PANAS BERAPI! PAS DAN PSM KOTA DAMANSARA BERGADUH! MESTI BACA

Laporan ini telah dibuat oleh blogger Mazidul Akmal Sidek, kena baca wahai rakyat Malaysia sekalian, Kota Damansara ni special sebab disinilah korang boleh nilaikan siapa Pakatan Ruyup yang sebenarnya.

Nak tahu apa yang telah berlaku? KLIK SINI

52 Responses to "PANAS BERAPI! PAS DAN PSM KOTA DAMANSARA BERGADUH! MESTI BACA"

  1. PANAS BERAPI! PAS DAN PSM KOTA DAMANSARA BERGADUH! MESTI BACA

    ----------------------------------------------
    Kan memang ini yng umno mahu kan.....maka bertepuk tangan lah anda semua dan diikuti hilai tawa oleh keling & cina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Clap, clap, clap...

      Delete
    2. gila raaaaacis punya statement..

      Delete
    3. Hahaha...umno gak yg salah...

      Delete
    4. Bendera gambar PENUMBUK tu sebab mereka suka bertumbuk ker papa? Pertanyaan dari anakku pelajar pre-school yang baru berumur 5.

      Selamat Mengundi Buat Warga Kota Damansara.

      Hak anda memilih. Pilihlah dengan BIJAK.

      Delete
    5. 9:34am.....tak suker ke mereka bercekau?
      Dan memang itu yg kau nak....

      Delete
    6. Hahaha...umno gak salah...ini salah umno

      Delete
    7. PSM guna PKR, PKR sekutu PAS.

      PAKATAN dah tak sepakat ker hanya kerana sebuah kerusi?

      Korang berkelahi laki bini...jiran sebelah pulak yang salah?

      Yang bercekau bertomoi korangkan??? Settlelah sendiri.

      Kalau mengaku Islam jangan tambah dosa pada hari Jumaat ni?

      Delete
    8. Motor kamu tak boleh start pon salah bn...hehe apala.

      Delete
    9. Tepuk lah tangan sama-sama.....

      Delete
    10. Ini kali pun tak yah lah ek... hidup BN!!

      Delete
    11. KO LER TEPOK TANGAN SORANG-SORANG. DARI TADI KO SORANG JER YANG MENYEWEL KAT SINI.

      TADI MACAI PAS DOK BERPANAS DITENGAH-TENGAH PERSIMPANGAN KELUAR KOTA DAMANSARA-SUNGAI BULUH-SHAH ALAM. DOK TERLAMBAI-LAMBAI SURUH ORANG HON...ANGAU APA?

      BEST OF ALL MASA AKU LALU TAKDE ORANG YANG HON...TAK KER HARU..KWANG KWANG KWANG.

      HIDUP BN DEMI PERPADUAN. BUKAN BERGOMOL HANYA KERANA KERUSI MEJA.

      Delete
    12. Dpd mrk bergaduh...baik aku bagi kerusi di rumah aku kat mrk....HALAL...SEDEKAH

      Delete
    13. Bhai azazil...jiwa lu dh takda ketenangan ke...jgn ikut perasaan...

      Delete
    14. Si haram jadah ne.Anuar berjubor dan stopa menantat dapat sedap pon salah BN.Kah3

      Delete
    15. Memang umno salaah bila yang bergaduh orang PKR..Anwar bust bodoh aja.sebab dia nak PM seat..

      Delete
  2. Jiwa jiwa yg tak tenang, dlm hati ada penyakit, bila tak diinsafi dan dirawat, bertambahlah penyakitnya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak jiwa tenang undilah BN terjamin air bersih di seluruh negara.....Air penting untuk kebersihan jiwa dan minda....

      Delete
  3. http://www.sarawakreport.org/2013/05/down-at-the-airport/




    Tu dia kroni kayaUMNO baculbabi telah melarikan wang dan diri masing2. Tinggal macai haprak macam kat blog ni saja yang akan berjumpa dangan kebangkitan rakyat 5mei. Pada 6 haribulan semua macai bacul ni hilang lah sebab cek dah tak masyukk, tunggu giliran masing2 masuk penjara

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kebangkitan ke kebungkusan??? Kami labih percaya laporan audit negara dari report hang tu......Airport San Francisco boleh tuko KLIA....VODONYA nak auta agak2la....

      Delete
    2. Yang bacul tu UMNO???

      Tapi yang babi tu gerenti lu.

      Wahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkahkah ...

      Delete
    3. Ini lagi ada ekor depan dan belakang bapaknya tidak azan ketia d lahirkan ibunya ""terlupa""" suapkan kurma dan madu dlm mulut tu sbb bahasa tunjokkan lakunya. Hehehe

      Delete
  4. Ooh yes i...m...kaming...oooh Undilah PAS...undilah PKR walaupun tergigil gigil nak memangkah.Tak jalan pun propaganda pemburuk burukan ko tu Salim,dah memang BN tak laku pun kat Selangor ini.Umno berak kapur jelah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hang sorang ka yg mengundi kat Selangor nih???

      Delete
    2. anon 7:34 ..insyaallah kami semua akn mengundi BN..kali ni kami nk ajaq pr yg kurang ajar....kami dah serik .....hidup BN..hnya bn yg dpat membela kami....

      Delete
    3. ya kami sekeluarga pada asalnya nak mengundi pakatan rakyat sbb nakkan perubahan tp bila kami lihat PKR, DAP & PAS ada 3 ideologi yg berbeza dan haluan yg berlainan ini boleh membahayakan Malaysia..nanpaknya kami terpaksa jugak undi BN kali ini..

      Delete
  5. Situasi kejatuhan BN sama macam kejatuhan diktator sadam di Iraq. Bila masa tiba dia harap tenteranya lawan tapi setelah lama menindas, mereka buang senjata dan serender. Begitulah akhirnya UMNO. Setelah lama memperbodohkan dan menindas melayu, datang 5 mei tiada melayu nak buat kerja bodoh UMNO mereka akan menyokong perubahan demi masadepan.Akhirnya larilah UMNo dan kroni masing2 masuk lubang tikus macam sadam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jgn confident sangat, keputusan bukan ditgn anda sorang.....ramai lg rakyat M'sia yg mengundi.....yg pasti Nou yg dah msuk lubang taik......lama dah....

      Delete
    2. rakyat bangla dan indon yang diterbang kan ke selangor untuk mengundi dan menipu rakyat

      Delete
    3. anon 7:54....umno menindas org2 melayu? hahahahaha bodohnya kau selama ni kau hidup susah ditindas umno ker? kroni2 umno masuk lubang tikus? jgn mimpi lah...cakap tu kena guna otak la sikit...siapa yg kroni ha? dap anak beranak ker....pas dgn anak2 menantu ka...pkr dgn anak menantu bini ka yg kroni..ckap hg lawak betoi la...ckap dgn org bodo otak mcm hg bole la...

      Delete
    4. Bhai 07.54....slps 05 may,melayu melompat melolong waktu mnjatuhkn kepimpinan umno demi memenuhi kehendak seorg manusia yg bercita2 besar...dan selepas 05/may/2013...sekali lg melayu2 yg hebat2 sblm ni hnya mmpu mnjerit dlm hati...apa bila lihat yg berubah ialah tidak ada lg islam dlm perlembagaan...

      Melayu hnya satu bangsa yg tak bawa apa erti dlm perlembagaan...SAR ditutup, azan hnya blh gunakn speaker cuma pada wktu solat jumaat...golongan LGBT,kahwin campur tnpa perlu tukar agama,murtad tidak mnjadi kesalahan...parti pmbngkang seperti umno menerima nasib sama sprti parti pmbngkang di singapork...

      Pada 05 may 2018...rakyat malaysia terus meratap dan meratap...apabila demokrasi yg dikawal oleh amerika dgn bantuan singapork sbgi proxy yagudi...dan rkyt hnya saksikn anwar mnjadi sikitol yg tdk peduli kpd rakyat...waktu itu seorg rakyat teringat tntng saddam hussein,di mana rakyat iraq yg mnyokong AS mnyesal kerana kehidupan mereka lbh teruk dan tersiksa slps kejatuhan saddam...AKU KAH YG BERSALAH...ATAU SADDAM...

      Delete
    5. Tak usah ckp pasal sadam la. Kau tggl d negara ni hidup kamu merempat sgt? Sama dgn mereka yg tggl d palestin? Rumah kamu berlobang2 kena bom dari mana datangnya d msia ni? Tidak bekerja atau susah mencari kerja? Itu semua salah sendiri jgn salahkan org bangla ka indon ka myamar ka. Sedih betul tengok akan manusia jenis begini d malaysia tnh bertuah nih.

      Delete
    6. Kenderaan PR buat hebahan suruh penduduk datang ke ceramah Tan Sri Khalid yang akan memberi amanat di dewan Bkt Tinggi 2 bkt tinggi klang pada jam 3 ptg 1/5/13.. 5 buah bas kilang bawa warga asimg dari vietnam datang ( dapat bungkusan makanan sebagai sokongan) ...warga bkt tinggi lansung x datang...sian PR...Orang selangor dah x makan janji PR lagi...

      Delete
  6. jom mari kita pangkah bulan ,naik roket masuk sorga...kunci sorga nik aziz pegang maa....piii lah..hamPAS

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya.....wali tanah maa...

      Delete
  7. Assalamualaikum..menindas..???! !!!!..fhm kew x menindas ni..???!!!! xfhm kew wat xfhm..cer tgk bewita kt tv camner mynmar palestine n sewaktu dgn nyer..aman kew muslim kt sana..sampah pn ader guna dr korang yg duk mlalak kta kna tindas ..bodoh stupid mega..kna tindas pandei lak gna it..ceitttt...mangkuk tndas pn brguna..

    ReplyDelete
  8. Komen ustaz zamri yang biasa mgendalikan urusan haji terhadap sumpah laknat saiful...

    Saiful Bukhari anak Azlan Lazim bersumpah laknat di Multazam Ustaz! Habislah kita ..... Kata seorang sahabat.

    Bro relaks laaa.. Itu super-imposed la bro. Kenapa? Tubuh si Saiful langsung tak bergoyang ketika sumpah-sumpahnya itu dibaca. Mustahil dalam suasana sekarang kita boleh berdiri tegak seperti si Saiful ni di sisi Kaabah apalagi di sisi Multazam.

    Seterusnya dia juga tersalah langkah imposed gambar di depan Hijr Ismail kerana tiba-tiba timbul gambar Maqam Ibrahim di sebelah belakang dari kiri bahu si Saiful. Kalau betul dia berdiri di hadapan Multazam sepatutnya Maqam Ibrahim berada di sebelah kanan bahu Si Saiful dan kamera pula di sebelah kiri bahu dia. perhatikan betul-betul Maqam Ibrahim pula bergerak. Mengesahkan lagi gambar super imposed. Wallahualam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. video superimpose? ustaz pun dh jadi pakar video? org yg keje dlm bidang perfileman pun tak brani nak bagi komen camtu... wahkakakaka..... ptg nanti aku sambung gelak ok, wahkakakaka.....

      Delete
    2. Bhai...baguslh bhai,klu lu boleh mnjadi pakar kpd bidang filem dan video...semoga apa yg lu pakar Allah tidak tarik balik..
      Pada aku,mudah jew bhai....ada ke takda ke video ini,tak penting beb...sumpahan pertsma di masjid dah cukup bhai...jika saifol menipu,bukan aku yg menentukan, tapi Allah lbh mngetahui...

      Delete
    3. Juragan kau ni memang lembu otak tak boleh pakai,sisaiful tu dulu masa uotown kat damansara utama ni dah banyak orang pakai buntut dia terutama bai macam kamu cuba kamu tanya dia siapa brother king apa jawab dia

      Delete
    4. anon 10:10 klau hg kata saiful tu ada org pakai buntut dia....anuwar cmna pulak..xkira buntut sapa pun dia sapu..china doll pun dia sapu...hg pun sma mcm anuwar gak kot jenis suka sapu bontot...

      Delete
    5. Anon 10:10 AM ...

      Kalau lu dah tak ada hujjah baik diam. Sendiri tak cerdik kata orang lain lembu. Lu sendiri bodoh, bangang, bahalul, biol, bengong, benak dsbnya macam red babi army kata orang lembu.

      Bodoh la lu.

      Delete
    6. Bhai 10.10 lu katalh apa yg lu mahu..bodoh atau whatever sbb aku tidak mnjadi bodoh kerana org,yg pnting aku mnjadi aku krn Allah....lu mcm mmng bergaul dgn mat2 gay klu tngk statement lu yg tahu tntng kegiatan gay di uptown...jadi adakh aku lbh percaya dgn ckp gay atau ckp org yg bertaubat dan bersumpah dihadapan Allah

      Delete
    7. Pernah ke tnh suci tak 8.26am ? Dan mgapa mesti saiful ni nak menipu sesudah dia lakukan sumpah laknat sebelum ini. Ustaz tolol kau tu yg menipu. Mati besok klr nanah kerana konon ustaz tapi beri berita seperti munafiq. The worst is you believe him because you are a no brainer.

      Delete
    8. Yang mengutuk kebenaran...biarlah Bala ganti tempatnya...

      Delete
    9. Tapi sumpah dia tak tipu sbb dia tshu akibatnya..anwar ada buat ke..buat kat bilik dia pun cukupla..sedangkan dia pemimpin dan sepatutnya dia kena buat utk hilangkan tohmah..dan bukannya susahpun..benda tu simple je..fikir2kan...

      Delete
  9. Guna boxing ring. Buat di Ckow Kit Road. Dapat semua tonton. He He. Nak kuasa lah tu.

    ReplyDelete
  10. Takde isu yang signifikan sangat pun tentang Dr Nasir di K.Damansara.Sesaje je Umno nak buat konar baring spin yang murahan dan tak menjadi,Kalau takat hal hal remeh temeh itu semua biasakler,pemimpin Umno kat Selangor ni dulu lg lah terlibat dgn rasuah dan salahguna kuasa itu sebab dulu BN tumbang.

    ReplyDelete
  11. Calon dah nak bertanding...biarkanlah....
    Yang kita penyokong satu kapal nak bertinju buat apa!!?!!!
    Susah2...tonggeng..biar aku suntut korang.....

    ReplyDelete
  12. Nilah dia politaik orang2 Malaysia. Politaik EMO. Jangan nanti kalu orang luar mengata kita tak bertamadun kita marah.

    Cuma Rooney dengan Obama saja boleh berdebat secara aman...kat sini now waylah.

    Ingat walau apapun terjadi lepas 5 Mei nanti INSYAALLAH masih ada umur dan hari yang kita kena lalui, anak2 kene pergi sekolah dan kita kene pergi kerja.





    ReplyDelete
  13. ridzuan ismail tu tolol...semua orang dia cakap kafir.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untuk keamanan undilah BN!

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!