PANAS! BUDAK BUDAK MUDA CINA DAP DAH MULA HINA MELAYU!?


71 Responses to "PANAS! BUDAK BUDAK MUDA CINA DAP DAH MULA HINA MELAYU!?"

  1. منطقة الشفقMay 23, 2013 at 7:14 AM




    PANAS! BUDAK BUDAK MUDA CINA DAP DAH MULA HINA MELAYU!?

    #######


    Bakar parpu bakar, jangan tak bakar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha! Makin kuat Cina kafir meroyan makin jelas keterdesakan diorang! Bila dah takde hujah nak utarakan, mencarut je la yg jadi sandaran. Ini tanda2 manusia terdesak! Biar dia mencarut & maki hamun Melayu.. biar. Semakin banyak dia carut & maki Melayu, makin ramai Melayu tersedar dari mimpi.. makin terserlah sikap & sifat Cina kafir di mata Melayu Islam.

      Semakin kuat diorang hina Melayu & Islam, semakin ramai Melayu penyokong PAS & PKR tersentak dgn kenyataan siapa Cina2 kafir ni yg sebenarnya. Layan..

      Delete
    2. Kumpul je bahan2 yg tunjuk camna Cina Kafir hina Melayu Islam.. kumpul & siar. Sebanyak yg mungkin. Kalau 20 tahun dulu, Melayu2 yg berbaik sangka, tak terfikir adanya Cina2 Kafir yg sebegini rupa. Skarang ni, hampir seluruh umat Melayu tau wujudnya golongan2 camni.

      Jadi, kita orang Melayu bertenang. Sebahagian tugas kita membuktikan betapa hinanya Cina Kafir ni dah terlaksana oleh diri mereka sendiri. Tinggal lagi, kita semarakkan Semangat Melayu dlm jiwa bangsa kita. Tenang kita bukan sambil lewa.. tenang kita sekadar saat & ketikanya saja.

      ALLAHUAKBAR!

      HIDUP ISLAM DI TANAH MELAYU!

      Delete
    3. Red Copy+Paste Army bodo.. dah khatam berkali2 The Little Red Book si Chairman Mao pun tak reti2 buat propaganda! Komrad komunis yg senior2 dalam DAP pun sengal jugak, tak pantau komrad bawahan! Padan muka, semua back-fired!

      Makin ko maki Melayu, makin hilang la sokongan Melayu pada ko! Ko tengok, dalam PAS pun dah semakin kuat suara2 menentang politik jalanan yg ko taja! Hahah! Ko kutuk Melayu, ko ingat pak2 lebai dalam tu tak terasa? Diorang pun Melayu jugak, komrad oiii.. tunggu masa je tu.

      Ko buat la ape pun komunis.. belang ko akan terdedah juga. Nasi dah jadi bubur.. lepas ni dah takde babi panggang, makan bubur nasi & lobak asin je laaa..

      Delete
    4. "Haiyaaa.. apa pasat lu olang suma malah2 sama itu mulak2 led-bin-ami aaa? Ini suma mulak maik2 maaa.. ini suma salah paham saja maa.. ini mulak2 aaa, mata ala sepet, tala bole bepanlangan luas.. mau muka mata pun tala muleh luas maa.. kasi maap la sama meleke ini kali. Tatak mau ini moikot2.. tala baik maa.. wa punya kes-legister pun sikalang ala kosong sikit maa.. soli aaa.. soli aaa.." - Ah Kaw, Senior Komrad, Kelang.

      Delete
    5. Muka macam babi babi yg diorg mentekedarah je hahahaha babi babi sekelian mkn lah babi sampai mati supaya rupa dan perangai serupa babi jugak! Ketua mcm babi pengikut mcm anak babi.. Cute!!!

      Delete
    6. BOIKOT BARANGAN GENG DAP

      SENARAI BARANGAN SEKUTU DAP


      MINYAK MASAK
      1) Minyak Sri Murni
      2) Minyak Knife
      3) Minyak Buruh
      4) Minyak Naturel
      5) Minyak Daisy

      MINUMAN
      1) PowerRoot Ali Café
      2) PowerRoot Oligo Cereal
      3) PowerRoot 9Spot Isotonik
      4) Malta
      5) Teh Cap Masjid
      6) NutriMalt
      7) Teh Guru Cap Masjid
      8) Drinho All Drinks
      9) Isomax Isotonic
      10) HomeSoy
      11) 100 Plus
      12) Sprite
      13) Coca-Cola

      BARANGAN PENGGUNA & MAKANAN SEGERA
      1) Pau Ahmad
      2) Sri Murni Nugget
      3) Marina Tuna
      4) Marina Nugget
      5) Roti Massimo
      6) Farm Crows Butter
      7) Tepung Gandum Cap Sauh
      8) Semua Prodik London Biscuits (London Rolls DLL)
      9) Semua Produk Khee San Bhd (Gula-Gula Fruit Plus, Fizzy Orange, Mint, Wafer & Lain-Lain Makanan Tepu)
      10) Semua Produk Malaysia Dairy Industries Ple Ltd (Vitagen, Marigold, Peel Fresh, HL Milk DLL)
      11) Semua Produk NONA
      12) Colgate

      RESTORAN
      1) Old Town White Coffee
      2) Baskin Robbins Ice Cream
      3) Dunkin Donuts
      4) Sakae Sushi
      5) Mc Donalds
      6) Restoran Papa Rich
      7) FourLeaves
      8) Secret Recipe
      9) Chicken Rice Shop
      10) Starbucks


      PASARAYA
      1) Pasaraya EconSave
      2) Pasaraya 99 SpeedMart
      3) Pasaraya KK mart
      4) Pasaraya NSK
      5) Giant

      BARANGAN & PERKHIDMATAN PENGGUNA (BUKAN MAKANAN)
      1) Goh Ban Huat (GBH) –Pengeluar kelengkapan tandas & pembentungan
      2) Focus Point (Optometrist)
      3) Bas Konsortium Ekspres
      4) Bas KKKL Ekspres
      5) Bas Five Star
      6) Bas TranStar
      7) Bas Genting Ekspres
      8) S & S Ekspres
      9) Eagle Ekspres
      10) Bas SE Super
      11) Antar Holiday
      12) Boon Best
      13) Air Asia
      14) Revlon
      15) Timberland
      16) Johnson-Johnson
      17) Kimberly-Clark
      18) Seng Heng
      19) Popukar Book Store

      MEDIA
      1) The Sun
      2) The Star
      3) Semua Akhbar Berbahasa Cina
      4) Rocket
      5) Suara Keadilan
      6) Malaysiakini


      Update sehingga 26 Mei 2013, Kalau saper-saper ada maklumat barangan @ perkhidmatan penyokong DAP @ PKR yang perlu diboikot sila maklum….ABC…BCL…

      Delete
  2. Apa jadinya? Biarkan sahaja dia menghina Melayu? Kah kah kah ... macana Melayu nak balas balik cercaan Cina ... Melayu bukannya berani, cakap aje ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. منطقة الشفقMay 23, 2013 at 7:24 AM

      May 23, 2013 at 7:18 AM...kita serah perkara ni pada panglima ibrahim ali atau hulubalang hassan ali atau pendekar zulkifli nordin...akan bertempiaran lari semua cina di malaysia.

      Delete
    2. melayu bangsa paling mulia kat dunia tau, kalah bangsa arab Rasulullah s.a.w, bangsa arab Rasulullah s.a.w kalau buat salah menyamun,menipu,membelit,memfitnah dan menyangak akan masuk neraka juga tau, melayu je tak masuk neraka,tak percaya tanyalah puak karat umnok.kahkahkah.

      Delete
    3. Kau ni KAPIR, tak perlu komen tentang agamalah.

      Delete
    4. Kami masih ada lagi pertimbangan tapi ada batasan sekira nya kami bangkit kami sangup mati demi pertahankan Negara ini.

      Delete
    5. Kepada Cina Kafir yg nak maki hamun carut hina Melayu & Islam, silakan.. kalau boleh bergambar, bergambar la.. kalau ade video, adekan. Biar kita kumpul & susun banyak2. Lagi banyak, lagi bagus. Lebih mudah kerja kita utk menyatupadukan bangsa kita.. & usaha ni nampak lebih relevan.

      Kepada Melayu yg sanggup mati pertahankan agama, bangsa & negara.. sabar dulu.. jangan mati dulu. Kita belum dambakan kematian anda. Tapi kita perlukan semangat & perjuangan anda utk kita sebarkan betapa hinanya bangsa Cina Kafir ni. Buat masa ni, itu yg diperlukan..

      Delete
    6. "Haiyaaa.. apa pasat lu olang suma malah2 sama itu mulak2 led-bin-ami aaa? Ini suma mulak maik2 maaa.. ini suma salah paham saja maa.. ini mulak2 aaa, mata ala sepet, tala bole bepanlangan luas.. mau muka mata pun tala muleh luas maa.. kasi maap la sama meleke ini kali. Tatak mau ini moikot2.. tala baik maa.. wa punya kes-legister pun sikalang ala kosong sikit maa.. soli aaa.. soli aaa.." - Ah Kaw, Senior Komrad, Kelang.

      Delete
  3. UMNO bangsat..ptuihhhMay 23, 2013 at 7:30 AM

    Alahai!!! Melayu UMNO memang pon kaum bangsat. Seluruh dunia dah tahu beb. Ini tidak hina Melayu tetapi mereka yang makan cili dia rase pedas. Kakakakaka!!!!!

    Aku saraunkan Cine2 ini semua mari menghina Melayu UMNO Bangsat nie. No hal. Kalau hanjing UMNO racist yang dah jangkit penyakit gila babi nie berani sentuh korang, ade ramai melayu akan bangun dan mamposkan pukimak anjing2 UMNO laknatullah tuh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu mudah lupa

      Delete
    2. May 23, 2013 at 7:33 AM.....semua manusia mudah lupa, bukan melayu saja..

      Delete
    3. Alahai bodohnya anjing barua cina sekor ni.Tak percayalah pondan macam kau berani nak bela tuan kau.Golongan barua penjilat macam kau cuma minoriti aje.

      Delete
    4. keluarga pilihan dajjal iaitu rothchilds telah lama mengatur dunia sejak dari kurun ke 17 lagi..baik dari segi ekonomi,politik,dan agama semuanya telah dikuasai..hatta negara2 islam.ajaran wahabi pun adalah agenda dajjal utk menyesatkan umat islam dimana guru kepada pengasas wahabi itu sendiri adalah imam al majmui aka imam hemper adalah agen kepada dajjal..dajjal itu sendiri hanya memandang kepada aspek kejahatan..berhati-hatilah dengan golongan yg sungguh kuat permusuhan dengan saudara seagamanya sendiri..kerana mereka adalah golongan2 yg telah berjaya diperdayakan dajjal itu sendiri..elok diamalkan 10 ayat awal surah al kahfi ini kerana kesan nya akan dapat dirasai...inilah ayat yg ditakuti dajjal laknatullah -bani jawi

      Delete
    5. Bangsat umno ni patut dinyahkan dari muka bumi untuk selama lamanya.

      Delete
    6. ko amalkan surah AL-KAHFI ayat 1 sampai 10 baru ko tau sapa yg nak dinyahkan. tapi kalo ko kafir mmg la ko tak baca!

      Delete
    7. anon 7:30 tak sedar yg usaha pihak berkepentingan utk pecah belahkan org melayu dah berjaya.. sekarang kat malaysia dah ada 2, melayu umno dan melayu bukan umno. lepas ni apa pulak?

      lepas tu anon 7:30, kalau hang takat nak komen guna nickname anon macam pondan-dah-buang-anu baik tak payah laa..

      Delete
    8. Anon 8:00, nak belajar agama, jangan blajar dgn kitab konspirasi.. jadi sesat lagi menyesatkan. Ko blajar konspirasi tu pun dari hasil kerja org Yahudi/Nasrani.. pastu ko nak blagak membenci Yahudi/Nasrani? Lucu..

      Nak belajar agama gi cari kitab ulama Sunnah yg muktabar. Gi blajar aqidah Ahlul Sunnah Wal Jamaah. Semak ape aqidah 4 imam Sunnah.. semak kitab aqidah imam Al-Barbahari, imam Al-Tahawi, imam Ibn Taimiyyah.

      Dah faham aqidah Ahlul Sunnah, baru ko try semak buku ulama yg ko gelar "wahabi" tu. Baru tersingkap tabir pembohongan teorist konspirasi yg ko agung2kan tu. Jangan jadikan pegangan hal2 yg ko sendiri tak tau kesahihah.. sekadar dgr2. Tambah ilmu.. semoga sempat bertaubat & perbaiki diri.

      Buku teori konspirasi bukan sumber agama dalam Islam. Nokhtah.

      Delete
    9. Anon 7:30 a.m.

      Katalah apa pun, tapi gerakan terhadap kaum lu sudah berjalan. Sekarang lu terima la hadiah kurang ajar lu. Bodoh ...

      Satu dunia dah tahu Melayu dan Cina Malaysia sedang berperang.

      Sama ada lu mati atau lu mati ... ada faham. Either way you die.

      Delete
    10. Hang ni orang pa.....hang ni buta perut....kurang ajaq...mungkin mak bapa hang tak ajaq kot dulu2...

      Delete
  4. Orang cina Hanya menunggu hari Dan saat je, sebab mulut tak gosok gigi dan bau busuk sangat nanti badan pula binasa.

    ReplyDelete
  5. Cina nak bela anak Melayu pun racist keh? Memang sah otak pencacai umngok semua tak boleh pakai. Sian!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina nak bela melayu?tapi dia jgk yg ckp melayu samseng,melayu bangsat?

      Bela melayu taik babi kau.kepala otak kau yg x blh pakai sbb byk sgt mkn babi.bodoh.x guna kau jd melayu.

      Delete
    2. bagus ke jd melayu,kt akhirat x tnye pon ko mlayu ke ape ke,aku pon bkn bgus sgt,tp aku cbe igt kan je,xyah la nk emo sgt psl perkauman ni,melayu ka,india ka,cina ka,kita stu malaysia.....peace bro

      Delete
    3. Tu bukan "bela" cam mempertahankan tu.. tu "bela" cam membela babi gitu! Cina kapir bagi makan ape la kat budak Adam Adli tu sampai jagi camtu..

      Delete
    4. cina mana yg nak bela melayu...pooooorah...jgn mimpi la kawan....kot cina tu nak bela hang sorang ja kot sbb dia nak jadikan hang tu pencuci kandang babi dia

      Delete
  6. anon yang sokong cina di atas tu memang melayu haprak sebab dah banyak sangat minum air kencing amoi cina.patutlah perangai macam cina babi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BAEK SOKONG CINO DRPD SOKONG MELAYU BANGSAT CAM KO NI.

      Delete
    2. ha ah, sokong cino. tu la bangsat yg sebenarnya

      Delete
    3. This comment has been removed by the author.

      Delete
  7. Anjing2 barua belaan cina dap dah menyalak.Aku rasa ada lah sekor dua yg diberi upah tulang pagi2 ni,itu yg semangat sakan tu baru dapat upah.

    ReplyDelete
  8. pk sohai, kalau berani tolong ajar ye, bising macam tin kosong, tak lame lagi
    PK dah takde kerja....... ini tengah cari tuan baru ini....kan semua orang tahu dalam umno pun dah kelang kabut, tengoklah nasib papa gomo bangsat itu hahahahahahahh

    ReplyDelete
    Replies
    1. kelang kabut?? woi!! masuk balik sekolah belajar bahasa MELAYU

      Delete
    2. Ni konferm Cina Kafir asal Kelang nih! Hahahaharun Salim Bachik!

      Delete
  9. Perangai samseng sesetengah orang melayu terutamanya drpd parti keris melayu karat tu yg menyebabkan melayu dipandang hina oleh kaum lain.

    ReplyDelete
    Replies
    1. keris bukan sebarang keris. tunggu je la kalo keris dah dilimaukan

      Delete
    2. Keris dah karat, buang je lah!!!

      Delete
    3. Orang jahil berbicara tentang keris.. karat pada keris tu la antara racun membuatkan yg ditusuk mati dgn perlahan & terseksa. Keris tak perlu tajam matanya seperti pisau, ia bukan utk menghiris, tapi utk menusuk. Jgn la cakap ko ade keinginan nak rasa azab mati dgn keris berkarat? Ramai pulak yg datang membantu nanti..

      Delete
    4. Disebab keris karat ni lah yang boleh hidup mewah sampai sekarang ni oiiii....jgn la dok ikut cina yg tk kerat muncung tu sangat....kena la pikiaq sama tentang sejarah,siapa kah yg memerdekakan malaysia ni,keris karat tu la yg memerdekakan...masa tu cina ni kan basuh punggung...depa pakai lap ja ngan kertas...melayu yg dok sokong depa ni pon dok busuk taik macam depa la juga...tu yg melayu ni dok syok sokong tu

      Delete
  10. Cina ni..taik babi pun dia makan..

    ReplyDelete
  11. Aku sokong boikot produk cina!!!!!

    Tapi aku hairan KDN Zahid otak giler nie toksah nak tunjuk hebat setakat hanya nak tangkap budak melayu ikan bilis can Adam Adli ni. Dia masih muda dan nasihatkan balik dia ke jalan betul. Kalau tak silap aku, dulu Zahid bongok ni pun pemuja Anuar dulu.

    Wahai Zahid, kalau betul2 hebat sangat, tangkap la dalang besar di belakang seperti Anuar, Mat Sabu, Lim
    kit Sial, Lim Guan Eng, Tian Chua dan ramai lagi.

    Jangan main sandiwara politik di depan mata rakyat biasa. Ingat pesanan aku, Zahid.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rileks la.. slow2. Mamat tu baru je masuk ofis, punggung belum panas, barang pun belum habis kemas. Kumpul bukti dulu. Satu2.. kes Lahad Datu pun masih menunggu. Jgn gelojoh.. ikut prosedur..

      Delete
    2. Dan pesanan kami kpd engkau 8.06 jgn nak tjk lagak sesama melayu. Kamu pg tjk lagak kpd kafir harbi. Jgn fikir mereka itu sayang kpd kamu. Itu pesanan kami ingat sikit...yea

      Delete
  12. orang cina berhimjpun bukan untuk adam adli tetepi untuk parti dia DAP untuk mengambil alih prntadbiran negara dia tau melay PR kebanyakkan bowdoo dan juga kerjaan pemerintahan BN yang baru bawah Dato Sri Najib banyak berlaku perubahaan menghapus resuah,membetras gegala sosial,rumah2 urut haram untuk mencari duat haram susah dia buat tujuk persaan untuk Adli konon nya itulah nasib melayu di bowdoooo oleh cina

    ReplyDelete
  13. Orang pr akan kata. Melayu samseng dan melayu bangsat tu cuma melayu bn umno. Kahkahkah..maksudnya orang melayu pr adalah melayu paling suci sekali umpama bayi baru lahir..kerana pemikiran mereka dosa pahala melayu pr boleh dihapuskan oleh sang nicky. Kahkah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu yg sanggup jadi hamba abdi kafir tu cuma Melayu PR!

      Delete
    2. ya la..nicky & the gang akan keluarkan sgala fatwa yg tah apa2 tuk membolehkan dan membenarkan segala perlakuan salah depa menjadi betul..hebat nicky..syabas..

      P/S: aku mmg x suka totally nicky ni sejak dia duk bg ceramah kata Rasulullah SAW sama mcm mat2 kampung..x payah nak tunjuk hang tuh SYIAH sangat lah..harap nicky bukan lah syiah wpun ada banyak ciri2 syiah pada PAS..nauzubillah

      Delete
    3. Jangan risau, Pak Nicky tu buka Syiah.. cuma ketegasan dia kpd puak Syiah ni tak sekukuh masa di muda2. Manakan tidak, Syiah makin kuat dalam PAS.. dia pun dah tak bleh cakap banyak.. nanti Syiah dlm PAS boikot, macam kes Hassan Ali & Azizan. Dulu Pak Nicky dia blajar dgn Deobandi. Cuma manhaj dia skarang lebih kepada Hizbiyyun & Ikhwaniyyun dlm hal2 siasah.

      Delete
  14. Hanjing2 PR didapati berkeliRan menyalak. Apakah mereka sudah diserang penyakit anjing gila. Harap pihak berkenaan kasi ubat cepat sikit. Kasi asing dalam sangkar. Klu dibiarkan nanti habis diterkamnya. Bahaya penyakit anjing gila nie.

    ReplyDelete
  15. Hahaha. DAP hipokrit dia org bela Adam. Adam tu bangsa apa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ala adam seluar londeh...otak letak kat lutut tu..TANAH MELAYU x perlu bangsa melayu bangsat pengkhianat macam tu..cina nak bela dia sbb apa..ko hingat suka2..tentu lah ada sbb..CINA tu LICIK..x licik x cina la bro..lu kak ANON..kalo lu CINA lu sndri tau ma..tp kalo hang ni melayu..aku x kata pa la..siannn..prinsip aku sng biaq org PR kata cai UMNO sgala..biaq jd cai melayu bro..ada gak untung dari jd cai CINA..hang rugi serugi2nya...x dak untung..

      Delete
    2. Memang DAP menternak & membela Adam Adli..

      Delete
  16. Tolong lah siapa2 dari PKR PAS yang berketurunan Melayu suruh komrad DAP kalian hentikan pasal penghinaan2 bangsa mu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. DAP boleh dengar ke PAS punya sore?DAP boleh baca ke apa PAS tulis...
      DAP reply:boley ma..saya tatak pekak boley dengar punye..saya talak buta hulup n saya paham bahasa malay ma..cuma sedikit kulang fasih..tp cuma saya ingin katakan pada PAS.."HADA HAKU KESAH"...

      P/S: ke jadah la org melayu islam ley sambut laungan takbir cina anubis kapir ni..cina tu duk DABIRRR!! ha sahut la melayu islam ni sume dgn takbir..bnci skali pun dgn UMNO xperlu la buat mcm tu..kafir tu woii..kafir...yg terang2 menolak islamm..skrg ni da berani pergunakan islam..Islam sblm politik weyhh..

      Delete
  17. red bean shit armies are DYING.....they were completely boiled in hot hell water.


    -hell soul and spirit-

    ReplyDelete
  18. Melayu pas tak terasa ke? Atau dalam pas dah tak ada melayu?

    ReplyDelete
  19. org cina klu ta ada untong mana na pertahan si mamat adam gay tu

    ReplyDelete
  20. Syabas

    Jangan sampai macam Melayu Singapura tak mampu milik kedai kopi sendiri terpaksa jadi babu tukang masak makan gaji dgn towkay cina

    penat lelah masak nasi padang yang untung towlay cina

    ReplyDelete
  21. Non 7.30..Alhamdulillah org UMNO MASUK SYURGA. Kunci pintu syurga neraka kan dipegang tok guru hang...sekali lagi Alhamdulillah.....ngakupun hang UMNO Melayu baikkkk....awak katakannnnn bukan saya.

    Non 7.30..eee buat lawak awakni..sape kata cili manis..pasti pedas..bongokla awakni eeee.

    Dah terbukti satu dunia kata HKong PALINGGG RASISSS...org hkong org cinakannnn...bukan saya ORG PUTIH KATA. BENARKANNNNNN

    Buat lawak lagi la lu olang...org cina kan makan babi makan anjing...la tu melalak melolong membabi buta kat jln kat stadium. Anjing gila.

    Geli geleman bila ingat org cina makan babi. Itu mat sabu kata..lebih baik mkn babi sama kit sial. BENARKANNNN bukan saya kata.

    Org Melayu UMNO suka mkn ayam..Itupun mat sabu kata YA KANNNNNNNN.


    ReplyDelete
  22. Non 8.09.. Salahtu bang ooiii..yg betul TAK HILANG MELAYU DI DUNIA. Abang belajar kat mana..nenek moyang org Melayu di sini sebabtu namanya TANAH MELAYU..mana ada sebut tanah cina.. BETULKANNNNN

    Lu mau tau...eeehh buat lawak apek ni..tak kan tak tau asal usul lu olang....lu olang yg kena NYAH DR TANAH CINA. Moyang lu kan dah tak boleh balik...maknanya kena NYAH KAU DR SINI. Itu lu yg katakannnnnnn BUKAN SAYA.

    NYAH KAU.......YA KANNNNN

    ReplyDelete
  23. Non 7.40.. Hajat dah bagus tapi niat tu misteri?? Byk benar mainan misteri..baling batu sembunyi tgn..dalang demo jlnan semua tak ngaku..sape urus demo tak tngaku...tak sangka pulak kerusi meja stage ada.tgn ada kaki...misteri!!!!!!!! Byk la misterinya...

    Sekarang di mana mana citer pasal BOIKOT. Dgr khabar burung org cina happy maa...sebabtu laa semua nak jadik HERO MELAYU. Ya la nak bela si adam..nak tunjuk ke Melayu..kami olang sokong Melayu maa.

    Huh salahya...oooo takut brg kedai tak laku.. Ingatkan happy...lagi bagus pakai baju Melayu.

    Barula makcik pakcik org Melayu menangis. Tengok lu olang mata sepet jadi HERO MELAYU.
    TAK SALAHKANNNNN

    ReplyDelete
  24. Non 7.44.. Betul kata dunia..CINA PALINGGG RASIS.......lu sendiri pun sama...

    Jadi tak salahlah org Melayu kata CINA RASIS... SUPER SUPER SUPER...belakang depan kiri kanan buat plan mcm mana nak jatuh Melayu hina Melayu kutuk Melayu..
    YAKINKAN CINA SUPER SUPER RASIS...



    ReplyDelete
  25. Non 7.48..nmnm apa beza ya adam papagomo adam papagomo adam papagomo

    Dua duanya nasib..satu berjuang utk bangsa satu utk manusia. Terima kasihlah papagomo menyedarkan kami utk memilih pemimpin yg bermoral. Jauhkan kami memilih org yg sama sifat seperti kaum nabi luth.

    Agama lain mungkin tak salah..Agama Islam... semua dah tau...tak payahlah nak jelas. Byk pulak video tu...tak tengokke..tak yakin ke...

    Tak pe la..tu hak anda. Tapi jgn nafi hak kami. Kami juga mengundi..bukan hantu tauuu...
    Lainkalilah yaaa...kita mengundi lagi..

    Papagomo..terima kasih menaikkan semangat Melayu utk berjuang mempertahan hak Melayu Tanah Melayu. Walaupun hanya anda seorg yg rasa akibatnya..tapi blog anda membuka topeng seseorg dan lebih mengenali seseorg.

    ReplyDelete
  26. Non 7.53.. Banggggg oooiiiiii dr dulu budaya samseng...kata samseng...pasti pasti pasti melekat kat org cina. Lu cakap lu tuduh sendili maa.

    Keris lambang Melayu. Lu mana tau. Sini saya kasi tau.. Keris diguna oleh pahlawan Melayu..harus tajam. Lu lihat di muzium keris berkilat. Lu mana tau sebab lu myk.bongok..

    Keris Melayu dibuat dr emas..tembaga.perak.. besi dr bahan terbaik tak boleh karat..lu mana tau keris berkarat.

    Lu mau tau mana keris berkarat...itu lu punya kawan...sama pakatan...keris berkarat. JIWA MELAYU DAH BERKARAT BUKAN BERJUANG UTK BANGSA. Tanah mau dirampas sama lu olang cina kafir....masih mau bersekutu TUNGGANG SAMA LU OLANG.

    Sekalang sudah tau keris berkarat. BONGOK..... ORG MELAYU TAK PERNAH ADA KERIS BERKARAT. Pi sekolah belajar sejarah.

    ReplyDelete
  27. Biasalah ni dia mencarut... dh nama pun Dogs And Pigs

    ReplyDelete
  28. Kalau nak tau...yang mencelah dalam nie...bagi perhangat org Melayu atau puak UMNO nie adalah Puak Cina bangsat (RED BEAN ARMY)....mereka nie memang di bayar dan di latih menghuru hara kan ...memecahkan Bangsa Melayu...
    Red Bean Army Bangsat nie semua blog mereka mencelah....Mereka takut sangat Orang Melayu bersatu....Mari rapatkan Saf....Subhanallah....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!