TERKINI! EXCO SELANGOR ADA 6 MELAYU DAN 4 NON MALAY!

Wow! Apa pandangan korang ek?
Untuk artikel penuh mengenai isu ini, sila klik sini

141 Responses to "TERKINI! EXCO SELANGOR ADA 6 MELAYU DAN 4 NON MALAY!"

  1. malaysian 1malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. PK...apa yg sebenarnya yg tersurat dlm entri kau ini?
      Kau mau katakan Exco Selangor sangat seimbang sebab ada 6 melayu, 3 Cina dan 1 India yg menggambarkan polarisasi masyarakat Selangor (60: 30:10).
      Atau kau mau katakan Sultan Selangor sangat adil kerana meluluskan sesuatu yg menggambarkan masyarakat majmuk Selangor?
      Cuma aku tak paham makna kata2 kau, "Kita kasi PM berehat dahulu...". Dah banyak sangat akhir2 ini entri kau seperti menyindir PM. Agaknya berapa Nuar gay bayar sama kau???

      Delete
  2. Terbaik ini macamlah

    ReplyDelete
  3. Speaker Hannah Yeoh??? ADUN Jerusubang???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengapa Hannah Yeoh...seorang wanita yg menjadi Speaker?? Lelaki tak ada ke?? Selangor asyik buat sejarah aje...akhir tahun lepas buat sejarah sebagai negeri yang paling bijak menyimpan rezab utk kesejahteraan rakyat. Sekarang Selangor buat sejarah melantik Speaker wanita...speaker wanita PERTAMA dlm sejarah Malaysia.

      Tapi aku TIDAK bangga sikit pun dgn sejarah2 kecemerlangan Selangor. Aku cuma bangga jika Umno melakukannya, tidak cuma setakat rekod rasuah dan pecah amanah....

      Delete
  4. Pelakon bogel ada lg....hhuhuhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua tak kisah sapa perintah Selangor asal pemerintahannya adil. Yg penting, zaman gelap Khir Toyol dan regim2 penipu dan penghisap harta dan darah rakyat sebelum itu tak akan diberi peluang lagi meneruskan agenda penipuan mereka.

      Delete
  5. Kami rakyat selangor bersatu menolak umno harbi.kami rakyat selangor tidak rela hasil negeri dirompak oleh puak2 umno harbi..najib harus bertanggungjawab kerana gagal merampas selangor.noh udang dan zain babi mesti dipecat..kami rela bersama pr unt next pru..selamat tinggal umno..anda tidak boleh merompak wang rakyat selangor lagi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sambongan kapada anon 11:50 pm

      Kami merelakan lagi hasil negeri untok terus dirompak olih puak Pakatan seterusnya ,sekarang giliran mereka pulak.

      Delete
    2. Dengar cerita a moi kangkang tu dilantik semula jadi exco. Eloklah baru kena dengan penasihat peliwat dan pelakun video seks.

      Delete
    3. Saya pun rakyat selangor saya tolak pemerintahan pakatan rakyat diselangor sebab Tan Sri Khalid Lemah dan tidak mampu mentadbir selangor. Tangok Exco Kangkang pun masih dipilih sebagai EXCO

      Delete
    4. Ye ye ye anon 11.50 pm nie salah seorg RED BEAN ARMY jom kita ikut bontot dia hahaha...

      Delete
    5. Anon 11.50 p.m.

      Kalau UMNO harbi, gua gerenti lu mesti DAP Red Bean Babi.

      Gua tak kisah siapa memerintah Selangor tapi mesti Melayu.

      Anon 11.50 p.m. tahun 2008 - 2013 kita semua tahu ramai Exco PR khususnya DAP dan PKR yang merompak hasil negeri. Gua harap tahun 2013 - 2018 PR tidak merompak lagi sebab kalau mereka merompak, gua doa lu kena langgar dengan lori trailer sampai mampus. Jangan mudah tuduh orang kalau lu tak ada bukti atau kalau lu tu pun penyamun. Kalau Exco PAS juga menyamun, jawablah kat akhirat nanti.

      Dogs And Pigs Red Bean Army ham ka chan ...

      ABC, ABCD, BBC, BCL ... hidup Melayu. Allahu Akbar.

      Delete
    6. bn ke, pr ke yang mentadbir, tak kisah, mana yang kaki songlap, pg jauh2 rakyat tak sudi, sorryyyyy

      Delete
    7. OKlah. Nak sokong Pakatan, sokonglah. PR dah menang. Kita akur.

      Delete
    8. hahah kita akur BN menang dan menguasai MAlaysia.. PM ialah org UMNO BN.. kita akurr.. so xpyh le nk jd mcm anjing melalak sana ini ckp SPR tipu.. dose bertimbun2 le duk fitnah sana sini!

      Delete
    9. umno harbi? paham ke tak harbi tu ape maksud?

      Delete
    10. Belum sampai sebulan PRU 13, dah buat ceramah umum, itu aje la kerja pr. Nak majukan negeri hampes.

      Delete
    11. Minah jerusubang 34 tahun jadi speaker dewan. Kah kah kah. Minah terpalit dosa, dgn pakwe melayu pun angkat jadi exco. Biar benar. Orang selangor ni lawak betulllah. Geli geleman aku. Ha ha ha. Apasal tak pilih orang pas jadi speaker dewan. Hari tu pas dah lepas jawatan mb. Speaker pun bg dap. Oh aku sampai mati pun tak hingin nak undi pas, mcm bagi mkn si cina dap je. Kalau melayu tak sedar diri, satu hari nanti, bila pakatan hantu menang, senang aje depa ubah perlembagaan, cina roket, bila mlm nampak bulan, tayang mata setan, jadi pm. Masa tu aku nak tgk melayu pas bangga ke tak dpt pak lebai roket. Hari tu siap bagi ustazah roket rasmi acara kat surau kan .. Ha ha ha

      Delete
  6. najib harus bertanggungjawab kerana gagal merampas selangor.noh udang dan zain babi mesti dipecat..apa punya ayat daa...dah korang pilih pakatan syaitan..apsal najib pulak kena bertanggungjawab....kalau UMNO tak rompak wang selangor tunggu la puaka2 yang korang pilih nanti buat apa...ko bukannya pegi setiap rumah buat banci tanya sapa nak UMNO nak PR...bukan ko sorang je duduk kat selangor ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. tk habis2 setan2 merasuk2 masuk ke sini..buat kacau.. syoh2..

      Delete
    2. Tak malu punye kepimpinan Pakatan rakyat. Tan Sri Khalid kena kutuk pun tak malu pergi angkat sumpah sebagai menteri besar selangor. Exco kangkang pun masih dipilih untuk membarisan exco selangor. eiiiuuuu berbanggalah dengan exco harami pakatan

      Delete
    3. majoriti rakyat dah pilih nak wat camne? redho je le!!!

      Delete
    4. redho pd mungkar? pilih MB bahlol yg jd alat pencacai Kafir dan Gereja?
      lu redho ke kalo ank lu kena rogol atau cina berzina dgn ank pmpuan ko anon 8.07?

      Delete
    5. non9:19, punya banyaklah negeri2 dlm malaysia ni, selangor jugalah di hati ko ye....

      Delete
  7. Kepada House pk,Tapis -tapislah sikit komen-komen yg melampau tu!
    Takut pembaca ,cuak dan bosan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 12.00 a.m.

      Siapa ah yg bagi komen melampau ... ?

      Kalau Red Bean Army tu memang la. Nama pun Red Bean babi.

      Delete
    2. masing2 boleh menyamar

      Delete
    3. Salah sorangnye nko...Ah Chai sohai....puiihhh

      Delete
    4. Tukar la bean tu kepada babi...Red Babi Army

      Delete
  8. Anon 11.50pm

    Apa ni PR? Kata nak bagi tol free, itu free, ini free.... last-last naikkan caj parking... Haritu, penyokong PR sibuk meroyan kata harga roti Gardenia naik, ini apa cerita? Jangan bagi alasan caj naik SIKIT je...


    http://www.sinarharian.com.my/nasional/caj-tempat-letak-kereta-mbsa-dinaikkan-60sen-sejam-1.165240

    PADAN MUKA PENGUNDI BANDAR SHAH ALAM YANG BERPENDIDIKAN ni...

    ReplyDelete
    Replies
    1. semua pentadbir ada pincangnya, dah namanya manusiakan.....

      Delete
    2. Suroh najib tarik balik subsidi minyak ketiga2 negeri ni itu saja.

      Delete
    3. Biarkan. Lupakan Selangor.

      Tapi Najib ni bengong. Entah apa lagi dia nak bagi Selangor. Pengundi tak rasa beza pun. Pangkah DAP ke pangkah BN ke, dapat jugak.

      Delete
    4. Najib xbengong tp dia PM Malaysia lah bodoh oii.. ko nk dia kena siksa dlm kubur sbb zalim pd rakyat?? emosi lyn anjin2g bodoh mcm ni.. hak negeri tetap kena bagi jg.. yg penting cmne nk lawna fitnah PR!! xkn ko nk suruh najib sekat udara sekali kot ke Selangor.. BODOH mcm BABI le ko ni anon 5.58..

      Delete
  9. Kata speaker bg kat Pas.? Kenapa exco india tak ada wakil dr pkr.?

    ReplyDelete
    Replies
    1. pemimpin india kan balaci anwar. mestikah diam tutup mulut

      Delete
  10. Nanti angkat sumpah kena pegang tombak jugakke macam pengawal istana dalam cerita melayu lama... ciannya.. tak setarap pembesar pun.. termasuk mb selangor yang kena pegang tombak macam pengawal istana. Sepatutnya orang berpangkat hunus keris....

    ReplyDelete
    Replies
    1. budaya ciptaan manusia, tak payahlah berkira sangat.....

      Delete
    2. kena kira lah bro budaya menandakan maruah bangsa. Klu dh jd kuda dan lembu mana ada maruah, dh BN nenang ape nk berkira pulak smpai buat BLACKOUT haramjdh tu??

      Delete
    3. yang membentuk maruah bukannya budaya tetapi IMAN,
      rakyat dah celik, kalau kena tipu dah tentulah rakyat bersuara,
      lagipun dah terbukti, kenapalah nak dinafikan lagi

      Delete
  11. Kejadahnya speaker Hannah Yeoh..? Main fesbuk dan twitter je la....

    ReplyDelete
    Replies
    1. janji boleh buat kerja dan amanah

      Delete
    2. Hannah Yeoh buat kerja dan amanah?????
      Cuba senaraikan?

      Delete
    3. janji boleh terus kencingkan Melayoo2 dlm PASngok dan PGayR.. dua2 parti pencacai pemakan Babi

      Delete
    4. bolehke kau senaraikan yang hannah yeoh tak boleh buat kerja dan tak amanah wahai anon9:06?

      Delete
    5. melayu pr tak rasapun yang dap ni menipu rakyat,
      sesapa yang nak pikir begitu, terserah.....

      Delete
    6. Ye ke nko melayu pr...kih2...dah la apek jgn nak belakon la...sue nko nak kata betul ke aku melayu...puiiihhhh...

      Delete
  12. Replies
    1. Exco tandas ...

      Delete
    2. ok la tu bg stadard pencacai PR, stkt buat 'keje' dlm tanda atau dlm hotel janji org xnampak..kira OK SGT le tu!! ROSMAH xok sbb dia asyik masuk TV org tgk.. kan..kan..DENGKI kn..

      Delete
    3. jangan series sangat.....tak berbaloiiiii

      Delete
  13. SEBAB INDIA TOLAK PR DISELANGOR TAPI MENYOKONG BN BERMAKNA ORG INDIA KENA CARI NEGERI DITABIR OLIH BN BARU SENANG HIDUP ANEH INI SELANGOR PUNYA HARTA MAU KASI PADA CINA ORG MELAYU MELILIH AIR LIUR LAH KALI NI DISELANGOR BARU PADAN MUKA ORG MELAYU SELANGOR BODOH TAK BOLIH DIAJAR CERDIK TAK BOLIH DI IKUT.

    ReplyDelete
    Replies
    1. siapa suruh susah hati

      Delete
    2. Anon 11.50 p.m. kena susah hati sebab takut nanti kena langgar dengan lori trailer.

      Delete
    3. takde kena mengenapun, kitab mana pulak yang ko rujuk ni.....

      Delete
  14. Tk sabar nk lihat DAP beraksi dkt Selangor ! ak tk sabar nk lihat projek2 kt Selangor ni dpegang oleh puak Cina DAP ni ! Wlau apa pun yg berlaku kt Selangor ni , mohon korg semua , jgn berganjak dari bumi Selangor .. Itu adlh tektik utk menghalau org Melayu pergi ke Pantai Timur

    ReplyDelete
    Replies
    1. rakyat memilih apa yang terbaik, selebihnya biar Allah yang tentukan, bersangka baik dengan Allah

      Delete
  15. eli wong kang kang ada lagi lah...ada can lagi operasi menebang hutan belukar...ayuh pemilih pakatan rakrak...seronoklah diperintah DAP

    ReplyDelete
  16. Speaker akan buat2 tersasul khutbah agaknya.hehe.

    ReplyDelete
  17. PAS akan jd boneka jugak wpun 4 org..

    ReplyDelete
  18. pesal parpu ko letak gmbr Najib jugak dlm entry ?? ko ni pendendam ekkk? ko nk balun najib tp buat2 letak entry balun PR..
    bagus2.. strategi..

    ReplyDelete
  19. Kenapa aku kira ada 5 non Malay?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Daroyah alwi tu kot? Aku pun silap kira mula2.

      Delete

  20. Parpukari akan umumkan dia akan sertai PAKATAN RAKYAT xlame lg.. bail out ko bape ekk Parpu?? juta ke puluh ribu.. sape org tgh Nuar antar?

    jeng..jengg.. tungguuuuuuu....jengg..

    p/s: biawak hidup elok dilepaskan.. jenis melahap duit ni bile xkenyang mula lah makan tuan.. org tua2 ckp..bkn aku ckp..

    peace...

    ReplyDelete
  21. Najib harus berundur.umno semakin nazak di selangor..jumlah kerusi dun semakin menurun.noh omar n zain juga harus dipecat..lantik semula khir toyo menawan selangor..kembalikan zaman kegemilangan umno di selangor..

    ReplyDelete
    Replies
    1. setan beropoerasi 24 jam..
      Anwar le harus undur.. jam omega xblh jwb smpai skrg.. abis tu china doll mne nk buang? punasehat Rm1 selangor.. hahaha..

      Delete
  22. Ramainya tentera anak babi merah kat sini ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bro cmen xramai..ko tgk le Parpu sndiri yg buka wayang.. die nk balun Najib sbnrya tp buat 2letak entry meaningless pasal PR..

      ko check la balik entry2 Parpu 2-3 hari nih.. pelik..

      dlm politik mcm2 boleh berlaku bro.. Mat Taib pun boleh jd bodoh.. stkt parpu hanyir ni aku xheran lah..

      Delete
    2. Mrk meroyan BAPAK BABI MERAH (Lancau Kurang Stim) tak dapat tawan Malaysia nak jadikan Republik Babi Merah ...

      Delete
    3. tak rugipun hidup ini, tanpa ayat2 kurang sopan dalam berbicara

      Delete
    4. Saja pulangkan paku buah keras kat kaum babi ni. Satu je nasihat . . . dengan Melayu ni jangan dimulakan. Cina hina Melayu, kita akan kutuk dia lebih lagi.

      Orang Melayu ni kan suka bersederhana tapi kaum lain jangan hina atau cabar kita. Nahas nanti.

      Delete
    5. apapun keadaan, melayu tak boleh membelakangkan quran yang mendidik umatnya berhemah dan berakhlak....

      Delete
    6. kalau kita teruskan juga maka takde bezanya kita melayu islam ni dengan mereka...kita akan jauh dari rahmat Allah

      Delete
  23. Jgn hairan tiba2 blog penyokong krjn bertukar WARNA..
    hati2..mcm2 boleh berlaku.. RED BEAN ARMY sedang bertindak balas dn kaw tim dgn blogger Melayu pro BN utk jatuhkan Najib..

    mereka all out skrg krn slogan INI KALILAH adalah maruah mereka.. so plss hati2 dgn perang saraf terbaru ini. jika lihat blogger UMNO sndiri 'ganjil' sila jgn follow lg.. mcm2 perkara akan berlaku selepas ini dikhabarkan.. mintak Allah jauhkankita dr malapetaka.
    AMinn!

    -anak warisan-

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina DAP tahu hnya dgn pecahkan mlayu sj diorng dpt kalahkan kita. boikot Cina mmg beri kesan.. dan mreka xboleh lawan scara depan2 dgn Melayu UMNO..
      skrg diorng tgk org melayu kmbali support UMNO kukuh. so diorng mesti pecah belahkan UMNO dulu dr dalam. mreka bnci Najib krn Najib dh cantas elemen2 pnting dlm penguasaan mereka. so mrka akn buat org UMNO hilang kprcayaan pd Najib..strusnya tumbngkn Najib dgn alasan2 tertntu dr dalam. Pehimpunan Agong Umno. harap2 berita ni xbetul lah tp khabar angin tu mmg ada.

      wang boleh beli sgala2nya termasuk maruah..bg org yg xde pegangan dn prisip di sisi Tuhan.

      Delete
    2. Anwar Ibrahim harus letak jawatan. beliau tidak mampu menjadi perdana menteri seperti yang dijanjikan oleh dia. malulah sikit baik letak jawatan dan berehat. nie nak suruh askar kacang merah serang online pulak. hahahaha

      Delete
    3. Saya yakin dgn ds najib...walaupun puak2 ni nak melalak dlm blog..teruskn..saya tetap beli utusan sebagai menyokong perjuangan utusan...saya tetap utamakan bumiputra..
      -Guru muda generasi baru-

      Delete
  24. Mcm2 teori... Harap Allah beri petunjuk satukn hati org2 Islam. M

    ReplyDelete
  25. Macam mana manusia durjana yang juga pengkianat bangsa Nik Azis boleh di gelar Tok guru dan ulama ? Nampak sangat melayu ni bodoh macam binatang yang makan rumput .

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengata diri sendiri

      Delete
    2. Dogs And Pigs Red Bean Army nak kutuk Melayu, terpusing2 buat ayat. Nak kata Melayu bodoh tapi sebenarnya dia yang bodoh macam babi.

      Delete
    3. ORANG MELAYU TAK PERNAH KUTUK ULAMAK.....WALAU PUN UMNO.....YG KUTUK SELALUNYA KAFIR YG MENYAMAR SEBAGAI MELAYU UNTUK MELAGA LAGAKAN MELAYU.

      SEDARLAH WAHAI MELAYU.

      Delete
  26. penasihat2 pm yang tak boleh pakai....mmg semua org dah tau, open secret ..strategi x menjadi. Najib kena flush penasihat2 ni secepat mungkin, sentap kena tembak dgn blogger depa spin pula gambar najib pegang kucing konon hpk kena beli...sebenarnya yg bakal kena beli ialah punaisihat2 tu..mungkin dah kena beli dan dah terjual strategi bagai ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko boleh pakai sangat keh? Muka pun dah macam sial ja.Layakkah ko nak mengutuk orang lain!!!!!

      Delete
    2. jgn terpengaruh dgn RED BEAN ARMY anjing Melayooo.. klu asyik ulang statement kutuk pemimpin itu bkn teguran lg..itu PERANG SARAF utk pecah belahkan Melayu.

      hati2.. syaitan berkepala MANUSIA skrg

      Delete
  27. penasihat2 pm yang tak boleh pakai....mmg semua org dah tau, open secret ..strategi x menjadi. Najib kena flush penasihat2 ni secepat mungkin, sentap kena tembak dgn blogger depa spin pula gambar najib pegang kucing konon hpk kena beli...sebenarnya yg bakal kena beli ialah punaisihat2 tu..mungkin dah kena beli dan dah terjual strategi bagai ??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Engko boleh pakai sangat keh? Muka pun dah macam sial ja.Layakkah ko nak mengutuk orang lain!!!!!

      Delete
    2. Jgn terpengaruh dgn RED BEAN ARMY anjing Melayooo.. klu asyik ulang statement kutuk pemimpin itu bkn teguran lg..itu PERANG SARAF utk pecah belahkan Melayu.

      hati2.. syaitan berkepala MANUSIA skrg

      Delete
  28. lebai2 pas dakam exco tu tau ke buat kerja.. jgn bila dah ada pangkat sama kuasa asyik nak buat kerja atas katil aaja mcm stopa mat sabub din puduraya dll

    ReplyDelete
  29. Saya minta maaf kerana saya selalu mengkritik orang lain .

    ReplyDelete
  30. Speaker ni bukan evangelist kristian ke? Sure apa2 isu babitkan kristian dia tak benar untuk baHaskan.

    Tak habis bodoh lagi si khalid nih

    ReplyDelete
  31. Orang PAS harus mohon ampun dengan duli2 sultan Melayu. Dulu semasa sultan Perak perkenan kerajaan Perak boneka Dapigs diketuai katun Nizar di tukar kpd BN selepas 3 ADUN PR lompat, siapa manusia berserban baring atas jalan halang kereta sultan kalau bukan orang PAS. Nak sangat jadi barua DAP. Nipun nasib baik sultan Selangor titah 6 muka Melayu, kalau tidak tak merasa Melayu dan jadilah Khalid barua DAP.....macam Katun Nizar. Oh ya satu lagi....PAS MEMANG DAH JADI BARUA DAP!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kita semua kena mintak ampun dengan Allah, sebab Allah yang akan mangadili kita...

      Delete
  32. Selama 5 thn yg akan datang rakyat Selangor sekali lagi akan menikmati kenikmatan kecemerlangan dan pembangunan pesat kerajaan Pakatan Rakyat.DAP seperti biasa adalah ketua kongsi PR yg sebenar.Rakyat Selangor rasailah pengalaman menjadi boneka yg sebenarnya.You voted for it now you enjoy it..Selamat berkongsi kuasa dan berpakatan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bersangka baiklah dengan Allah

      Delete
    2. Dogs And Pigs Red Bean Army buat ayat " bersangka baiklah dengan Allah".

      Delete
    3. chinkie busted pun kena bersangka baik dengan Allah, insyaalah jiwa tenang

      Delete
  33. Aku suka bn perintah malaysia, sebab ada kilang arak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kat kelantan txde jual arak ke?Kat kelantan txde kedai no. Ekor ke?

      Delete
    2. betul tu, semua negeri ada...dunia2

      Delete
    3. Selangor dh roboh kilang arak ke??? atau sedang nak tambah lagi di Klang??
      maklum le MB bodoh terus jd MB.. sape2 pn boleh cucuk idong die.. Teresa Kok yg majoriti 50k pengundi takkn nk duduk diam.. dia dh jd super women DAPigg.. lu mau apa ha??

      Delete
  34. SATU STRATEGI BERKESAN BUAT DAKWAH BESAR-BESARAN, KITA ISLAMKAN CINA-CINA KAT MALAYSIA, LEPAS TU MELAYU BOLEH KAWIN DENGAN CINA, MAKA LAHIR LAH SATU MASYARAKAT ISLAM YANG DINAMIK YANG MAMPU MEMBENTUK TAMADUN ISLAM YANG TERUNGGUL DI AKHIR ZAMAN. YANG NI PM NAJIB KENA BUAT....BILA RAMAI CINA DAH MASUK ISLAM, MASALAH PERKAUMAN AKAN SELESAI DI MALAYSIA. LEPAS TU KITA PERGI KE SINGAPURA, KITA ISLAMKAN PULAK CINA-CINA DI SINGAPURA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insya Allah, aku dr dlu pun fikir mcm tu. Takkan kita nk buat strategi jangka pendek.. bermusuh yg bapak2 diorng yg kafir ni. Sepatutnya plan ini dipacu sejak merdeka..tp syg atas menghormati hak dan agama mereka..kita tidak peduli soal dakwah.. akhirnya inilah jd MUSUH kita

      Jika mereka majoriti Islam.. tiada beza hak lagi dan jiwa mereka sama spt kita.. lg pub best pee awek Cina comei2.. pakai tudung.. dpt anak putih gebu le.. xlaku le awek2 Melayu sawo matang.. GURAU JE..hehehe

      apapun ini yg wajib kita lakukan utk jangka panjang..doakan hidayah Allah utk mereka Islam sebanyak mungkin.. AMINN!

      Delete
    2. KALAU SEMUA RAKYAT MALAYSIA BERAGAMA ISLAM MAKA AKAN AMAN NEGARA?
      HA HA HA.

      PERGILAH TENGUK NEGARA NEGARA ARAB....HANCUUUUUSSSS.

      Delete
  35. bang ajmin tak majuk keeee...

    ReplyDelete
  36. cuba kira betul2. jgn ambil kira exco aje..klu dikira seluruh pentadbiran selangor 4 PAS, 4PKR dan 4DAP...betul dak...PAS de loser....klu le PAS ni cerdik sikit...boleh aje kita undi dia org....ni nmpk sgt ke......tolong habiskan ayat ni.....

    ReplyDelete
  37. 1.oitttt mattttt!!mana ada komunis berkuasa jika PR perintah!!ko tenguk barian kepimpinan exco selangor sebagai buktinya!!puak-puak dap tetap tak boleh tunjuk taring pun!!
    2.Jika barisan pas dan pkr melayu main peranan dengan jujur,amanah dan berlandaskan islam!!sistem selangor ni bvoleh dijadikan contoh untuk pru 14 nanti!dulu kita tenguk selangor dan perak "di kuasai" oleh dap!!sekarang orang islam yang kuasai selangor walaupunj diperintah oleh Pr!!
    3.kalau sistem selangor ok lima tahun akan datang!!selamat tinggallah BN nanti!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. pegi mampos lah lu punye hasutan bro.. lu ckp pasal Islam dlm PR mcm lu cerita kt Israel pasai Al-Aqsa lah bongok oii!!

      lu xpyh nk hasut2 pembaca.. anjing2 mcm lu air liur meleleh2 nk jilat PR.. pakatan busuk..

      lu cuci dlu lu punya OMEGAY, PIGGY leaders.. parti2 hrmjadah PAS-PKR-DAP yg pura2 je baik2.. dhle bersekedudukan tnpa daftar.. lu nk harap apa bhai ini zina 3 parti??

      Delete
    2. 1.oittt matttt!!kita bagi fakta la bhaii!!berdasarkan barisan exco selangor!!yang ko meroyan bagai nak gila apa kisah bhaii!!berdasarkan barisan exco tu jelas selangor dikuasai oleh kepimpinan islam melalui pas dan pkr!!mitos bahawa dap akan bermaharajalela jika PR perintah telah terhapus dengan sendirinya!!
      2.omega la!!yahudila!!mana faktanya bhaiii!!sekurang-kurang ko bawala kes ke mahkamah!!baru boleh dinilai faktanya!!bukan asyik berpersepsi je bhaiii!!!sapa nak percaya bhaiii!!orang sekarang dah cerdik-cerdik belaka!!orang percaya berdasarkan fakta bhaiii!!!lainla orang dalam hutan!!percayala persepsi yang ko bawa tuuu!!!!

      Delete
    3. Sokong Melayu tak kira UMNO atau PAS.

      Delete
    4. nasib baik PAS menang banyak. dapatlah banyak kerusi exco, so ade suara besar dalam pentadbiran kerajaan. ditambah lagi dgn exco dari pkr yang melayu/muslim.

      sekarang ni kita nak tengok adekah maksiat, pusat judi/urut etc akan berkurangan di selangor.

      ade pikir ape akan jadi jika DAP menang banyak di Selangor? diberi 3 kerusi pun bising tak puas hati
      http://klpos.com/politik/61751-agihan-kerusi-exco-selangor-dap-tidak-puas-hati

      Delete
    5. ptuihhhhh.. exco PAS banyak apakah setan2 PAS ini akan tutup kilang arak? akan perlahankan azan masjid mungkinkah? akan jual lg banyak tanah2 kpd Piggy? akan sama2 tolong meriahkan pusat ZINA si Selangor.. import tnpa cukai China Doll.. hahaha bhai.. bapak ko dlu msti byk buat maksiat sbb tu ko bangang..benih rosak!

      Delete
    6. oi jgn la bodo sgt...masa PR perintah perak sekejap dulu...nama je PAS jd MB....tp DAP yg control semua...habis tanah Melayu dijual wsktu itu...sebsb tu 3 ketua dari PR keluar parti hingga tumbang kerajaan PR sbb tk sanggup tgk Melayu musnah dn harta Melayu di lelong....pakcik sy salah seorang dr org PR tu

      Delete
  38. lupa tambah satu isu besaq lagi...
    4.ada hangpa semua tenguk bini MB selangor tu gila glamour macam ROSMAH tu!!
    5.pakat-pakat nak termuntah bhaiii!!lainla kalau nampak alim sikit!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha.. RED BEAN Anjing sudah mula attack ROSMAH.. bongok.. bini MB Lembu PR tu sape nk kesah.. xde talent punya MB.. tgk muka NERD nak mampos..ckp terhegeh2 dgn media.. itupun jd MB.. MB KUDA dapiggy!!

      Rosmah isteri PM.. ko jeles pehal? dia kacau bapak ko ke sial??

      Delete
    2. 1.ko suka la orang syok sendiri macam rosmah tu!!orang yang cerdik sikit!!siang-siang dah tolak rosmah tu!!faktanya kawasan bandar dan pinggir bandar seluruh malaysia!!siang-siang dah tolak sirosmah ni!!!mula dari Perlis hingga sabah nak termuntah dengan rosmah nii!!
      2.projek syok sendiri!!terbaru projek wanita yang berlangsung dikl sekarang!!berpuluh juta pulak duit rakyat dihabiskan!!semata-mata untuk naikkan projek PERMATA syok sendirii!!
      3.bodoh punya projek permata!!kumpul budak-budak yang sudah cream!!kemudian melalak sana sini kata sistem projek permata itu berkesan kunun!!
      4.tula ko!!tak mahu terima kenyataan bahawa ROSMAH adalah faktor penolak utama orang melayu bandar kepada umnoo!!!akai dikepala lutut ke bhaiii!!!!!

      Delete
    3. Projek PERMATA adalah untuk membangunkan anak2 bangsa dari peringkat prasekolah. Sasarannya ialah anak2 yang berumur 0-4 tahun. Sekarang ni ibu bapa sibuk bekerja dan anak2 ini dihantar ke rumah pengasuh/taska. Kita perlu ade spesifik program untuk anak2 ini.

      Kementerian Pendidikan hanya fokus pada peringkat sekolah rendah, sekolah menengah dan pendidikan tinggi.

      Delete
    4. penat le kita nak tepis serangan iblis Pakatan Haram.. sbb Parpu pun join sama buka jalan.
      aku dh meluat dgn blog parpu ni.. mcm haram dh jdnyer.
      hilang rentak fokus tuk BCL.. ini je yg mreka nk sbrnya..

      Delete
    5. org cerdik..kah..kah.. anjing kurap ngaku cerdik..
      xkisah le xcerdik pun xpe.. dr 'cerdik' sgt smpai lubang depan dgn lubang belakang pun tibai rata.. lepas tu BINI dia tunjuk TAAT bangang.. tlg sama2 'cerdikkan' rakyat kununnya JAM OMEGA tu tk hilang..

      JAM OMEGA tu bukti kukuh yg LAKI die tu bapak keppada setan2 yg berkepala MANUSIA!!

      AKU SOKONG NAJIB TONJOLKAN ROSMAH UNTUK PERMATA NEGARA!!

      Delete
  39. Perang antara melayu sudah di lencongkan ke sukan... heheheh.. melayu..melayu..melayu.. fikir2 lah wahai melayu yg sentiasa berpecah ini...batu api akan bekerja keras selepas ini..

    ReplyDelete
  40. Bila agaknya PAS akan hapuskan kedai -kedai Judi, kedai nombor Ekor, Rumah Urut , Disco di Sgor ini....kuasa majority di tangan PAS....ayoh..maju bersama Islam

    ReplyDelete
  41. wan azizah lagi teruk, apabila suaminya berzina , dia masih lagi bersubahat, apabila suaminya meliwat dia masih lagi bersubahat dan apabila suaminya mengkhinati negara bukankah itu lagi dosa besar? tentang kes kononnya rosmah berada di tmpt di mana model mongolia di bunuh, itu semua karut marut tiada bukti sahih, itu semua parti PAS Putar Alam Sesat dan Parti kencing rakyat punya kerja...

    ReplyDelete
  42. semua pm ada gelaran bapak, jadi najib ialah abu hurairah (bapak anak kucing).

    ReplyDelete
  43. najib nih mcm bapak tamporong kapla jgak.... takoot ngan kak rosmah!

    itu pasal aljubs steady jer buat kacau!!!

    bodoh sokmo!

    Pacik Tamporong

    ReplyDelete
  44. Dap mosti minta exco 4 org di selangor tak adil pas dapot 4, ayoh lim gerak kn red bean army kito itu!!! Pacik tamporong

    ReplyDelete
  45. Buat Renungan Pas dan Melayu Supaya Buka Mata dan Buka Minda

    1. PAS pula janganlah terlalu perasan bahawa ultra kiasu telah menyokong mereka dan menerima Islam. Undi ultra kiasu kepada PAS sebagai tanda protes kepada UMNO BN.

    2. Jika berlaku pertembungan antara calon PAS vs DAP. Jangan harapkan ultra kiasu mengundi PAS.

    3. Jika PAS vs PKR, pasti mereka memilih PKR.

    Sengaja saya bentangkan frasa ayat2 itu. Ini adalah realiti dan bukan illusi.

    Hanya melayu saja yang bodoh, malah dah lebih setengah abad diperbodohkan oleh pemimpin mereka sendiri sama ada Umno atau Pas, sama ada pemimpin yang bergelar ulamak atau bukan ulamak.

    Baru2 ini dalam PRU13, bukan pemimpin Umno sahaja yang nak perbodohkan pengundi melayu, malah para ulamak pondok juga tumpang semangkuk perbodohkan pengundi melayu dengan kenyataan, " Harus bagi orang melayu mengundi calon BN di kalangan cina atau india. Dan Haram mengundi calon Pas walau pun ianya melayu islam ".

    Lebih teruk lagi, ada sekor ulamak tersohor dalam Pas buat kenyataan, " Dapat Pahala Siapa Yang Undi DAP ". Dan kerana nak kan Pahala, saya yakin beratus ribu undi melayu pergi kepada DAP.

    Wahai para ulamak Islam Bangsa Melayu, tidak nampak kah kamu betapa liciknya perancangan puak ultra kiasu sehingga kita pengundi melayu jadi serba salah, " undi melayu (Pas) jadi mudharat kerana Pas baik dengan DAP, undi BN bukan melayu juga mudharat tapi mudharatnya kecil ".

    Pada saya, jika kami penganut islam peringkat bawah ini " terbodoh dengan tipu muslihat ultra kiasu " tetapi tuan2 para ulamak Islam Bangsa Melayu berkali2 lebih bodoh daripada kami kerana gagal membaca perancangan ultra kiasu dalam melemah dan memecahkan undi melayu.

    Dan paling teruk lagi ada lah, anda yang bergelar ulamak tidak sedikit pun mahu berusaha bersungguh2 untuk menyatu padukan umat islam melayu.

    Dan kepada para Tuan Guru, Tokguru dan Ustaz Melayu sekalian saya nak beritahu kepada anda2, tolong lah terima kenyataan bahawa, " Puak Ultra Kiasu telah berjaya melemah dan memcahkan undi kita orang melayu pada PRU13 ".

    Akibatnya nyaris2 Negara Malaysia ini jatuh kepada mereka sebagai mana jatuhnya Pulau Pinang ke tangan mereka. Umno dan seluruh orang melayu, yang tak ulamak atau yang ulamak, wajib menerima ketetapan Allah bahawa " Pulau Pinang Dah Terlepas Dari Kita ".

    Hanya bulan dan matahari saja yang dapat mengembalikan Pulau Pinang kepada kita. Umno boleh lupakan Penang Island, jaga lah Province Welesley (Seberang Prai) supaya tidak turut jatuh kepada Ultra Kiasu.

    Pertanyaan saya, ADAKAH PARA ULAMAK MELAYU KITA INI SEBENARNYA ADALAH JELMAAN ULAR DALAM SEMAK. Maaf kalau ada yang terasa. Maaf juga kalau ada yang rasa dihina dan diperlekeh.

    Bukan saya saja yang keciwa, malah sebahagian besar orang melayu juga keciwa kerana confirmed ULAMAK MELAYU GAGAL MENYATU PADUKAN MELAYU ISLAM.

    Hj Ariffin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. pru14 nanti:
      bukan melayu....
      DAP vs BN.... DAP
      PKR vs BN ... PKR
      PAS vs BN ... PAS

      PAS vs UMNO!???..... PAS!!!!

      PR semakin utuh & berwibawa!

      aku harap boleh cuba di DUN

      Terengganu
      Perak
      Kedah

      harapa buat percubaan.... sebelum PRU14!

      Delete
    2. Kau ni mimpi ke apa woi.. Kau ingat semua hingin ke nak undi pakatan hantu ni? Come on .. Ada pakcik aku kenal siap bakar bendera pas, punya benci dia dgn pas. Aku for once, memang tengok orang pas ni semua takut nak bersuara. Tule sebab minah jerusubang jugak yg jadi speaker. Udoh2 le kau mimpi bulan, naik roket, jumpa mata setan tengah hari. Cayalah selangor, pusat makmurkan dap, ha ha ha. Melayu majoriti selangor merempat hilang suara, cina dap juga yang kaya., selangor darul xxx. Ha ha isile sendiri..

      Delete
  46. PAs tetap BODO jgk wpun 4 exco.. tgk le.. pondan2 PAS dlm DUN Yahudi PR tu akan jd bapak2 munafik. Masakan tokong2 DAP akan biarkan... majoriti 51k buat Tresa Ngok sudh cukup bg signal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. heheeheeeeee.....umno sudah jd parti terkuat, apa susah!

      Delete
  47. NAMPAK SANGAT CINA DAH MULA nak menjadikan selangor tu penang ke dua ..... mula2 dia seimbangkan exco lepas tu dia kan take over dan jadikan selangor tu mcm kapla bapak dia yg punya... aq menentang habis2an tentang perkara nie

    ReplyDelete
  48. Bacalah dalam Mega Utusan Malaysia 24 Mei,2013,Jumaat,mukasurat 19,berkenaan Sifat Yakjuj dan Makjuj oleh Dr.Zulkifli Mohamad Al-Bakri.Antara sifat itu ialah bermata sepet (walaupun cina tidak banyak bulu).Cina di seluruh dunia dikenali sebagai bermata sepet.Mereka sebenarnya cuba menguasai dunia.Pergilah ke negara mana pun di dunia ini,pasti ada china town dan kongsi gelapnya.Merekalah perasuah nombor satu di dunia.Siapa yang menipu di AS?Sampai di Amerika Latin juga mereka bertapak.Pergilah tonton filem Hummingbird yang sedang ditayangkan sekarang untuk melihat cara cina berniaga (harap ada koperasi Melayu mengusahakan panggung wayang,sebab ramai yang menonton adalah Melayu).Melayu memberi ruang yang paling besar kepada cina bangsat ini jika dibandingkan dengan bangsa-bangsa lain di dunia.Mereka amat yakin untuk menjajah kita secara total,tetapi mereka tersilap besar kerana Melayu adalah satu-satunya bangsa yang akan memusnahkan impian jahat mereka ini.Corak berfikir kaum ini sebenarnya sama, tak kira di mana mereka berada.Menyanggah undang-undang adalah satu lambang KUASA bagi mereka.Apabila mereka bertapak,mereka akan pastikan orang tempatan pula akan menjadi kuli mereka.(Pergilah ke pedalaman A.S. dimana orang putih pun jadi kuli di restoran cina) Ini dilakukan mereka secara terancang dan penuh sabar, dan membabitkan semua setiap seorang dari mereka dalam pelbagai bidang.Mereka pastikan ada wakil dalam setiap bidang,seperti sastera Melayu,sejarah Melayu,kesenian Melayu dan pelbagai lagi,dan pakar-pakar mereka ini senantiasa dijemput untuk memberi sumbangan kepada pembangunan negara Malaysia,maka disinilah peluang keemasan berada dalam tangan dan memudahkan tugas mereka untuk mewarnai pemikiran generasi Melayu,misalnya melalui sistem pendidikan.Hasil melalui kaedah keintelektualan ini maka kita dapati hari ini anak-anak muda Melayu hilang jati diri dan gagal mengenali Melayu dan malu dengan semangat Melayu walaupun berpelajaran tinggi,apatah lagi diberi semangat oleh melayu paria seperti anwar dan rakan-rakan pengkhianatnya.Bukankah mereka ini teramat ramai di atas mukabumi ini?Yahudi cuma 2% sahaja di Amerika Syarikat.Berapa ramai orang Sweden di atas muka bumi ini?Rencana dalam Mega semalam mengatakan yakjuj dan makjuj amat ramai,antara sifatnya ialah bermata sepet dan badan berbulu, dan sifat-sifat lain lagi.Cina walaupun badan tidak banyak bulu,tetapi bermata sepet itu memang ya.Kalau Melayu sedar dan kembali bersatu nescaya kita akan berkuasa secara ekonominya.Kesabaran adalah kunci kejayaan kita.Kalau kita sanggup mengubah sikap dan bersatu secara ekonomi,walaupun ada kesukaran jangka pendek,kita akan menguasai ekonomi tak sampai pun 10 tahun,kerana kuasa membeli ada pada kita.Akan berlaku kehilangan kerja buat seketika kerana majikan cina gulung tikar,tetapi majikan Melayu akan muncul dan kita sepatutnya berfikiran jauh.Bagi yang pendek akal mereka tidak akan faham,tetapi bagi syarikat Melayu yang sudah berjaya,ambillah peluang depan mata ini,kembang dan monolopilah pelbagai bidang.Tak kan NAZA tidak mampu nak buka panggung wayang sedangkan dia boleh jual Lamborgini dan Ferrari.Cina jadi tukang jual barang dan kaut untung sahaja,mereka bukan lah sangat pengeluar yang hebat.Jepun dan Korea adalah pengeluar yang hebat.Mereka hanya hebat sebagai penipu dan pengkhianat.Sampai bila Melayu nak biarkan cina menipu kita dan menghisap darah kita?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa yg kelly engku tulis ni dah lma aq buat kajian dan terpikir tentangnya,fitnah berleluasa dan lain2 lgi.kta dlm era akhir zaman sungguh mengerunkan bg yg mahu berfikir.jgn lalai dan leka dgn urusan dunia semata.hanya iman dan takwa je dpt jd benteng utk kta lalui segalanya.semoga kta smua x terjerumus dlm permainan dunia akhir zaman yg kta x tau bla kesudahannya.Ya Allah selamat kan lah kami dr keburukan dan kehinaan di dunia dn akhirat.Ampun kn dosa2 kami ya Allah..

      Delete
  49. pr byk buat duit di Selangor melalui lesen rumah urut...hotel bajet sarang maksiat dn penjualan pasir haram...fikir guna otak sikit...tunggu pr pulak corrupt...mana ada ahli politik bersih la bodoh

    ReplyDelete
    Replies
    1. umno betulkan negeri pahang, melaka, ns, johor tuu dulu

      Delete
    2. Kacang merah oo kacang merah ... Eh, negeri2 kau sebut tu melayu masih relevan kecuali yang dok pangkah dap, pas dgn mata setan tu. Ni selangor lawak gila, 60 peratus melayu, cina 30 peratus cina. 10 peratus india, jerusubang jugak jadi speaker. Kah kah kah..

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!