PANAS! APAKAH WARGA PUTRAJAYA MAHU DIRI MEREKA DITIPU HUSAM SEPERTIMANA DIA MENIPU RAKYAT KELANTAN?

Projek projek mega idea bodoh Husam sampai sekarang tak terbina. Semuanya batu asas saja.. So untuk kuburkan Husam di Putrajaya nanti, elok kita hadiahkan batu nisan kepada dia sebagai simbolik kejayaan Husam selama ini yang suka bina batu asas.

Dibawah ni adalah antara projek projek angan angan mat jenin ni buat di Kelantan dimana satu pun tak siap.. modal Pas untuk tiru rakyat Kelantan cukup mudah. Berangan nak bina projek projek mega yang nampak Gah boleh menandingi projek mega di Macau..Tapi macam biasalah, berangan saja lebih.. Buat tak pernah pun..

Bayangkan projek jambatan PalekBang ke Kg Cina dari tahun 1996 hingga tahun 2013 masih utuh dengan batu asasnya. Batu asas, berdiri tanpa sebarang pembangunan dijalankan dan batu asas tu sekarang ni akan bertukar menjadi batu nesan kepada parti Pas buat selama lamanya di Kelantan..Kalau tak caya tengok gambar gambar dibawah ni..


P/S Tercemar sejarah perkihdmatan awam yang cemerlang dan gemilang jika memilih 'failure and liar' macam Husam.

House PK: Ini aku petik dari The Unspinners. Wahai warga Putrajaya, mahukan kamu kena tipu dengan conman bernama Husam Muka Pecah Tanah ni?

144 Responses to "PANAS! APAKAH WARGA PUTRAJAYA MAHU DIRI MEREKA DITIPU HUSAM SEPERTIMANA DIA MENIPU RAKYAT KELANTAN?"

  1. Setelah 7 bilion wang rakyat dilarikan ke cayman islands, datang 6 mei UMNO baculbabi akan lari ke kazakstan sperti penjenayah diburu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengikut PR dah mula menyasau.

      NI KALI TIDAK, LAIN KALI PUN TIDAK.

      Delete
    2. Bukan orang UMNO saja yang tentang korang lah dalam PRU 13 ni!. Tulah tak sedar2 pemikiran dah ketinggalan zaman akibat terlalu taksub dengan pemimpin korang yang sentiasa meracuni minda korang. Kali ini aku tak nak buang masa, aku akan pangkah BN! cukup2.

      Delete
    3. sudah la BN kami dah tak percaya orang macam korang..korang ni ibarat cerita sigembala kaming yang suka menipu....tapi kami dah tak percaya....hu hu hu

      Delete
    4. Bhai...yg kambing tu puak lu ke...

      Delete
    5. Dan sigembala...tu husam musa alpenipu...

      Delete
    6. hu hu..emo nampak..dah terkena la tu..kah kah kah..kesin orang BN

      Delete
    7. Terkeliat lidah orang biasa menipu last, last terkata pual sendiri...

      Delete
    8. Hahaha...yg emo tu lu...trsalah ayat dibawah tajuk husam yg menipu...lu bukak pula kisah sigembala kambing lu...

      Delete
    9. Anon 12.51 p.m.

      Cantik ayat. Mak dengan pak lu ajar cakap macam ni ye? Atau lu memang dari keturunan babi DAPigs.

      Red beans bastard.

      Delete
    10. susah cakapngan orang tue2 ni ye juragan....dok paham2

      Delete
    11. SI JAMNAPARI TU KAMBING HUSAM KAN??

      KALU ITU KAMBING DIA, MAKNANYA HUSAM LAH GEMBALA NYE..

      LINE13 KO NI DAH SEMEWEL..BELUM PRU DAH ADA SIMPTOM..BAHAYA WOO.

      Delete
    12. alah setakat kaki putar belit BN ni ape la sangat..ini kan perkara yang biasa dalam tamadun BN..hi hi hi..kite akan terus ke putrajaya...korang masih berbahas isu isu yang pemimpin korang canangkan..orang Bn kena tipu ngan Pemimpin nya sendiri...kesian

      Delete
    13. Bhai line lu nk g putrajaya takda sapa nk halang...cuma pastikn ada permit utk bas rombongan...lps tu dptkn tourist guide yg bagus,utk lu lihat wajah malaysia yg aman dan indah...berapa bas lu nk bawa org kg utk lawatan kali ini..."rombongan cik kiah bersama org kg line"...

      Delete
    14. hu hu hu..yang pakai bas tu orang BN jer...ops semua orang tau tu bhai..hang ni buat lawak sungguh la...nak tembak tapi tak kena...bukan dapat bas siap dapat duit lagi...RM40 tu biasa dah..paling2 RM25....aku tau la dulu aku pun orang BN ...tak yah kelentong...memang dapat la

      Delete
    15. Line 13 . . .

      Semalam puak2 lu berarak dari POJ ke Masjid Putrajaya. Berlatih untuk demo kalah pada 5 Mei kot?

      Delete
    16. Hahaha...aku dulu org pas..ada aku kesah

      Delete
    17. Line 13 . . .

      Lu bagi ke tak . . . gua tetap undi BN. Itu janji gua pada diri sendiri. Janji ditepati.

      Delete
    18. Line 13 nampak sangat dok jual minyak, aku yang semakin sibuk kempen, join ceramah, join majlis ramah mesra bersama calon, tolong ikt pasang bendera, hari mggu konvoi bersama team gelombang biru tak penah dapat satu sen pun, apatah lg 40 atau 25, ckap agak agak la, team aku pn x dapat, tapi kitaoqg x kesah, asal BN menang dah syukur.

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    19. Kepada semua2 bhai...aku tak prnh jd ahli pas....hmpir tu adalh zaman pak lh..

      Delete
    20. ape ni juragan...relaks beb...semalam bersama penjawat awam di putrajaya...bukan berarak kat masjid anon 2:41 tapi kami di belakang istana kehakiman..tak pernah sampai sini ke...jom la turun nanti ambo bawa pusing2 putrajaya .cuma kena tempias ramai hingga ke masjid..ramai kan...ustaz azhar idrus kelmarin dulu, penuh jugak, dengan Tuan Guru Nik Aziz penuh la..alhamdulillah...syukur...ku nan kena belajar rendah diri pasti disambut baik oleh warga putrajaya..

      Delete
    21. bohong la nana..ambo ni kawan baik dengan orang2 BN ni..ade tanya adik yang pasang bendera BN ni..depa cakap RM70 sehari..ade yang tempat lain siang harga lain malam harga lain..ikut bos tak tau la hang nana..yang aku tanya kat tempat dato JJ..rase orang BN kenal JJ tu kawasan mane...To nana I ni bukan main cakap punyer orang ooo...

      Delete
    22. Line 13 yang datang tu semua yang akan mengundi di putrajaya ka?? Atau pun yang datang sekadar nak dengar lawak uai ja kot, cuba kalau husam bt progrm, rasa ada ka org nak trun, he he tak sehebat najib, bru turun bling hampir 30 ribu rakyat sambut, tak pyah hantar pengundi luar, rakyat kedah ja, yang ni ko kena pecaya sb aku turun sana..

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    23. Bhai line lu cam terkesima sngt dgn putrajaya...hahaha camana lh agaknya puak lu yg kt kelantan tu yg zuhud kehidupan mereka disana...bhai pastikn puak lu tak berenang kt tasik tu...suruh dia org naik cruise ya...selamat melancung pada lu dan sekelian rombongan...

      Delete
    24. Kandang kambing jamnapari akan dipecah tanah di putrajaya malam ini, jemput hadir beramai ramai untk memacak batu, termasuk batu nisan husam..keh keh keh

      Husam jamnapari pecah tanah

      Delete
    25. Line 13,kat tempat aku pun orang pas pasang bendera pun dapat duit, siap d jamu mkn lagi, kat area aku pun tmpat hot jugak, kalau ckp ko pun tahu, berkonvoi kemarin pun team pr dapat duit minyak..apa lg aku pun bkn jenis ckap pusing pusing tuding jari je!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    26. to all..saya bukan dari kelantan..mungkin statement ini buat anda lagi terkesima..hu hu hu..kat pahang nana Najib ada berucap nama tempat tu CHINI..pernah dengar kisah tasik chini?kat situ la..ada satu felda tu ada 10 kawasan..setiap kawasan tu dihantar 2 bas ..10x2=20 bas dari felda tersebut..katakan 40setiap bas...40x20=? ..jarak felda tersebut dengan Chini adalah 1 jam 30minit..setiap seorang dapat rm 35..huhu ini fakta...cube kira itu baru 1 felda..tak perlu diberi tahu nama felda tersebut...pahang kan besar..cari la sendiri...ni tak der kat harakah daily..ini lah yang dikatakan bercakap atas pengalaman

      Delete
    27. Mana bukti fakta ko line 13,stakat tls ada ka orang pecaya??ko ada dalam bas tu ka?? Atau ko dapat 35 rggt tu, untungnya???kah kah kah, johan kata ini semua poyo!!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    28. Bhai line ada kitaorg kesah klu lu pakistan jual karpet...betul ke line...husss bagus bn ni bg bas rombongan pastu bg duit poket lg... Terimakasih kpd ds najib kerana menepati rakyat didahui....klu camtu jom kita pakat2 undi jew bn...fuhhh untungnya org chini ya...

      Delete
    29. Jentera kempen pas edar sampul yg ada manifesto pas dan wang rm250.....
      Datang lagi sekali bsgi tahu tujuan wang itu digunakan...dan meminta penerima bersumpah dgn nama Allah mesti undi pas...
      Terkutuknyerr kerja....rasuah secara tertutup....

      Yg pelik..ada yg dpt rm300....yg diberi rm250...kurang 50....Zuhudnyer menyapu rm50....hish3

      Delete
    30. Bab bab duit ni kopiah ble tercabut, jubah ble terlondeh, yang lebih pelik lagi kenapa bila ada ceramah pas, ada ja tin derma, untuk apa derma tu?? Tak paham la, kutipan sesaje, tapi hasil entah ke mana??

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    31. duit untuk belanja parti, belanja operasi parti, itu duit orang ramai. PR x de duit, harap duit derma je lah. BN duit banyak dari kontrator dan rasuah2 lain.

      Delete
    32. Ingat...
      1 undi pas = 1 undi israel = 1 undi komunis

      Delete
    33. Sokong lah siapa saja yang anda mahu...
      Tapi jangan sokong maksiat dan mungkar yang mereka lakukan....

      Delete
    34. Aku Orang PAS.. aku tetap undi PAS.. "tak payah ingat komunis2 ni...ingat Allah je.. esok bangkit depan Allah, menjawab dengan Allah, dan aku nak bangkit dengan pemimpin2 aku...iaitu mereka yang sabar walaupun dihina dekat dunia ni"

      Delete
    35. ..bersama pemimpin2 yg sanggup bersekongkol dengan puak pluralisme,yg sama2 mendokong puak yg menghalakna LGBT, yg sama-sama bekerjasama dgn puak yg hina Islam dgn angkuh dan sombong..fikir2lah..

      Delete
    36. betul bangkit depan allah.. tapi bersubahat dengan parti yang sokong lgbt,pluralisme,keselamatan negara israel,peliwat.hah macam mana nak jawap tu bro?alah member aku ahli pas dia ckap pasang bendera dapat upah,baju,kalau konvoy dapat duit minyak dengan nasi bungkus.sama lah kan apa nak bising2....yang penting pakatan terang2 sokong benda yang meragu kan lagi pun ulama kelantan dan bagi lampu hijau...pangkah pakatan adalah haram..

      Delete
  2. Ubah, ubah & ubah lagi






    Dr Mohd Asri Zainul Abidin
    4:58PM Apr 25 2013





    Saya suka dengan perkataan ‘Umar bin ‘Abd al-‘Aziz kepada ‘setiausaha politiknya' Rajak bin Haiwah.

    Kata ‘Umar bin ‘Abdul ‘Aziz: "Wahai Rajak, sesungguhnya aku memiliki jiwa yang sentiasa berkeinginan. Setiap kali aku mencapai sesuatu, jiwaku inginkan sesuatu yang lebih dari itu. Wahai Rajak! Jiwaku inginkan sepupuku Fatimah binti Abdul Malik, lalu aku mengahwininya.

    "Kemudian jiwaku inginkan jawatan gabenor, lalu aku dilantik memegangnya. Kemudian jiwaku inginkan jawatan khalifah, alu aku mencapainya. Sekarang jiwaku inginkan syurga, aku harap aku dapat menjadi penghuninya." (lihat: Salah al-Khalidi, Al-Khittah al-Barraqah lizi al-Nafs al-Tauwaqah, 93-94, Damsyik: Dar al-Qalam).

    Manusia yang normal sentiasa berkehendak kepada perubahan. Berubah kepada yang lebih baik. Sekalipun kadang-kala dalam proses perubahan manusia terpaksa mengalami kesusahan.

    Persis seperti orang yang berpindah rumah dari yang kecil kepada yang lebih besar, selesa dan baik. Dalam proses pemindahan mungkin ada banyak kesusahan di peringkat awal.

    Mungkin terpaksa berjimat terlebih dahulu sebelum mampu membeli rumah baru yang besar. Terpaksa mengangkat barang-barang yang berat. Mungkin juga ada barang kesayangan yang terjatuh dan rosak.

    Terpaksa tinggalkan jiran-jiran lama yang disayangi. Terpaksa menyesuaikan diri dengan persekitaran baru dan pelbagai lagi.


    Namun jika dia tidak pindah, taraf hidupnya tidak berkembang. Anak-anak akan susah hidup dalam rumah yang sempit. Di tempat baru, dia menikmati kemudahan hidup yang lebih selesa dan persekitaran yang lebih nyaman.

    Esok lebih baik


    Manusia yang normal sentiasa cuba memastikan hari esok lebih baik dari hari ini. Mengubah persekitaran hidup ke arah yang lebih baik adalah tabiat manusia bertamadun. Hanya yang kita tidak ubah ialah prinsip-prinsip kebenaran yang merentasi masa dan tempat.

    Pun begitu, cara melaksanakan prinsip-prinsip kebenaran itu juga kadang-kadang berubah. Cara menegakkan keadilan dalam masyarakat berubah dari satu keadaan kepada keadaan yang lain.

    Pendekatan mencegah kezaliman juga berubah mengikut keadaan masa dan tempat. Namun tanggungjawab menegakkan keadilan dan mencegah kezaliman itu kekal sehingga kiamat.

    Manusia yang enggan berubah dan takut hendak berubah kerana satu risiko yang tidak pasti asas ialah manusia yang dungu.

    Seseorang yang takut hendak belajar ke peringkat tinggi kerana bimbang dianggap sombong adalah orang membodohkan dirinya.

    Lebih bodoh lagi, jika seseorang yang sanggup hidup dalam keadaan berpenyakit dan bimbang sembuh kerana takut jika terlalu sihat nanti dia akan makan nasi lebih banyak lalu kos hidup akan jadi lebih tinggi.

    Dia lupa bahawa kos ubat yang dia ambil setiap hari melebihi kos nasi yang mungkin dia tambah jika dia sihat. Demikian dalam politik.


    Pindah pada politik lebih matang

    Air yang bertakung akan rosak. Air yang mengalir lebih baik untuk digunakan. Air yang mengalir juga lebih indah bau dan bunyi iramanya. Air yang bertakung kadang-kala ada kegerunan pada bunyi senyapnya itu.

    Kuasa politik juga demikian. Jika ia terlalu berada dalam genggaman seseorang, banyak keburukannya. Ketamakan, salah guna, keegoan, kesombongan dan sebagainya akan berlaku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oleh itu pilihlah bn...kerana jika pilih pr keinginan rakyat tidak akan kesampaian...

      Delete
    2. Nak beli rumah pn kna tengok jugak, rumah saja elok tapi dikelilingi kandang babi buat apa. Akhirnya sendiri yg terseksa

      Delete
  3. Jika hal itu mula kelihatan pada seseorang atau sesuatu pentadbiran maka hendaklah kuasa itu dialirkan ke pihak lain agar dapat mengelakkan keadaan yang seperti itu. Di situ datangnya peranan pilihan raya dalam sistem demokrasi.

    Dalam konteks Malaysia, perkara ini terpakai untuk negeri-negeri yang dikuasai oleh BN ataupun Pakatan Rakyat. Kata syair ‘Arab yang disandarkan kepada al-Imam al-Syafii:

    "Seorang yang berakal dan beradab tidak akan kekal berehat di satu tempat. Tinggalkanlah tanah air dan mengembaralah.

    "Bermusafirlah, nescaya engkau dapati ganti orang yang engkau tinggalkan. Berletihanlah, kerana kelazatan hidup pada keletihan (untuk mendapat kebaikan). Aku melihat terhentinya air itu merosakkannya. Jika ia mengalir maka baik, jika ia tidak mengalir tidak baik."

    Hijrah dalam Islam mempunyai perlambangan yang tersendiri. Ia adalah perlambangan betapa perlunya kita berpindah kepada yang lebih baik. Negara kita tidak boleh berpolitik dengan tahap lama lagi.

    Kita perlukan politik masa depan yang lebih matang dan berkualiti. Kita tidak wajar membandingkan kehidupan kita dengan zaman Jepun makan ubi kayu. Mengapa kita tidak bandingkan kualiti integriti kepimpinan kita dengan negara Jepun?

    Media tidak wajar memperbodohkan akal rakyat dengan menemubual pakcik-pakcik kampung yang bercakap tentang zaman Jepun. Pemimpin sepatutnya berusaha mendidik rakyat maju ke hadapan, bukan melihat ke belakang.

    Ibn Hamdun dalam al-Tazkirah al-Hamduniyyah memetik kata-kata Plato: "Jangan kamu paksa anak-anak kamu dengan cara kamu kerana mereka diciptakan bukan untuk zaman kamu."

    Dalam kerangka politik, saya tidak menaruh penuh kepercayaan kepada BN ataupun Pakatan. Saya tidak beriman kepada parti-parti itu bahawa mereka akan memenuhi segala maksud kebaikan untuk sebuah negara yang bernama Malaysia ini.

    Saya rasa tabiat politik antara keduanya masih banyak yang sama. Walaupun masing-masing ada kebaikan dan keburukan yang tersendiri. Mungkin ada beberapa tokoh dalam parti-parti itu yang berkualiti tinggi, namun kedua gabungan politik itu masih banyak yang terikat dengan ‘order lama' politik.

    Lihat sahaja cara Dr Haron Din dan Karpal Singh membincangkan tentang isu hudud di waktu sepatutnya fokus rakyat kepada perkara-perkara yang lebih praktikal untuk masa ini.

    Lihat pula bagaimana BN mengendalikan media massa semasa pilihan raya ini. Namun, saya percaya satu perkara; perubahan, pengaliran kuasa, penggiliran, menghadkan tempoh kekuasaan, memberi peluang kepada tawaran-tawaran baru untuk rakyat adalah satu cara untuk mematangkan politik dan membawanya ke arah yang lebih baik.

    Saya percaya tukar, tukar dan tukar lagi sehingga kita dapat yang terbaik dapat membawa negara ke arah yang lebih matang dan baik.

    Kita hendaklah bersedia untuk menukar BN kepada Pakatan, ataupun Pakatan kepada BN ataupun membuang keduanya sekali pada masa depan dan memunculkan politik baru sehingga kita menemui yang terbaik.

    Apabila yang terbaik itu mula ‘merepek', kita akan tukar lagi. Kita tidak pentingkan nama parti, tetapi kualiti perkhidmatan yang mampu diberikan! Kita sanggup menukar jika perlu tanpa mengira BN ataupun Pakatan. Ubah, ubah dan ubah lagi sehingga yang baik diperoleh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 1.04 p.m.

      Macam ni je le . . .

      Yang Pakatan tukar ke BN dan yang BN kekalkan. Pasal apa? Pasal BN pada tahun 2008 walau pun kalah 5 negeri tetap tidak memberontak.

      Pakatan menang pun memberontak apatah lagi kalah.

      Lagi satu . . . Central Committee DAP haram, PKR penuh kontroversi, PAS sesama AJK bertelagah.

      Parti mana yang lebih berhemah? Jawabnya BN, jadi pilihlah BN. Pilihan yang tepat untuk rakyat.

      Delete
  4. anon 12.51... Kemudian Haji Hadi Awang akan jerit "bunuh orang UMNO, darah mereka Halal" mengulangi apa yang pernah dijeritnya tahun 1981. Kemudian Haji Hadi Awang akan mendabik dada, kami akan laksanakan Hukum Hudud atas mayat Karpal Singh. Akhirnya Hj Hadi akan peluk erat Anwar Ibrahim dan Lim Kit Siang. Di pingir tebing Aqidah, Ustaz Rujhan masih memberi ceramah dengan penuh semangat menyingkap helah politik dalam Islam dengan darah penuh dibadan. >>>>> http://www.youtube.com/watch?v=tjqGwRqDPp8

    ReplyDelete
  5. Sebelum hang bercakap guna otak IQ bertahap longkang elok hang pi cek dulu faktanya....jadi tak adalah hang jadi bodoh yang diajar. Wang RM 3 billion yang Anwar bawa lari keluar negara kenapa tak tanya? Ye lah sebab yang bawa lari duit adalah peminat kaki seks songsang yang hang idamkan batangnya menjolok lubang jubur hang kan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Keh..keh..keh.. 1 like dari aku..

      Delete
    2. rasa korang yang kena check fakta..kite tengok iq sape tahap long kang ye anon 1:05

      Delete
    3. Bhai line...mana faktanya...dlm harakah kah, dalam keadilan daily kah...atau dalam roket kah...kah kah kah

      Delete
    4. Ai juragan tua..ngat celik IT...mane ceruk mu duduk nih

      Delete
    5. Bro, kalau setakat fakta yang bukan dari sumber yang berwibawa ataupun siasatan yang terperinci dan diyakini melalui proses ataupun saluran yg sah.. lebih baik tinggalkan saja daripada ia merosakkan jiwa dan minda anda..fikir2kan..

      Delete
    6. Fakta pembangkang ni bila keluarje dari mulut Anwar dan Pok Nik semua betul....talak kincing punya...walaupun ada taik....tetap percaya.....yang bukti terpampang depan mata tu buat-buat tak caya pulak.....ialahkan hati dah dihitamkam oleh Allah. Susah nak kembali kepangkal jalan

      Delete
    7. masalahnyer taik tu tak kena kami..kena orang BN sendiri..hu hu hu...buat sensetif konon pasal ISLAM..tapi ISLAM pun korang tak tau..cakap banyak...itu lah yang kami tak nak anak cucu kami setakat pandai cakap tapi bila beramal ntah kemana...u all buat islam hanya dihujung mulut..itu sebab utama kita tarak suke sama pemimpin BN

      Delete
    8. Line 13 islam ko sampai tahap mana?? Ko beramal dan mengamal rukun islam tak?? Ada beza ka rukun islam yang orang BN Amal dngn rukun islam orang Pas amal, apa usaha ko untuk meletakkan islam ditempat paling tinggi, stakat melaung takbir tapi tak mengamalkan, tak berbuat apa yang menjadi kewajipan, sempurna ka islamnya?? Dari sudut mana ko menilai islam ko dengan islam org lain??

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    9. kami rakyat marhaen di negeri selangor yang telah diperintah pakatan telah terkena taik pakatan selama 5 tahun ni..tu baru 5 tahun kalau lama lagi..wallahua'lam...untuk Pakatan..cukupla sekali...tapi bukan utk kali ini...kali ini utk BN! Allahu Akbar1

      Delete
    10. Bhai line 13 nmpk sngt yg lu perlukn pas utk mnjadi org islam...aku diajar utk mngenali islam bukan ada pas sbgi salah satu rukun islam dan iman...aku diajar oleh ustaz2 disekolah dan diluar sekolah pun takda sebut utk mnjd islam kita prlukn pas...yg ada sirah nabi tnpa perlu belajar sirah pas atau umno....

      Delete
    11. ade ke i bilang pasal rukun nana? ni la orang BN buat statement campak kat PAS..PAS juga nak kena menjawab..adui

      Delete
    12. Line 13 lu tak bilang, tapi gua tanya, stakat mana islam lu sebab lu mempertikaikan keislaman orang lain, selagi kita berkiblatkan arah yang sama, lafaz syahadah yang sama, patuh kepada rukun islam y sama, kita tetap islam y satu, islam y dibawa oleh nabi muhammad swt, jangan kerana taksub dngan parti berlagak islam, lu merendahkan islam orang lain.

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    13. Pas bangga dgn hudud pas.....
      Aku bangga dgn hudud Allah....

      Delete
    14. Hahaha...bhai line control macho dgn nana...siap ckp 'i' 'i' ngan nana...klu ngan org lain main aku jew...gatalnya org pas ni...

      Delete
    15. Bhai aku ngn bang non jer ckap I I ni, bang non suka bhsa I u I u..he he..

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    16. doh bincang pasal "i" pun tak sudah abis ambik masa 6 bulan..abis bila nak cakap pasal "u"...pinjam lawak UAI ..hi hi hi kalau ader dengar ceramah dier la..

      Delete
    17. Dari dengar ceramah dia lebh baik dengar dan tengok program al hdayah, al kuliyah,layan astro oasis, layan kalau dah jodoh bersama ustaz khazm, lagi bermanfaat, ilmu y disampaikan telus, jelas tiada unsur sindiran!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    18. hi hi hi nana..smoga anda bertemu jalan kebenaran

      Delete
    19. Nana lu jgn sebut2 bab jodoh2 dpn org pas..diaorg ni klu bab jodoh smpi kampuchea pun snggup...seorng kawan jadi kadi seorg lg jd saksi...dlm bilk hotel jew nikah dah sah....baik2 nana line 13 nti tukar line 1+3....hahaha klu dh jodoh...

      Delete
    20. Line 13 bertemu kebenaran bersama uai?? He he ikt lu lah, dulu masa zaman sekolah, ustaz selalu pesan, jangan banyak ketawa bila sedang menuntut ilmu, nanti semua ilmu y kita dapat akan keluar dari minda, so faham faham la, aku dengar faham dan amal, line 13 ko aku tak kesah la, sebab ko mgkn hebat kot! Kot ja la!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    21. Aku x minat pon si uai ni..dia ni pelawok bertopeng agama..bkn ilmuwan pun..kalau tanya lebih2 pon bknnya dapat jwb..kalau bab ke arah kelucahan laku bini..rancaklah dia..baru2 ni bg farwa sonsang lagi..haram rakyat kelantan tumbsngkan kerjaan Islam kelantan..dia lupa kelantan dah tukar label negeri kebajikan..ha..ha..uai soghe lagi ulamok selipor tanah air...

      Delete
  6. kalau nk berubah, xperlu pindah rumah baru..kalau rumah lama sempit ataupun usang, kita boleh bina baru..tak semestinya berpindah randah..tak la jatuh/hilang barang berharga..hahaha..yang dia orang interview pakcik2 kat kampung tu adalah untuk berkongsi duka yang pernah mereka lalui dulu untuk dijadikan pedoman hidup ketika kini..dan jangan lah terlalu memandang ke depan..kalau bawa kereta pun kita mesti memandang belakang(kisah silam) melalui cermin(sejarah yang lepas) supaya kita sentiasa sedar situasi perjalan kita(masa hadapan)..marilah kita salahkan(pangkah) BN 5 mei ini. BN X

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...aku setuju dgn hujah lu...sbb dlm kehidupan hari ini,kita perlu melihat semalam...sbb jika lupakn semalam maka kita tidak akan tahu yg hari ini lbh baik dari semalam...atau kita mensia2kn peluang yg telah Allah berikn...

      Kita juga mesti melihat pada tahun2 yg berlalu,agar kita tahu perubahan apa yg telah kita lakukn dlm tempoh yg pnjng telah Allah berikan kpd umatnya...dan jika lupakan tntng sejarah yg lepas sama seperti kita tidak siapa kita sebelum ini..

      Berhijrah tidak bermakna kita perlu ubah segalanya...jika kita telah berada di landasan yg benar kenapa perlu kita mncari sesuatu yg tak pasti...Allah telah memberi kita akal dan pancaindera utk kita melihat dan berfikir...mndngar dan berfikir...berfikir dan bercakap...

      Gunakan akal dan pancaindera utk rasa dan merasa...dimana kita dan kemana kita selepas itu...yg harus berubah jika hmpir 20 tahun lebih,tidak ada perubahan...adakh indon lbh baik slps berkali2 berubah...thailand lbh baik wlu pun berubah...kelantan lbh baik wlupun dah 20 tahun lebih TIDAK BERUBAH...

      Bhai...apa jd pada kuasa islam yg ditakuti oleh yahudi laknat...iraq mnjadi sejarah...libya...musnah nya antara kuasa islam di tanah arab...mesir dan syria,hari ini tidak lebih baik dari semalam wlupun rakyat nya UBAH....

      Delete
    2. pada aku, ubah kepada yg baru, supaya ego dan kerakusan pemimpin dapat di had kan.


      Lihat pula bagaimana BN mengendalikan media massa semasa pilihan raya ini. Namun, saya percaya satu perkara; perubahan, pengaliran kuasa, penggiliran, menghadkan tempoh kekuasaan, memberi peluang kepada tawaran-tawaran baru untuk rakyat adalah satu cara untuk mematangkan politik dan membawanya ke arah yang lebih baik.

      Delete
    3. Bhai 02.25...aku setuju dgn apa yg lu ckp jika yg baru itu lebih baik(x perlu jauh lbh baik)...ttp jika peluang yg dah diberi tidak langsung menunjuk kreditbiliti utk jd yg terbaik utk dibuat pilihan...adakh kita mesti ambil risiko juga...

      bhai tak usah tunjuk penang atau selangor sbb negeri ini mmng maju sblm berubah...tp boleh lu tunjuk perbahan kpd kedah...kpd kelantan yg telah berubah lama dah...

      Bhai...dlm kehidupan didunia dan mncari bekalan diakhirat...Allah tak pernah halang utk kita maju dan kaya...ttp cukupkh hnya retorik dan kata2 yg cuma hebat diatas manisfesto ttp tidak nmpk utk mnzahirkn apa yg dijanjikan...JANJI DI TEPATI...

      Delete
    4. barubah untuk keadilan juga, macan kes bagaimana BN mengendalikan media massa semasa pilihan raya ini. benar2 tidak adil ibarat membelasah orang yg diikat kaki & tangan

      Delete
    5. Bro, berubah tu jgn dilihat dalam satu dimensi saja..maksudnya tidak semestinya berubah dari satu tempat ke satu tempat yang lain itu adalah lebih baik..walaupun kita di tempat yang sama tetapi jika kita melakukan perubahan-perubahan tertentu ke arah yang lebih baik..maka ia akan menjadi lebih baik..kenapa perlu berubah ke tempat lain jika telah diketahui tempat yg kita tuju itu lebih merbahaya dari tempat yg sedang kita diami..contoh yg jelas telah diberikan oleh saudara Juragan kita..fikir2kan..

      Delete
    6. Anon 2:25,komen ko memang tepat untk negeri kelantan yang sampai sekarang takda perubahan, seharusnya kelantan harus diubah untk lebih maju dan membangun bersama bn, tak pecaya try ubah..

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    7. adakah anda pernah pergi ke kelantan? adakah anda juga pernah sampai ke terengganu?ada nampak perbezaannya tak?Negeri kelantan jauh lebih maju danri terengganu....alamak cik nana..hang ni dah hanyut dipkul gelombang nih

      Delete
    8. bro, aku biasa pergi kelantan..kalau setakat KB tu nak kata maju..kirim salam la bro..bukan nak kata tapi bertukarlah dulu! ..dalam 5 tahun akan datang ni..pas tu bezakan dgn 20 tahun yg dah diperintah PAS dulu...

      Delete
    9. Majunyerrr kelantan....
      Air milo free rakyat dpt....
      Nabi pas pulun tanah berjuta hengget....
      Zuhudnyerrrr wali tanah???!!!!!!!

      Delete
    10. Anon aku dah pusing satu sem msia, .kelantan dah dua kali, kota bharu nak dibandingkan dngan pekan baling aku p semalam, maju lagi pekan baling..aku bukan suka suka ckap, ko ckap kelantan kat mana maju, hujung bulan aku nak trun sana ada knduri, ble aku tngok tempak yang maju dari sudut pandangan ko tu!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    11. Bhai 03.14...hahaha wlupun lu tak buat lawak...tp statement lu kelakar siot...hahaha kelantan lbh maju dari terengganu...hahaha

      Delete
    12. mu pusing masa malam kut nana..atau tido masa coz kepala naik pusing..hu hu hu

      Delete
    13. Rugi la kalau tido pi kelantan, nanti terlepas la segala pemandangan y indah indah , kempunan nak tengok bangunan tinggi kat sana, err kat mana ye tmpat pelancongan yang paling best kat kelantan, tak sbar nak melawat, ok aku janji tak tdo dah, aku tengok ja negeri kelantan!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    14. Nana jgn lupa bawa air mineral klu g knduri kt kelantan tu...tp klu klu kelantan dah ubah nana cuma perlu bawa botol kosong utk tadah air dikelantan...mesti air dia dh lbh sedap...dan berkhasiat...

      Delete
    15. Mesti punya, kat negeri lain sure tak da air mcm depa, bru tanya membr sblah meja ni. Betul ka air kat kelantan kotor?? Dia kata betl, blik sana tak bsuh bju, blik bsuh di sini jugak, mand pun tak sempurna, wuduk wallah waalam bswb!

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    16. Nak kongsi sgt citer nih..ada penpal member dari kuwait dengar pasal serambi mekah kat malaysia. Diapun datang ke kelantan dan memang dia marah sebab indah kabar dari rupa..dan komen paling byk pasal kekotoran dan kedaifan yang dilihatnya dan sempat menasihatkan kawan tu agar memaklumkan kpd PM kita agar jangan mencanang tempat sedemikian rupa kerana menurutnya susana di mekah amat jauh spt bumi dan langit dan tempat kotor spt ini x laysk memakai perkataan serambi mekah ini..tak terkata apa kawan kita tuu..

      Delete
  7. Jwpn yg pedas dr anon 1:36. HIDUP BN !!!!

    ReplyDelete
  8. Da la tuh jgn nk kncg org...pas mg prti x mampu..hny mpu brcrmh sje.. Tnh 10 lot juta gk rgeny ye x pok nik...

    ReplyDelete
  9. Saya pergi hampir smua ceramah BN dan PR di putrajaya ...ternyata Husam adalah calon yang bagus....contohi la beliau..kerana dia bagus la..keluar artikel seperti ini..mahathir n najib pun kecut ni kan pula ku nan yang bile ceramah tak berbutir pun...tak nampak lagi usaha untuk terangkan manifesto BN setakat ini hanya nampak kemahiran melemparkan pembohongan

    ReplyDelete
    Replies
    1. CONTOH PENGIKUT TAKSUB.

      Delete
    2. begitu la BN bile orang PAS dikatakan TAKSUB tapi BN dikatakan SETIA...pikir-pikir

      Delete
    3. Bhai line lu sndiri pun tau apa itu taksub... Dah buat pendedahan,dah trtngkap dah diberi bukti...tp lu org ckp itu fitnah...tp klu puak lu yg menuduh,tak perlu bukti lu org simpan seperti amanat....lu fikirlah

      Delete
    4. itu yang BN cakap...untuk BN dari BN..hi hi hi selamat beramal

      Delete
    5. SETIA ni luas maknanya. Salah satu contoh SETIA pada ISTERI (TAK CURANG DAN MAIN SPENDER DENGAN PPUAN LAIN)

      Contoh TAKSUB pula sampai TAHAP SANGGUP CIUM/MINUM AIR SELIPAR TOK GURU & GANTUNG GAMBAR TOK GURU DALAM MASJID MACAM WAT SIAM.

      Orang2 BN waras lagi dan tak buat kerja2 cam ni. pikio jangan tak pikio.

      Delete
    6. anon 2:40 adalah contoh orang BN yang cakap ntah ape2 ..dan kami dipakatan prihatin sangat dengan golongan seperti ini...hu hu hu

      Delete
    7. JAWAPAN TUTUP PEKUNG DARI LINE13. PRIHATIN KAT DIRI KORANG SENDIRI DULU.

      Delete
    8. Guna modal tok guru menangis menadah doa,maka shahdu lah pengikut yg naif!ajaran pa ke bende?

      Delete
    9. ajaran ape ye?cube terangkan

      Delete
    10. ..ajaran fatwa songsang..

      Delete
    11. Tu ajaran nabi pas....
      Ajaran wali tanah yg zuhud.....
      Dah uzur dan nyanyuk....fatwa boleh di u-turn....

      Biasalah....tempat para pendubor dan penzina tua mndpt syafaat....
      Nak spin...spin lah....hakikat nyata yg tak pahit bagi pemuja lubang taik....hihihihihiiii

      Delete
    12. Kaulah kasi terang dan bagi semua orang paham sebab ini ajaran dan anutan puak korang.

      Tak susah nak bagi terang seterang bulan sedang mengambangkan??

      Delete
    13. ini kah saja yang dapat u all terangkan bila ada orang bertanyakan pasal ajaran yang u all sendiri persoalkan...fuhhhh..ngat hebat tadi

      Delete
    14. Aku klu ajaran hudud pas...mcm lubang taik jer....utk memenangi hati pengundi....
      Hudud Allah barulah tepat dan padat.....

      Delete
    15. Jangan cakap banyaklah. Sekali Kapala Sink sergah WHAT HUDUD???OVER THE OTAI PUNJAB DEAD BODY..habis terkebil-kebil Pis pussssss macam kambing kembung perut. Kelantan dah pegang lebih 20 tahun tak tegak-tegak lagi HUDUD lagi nak kencing berdiri.

      Delete
    16. Heiii tak habis dgn syiok sendiri line 13 udah udah la tu...kau tak hebat mana pon..cara menulis u r so in love wit yourself..

      Delete
    17. Hidung line 13 dah imun dgn bau hancing dan taik busuk dlm serban dan jubah ulamak palsu dan munafik mereka..kesiann...dah byk minum air kencingni..tu yang gila buat statement tu..kena suluh dgn spotlight ke br nak nampak..ohh sbb dia guna cahaya bulan yang suram dan muram tu..

      Delete
  10. Kesian BN tiap hari habis duit rakyat boh iklan disegala tempat diinternet tapi ceramah sapa pun tak pergi. TV 3 suku menipu tiap hari tapi rakyat ada youtube dan sebagai boleh melihat sendiri lautan manusia keluar ke ceramah pakatan walaupun hujan ribut dan taufan. Kemampusan UMNO tidak dapat dielakan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bila dpt t shit free ade le yg datang tengok. atau nak gempaq lagi di upah penari & penyanyi separuh bogel

      Delete
    2. Bhai...adakh pas kelantan dan kedah,pkr selangor dan dap di pp pakai duit bapak nik aziz dan nik abduh guna duit bapak dia nik aziz...bapak anwar dan nurul izah guna duit bapak dia anwar...dan bapak(ni bnyk sikit) karpal singh,lim kit sial dan guan eng guna duit kit sial,dan gobind deo guna duit bapak dia karpal singh....

      Bhai...bab pergi ceramah pr ni mmng betul selalunya ramai...aku pun pergi gak wlupun kadang2 yg pnceramah tu cuma apek jual sayur wakil dap dan tukang kebun wakil pkr dan yg standard sikit pun penceramah pas, pmbntu kerani kt pejabat agama...tp aku pergo sebab...raja lawak seminggu sekali kt tv...tp lu org buat hari2...itu jew yg buat aku dan org lain pergi...tp bila pru tetap gakkkk bn yg dpt undi...pelikkan!!!

      Delete
    3. Aku klu org bagi t shirt pr....aku ambik buat lap kaki...ada bnyak dlm rmh nie.....

      Delete
    4. hehe baiklah lu bro buat lap kaki. aku terus koyak-koyak bakar...jangan harap nak jejak dalam rumah.

      Delete
    5. Aku langsung tak ambik bhai, pandang pun tidak, he he

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    6. Anon 2:01 sahlah duduk tertonggeng bawah tempurung...macam tak tau apa berlaku..bodohnya statement2 anda...

      Delete
  11. Ovr cmfdn yek....xpe tgu je 5 mei

    ReplyDelete
    Replies
    1. Korang yg terover..xtpe tggu je 5 mei. Klau kalah jgn salahkan ink spr atau jadi samseng samsung jalanan pulak. Pilih mana nak. Nak jadi terrorrist di negara sendiri dan pelacur kpd ugama sendiri.? Bow down wit grace and think hard together with truths. Be a gentleman ye.

      Delete
  12. Kami nak pemimpin yang bijak menabur janji
    tak tunai tak pa

    janji kami seronok

    ReplyDelete
  13. Bn akan menang.
    1)org2 tua ble tengok dacing, mereka akan pgkh dacing..Bn menang
    2)org2 muda majoriti sokong Bn. Dlm fb pun mereka sokong Najib. liker Najib dh 1 juta lebih mengalahkan anwar(500 ribu liker je....hehe).
    3)budak2 mengenali najib. Mengundi Bn merupakan tradisi. Ibu Bapa akan ajar anak nya supaya memilih Bn sebab Bn tidak pernah buat huru hara. tolak reformasi dan sokong tranformasi."sape xsyg anak oiii ?"
    BN menang lagi....muahhhhh, syg Bn.

    ReplyDelete
  14. AkuJanji pertama BN...
    1. Kutuk manifesto n semua pemimpin pembangkang........

    mesti ramai tak terpikirkan...tak caya cuba buka berita malam ni..jeng jeng jeng

    sampai la ni aku tak tau AkuJanji BN ape...tak jelas langsung...pening puak2 najib nih..lagi satu sape la yang ngundi muhyidin tu dulu....lagi aku heran..heran sungguh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko tak baca mana nak tahu.....baca kat harakah dan media keadilan je....memenglah tak paham....

      Delete
    2. MANIFESTO TAK PAHAM TAPI DUIT BR1M DAH BAHAM LICIN MASUK PERUT.

      YANG JELAS MANIFESTO BUKAN JANJI PR. DAH 5 TAHUN BERLALU MASIH KABUR DAN DAH NAK BERKUBUR.

      Delete
    3. ye ke cuber cite...hurai tengok...jangan tipu diri sendiri la beb

      Delete
    4. bro, AKUJANJI BN tu orang semua dah tahu..sebab itu jangan dapatkan sumber dari satu pihak je..dan menolak ataupun tak mahu mendapatkan sumber-sumber yang lain..bukakan hati dan minda..sentiasalah berlapang dada..fikir2kan..

      Delete
    5. ye la ape die..buktikan yang smua orang tahu...ada masalah ke untuk terangkan ...

      Delete
    6. Puak wali tanah nie...tak nampak gajah depan mata...
      Klu lubang taik seberang negara....cepat mata mrk tangkap.....hihihihihiiii

      Dasar lubang taik....

      Delete
    7. Buktinya ada tertulis dengan dakwat kekal pada spenda mega Stopa.

      Delete
    8. ha ha ha..saya cube bertanya...mane jawapan nyer

      Delete
    9. Line 13 apa soalan nya, nak jawapan tapi soalan tak bg! Ko tanya pasal kambing jamnapari ka pasal batu asas? Atau pasal pecah tanah, pasal air kotor tak terawat ka?? Atau pasal elaun ibu tunggal, duit bulanan kanak kanak tadika??atau ko tanya tentang masalah kampung buah pala?? Tak pun mgkn ko keliru dengan air percuma di selangor. Atau pun penurunan cukai pintu shgga 20% y belum tertunai?? Atau mgkn ko nak tahu tentang 16 sept, mana satu soalannya?

      Salam Gelombang Biru

      Delete
    10. Puak yg tak malu melancap depan pc nie...jwpn dan soalan sama jer....
      Klu dah sentap...hujah pun asyik terbelit leher sendiri....
      Mana tak ahli ramai yg lari.....kesian

      Delete
    11. Line 13 tulis tah hapa2 . Pergi la kau dari cni buat malukan diri sendiri saja. Tempat aku ada parti cap pokok hang pangkah parti ni mmg utk hang mcm kayu pokok. Dia staple kertas phototstat pon kat pokok. Hahaha

      Delete
    12. http://www.manifestopru13.com/bahasamelayu.php

      nah baca. :D

      Delete
  15. Satu ponit yg baik...

    Kita hendaklah bersedia untuk menukar BN kepada Pakatan, ataupun Pakatan kepada BN ataupun membuang keduanya sekali pada masa depan dan memunculkan politik baru sehingga kita menemui yang terbaik.

    ReplyDelete
    Replies
    1. BN dah established....
      Ada kelebihan ada kekurangan...
      Ds najib pun menyedarinyer....

      Klu pkr....blm tentu kekal lama....
      Kelebihan...kurang.Kelemahan..banyak....
      Sayangnyer...tiada perubahan....mcm akai budak sekolah rendah....gabra dan gelabah....dan bijak menipu....
      Tu yg buat pkr makin tersungkur!!!!!

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
    2. semua orang leh tulis gini

      Delete
    3. Semua orang pun boleh tulis MANIPESTOL bukan AKU JANJI NAK BAGI.

      Delete
  16. Kao nak tukar atau buat parti ape? Cap ayam or parti tupperware?

    ReplyDelete
  17. "LAIN KALI LAHHHHH".....Tu pun belum tentu lagi.....

    Kuikuikuikuiiiiii....

    ReplyDelete
  18. Tuan kami nak nonton ceramah Tun Mahathir di ShahAlam !!!!

    ReplyDelete
  19. apa-apa pun, kepada pok nik......... gunakanlah K-Y jelly tanpa segan silu, agar kepala pengikut terikatnya licin dan senang masuk kebenaran.......

    ReplyDelete
  20. BERITA GEMPAR

    Pegawai Penerangan PAS Kelantan merangkap penceramah PAS Ustaz Hamid Derani yang cukup lantang menyerang ulamak-ulamak pondok di demi melindungi pembohongan ajaran sesat Parti Bulan kini telah kembali ke pangkal jalan.

    Alhamdulillah, inilah tanda-tanda kejatuhan sekutu Syaitan di bumi Kelantan.

    ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR

    ReplyDelete
  21. TERLAMPAU BANYAK PROJEK DAN GAGASAN HUSAM TERLINGKUP DI KELANTAN,SATU PUN TIDAK PERNAH TERTUNAI, APAKAH JENIS MANUSIA INI BILA BERJANJI DIA MUNGKIR, BILA DIBERI AMANAH DIA KHIANAT.....SEBAGAI CONTOH YANG JELAS JALAN DEPAN PEJABATNYA TAK SAMPAI 3 KILOMETER PUN TAK MAMPU NAK DIPERBAIKI UNTUK RAKYAT DAN JALAN ITU DIBINA BN SEJAK DULU.....BEGITU JUGA DENGAN SEBUAH SURAU LAMA (SURAU PERSENDIRIAN) YANG DIJADIKAN TEMPAT PENDUDUK BERIBADAT DAN KADANGKALA JUGA MENJADI TEMPAT PAS MELAKUKAN AKTIVITI POLITIKNYA...ITU PUN SEMAKIN UZUR TANPA PEMBELAAN......KALAU KALIAN NAK MENIKMATI KEMAKMURAN HASIL KERJA HUSAM ANDA CUMA PERLU PEJAM MATA.....BERILUSI, BERFANTASI SERTA BERIMAGINASILAH NESCAYA BENDA ITU AKAN MUNCUL DALAM PEJAM ANDA.......SEKIRA ANDA CELIK SEKELIP MATA SEMUA ITU AKAN HILANG.....SORRYLAH KAMI TAK PERLUKAN PEMIMPIN YANG BERILUSI DAN BERFANTASI.....SEBALIKNYA PROJEK BARISAN NASIONAL (BN) ANDA PERLU CELIK UNTUK MELIHATNYA KERANA SEMUA ITU BERADA DI ALAM REALITI......KECUALILAH MEREKA YANG BUTA MATA HATI TIDAK NAMPAK JASA DAN KERJA BN......ITU SAJA.....AKU ORANG KELANTAN DAN AKU LEBIH TAHU SIAPA HUSAM DARI KALIAN.....FIKIR..FIKIR KAN LAH.

    ReplyDelete
  22. demi masa depan, tolaklah pr dan undi bn.

    ReplyDelete
  23. Demi Allah..undilah mereka yang menegakkan agama Allah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. INIKALILAH!!!

      Delete
    2. Untuk PR..lain kalilah!

      Delete
    3. Demi untuk syiar Islam sentiasa tertegak di bumi Malaysia..UNDILAH BN!

      Delete
  24. Husam lu beri malu orang kelantan. Bangun pagi tipu. Kerja Tipu. Tidur tipu. Siang tipu. Malam tipu. Tipu.... Tipu......Tipu.Sakit ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku Orang PAS.. tanya diri sendiri ke?

      Delete
  25. Kita tengok BN memerintah 5 th lagi.... Kalau barang naik ( BN ) jangan kau pulak bising, baru2 ni insuran keto dah naik 100%, lepas ni minyak plak, lepas tu apa plak...cukai pendapatan kot....janganlah kau orang bising lepas ni...kerana kita sokong dia kan...ha222.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!