PROVOKASI YANG TERLAMPAU OLEH BEBUDAK PAKATAN!


6 Responses to "PROVOKASI YANG TERLAMPAU OLEH BEBUDAK PAKATAN! "

  1. islam ajaran nik aziz la tu.

    ReplyDelete
  2. KUMPULAN DEMO
    Kumpulan Demo terdiri daripada gabungan semua kumpulan operasi untuk bersedia membuat bantahan kepada SPR sekiranya kita kalah. Bangkitkan isu pengundi hantu dengan tegas. Unit media perlu pos gambar demo dalam masa sejam.

    Berbalik kepada Malaysia Spring.

    All have been staged managed. Sekarang dia perkenalkan idea ini sebagai usaha bagai-bagai. tapi sebenarnya PKR akan gunakan landmark ini sebagai landmark untuk berdemo.

    Nanti korang tengok la dia akan tandakan tempat yang ada 3 bendera PKR bersilang sebagai tanda tempat berkumpul untuk mula berdemo di jalanraya dan menuntut kononnya rakyat dizalimi, SPR Penipu.... bila benda ni sedang berlaku.... gambar dan video "rakyat" kononnya sedang berdemo akan rekod oleh media asing dan akan dimainkan pula oleh media asing supaya kuasa asing campur tangan dalam urusan SPR yang tidak terlus. Mereka akan cuba untuk melibatkan diri sebagai pemerhati secara sukarela dan membantu Malaysia mencapai kedamaian. KONON.

    ReplyDelete
  3. POLIS DAN TENTERA MESTI DAH MULA BERJAGA2.

    ReplyDelete
  4. Budak pr kena ikut contoh budak bn ni....

    http://www.youtube.com/watch?v=aZ9rFzND1dk


    Itu baru betul kawan....

    ReplyDelete
  5. Kalau dah habis bersabar, maka terpaksalah menari mengikut gendang, berkorban demi untuk anak cucu...

    ReplyDelete
  6. anda semua nampak...ada patung setan pun di bawa...apa cita puak ni...ajaran dari parti mana dia belajar>>>PAS parti ajaran syahitan kot..

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!