik Mohamad.
      Nasionalis Melayu

      Delete
  8. Biarkan Pandan jadi ladang Pandan....Kepada Kerajaan BN jangan salur Bajet Pembangunan ke kawasan/Parlimen / DUN yang BN kalah...Pengundi Pandan tidak perlukan Bantuan BN biar mereka jumpa YB yang mereka telah pilih untuk bagi bantuan....Banjir biar hanyut, Sampah biar tertimbus rumah mereka, BR1M di salurkan melalui UMNO....Bantuan anak sekolah semua kena melalui UMNO.....Puak Cina sudah kaya raya ada hati nak jadi pemerintah da...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betol ...wa setuju...setiap bantuan kali neh biar melalui UMNO...pengundi2 Selangor yg pilih pakatan baru ada akai ....selama ini bila susah cari BN/UMNO tapi bila undi sokong pakatan...

      biaq Pandan tukar jadi PONDAN
      Lembah Pantai jadi LEMBAH MURTAD/LEMBAH PANTET
      Permatang Pauh jadi Permatang Liwat
      Shah Alam jadi Kelab Malam atau SHAH MALANG
      Gelang Patah jadi GALANG PATAH
      BUkit Katil jadi Bukit KOTE..
      Bukit Lanjan jadi BUKIT teLANJANG

      tuh semua antara tempat yg xreti nak menghargai kesenangan yg mrk miliki selama ini krn kestabilan negara hasil dari kebijaksanaan kepimpinan BN mentadbir negara...

      Delete
    2. nikmat dan kesenangan datang dari Allah bukan dari bn bro.....jangan lupa tu, bro.......

      Delete
    3. Memang nikmat kesenangan dari Allah Taala, tapi Allah Taala suruh kita ni usaha, kau tak lihat ke yang selama ini Barisan Nasional usaha itu dan ini untuk kemajuan Malaysia dan kesejahteraan rakyat?

      Apa kau ingat dengan ceramah membohong dan hasutan dari PAS dan DAP itu maka kesenangan itu akan datang bergolek ke rumah kau ke?

      Malahan kau ingat dengan demontrasi liar anjuran PKR itu akan menyebabkan kesenangan akan berterbangan datang ke rumah kau ke?

      Inilah jenis manusia yang ada akal tapi tak tau nak guna, berlagak pandai tapi dungu!!!

      Sedarlah diri bro.

      Sekian.

      1Malaysia Menentang Kemungkaran Pakatan Rakyat (1MMKPR)

      Delete
    4. Itu kita tahu mmg datang dari Allah. Tetapi beringatlah lebih sikit negara mana pon ada kerajaan. Kerajaan msia jaga rakyat tidak seperti rakyatnya di india even indonesia pon kjaan mereka tidak mjaga rakyat mereka hgga kena cari rezki bertuah ini. Jadi tentu skali kerajaan sudah lalukan terbaik untok rakyat. Lain dari itu usaha dan tingkat hidup dunia akhirat jangan harapkan subsidi aje. Allah pon marahkan klau tidak ada usaha lu tau kan. Byk2 bersyukur ini tidak asyik le complain memanjang. Berdosa juga

      Delete
    5. hello jangan ingat BRIM tu duit dari umno, duit dari kerajaan tu datang dari mana, hasil taxes, toll beside hasil negeri. kita orang yang kerja ni, income tax, road tax semua kena bayar. kajilah berapa sen sangat RM500 tu or RM1200 kalau dibahagi 365 hari, seciput aje. itu yg korang laung2kan. guna akai sikitlah gaji menteri tu brpa sgt n bolehke dia org tu bermewah2, harta masing2 makan tak habis lah few generation dia.

      Delete
  9. Sekarang ini banyak para blogger pro kerajaan dilapor kepada polis oleh puak DAP dan Melayu pecacai DAP kononnya rasis, kini sudah masanya semua para penyokong kerajaan membalas perbuatan jijik mereka ini, marilah kumpul semua kenyataan rasis dari puak DAP dan macai-macai Melayu pecacai DAP ini untuk kita lapor pula kepada polis, penyokong kerajaan tidak boleh defensif lagi, kena agresif, jika mereka menggunakan undang-undang untuk aianaya penyokong kerajaan dan mengainaya kerajaan, sekarang kita pun boleh gunakan kaedah sama.

    Ayuhlah para penyokong kerajaan, marilah kita memerangi golongan mungkar, jahat dasar komunis zionist jahiliyah seperti puak DAP dan macai-macai Melayu pecacai DAP ini.

    Kepada macai-macai Melayu pecacai DAP, maruah anda dijual untuk memusnahkan bangsa sendiri, inilah jenis manusia yang malu sebagai Melayu hingga sanggup jadi macai pecacai puak DAP bangsat ini.

    Kepada penyokong kerajaan, terutama PERKASA, PEKIDA, dan dan para blogger serta semua penyokong kerajaan, marilah kita kumpul dan buat laporan polis beramai-ramai terhadap kenyataan rasis puak bangsat ini supaya mereka semua dipenjarakan, kalau puak bangsat ni dibuang negara lagi bagus, dasar bangsat tak sedar diri.

    Pakatan Rakyat: Menifesto Bukan Janji, Tapi Sekadar Nak Menipu Pengundi!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Melayu Pecacai DAP: Malu Sebagai Melayu, Pergilah Jilat dan Tadah Mulut Untuk Pelahap Kencing dan Berak DAP Bangsat Itu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Wahai penyokong kerajaan, sudah-sudahlah kita dihina, diinjak-injak sebegini rupa, kita berbuat baik, tapi kita dibalas perbuatan jahat oleh puak DAP dan macai-macai Melayu pecacai DAP ini. Ayuhlah kita bersatu dan cari silap mereka dan buat laporan polis.

    Biru Tetap Biru, Dacing Tetap Dacing, Barisan Nasional Pilihanku, Demi Agama, Bangsa, dan Tanah Air.

    Encik Mohamad.
    Nasionalis Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku sokong seratus perduaratus...

      Delete
  10. Kepada Dato Seri Najib Razak,
    Perdana Menteri Malaysia

    Kami dari Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur) mendesak agar Perdana Menteri Dato Seri Najib Razak bertanggungjawab ke atas keputusan Pilihan Raya Umum ke-13 yang disifatkan paling teruk dalam sejarah Barisan Nasional dan seterusnya meletakkan jawatan sebagai Perdana Menteri dan Pengerusi Barisan Nasional atas sebab-sebab berikut:

    1. Prestasi yang amat buruk dalam PRU13, gagal mendapatkan majoriti 2/3 malah semakin merosot dengan Barisan Nasional hanya mendapat 133 kerusi Parlimen, penurunan 7 kerusi berbanding PRU12 mendapat 140 kerusi walaupun telah membelanjakan begitu banyak wang untuk berkempen terutama iklan di laman-laman web gergasi seperti Youtube, Facebook, Google, Yahoo dan lain-lain.

    2. Amat memalukan apabila 4 calon bertaraf Menteri Kabinet, 4 Timbalan Menteri dan 2 Menteri Besar telah tewas.

    3. Kehilangan sokongan daripada pengundi bukan Melayu dan Bumiputera terutamanya daripada kaum Cina menunjukkan bahawa gagasan 1Malaysia telah gagal sama sekali.

    4. Kegagalan Dato Seri dalam menangani isu-isu semasa yang dibangkitkan seperti korupsi yang melibatkan Datuk Seri Shahrizat Abdul Jalil, Taib Mahmud dan lain-lain pemimpin tertinggi Barisan Nasional memperlihatkan kelemahan Dato Seri sebagai Pengerusi Barisan Nasional.

    5. Kontroversi yang melibatkan isteri Dato Seri, Datin Seri Rosmah Mansor adalah merupakan liabiliti terbesar bagi para pemimpin dan penyokong Barisan Nasional dan antara penyebab utama segala usaha yang telah kami buat selama ini untuk kembalikan sokongan rakyat kepada Barisan Nasional dan UMNO menjadi sia-sia.

    6. Prestasi Dato Seri Najib Razak mengetuai jentera Barisan Nasional diakui sendiri oleh Tun Mahathir di mana ia lebih teruk daripada prestasi Pak Lah semasa PRU12 (Sumber).

    Dengan alasan-alasan yang telah diberikan, maka dengan ini amat wajarlah sekiranya Dato Seri Najib Razak mengundurkan diri dan memberi laluan kepada Tan Sri Muhyiddin Yassin untuk menggantikan tempat Dato Seri sebagai Presiden UMNO, Pengerusi Barisan Nasional dan Perdana Menteri Malaysia yang baru.


    Sekian dari kami,
    Gerakan 1MMNRU (1Malaysia Mahu Najib Razak Undur)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1MMNRU, kau apahal? Biasalah puak Red Bean Communist akan buat hal macam-macam untuk kelirukan masyarakat.

      Rakyat Malaysia sekalian, marilah kita menolak dan menghentam puak Red Bean Communist ini dengan sepenuh jiwa raga.

      Pertahankan kepentingan nasional Malaysia, puak Red Bean Communist adalah pengkhianat, dasar komunis zionist jahiliyah!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Delete
    2. Macam mana pula dengan Pakatan Rakyat yang menipu kanak-kanak tadika, ibu tunggal, pembayar cukai taksiran, pelajar IPT, warga emas, suri rumah yang menjaga anak, penghuni rumah pangsa dan lain-lain lagi itu?

      Malahan macam mana pula dengan keganasan Pakatan Rakyat yang merobohkan kedai bumiputera dan India di Penang walaupun kedai itu menjual barangan keperluan harian dan makanan, bila mintak lesen tak bagi, kemudian kedai dirobohkan. Tapi pasal apa pula pusat hiburan yang menjalankan perniagaan maksiat yang berleluasa dibiarkan begitu sahaja tanpa tindakan?

      Pakatan Rakyat memang komunis dan zionist, menindas orang sesuka hati mereka.

      Red Bean Communist memang jahat, dasar pengkhianat, Red Bean Communist macam Zionist!!!!!!!!!!!!!

      Sekian.

      1Malaysia Menentang Kemungkaran Pakatan Rakyat (1MMKPR)

      Delete
    3. Anon 10.11 AM. Dari situ kita dah tahu yg penyokong2 pembangkang nie memang bodoh piang. Dah 5 thn kena kelentong pun masih percaya lagi. Siap bagi peluang 5 thn lagi utk ditipu. Ini menunjukkan juga mereka nie mengaku aje bijak pandai, tapi otak mereka senang2 aje ditipu oleh DAP/PR.

      Dendam kesumat (PHD) mereka mengatasi kebijaksanaan mereka dan menghitamkan hati mereka. Gelaran ulama juga digunakan utk memperbodohkan pengikut2 setia (PAS) mereka. Nasib2 org MELAYU LAYUUUUU....

      Delete
    4. 1MNRU, meh jumpa aku, kalau jantan la...

      Delete
  11. Kalau cyberterooper Cina DAP dipanggil Red Bean Communist (tak suka aku sebut army kerana mereka adalah communist)

    Macai-macai Melayu Pecacai DAP pula adalah Red Shit Communist, golongan para penjilat bontot DAP sahajalah puak ni.

    Sekian.

    1Malaysia Menentang Kemungkaran Pakatan Rakyat. (1MMKPR)

    ReplyDelete
  12. Lahirnya generasi jahiliyyah yg meyokong lgbt.

    ReplyDelete
  13. PDRM mesti menyiasat puak Red Bean Communist dan Red Shit Communist ini kerana jangan sibuk nak tangkap para blogger pro kerajaan saja, kerana selama ini blogger pro kerajaan yang membela kerajaan, sedangkan golongan pengkhianat negara seperti Red Bean Communist dan Red Shit Communis dibiarkan berleluasa.

    Tangkap semua Red Bean Communist dan Red Shit Communist untuk menyelamatkan perpaduan di Malaysia.

    Semoga Hishammuddin tak jadi Menteri Dalam Negeri lagi, sudahlah, nanti makin naik tocang pula puak Red Bean Communist dan Red Shit Communist ni membuat onar kerana Hishammuddin hanya tau bagi amaran saja, tapi tak tau ambil tindakan untuk kepentingan nasional Malaysia.

    Red Bean Communist, you are bastard!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Red Shit Communist, you are DAP's ass licker!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Sekian.

    1Malaysia Menentang Kemungkaran Pakatan Rakyat (1MMKPR)

    ReplyDelete
  14. 118. Hai orang-orang yang beriman, janganlah kamu ambil menjadi teman kepercayaanmu orang-orang yang di luar kalanganmu (karena) mereka tidak henti-hentinya (menimbulkan) kemudharatan bagimu. mereka menyukai apa yang menyusahkan kamu. telah nyata kebencian dari mulut mereka, dan apa yang disembunyikan oleh hati mereka adalah lebih besar lagi. sungguh telah Kami terangkan kepadamu ayat-ayat (Kami), jika kamu memahaminya.
    119. Beginilah kamu, kamu menyukai mereka, Padahal mereka tidak menyukai kamu, dan kamu beriman kepada Kitab-Kitab semuanya. apabila mereka menjumpai kamu, mereka berkata “Kami beriman”, dan apabila mereka menyendiri, mereka menggigit ujung jari antaran marah bercampur benci terhadap kamu. Katakanlah (kepada mereka): “Matilah kamu karena kemarahanmu itu”. Sesungguhnya Allah mengetahui segala isi hati.
    120. jika kamu memperoleh kebaikan, niscaya mereka bersedih hati, tetapi jika kamu mendapat bencana, mereka bergembira karenanya. jika kamu bersabar dan bertakwa, niscaya tipu daya mereka sedikitpun tidak mendatangkan kemudharatan kepadamu. Sesungguhnya Allah mengetahui segala apa yang mereka kerjakan. (QS Ali ‘Imran: 118-120)

    ReplyDelete
  15. HIDUP DATO SRI ANWAR IBRAHIM--- RAJA,BAPA,KAKI PELIWAT.......SYABAS DATO SRI, Lepas ni,dapat liwat lebih budak lelaki.....TAHNIAH DATO SRI,harap pengikut2 bodoh awak dpt ikut jejak utk melakukan tekam jubur sesama jenis.......BODOH!!! MELAYU TULIN!!!! --- DATO SRI ANWAR IBRAHIM........

    ReplyDelete
  16. LaksamanaAsamLaksaMay 8, 2013 at 1:31 PM

    nuar berahi dah gagal utk jd PM utk kali ini oleh kerana dia masih menang di Permatang Pauh dan PR semakin kuat di Selangor maka beliau tetap bertekad utk mjdi PM pd masa depan dgn harapan dpt mendesak Kerajaa BN utk mengadaksn PRU lebih awal mungkin pd 2017.LGBT,MURTAD dan yg sewaktu dgnnya adalah hak asasi manusia yg diiktiraf oleh pengikut majoriti PKR dan DAP di Selangor.Kpd mereka yg mempunyai kelainan syahwat..Nikmatilah kehebatan Dunia GAY PKR di Selangor..

    ReplyDelete
  17. Aku rasa PR nih kalo letak babi jadi calon pon boley menang ape!

    ReplyDelete
  18. Geng Bontot nak take over Malaysia?
    Dibantu oleh Geng Komunis dan Geng Melayu diBeli?
    Disokong oleh Geng Yahudi?

    Dream on.

    ReplyDelete
  19. Najib pun kaki liwat juga...

    Liwat lubang juboq altantuya lagi woooo....

    Dua2 lubang dia bantai wooo....

    Kah kah kah

    Dah habis guna.. bunuh

    kah kah kah

    Apa punya haram jadah Najib n puak macai anjing kurap UMNO

    kalah teruk di Selangor n Penang

    Kelantan jgn la cakap... veramah mcm bagus2.. tapi hampas

    kuang..kuang..kuang

    Melayu semua miskin.. cuma harap BR1M utk hidup

    hahaha

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!