PANAS BERAPI! VIDEO KISAH BENAR TRAGEDI BERDARAH FLASHMOB DI IPOH!

Sejak dari semalam Pakatan anak haram buat provokasi, mengherdik penyokong BN, membuat provokasi macam negara ini takde undang-undang, dah pulak tu, PAS pukimak anak haram pakai budak bawah umur, tadi sudah berlaku satu kejadian dimana seperti video diatas budak upahan Pakatan yang takde maruah mungkin dilahirkan secara luar nikah ni telahmembuat provokasi sampai pukul budak yang bawak Bendera BN.

Bilamana dah kena macam tu, maka budak-budak BN yang sabar selama ni hilang sabar la, apa lagi kena balun la anjing-anjing luar nikah upahan PAS dan pakatan ni. Nak dibuat cerita  blogger anak haram PAS sebar video sekerat sambil kata BN ganas kononnya.

Hakikatnya kita dapat video penuh kat atas tu, korang tengok sendiri. Hoi irang Perak kalau korang tertipu kerana insiden ini dan sokong Pakatan, maka sewajarnya kamu semua dilaknat dari dunia sampai akhirat! Itu aje aku nak cakap.

Kepada pihak polis dan kerajaan, nak tunggu sampai orang mati baru nak ambil tindakan ke?

33 Responses to "PANAS BERAPI! VIDEO KISAH BENAR TRAGEDI BERDARAH FLASHMOB DI IPOH! "

  1. Bodoh PR nih....provoke org pandai...memang patut kena belasah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...aku cuba gak cari2 budak cina tp tak nmpk pun...abis tu sapa ya yg usung bndera dap...bodohnya budak pr ni yg snggup jadi bodoh duduk di simpang jalan....

      Delete
  2. Dah Provoke lari macam bapok sama mcm ketua dorang Anwar dan Rafizi

    ReplyDelete
  3. JANGAN JOLOK SARANG TEBUAN........SABAR ADA HAD NYA...HIDUP MELAYU HIDUP UMNO..

    ANJING GILA PAKATAN TEWAS, LARI...........BAHLOL PUNYA TONGONG !

    ReplyDelete
  4. xde la smpai pkai bangla suruh undi. xde maruah ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. mak ko yg bayar bangla tu suruh dia g mengundi ye...sbb tu lah ko pasti sgt yg bangla pun g mengundi kan

      Delete
    2. Bhai...mana banglanya...bakal abg ipar lu ke yg jd banglanya...bodoh...ckp kosong sapa pun boleh bhai...

      Delete
    3. AKU TGGOK MACAM HERO SEKALI KENA HENTAK DENGAN HELMET LINGTANG PUKANG LARI TAU PUN TAKUT LU NAK MAIN-MAIN DENGAN PEMUDA UMNO..

      Delete
    4. bangla lu org yg guna..bukan BN..lu upah dia org lu buat taik kat org lain...
      aku rasa 2008 punya PRU lu org mmg guna bangla la....

      kalau x der batu jgn provoke....lu ingat lu org kuat...bila dah kena baru tahu langit tinggi rendah

      Delete
  5. Tau pun takut ingat selama ni orang umno senyap ja dok naik pala pilak sial penyokog pakatan haram ni!!

    ReplyDelete
  6. awak mengundi x tadi?... polling agent PR kasi lepas ke mereka? kelakar betul...

    ReplyDelete
  7. dah tau nak kalah pandai pula dok upah bangggla mai undi lepas tu tuduh BN....memang bangsat la puak PR ni...

    ReplyDelete
  8. Dengan terjadi nya peristiwa ini maka bertepuk tangan lah cina ipoh dan diikuti hilai tawa oleh keling india, menandakan misi mereka berjaya untuk melihat melayu hentam melayu,

    Sokong lah siapa yang anda suka, tapi kalau sampai bergaduh melayu sama melayu....dengan akal yang sihat fikirlh sendiri samada pas atau umno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sekarang ni biarlah Cina bertepuk tangan dan ketawa.

      Tapi dalam hati mereka tahu, bangsa Melayu bila dah bersatu jangan dibuat main. Nahas nanti.

      Delete
  9. wooi bengong PR...dalam bilik undi tu ada polling agent...mcmana boleh lepas kalau betul banggla masuk undi....jgn jadi bodoh laa....

    ReplyDelete
  10. puok puok pakatan banyak makan babi itu sebab jadi sewel

    ReplyDelete
  11. Webportal berita edisi percuma tanpa perlu melanggan malaysiakini

    Freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  12. biasa lah pkr n pas mmg sengaja nak bt kecoh sbb drg tau yg drg dah kalah

    ReplyDelete
  13. pr mmg anjing kurap dah xde keja lah tu..dah tau nak kalah bt hal mcm2..duk jolok2 org umno lps tu bila org dah angin pr jadi baik plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kelly eng.
      Diam-diam sudah...tak suka sama melayu lu boleh balik tong san

      Delete
    2. kita kat malaysia ni satu malaysia bro...kita berhak bersuara..ada paham....atau ko nak aq jentik telur ko baru ko blh paham

      Delete
  14. Bangsat punya DAP pakatan! cina dalam kereta depa bunyi hon kereta tanda sokong pakatan dan hon kereta itu lah serta sorakan penyokong pakatan melayu yang dibabikan oleh kaum cina INI lah yang membenihkan api kecil dan menjadi marak (lihat minit 4.32) dan terjadilah pergaduhan antara melayu dengan melayu dan kaum cina bertepuk tangan melihat nya

    sedih tengok ni....fahami lah bagaimana PUNCA TERJADI KEJADIAN INI! saudara2ku.

    ReplyDelete
  15. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu. Bersatu lah wahai melayu.

    ReplyDelete
  16. mmg haram jadah pun pembangkang ni suka buat hal temmpat aku pun sama dia ni suka bakar line dengan orang-orang BN ..

    ReplyDelete
  17. Adoi sedihla tgk sesama melayu bergaduh, last-last negara tergadai.

    ReplyDelete
  18. Namanya sistem demokrasi,mesti dan wajib ada perbezaan fahaman,idea,dasar dan sebagainya tetapi perpecahan,pembawaan haluan kepuakan dan pertelingkahan sengketa berpanjangan merugikan rakyat dan negara.

    ReplyDelete
  19. kan dah kena....nasib baik x dibuat cendoi.

    ReplyDelete
  20. Tengok apa dah jadi dengan orang Melayu! Bergasak sesama sendiri. Mana letaknya maruah orang Melayu? Sesama bangsa tidak bersatu!

    ReplyDelete
  21. pak cik kedai kopiMay 5, 2013 at 11:16 PM

    Bila orang bn dah hilang sabar tiba-tiba nak jadi baik plak.

    ReplyDelete
  22. Mmg dasar jalanan puak pakatan ni ! Dalah jd pencacai DAP ! Dasar tali barut ... Duduk merempat kt jlan buat haru biru keadaan ! Elok digilis lori lag bagus

    ReplyDelete
  23. Niat Buruk Terbongkar Please fwd!!!!!!PERHATIAN !!!Risalah ini adalah risalah asal dalam bahasa Cina yg telah saya alihkan ke dalam bahasa Melayu. Saya terima risalah ini semasa saya berada di Melaka. Oleh kerana saya boleh bertutur dlm bahasa Cina dan bergaul dgn org Cina mereka mengedarkan risalah ini kerana menyangka saya org Cina…Petikan dari risalah ini yang diterjemahkan ke dalam Bahasa MelayuTajuk : MALAYSIA, RAKYAT CINA, DAP DAN SELURUHNYA. Rencana ini akan mengingatkan kita semua supaya menyedari hakikat matlamat perjuangan bangsa Cina Malaysia. Malaysia harus berada dalam didikan Cina mulai masa ini telah meningkat maju hingga dapat menguasai pelbagai aspek pembangunan dan ini diakui oleh pemimpin Melayu sendiri. Orang Cina telah banyak mencapai kejayaan dan kekayaan. Wang ringgit sudah tidak menjadi masalah lagi. Kita dapat MEMBELI KERAKYATAN DENGAN HARGA RM50 SAHAJA. Saya ingin menyatakan bahawa kaum Cina patut bersepadu DEMI MERUNTUHKAN BANGSA MELAYU.Dahulu kini atau masa akan datang Malaysia akan berada di dlaam tangan bangsa kita, bangsa kita bangsa Cina. PEMIMPIN MELAYU AMAT LEMAH DAN BANYAK YANG PANDAI BERLAGAK DARIPADA MENJAGA KEPENTINGAN BANGSA SENDIRI. Maka dengan adanya kesempatan ini perjuangan kita berhasil dan kemenangan dalam 20 arena politik dan tenaga sukarela kita. Ayuh... kita hapuskan hasrat murni sesetengah pemimpin Melayu agar kedudukan kita tidak terjejas dan bangsa MELAYU TERUS MUNDUR DI BAWAH TELUNJUK KITA.

    ReplyDelete
  24. bersambung
    Kita tanamkan sikap boros, murah hati dan suka memberikan pinjaman wang kepada bangsa Melayu agar mereka akan memuji tindakan kita dan mereka memuji orang Cina kaya dengan ilmu psikologi dan wang ringgit yang dapat menenggelami mata orang Melayu. Hingga kini undang-undang diberi dan dibubarkan suara kita adalah utama. Pada masa ini, ramai pemimpin yang takut akan suara-suara kita tetapi orang yang paling kita takuti ialah DR MAHATHIR yang sekarang ini di belakang kerajaan. Mari kita bersatu padu demi keuntungan dan perniagaan yg menjadi bidang bangsa Cina mulia.MULA-MULA KITA TUMPANG NEGARA ORG KEMUDIAN KITA JAJAH DENGAN CARA YG BERKESAN DAN RAPI.SEMUA PEMIMPIN DAP ADA MATLAMATNYA. INI MUNGKIN DALAM DUA ATAU TIGA PILIHANRAYA LAGI. KEMUDIAN KITA AKAN BERKUASA SEPENUHNYA DAN AKAN MEMECAH-BELAHKAN PEMIMPIN MELAYU YANG BODOH ITU.Pemimpin orang Melayu itu sama seperti mereka berniaga iaitu modal banyak tetapi bodoh tidak mendapat keuntungan. Rancangan bangsa Melayu bodoh dan dikatakan tidak berjaya lembab, kerja lambat dan banyak menggunakan wang dan ini merugikan mereka sendiri SIKAP DENGKI ORANG MELAYU SENDIRI SEMAKIN MENINGKAT DAN MENYERONOKKAN KITA.Kita bangsa Cina jangan sayang wang ringgit kerana ini SENJATA KITA UTK MENGUASAI EKONOMI MALAYSIA dan kita cuba sedaya upaya utk menjatuhkan perniagaan mereka. Sehingga kini kita telah menjatuhkan 15% daripada perniagaan mereka.Kita mesti berjuang dan menjaga kaum kita. Kita jadikan orang Melayu kolot dan bodoh macam Papua New Guinea (macam org asli, macam orang binatang). Kemudian kita beri ubat dan racun agar mereka khayal dan asyik serta lahap pada orang Melayu. Biar kita bertolak ansur secara bangsa kita dan berpura2 hormat kepada mereka dan memanggil mereka Tuan atau Encik agar mereka kembang bontot (bangga). Apatah lagi kalau kita memuji-muji mereka. KALAU PERLU MASUK ISLAM PUN TAK MENGAPA…Ini boleh jadi lebih baik kerana dapat menjalankan dakyah dalam diam-diam tanpa disyaki. Kita buat-buat percaya kepada agama mereka dan membiarkan mereka merasa bahawa kita menghormati mereka.Inilah senjata kita iaitu menjaga anak-anak kita dan generasi kita dari lembah DADAH kerana dadahlah yang merosakkan akhlak manusia. KITA GUNAKAN DADAH UNTUK MEROSAKKAN ORANG MELAYU yang BAKAL MEMIMPIN NEGARA MEREKA HINGGA…sahaja hampir 60% kemajuan ini tercapai dgn selamat dari ilmu orang Melayu akan pudar dan tidak akan berguna lagi kerana dipengaruhi dadah yg kita beri. Dalam 10 hingga 15 tahun lagi cerdik, pandai Melayu akan hilang dan generasi akan datang semuanya akan lemah dan hilang ilmu mereka.SAYA RASA TAKUT, DENGAN ILMU TAUHID DAN BATIN, TETAPI TELAH HILANG DAN DISEBABKAN FITRAH KITA. BIAR ILMU MEMPERTAHANKAN MEREKA YANG HANDAL-HANDAL ITU AKAN BERPECAH BELAH DAN SETERUSNYA KITA BUNUH ORANG MELAYU DAN KITA PECAH-BELAHKAN MEREKA DGN MENGGUNAKAN DAKWAH KERANA MEREKA BERPEGANG KEPADA DAKWAH AJARAN MEREKA YANG MUDAH DIPESONGKAN.Ternyata kita telah Berjaya melakukan dgn mengelirukan pemimpin fahaman ABIM dan melagakan dengan “PAS”. Dengan ini kita dapat memecahkan parti PAS dan UMNO. Mungkin. Kita akan memecahkan pemimpin sama-sama mereka dalam kelompok yang lebih kecil lagi. Sabah dan Sarawak akan berpecah dari Malaysia atas angkara kita dan di bawah pimpinan Mahathir yg telah tua dan mementingkan diri sendiri. Maka kita akan menjadikan Malaysia Negara kita apabila beliau tiada dan di sinilah berlakunya punca keruntuhan mereka seperti mana TUN ABDUL RAZAK DAN TUN DR. ISMAIL ORANG KUAT MELAYU yang telah tiada.Kita harus aktif dengan persatuan kita dan dari persatuan kita berdamping dan dapat tahu apa yg harus berlaku demi cita-cita kita. Di sekolah sudahpun Guru-guru Cina memupuk rasa benci kalau boleh membunuh bangsa Melayu. Sepandai-pandai Melayu akhirnya Melayu hilang.Dari pandai-pandai murid melayu, hanya 20% hingga 30% yg berjaya. Lihat di hospital lebih 80% terdiri dair kaum Cina. Oleh itu ramai dapat menolong kita bergembira dan berusaha lagi supaya tidak terbuang peluang ini.

    ReplyDelete
  25. bersambung....
    RAHSIA KERAJAAN, RAHSIA POLIS MAHUPUN TENTERA, KITA USAH RISAU, KERANA KITA ADA ORG DALAM. PEREMPUAN, JUDI, ARAK DAN DADAH SEMUA DAPAT MEMBANTU KITA… Adakah saudara Cina tidak bersemangat berganding bahu dgn saya? Saya yakin ini adalah benar. Orang Cina terkenal dengan sikap bersatu padu dan berkelompok dari dulu lagi.Marilah kita sama-sama berjuang di samping pemimpin Cina yg berkaliber. DAP akan menjadi kuat, jadi kita akan mewujudkan semua semangat datuk nenek kita terulung di Malaysia.Pemimpin-pemimpin hebat kita sedang berusaha mahu menawan negeri Melayu yang kuat. Ini adalah Johor. Bila yang paling kuat berjaya ditawan, negeri yang lain akan lagi senang. Kita pun sudah diberi bantuan Singapore.Kita dahulu yg pandai bersyarah di Melaka dahulu. Marilah kita memuji perjuangan Hang Li Poh dan laksamana Shing Ho Yang berjaya memikat dan membuktikan ada raja melayu dahulu yg senang diperdayakan dengan ramai orang Cina ke Melaka. Inilah perjuangan kita.Saya sangat berharap agar semua orang Cina menumpaskan hak orang Melayu kepada hak org Cina. Bangunlah bangsa Cina dengan apa sekalipun walaupun terpaksa melakukannya dalam paksaan.Kejayaan kita berasaskan kerjasama serta persefahaman bangsa Cina yang sememangnya cerdik pandai….Ke arah matlamat kita:….ADAKAH KITA HENDAK MELIHAT MALAYSIA MENJADI HAK ORANG CINA 10 TAHUN LAGI PERHATIAN. SECARA REALITI PERKARA INI MEMANG AKAN TERJADI JIKA KITA TIDAK BENDUNG DAN BERSATU....Org2 Melayu insaflah dgn catatan ini, drpd Hamba Allah yg cintakan agama, bangsa dan tanahair



    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!