PUKIMAK PUNYA PKR! SAJA NAK BIKIN FITNAH MURAHAN

Korang tengok la kat bawah ni, hanya kerana dia gelap dia dituduh bangla padahal dia adalah rakyat malaysia yg berkerja sebagai pengurus. Nasib baik staff dia perasan dan post kat fb.

Fuck Anwar! Fuck PKR!

14 Responses to "PUKIMAK PUNYA PKR! SAJA NAK BIKIN FITNAH MURAHAN"

  1. FITNAH tu makanan mereka puak Pakatan ni..kalau tak fitnah sehari tak sah.

    ReplyDelete
  2. EARMARK FOR ARREST. !
    POLICE TAKE NOTE

    ReplyDelete
  3. DAJJAL...janji bulan bintang pun pauk dia akan percaya...mintak kita diselamat & dilindungi oleh Allah darinya..

    ReplyDelete
  4. PUKIMAK PUNYA PKR! SAJA NAK BIKIN FITNAH MURAHAN

    ----------------------------------------------------
    Kalau ye pon marah sangat pada pembangkang, tak payah ler sebut mak anda punya 'anu'..


    عزازيل

    ReplyDelete
    Replies
    1. pukimak azazil

      Delete
    2. 2:44....teruskan bro....jadikan ia zikir harian kamu dan itu yang lebih aula.



      عزازيل

      Delete
  5. cina malaysia pun ada yang tak pandai cakap bahasa malaysia. yet has the ball to accuse other people as immigrant. Some bangladeshi, vietnamese etc can speak bahasa malaysia

    ReplyDelete
  6. Many Chinese x ble ckp melayu so they were also foreigner from Singapore Taiwan or China? ? ? polis pleas tangkap gak

    ReplyDelete
  7. Sepanjang saya dok keje di merata semenanjung ni, Cina Johor la yg paling saya tak faham bila mereka cakap Bahasa Malaysia (kalau sebut Bahasa Melayu depa marah padahal dua-duanya BM). Kalau yg educated sikit tu boleh jugak kita guna bahasa inggeris utk berkomunikasi, tapi yg biasa2 tu... teruk betul laa bahasa depa guna. Yg peliknya dah berpuluh tahun hidup di tanah melayu.

    ReplyDelete
  8. Saya tinggal di negeri A sejak 5 tahun yg lalu. Kerana semangat kenegerian tu tinggi saya tak pernah tukar tempat mengundi. Alamat di maykad saya ialah alamat rumah di negeri A yg saya dah jual dua tahun yg lalu dan saya menetap di rumah suami di daerah lain.
    Kerana ada darah campuran, wajah saya tak nampak melayu. Kalau saya pakai jubah dan tudung hitam, memang orang sangka minah arab laa.

    Kalau ikut definisi Nurul Izzah, saya ni dah lebih hantu dari pengundi hantu.... LOL..!

    ReplyDelete
  9. Kah kah kah..tamatlah riwayat omno lembu..nampaknya omno lwmbu dah jd bangkai..PR sdg mendahului...kah kah kah...mampos la omno...

    ReplyDelete
  10. Kotekpak tul masalah teknikal temeh remeh pun nk salahkan PR.

    ReplyDelete
  11. UMNO otak lembu UMNO otak Lembu.

    ReplyDelete
  12. PR Pakatan Rasuah Haram jadah kerbautua

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!