TERBAIK! SAIFUL BUKHARI SELAMAT MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN BELIAU HARI INI

KUALA TERENGGANU 25 Mei - Selepas kira-kira lapan bulan menjalin pertunangan, Mohd. Saiful Bukhari Azlan, 28, yang terlibat dalam kes liwat Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim, selamat diijabkabulkan dengan pasangannya Nik Suryani Megat Deraman, 33, di Masjid Kristal, Pulau Wan  dekat sini hari ini.

 Mohd. Saiful sah menjadi suami kepada personaliti TV3, Nik Suryani dengan sekali lafaz pada majlis akad nikah yang disaksikan kira-kira 100 orang termasuk ibu bapa kedua mempelai serta rakan rapat mereka.

 Pasangan berkenaan dinikahkan oleh jurunikah negeri, Datuk Ismail Ali pada pukul 3.30 petang dengan pengantin perempuan menerima mas kahwin sebanyak RM 41,101 serta sembilan dulang  hantaran manakala pihak perempuan membalas dengan 11 dulang.

 Mohd. Saiful yang mengenakan persalinan berwarna putih sedondon dengan Nik Suryani dilihat tenang sepanjang majlis pernikahan itu.

 Pada sebelah malam, majlis resepsi pengantin perempuan pula akan diadakan di Dewan Konvensyen Taman Tamadun Islam, Pulau Wan Man malam ini sementara resepsi pengantin lelaki di Restoran Seri Melayu, Jalan Conlay, Kuala Lumpur, 2 Jun depan.

Tahniah Saiful



House PK: Semoga hubungan suami isteri ini berkekalan hingga ke akhir hayat!  Aku sangat gembira hari ini

25 Responses to "TERBAIK! SAIFUL BUKHARI SELAMAT MELANGSUNGKAN PERKAHWINAN BELIAU HARI INI"

  1. Syukur alhamdulillah. Semoga pasangan ini memberi kekuatan dalaman dan luaran kpd satu sama lain. InsyaAllah. ArRahman ArRahim sememang Dia Maha Pengasih lagi Maha Penyayang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malam ni hang jangan dok silap lubang pulak sepol. ..haha

      Delete
    2. Alahhh u jgn la jeles bkn lobang kamu pon. Haha

      Delete
  2. selamat pengantin baru ..semoga berbahagia kedua pasangan hingga ke anak cucu...

    ReplyDelete
  3. ALHAMDULILAH TAHNIA DIUCAPKAN KEPADA SAIFUL DAN PASANGANNYA...

    ReplyDelete
  4. Selamat berumah tangga semoga bahagia sentiasa dan murah rezeki kpd Saipol dan isterinya

    ReplyDelete
  5. Alhamdulillah syukur.... Moga kedua suami isteri bahagia dan diberkati sehingga akhir hayat. Amiin

    ReplyDelete
  6. Banyaknye duit dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak sebanyak duit bos nko anuwar kunyit brahim..mana dia dpt duit byk2 masa kawin nurul suck cock izzah dulu...hmm..

      Delete
  7. Syukrannn!! Alhamdullilah..
    Satu masjid terbina...

    Saiful !! perjuangan mesti tetap diteruskan!

    gen2felda

    ReplyDelete
  8. Tahniah buat pasangan pengantin semoga berkekalam hingga ke akhir hayat.. Amin

    ReplyDelete
  9. I wish u Selamat Pengantin Baru. Sy akan menjadikan saudara sebagai Azimat Berani dikala difitnah dn dicerca oleh fitnah2 jahat. Good Luck!!!

    ReplyDelete
  10. Wow tak kerja pun boleh bagi wang hantaran samlai rm40, 000.00 kelas kau saiful..

    ReplyDelete
    Replies

    1. Saiful...hang dah dapat kekuatan baru...

      Lepas ini benamkan Nuar Jubo pulak....

      Delete
    2. duit biasiswa najib bagi banyak wooo, tak perlu kerja, esok kalu duit dah habis, mintak biasiswa lagi pada Najib, keluar cd baru plak.kahkahkah

      Delete
    3. Duit dari kumpul semenjak budak lagi....Duit ni dapat dari part time kerja >0>0>0>0>0>0>0>0 cuba teka? Hehehehehe

      Delete
  11. Liwat Nino hang cam Anwar Ibrahim anjing kurap tu liwat hang.......bangsa bangsat.....melayu liwat melayu....huuuuuuuuu

    ReplyDelete
  12. Liwat bini hang cam Anwar Ibrahim anjing kurap tu liwat hang.......bangsa bangsat......melayu liwat melayu.........keturunan anjing-- bangsa melayu.....huuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mesti cina babi tak puas hati tulis nie tapi aku akan tetap boikot barang cina kalau beli sayaur kat pasar punaku takan beli kat asoh babi lebih baik aku beli kat bangsa aku sendiri mmg cilakelah cina babi nie

      Delete
  13. Dia sudah kerja ka ? Apa kerja ? Gaji berapa ? Apa jawatan ? Ada orang mau ka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada org mau la klau tidak takan dah kawin smlm.
      Cari la sendiri jawatan apa yg beliau pegang bkn hal kami.

      Delete
  14. Tahniah Saiful. Semoga anda dan isteri bahagia hingga ke akhir hayat dan umur dan rezeki di berkati Allah

    ReplyDelete
  15. Tahniah saiful

    ReplyDelete
  16. parpukari tinduputhu sootha sori..

    Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!