PANAS BERAPI! HIMPUNAN KONGSI GELAP MODEN DI IPOH?

Hasut dan terus hasut, nampaknya memang betul la kongi gelap moden sudah mula terbit kan? Yalah depa kan semua pakai baju gelap? DAP terus hasut pihak polis diam je? Hmmmm

34 Responses to "PANAS BERAPI! HIMPUNAN KONGSI GELAP MODEN DI IPOH?"

  1. Ya Allah, berilah keamanan kpd bumi tercintaku ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ISA Please!!! ISA...ISA...ISA......1000000x!!!

      Delete
    2. web Kisah Cinta yang menyayat hati untuk dibaca oleh insan yang mencintai.. >>>>>> KisahCintaSemalam.com <<<<

      Delete
  2. AJOR DEME DENGAN BCL DAN ABC..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong 100%.......bermulalah dgn diri & keluarga kita.
      untuk kita kita saja.
      Semoga misi ABG & BCL berjaya memberi pengajaran kepada bangsa yg tak sedarkan diri.

      Delete
  3. seriously Lim Kit Siang ...
    orang dah muak dengan kau lah ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mereka ini mencari alasan untuk mengadakan tunjuk perasaan besar-besaran jika pemimpin pemimpin mereka ditahan pihak polis.Umpama mereka mengail didalam air yang keroh. Kita jangan tertipu dengan umpan mereka.Kita perlu menunjuk ketenangan dan beristikhomah dan tengok saja gelagat mereka.InsyaAllah rakyat akan dapat melihat agenda jahat mereka dan kebenaran akan teserlah.

      Delete
  4. Chor,
    Ngape pengundi cina nafi pulak deme ndak tumbangkan kerajaan bn pimpinan melayu? Angka2 pru13 jeleh nunjuk deme tolak mentah2 pendekatan persahabatan oleh pm najib sampei ramei org melayu mula terasa cuak. bila deme udah cuba tumporkan bn tapi gagal deme kena le tanggung akibatnye. Pasei itu mukoi ulor pastikan mati klu idak dia ngokak kita balik!

    Yop Kide

    ReplyDelete
  5. kita semua tak suka pemimpin terima rasuah. PR kalau berkuasa pun entah2 rasuah lebih teruk. mmg susah nk buang rasuah ni. Kalo PR berkuasa dah la dia org pun rasuah...kita Melayu jd hamba ditanah sendiri. renungkan.lah....

    ReplyDelete
  6. Dizaman Tun Mahathir...mereka nie 24jam akan dihumban kedalam ISA Kemunting....harap DSNajib dan Menteri KDN baru bertindak !!! Melayu bersama UMNO/BN...

    ReplyDelete
  7. PDRM tido lagi???

    ReplyDelete
  8. Rasuah ini Nabi Solallahu alaihi wassalam bersabda ia adalah MASALAH UMAT.. UMAT tu maksudnya semua manusia di akhir zaman.. bukan masalah UMNO BN sjh.. jgn angkuh sombong belagak lah wahai PR seolah2 kamu telah yakin BEBAS RASUAH. Kamu belum di uji memegang kunci harta negara.. UMNO BN telah 55 tahun lebih, rekodnya tidak seburuk mana..tp kamu yg ftnah dn burukkan.. pasti kamu akan diuji dgn RASUAH yg hebat krn tudh2 kamu pd org lain melampaui batas-wahai Pakatan Haram yg DILAKNAT ALLAH!

    ReplyDelete
  9. ISA perlu di hidupkan kembali

    ReplyDelete
  10. Puak-puak ABU yang diasaskan oleh orang Melayu sokong mereka.

    ReplyDelete
    Replies
    1. apa sudah jadi ini lah padahnya macai-macai melayu yang sokong sanggat dngan cina fikirkanlah negara ku apa akan berlaku jika keadaan berterusan sebegini gologan hitam membuat kekecohan..

      Delete
    2. Abu itu diketuai oleh melayu celup Harris Ibrahim yang sebenarnya keturunan sri langka tetapi menyamar sebagai melayu.

      Google nama sebenar Harris tu.

      Delete
  11. hahahahaha......korang menyalak mcm anjing kat dalam ni, kaum cina tetap menanglah. Dorang tetap menguasai ekonomi negara ni.

    ReplyDelete
  12. layarilah laman portal web berita terkini DAN PERCUMA www.freemalaysiakini2.com

    ReplyDelete
  13. Tuduh kita rasis konon, padahal diorang lagi rasis. Kalau kita rasis, takde la sekolah cina, sistem pendidikan cina, siaran cina di tv, bisnes dah confirm la depa pegang. Apa yang tak cukup? Ooo, nak rampas kuasa politik pula?

    Orang Melayu hanya ada kuasa politik, kuasa memerintah. Cina sudah ada kesemuanya kecuali tiada kuasa politik sepenuhnya dalam kabinet.

    Mari teruskan perjuangan sedia ada. Jangan bagi depa pijak kita. Jangan nanti Melayu jadi minoriti, nanti kita tertindas. Ambil pengajaran apa yang berlaku Melayu di Singapura.

    ABC, BBC, BCL

    ReplyDelete
  14. Mana pergi babi-babi ABU tu?
    Dasr pengikut ajaran sesat, pergi jilat buntut si baju hitam ni semua!

    ReplyDelete
  15. Mmg betoi peribahasa kita menyebut, bagi betis nak peha.....sekang nih semua sebab gilakan kuasa mutlak yg bole jadi huru hara nih...padahal dah kalah tuh udahle... nih aysik nak berpolitik memanjang ..round the clock, ate bilanya nak berkhidmat..ishkkkk penatle dgn gelagat dia nih peh tuh yg seko lagi tuh, punyalah teirngin nak jadi PM..aduyai....

    ReplyDelete
  16. Cina ni memang biadap muka puki mak lim anak beranak memang keturunan babi yang spisis dengan syaiton mengapa KDN tidak mengambil tindakan terhadap bapa dari segala syaiton ini.

    ReplyDelete
  17. Pru 14 tak adil.ramai org tak mengundi terutama melayu.2 juta melayu tak daftar undi.apa hak mereka.popular vote not a true popular vote after all

    ReplyDelete
  18. SUSAH KALAU ADA KAUM YANG TIDAK PUAS HATI PADA KERAJAAN. APA LAGI YANG MEREKA INGIKAN TAK CUKUP KE APA YANG ADA PADA MEREKA SELAMA INI NAK KATA KAYA DAH KAYA APA LAGI YANG DIA ORANG NAK LAGI KALAU TAK PUAS HATI DENGAN UNDANG-UNDANG MALAYSIA BERAMBUSLAH KENEGERI CINA TENGGOK APA YANG MEREKA BOLEH BUAT DI SANA ...

    ReplyDelete
  19. Haram jadah cina komunis ni. Berani hina bangsa aku!!!! Jom umat islam mulai hr ni kita bersatu padu untuk menentang cina haram jadah ni supaya negara kta x tergadai.!!! Betapa susahnya atok nenek kta dlu sblm merdeka, jgnlah perkara ni terjadi kt ank cucu kita plk!! Allahuakhbar!!!!!

    ReplyDelete
  20. Sebenarnya syaitan yang dikenali dari dulu dan sekarang adalah beliau sendiri. Bapak syaitan yang memecahbelah kaum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul, bapak setan laknatullah terkutuk yg direjam, lepas direjam bertukar pula jadi babi tua reput(bapa iblis)yg dipanggang/dibakar oleh Roh api neraka...Khaaak tuiii!!!

      Delete
  21. kenapa babi ni marahkan najib?.. apa dosa najib pada babi sekor ni.. ini penghinaan yang sangat melampau.. sangat provoke, sangat rasis.. kalau ini tak dibendung sgt berbahaya.. polis tolong bertindak demi keamanan dan ketenteraman negara ini.. terimalah hakikat anda adalah syaitan yang memecahbelahkan masyarakat malaysia.. orang cina tolong ajar LKS kerana telah menipu masyarakat cina pada pru13 lepas..

    ReplyDelete
  22. Pukul 7.00 petang dah isytihar Pakatan Haramjadah menang.

    Bila kalah ...

    Kata PR patut menang sebab dapat lebih undi popularlah.

    Pengundi hantulah.

    Blackoutlah.

    Undi pos tak calit jarilah

    dan bermacam-macam lagi fitnah.

    Kimakla lu Pakatan Haramjadah

    Kalau pilihanraya tak bersih lu punya Lim Guan Eng angkat sumpah jadi KM Pulau Pinang apa hal. Lu punya MB Kelantan angkat sumpah apa hal, Lu punya PKR berebut2 mahu angkat sumpah sebagai MB Selangor apahal.

    Jangan angkat sumpahlah. Kimaklah lu orang semua.

    ReplyDelete
  23. Kerismudin tdor lena wei.....

    ReplyDelete
  24. Tarik baluk peruntukn untuk sekolh cina dan go for satu jenis sekolah saja iaitu sekolah kebangsaan

    ReplyDelete
  25. Hapuskan kongsi gelap di malaysia mereka ni majority cina dan source of income kepada dap

    ReplyDelete
  26. Pandangan saya, dalam keadaan ini beberapa perubahan/transformasi besar harus dilakukan UMNO segera. Antara yg utama:
    1) Anjakan paksi perjuangan UMNO drpd Melayu kepada Islam, tanpa meminggirkan Melayu sebagai bangsa teras Islam di negara ini. Harus bermula dengan penubuhan Majlis Syura UMNO yang memandu perjalanan parti. Perjuangan mempertahankan Islam dan Perlembagaan diperteguhkan pada peringkat ini
    2) Pembukaan keahlian penuh UMNO kepada Cina Muslim, India Muslim, dan Bumiputera Muslim lain seperti Siam, Orang Asli, serta suku2 di Sabah & Sarawak, berbanding sekadar ahli bergabung kini. Sayap khusus untuk setiap kelompok ini diwujudkan demi memperjuangkan hak masing-masing. Parti-parti Bumiputera di Sabah & Sarawak dijemput bergabung dalam satu Gagasan Mega ini
    3) UMNO harus menjuarai isu hudud dan negara Islam, berbanding PAS yang semakin tenggelam. Pelaksanaan secara hemah dan tertib amat penting, mengambil kira kewujudan masyarakat non-Muslim. Ini juga mendekatkan penyatuan UMNO-PAS.
    4) Berdasarkan perubahan 1, 2 dan 3 di atas, Cadangan penukaran nama asal UMNO kepada United Muslim & Native Organisation/ Pertubuhan Muslim & Bumiputera Bersatu
    5) Imbangan perubahan kepada parti komponen BN yang lain. Dengan UMNO kekal sebagai teras, parti lain harus berusaha kuat memahamkan kaum diwakili masing-masing supaya menerima realiti dan kemahuan masyarakat majoriti tanpa hak minoriti ini diambil
    6) Setelah pihak minoriti akur, usaha dakwah kepada mereka harus digiatkan dan mereka diajak menyertai pihak majoriti dengan menerima Islam. Penyusunan ekonomi dan lain-lain sesama masyarakat Islam adalah lebih mudah.
    7) Pergi lebih jauh dr itu, keadaan ini akan menjadi teras kekuatan baru di peringkat global yg memungkinkan keupayaan kita utk memecahkan penguasaan negara2 maju dengan adunan harmoni masyarakat berbilang kaum ini
    Persoalannya beranikah UMNO melakukan perubahan ini?

    ReplyDelete
  27. Org2 cina telah tunjukn belangnya pmimpin2 mlyu dn org2 mlyu bila lg..??

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!