TU DIA! TUN M PI UNDI BN

BARISAN NASIONAL AKAN MENANG LEBIH 150 KERUSI.....BYE-BYE PAKATAN!

Tak percaya? KLIK SINI

12 Responses to "TU DIA! TUN M PI UNDI BN"

  1. Kah kah kah kah kah.....

    Pakatan haram akan kalah malam ni. Nuwat Juburi dah standby segala barang dah pack nak lari pi Turki. Dia tau besok dia akan ditankap sebab merancang pencerobohan Lahad Datu.

    Kah kah kah kah kah.....

    Semua pencacai haram dah jadi macam babi nak kena sembelih. Depa dah tau riwayat pakatan haram akan tamat pada malam ni jugak. Tapi saja nak menipu diri sendiri sebab ego, tak mau terima kebenaran. Majoriti pengundi melayu dan india akan memberi kemenangan besar pada BN.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku nak tengok berapa ekoq pencacai haram berani mai komen kat sini malam nanti.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  2. babai pakatan harammmm

    ReplyDelete
  3. Tu pengundi hantu, Tun kan dah lari ke Europe

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tun Dr Mahathir Mohammad tak takut pun lari ke Europe lihat Anwar Ibrahim 1998 lari ke Duta Turki di KL.

      Delete
  4. Kah kah kah kah kah.....

    PRU-13 adalah pertembungan di antara survivality bangsa Melayu dgn agenda orang Cina mahu menawan Malaysia.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku percaya keputusan malam ini akan menyebelahi UMNO dan DAP. Kemenangan besar dua parti ini menunjukkan mood orang Cina sudah berubah mahu memijak kepala orang Melayu.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku nak tengok berapa ramai melayu pencacai haram tersentap malam ni bla hangpa semua sedaq perjuangan pakatan haram hanya menguntungkan cina semata-mata.

    Kah kah kah kah kah.....

    Itu pun masih ego mahu pakatan haram menang. Dah lah wei, aku dulu pun pernah mabok dgn PAS dan pakatan haram tapi bila aku tengok kerjasama PAS dlm pakatan haram hanya menguntungkan cina dan merugikan Islam dan melayu, aku buat keputusan sokong UMNO/BN demi survivality melayu pada masa depan.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan semua orang Cina berpihak kepada DAP...terdapat golongan kecil berpihak kepada BN MCA.

      Delete
  5. Kah kah kah kah kah.....

    Kefanatikan Nuwat Juburi mahu menjadi PM memberikan DAP satu senjata paling ampuh untuk memecahkan undi Melayu. Sebelum ini aku tengok DAP tidak pernah mampu menguasai begitu banyak pengaruh undi Cina. Tapi kembalinya Nuwat Juburi dalam politik Malaysia memberi semangat baru kepada orang cina untuk menumbangkan kuasa politik melayu.

    Kah kah kah kah kah.....

    Aku tak tau nak kata apa lagi kepada melayu pencacai haram yang dok sokong Nuwat Juburi jadi PM. Nuwat Juburi adalah silver bullet DAP untuk melemahkan undi Melayu kepada UMNO/BN.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  6. jangan bagi muka kat cina DAP, di G.Patah, jika Lim Kitty Siang cibai menang, jelas menunjukkan semua Cina di G.Patah memang rasist./...ingat !!! depa memang rasist dan sememangnya dari dulu puak Cina di Malaysia ni tak respect melayu yang bagi kerakyatan pada mereka...kalau tidak merempatlah kau di celah bukit guangzoau ke, beijing ke....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jika kalau Lim Kit Siang kalah dia akan lari ke Lim Guan Eng dan nangis teresak-esak pulak. Racist PSM DAP PAP PKR PAS mestilah. Tak tahu dan hormat langsung Sejarah Tanah Melayu Malaysia, Rukun Negara, Perlembagaan Malaysia, Sultan, Yang DiPertuan Agong, Hak Orang Melayu dan Hak Orang Islam tak boleh tukar ke agama yang lain.

      Delete
  7. Anwar...call member gay hang cepat2 mintak tolong kemas katil kat rumah depa..hang tido sana malam nie...mampossss anwarrr

    ReplyDelete
  8. Satu undi tun pon dikira satu undi jugak, bukan satu undi tun dikira sejuta.

    ReplyDelete
  9. Ehhh u jgn la jealous. Satu undi tu yg boleh membuat sapa2 pon menang atau kalah.
    Tak ehhh dia dah buat sob stories nak berpindah ke france. Iye la sana kan boleh kawin gay sama gay. Leyek gincu dan toreh celak mata pakai seket dgn berkasut tinggi. Kak wan ? Buat la pilihan sendiri mana baik mana idak. Selama ini pon mmg kak wan sudah buat pilihan untok bersama mamat kak wan nih. So gud luck.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!