PANAS WEI! USTAZ MEKDI NATANG MENIKAH LAGI!




Best kan jadi ustaz buat lawak ni, bini lawa ada 3 orang! Ferrari ada, segala kemewahan dunia dia ada dan orang tak marah malah siap buat baju letak muka dan kata ibadatku! 

Wow! Hebat jugak orang kita ni kan, asal ada orang nampak alim sikit habis kita percaya semua tanpa usul periksa sama ada dia layak jadi ustaz atau tidak.

Sekarang dia sudah kaya, isteri ramai lawa-lawa pulak. Hidup mewah. Bagus aku suka at least dia orang melayu Islam kaya. Lebih baik dari cina dap lahanat kaya.

Cuma aku risau apa yang dia bawak ni ok ka? Banyak kenyataan dia ni bercanggah. Sampaikan ada negeri tak iktiraf dia sebagai ustaz. Namun follower dia ramai. Nak buat macamana?

Apa pandangan korang? Nampaknya setakat ini dia minum kopi dalam gelas mekdi pun pengukut dia anggap dia mulia dan berkata benar....

Hmmmm....

229 Responses to "PANAS WEI! USTAZ MEKDI NATANG MENIKAH LAGI!"

  1. Sesama Melayu jangan dengki walaupun dia Melayu Pas dan PKR.

    Agenda kita sekarang Cina DAP!~!~!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya ... I agree

      Delete
    2. Jangan Boikot Cina!!!!!!!!

      Cakap sahaja Boikot Orang kafir!!!!!

      Delete
    3. Betul2 . . . boikot Cina kafir yang menyokong DAP, dan senyapkan Cina yang mahu menghapuskan Melayu.

      Delete
    4. Kahwin pun jadi isu ka? Lainlah kalu simpan pompuan....apa daaa? akai ada kaa????

      Delete
    5. Alaa...Parpu jeles la tuh...dia kan mati pucuk...org obes ni biasanya lemah shahwat... :)

      Delete
    6. Haram ke makan McD? Ostad mana bagi fatwa ni? JAKIM releks je bagi sijil halal. Minum todi ke brandy ke barulah haram....chiss... Haram Jadah!

      Delete
    7. Bukan masalah McD tu haram atau halal, tapi dia yang berceramah sama sini mengatakan McD tu ada unsur Yahudi dan mesti dipulaukan. Aleh aleh lepas ceramah dia bersama anak isteri dilihat makan di McD Mahkota Parade Melaka, bukan ke tu namanya hipokrit.

      Delete
    8. Ya, setuju2 sgt2 agenda kita skang ni selamatkan org melayu. Dan org melayu yg x sedar2 bersekongkol dan percaya ngan dap.wahai org melayu di demontrasi jalanan untuk menentang kerajaan memang la u all dan cina2 ni berganding bahu dan tangan tetapi dikemudian itu mereka skang ni hanya anggap org melayu musuh. Mereka benci org melayu tau. Sikap benci mereka terhadap org melayu disemai terhadap anak2 mereka juga. Marah bila dikata tsunami cina tp tgk sekarang ni cuba lihat dimana ada himpunan bantah pru13 si sepet ni lah yg paling ramai. Bak kata ustsz ridzuan tee 'Ingatlah! tatkala org lain semakin kuat cinanya atau indianya, adakah org melayu perlu menjadi liberal atau cair bagi menunjukkan bahawa kita tidak rasis.Jika ini berlaku, Melayu tidak berlaku adil pada bangsanya sendiri. Wahai bangsa melayuku marilah kita bamgkit untuk selamatkan bangsa kita dan pastikan cina dap ni sampai kiamat pun x merasa nk memerintah malaysia.

      Delete
    9. NATANG Cina dengki melayu kahwin tiga. Sorang kulum lidah, sorang kulum kote, sorang jilat lubang dubur.

      Delete
    10. sokong 100%

      Delete
    11. kpd anon 9:57. Jelas lah kau mmg kaki sex. Kpala otak kau berselinap dgn sex. Hidup kau, makan kau. tidur kau, lain takde cuma sex, sex, sex sex sexxxx sexxxxxx. OK?

      Delete
    12. Cina muslim kat msia ni brape kerat sangat..... Semua ni propaganda saja.....mak bagi org mlayu x boikot cina. Boikot tetap boikot!

      Delete
    13. wau nak nak tukar profesion la macam ni.....jadi ustaz sembang pasal sex.....tunjuk alim kucing sikit.....pakai kopiah.....simpan janggut.....dapat la kahwin sepuluh......kalau bab kahwin semua kata sunnah.......maki hamun dalam masjid tu sunnah ke?akhir zaman la katakan.....

      Delete
    14. Ayah kau lah....sbb yg buat tu org PAS/PKR SUME OK...Klau org UMNO? BUTUH LH UAI tu cakap je.....

      Delete
    15. Kokcak! Jom kokcak burik baru!

      Delete
    16. AWAS.!!!..Persatuan Cina Muslim Malaysia kena berfikir dulu sebelum berkata-kata kerana di Sabah dan Sarawak masih ramai Bumiputera bukan Islam yang menyokong Kerajaan BN malah memberikan kerjasama dan kesetiaan yg tak berbelah bagi. Mereka bukan harbi seperti cina kafir DAP lahanat.

      Delete
  2. Woi Parpu suka hati Mak Bapak dia lah nak Kahwin berapa pun, lu dengki pehal fuck you lah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustud dickhead...

      Delete
    2. USTAD PENEGANG KOTEK!!

      KASI CERAMAH AGAMA BERDEKAH2 TAPI BESAR PUNYA PUKIMAK DIA!!

      Delete
    3. remp...........ittttt

      Delete
    4. aq rasa Parpu x dengki dia cuma nak menyatakn pandangan dia je.. yg ko nak melalak mcm babi sundal ni kenapa? ko ada niat nak kahwin lain ke?? hahaha

      Delete
    5. sokong kakbedah. dia tak paham, barua cina la katakan...

      Delete
    6. Kerjanya hanya ceramah....boleh pakai ferari.....
      Tak lama lagi bob lokman,ebby, aisyah pun akan pakai ferari.

      Delete
    7. Nabi kwin ramai atas wahyu dari ALLAH SWT utk dijdkn petunjuk kpd umat islam tp ust lwk kahwin byk atas pandangan mata yg brnafsu lg brgelora bila melihat wanita cantik..

      Delete
    8. Siap muda bergetah lg.....nafsu...nafsu..

      Delete
    9. Ustaz ni tak naya bini baru dia ke? 5 - 6 tahun lagi dah tak ada spring. Bini masih beretah. Rugi, rugi ....

      Delete
    10. Ostad Badrol, parpu bukan dengki tapi heran dgn sikap org seperti ko yg double standard. Dulu Ustad FB menikah korang bising, tetapi time ustad mekdi menikah kali ke3 boleh pulak cakap suka hati itu hal dia.?!....ngong.@#%&*/-+¤?μ÷±.!!!!!

      Delete
  3. ...apa2 pun dia yg untung sapu keliling...dia kan ulama tersohor...buat apa pun molek belaka...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu UMNO jangan Dengki dengan Melayu PAS..

      Musuh kita sekarang ialah Melayu Kapitalis dan Melayu Liberal.

      Tak campur lagi dengan Melayu Wahabi,Syiah,LGBT dan Melayu Murtad yang lain.

      Sesama Melayu Islam haruslah bersatu padu.

      Delete
    2. Redpigsarmy was detected!!!! Nak pecah belahkan kesatuan mlayu...

      Delete
    3. salam..rilek la korang...dia kawen ja pun,bukan kata apa2 kat org umno, dn bnda yg dia buat ni xsalah dri segi Agama Islam kn.. mmg dia org PAS.. tp msa dia bg cramah jemputan pejabt2 kerajaan dia xsebut bnda Politik,mmg dia ada kutuk Umno tp masa tu dia bwa "Perjuangan" PAS ja.. nanti kalo kita jdikn ini isu(sedangkn ini xsalah dr segi agama),DAP mai cucuk2 ja kita makin melenting, lepas tu diorang ambik komen2 korang buh kt blog diorang kn kita yg rugi, golongan2 atas pagar atau org2 pas akn ingat kita betul2 tolak hukum agama.. ingat perjuangan kita,untuk Agama dn Negara.. kalo wat mcm ni akn naikkn rasa benci.. kita sbgai Org Islam nak bersatu padu,nak tarik diorang yg ada dlm PAS tu sama2 berjuang dlm Islam dn tolak kafir2 tu... skrg dia xwat bnda yg slah dri segi agama, so kita kena profesional la.. ucp tahniah ka..sekurang2nya sorang lg wanita Islam kita xterjemak dgn zina kn.. maaf admin dn kwan2 sekalian,sekadar menberi pendapat sesama Umno dn Islam...

      Delete
    4. Aku pengin garwa papat.......emmmm......bisa?.

      Delete
  4. kalau ada rezeki gua nak kawin dua je

    buat masa sekarang rezeki pun cukup cukup maka gua pilih membujang dululah


    p/s selamat pengantin baru pada uai

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau ada perempuan nak menikah dengan kita.... sampai empat orang apa salahnya. salleh Yakop bukan pun ustadz beristeri empat juga. Inilah namanya pahala. Perkahwinan ini bukannya kekal bila-bila saja boleh bubar kalau sudah tak nak.. Tak haram bercerai.

      Delete
    2. Yela mmg la dapat pahala. Tapi boleh kelirukan orng islam yg lain dengan hukum hakam yg dikluarkan oleh UAI ni...Nabi kawin banyak pun kawin dgn janda2 sahabat dia yg mati syahid. Nak tolong anak2 yatim untuk dapat redha Allah.... Itu yg sebenarnya..... Ini tidak....ceramah kat orng lain.....tingkah laku lain....ular dalam semak....

      Delete
  5. Bini saya orang cina patutkah saya boikot Perniagaan orang cina? sepertinya tindakkan seperti itu hanya membuat saya RASIS terhadap Bini sendiri.

    Mohon penjelasan Bang Parp...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kekeke..
      Lu nie red bean army ker..


      Agenda boikot ni ialah utk mengalakkan org melayu membeli barangan bumiputra. Cuma pendekatan saja nampak seperti boikot peniaga cina.

      Tak salah kan beli barangan bumiputra? Ada salah ker?

      Delete
    2. Ceraikan Bini kau dan kahwinilah Perempuan Melayu Islam sesuai dengan Tema Kempen kita ini.

      Boikot cina sampai mati!!!!!!

      Delete
    3. Isteri shahrir samad pn cina. Dr ipoh lg. Tak kecoh pn mcm ko. Pkai otak lah

      Delete
    4. Buatlah apa yang patut bodoh!!

      Aku ada kenal berapa orang Cina Bukit kawin pempuan islam. Masok Islam potong konek tapi berapa kali aku tangkap makan BABI. Bila di tanya mereka kata makan BABI sedap.

      Keputasan di tangan ko. FIKIR2KAN LAH!!!

      Delete
    5. Sesah je kalau tak reti mengucap . . .

      Allahu Akbar

      Delete
    6. Bro,dia kan tanya elok2, jawab la yang elok2. kesiankan.
      Bro Azhar, dah isteri ko, jln terus. Didik dia jadi muslima sejati.
      Boikot, pun jln terus, ini soal maruah agama dan bangsa.
      Melayu x akn dapat redha Allah, kecuali Islam.
      Ko katakan pada isteri ko, kita boikot kepada mereka yang terang-terang anti islam, macam org dap tu.
      Eh..ko pandai2 la, ape pun nk kasi sebab...

      Delete
    7. Pegi mampos la dgn LU RED PIG ARMY.....

      Delete
    8. Hanya barangan buatan cina kafir pig aje yg wajib kita org2 islam prlu boikot..

      Delete
  6. dah tak relevan. yang relevan ialah BBC.

    ReplyDelete
  7. Dia minum kopi dalam gelas mekdi, Parpukari minum beer dlm gelas brandi....

    Apo nak kato...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan buat fitnah keluarkan bukti

      Delete
    2. Dosa ko memfitnah kekal sampai akhir hayat

      Delete
    3. woi anon 1.36, babi sundal mcm ko nie klu x de bukti jgn nak main fitnah je... klu takat tulis mcm haram jadah nie, aq pun bleh buat gak kata bapak ko liwat anuar brahim.....

      Delete
  8. HAUSE PK JUMUD TAHAP 8...APA SALAHNYA UAI NIKAH LAGI 1..POMPUAN TU MINAT KAT DIA,BUKANNYA DIA PAKSA...ANDA IRI HATI SEBAB BINI NO 3 UAI COME KER,,,ANDA BERANI KA NIKAH 1 LAGI ATAU TAK CUKUP SYARAT.... YANG ANDA KECOH HAL GELAS KFC NAPE PULA..PIMPINAN UMNO BUKA KILANG ARAK,BELI SYARIKAT ARAK,TAK PULA ANDA KISAH...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahu x penyokong2 tegar PAS memboikot kfc kerana tersalah sangka kfc menyalur dana secara terus ke israel?

      Org PAS sering tersalah fakta sejak dulu lagi. Bagaiman mungkin layak untuk memimpin?

      Delete
    2. Apalah awak ni jangan buat fitnah. Pk buka cerita suruh ikut contoh ustaz kalau mampu apa salahnya. Yang awak sebut umno apa kena mengena.

      Delete
  9. yg nie aku no komen.

    ReplyDelete
  10. Hurmmm...mmg tak salah kawen banyak..asal ko berlaku adil. tp cube klu najib yg kawen 3 kompom puak2 pas n pkr mengata sampai tak cukop dunia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. X pyh najib bro. Ustaz fathul bari yg kawin lebih ari tu pun diorg boleh spin. Yg pasti ustz fathul bari dah tarik org bukan islam masuk islam.

      Delete
  11. bengong punye macai....jeleh kabo ar jeleh..sunnah tu..klau ustaz nk tmbh sorang lg pon boleh..simpan pempuan baru haram!!mcm pemimpin UMNGOK

    ReplyDelete
    Replies
    1. Butoh Hang Penganut Pas Pis Pus!

      24 jam kedarah duit derma!!!

      Delete
    2. Sah si Babi Bodoh penjilat DAP CINA BUKIT punya Mak atau bini dia atau adeq betina arau kakak dia kena jadi simpanan orang UMNO!! Wahkahkahkah....

      Delete
    3. Lari ke siam tp nikah le jugak walaupun memalukan. Ok la dr cari pompuan @##%. Bila kantoi keluar video boleh kata fitnah. Video tulen pun tak boleh beza. Selalu solat hajat mohon tunjuk kebenaran, bila satu persatu kebenaran muncul konspirasi la, fitnah la. Akhirnya UMNO dpt ngok. Kesian apala malangnya

      Delete
    4. Jadilah macam para pemimpin Pakatan . . . mereka bagus, memantat bini orang, melanggan pelacur, blowjob sana sini.

      Inilah golongan yang patut dipilih sebagai pemimpin kita. Nyaman pak.

      Delete
    5. Nuar tutuh bini orang, balun buntut jantan, hantam cino doll tak salah sbb dia bukan UMNO Kan kan kan......kumpulan ko org ni memang BABI

      Delete
  12. eh macai dye hemsem tu pasa ad org puan nok dye . deki ye kawen 3 ? dh kawen ar tek ? lu dok mampu jgn sedap ate k org :) minum kopi mekdi pun jadi isu kah ? yang org melayu , beragama islam ad kilang arak nape dok wk isu tek ?

    ReplyDelete
    Replies



    1. Aku tak boleh tidur lepas tu bukak blog ni, sekali terbaca komen Singaporean 'Malay...aku tergelak sorang2... Kelakar seh....

      Delete
    2. Anon 1.56 a.m.

      Pergi balik sekolah SRK (C) lu dan belajar Bahasa Melayu. Bodoh macam babi tapi nak komen kat sini. Apa lu tulis gua ingat lu sendiri pun tak faham.

      Sohai . . .

      Delete
    3. remp! remp! remp!......iiiiiiiitttttttttt

      Delete
    4. hahahahahhahahhahaahh ! bodo ! hahahahahahahhaahahahahahhahahahaha . bodoo ! hahahahahahahah siang k mu gu . mu tu babi sex lubang hidung duk ats . hahahahhahahahhaha . bodo ! hahahahahahaahhaha . nok kate org bodo mu tu lagi bodo !hahahahahahaha

      Delete
  13. Aku ni penyokong tegar UMNO ... tapi dalam bab kawin ni lantak dia laa . Dia nak kawin 4 pun apa aku peduli , asalkan ustat ni jangan kawin dengan adik lelaki aku udah ...

    ReplyDelete
  14. dang jahil g2 ar ...ape salohnye nikoh agi?? ALLAH bg,mg sibok ngate bkpe?? Dok ahu kale

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa le aku merepek ni . . .?

      Delete
  15. Sejak dari dulu lagi dah saya langsung tak berminat dengan ceramahnya yang tidak berhemah penuh dgn caci hamun (seperti perkataan binatang yg menjadi kesukaannya).

    Kini semakin menyerlah bahawa si Azahar ini bukan ulamak sejati tapi menggunakan ugama untuk glamour dan habuan dunia. Dia sering memperlecehkan orang dgn lawak bodohnya dan raut wajahnya langsung tidak menawan tapi bermuka masam lagi menjengkelkan. Sepatutnya dia menjadi orang tengah untuk merapatkan saf antara sesama Muslim, bukan memecah belahkan umat. Cara dia berceramah seolah-olah dia seorang politik pembangkang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju dgn pendapat anda. cukup tak minat ngan UAI ni. Bila bukak mulut mesti mencaci. Tapi ramai pulak pengikut2 yg bangang memuja dia. Skg ni senang sangat dapat gelatan Ostad....hanya buat lawak bodoh kononnya dia berilmu dan layak menjadi penceramah ugama. Semua ni cari makan maa!!!!

      Delete
    2. Birds of same feather . . . begitulah gayanya.

      Delete
  16. Bangsa melayu----- bangsa BANGSAT!!!!rogol anak sendiri,buang anak,Gila burit,anuar Ibrahim Gila lubang jubur......bangsa anjing kurap ni Gila burit.......anak haram,keturunan babi hutan,puki mak hang,butuh pak hang,burit mak hang busuk.......xde perkataan yg dpt sifat bangsa bangsat ni.........hanya binatang yg Faham bangsa ni.....sbb bangsa ni sememangnya binatang......hidup anuar ibrahim---bawa bangsa bangsat ko tu sama2 bangsat buat selama-lamanya......BANGSAT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TIU NIA MA KA HAI...............

    ReplyDelete
    Replies
    1. YA.......mak cibai anak haram anjing melayu.....

      Delete
    2. Kehkehkeh..bangsa pemakan & pelahap BABI TOYOK dh kepanasan woiii...

      Kehkehkeh..segala caci maki si sepet a.k.a bapok kacg merah 3.12am ni adalh merujuk pd batg tubuh dia & keturunannya sndiri...

      Woii sepet a.k.a bapok kacg merah.!!! Puak2 kulop penuh taik x sunat ni memg cam BABi TOYOK kan.!!! Muahahahaha

      Delete
    3. Ya.,sebenar nya bangsa babi kacang merah mata sepet ni.,mak maki datok nenek moyang mereka sbb asal keturunan datok nenek moyang mereka naik tokang datang cni lah yg buat mereka sangkut kat negara ni...tu yg depa xpuas hati tu.,nak maki nenek moyang xboleh.,makan babi kat cni xpuas katanya.,babi kat cni makan dedak taik xcukup busuk dn kotor....

      Delete
    4. Melayu Babi tak nak bayar hutang belajar. Kerja baji besar.

      Delete
    5. Kayu api neraka nih

      Delete
    6. Anon 3.12 a.m.

      Lu maki2 Melayu lepas tu lu sanjung Anuwar Ibrahim. Lu ahhh very funny lo.

      Apa lu tulis semua adalah characteristic Cina Babi. Wahhh lu very well versed dengan kaum lu punya sifat. Tapi Cina kata sifat itu pantat.

      Gua seronok tengok lu marah2. Nanti lu dapat darah tinggi mesti lu cepat mampusss.

      Well done. Buat lagi Cina DAPigs ham ka chan.

      Delete
    7. Anon 6.53 a.m.

      Yang babi itu Cina bukan Melayu. Itu satu dunia sudah tahu.

      Chinese pigs is an accepted international term.

      Delete
    8. Kalo adalah org melayu dan kafir yg membaca blog ini dan komen2 anda menghina org melayu maka anda adalah spesis manusia yg 'Emaknya Satu dan Bapaknya 10'.

      Delete
  17. Semoga bini yang ketiga ni mampu mendidik UAI menjadi Uztaz yang sopan santun dan jangan jadi penipu. Bukan apa takut benih kurang ajar Uztaz ni masuk ke rahim bini baru. Takut takut anak terikut perangai Nate beruk bapak dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mu tu nate berukkkk . hahahahhhahha ! uai terbaikkkkk sih .

      Delete
  18. Apasal uai tak pakai tanjak dengan baju songkek...
    langsung tak hormat budaya
    ini ke teladan yang nak diikut

    ikukan hati nak je gua mencarut pada orang tua ni
    tapi gua sabar gua sabar

    ReplyDelete
    Replies
    1. selagi tak melanggar syariat islam, ok la tu...
      dulukan syariat, bab2 budaya ni letak kemudiannnn

      Delete
    2. bongok ngat mu , toe bukan nye wajib pkai pon ! ukan uad msuk lm kubor pon .

      Delete
  19. Isteri tua merajok
    Balik ke rumah isteri muda
    Kalau dua-dua bermogok
    Ana kahwin tiga

    Mesti pandai membohong
    Mesti pandai temberang
    Tetapi jangan sampai
    Jadi ustad natang

    Hai ustad dah start..........pandai pulak pilih yg muda, molek dan cun tuuuuu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. jodohhhhhhhh....bukan benda salah punnnnn

      Delete
  20. Osetat ni lulusan mana eh? Ceramah dia dalam youtube semua penuh dgn maki hamun dan lawak bodoh pun ramai yg ikut. Yg ikut pulak cuma nak hiburan n lawok jenaka. Inikah Osetat yg berilmu? Tak layak pun sama mcm osetat baderoll Swiss hotel jam 3 pagi. Tapi Osetat ini elok sikit sebab kawin dgn anak dara bukan isteri orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ckp serupa jamban..............................hati2 jaga akidah

      Delete
    2. mu ni taksub tak bertempat. apa yg lari akidahnya...itulah mengikut ugama dr ustaz jadijadian

      Delete
    3. non553
      doa qunut lepas tak????

      Delete
  21. Osetat ni lulusan mana eh? Ceramah dia dalam youtube semua penuh dgn maki hamun dan lawak bodoh pun ramai yg ikut. Yg ikut pulak cuma nak hiburan n lawok jenaka. Inikah Osetat yg berilmu? Tak layak pun sama mcm osetat baderoll Swiss hotel jam 3 pagi. Tapi Osetat ini elok sikit sebab kawin dgn anak dara bukan isteri orang.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lulusan ni hanya ukuran dunia, kalau bab maki hamun ni pulak, kalau dah busuk nakkan nak kata wangi, lawak dia orng suka, takde sapa paksa ko suka, islam tak larang berhibur selagi tak melanggar syariat,
      ilmu uai jauh lebih tinggi dari ilmu ko wahai anon5:54

      Delete
    2. Syariat ape kalau asik memaki org dlm ceramah.....syariat kepala bana.

      Delete
  22. Osetat ni lulusan mana eh? Ceramah dia dalam youtube semua penuh dgn maki hamun dan lawak bodoh pun ramai yg ikut. Yg ikut pulak cuma nak hiburan n lawok jenaka. Inikah Osetat yg berilmu? Tak layak pun sama mcm osetat baderoll Swiss hotel jam 3 pagi. Tapi Osetat ini elok sikit sebab kawin dgn anak dara bukan isteri orang.

    ReplyDelete
  23. Osetat ni lulusan mana eh? Ceramah dia dalam youtube semua penuh dgn maki hamun dan lawak bodoh pun ramai yg ikut. Yg ikut pulak cuma nak hiburan n lawok jenaka. Inikah Osetat yg berilmu? Tak layak pun sama mcm osetat baderoll Swiss hotel jam 3 pagi. Tapi Osetat ini elok sikit sebab kawin dgn anak dara bukan isteri orang.

    ReplyDelete
  24. Osetat ni lulusan mana eh? Ceramah dia dalam youtube semua penuh dgn maki hamun dan lawak bodoh pun ramai yg ikut. Yg ikut pulak cuma nak hiburan n lawok jenaka. Inikah Osetat yg berilmu? Tak layak pun sama mcm osetat baderoll Swiss hotel jam 3 pagi. Tapi Osetat ini elok sikit sebab kawin dgn anak dara bukan isteri orang.

    ReplyDelete
  25. Minta lah petua dari UAI macam mana cara tambah bini muda dari gadis CUM

    ReplyDelete
  26. Bagus bagus Ustaz Azhar yg kaya dan mampu telah menikah bini no 3,kalau nak lagi boleh tambah sampai empat pun.lebih oramai Orang Islam senang dan mewah lebih baik asal bukan cina.Jgn sokong Cina yg memang dah senang dan kaya.Utamakan barangan Islams saja.

    ReplyDelete
  27. dah tak tahan sangat..wat apa disekat2..hehehee

    ReplyDelete
  28. Sebenarnya ramai yg mencemburui ustadz. Dah la popular, ada pulak anak dara syok. Rezeki jgn ditolak yer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye org berilmu agama tinggi . memang la ramai yang nak . yang bash2 UAI jeles kot .

      Delete
  29. Dakwah dan ceramah agama dua perkara berbeza, antaranya:

    Dakwah: tidak ambil duit, bahkan duit dalam poket sendiri dikorbankan untuk kerja-kerja dakwah.

    Ceramah: bukat setakat ambil duit, siap letak harga pula. Duit ummat masuk dalam poket.

    Apabila anda mendapati seseorang pendakwah itu meningkat harta keduniaannya kerana giat berdakwah, ketahuilah sebenarnya dia bukan pendakwah, dia tu penceramah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. owhh gua setuju bro!!!

      Delete
  30. Komen aku satu je, puak sebelah sana selagi org had buat tu pro kt depa, depa akan pertahan. Selagi org had buat tu pro kt bn, depa akan kutuk.

    Ustaz Azhar Idrus kawin satu lagi dgn muslimah, depa kata ikut sunnah.

    Ustaz Fathul Bari kawin satu lagi dulu depa canang satu dunia. Siap keluaq fitnah kata Ustaz Fathul Bari kawin lari.

    Ustaz Fathul Bari x ikut sunnah ka dulu? Dia siap berjaya tarik org bukan islam memeluk islam lagi.

    Aku x kutuk UAI. Dia nk kawin brapa pun lantaq pi kt dia la. Aku cuma kutuk penyokong puak sblah sana yg mmg jelas ada ciri-ciri assobiyah.

    ReplyDelete
  31. Yang ke 4 ustaz kawin dengan cina la. Tarik seorang masuk Islam.

    ReplyDelete
  32. orang pas ni letak otak kat kepala konek sebab tu baghal.

    ReplyDelete
  33. Ustaz Azhar ini memang ahli perniagaan Islam jugak,Penyebar dan peniaga Ilmu dan kaunseling Islam.Sokonglah sesama Isalm.

    ReplyDelete
  34. Macam mana poligami yang sunnah tu sebenarnya?? macam mana sebenarnya poligami yang Rasulullah saw amalkan, adakah dengan mudah-mudah macam tu sahaja kita nak dakwa ini sesuai dengan sunnah??

    Baginda Rasulullah saw tidak berpoligami melainkan selepas wafatnya Saidatina Khadijah r.anha, dan selepas baginda berduka selama dua tahun. Baginda saw tidak berkahwin dengan yang muda-muda dan yang cantik jelita, hanya Saidatina Aisyah r.anha sahaja isteri dari kalangan gadis yang Baginda kahwini dan itupun atas sebab-sebab tertentu. Selebihnya Baginda saw berkahwin dengan janda-janda tua. Bahkan kata tuan guru saya dalam menggambarkan salah seorang isteri Baginda saw yang bernama hafsah, beliau r.anha seorang yang gemuk dan hitam, kata tuan guru saya kalau ikutkan nafsu "zakar pun tak naik melihatnya"

    Jadi adalah amat hina sekali bila menyamakan poligami nafsu kebinatangan yang kita amalkan hari ini dengan poligami Rasulullah saw. Kalau betul nak poligami yang kita amalkan itu menjadi poligami yang sunnah, kenalah ikut sepertimana poligami Rasulullah saw. Pertama, berpoligami selepas kematian isteri pertama. Kedua, berduka selama dua tahun. Ketiga, mengahwini janda-janda tua yang perlu pembelaan. Sekiranya ada ketiga-tiga ini barulah layak anda mendakwa poligami yang anda amalkan sebagai poligami sunnah. Sekiranya tidak maka saya syorkan jangan mencemarkan amalan sunnah dengan nafsu kebinatangan anda.

    wallahu 'alam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berzina adalah haram, untuk menghalalkan perhubungan, perkahwinanlah penyelesaiannya....jalan yang diredhoi ALLAH

      Delete
    2. Pen Patah,

      Saya amat setuju dgn pendapat anda. Ramai di sana janda-janda perlu perlindungan dan pembelaan tapi seorang ustad ini yg ada kemampuan fisik dan kewangan kukuh tidak mengikut sunnah nabi.

      Ulama sebenar seharusnya menjaga baik bila bertutur, hidup bersederhana, tidak menunjuk-nunjuk sehingga boleh mengakibatkan kufur nikmat.

      Hari ini tingkah dan keperibadian sebenar ustad ini dgn tersendirinya terdedah . Koleksi isteri bertambah, hidup glamour bagai artis hiburan dengan gaya hidup bagai jutawan mewah.

      Semoga beliau insaf diri sebelum hanyut dgn ujian Allah SWT. Ingat.... dalam nikmat ada ujian dan musibbah!

      Delete
    3. Gua sokong 100% sama lu. Yang ini memang x ikut sunnah nabi. Kenapa UAI X mengikut sunnah nabi. Pelik......

      Delete
  35. ustaz ni mmg boleh tahan...cuba dgr ceramahnya bila sebut tentang perempuan....rasanya mmg kuota akan dipenuhi..dah mampu teruskan je le UAI..

    ReplyDelete
  36. Tahniah ! He,he.. Ostak...Ostak.

    ReplyDelete
  37. Anak dara siapa lah ni. Tak pa .insyallah anak2 ppuan dan cucu ustad pon dapat menikmati hidup sebagai madu nanti. Amin.

    ReplyDelete
  38. ustaz pelawak..pelawok...pelawokkkk

    ReplyDelete
    Replies
    1. yang penting ilmu akhirat yang dikongsikan bersama,
      dapat ilmu, amalkan ilmu tu......simple je kan

      Delete
  39. Asal jgan mintak french kiss sudah. Mengigau di buat nya tiap2 malam nanti. Dengar ceramah pon dah tau orang tua miang keladi.Bole naik ke lagi?

    ReplyDelete
    Replies
    1. miang ni sifat semula jadi manusia , bukan benda pelik pun

      Delete
    2. ye, lagi ada title OSTAD....lagi makin menjadi keMIANGantu. Ini lah jenis orang2 yg *beriman* jadi hero di kampung2 Mesia ni.

      Delete
  40. Bab UIA nak kahwin lagi jangan kita persoalkan lagi. Itu adalah ketentuan Allah SWT yang tak mungkin boleh kita pertikaikan. Semoga UIA mendapat yang terbaik dari perkahwinan ini.

    Balik kepada agenda asal kita. ABC, BBC, ABCD, BCL dan meningkatkan tahap ekonomi umat Islam.

    ReplyDelete
  41. Geng menegakkan kote!!! LUCU sangat2 bila orang tua tak perasan diri.

    ReplyDelete
  42. kalau tambah bini pun, carilah yang janda atau berusia..ini lagi muda dan anak dara...itu baru nak jaga kaum wanita...

    ReplyDelete
    Replies
    1. jenis macam ni nak jaga kontol dia aje. Nak kena ni.Orang sebelah aku pon bini ketiga muda. Dah beberapa kali dia keluar rumah, ada teruna datang melawat. Dari jerit2tan berahi si madu, kami rasa dia betul2 lepas geram puas. Yg si suami pikir dia lah hero.... muaahahahahahaha

      Delete
  43. Ala Osetat Natang ni tang mana ikut Sunnah? Dia hanya ikut nafsu natang je. Bila kote dia dah gatal, tengok je anak dara dahi licin, nafsu melonjak dan meronta ronta itu yg dia nikah lagi satu. Memang dia mampu dari segi keuangan tetapi dari segi adil? Wa walhu alam.
    Saya harap jangan panggil dia Osetat sebab dia tak layak, panggil je penceramah atau pelawok. Dia serupa saja dgn mamat2 kampong yg punya nafsu mengalah unta di padang pasir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Panggil aje Kambeng Tua Gatal. Siapa yg cakap ini penentuan Allah - kalo tak di cari, layan konek tu...maka tak jadi. Logic FAIL!

      Delete
    2. nafsu perlu dijinakkan melalui jalan yang diredhoi Allah,
      pernikahan adalah pilihan terbaik dari berzina,
      soal adil ke tak, biar Allah yang menghakimi, anon9:16 tak perlu susah hati k
      panggilan ustadz tu gelaran duniaaaa je....

      Delete
    3. anon9:30
      perkahwinan adalah sunnah rasulullah,
      rasulullah tak mengaku umat pada mereka yang memperlekehkan sunnahnya.....bahaya tuuuuu

      Delete
    4. Kerajaan patut memantau aktiviti2 ostad mee segera ni. Kalau ceramah tu kalu takde unsur seks memang tak sah. Kena pulak yg mendengarnya hampir semua.wanita. Kawan saya baru2 ni mendengar ostad menggunakan ayat "pompuan yg disetubuhinya" walhal dia boleh menggunakan istilah "isteri"! Lepas tu ada pulak pompuan ngok yg gelak...lagilah ostad naik syok. Sya syorkan kalau ostad dah melampau camtu...keluar jer dari ceramah tu
      ...tak hormat wanita langsung! Lepas tu laporkan kpd penganjur ceramah supaya disampaikan kpd ostad tu. Kalau buat lagi jgn dijemput lagi ostad tu berceramah

      Delete
  44. pergh... mmg terbaik la UAI nie... meramaikan lagi keturunan dia.. aq harap jgn la ada pukimak2 yg jadikan ini sebagai alasan utk kahwin lain klu x mampu........

    ReplyDelete
  45. janggut dia dah tegang dahh....makan udang tu lagi...wahai natang

    ReplyDelete
  46. UAI tak puas nak cari publisiti.....

    Banyak Janda-janda di Kelantan tu yang mengharapkan UAI
    masuk minang......pastinya mereka HAMPA....

    ReplyDelete
    Replies
    1. UAI kena cari orang cina lepas ni.

      Delete
  47. apa masalahnya ustaz2 kawin lebih sorang? fathul bari kawin 2, uai kawin 3, ok la tu. lebih baik ustaz yang kawin ramai, at least para isteri dapat dibimbing dengan ilmu2 akhirat. siapalah kita nak judge orang ye tak?

    ReplyDelete
  48. UAI dapat tutoh bini baru. Hari hari boleh rotate 3 bini. Yg hangpa dok hingaq kat bloq apa pun takdapat. Dok depan pc keraih dlm seluaq sorang2. Muahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BWERRRRKKKHHHHH.... ada juga lobang yg mau batang ni. GOLLLEEEEEEEE, cicah sana, cicah sini.....BEWEEERRRRKKKHHHH..... PENGOTOR!!

      Delete
  49. Lantaklah dia nak kawin 1 lagi. Dia nak kawin 10 pun takpa, takda kena-mengena dengan orang lain.

    ReplyDelete
  50. uai ada hak untuk berkahwin . kahwin la sampai 4 pun. itu memang diizinkan dlm agama kita. cuma kenape dlm soal oiligami ini kita xmahu berlaku adil. jrg yg mahu menambah istrei melihat janda2 yg mempunyai ank2 untuk pembelaan. ramai antara mereka ini terjebak menjadi sundal mlm kerana mahu membesarkan ank2. alangkah baiknya kalau ada yg berkemampuan memileh janda2 ini nsebagai isteri agar dpt menutup lubang2 maksiat, tetapi kita tetap memilih dara pingitan . cuma kerana apa. adakah kerana nafsu atau kelangsungan sunah,,, wallahualam

    ReplyDelete
  51. aku hormat semua ustad2 nih..mereka penyuluh agama,,tp bagaimana pun aku xberapa suka yg agak sinikal,,sbb kekadang ia berkaitan rapat dengan sikap kita sendiri termasuk pendakwah sendiri..jd yg mana2 jadi pendakwah tuh,harap ikhlaskan diri utk jadik pendakwah,bukannya sinikal kena batang hidung orang lain..Tahniah buat Ustaz Azhar Idrus,moga Allah merahmati usia&kesihatan bersama isteri-isteri tercinta...Amin

    ReplyDelete
  52. Mekdi tu maksudnya apa ye? Nasib baik xde Yang Mulia kat depan nama dia...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mc D......mc donald (burger)

      Delete
  53. Ustaz ni bare molek bro... Bini pong come...

    ReplyDelete
  54. assalamualaikum....maaf cakap lew yew....org llaki tang kawin berdesup ngalahkan
    kelajuan cahaya....tang nk buat keje cari rezeki duk harap org lain buat /tolong buat kat dia.....is is is......sabao jew haku.....

    ReplyDelete
  55. tahniah ustat,ustat pon nk lubang ketat,yg dok ada dh longgar,bg ceranah bkn main,kita kahwin ikut sunah nabi,nk khwin lbh dr satu jgn kira cntik cari yg ibu tunggal ank ramai bantu jgn ikut nafsu,ustat ambik yg ketat,lawa plk tu,hebat,cari makan punya ustat,dulu mnt jgk dgr ustat ceramah lepas tgk ustat ni mkn kt mc,d,lps x brapa nk mnt dgr ceramah dia,ckp x serupa bikin, patut le sblum ni csramah dia mst ada unsur2 sex,soalan yg kerap dtnya ttng mndi junud,tentang dosa melancap,dn apa lg lh tntng sex,x slh tnya,tp yg tnya tu tua,lain la klau baru balig,thniah ustat sex,bg cukup 4.

    ReplyDelete
    Replies
    1. dah lega dah! puas!lepaskan marah dan geram???
      soalnya uai tak kenal non122 pun.....

      Delete
    2. ya allah ya tuhan ku . berikan lah hidayah kepada manusia mcm dia nim . manusia yang tak cukup sifat . tuhan bagi akai tak nak pakai ! ko bagi lmbu pakai er ? dia nak kahwin 3 4 org pun tu hak dia . kau boikot dia ? kau mmg tak da otok leettuw !

      Delete
  56. Ni yang dikatakan MELAYU.Hasad dan dengki tak boleh nak buang.Kalau orang maju berniaga makanan disantaunya.Orang nak nikah 2 ka, 3 ka apa kita nak kesah.Ostat dah buat cara yang halal.Mengapa nak bising????!!! TU LAH DENGKI NAMANYA!!!!!!! Kita patut bising kalau ostat tu ramai pompuan simpanan.Haaaa..... yang tu patut ditegur.NI NIKAH CARA HALAL PON NAK BISING.Bodoooooo punya melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh x cukup,bangsat pula tu......wekeeekeee

      Delete
    2. Yang ko MARAH sangat kenapa??? Ni Mesti geng menegakkan kote juga ni. Elah.... sama juga..LEGAL PROSTITUTION ...pernah dengar tak???? Hanya sebab ada kertas kata dia bole kongkek betina lagi satu itu aje. NAFSU punya pasal juga. Sudah lah.

      Delete
    3. pengikut2 pas dan uai berlagak macam lembu , walaupun stopa ali spenda buat angkara yg berdosa besar mereka tak ambil kisah , masih melayannya sbg pimpinan ulong mereka spt biasa je......

      Delete
  57. Yg taksub dgn ustak mekdi ni cuma org yg cetek ilmunya. Pakai kopiah sikit, janggut panjang berjurai, terus kagum giler panggil ustak. Sekali ustak politik je..pada aku dia ni takde nilai. Cakap tak serupa bikin. Basic ISLAM ke laut. Tak jaga hubungan sesama Islam dari tutur kata yg mengeji bila tak se parti dgn parti sorga.

    ReplyDelete
  58. Banyak ustaz pelawak skrg ni....menyampah aku nak dengar ceramah...buat malu bangsa je.
    Ilmu 5% lawak 50%, politik 45%...malas aku nak dgr ceramah skrg ni....tak macam ustaz dulu-dulu...lawak 5% ilmu 95%.

    ReplyDelete
  59. ustaz natang yg cantik dia sapu yg x cantik di taknak....ni dia nafsu manusia x pernah puas....

    ReplyDelete
    Replies
    1. eh bodoh dh tu jodoh ye lembu ehh . mu ni bengom k natang ? ada otak tak ? ad otok tpi bg lembu pakai , hahahahhah

      Delete
    2. hehehe... JODOH konon..kata aje lah NAFSU BUAS bhai. Kalo tak layan kote, mencari ...macam mana bole jadi jodoh. BODOH punya statement.

      Delete
  60. ORANG TUA ni memang expert tentang ceramah LUCAH. Yang duk melopong mendengar pon jangan harap lah yang pandai2 dan intelligent. Kaki kumpul nonok juga.

    ReplyDelete
    Replies
    1. org malaysia ni bodoh2 . kalau dye dok cakap strght to the point org tak fhm .

      Delete
  61. Peduli apo dia kawin ramai hak dio cuma nak tanya uai ni pandai cakap arab tak.......hehehe at

    ReplyDelete
  62. Kalau masih bertunjangkan nafsu masih belum bagus sangat lah tok guru kita ni, Ustak Mekdi. Misal betina, misal kereta, misal bergaya.

    Itu semua boleh membawa kepada riak.

    Takkan ini menjadi contoh kita. Hidup masih berkisar sekitar nafsu nafsi.

    Lubang ni kalau kita ada satu pun sebenarnya cukup pasal kita pun banyak kerja lain di atas dunia ni selain dari seks. Lagi pun kalau ada duit terlebih tu bantu lah orang orang yang teringin nak kawin bukan ustak lepaskan air sorang sorang.

    Kalau betul ikut nabi gi nikah dengan janda janda sesak anak bersepah tu. Tu baru betul. Budak cantik cantik lawa lawa ramai orang nak. Ustak tak sapu orang lain menunggu.

    Bangkai punya ustaz Syaitan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul...ostat nafsu babi.

      Delete
  63. Alim apa ? Kalau boleh dapat satu lori isteri dia pun mau yang penting small brother masih boleh bangun ! Kalau bukan dia ada duit tak mungkin ada perempuan nak ikut. Lagi mulut dia padai pusing menjadi banyak perempuan kena pusing. Kalau ada duit atau mulut pandai pusing semua boleh jadi......

    ReplyDelete
    Replies
    1. ye ilmu agama tinggi tu pasal perempuan ramai minat dye . awak ni takda ilmu tu pasal tak jadi mcm dye . awak hina dye maki dye . dye tak rugi ape2 . awak je yang menambahkan dosa

      Delete
    2. perempuan minat dia sebab ilmu tinggi?????? Hadis mana ko sanjung ni? ADDDDOOOOIIIIII.......bila orang lain kata melayu bodoh, ko jgan marah ye....muaaahahaha.

      Delete
  64. Bagus punya CONTOH bagi anak2 muda kita. Depan duk sebuk tunjuk pandai agama tapi dalam praktis, cakap tak serupa bikin. Macam ni orang bole panggil Ustad??????????? Ustad PORN!!

    ReplyDelete
  65. Kerana duit, kote tua londeh hitam busuk pon tahan. KIKIS abis2 dik. Puas ke tak puas tak apa bisa di atorkan ... banyak lagi ikan di pasar.....wink...wink.

    ReplyDelete
  66. ...isteri tua merajuk, balik ke rumah isteri muda, kalau dua dua merajuk, ana kawin tigaaa...

    Terima kasih buat pengikut2 hardcore UAI yg sanggup menyumbang dua saku/ susu anak utk membayar loan Ferrari beserta minyak dan roadtax sekali dan yg terbaru utk majlis perkahwinan kali ke3 UAI. Jasamu tetap dikenang. Kenang daku dlm doamua. Ku kirim rindu diangin lalu. Sekian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukan susah bro - MODUS OPERANDI- pasang janggut, pakai gaun, sebut/quote aje apa2 dalam bahasa Arab dalam tiap2 3 perkataan,... dan cheng..cheng..cheng... kasi ceramah2 pasai pepet. Memang lah jadi HERO bagi puak2 pengikut dia yg kita bole kata ...err.. lebeh pandai mengunakan kepala yg lagi satu tu aje :) Betina yg....... untuk bapak ayam yg... oops ....jantan yg ........

      Delete
    2. itulah taktik ostad PAS..sebat yg mane sedap.. khutbah Jumaat pilih tajuk yg kena pd UMNO.. bab suara rakyat, demokrasi.. mcm haram je perangai last2 senyap sepi bila jual kalimah Allah..

      Delete
  67. ...isteri tua merajuk, balik ke rumah isteri muda, kalau dua dua merajuk, ana kawin tigaaa...
    _______________________-

    Zaman ni tak merajuk lagi beb. Buat macam jiran aku - gi cari ketenangan (ke ketegangan) di luar sementara bini yg ketiga melayan. Di sini juga bayar CASH aku dengar.

    ReplyDelete
  68. ustot akhir zaman....ade otak boleh pikir...jgn jd mcm binatang ade gak otak...tp hanya mengikut naluri n nafsu semata mata..

    ReplyDelete
  69. Best kan jadi ustaz buat lawak ni, bini lawa ada 3 orang! Ferrari ada, segala kemewahan dunia dia ada dan orang tak marah malah siap buat baju letak muka dan kata ibadatku! 

    Wow! Hebat jugak orang kita ni kan, asal ada orang nampak alim sikit habis kita percaya semua tanpa usul periksa sama ada dia layak jadi ustaz atau tidak.

    Sekarang dia sudah kaya, isteri ramai lawa-lawa pulak. Hidup mewah. Bagus aku suka at least dia orang melayu Islam kaya. Lebih baik dari cina dap lahanat kaya.

    Cuma aku risau apa yang dia bawak ni ok ka? Banyak kenyataan dia ni bercanggah. Sampaikan ada negeri tak iktiraf dia sebagai ustaz. Namun follower dia ramai. Nak buat macamana?

    Apa pandangan korang? Nampaknya setakat ini dia minum kopi dalam gelas mekdi pun pengukut dia anggap dia mulia dan berkata benar....

    Hmmmm....







    Kondem panjang ni je.......macam tak ada.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lagi banyak bini= lagi banyak tanggongan= lagi banyak kena *cari* ..ahem..ahem... apa yg korang suka cakap... 'rezeki' ye. Takkan anak bini bertabur nak makan sup batu dan pakai selipar aje. Jangan harap lah follower dia bole engage in critical thinking dah di khayalkan dgn ceramah2 lucah.

      Delete
  70. mlm xpayah tutup lampu bedal n bedil trus....hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi si polan lah. si bini mudo mungkin kena perlu memikirkan $$$$ yg masuk dalam lubang bank...kecing..kecing..kecing... utk mencapai langit ketujuh....heheheh.

      Delete
  71. Wau...,,,,sudah 3 isteri banyak kuat !!!! Orang ni alasan takdir sebenar mata keranjang. Tak habis-habis nafsunya nasib baik max 4. Kalau tidak satu kampung dia pun mau. Rasa dia perlu beli bas bawa isteri dan anak. Satu batang macam mana nak share 3 lubang ????

    ReplyDelete
  72. natang bodo anjing fuckoff azhar idrus

    ReplyDelete
  73. natang sungguh. kuat bersetubuh....patutlah berseri-seri wajahnya.

    ReplyDelete
  74. setiap kali soal jawab ceramah soalan wajib pasal hukum melancap dalam isle mesti ade kalau hukum pluralisme langsung tak jawab yang pelik tak ade satu soalan pun ditanya pasal hukum pluralisme... suma dah dirancang dari awal lagi ...hampehhhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. sbb tu aku ckp Ostad Natang McD ferrari ni MUNAPIK.. die hanya pilih2 mane yg sedap.. dn pengikut2 fanatik die pun ramai dlm Youtube.. UNTOUCHABLE!

      Delete
    2. rezki masing2, dengki2 ni tanda penyakit hati, Allah tak suka

      Delete
    3. sikit2 dengki- sebab tak cerdek utk berdebat kan. Ustad tu malaikat ke sampai tak boleh di tegur. Inilah jadi kalo dah menyembah ustad dan tok guru.

      Delete
    4. puiii.. puak mung dengki kt org lain lg sakan.. dh ketentuan Allah kasi menang pun DENGKI xsudah2..

      Delete
  75. masalalah agama elok tanya uztaz Kazim sebab dia tak bela blah mana2, dia tetap menyebelahi Agama Allah.

    ReplyDelete
  76. SALAM,
    xde mslh klu nk nikah full-pack mcm Salleh Yaacob. Selagi ikhlas dan adil. Yg msalahnye natang ostad2 Pro-PAS ni.. mulut lancang ngutuk hina org lain.. bukan berdakwah tp menghina sesama makhluk.

    Serupo hukum mkn McD lah.. last2 die yg kantoi kt Mcd.. pangkoh habih org nu dok Isle..org nu jahil.. org nu dok ngaji, dok ikut sunnoh.. last2 dia pun serupa jgk.

    Jd ibrah nya (pengajaran), usahlah hina org lain wahai ostad haramjdh PAS.. berdakwah lah atas nama Tuhan bukan menghina org itu org ini..especially hina org UMNO..

    sbb Allah itu Tuhan Yang Maha Membolak balikkan hati.. melalak bab HUDUD 23 tahun last2 natang haram apa pn xbuat.. berjabu2 maki org UMNO dok Isle. skrg dh bersetubuh dgn DAP.. xde beza doh dgn kapir...

    pdnle jg org UMNO pun lembik xreti nk balas ilmu sihir penipu ostad2 PASngok..biar je.. last2 Ostad Natang McD ini jugok yg untong.. maki kutok sana sini FAN fanatik die ramai.. Serupa Ayah PIN jugak.. pndai ckp je..buat lawok bodo2 sikit..selit2 kutuk UMNO.. kompom LAKU di pasaran!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. agak2nya dapat pahala tak???
      takkkk

      Delete
  77. Ustad giler sex. Buat ceramah utk orang bodoh. Pandai dia layan orang Bodoh.

    ReplyDelete
  78. USTAZ HIPOKRIT. Buang lah title uztaz.

    ReplyDelete
  79. uai ni orang yg kedekut dgn ilmu yg baik2. Dia gunanya sendiri untuk tambah lagi isternya sementara tidak mahu mengajarnya walaupun kpd pengikut2 tegarnya sekalipong!

    ReplyDelete
    Replies
    1. senang aje cari mek yg bangang mata duitan. Camna kerepot beruk tua pon tetarik di buat nya. Tetarik dgn ferrari...etc dia. Perempuan yg..... untuk beruk tua yang......

      Delete
  80. Biodata Ustad Natang Bodo mcD nih.. aku amik kt blog Pemuda PASngok Selangor

    BIODATA LENGKAP USTAZ AZHAR IDRUS

    Nama Penuh: Ustaz Azhar Idrus

    Tarikh Lahir: 12 Februari 1964

    Umur: 48 Tahun

    Asal: Kuala Terengganu, Terengganu.

    Kerjaya: Pendakwah & Penceramah Bebas

    Latar Belakang Pendidikan:
    Sekolah Rendah Hj. Mohd Sharif, Alor Setar, Kedah.
    Sekolah Menengah Darulaman Alor Setar, Kedah. (Tingkatan 1 dan 2)
    Sekolah Menengah Sultan Sulaiman, Kuala Terengganu (Tingkatan 3 hingga 6)

    Pengalaman Mengajar:
    Pernah menjadi seorang guru muzik pada tahun 1985

    Mulai belajar agama sekitar tahun 1990.
    Belajar secara talaqqi lebih kurang dengan lapan orang guru dalam tempoh 12 tahun.
    Antara guru beliau ialah Tuan Guru Haji Muhammad Zin Pondok Lubuk Pandan Wakaf Tapai.

    Hobi: Fotografi

    Isteri: Rogayah Binti Sulung (42), Wan Halimatun Nisa’ Binti Wan Mohd Nor (26)


    TUH KALAU OSTAD NI UMNO AKU RASE DH KENA CACI MAKI DOH SBB BACKGROUND DIE BUKAN OSTAD PUNG.. SEKOLAH MENENGAH SEKOLAH BUDAK MASALAH DISPLIN.. haha KOROK MUNG LAH ASYIK KUTUK ORG LAIN.. LAST SNDRI PUN TEROK!

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha... kalo betul confirm lah -tengok gaya pon dah tau- ustad-FAKE, kaki kelentong, tak puas memantat!! Product sekolah pondok bengap rupannya. MUNAFIK!

      Delete
  81. Hanya jauhari mengenal manikam.Biarlah dia.......ini dunia.......ramai yang menyamar alim ulamak sekadar untuk cari makan.Ostad ini muncul untuk menjadi penyelamat kepada golongan bodoh semulajadi (GBS), agar mereka tidak menjadi cerdik dan kekal bodoh selama-lamanya.Bagi yang berfikir dan tahu,orang ini sebenarnya adalah jelas penyeleweng agama.Siapakah yang menghantar orang ini kepada masyarakat?Orang yang malas berfikir atau memang tidak ada daya untuk berfikir sangat gemar dengan hiburan.......penghibur adalah umpama nabi bagi mereka.Penghibur sebegini amat menguntung di bumi ini.Ramai yang nak jadi penghibur macam ni.

    ReplyDelete
  82. Pembetulan.........amat menguntungkan.......

    ReplyDelete
  83. Dari awal lagi aku nampak muka dan janggut dia macam muka burit.Selamat pengantin baru Ostad Burit.

    ReplyDelete
  84. Ostad Penyuluh Agama a.k.a penyuluh burit.

    ReplyDelete
  85. Ustad boleh main tiga sekaligus ke

    ReplyDelete
  86. Orang bukan handsome lagi janggut kambing. Kenapa ada perempuan nak ikut dia ??? Mungkin dia ada limu Bomoh ke....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!