VIDEO KHAS UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA! KALAU SAYANGKAN NEGARA WAJIB TONTON


Petualang Menggugat Keamanan by dm_51529fb5ddbc4

47 Responses to "VIDEO KHAS UNTUK SEMUA RAKYAT MALAYSIA! KALAU SAYANGKAN NEGARA WAJIB TONTON"

  1. babi betol! mati2 aku ingat video seks terbaru Anwar Ibrahim td!

    ReplyDelete
    Replies
    1. HAI JURAGAN UMOR 43.

      ENGKAU INGAT SEMUA RAKYAT MALAYSIA.
      BODOH MACAM............. MU.

      PERCAYA HABIS APA YANG HANG TULISKAN.

      INSYA ALLAH.
      UMNO BN TAWAN MALAYSIA MELEBIHI 2/3.
      SEMUA NEGERI DALAM GENGGAMAN BN.

      Delete
    2. sentap ke bhai? ini kalilah PR ke putrajaya!

      ayuh semua rakyat Malaysia.. undi PR

      Delete
    3. Lain kali lah bhai!

      Delete
    4. kesian pencacai pr kan asik angan2 nak putrajaya je

      Delete
    5. Bhai...lu silap, pr bukan ke putrajaya tp terus ke KLIA utk hantar anwar yg akan merantau ke usa...hahaha jd cikgu sastera kt srk george soros...

      Delete
  2. aku dgr masyarakat cina Kedah & Perak semua 100% dah bagi sokongan kat PR. tercirit la BN lepas ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. LU TIPULAH. KEDAH NI DENGAR CERITA DAH GONCANG. PUAK-PUAK KAT WISMA DAN KEMAS BARANG MASUK KOTAK DAH. CINA BUKAN BODOH MACAM LU. RAMAI KAWAN AKU CINA LA. TAK SEMUA MAU PARTI HOMOSEKSUAL LA. DEPA PUN TAU JUBOQ TU KOTOQ MAAAA.

      Delete
    2. Dia baca blog pr tu....

      Delete
    3. Bhai...klu dngr dan terus prcaya pastu sebarkn apa yg lu dngr dan yg lu percaya... Nmpk sngt standard iq pnyokong pr... Penyebar fitnah...mudah terpedaya...tiada prinsip dlm hidup...munafik...dan paling utama..BANGANG!!!

      Delete
  3. penyokong2 PR Kelantan Terengganu Perlis NS dah siap book bas utk sambut kemenangan di Putrajaya.. syukurrr

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau ni sembang kencang,konon ramai beratus2 riban puak kau,but still kat sini kau sorang je yg menyalak. Mana geng kau? Setahu aku dah ramai keluar parti,tinggal la kau yg masih bebal n saiko dgn imaginary friends kau tu. Aku org Selangor yg dulunya pangkah pr dgn bangganya akan pangkah BN esok! Bye pakatan!

      Delete
    2. Hahaha...penyokong pr ni cam bebudak tahun 3 tidak ada siapa yg akan halang bhai utk buat rombongan utk sama2 raikan kemenangan ds najib kekal pm dan ku nan mp putrajaya....pastu lu org terus g KLIA utk hantar anwar...agak srk mana kat us offer anwar utk ajar sastera melayu...

      Delete
  4. flash mob Pakatan Rakyat membanjiri jalan2 seluruh Malaysia. terbaik!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes kerana pakatan rakyat akan mnjadi peminta sedekah dan gelandangan jalanan...hahaha

      Delete
  5. sorry to say lah bhai, setiap ceramah PR mutakhir ni mengalahkan ceramah BN bhai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..biasalah tu bhai...ceramah bn tak ramai sbb rakyat dah tahu hala tuju bn utk memacu negara...tp pr hala tuju ntah dimana..jd rakyat pergi utk tngk stand up comedian....sorry bhai,try lagi kot...

      Delete
  6. teringat pulak video seks Anwar terkam mahasiswa yg belum abes tu.. katanya nak keluar before hari mengundi.. tapi yillek!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai..sumpah saiful dah cukup utk yakinkn rakyat siapa anwar..dan video stopa adalh penutup kepada pemimpin parti yg penuh dgn penkhianat kpd agama,bangsa dan negara...try yg lain bhai...

      Delete
  7. kesian jgk kat Haji Sepol. video sumpah beliau dipandang sepi je. maklumlah sumpah beliau hanya ketika PRU. xde PRU xde sumpah

    so elok lah dipanggil Mat Sumpah a.k.a Mat Jubor

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu sumpah kedua.. kt kaabah tu tahun lepas bro.. lu jer belum sedar si anuawar tu blum bersumpah

      Delete
    2. Bhai yg sunyi dan sepi itu ialah pentaksub kpd anwar...perghh pening bhai...apa nk spin dgn sumpah saifol ni...aku yakin ada antara yg jd pentaksub anwar yg masih ada sedikit keimanan utk berfikir sekali lagi siapa anwar sebenarnya....

      Delete
  8. time ayah Haji Sepol masuk PKR sentap macai2 UMNO ckp Anwar beli/liwat ayah Haji Sepol. time ayah dia keluar PKR xde pulak ckp Najib beli/liwat ayah Haji Sepol

    ReplyDelete
    Replies
    1. alah...anuwar marah maaaa...pasai umno tatak peduli pun itu bapa azlan...rahimi sudah kasi tau sapa itu azlan maaaa....tapi bila anuwar mau repot cina doool maaaa...kalau takut mau repot...sumpah saja macam saiful maaa. lu boleh jadi saksi maaaa.

      Delete
    2. Bhai...amendalh bhai,lu punya statement.. Macam org yg trdesak yg tk mmpu nk spin tntng uturn bapa saifol....itu hak dia dan umno tak kisah pun...yg penting saiful ttp dgn pengakuan beliau...bhai lu tak trfikir ke dgn izin Allah serta doa anak yg mnjadi mangsa maka seorg ayah insaf dan sedar.. Lu ada...

      Delete
  9. OII !!! JAM OMEGA MANA???

    ReplyDelete
    Replies
    1. ade modal lain x bhai? kah kah kah

      Delete
    2. Hahaha..bhai lu jd balaci anwar ke atau lu ni penyedap anwar...takda jawapan ke bhai...u ulang i saman hahaha

      Delete
  10. jom kita pakat solat hajat mintak Allah bg kemenangan kat PR esok. ini kalilah kita ke Purajaya!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. sorrylah jurangan bodoh. kami punya kawasan bn sure menang la. puak pas tak mau pangkah calon pkr maaaa. kaki betina macam ketuanya jugaaaa......

      Delete
    2. Solat hajat dan bermunajat kepada Allah SWT tunjuk kebenaran dan kemenangan kepada yang Allah redoh.

      Delete
    3. Bhai dlm solat hajat tu...mnta sekali agar Allah memberi kesabaran yg tinggi kepada penyokong pr...yelah ini kali lah pr terus kalah utk kali ke 4 dlm pru dibawah pr... Patut pr ni kena letak pr 1.0 / 2.0 / 3.0 dan 4.0...

      Delete
  11. Lain kali lah bhai...

    ReplyDelete
  12. Aku orang kedah aku dengar kedah nak tumbang kesian pr...

    ReplyDelete
    Replies
    1. fakta ni yang betul.
      DULU TAHUN 2008 ADALAH UNDI PROTES SEBAB JASA-JASA TUN M DIBAKULSAMPAH OLEH PAK LAH.

      KINI TAHUN 2013.
      TUN M DIJULANG SEBAGAI SEORANG WIRAWAN NEGARA.
      RAKYAT KEDAH BANGGA DENGAN PERKEMBANGAN INI.

      UMNO KEDAH PASTI MENANG INIKALILAH.

      Delete
  13. Juragan 69... baiklah buat solat hajat ALLAH tunjuk KEBENARAN. PR nak pegi PUTRAJAYA buat apa? bukan dulu bukan main hentam Tun Mahathir sebab membazir buat PUTRAJAYA? Bukan kata dulu nak lelong PUTRAJAYA? muka tak malu betul la. Cakap tak serupa bikin. EHEHEHE pasal UMNO ngan saiful tu rasanya PR yang duk sibuk kata UMNO bayar Saiful tuduh Anwar. Sekarang Ayah dia balik semula ke Saiful penuh tengok blogger2 PR duk sibuk lagi kata UMNO beli. Sekurang2nya Saiful bersumpah...2 kali...depan kaabah terbarunya. Dia yakin pada ALLAH. PR yakin? kalau ikut ajak semayang hajat macam yakin... kalau yakin Anwar tak salah puak2 PR patut push si Anwar buat sumpah muhaballah... Kalau dia betul Allah akan tunjukkan...kalau dia salah ALLAH akan tunjukkan juga... ALLAH itu MAHA MENGETAHUI...tiada rahsia atau muslihat yang di luar lingkungan ILMUNYA...ada berani???

    ReplyDelete
  14. Pakatan rakyat pakatan pengecut

    ReplyDelete
  15. Kesian budak Melayu,lepas 3 tahun PR pegang Putrajaya,peluang belajar utk mereka makin kurang,Universiti di penuhi oleh golongan DAPig dgn mendapat biasiswa penuh.Budak Melayu mejoritinya hanya mampu ke taraf sijil dan diploma,tanpa bisiswa,angan-angan mereka utk belajar secara percuma tinggal mimpi,keran mereka kehilangan tempat pula.Kehidupan mereka kian sempit,kerana peluang kerja juga semakin kurang utk mereka,jabatan kerajaan tidak lagi menjadi tempat mereka bergantung harap,manakala swasta pula jauh sekali.Penjawat awam sekarang digalakan bersara awal,dan pluean kenaikan pangkat mula tersekat,kerana setiap kekosongan kenaikan pangkat akan di iklankan dan boleh di penuhi oleh org luar(swasta) yg mempunyai pengalaman yg cukup.Ketua-ketua jabatan beransur-ansru menjadi milik org lain.Sayangnya RASUAH kian meningkat,keran para perasuah yg terdiri dari peniaga tamak,dengan mudah dan berleluasa merasuah ketua-ketua jabatan yg kian ramai terdiri dari oeng mereka.Orang Melayu mulai menyesal,kerana terlalu pemurah dan bersangka baik kepada mereka yg dulunya di lintah darat,kerana sekarang lintah darat tersebut sudah berada di mana-mana.Malaysia kembali ke zaman silam Afrika Selatan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. My thought exactly

      Delete
  16. insulting intelligence...racist to the max...blatant ignorance

    ReplyDelete
  17. aku sayng kan malaysia dan aku bangga jadi anak malaysia disbbkan umno lah aku bangga dgn negara aku hari ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai 10.12...bodoh sbb tak sokong pr takpa asalkn bijak utk memilih yg terbaik...lu ada

      Delete
  18. Kahkahkah bagidolbedol punya juragan 69!


    Banyak cerita dia hanya dengar.Maknanya sumber berita dan cerita juragan69 mesti ceramah.
    Memang cantiklah korang sewa bas ramai2 pegi putra jaya bagi buka sikit korang punya otak
    siapa arkitek putrajaya yng korang sampai sawan babi nak jual dulu.Orang ameno wei!
    Jangan lupa naik feri dan lalu jambatan berhampiran masjid putrajaya.Cantikkkkkkk.

    Gereja Israel dah doakn untuk penyokong aktiviti liwat jadi PM cantik jugaklah ko berdoa mcm mereka.
    Doa Najib pecah perut dah buat..doa umno KO dah buat...baik ko ulang doa afdal dari wali keramat supaya pengundi hanya nampak gambar bulan.Semoga doa ko di makbolkn hihihi.

    Juragan 69...

    Jangan terlalu over confident menang sebelum hari mengundi esok

    Bila korang kalah PRU13 jng lupa jerit ramai2 dlm bas semasa pegi putrajaya...


    TAKDIRRRRRRRRRRRRR.........!(rukun iman yng ke6)

    ReplyDelete
  19. yang pasti PAS akan keluar dari Pakatan Haramjadah PR selepas PRU 13...

    Dah tak ada makna PR tu...PKR lak boleh cari lubang kubur kat mana2 di Malaysia atau di luar Negara untuk dikambus...

    DAP kata pada ahli2 jangan undi PAS, manakala pihak PAS lak kata jangan undi DAP dan PKR menurut surat yg dikeluakan oleh SUA PAS Stopa Ali..

    Huru hara jadinya kalau macam ni..

    Lebih baik semua cai2 PR memikir semula dan dengan secara rasionalnya elok kembali mengundi BN. InsyaAllah Malaysia kembali aman dimana kepentingan Melayu, Islam dan Raja2 Melayu terpelihara..

    Buang yang keruh, ambil yang jernih...

    Mari lah ramai2 undi BN !!!!

    Terima kasih kepada sekalian...

    ReplyDelete
  20. Mana mungkin Allah kabul doa orang2 Israel supaya PR menang......jadi, pastilah BN menang!!!!!

    ReplyDelete
  21. Undilah BN kerana pasti Islam dijunjung, Melayu/bumiputera terjaga (fahamkan), muhibbah dan perpaduan kaum berkekalan, negara stabil, ekonomi berkembang, rakyat makmur rasuah berkurang, tiada keganasan, janji ditepati dan masa depan terjamin. Jadilah rakyat yang bijak.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!