PANAS! APA PIHAK BERKUASA BUAT BILA ANWAR DAN KIT SIANG TERUS MENGHASUT DAN HINA PM?

Jawapannya takde apa! Setakat ni kalau ada puak yang menyokong kerajaan hentam cina DAP terus masuk dalam. Tapi bila Kit Siang panggil Najib Syaitan dan Anwar kata macam-macam pihak berkuasa buat tak tau je. Mereka terus-terusan buat himpunan haram setiap hari. Tiada tindakan diambil.

Nampaknya pihak berkuasa cukup takut dengan PAKATAN HARAM ni! Sangat takut untuk ambil sebarang tindakan. Inilah masalahnya bila ada seorang Ketua Polis yang lemah. Negara kita macam takde undang-undang dah. Banyak SMS perhimpunan haram diterima, sana sini ada perhimpunan haram yang majoritinya adalah orang Cina.

Korang kena ingat Cina DAP hanya ada 21 hari untuk pastikan PRU diadakan semula. Mereka all out untuk pastikan PRU diadakan semula. Cina DAP sudah silap pilih, 97 peratus Cina DAP terpedaya dengan Kit Siang dan Anwar untuk pilih Pakatan, malangnya BN masih berdiri teguh.

Itu semua dah tahu, sekarang kita nak tahu, apa pihak berkuasa nak buat dengan mereka yang masih tidak berpuashati ni? Nak tunggu sampai jadi kekecohan ke? Mari kita tengok puak rasis sang pakatan menuduh orang lain rasis kat bawah ni:


Aku percaya Mohd Noor akan ditangkap dan didakwa, sebab dia menceritkan kebenaran. Dah le semua lawyer penyokong Pakatan kan? Pastu pihak berkuasa takut pulak. Abis la, lepas ni kita semua kaum  bumiputera melayu tak boleh bukak mulut sebab kita takde hak!

Mereka kaum Pakatan terutama sekali Cina DAP saja berhak. Ini semua kerana manusia lahanat bernama Anwar Ibrahim, selagi negara tak hancur selagi itu dia takkan mendiamkan diri. Tak tau la bila lagi pihak berkuasa akan bertindak adil. Semoga Allah selamatkan negara kita yang tercinta ini.

Siapa menteri KDN yang baru ek?

42 Responses to "PANAS! APA PIHAK BERKUASA BUAT BILA ANWAR DAN KIT SIANG TERUS MENGHASUT DAN HINA PM?"

  1. Letak jawatan je la Najib. Ganti orang lain la. Penakut punya PM. Baghal!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko g mampos!

      Delete
    2. Tukar KDN n AG.....ada tapi macam TAK ADE......

      Delete
    3. Aku penyokong BN. Tapi bukan bermakna aku boleh selesa dengan PM yang penakut. Kerjalah untuk orang yang mengundi dia dan bukannya kerja untuk memuaskan hati yang tak menyokong dia. Najib kena beri ruang kepada orang lain kalau dia tak faham benda mudah macam tu.

      Delete
    4. Lks dan ai sedang memprovokasikan melayu dan kerajaan untuk bertindak. Kalau kerajaan melakukan sesuatu maka puak pas yang dululah akan berjuang mempertahankan LKS dan AI. Jadi tunggu dan lihat tapi bersedia kerana mereka akan buat demo terakhir.mereka di KL. Mereka amat mengharapkan konflik agar berlaku. Dan ianya pasti berlaku tapi mereka yang akan memulakan dahulu. Biarkan mereka mulakan biar mereka buat banyak kes dulu. Memang kita terpaksa tunggu tapi bersedia dan jangan leka.

      Delete
    5. Aku banyak berdoa agar ALLAH yang Maha Berkuasa akan mencetus pergaduhan di antara penyokong2 roket dan pkr dari kaum melayu dan cina semasa perhimpunan lks dna ai. tak kira apa penyebabknya, biar bergaduh dahsyat2 antara mereka di dalam stadium atau dewan. orang2 awam dan umno rilek dan sabar....bersama-sama kita berdoa agar bala menimpa mereka2 ini yang berniat jahat keatas agama islam, bangsa melayu dan Negara.
      Respond, cacian dan ugutan dari pembangkang sudah di duga. yang akan melenting mcama KERA geng roket lah, kerana tipu helah dan ruang2 kosong untuk cina jadi TUAN MALAYSIA telah di bocorkan oleh Mohd Noor.

      Delete
    6. Baling dengan 1000 biji telor tembelang masa last demo kl. ..

      Tak perlu water cannon berjuta....buang duit rakyat je...

      Tengok muka depa nnt..

      Baling telor tembelang is not a crime. .tak da dlm penal code pon....

      Delete
  2. siapa yg bercakap soal hak-hak Melayu dan perlunya Melayu bersatu mmg sah-sah akan di label rasis.

    -.- double standard.

    ReplyDelete
  3. WOW...!!!
    Red Bean Army dah masuk kat blog ni...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. FUCK OFF RED BEAN ARMY

      Delete
  4. Sial sungguh anak Karpal Singki ini, kuman di seberang lautan dia nampak, gajah dibibir mata dia tak nampak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu dia tak oku....dah aku sumpah seranah singh nie...
      Dulu bukan main mgeluarkan kenyataan pendubor adalah sah pendubor dlm dewan rakyat!!!!
      Sekrg demi cita2 dap nak berkuasa dan mgagihkan kekayaan negara....mrk jadi lupa atau munafik....
      Oops....kafir mana tahu erti munafik!!!!

      Delete
  5. ANWAR IBRAHIM IS A BULLSHIT ARTIST!!!!!
    ANWAR IBRAHIM IS A BULLSHIT ARTIST!!!!!
    ANWAR IBRAHIM IS A BULLSHIT ARTIST!!!!!
    ANWAR IBRAHIM IS A BULLSHIT ARTIST!!!!!
    ANWAR IBRAHIM IS A BULLSHIT ARTIST!!!!!
    ANWAR IBRAHIM IS A BULLSHIT ARTIST!!!!!
    ANWAR IBRAHIM IS A BULLSHIT ARTIST!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bejuta kali engkau kata gitu, mangkuk ayun tu tak jadi apa pon pada dia, engkau pon tak untung apa pon.

      Delete
    2. Sebab orang bodoh macam kau lah!

      Delete
    3. Anuar Jubo....the devil of saint vaganza that eats human souls....

      He is assisted by another devil ...Lim Kit Sial....

      Delete
  6. Balik2 anuar....kenapa hebat sangat ke anuar tu...sapa pon tak boleh buat apa2.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan takut cuma ikut undang bn dah menang. Nuar a/l ibrahim akan rebah sendiri di pentas. Wa bagi tempoh 21hari je.

      Delete
  7. Bila lah malaysia nak rasa aman!!!!
    Asyik2 muka pendubor dan macai2 bodoh nya yg sibuk nak 'berkempen'.....dari 1998 hingga 2013 yg msh sibuk dgn politik!!!
    Sudah2 ler....rakyat dah bosan jubo oi!!
    Sebab tu ler kita tak dpt terima pendubor jadi pm kerana tiada isu utk kebaikan rakyat yg dibawa......
    Hanya isu2 serangan atas jalan raya dan berdemo sampai nafasnya yg terakhir...
    Terimalah hakikat ko tu dilantik oleh dap sbgi kuli mrk di parlimen sbg anjing penyalak mrk...Terima jerlah!!!

    Klu ko kata ko menang...kenapa mb dan km pr angkat sumpah??
    Kenapa selangor belum ada mb????
    Mmg bodoh gay tua nie!!!!Terima hakikat yg melayu bumiputera dan india dah tolak ko!!!Hanya cina jer yg sokong ko krn lim babi lagi pandai berpidato dari ko...ko yg bodoh ingat seluruh rakyat undi ko....

    Ko dpt undi popular pun krn 97% cina undi dap bukan undi pgayr.....Ko ingat cina suka dgn ko ker?????Tengok cara dan gelagat ko....org cina tahu ko bawak sial jer...yea SIAL!!!!!
    Dahlah jubo oi....jgn ingat rakyat malaysia lemah spt sangkaan lanun kiram yg ko bawa....2 jam boleh rampas sabah!!!Tak semudah itu jubo oi....
    Jika ada macai ko yg terkorban angkara hasutan setan ko tu....jgn lepas tangan dan salahkan kerajaan...ko yg hasut mereka!!!

    Klu ko nak ke putra jaya...tunggu pru14 dan kali ini jgn berkempen kawasan cina jer....berkempenlah kaw melayu bumiputera yg kuat dan setia dgn bn!!!!!

    ReplyDelete
  8. MINTAK MINAK DIA MAMPOS CEPAT....AMAT SIKIT ALAYSIA NI..AMIIIIIIIIIIIIN.BELAS MUFTI BOLIH SEMBAHYANG HAJAT.

    ReplyDelete
  9. apa Najib @ UMNO /BN boleh buat???? sendiri mahu pikir la...!!!! menang simple majority jer....terima kasih PAS kerana membantu DAP dlm menjayakan agenda menghalau MELAYU MASUK HUTAN yg telah tertangguh sejak 1969 dulu....terima kasih Melayu Melayu modern, educated yg tinggal dalam bandar...sumbangan anda semua dlm menjayakan agenda DAP ini sangat sangat di hargai....
    teruskan menyokong DAP melalui Tok Sheikh Al Juburi....probably dlm 1-2 tahun lagi Melayu,Islam sudah boleh di lupakan & di pinggirkan dlm Negara ini......

    ReplyDelete
    Replies
    1. segala usaha untuk menyedarkan melayu akan menerima tentangan yang sehebatnya daripada puak-puak dap ini. Adakah kita perlu merasa takut atau inilah motivasi untuk kita berusaha lebih gigih lagi. Bagi saya kita kena giatkan usaha menyedarkan melayu bahawa kita boleh berdiri atas kaki sendiri andainya kita bersatu. Mereka tidak mahu kita bersatu kerana mereka akan mengaut peluang ekonomi yang banyak jika memihak kepada pihak yang bertelingkah ini. Lihatlah dahulu bagaimana puak-puak ghee hin dan hai san memiliki lombong di perak dan selangor.

      Delete
  10. Kenapa org melayu islam tolak anwar?
    Sebab mrk percaya dgn sumpah laknat saiful dan datuk eskay...
    Siapa berani lafaz nama Allah dan minta dilaknat jika menipu?
    Din pudu pun bersumpah laknat...mana ada yg berani menyindirnya lagi!!!!Sama ada niat lain lafaz lain tidak akan berani!!!!!Bermakna din pudu msh segar bugar krn mmg ia fitnah dan spekulasi sahaja..

    Jadi jgn salahkan kami jika menolak pendubor dan pemuki yg sah mgenjut china doll...sah cium jantan gay...sah ramas butuh yg disalam macai2 pr dan sah menerkam gay dlm video hd...

    Jadi klu anwar nak berdemo...bawaklah cina2 dap yg tak bersunat tu dan bawaklah macai2 melayu yg menyokong lgbt..


    Bekas ahli pas kampung

    ReplyDelete
  11. anwar Ibrahim kamu satu satu nya melayu paling sial dan isteri dan anak kamu adalah sundal paling aktif di mata masyarakat melayu bukan melayu pkr yang dah tiada pegangan ugama dan bangsa. kamu sebenarnya ku klux klan dan penjilat yahudi. moga moga bersama sama kita sundal Malaysia sekeluarga ini musnah sedikit demi sedikit.......

    ReplyDelete
  12. Dap salahkan pas!!!!
    Kenapa dap tak salahkan pkr?????
    Sepatutnya dap salahkan anwar dan lim guano babi krn diharamkan oleh para ulama islam...tu punca pr kalah dan hilang undi melayu!!!!
    Imam karpal yg pernah minta anwar bertaubat tak serius meminta anwar insaf dpd mendubor...paling tidak minta anwar bersumpah laknat sblm pru13...
    Klu mrk boleh arahkan Bala bersumpah laknat...kenapa tidak anwar!!!!?????
    Jadi hanya dpt 97% undi cina...dap dah boleh berlagak dan hina pas yg dikatakan gagal dlm pru13!!!!
    Patut anak babi lim dan pendubor yg tak insaf2 wajib mengaku yg mrk punca hilang undi melayu bumiputera dan bukannya tuduh pas punca utama!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Satu lg punca anwar ditolak krn mendalangi lanun kiram...semua rakyat kecewa dan marah kecuali cina dap dan cina pkr....
      Mrk adalah babi2 yg tiada semangat patriotik...klu mrk nie diletak di barisan depan...tergadai negara...
      Mrk lbh rela mengutuk atm dan polis dpd bersimpati....
      Patutlah melayu bumiputera tidak undi pr dan dap krn tiada langsung semangat patriotik thdp negara....
      Sial....patut org kutuk dap balik china....ckp bm pun tergagap2 mcm khalid gagap dan lagu negaraku pun tak tahu....sial dap nie!!""

      Delete
  13. http://www.crossroad.to/articles2/0013/excerpts/5-fleeing-communism-america.htm
    Tidak hairan kenapa ahli komunis sosialis dah lama jadi ancaman kepada keselamatan negara dari 1948 dan mengugat keselamatan rakyat Malaysia selepas incident di Lahad Datu.

    ReplyDelete
  14. Menyampah dah.....kalu gitu.

    ReplyDelete
  15. Dulu org melayu yg kuat protes, lepas tu india, skrg cina.

    ReplyDelete
  16. Anwar Aljuburi..

    ReplyDelete
  17. Hapuskan SRJK(C).....kembalikan ISA..

    ReplyDelete
  18. Uprising ala Arab Spring mula jadi ganas bila pihak berkuasa campur tangan. Buat masa sekarang pihak berkuasa sedang kumpul maklumat untuk tangkap pemimpin pemimpin bangsat pkr & dap. Tindakkan akan diambil bila pengikut pengikut yang ditipu sudah malas nak hadir perhimpunan. Ini untuk mengelakkan rusuhan. Pihak berkuasa tidak perlu ambil tindakkan sekarang, elakkan pembangkang bangsat jadikan isu. Sekian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biarkan mrk mula dulu....
      Biarkan kote tak sunat di barisan depan kali ini....
      Mrk dah kaya dan senang...mampos pun waris mrk dah kaya....
      Si anal pas beri peluang buat kote x sunat di depan pulak....cukuplah digelar kuli dan anjeng dapig....
      Buat apa mati percuma utk pendubor dan pemuki yg pandai mghasut tapi kena sikit dah berbengkung leher di wad....sial pendubor nie...

      Delete
  19. Anuar mehasut rakyat supaya membenci PM, dia perlu ditangkap dan dipenjarakan.
    Ds Najib jika dia menghasut rakyat supaya membenci pemimpin pembangkang, dia juga perlu ditangkap dan fipenjarakan.

    ReplyDelete
  20. manusia bernama anwar nie mmg x layak tinggal d malaysia nie....aku cukup2 meluat dengar al juburi nie....sanggup gadai apa sajer demi kepetingan politik songsang nyer.....

    ReplyDelete
  21. "Apa kaum Cina mahu?". Pertanyaan yang penuh rasist dan paling kotor lahir dari media Utusan yang meloyakan. Semua tahu media ini kepunyaan parti yang sinonim di gelar "Umporno' dan tentunya kenyataan rasist itu direstui oleh parti yang kini ditolak oleh seluruh rakyat khususnya di Semenanjung. Tidak selesai di situ, kini mereka kutip 'selipar buruk' pula untuk menunjukkan betapa seriusnya mereka memainkan isu perkauman ini.
    Seorang bekas hakim semalam menyeru golongan Melayu agar bertindak dengan lebih agresif untuk mempertahankan hak mereka serta menyusun semula masyarakat, ekoran keputusan pilihan raya umum 5 Mei. Lihatlah betapa jijiknya cara mereka untuk meniupkan api perkauman setelah mereka melihat majoriti rakyat Malaysia walaupun dengan berbagai kaedah pengundian yang penuh kontroversi, rakyat memilih PR bukannya mereka. Bekas hakim ni boleh kita golongkan sebagai keturunan sakai yang tinggal dalam hutan terpencil yang jarang bertemu dengan manusia!....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau tu lagi meloyakan.

      Delete
    2. Hakim tu sakai....dalam ic dia ada nyatakan keturunannya sakai ke ?

      Kenapa hakim tu chakap macham itu ? Selidik dulu kebenaran nya.

      Delete
  22. komen dlm ni mcm byk dr org yg sama. bhs msia pun tonggang langgang. mcm cyber troopers je. kejap maki PR kejap maki BN

    ReplyDelete
  23. cina cuba memendekkan keberadaan mereka di bumi ini......lagi cepat lagi bagus.UMNO melakukan kesilapan dari awal dalam hal berkaitan cina bangsat ini.DAP patut terima kasih kepada UMNO yang melanjutkan usia mereka di Tanah Melayu ini.Apabila Melayu Bangkit, ianya pasti bukan seperti cara UMNO, yang memberi taraf warganegara kepada musuh agama ini. cina menempah maut.Orang Tamak Selalu Rugi......nak ambil semua kononnya.....nak halau Melayu dari tanahair sendiri?

    ReplyDelete
  24. Mana lebih baik........bangsa Melayu hancur atau Anwar seorang yang hancur?Rasanya untuk menghancurkan DAP,elok dihancurkan Al-Juburit dahulu.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!