TAHNIAH TAN SRI KHALID ABU BAKAR! KETUA POLIS NEGARA YANG BARU

Alhamdulillah! Akhirnya negara kita mendapat seorang Ketua Polis hebat. Semoga negara kita terus aman dan damai.

Ak sangat gembira hari ini. 

51 Responses to "TAHNIAH TAN SRI KHALID ABU BAKAR! KETUA POLIS NEGARA YANG BARU"

  1. semoga khalid abu bakar menjalankan tugas dengan amanah,x kire la BN ke PR,klu salah ambil tindakan,besar amanah tu,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku setuju...cukup2 lah berkempen....PRU13 dah tamat!!!!!
      Klu nak ke putra jaya...tunggu pru14...
      Muhasabah diri...cari kelemahan...
      Yang pasti....muka pendubor jadi liabiliti pr....
      Dap....jgn hapuskan hak istimewa org melayu bumiputera....
      Jangan jadi tokong.....

      Delete
    2. he definitely will..i pray for that...knowing him personally, (Fan Club No. 1 you) I know he will...Alhamdulillah...PDRM can go back to their basic yg be EXTRA cemerlang...ramai yg meninggalkan PDRM before this had been praying hard for his appointment...

      Delete
  2. Di harap bukan ketua polis negara copy paste.

    Lihat apa perkembangan semasa terdekat memberi petunjuk samada pdrm akan digeruni, diormati kawan dan lawan spt polis singapura atau madih mcm tikus mondok bandaraya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cicak mengkarungMay 14, 2013 at 7:58 PM

      Hello bro ... lu jangan merepek boleh tak?

      Dia belum pun mula tugas, lu dah hina dia. Apa spesis manusia lu ni?

      Delete
    2. NO..HE IS DEFINITELY NOT! Hanya orang yang berada di dalam PDRM dan berjiwa PDRM asli yg akan memahami kepentingan perlantikan TS Khalid.DO MORE, TALK LESS...PDRM must go back to its basic..free of unwanted "pengacau" and "political dirty hand"...TAHNIAH...

      Delete
  3. Alhamdulillah...semoga malaysia mnjd lbh aman dan makmur dibwh kpn baru...bekas kpn sayonara utk lu...semoga semngt dan ketegasan ts rahim noor berada didlm pdrm....

    ReplyDelete
  4. Sememangnya IGP baru ni antara individu yg paling menyerlah dlm PDRM. Tahniah TS Khalid Abu Bakar. Harap KDN boleh beri laluan pada IGP utk menguatkuasa undang2. Amaran KDN! Tolong jangan menyemak he he he.

    ReplyDelete
  5. Harapan besar rakyat untuk keamanan dan kesejahteraan hidup rakyat, agama dan negara.

    ReplyDelete
  6. Nak tangkap orang BN cepat polis bertindak tp orang PR lagu takut-takut pasal apa. Tak kira lu sape salah hukum.

    ReplyDelete
  7. Wei bebudak KDN!!!
    Tido kasi bangunlah!!!
    Mata kasi celiklah!!!
    Telinga kasi buka besar-besar!!!

    ps* :: maksud gua..jangan makan gaji bute!!!

    ReplyDelete
  8. KJ jadi menteri
    http://cerobohlagi.blogspot.com/2013/05/sah-sah-kj-dilantik-menteri-penuh.html

    ReplyDelete
  9. Aku suka TS Khalid ni..senyum2 pun tegas..mcm TS Musa dan yg paling aku suka TS Rahim Nor..muka kena bengis baru la org takut sikit..jgn la asik tersengih2 je

    ReplyDelete
    Replies
    1. TS Rahim Noor la the best, kalu tidak masakan ada org mata lebam. Hidup TS Rahim Noor.

      Delete
    2. TS Rahim Noor la the best, kalu tidak masakan ada org mata lebam. Hidup TS Rahim Noor.

      Delete
    3. Dulu bila ts rahim noor melebamkan mata pendubor tu...rasa nak lebamkan juga mata ts rahim noor..
      Sekrg bila aku tengok gelagat pendubor yg mcm sewel sejak jam omegaynya hilang.....aku salute habis bekas igp nie....
      Patutnya bagi dua2 belah mata pendubor tu lebam..

      Delete
    4. Aku berharap IGP baru ni kurangkan la ungkapan AMARAN! AMARAN!AMARAN! Nanti rakyat hilang kepercayaan. Tahniah IGP baru.

      Delete
    5. Mata lebam tu dia yang tumbuk sendiri kononnya nak raih simpati rakyat. Niat pun dah x baik so setan mata satu la yang bagi idea suruh tumbuk sebelah bijik mata dia. Nanti ada geng jadi kawan dajal mata satu. Siap apply kat bendera parti lagi....bodoh!

      Delete
  10. kpn.....Selamat naik pangkat

    ReplyDelete
  11. Tahniah tan sri khalid....
    Jangan ambik rasuah, amanah, tegas tanpa pilih bulu....amar maaruf dan nahi mungkar diutamakan.

    ReplyDelete
  12. Syabas Slmt bertugas IGP Malaysia yg baru TS Khalid..Tanpa pilih bulu..Selamat bertindak dgn lebih tegas sekeras kerasnya mengikut lunas undang undang terutama kpd penjenayah,pemimpin dan penyokong pembangkang yg terkini terlalu ghairah mengancam keamanan negara..Contohi ketegasan TS Rahim Noor..

    ReplyDelete
  13. Gua kalau dapat anak lelaki
    gua nak namakan dia sempena kpn yang baru ni

    khalid bin gua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn khalid gagap jer....

      Delete
  14. KPN plg mantap dlm sejarah...mudah mudahan Allah melindungi beliau...amin...

    ReplyDelete
  15. Hari ni hari orang nama Khalid...Khalid Abu Bakar , Khalid Nordin dan Khalid Ibrahim.Aku nak komen pasal si Khalid Ibrahim aka Khalid gagap. Manusia pembelot bangsa dan Negara ni dititah baca 10 aku janji depan Sultan Selangor antara lain jaga maruah agama, bangsa dan Negara..supaya dia jangan lupa diri lagi pun perjuangan PKR adalah bukan untuk jaga bangsa Melayu..jual bangsa Melayu kpd Cina DAP!!!!
    Tahniah untuk Khalid Abu Bakar, Khalid Nordin tetapi untuk si Khalid gagap aku doa supaya kau cepat mamp*s

    ReplyDelete
    Replies
    1. Doa cepat mampos tu mmg diharapkan asskrim jamban.Rugi wei jadi timb prsiden tapi tiada dlm sejarah sbg mb selangor....
      Kasi malu org selangor jer yb jamban nie....baik ko jaga bini ko dpd hidangan pendubor...dayus wei!!!

      Delete
  16. Puki la ahli umno..kami ahli pas xkan bersatu dgn parti perasuah spt umno..umno mmg parti xde maruah kerana terhegeh2 nak minta pas joint umno padahal saban hari menfitnah pas dlm media umno..pergi mampos sama umno..kalu aku bukan setakat ludah je..aku sapu taik pd org umno yg mintak pas join umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan takabor. Islam jenis apa kamu. Tak sedar diri.

      Delete
    2. Woi cina dap tak bersunat...jgn nak menyamar ahli pas pulak....bau babi panggang ko dpt dihidu mcm bau lubang taik pendubor....sial nak mampus!!!!
      Ingat....keistimewaan melayu bumiputera tetap kekal hingga kiamat.Jgn ganggu dan gugat.
      Korang dah kaya dan senang...jgn nak tindas pribumi yg lama dah beri muka dgn muka babi korang...
      Tak sedar diri...ngaku rakyat malaysia...nyanyi lagu negaraku tak tahu...55 tshun merdeka cakap bm pun mcm pukimak....

      Delete
    3. alrite! bagus kasi dia sebijik kt batang idung dia...red bean la konon..mr bean kot

      Delete
    4. Thaniah kpd parti PAS sudah jelas nyata menjadi manning hitam di Kedah, Penang olh DAP & selangor olh PKR.. nyaris sipi je Kelantan 2..
      dlm ceramah, pegang bendera habis semua jalan bkn main.. penuh jln tapi brbaloi ke dgn bilangan wakil yg mng?
      Kesimpulanya PAS lbh rela kena tunggang & jadi anjing

      Delete
    5. PAS lagi tak ada maruah sebab:
      1. Mustapa Ali - zina (ada jawatan setiausaha agong pulak tu)
      2. Mat Sabu - Khalwat dengan bini orang. Last orang tu bercerai.
      3. Penyelewengan tabung Memali - berjuta-juta woo.
      4. Kroni - Nik aziz ambil menentu dia kerja dengan kjaan negeri. lantik macam tu saja lepas tu bagi alasan zaman nabipun macam tu. Fuh, zaman nabi mana ada SPA
      5. Sokong sangat orang yang sah sebagai peliwat (orang kedah kata tutuh juboq la).
      6. Hukumpun boleh berubah, sekejap kata boleh aibkan orang, bila kena batang hidung sendiri tak leh pulok.
      7. Duit koperasi Kohilal ....5 juta poooocik.

      eh...banyak lagi la kalau nak tulis

      Delete
    6. Woi...umno pas...korang agama apa??????
      Bodoh dgn ideologi masing????
      Bodoh dan terus bodoh.....
      Bangsa cina hidup senang dan kaya krn ideologi mrk tak mcm kita.....

      Delete
    7. Tambah lagi satu bang,
      ADUN depa pun kena tangkap berzina dengan bini orang dalam keretapi. Kalau tak caya tanya Ust Saidi, yang tangkap bersama dengan laki perempuan tu. Yang berzina tu ADUN selising. Hebat betullah puak PAS ni pasal memantat. Maklumla dalam Harakah penuh dengan iklan ubat pekeras kote dan tahan lama.

      Kalu orang lain buat takla heran sangat, tapi ni orang dalam parti yang kata depa saja yang perjuangkan Islam.

      Delete
    8. PAS sanggup brsetengkol dgn parti yg secara jelas menolak Islam terang2an.. DAP kuasai pelacuran, judi, arak & PKR dgn freethinker, lgbt, bebas murtad

      Delete
    9. Red Bean Army? Mcm Anak Didik PKM je.. Cuba korang Tgk Balik Dokumentari VAT69 kat Asto.. Apa Brader2 Ex VAT69 tu pesan?

      Delete
  17. Cadangan pihak ABU mayat yg nak merusuh pada 18 jun dah ada saksi dgn mghasut para pelajar ipt yg bodoh bingai krn nak belajar free.Duit ptptn guna utk belajar...bukan utk berlagak.Ingat org tua dikampung...klu ikut gred...macai2 melayu yg gred cikai ni dibantu oleh ptptn....Mana ada biasiswa nak bantu macai2 dungu nie....pemalas sejak azali.
    Kerajaan dah bagi pilihan jika nak free...bljr dan dptkan cgpa yg baik...sekurang2nya dpt menebus kebodohan masa sklh menengah dulu.
    Ni tidak...pegi bljr utk berlagak...berseronok dan berpoya-poya laki perempuan..Tahu sgtlah sikap muka2 macai yg nak ptptn free nie....malas dan bingai.
    Tengok bangsa lain...bila tawaran ptptn bersyarat....ramai yg jadi top student...Melayu pr pulak....cukup2 makan dgn harapan nak freeeeeee jer...BODOH!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tangkap batu api dgn segera...Gunakan undang2 dan kuasa yg ada.Tak nak melayu mati percuma hanya nak mendaulatkan pendubor dan cina dap yg nak hapuskan hak org pribumi...

      Delete
  18. Anuar dan Nik Azis adalah pengkianat bangsa .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendubor tu mmg sah gila...kita tak heran...
      Si n.ajis yg nampak zuhud pun turut gila krn nak jaga pendubor tersebut....
      Aku lbh hormat n.ajis dpd pendubor....alang2 dia dah bersara....biar dok diam dpd meliwat agama..

      Delete
  19. Pukimamak la ahli Umno semua..ini Najib punya keputusan..korang semua ahli bawahan duduk diam2 sudah la..kami dah bagi upah pasang bendera pun dh cukup lumayan..ahli Umno mmg bodoh spt kata Tun M dan anda semua membuktikan yg ahli Umno mmg bodoh dgn mengundi Umno.Ikut suka Najib la nak lantik Hisyam pun.Kalu tak puas hati pergi tonggeng jubur pada Anwar..setakat ahli Umno mcm parpu ni, kami tak pandang la..bagi stout dia diam la..-
    ---Encek Ibraheem alee----

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pukimak cina dap yg tak sunat ni....naluri aku tahu korang batu api kat sini.....
      Sedarlah sikit....cakap bm mcm pukimak....
      Bila merusuh...melayu pas tukang rempuh...
      Korang cuma tahu tengok dan ambik gambar dan hasut rakyat....
      Mmg siallah....patut korang suka pendubor tu...2x5 dgn bangsa cina dap di singapork yg suka makan luar...80% pasangan cina singapork mgkhianati psgn masing2...mcm pendubor mgkhianati kak wan sarung sblh tangan tu...kenapa????
      Nak pegang lakinya pun dah jijik....eeeererrrrrrrr

      Delete
  20. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  21. Harap KPN baru dpt membentras mereka2 yg mudah trpengaruh menyertai kongsi GELAP (blackout) tajaan DAP & diketuai olh anu war

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengikut banggang suka dibawa ke satu lubang Gelap oleh geng2 yg akan megelapkan masa depan. Profile fb pun ramai jadilh org minyak kpd tukang jual mimyak yg mau kasi bakar semua org malaysia

      Delete
  22. harap dia Berjaya tangani masalah si tua ni no?

    ReplyDelete
  23. Taniah! Hah apalagi TANGKAP Anwor JuBO tu sekarang gakkkkk! Aku dh tak tahan sampai tangan menggeletar dh ni nk bagi lebam sembam Muka dajal tu! Dan jagn lupa Hishamuddin Rais pondan tua jahanam tu sekali ngan Harris Ibrahim, senang-senang nak gunakan jalanan nk jatuhkan kerajaan konon semua rakyat sokong Pakatan Pukimak tu. TANGKAPPPP cepattttttttttttttttttttttttttttttttttt!


    Geram Tahap DEWA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anda langsung tidak ada sivik!

      Delete

  24. Elok juga bila belantan2 PDRM boleh mengeluarkan lolongan keenakan kena tibai..Boleh juga buat live recording....mungkin ada ilmu pengetahuan atau penemuan ilmiah yang baru chontohnya : kesan rangsangan lolongan terhadap tidak balas optic manusia..atau ntah apa2 lagi lah...

    Kepada Bapak2 polis bantai lah mereka sesuka hati dengan belantan mana2 yang degil tak nak bersurai tu atau tembak dengan 10,000 butir telor kemurok siap kena dahi Nuar Jubo....Tak payah pakai air kimia, buang duit rakyat je...

    Kalau setuju mekanisma berikut dipatuhi: (1) infra asas diciptakan beberapa grenade launcher berlaras. Telur kemurok akan load sama seperti RPG.(2)Directional target : Keluasan kawasan demonstrasi diperolehi dan di buat zone bagi mendapatkan impact semasa shelling yang dibuat sechara SHOT GUN dalam golf. (Asean Research Defence Center di Sungkai, Perak boleh menyediakan design launcher tersebut).
    (3) Damage : tiada yg berbentuk fizikal atau harta benda kechuali "disturbing the sense". (4) Cost is dirt cheap !

    Once done... phewwww ..what a great day today..can go u tube too...and see what the world says about it…bingo!

    ReplyDelete
  25. peluang Tan Sri Khalid nak jadi IGP pernah cuba dicantas oleh SEPUPU, namun akhirnya rancangan tidak berjaya....

    ReplyDelete
  26. Tanniah Tan Sri Khalid semoga Allah swt sentiasa memberi berkat atas segala usaha tan sri dalam menjalankan amanah tugas yang berat.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!