PANS TAHAP VAVI! INI PETANDA PAKATAN DAH KALAH DI WANGSA MAJU!

Bilik gerakan calon pkr wangsa maju kosong. Tanda awal pkr kalah di wangsa maju P116.

16 Responses to "PANS TAHAP VAVI! INI PETANDA PAKATAN DAH KALAH DI WANGSA MAJU!"

  1. NAK TAU CAMNA DIORANG KIRA???Menurut kiraan kamera siling bilik air ohstatzah Aisyah kata betol dia dah kira! ya cayalah kan dia ni Ostazah anak murid Stopa Ali lagi?takan nipun kena Sumpah Laknat kot?tapi kamera stopa ali kata nak terus sampai 5 ptg tapi kan taksampai pun 5 minit aja dah abis ish ish ish mana satu yg betul ni? kau ni bikin aku konfuse lah.

    ReplyDelete
  2. Pakatan kalah di wangsa maju? keep on dreamin' man.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. YES Pakatan akan kalah. U r the dreamer man.

      Delete
    2. aku harap pakatan kalah di semua tempat...

      Delete
  3. mmg kalah lah pkr ni..hahaha

    ReplyDelete
  4. Jgn sangka mukin ada udang balik mee udang. Standby utk mlm kot.

    ReplyDelete
  5. ini kali lah aq jentik telur kome na

    ReplyDelete
  6. INI KALILAH ..JANGAN HARAPLAH HANCURLAH LU PAKATAN KALI NI...

    ReplyDelete
  7. Besok kalau Anuar dan PR tak kalah dan BN tak menang siapa bakal jd PM.

    ReplyDelete
  8. Vavi lanchow tunggu sehingga kiraan undi selesai vaviutantul

    ReplyDelete
  9. sume reading lari....trg jatuh ke pas...kelantan kekal pas...anuar menang izzah menang...hampeh

    ReplyDelete
  10. EH BUKAN WANGSA MAJU PR MENANG KE HAHAHAHAHAHAHAHAHA

    ReplyDelete
  11. BN strategy yang salah di Wangsa maju..MCA peluang lebih baik..DS Najib minta advice dari grassroot lain kali..

    ReplyDelete
  12. MCA peluang lebih cerah./.DS Najib lain kali minta nasihat grassroot/pengundi tempatan...

    ReplyDelete
  13. Memang betul wujud pengundi2 hantu. Mereka terdiri dari kacang2 hantu yg menjadi PR di Singapore, Thailand, Hong Kong, Australia, Taiwan tetapi kembali ke Malaysia untuk mengundi komunis biaDAP. Bagaimana mereka masih bole mendaftar diri sebagai pengundi? Harap SPR bole buat rombakan supaya pengundi2 hantu kacang Hantu tidak dberikan kemudahan mengundi walaupun bukan lagi pendudok tempatan. Harap dapat teliti perkara ini.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!