CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Friday, May 17, 2013

MESEJ KHAS UNTUK KHAIRY JAMALUDDIN THE KITOL! TOLONG SAMPAIKAN PADA DIA!


Akhirnya Ketua Pergerakan Pemuda UMNO yang meminta jawatan Menteri, mendapat apa yang diidam-idamkannya. Ternyata juga, taktiknya untuk menolak tawaran jawatan Timbalan Menteri, juga menjadi kerana sepertimana juga jawatan Naib Ketua Pemuda UMNO yang pernah disandangnya dahulu, imej yang dipaparkan serta sokongan berbayar yang ada padanya, membolehkan dia mencapai apa yang diidam-idamkan.

Khairy Jamaluddin telah diberikan jawatan Menteri Belia dan Sukan. Sekaligus jawatan tersebut sepatutnya mendekatkan dia dengan golongan belia dan menarik seramai mungkin belia atau lebih tepat lagi pengundi kali pertama, kedua dan ketiga agar menyokong Kerajaan yang dia merupakan salah seorang daripada anggota kabinetnya.

Persoalan yang dimunculkan sekarang ialah, mampukah Khairy Jamaluddin memikul tugas berkenaan atau dia sebenarnya akan mengulangi semula apa yang pernah dilakukannya dahulu ketika berada dalam FAM?

Tentu anda masih ingat dengan pasukan MYTEAM di mana Khairy Jamaluddin terlibat sepenuhnya? Bukankah pada ketika itu, MYTEAM mendapat publisiti yang amat hebat terutama menerusi sokongan tidak berbelah bahagi stesen televisyen TV3?

Dengan rancangan yang berbentuk program realiti, ahli-ahli pasukan dikumpulkan dari golongan yang kononnya tidak mempunyai ruang untuk pasukan-pasukan yang lain. Atau dengan kata lain, MYTEAM dibentuk daripada pemain-pemain amatur berbakat besar yang tidak dihiraukan oleh pengurusan pasukan-pasukan bola sepak lain di seluruh Malaysia.

Publisiti yang besar dan cakap besar Khairy Jamaluddin, pasukan tersebut menyertai Liga Bola Sepak Malaysia. Ramai yang melihat MYTEAM sebagai sebuah pasukan baru yang mempunyai reputasi digeruni.

Cakap-cakap besar Khairy Jamaluddin yang kononnya dia lebih pandai dan lebih hebat dalam pengurusan bola sepak tanah air, akhirnya diberi peluang untuk membuktikan kehebatannya itu. Timbalan Presiden FAM, Tengku Abdullah memberi laluan kepada Khairy.

Ternyata, manusia yang banyak bercakap dan sentiasa cuba membuktikan mereka lebih hebat daripada orang lain menerusi amalan percakapan, tidak ke mana-mana pun. Prestasi pasukan MYTEAM tidak pernah lebih baik daripada pasukan liga kampung. Manakala jawatannya dalam FAM juga tidak meningkatkan mutu bola sepak tanahair.

Akhirnya seperti yang diketahui, MYTEAM entah ke mana, dan Khairy Jamaluddin terpaksa meletak jawatan dengan muka biru birat menahan malu apabila dia tidak sahaja gagal membuktikan kata-katanya, bahkan pengetahuannya tentang bola sepak juga amat melucukan. Pemain-pemain import akhirnya dibenarkan bermain semula dalam Liga Malaysia sebagai cara menarik penonton.

Kini, Khairy Jamaluddin sudah bergelar Menteri Belia dan Sukan. Jawatannya kali ini lebih besar dari mana-mana jawatan yang pernah disandangnya, termasuklah sebagai Ketua Pemuda UMNO Malaysia.

Apakah prestasinya juga tidak sehebat mana walaupun para penyokong dan upahan propagandanya cuba menggambarkan betapa dia adalah seorang anak muda yang penuh idea dan berinovatif? Apakah Khairy Jamaluddin akan memberikan seribu satu macam alasan lagi untuk membela dirinya sebagaimana yang berlaku dalam banyak kes sebelum ini, termasuklah dengan bantuan kaum upahannya?

Mendengar ikrar Khairy Jamaluddin bahawa tugas yang sedang dipikulnya sekarang adalah amanah yang sangat berat, mampu membuatkan ramai yang tersenyum lebar. Apakan tidak, sebagai Ketua Pemuda UMNO sendiri pun, Khairy Jamaluddin gagal total, apakah dengan menjadi Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin mampu memperbaiki prestasinya?

Bagaimana agaknya kalau ditanya, apa yang telah dilakukan oleh Pergerakan Pemuda UMNO Malaysia sepanjang PRU13 dan apa pula yang telah dilakukan untuk membantu calon-calon Barisan Nasional sehinggakan kebanyakan calon tertungging, kecundang dan tewas dengan majoriti yang memalukan, walhal Pergerakan Pemuda UMNO itu sendiri merupakan wakil UMNO untuk meraih sokongan daripada golongan muda kepada parti berkenaan sepatutnya dipertanggungjawabkan untuk kecuaian berkenaan?

PRU13 telah pun berlalu. Keputusannya telah diterima sama ada dengan protes mahupun dengan dada terbuka. Pun begitu, ramai yang masih menaruh harapan, Ketua Pergerakan UMNO yang paling gagal itu, tidak lagi bersikap HANGAT-HANGAT TAHI AYAM sebaliknya lebih cekal dengan Melayu, Malaysia dan Islamnya.

Dan bukan lagi dengan agenda NEW POLITIC mahupun ingin menjadi Perdana Menteri Malaysia pada usia 40 tahun semata-mata!

195 comments:

  1. Kau ni apa hal, inilah Melayu...ketam dalam baldi..naik keatas ditariknya kebawah...last2 semua jatuh, bagi lah peluang. He is an intelligent guy. Kepada beliaulah kita berharap untuk berdebat secara professional dengan puak2 Pakatan.
    As somebody was saying..berdebat belakang keyboard...apa klas?

    ReplyDelete
    Replies
    1. ALAMAKKK BRO... LU SATU SAMDOL.. OWNER BLOG NI BUKAAAAAAAAAAAAAAAN MELAYUUUUUUUUUUUU ARRRRRRR... DIA MAMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK KELINTUNGGGGGGGGGGGG KAKI MABUK GUINESSSSSSSS STOUT..

      KERJA DIA DUK ADU DOMBA MANUSIAAAAAAAAAAAA SIANG MALAMMMMMMMMM..

      DIA MARAH SANGAT SEBAB KAUM DAN BANGSA DIA SI KIMMA[k] PRESMA TU TAKDA DALAM KABINETTTTTTT...


      OIIIIII MAMAKKKKKKKK KELINGTTTTTTTTTUINGGGGGGGGG SUDAH SUDAH LAAAAAAAAA TUUU BAGHALLLL..

      PUNDAMANEYYYYYY!!! KAHAKKKK TUIHHHHHHHHH...

      Delete
    2. ►Kau cakap TAIK apa ni macam Babi Turat Tua Bongok nak mampos.Blogger macam kau ni takper pendirian aku tengok.Harga diri kau boleh dibeli dengan wang ringgit.Kejap sokong Jobor Taik kejap sokong Najib macam babi hanjeng je aku tengok.

      ►Ini bukan soal Mamak,Keling,Pundek,Melayu atau Cina la badol.History KJ ni teruk.Takkan kau buat-buat lupa masa harga minyak naik melambung macam babi hanjeng mamat ni bukan main bongkak lagi keluar kat TV cakap macam Malaysia ni KEPALA BAPAK dia yang punya.Itulah salah satu punca Tsunami rakyat yang buatkan BN/UMNO tersungkur terus masuk kelubang taik.

      ►Orang macam ni lu nak backup.Bodoh punya blogger TUA LEMBAM.PTuiiiHHH..!!!!!!!

      Delete
    3. Woi Aku sokong KLON APA tu,pukimak punya PARPUTAIK! Halau PARPUTAIK dari Malaysia!

      Delete
    4. Steady KJ you are in the right track. For sure KJ better is smarter than for those in PR because the PR supporter is brainless cause been cheated by the PR. Which is claimed as clever but actually brainless because seeking a power via poluted the their mind. Anyway beware of Rapussy copying Anwar traitor.

      Delete
    5. Betul komen komen tu semua - ULAR merupakan spesis yang cerdik dan KJ merupakan spesis yang dimaksudkan

      Delete
    6. Jangan beri komen yang terburu buru. Apa yan ditulis oleh blogger ini telah terbukti kebenarannya. Mana berkuburnya MyTeam yang begitu digah gahkan dahulu? Orang pandai bercakap walaupun ideanya bernas kalau gagal diterjemahkan dalam bentuk tindakan, apa gunanya. Tin kosonglaj tu!!!

      Delete
    7. Jgn la nak marah marah blogger. Dia berhak nak cakap apa pun. To KJ ambik la panduan. Lepas ni jangan pandai cakap je, kerja mesti mau jalan seiring. Rakyat nak tgk hasil. And pls muka tu kasi mesra rakyat sikit ok bang! Pis no war.

      Delete
    8. KLON ANWAR YANG BARU.
      IAITU KJ.

      KJ SPESIS DALAMAN.
      ANWAR SPESIS LUARAN.

      Delete
    9. Wahai Mamak Bodoh.....Hang hendak serang melayu pandai KJ kenapa?....KJ petua pemuda Ameno dan sekarang Mentri Sukan...hang pula mamak stout kerja hang lepas lalok ...tulis yang merapu. Dia pandai masuk oxford ..hang pulak lepasan SPM. KJ pandai berbahas ...hang pula capak terbabas, tulis mengarut. Kita di Malaysia tak nak mamak memperbodohkan melayu. Sebab itu ini kali cabinet tak ada mamak. PM pun dah tolak mamak. Mamak suka mengapi-api. Kah....Kah...Kah...padan muka. Hidup melayu.

      Delete
    10. Anon 1:56, you deserve my like, (y) and parpu's tits (. y.)

      Dey macha parpu, you bodo punya blogger kasi duduk diam juga.. Sana tambun pigi, ada satu kdai samsu juga. You pigi sana kasi minum itu samsu smpai mampuih. Hati busuk. Ini org mlayu punya crita kita jgn kasi cmpur la. Nnt aku kasi blanja sama you and our big brother madey.. Yenna? Va.. Va...

      Delete
    11. Sisingamangaraja_GorgorMay 18, 2013 at 6:41 PM

      Anonymous May 17, 2013 at 1:56 PM mentions: "Hang hendak serang melayu pandai KJ kenapa?....KJ petua pemuda Ameno dan sekarang Mentri Sukan" <----- Dari ayat ni aku tau la korang nih sume penyokong totok Pakatan Rusak... Orang camni ko kate pandai?!... Korang memang taukan si beruk kitol ni akan menambahkan lagi liabiliti pada BN?!... Lagi korang suke kan???... Tu pasal korang sokong!... Tapi yang korang tatau Najib ngan Tun Dr. M da standby!... Lum lagi intelijen2 yang len... Pejabat dema sume kat Putrajaya!... Siberuk nak lari mana?!...~

      Da lama aku perati korang nih!!...~

      Delete
  2. penyatuan melayu kena bermula dengan kamu sendiri
    lebih baik kamu jadi blogger pkr lah

    ReplyDelete
    Replies
    1. BOSSSS...

      MMG PENYATUAN MELAYU BERMULA DARI ROH MELAYU TU SENDIRI..

      TAPI MASALAHNYAAAAAAAAAAAAAAAAA....

      MAMAT ADMIN NI MAMAKKKKKKKKKKKKKKKKKKKELINTUNGGGGGGGGG KAKI MABUK GUISNESS..

      SO DIA TAK BOLEH MASUK DALAM RADAR MELAYUUUUUUUUUU... KALAU RADAR KIMMA[k] PRESMAAAAAAAAAA MMG LAHANAT NI LAYAKKKKKKKKK...

      KUIKUIKUIKUI... MAMAK JENIS ANAK HARAM JADAH BANGSAT MENYEMAK SEMALAYA...

      KHAKKKKKKK TUIHHHHHHHHH!!! MAMPOSSSS KO GEMUK TODIIII

      Delete
    2. ParpuBabi sebenarnya Kempunan dengan Anak Pak Lah bini si KJ tu,sebab tu ler si ParpuBabi ni dengki sangat dengan KJ tu.

      Fuck You Parpu Gendut Hitam belengas.

      Delete
    3. Cina babi dap cakap bm mcm pukimak ada hati nak jadi batu api....mmg sial lah puak mkn sup janin bayi nie!!!!

      Delete
    4. DAPigs Red Bean Army ni memang semua orang tahu mereka ni anak2 babi. Anak2 babi kalau dapat kita nak buat apa?

      Delete
  3. Bro,
    Betul la...sudah sudah la tu. Kalau dia buat silap lagi kita tegur. Kalau tak mau dengar kita balun. Meh la rapatkan barisan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hantam je KJ tu,Orang Negeri Sembilan ni mana boleh percaya,teruk lagi dari Keling paria..Sokong Parpukari hentam KJ.

      Delete
    2. betul... sokong! rapatkan barisan... rapat!! hidup hishamudin.

      Delete
    3. MAMAK TU BOLEH LAGI DENGAR NASIHAT LAGI. APA YG KO SIBOK DGN MAMAK NI. MAMAK TU OK LAGI DARI KAFIR HARBI LAIN. KENAL JUGA AKAN PENCIPTA DARI ORG TOTOK PR PEMIMPIN KELUAR KENYATAAN YG DIFIKIRKAN TIDAK LOGIK PUN DIHADAMNYA DGN BANGGA PULAK PADAHAL YG DIBERIKAN ITU TAIK. KESIAN2 INILAH CONTOH ORG YG SURUH PERGI SEKOLAH NAK PONTENG JUGAK WALAUPUN SEDAR DIRINYA BODOH LEPASTU NAK JADI PEMIMPIN TERRINGGI KERJA MEMPERBODOHKAN PENYOKONGNYA. JGN NAK NASIHAT NUAR & KITOLNYA LAGI PAYAH. KALO OTAK DAH SONSANG ORG BAGI NASIHAT TAK JALAN SEBAB BODOH TAHAP DEWA. YG PENTING KERJASAMA.

      Delete
    4. Sebelum nak cakap org tgk diri sendiri dulu...klau diri hebat sgt xpe jgk...klau rse btl2 hebat...pg apply jd pm trus...ok..

      Delete
  4. Alahai lu parpu..cukup la...dah 2013 dah ni..kau dendam dgn dia drp bila bro?
    Aku baca blog kau drp tahun 2008 kau dah hentam anak omak ni..

    Aaron aziz pun kau tibai..lu ni insaf la..bila nak berubah? BN bokeh kalah kalau statement kau macam ni..

    Cucup cukup la..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mende ko merepek ni?BUTOH lah..suka hati Parpu lah dia nak kutuk sape pun,Blog ni ko punya ke?

      Delete
    2. ya la parpu, gap dan blogger yg lain. sampai bila nok sinpam dendam. satu hari aku nok tengok hg bersalam dgn khairy tu.

      Delete
  5. Parpukimak ngkau dh makan obat blum...tj abis2 meroyan....tu la asyik minum todi je...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kenapa cakap dengan rakan seperjuangan macam tu?tak baik lah awak..

      Delete
  6. Bro, melayu sama melayu..jgn condemn KJ..support beliau..insyaAllah there is still room for him to improve..klu berterusan cmni, kita orang melayu rugi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ADUYAIIIIIIIIIIIIIII..

      MERAPA KALI MAHU KASIK CAKAP WOOOOOOOOOOOII..

      INI ADMIN BUKANNNNNNNNNNNNNNNNNNNNNN MELAYUUUUUUUUUUUUUUU!!!1..

      LAHANAT ANAK HARAM JADAH BANGSAT NI ADALAH MAMAKKKKKKKKKKKK KELINGTUNGGGGGGGG MABUK GUINESS STOUT...

      ARGHHHHHHHHHHHH... APSAL LA UMNO BODO NAK BEZAKAN MELAYU DGN MAMAK KIMMA[K] NIIIIIIIIII..

      HAHAHAHHAHAHA MAMPUSSS KO... TRUS MASUK DALAM DARAH KO MAMAKK KKELINGGGGGGTUNGGGGGGGGG ANAK HARAM HAJADA ...

      KUIKUIKUIKUII...

      MELAYU IS MELAYU
      CINA TIADA MCA TIADA GERAKAN TIADA DAP TAPI CINA..

      MAMAKKKKKKKKKKKKKKKK MMG MAMAK KELINTUNGGGGGGGGGGGGGGG KIMMA[K] PRESMAAAAAAAAAA..

      INGAT TUUUUUUUUUUUUUUUUU... MAMAK BUKAN MELAYUUUUUUUUU HOIIIIIIIIIIIIIII..

      Delete
    2. Sebelum nak cakap org tgk diri sendiri dulu...klau diri hebat sgt xpe jgk...klau rse btl2 hebat...pg apply jd pm trus...ok..

      Delete
  7. Parpu, jom bersenam dengan si kitol...mana tau sebagai menteri dia bole tarik berjuta2 budak muda menyertai UMNO/BN daripada budak2 muda ni ada yang ikut nuar kunyit jadi mat jambu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ► Senaman Kotey jer la ngan KJ ni.PtuiiiHHH...!!!!!

      Delete
  8. Setuju. Patah tumbuh hilang berganti. Dia ni bolehlah dianggap penyambung perjuangan New Politics Saifuddin Abdullah. KJ ni terkenal dgn ego yg melangit. Ingat, Shabery Chik telah memacu sukan negara ketahap amat sukses hingga berjaya tarik minat remaja dlm sukan. Namun soal utama sekarang menarik remaja menyokong kerajaan. Inilah cabaran terbesar KJ. Cabaran PM pada KJ ni sangat berat lebih berat dari membentuk MyTeam. Kalau tak betul prospek kena kutuk sgt tinggi he he he. To be fair, kita tengok dulu bro....

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..

      .."Ingat, Shabery Chik telah memacu sukan negara ketahap amat sukses hingga berjaya tarik minat remaja dlm sukan"..

      bila masalah mamat ni berjaya tarik minat. kan ke Lee Chow Wei,pasukan bolasepak, basikal etc kalau dia tak jadi menteri pun tetap akan naik. even sebelum dia jadi menteri pun.. kalau nak terima kasih, terima kasihlah kepada Menteri B&S sblm2 dia sebab menetaapkan asas yg kukuh utk dia nikmati kejayaan atas namanya..

      benda ni sama macam EX MB Terengganu yg berjaya mentrasformasikan tahap pendidikan & sukan di Terengganu..last2 bila MB Ahmad Said naik, kemuncaknya kelihatan seperti beliau yg usahakan..sebenarnya landasan tu yg lebih penting.

      ...tringat time dia berbuih mulut ngn Anwar dulu hehe

      Delete
    2. semua dah tak betul dalam UMNO sekarang, adakah tulahan sumpahan rakyat kerana menang secara TIPU?

      Delete
    3. Gipu amende nyer???!!!!
      Yang pukimak anwar brahem si anjeng dap bawak lanun kiram menyebabkan pgayr makin teruk!!!!
      Bewak hidup nie mmg sial...ketulahan yg terpaksa ditanggungnya!!!!
      Lain kali jgn mendubor dan memuki...
      Jgn melacur agama demi butuh bengkok mu jubo!!!
      Ketulahan!!!!

      Delete
  9. Khairy terbaik..harap makin banyak lagi program dalam membentuk sukan negara sebab dapat menarik orang muda bersama UMNO/BN. cuma pasal program myteam tu..ermm..jadikan pengajaran jelah..settle..

    ReplyDelete
    Replies
    1. KJ sedang meniti jalan menjadi Anwar kedua dalam negara...sewaktu beliau menang jawatan Ketua Pemuda dan pernah kantoi politik wang tetapi dilepaskan adalah titik permulaan...

      Delete
  10. bimbang nya kj ni peminat anwar Ibrahim lain yang najib suroh buat lain yang jadi nya .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mungkin Najib nak suruh KJ tunjuk jalan MASUK utk anwar setelah ditunjuk jalan KELUAR oleh KJ satu masa dahulu...mcm gembala LEMBU lah kira nya..hehehe...lembu yg terlepas ni sudah naik minyak daaa...tu yg menyondol je kat tengah jalan...org kampong semua tak berani nak dekat ini LEMBU sbb dia tengah MEROYANN..

      Delete
  11. che det pun x hemtam dia lg ko plak nk hemtan dia kawkaw.. den tngok.. bahayo nie jang..

    ReplyDelete
  12. █GEMPAR KUNYIT BERAPI!SAMPAI CERMIN MATA NAJIB BERKUNYIT-KUNYIT.KASI TARUK,KASI TARUKLAHH...!!█

    ►Mungkin pengikut Khairy Jamban ni tak pernah tahu tu kot kecelakaan yang pernah dibuat masa 2008 atau mungkin diorang dah lupa atau masa era Pak Dol diorang tak ambik port sangat pasal politik.

    ► Belum pernah dalam sejarah mana-mana organisasi walau di ceruk dunia mana pun individu yang menjadi punca kerosakan,kerugian dan beban di beri imbuhan dan sokongan yang cukup padu dan hebat.Hanya United Malays sahaja yang mengamalkan polisi TAIK BABI ini dimana mereka yang KORUP diangkat dari lobang jobor hingga keatas sampai melangit.

    ►Mengenai isu Khairy Jamban ni kita dapat lihat kepentingan individu lebih penting dari kepentingan golongan terbanyak(rakyat).

    ►Semua orang tahu siapa Khairy.Semua orang tahu apa kerosakan yang telah dilakukannya.Semua orang tahu macam mana dia menang jadi KP dulu.Semua orang tahu prestasinya sebagai KP UMNO macam mana/Tapi semua orang buat-buat tak tahu.Aku pun tak tahu kenapa.

    ►Kesimpulannya Najib masih belum dapat merasai DENYUT NADI URAT KENTUT RAKYAT.PtuiiiHHHH...!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ►Nanti kan episode yang seterusnya "KUNYIT ICE BLENDED.ITU CILI KASI TARUK,KASI TARUK,CHAIIIITT....!!!PTUIIIIHHH...!!!"Warghhhh..Kahhh..Kah...

      Delete
    2. ►Diamlah Babi Hanjeng Dont Buy Malay Product!!Sekian

      Delete
    3. Butoh lah mamat ni! cakap jangan beli produk Melayu.

      Delete
    4. Anon 1.54 a.m.

      Kaum babi kata orang lain babi. Hi, hi, hi ... babi betul babi ni. Ham ka chan, makahai, pasohai ...

      Delete
  13. Parpu jap lg aku sedekahksn Surah Yassin buat lu. Mana tau lu dah terkena sampuk ke. X habis2 Nak ngata.Sedarlah ..ntah esk lusa kita mati dah x sempat nak minta maaf.Allahuakbar! Allahuakbar

    ReplyDelete
    Replies
    1. memang parpu ni merapu n kaki fitnah sejak dulu...

      Delete
  14. Tahniah! UMNO / BN bakal melahirkan Anwar Ibrahim II. Melantik orang yang meminta jawatan & melobi jawatan adalah malapetaka yang besar.

    Sekali lagi diucapkan tahniah kepada UMNO/BN sebelum terlewat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. caca marba umno, najib, rosmah tadbir negara ...............

      Delete
    2. Sepatutnya dia mncontohi azmin jamban...trpaksa akur dgn puan presiden walaupun pernah dijanjikan mb oleh pemantat bininya....

      Delete
  15. apa la lu parpu.

    tak cukup ke kj bagi kau selama ni?

    ooppssss...

    ReplyDelete
    Replies
    1. parpu ni BABI ke ANJING...

      Delete
  16. Pengkianat orang melayu adalah Anuar , Nik Azis dan Parpu ...

    ReplyDelete
  17. banyak betul red scomi army kat sini...

    wait and see je k.j...ni!

    paling tak tahan tun mahathir nak jumpa pak mertua dia pun kena jumpa dia dulu...haha

    tu yang tak tahan tu...cili kasi taruk macam ni....!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ► Itu yang Tun M sindir dia masa tu."Siapa dia Khairy Jamaludin ni?Adakah dia pegawai tinggi kerajaan.PtuiiiiHHHHH...!!!!

      Delete
    2. hehe.. mcm2 puak ko nie smua unkit kate madey dulu..

      Delete
  18. Kj memiliki minda kelas pertama
    mentaliti yang perlu ada untuk menjadi pemimpin
    dan memacu belia kearah yang lebih cerdik dan berfikiran terbuka

    mana mana orang yang berotakan minda kelas ketiga dan keempat
    akan ketakutan melihat tingkah laku khairy sangat pelik dan tak boleh diterima akal mereka

    kita boleh lihat disini golongan penentang bodoh itu yang diketuai parpukari


    ReplyDelete
    Replies
    1. ►Nak tercirit kunyit ice blended aku baca ucapan rasmi kau memuji-muji idola kesayangan kau tu.PtuiiiHHHH...!!!!!!

      ►CyberTrompah KJ ni kerja ada 2 Shift ke?.PtuiiiHHH...!!!!

      Delete
    2. heeheeeeeeee heeeeeeee.... seram jugak dengar julangan terlaluan kpd budak kayrry ni............. kalah tokoh2 besar melayu yg lain....

      Delete
  19. kalau tidak puas hati dengan perlantikan KJ tanya Najiblah, kalau marahkan Najib sebab lantik KJ kita suruh sahaja dia letak jawatan kankah keputusan PRU13 lebih buruk daripada PRU12. Semua perkara tidak berjaya yang KJ buat dulu akan mengajar dia tingi rendah itu langit. LIBRA pula sudah dipulangkan semula. Entah la dia ni dengan Rocky Bru dendam sangat kat KJ. Rais Yatim pun diaorang dendam sampai tegolek dog dia mereka kerjakan.. apa lagi??

    ReplyDelete
    Replies
    1. INI BUKAN PE...DENGKI..KJ DILANTIK JADI MENTERI..

      Delete
    2. apa yg nak dibisingkan... itulah hasil undi kepada UBN pd pru13 yg lepas....

      Delete
  20. dulu dia herot petot sikit, skrg aku tgk dia dh ok.. tp apasalahnyA berhati hati. hati manusia boleh berubah. ada kj untung gak, anwar ajak debat je kita tolak dia...

    ReplyDelete
  21. ► Jangan dilupa KJ ni juga telah membuatkan muka orang BN terutamanya UMNO menjadi AIB TAK TERKATA suatu ketika dahulu.

    ►Malu nak beli Utusan Malaysia
    ►Malu nak pakai baju BN atau UMNO.
    ►Malu nak kibar bendera BN/UMNO.
    ►Malu nak tunjuk kita PRO BN.
    ►Paling dasyat malu jadi Melayu.

    Harap CyberTrompah sila ambil perhatian.

    Sekian,

    Harap Maklum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. eeh.. tu bkn kerja bang non ke..???

      Delete
    2. Gua dah lupa itu semua
      kj yang jadi menteri hari ini adalah new kj

      kj yang bikin utusan semakin laku

      Delete
    3. @Anon Onani May 17, 2013 at 1:52 AM.

      ►Memang la kerja Bang Non Jobor Taik tapi KJ ni lah yang menjadi pembuka bicara atau mukadimahnya.Dia buka ruang yang seluas-luasnya untuk Jobor Taik Hentam BN UMNO.Macam main Badminton kira dia kasi bola tangung.Nuar dapat terus SMASH sampai TERDUDUK BN.Sekian

      Delete
  22. Dr komen blog ni aku rasa admin ni ada masalah peribadi ngan KJ.. Tak kan lah tak da satu pun yg positif tentang KJ ni.. Kalau ye pun benci sgt jgn la komen sehingga hilang kewarasan sbb ia bkn menjatuhkan KJ malah menaik kan lg namanya.. Sbb rakyat yg tak kenal sapa KJ ni akan cuba mengenalinya bila nama dia selalu disebut2 secara tak lgsg mempromosikan beliau.. Mcm buku mona gersang yg di haramkan bkn org jd tak nak membacanya malah ramai yg nak mencarinya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan PK je masalah dengan KJ, gua dengan ramai lagi dalam UMNO yang menyampah dengan KJ. Tunggulah Pergong akan datang.

      Delete
  23. Khairy dulu belajar di Oxford University . Parpu pulak belajar di mana ? Khairy baru menang dalam PRU di Parlimen Rembau dengan mejoriti 18 ribu . Parpu pulak ada bertanding tak dalam PRU yang baru lalu ? Itu saja saya nak cakap . Lu pikir laa sendiri .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Parpu ni x releven utk memperjuangkan org melayu dan mengketengahksn org muda. PARPU.. kalau awak berkebolehan.. apakata cabar KJ?

      Delete
    2. Belajar tinggi2, menang dengan cemerlang tapi mulut celupar kurang ajar pada orang tua buat apa? Mana jiwa Melayu?

      Delete
  24. Jelas disini parpukari telah mengalami trauma dan fobia yang keterlaluan terhadap kj

    dalam istilah perubatan penyakit ini dikenali sebagai 'neurosis' iaitu sejenis penyakit jiwa

    doa doa harian boleh diamal bagi pesakit namun jika keadaan semakin parah silalah jumpa doktor

    ReplyDelete
  25. Salam sejahtera.

    Mohon pihak tuan dapat memasukkan laman portal Berita Pahang dalam senarai blog list tuan.

    Kerjasama tuan sangat - sangat kami hargai. Terima kasih.

    http://bpunp.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Kj ni bakal PM Malaysia selepas Nurul Izzah. Berani kutuk . Siot btul.

    ReplyDelete
  27. PASCA PRU13: Berkuburnya Slogan 1Malaysia, Najib Sudah Tukarnya Kepada "Tsunami Cina"!

    1Malaysia Dalam Kenangan 

    Telah sepuluh hari UMNO/BN kembali memerintah. Dalam erti kata lain Pakatan Rakyat (PR) tidak dapat meneruskan usaha murninya untuk memansuhkan tol dan PTPTN kerana belum berjaya membentuk kerajaan Persekutuan. Akan tetapi sekiranya dibelek-belek media perdana. Kelihatan seperti Barisan Nasional (BN) sudah pun memulakan langkah pemansuhan.

    Tidak, jangan silap. Usaha pemansuhan UMNO/BN yang dimaksudkan bukan terhadap tol atau PTPTN. Itu bukanlah minat mereka. Tetapi apa yang dilihat sedang cuba dimansuhkan adalah falsafah 1Malaysia yang dijulang Najib Razak sebelum ini.

    Lihat saja sejurus selepas UMNO/BN memenangi PRU-13, isu yang meletus ialah kononnya prestasi buruk UMNO/BN berpunca daripada “tsunami Cina”. Tanpa membuang masa pertuduhan itu disambut oleh lidah UMNO dengan terpampang sebesar-besar tajuk “Apa Lagi Cina Mahu?”

    Lihat saja sejurus selepas UMNO/BN memenangi PRU-13, isu yang meletus ialah kononnya prestasi buruk UMNO/BN berpunca daripada “tsunami Cina”. Tanpa membuang masa pertuduhan itu disambut oleh lidah UMNO dengan terpampang sebesar-besar tajuk “Apa Lagi Cina Mahu?”

    Bermulalah rentetan serangan demi serangan berbau perkauman seolah-olah keputusan PRU13 simbol kepada Cina lawan Melayu. Sehinggalah membawa kepada seruan paling bengap semalam agar diboikot perniagaan kaum Cina yang menyokong PR. Oh ya, bagaimana mahu tahu yang mana menyokong yang mana tidak? Katakan sajalah mahu boikot perniagaan semua orang Cina.

    Najib Razak sendiri kelihatan sudah kurang bicara mengenai 1Malaysia sejak kemenangannya. Seperti yang kita tahu, 1Malaysia yang mahukan rakyat melihat diri mereka sebagai rakyat Malaysia dahulu kemudian barulah kaum, tidak mendapat sambutan di kalangan ahli dan pemimpin UMNO. Akibatnya bola tanggung “tsunami Cina” yang Najib lontarkan tentu akan memakan diri, apabila orang UMNO akan melihat 1Malaysia sebagai slogan gagal dan syok sendiri.

    PR mungkin belum berjaya membentuk kerajaan Persekutuan. Tetapi selepas PRU13, semakin menjadi-jadi perpaduan rentas kaum para penyokongnya. Semakin berusaha penyokong PR untuk memperkuatkan perpaduan rentas kaum di kalangan mereka.

    Jika sebelum PRU-13 UMNO/BN galak memainkan propaganda kononnya memilih mereka sama dengan memilih Malaysia. Pasca-PRU13 membuktikan pihak mana yang sebenar-benarnya mempunyai semangat Malaysia! -roketkini

    ReplyDelete
  28. Hentam kj
    Kondem kj
    Bantai kj


    YES! Parpu!

    ReplyDelete
  29. Apalah yang telah terjadi dengan penulis blog ini . Dendam kesumat yang tidak berkesudahan. Nampak betul pemikirannya yang sempit dan berdendam pula itu. Tak semuanya khabar berkenaan keburukan KJ itu betul, ada nasi tambah orang yang tidak menyukainya.

    Walau bagaimanapun kuasa ada ditangan Allah. Macam mana kita halang sekalipun tetap akan berlaku. Kita harus ingat itu. Berbaik sangkalah, bersihkan hati. Bagi peluang KJ menunjukkan kemampuannya. Mungkin satu hari nanti ia PM Malaysia siapa tahu. Kadak dan Qadar di tangan Allah. Kun Paya Kun jadi, jadilah ia. Begitu juga dengan DS Anuar yang selangkah nak jadi PM, tetapi gagal walau bagaimana usaha gigih di jalankan. Sekarang meroyang macam orang gila, memunipulasikan keputusan pilihan raya 13 yang tidak memihak kepadanya. Habis rakyat yang tak tahu menahu di heret dan tariknya berdemontrasi.

    Fikir-fikirkanlah.......

    Saat Jais
    www.treat-cure.com
    http://saatjais.wordpress.com

    ReplyDelete
  30. Parpukari. Saya lihat perjuangan kamu smakin menghentam org2 UMNO. Apa salahnya dia mengemudi org2 belia? Dia kan Pemuda?

    Lagipun.. saya lihat. Artikel awak x lain.. asyik cerita dulu dan dulu. Bila nak maju? Bila nak ketengahkan org2 muda? Nak tunggu bongkok dulu baru cari? Masa itu sda terlambat.

    Pandang ke depan. Fokus kepada isu pembangkang bulan hentam org melayu.

    ASAL MELAYU NAK NAIK KENA HENTAM. ASAL ORG MUDA NAK NAIK KENA HENTAM. TU PASAL BUDAK KITA SERANG BALIK BN.

    Tak faham saya dgn perjuangan 60an awak!

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUSUK-BUSUK KJ PUN MENANG JUGAK PRU 13....SIAP D LANTIK JADI MENTERI LAGI TU....BERTUAH BADAN...

      Delete
    2. SBB PANDANG KE DEPAN DIANTARA KAMI TAK MU KIRI- YG KITA PERTIKAIKAN CARA DIA 'NAIK' , CARA DIA MENANG BUKAN SECARA GENTLE , DIMANA KJ MASUK TANDING DISITU AKN DANYA RASUAH
      JIKA DIA NAIK SECARA BENAR DAN BERKEBENARAN --INI KITA SOKONG
      DITIBA2 MUNCUL DARI HUTAN MANA - KJ KAU ORG KG DEN KOTA N.SEMBILN SUKU SAKN TAPI HITAM KULIT ANUGERAH ALLAH --KOTOR HATI DA CARA HIDUP -INI U BUAT
      KAU TAK MALU DGN PERANGAI KAU BERTAPAK DLM UMNO DAN JADI KP??????????
      PASAL MONANG ,,,,GHOMBAU BELUM ADO PARTI LWN MONANG - UNDI NAIK SBB ORG UNDI BN BUKN CALON
      DIO NI MASA DOLL PM JADI CALON HOIIII MAK KAU BUKAN MAIN BELAGAK TAK TEMU DEN - SAPA KATA DIA KETURUNAN BANGSAWAN ????? HIS FAMILY IN 60'S .70S 80'S NO WHERE IN NX9@ROMBAU

      Delete
  31. Teringat aku cerita singapura dilanggar todak..apabila hang nadim menunjukkan kebolehannya dan berjasa kepada sultan..orang-orang besar istana jadi tercabar kedudukan mereka lalu membuat fitnah dan menghasut sultan..dan si nadim yg masih muda dan mungkin boleh menyumbang jasa kepada bangsanya dihukum bunuh...begitulah cerita melayu dari dulu..siapa yg nampak lebih menonjol dan bijak akan di jatuhkan..saje nak meningatkan cerita ni pasal melayu mudah lupa.

    ReplyDelete
  32. He he he...... Kj kj....... Ntahlahhhh. Nak jawstan ketua pemuda dapat nak menteri dapat....ada ke roh perjuangan kat budak nie..... Nama aje rembau.... Lahir lahir aje dah jadi anak bangsawan dan tak bercampur dgn budak budak melayu dikampung.... Cuba tanya last buat meting exco pemuda bila???

    ReplyDelete
  33. Befikir lah scara matang berilah komen membena baraulah boleh maju, betul mamak berasal dari keling dan tak boleh menjadi melayu sebab itu lah dia tidak mempunyai semangat melayu dan rasa sayangnya pada Tanah Melayu tiada, sebab sekiranya Negara tidak aman mamak boleh balik ke negara asalnya India, cina balik cina Melayu nak balik mana? Ini lah Negara kita, tu sebablah Melayu yang ramai jadi tentera dan Polis kerana menjaga Negara kita, mamak tak ramai pun macam melayu. mamak ni kalau jumpa kumpulan dia tak cakap melayu pun mereka cakap hindu tau.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Komen pun macan DAPigs Read Bean Army. Ham Ka Chan.

      Delete
  34. Cuber tanya semenjak jadi pengerusi punb berapa ramai usahawan melayu yg dia tolong. Apa pembaharuan yg dapat di buat di punb... Berapa rm juta( jika ada ler) yg telah diberi pinjaman( zaman di aja yer) oleh pihak punb dan berapa lama masa serta waktu yg punb ambil bagi setiap kes pinjaman untuk mengeluarkan duit pada usahawan.

    ReplyDelete
  35. Betulah.... Dia duduk dipunb... Tak da taring. Budak budak punb termasuklah ceo dia langsung tak takut dgn dia.lagi nak duduk menteri..... Betulkan lah punbtu dulu..... Bantulah dgn sesunguhnya usahawan melayu.... Mereka dtg ke punb sb nak buat pinjaman kerana meka mahu besarkan perniagaan mereka dan tak mahu jual perniagaan mereka pd org org cina..... Mereka bukan mcm org melayu yg sanggup jual bbmb securities pada ecm libra walaupun itu adalah sebahagian tranksasi perniagaan... Renong renongkanlahhh

    ReplyDelete
  36. SBB PANDANG KE DEPAN DIANTARA KAMI TAK MU KAIRI-
    YG KITA PERTIKAIKAN CARA DIA 'NAIK' ,
    CARA DIA MENANG BUKAN SECARA GENTLE ,
    DIMANA KJ MASUK TANDING DISITU AKN DANYA RASUAH
    JIKA DIA NAIK SECARA BENAR DAN BERKEBENARAN --INI KITA SOKONG
    DITIBA2 MUNCUL DARI HUTAN MANA BOTAPO KEK GUNUNG DATO KO-
    KJ KAU ORG KG DEN KOTA N.SEMBILN SUKU SAKAT TAPI HITAM KULIT ANUGERAH ALLAH --KOTOR HATI DAN CARA HIDUP -INI U BUAT
    KAU TAK MALU DGN PERANGAI KAU BERTAPAK DLM UMNO DAN JADI KP??????????
    HARAM APA JUGA HIDUP BER RASUAH BAIK YG DIMAKAN MAU PUN JAWATAN
    PASAL MONANG ,,,,GHOMBAU BELUM ADO PARTI LWN MONANG - UNDI NAIK SBB ORG UNDI BN BUKN CALON
    DIO NI MASA DOLL PM JADI CALON HOIIII MAK KAU BUKAN MAIN BELAGAK TAK TEMU DEN -
    SAPA KATA DIA KETURUNAN BANGSAWAN ????? HIS FAMILY IN 60'S .70S 80'S NO WHERE IN NX9@ROMBAU

    ReplyDelete
  37. Ramai rupanya anjing belaan KJ dlm ni.

    Kami takkan lupa apa yg boss anjing tu dah bua

    JANGAN LUPA SEJARAH !!!

    Kalau dulu tumbuh mcm cendawan, blog di kalangan org UMNO, hentam Pak Bodolah..
    Kita hentam pulak Kera Jalang KJ ni pulak

    Kalau sayang UMNO, singkirkan anjing Oxford ni
    Kalau sayang Melayu, tendang babi Rembau n
    Kalau sayangkan Maruah Malaysia, halau saja biawak belaan Spork ni !!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. mentality ko mcm org DAP le tkut sgt ngan kj

      Delete
    2. Gua tak kisah pun KJ jadi menteri ke apa, cuma cakap dengan dia jangan kurang ajar dengan orang tua.

      Delete
  38. Udah udah Lah tu.. Biar dia buat kerja dahulu nanti kita sama sama Nilai Lah.. At least he is much better then BABI... Jgn cepat menghukum.., U also ain't perfact man

    ReplyDelete
  39. KJ ok ! apa nak marah nak anti KJ sangat....Bukan Pak Lah yg lantik. Keep Going KJ

    ReplyDelete
  40. Hahahahah...wakakakakakaka canteekkk, gaduh sama sendiri, nampak..!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  41. KJ sms bberkuasa minyak naik melambung, sms KJ semua kena pergi tingkat 4 katanya, sms Kj berkuasa harga barang naik melambung, sms KJ berkuasa sokongan terhadap UMNO berkurangan, sms KJ BERKUASA dia mengutuk TUN M, sms KJ berkuasa projek jambatan menggantikan tambak johor dibatalkan, sms KJ berkuasa nak buat LCCT2 dilokasi lain dr KLia, sms KJ berkuasa beliau cuba mengurangkan popularati Mukhriz, sms KJ berkuasa, dia yg memberi passport kepada Anwar sms pembebasan Anwar...melukut,di tepi gantang...SEMASA KJ BERKUASA AKU TIDAK LUPA 'SUMBANGAN' BELIAU KEPADA UMNO!!! Aku tak mahu kejadian ini berulanga kerana SEMASA KJ BERKUASA, sykt GLC telah berubah objektifnya......SBB TU AKU SOKONG ARTIKEL NI KERANA AKU TIDAK LUPA APA KJ BUAT SEMASA KJ BBERKUASA!!!!

    ReplyDelete
  42. Hi hi hi.... Sms dia tak laku di punb... Pengerusi budak budak meka kata

    ReplyDelete
  43. LANTIK HANGPA JE LAHHHH !....JAGA ANAK 3 ORANG KAT RUMAH PUN LINTANG PUKANG !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu hang..org lain steady je jaga anak 7 orang....

      Delete
  44. Apa dia akan buat sekarang menakutkan aku....sbb dia mmg capable. Utk menjatuhkan UMNO.....apa anon 826 ckp mmg betul dan telah pon berlaku sms KJ berkuasa....skunk dia kembali berkuasa.....mesra rakyat ke dia????

    ReplyDelete
  45. Hpk, dendam hang ni pada kj macam dendm pok nik pasa umno. Apa hal? Kesumat anda beri cai dan askar upahan cina laknat dapsters peluru unruk bepah belahkan melayu. Sudah2 la...... Beri peluang pada anak muda melayu tu menolong bangsanya......

    ReplyDelete
  46. skrg najib pilih dia jd mntri, tentu ada sbb2 knapa najib pilih dia, kalau ko terus tentang dn ungkitkan cite lama ibarat ko menentang pentadbiran najib & BN dn ada jg dikalangan ko ibarat musang berbulu ayam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku anggap KJ ni yang musang berbulu ayam dari HPK.....HPK bloggers..sbl ni pon apa yang tak betul dia belasah....so kenapa bila bab KJ dia belasah tak tgk point dia?? KJ pon bukan bagus sangat...dia bagus dalam menjatuhkan UMNO bak kata anon 8.26. Cuba lihat apa dah KJ dah buat kat Malaysia.....ada ke yang memberansangkan??

      Delete
    2. Pe yg hang wat lawak ni..hehe nk salah kj msa tu dia bkn nya da kuasa 100% pn, anwar hang tngok dia pnya lakunan dalam penjara sakit tulang le kna racun le, ko nk smpan dia lama dlm tu ke...pikiak le sikit..hehehe

      Delete
    3. Biar dia habih term dalam tu lagi elok.....siap nak bagi passport lagi KJ beratur ...anwar amek passport padang KJ pon idak....tak malu ke??? Apahal nak beratur bagi passport tu?? mengampu tak kene cara...pikiak le sikit ...heheheheh

      Delete
    4. mmg lma baguih cit tom oii.. hehehe.. tp hang kna ingt nuar ni raja putaq belit, ni org politik pnjra lma pun cam mandela tu 20 pnjra alih2 keluaq trus jd presiden. cam kj tu bg paspot ka tau pe2 ke itu dlu cik tom smua org de wat salah silap, politik ni cam ni sok kawan laen ari lawan cam tu le sbalik nye .. hehehe

      Delete
  47. Hahaha, meroyan2 macai2 KJ backup bos dia. Posting ni bertanyakan prestasi KJ selama ini? Jawab la berilmiah sikit.

    Orang pandai cakap ni kerja selalu haprak. KJ ni sama mcm nurul izah. Bercakap je keje xda hasil pun.

    KJ ni bukan Melayu pun. Tengok nama penuh dia pun dah terbukti.

    Bila masa dia sekolah dan bercampur dengan anak2 Melayu zaman remaja dan dewasa dia. Dia bukan membesar di Rembau. Apa dia tahu dengan jiwa Melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. yE AKU SETUJU DENGAN KO

      Delete
  48. Fuck you lah retard give him a chance. You mother fu. K

    ReplyDelete
    Replies
    1. You are correct bro let him proof. Common problem is the Chinese unlike the retard does not understand stupid to the highest core

      Delete
    2. Dia dah diberi peluang sebelum ini....common apa dia buat kat BN, sampai sekarang BN masih belum pulih....nak bagi chance lagi?? Look at the facts!! Jgn main sokong je just because dia muda....dia pon bukan membesar di Rembau pon. Tanya nama imam kampung dia pon maybe dia tak tau....His cousin much better.

      Delete
  49. Sesuai ka dak , kita mesti tgk rekod dn sejarahnya dlm dunia politik Msia. Dia ni angan2 besak juga ni.Aku rasa ramai org tau rekod dia. Tiba2 dia timbul dlm zaman Tun Dolah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup pastu muncul geng Ting 4. Najib pon semasa Timb PM pon dia kacau sbb nak jadi PM punya pasal. Ni adek beradek Anwar gak ni.... Minyak naik, Harga Barang Naik, Letrik Naik, Tiba2 kena pakai seat belt blakang, Kete lebih 10 tahun cukai tinggi walaupun elok (kete mewah kalsik boleh pulak pakai), LCCT nak pindah tempat lain padahal KLIA tu punya la besar lagi tanah dia, jambatan ganti tambak johor naik, Koridor tak pernah siap, MYTEAM berkubur, tiba2 SCOMI dapat projek Mega, double trek cancel, bila on balik kos lebih tinggi dari sebelum ini, ....hmmm apa lagi yeh??? Ada yang membantu rakyat Malaysia?? Membebankan rakyat ada la....tu yang BN kene masa 2008 n now kesan tersebut masih belum pulih...Mesra rakyat atau membebankan rakyat ??? Adakah akan berulang??

      Delete
    2. Oh lupa satu lagi ...MV Augusta jual dengan harga RM1!!! Bila owner baru jual balik harga dia jual pada Harley Davidson USD350 juta dollar!!!! Apasal aku tak beli MV Augusta tempoh hari???!!1 Adoyai!!!!

      Delete
  50. Pukimak kamu, KJ!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong Statement kamu...heheheh tapi ari ni ari jumaat slow2 sket bro....heheheheh

      Delete
    2. I am DAP suppoter... support you, we all same UBAH..

      Delete
    3. Anon 1046, tak support KJ tak bererti tak support BN dan perlu nak support DAPigs yang racist tu....:P

      Delete
  51. saya juga tak suka jtuga sama ini kj dia akan berie kekuatan padah najib dan itu bee end, bansa saya suseh kalau kj jadi ini menterie..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ape yg ko merapu ni anon 10:31?..cube ko ckp bm btul2..ker ko org myanmar or china doll?

      Delete
  52. Bro Parpu!!,

    Teruskan artikel-artikel sebegini...yang salah tetap ditegur, yang betul dipuji...baru boleh BN kuat balik...kalau dak berkubur BN. Masa 2004 semua bloggers tak kira apa kuarkan artikel kritik kerjaan Pak Lah...bila najib jadi PM, Najib dengar apa bloggers kata and slowly bloggers pro BN kembali mengeluarkan artikel yang membina. Kritik kerajaan masih ada and diambil maklum oleh Pak Jib.....so skunk ni teruskan bro parpu....lu bloggers (RBF, Rocky Bru, CheDet, Papagomo mmg berani!! Gua Tabik Lu!!

    ReplyDelete
  53. Pernah dengar KJ cakap N9??? heheheheh dia tau ke dak?? MB N9 kalau cakap bahasa Melayu leh denar lagi dialek N9 dio....Tu baru bona berjiwo N9. Apo sangat la Oxford tu kalau tak reti cakap dialek N9. Camno nak cakap ngan makcik2 n pakcik2 tu?? Paham ke KJ org2 kampung cakap?? Ke nak panggil WARIS or EBY Yus tolong jadi translator?? wakakakakakka

    ReplyDelete
    Replies

    1. Lombu ado tali takdo pon tak guno
      Tunggu hujan dh ghobeh
      Baru payung nk dibuko?
      Kojo tak kuek tapi berangan nak hidup sonang
      Baik poie mampuih dari susah'an semuo urang
      Polik Bona bilo pikir orang tuduh bukan2
      Takpo tunggu den dah kayo jangan cubo nadah tangan
      Mintak pinjam duit apotah laie tandotangan
      Time tu takdo nak berbaik
      KAU BOLEH POIE JALAN

      Renung-renungkan selamat beramal!! WARIS dah bagi warning hahahahahaha

      Delete
    2. BOTO...BOTO..DEN SOKONG CAKAP EKAU..SAPO2 YOLAH YG TAK BOKONAN KEK KJ TU BOLEH POIE JALAN. KANG LAMO KEK SINI ADO YG KONO PIJAK TELEHER TU KANG

      Delete
    3. Jangan kurang ajar sudah la bro ...

      Delete
  54. KJ adalah klon Anwar jadi berhati hati ..jiwa dia sebijik cam Anwar..tengoklah nanti..camana dia cantas sekeliling..makan setiap sudut..sekarang tengah cari pengaruh..hati hati..camana Anwar naik camtu jugalah dianya nanti..tak terkawal tok jib ...pandai makan pandai simpan..jiwa budak oxford ni dah liberal..cuma lebih dia pandai bercakap cam org tu juga..pandai bergaya (anak dara suka le cian Nori..)entah lah sukar nak duga ORANG YANG SUKA MAKAN KELILING :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yup setuju Anon 10:48. Dia mmg bahaya dan sukar dipercayai....aku dengar dia adalah orang yang akan lompat kalau PR menang....wallahhualam

      Delete
    2. bahaya pe nye bang, lompat.? ko tau org pnye hati.. huh dasyattt.. Jgn wat fitnah kt blog ni k..

      Delete
    3. anwar ni ok sbnar tngok masa gandingan sama Tun m dulu kita melayu bersatu.... tak da fikir politik mcm skrg bgun pagi je fikir politik siang malam, cma masalah utama anwar mcm Tun m kata itu ari moral ni penyebab utama Tun pecat dia..

      Delete
  55. aku takda pengalaman dalam bidang sukan.tp apa yg aku faham utk membentuk seorang pemain bolasepak terbaik bermula dari bangku sekolah rendah lagi.sama seperti kita mendidik anak utk menjadi seorang doktor.Ia memakan masa utk berkembang,bukannya 5 tahun rapid development.bg bidang2 sukan yg lain juga aku rasa sama jugak kaedahnya.jadi bagaimana kj mampu mengilap belia/beliawanis sukan bertaraf dunia,sudah tentu ia bukan kerja mudah...

    ReplyDelete
  56. parpukari ko jgnlah nk jadi penghasut no 1,sepatutnya ko cuba sedaya upaya satukan org2 melayu dgn penulisan yg lebih baik lg,ko ni aku rasa memang jeles sgt dgn kj ni sb setiap penulisan ko tntng kj mesti semua x baik,setiap org mesti ada kelemahan dan kekurangan,termasuk lah ko,jd cubalah memiliki hati yg bersih parpukari ooi.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pada gua apa yang dilakukan oleh PK adalah betul. Masa nak pilihanraya kita bersatu, bercambah minda, memberi pendapat menentang pihak lawan atau menangkis serangan.

      Selepas pilihanraya, mana yang menang menanglah, yang kalah pula kalahlah. Tapi yang menang jangan pula perasaan mesti diberi imbuhan. Kalau dah nama wakil rakyat kita mesti bersedia untuk tidak dipilih ke sesuatu jawatan, bukannya meminta. Kita bertanding pun atas ehsan parti.

      Ingatlah, dalam parti kita ada segala lapisan orang. Yang tua dihormati, yang muda disayangi. Tapi kalau yang muda kurang ajar, bukan saja yang tua marah tetapi yang muda pun akan menyampah. Jadi KJ kena tanya diri dia kenapa orang menyampah dengan dia. Nama pun glamourboy.

      Tapi takpe, untuk ketika ini gua akan perhatikan prestasi dia. Kalau tak buat kerja dan asyik glamour sepanjang mssa ... siaplah.

      Sebagai ahli UMNO ini hak gua untuk komen.

      Delete
    2. .....kalau menang dlm PRU x diberi habuan pangkat...baik jgn ada pilihanraya. Suh kakitangan kerajaan sj yg jadi menteri...

      Delete
  57. Saudaraku sekalian....
    Aku tak pro kj tapi utk kutuk dia berlebihan agak tidak adil....
    Bagi dia peluang tapi jgn peluang mcm pendubor yg kita taksub sgt dlm umno dulu.....
    Klu betul....kita terima...klu dia buat salah kita tegur....
    Pdpt aku....dulu dia mgkin ingin menonjol kebolehannya tanpa teguran dan nasihat dpd para senior....salah langkah
    Biasalah para pendebat hebat nie....kdg2 merasakan kebolehan bersuara mrk dikagumi dan mrk mudah alpa...
    Cuma nasihat aku....biarlah bijak berdebat dan bijak bertindak..
    Jgn jadi spt pendubor...bijak berdebat...bodoh bertindak...mgkin dia lupa dgn kuasa Allah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagi peluang? Dh berapa byk pluang yg dberi pda kj ni..kj ni anuwar in making.

      Delete
    2. nuar mna sama dgn kj dia ada di alam lain...ni baru pertama dia jadi menteri penuh ko lagi lalut2 banyak peluang.

      Delete
    3. ANON 11:39 - PENGHASUT/PEMECAH BELAH UMNO DETECTED.

      Delete
  58. bukan ke KJ ni agen CIA...?????? sikit je soalan aku...pandai2lah cari jawapannya...cuba2lah tanya polis/tentera/risik/MKN peringkat atasan..

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana punya perisik yg lu tanya? Ada bukti?..Ckp ikut kepala otak sendiri...

      Delete
  59. boringlah cerita kj....tak releven langsung. bagi bola suruh dia main kat padang.

    bukak topik anti-cina lah...baru best

    ReplyDelete
    Replies
    1. Topik Anti cina mmg menarik!!!

      Delete
  60. Tolong hormat pilihan Perdana Menteri Malaysia kerana beliau lebih banyak mengetahui latarbelakang KJ melalui risikan beliau.

    ReplyDelete
  61. Setahu saya kj dan pak mertuanya adala tali barut umno kerana melepaskan ai dan tukang bw passpot ialah kj kpd ai. Very tiny weeny trust with kj bec he has sly eyes. EYES DO NOT LIE. Another anwar in the making. Habih la kena liwat lagi ngan mamat. Semoga Allah beri taufiq dan hidayah kpd kita semua. Ameenn. EYES DO NOT LIE.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebenarnya Najib bukan nak bagi pangkat kat KJ.
      Najib cuma nak hantar mesej kat Mahathir bahawa "Najib tak takut Mahathir lagi"

      Delete
    2. hang nie bace harakah bnyak sgt la non..hehehe

      Delete
    3. Sebelum PRU 13.....Najib takut Mahathir
      Lepas PRU 13.....Najib sudah sedar cakap Mahathir tak laku.
      Bukti: 2 kuda Mahathir , Zul Nordin dan Ibrahim Ali KALAH DAN DIMALUKAN. Najib masih menang walaupun disabotaj 100% kaum cina.

      Sekarang Najib tunjuk kuasa;
      1) lantik KJ yang dibenci Mahathir
      2) dia tak lantik satu pun mamak sebagai menteri/timb. menteri- satu tamparan hebat kepada ayahanda mahathir, berguling-guling dalam kubur, kesian.

      Delete
    4. Kesah khayalan lagi....mmmm

      Delete
    5. BANYAK SANGAT LE TAUFIK DAN HIDAYAH DLM DIRI KAU YER..SELEPAS MEMBURUK2KAN ORG,MULUT KAU YG BUSUK TU BOLEH PULA MENYEBUT NAMA ALLAH.

      Delete
    6. Nauzubillah....mulut menyebut ALLAH SWT tp dlm masa yg sama menfitnah. Semoga ALLAH SWT melindung kamu dan beri petunjuk...

      Delete
  62. PADAN MUKA NIK NAZMI, Adun Seri Setia nak kena cas kat mahkamah hari ni. Mangsa pertama Tan Sri Khalid , IGP BARU SERBA KERAS.

    Padan muka Nik Nazmi, semoga dijatuh hukum penjara dan kongsi lokap dengan pesalah seks tegar. Agar diliwat hari-hari sampai terpaksa pakai adult diaper sampai mati.

    Padan muka Nik Nazmi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bekas hakim, mat noor tuu tak didakwa ke dibawah akta hasutan?.... jangan DOUBLE STANDARD judgement!

      Delete
    2. Yang berkumpul menjerit2 mengutuk Melayu macam sial dalah Cina. Yang kena dakwa Melayu. Betul double standard. Siapa yang bangang gua pun tak tahu.

      DAPigs Red Bean Army ... Ham Ka Chan.

      Delete
    3. mmg double standard pun kalau tak kan la tian chua kna 1000 report bru nak dakwa, mat nor bru skit repot dh sebok nk dakwa

      Delete
  63. Masalah BESAR yang diperhatikan disini adalah sifat berdendam, tidak puas hati, suka mengungkit, tidak memberi peluang, tidak mempercayai sama sendiri dan bermacam2 lagi. Bukan kita sebagai umat Muhammad seharusnya bermaaf-maafan, lupakan kisah lalu dan dijadikan pedoman untuk maju kehadapan. Memang benar KJ telah melakukan kesilapan terdahulu tapi tak bolehkan kita memaafkan. Sedangkan Nabi ampunkan umat inikan kita manusia biasa. Perasaan dan sedar tak yang kita berbalah sesama sendiri disebabkan topik ini. Boleh dikritik tapi janganlah menggunakan bahasa yang emak bapak kita tak sanggup dengar. Janganlah jadikan sesama kita umpama Gajah sama Gajah bergaduh pelandok yang untung. Dah dibuktikan semasa PRU 13 apakah kita masih tidak sedar. Janganlah kita jadi Pak Kadok ayam menang kampong tergadai. Kita sepatutnya bersatu hati dalam menghadapi cabaran dimasa mendatang bukan bercakaran sesama sendiri. Saya memang kerap melihat blog parpukari dan adakalanya membuat saya benci akan bahasa dan cara yang digunakan. Saya juga bukannya mengenali Khairy tapi biarlah dia buktikan dan berilah dia ruang. Bagaimana seseorang hendak maju kehadapan jika yang diterima bukan kritik yang membina tapi kritik menggunakan bahasa yang tidak seharusnya diperkata. Be positive, yang buruk tak semestinya selama-lamanya buruk, hitam jangan disangka kotor dan putih jangan disangka bersih. Jika saudara mempertikaikan perlatikan KJ bermakna anda mempertikaikan YAB PM. Saya percaya YAB PM telah menapis segala-galanya sebelum melantik seseorang. Untuk YB KJ, toleh kebelakang untuk dijadikan panduan agar dapat kecemerlangan dimasa hadapan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. media umno, ngo umno, ketua2 lanun umno balas dendam kpd pengundi2 pas/pkr/ dap / pr tu cam mano pulak"?

      Delete
    2. BETUL APA YG KAMU KATA. SEPATUTNYA AHLI UMNO JIKA MAHU PARTI MELAYU (EH..MAAF,PENULIS BLOG NI MELAYU KER..)YG DISAYANGI INI TERUS BERKUASA,SETIAP AHLI HARUS MEMPERBAIKI SEGALA KELEMAHAN DAN SIKAP MASING2. MEMANG KITA SEPATUTNYA TEGUR-MENEGUR AKAN KESALAHAN DAN KELEMAHAN PEMIMPIN, TETAPI BUKANLAH DGN CARA MENGHASUT AGAR AHLI LAIN MEMBUANG TERUS KJ NI DAN BAHASA YG DIGUNAKAN PUN BERNADA BENCI YG AMAT SANGAT KPD BELIAU..SEOLAH-OLAH APA YG DILAKUKAN KJ INI IBARAT PUKULAN MAUT ATAU KO TERUS KPD YG MENGATANYA.INI BOLEH MENGHASILKAN PERSEPSI NEGATIF KPD PEMBANGKANG BAHAWA KESATUAN DLM UMNO INI AMAT LONGGAR DAN MENGAMALKAN POLITIK CANTAS MENCANTAS.

      Delete
    3. melayu2 asobiah & hubbudunia memang cantas tokoh ulamak Dr Harun Din alHafiz diArau hari tu .....

      Delete
  64. Bro, apa masalah ko ngan KJ ni?? cam personal je.

    aku ni takj dibayar ke apa, tapi aku ada mata, telinga & otak utk nilai sendiri. dah banyak kali aku baca ko cakap itu ini..sebenarnya apa dosa KJ sampaikan camni sekali ko benci?? yg ko boleh buktikan.. tuduhan2 atas nama dia ringkasnya aku fikir camni..
    Pak Lah PM - mungkin ada dia minta nasihat dr KJ & geng, kita tak pasti tapi bila sebarang idea pak lah ada @ nak buat...
    Dia kena bawa ke kabinet dahulu - kabinet bincang - kabinet setuju..jadi apa salahnya??? keputusan tu tetap salah tapi tu bukan keputusan bersama.. kalau ko nak benci apsal tak benci PM & TPM & ramai lagi menteri sekarang, mereka pun ada juga dlm kabinet yg buat dasar2 & keputusan bodoh semua tu. takkan la semua yes bos je..apsal ko tak salahkan mereka semua @ ko ingat Pak Lah tu Diktator, komunis..buat keputusan sendiri je???

    ni sama cam geng2 PR cakap SPR tipu padahal 3 bulan sekali SPR kuarkan senarai daftar pengundi untuk mereka semak & bantah jika ada, agen parti ada dalam pusat mengundi & barong..org undi tak sampai 3 meter dari mereka, mereka dibenarkan ada senarai pemilih utk tgk valid @ tak pengundi tu, kiraan dibuat tak sampai 1 meter dari mata ajen2 parti & dipersetujui kedua2 ajen..pokoknya dah tau kebenaran tapi sengaja cakap lain sebab utk kepentingan peribadi..

    bab bola pulak, IDEA KJ memang bernas..masalah MYTeam bukan sebab tak berjaya..tapi mereka semua adalah bakat yg dapat semua tak digilap..perlu masa & komitmen. Liverpool yg kaya raya pun masih bwh everton..salah liverpool ke??? faktor lain banyak la bro, jurulatih etc..

    aku tak tau ko nmi org camne..bersukan & aktif bersosial @ tak.. tapi yg aku nampak, kawan2 aku budak muda dalam PAS PKR dan budak2 cina pun suka KJ jadi Menteri Belia & Sukan.. KJ dah letak asas yg matang dalam hubungan pemimpin2 belia.. ko tgk hubungan dia dgn sam ketot, dengan rafizi, dgn ustaz nasa dgn kp2 cina india..mereka semua berbeza ideologi tapi rakyat boleh nampak mereka saling menghormati masing2.. ko nampak hubungan org2 lama politik camtu tak sesama mereka????

    hishhh

    ReplyDelete
    Replies
    1. penjilat tegar jub0oo kj..

      Delete
    2. Bhai 11.53...aku tak nk komen apa2 dgn statement....cuma aku senyum dan ....he he he..

      ABC...ASAL BUKAN CINA

      Delete
    3. jrgam kau rasis mati beragam....

      Delete
    4. Ni cerita Taik Apa ni.PtuiiiHHH...!!!

      Delete
    5. Ni cerita Taik Apa ni.PtuiiiHHH...!!!

      Delete
  65. HIHIHI..apalah yg antu ni cakap..

    ReplyDelete
    Replies
    1. antu yg mna ni..? kt atas ko ada 139 anon komen mna stu ni..?

      Delete
  66. Hpk kau dah buka ruang untuk troopers cina dap laknat untuk pecahbelahkan melayu. Jiwa besarla sikit hpk, bila berperang nak pertahan kan bangsa takkan nak londeh ahli keluarga dimedan perang. Siki guna otakla, maaf kasar sikit.

    ReplyDelete
  67. Rasulullah SAW bersabda, maksudnya: “Apabila manusia telah mengabaikan AMANAH maka tunggulah SAAT KEHANCURAN.” Maka sahabat bertanya: Bagaimana amanah itu diabaikan ya Rasulullah? Baginda bersabda: “Apabila sesuatu urusan (tanggungjawab) diserahkan kepada bukan ahlinya (tidak berkelayakan) maka nantikanlah saat kehancuran.” (HR Bukhari)

    ReplyDelete
  68. tahniah! KJ my man

    ReplyDelete
  69. HPK,kau suka kat janda.Tak kira la janda muda ataupn tua.Dah kawin,janda yang jadi bini hang dodoi siang malam,anak tiri kau kencing atas kepala depa dan sepak terajang.Ini agaknya perangai kau.

    Aku setuju sangat dengan anon di atas,2.09.Aku pun meluat juga bila ingat kisah dia dan mentuanya dulu.Hampir runtuh menara yang dibina Tun M sekian lama dek kerana mentua dan menantu ini.

    Pada pandangan aku, tiada setakat hari ini tak ada seorang pun di antara pemuda-pemuda yang mempunyai keberanian seperti Khairi yang kau meluat tu.Berdebat dengan Husam,Rafizi dan dalam lain-lain forum,adakah kau punyai calon lain dalam Umno,yang mampu dan seberani Khairy?Mukhriz dan Khairy ada kepandaian masing-masing.Aku respek keduanya.

    HPK,jangan jadi HAPRAK,sudahla..muhasabah diri sendiri.

    Terima kasih .

    ReplyDelete
  70. Mamak pandykutty KJ tu melayu yang kamu sibokkan buat apa,sepatutnya kamu pegi menyalak kat pm kamu kenapa ketua kritian ngan ketua pandykuty macam kamu tu ada dalam kebinet dapur dia bahalol,lagi satu mana peginya perkosa ngan perkasam apakah dia orang dah jadi ikan busok ke

    ReplyDelete
  71. Ha'...ha...ha Parpu Kari makan hati......tiap-tiap hari menyalak kat BLOG Najib buat tak dengar aja salakan bloger hampeh....musuh utama PK dapat pangkat ,PK hanya dapat tahi.....ha...ha....ha

    ReplyDelete
  72. KJ ada impian besar dia nak jadi PM jaga-jaga oh.........

    ReplyDelete
  73. APASAL SEMUA ORANG KUTUK KJ. MENTERI LAIN KORANG TAK MAHU KUTUK KE?

    ReplyDelete
    Replies
    1. menteri2 lagi hampeh.... adnan mansor tu ada share dgn taikon judi......... samseng, lg mafia tu pun dilantik jd menteri kerajaan UMNO/BN tu....

      begitu juga yg korup RM 6 million dollar man Tajuddin Bin Abdul Rahman dan 2.1 billions....

      dllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll

      Delete
    2. Diam pulak......jawaplah BODOH!!!!!

      Delete
  74. terima hakikat...khairy, nasaruddin tantawi, rafizi, zairil khir dll akan menjadi tokoh2 politik tanahair. Saifudin abdullah yg tewas itu juga akan kembali suatu masa nanti. Mereka yg saya sebutkan ini mempunyai tahap pemikiran baru dalam politik tanahair. Mungkin korang tak setuju...tapi apabila perkara ini menjadi kenyataan beberapa tahun dari sekarang, mungkin korang akan mengingati komen saya ni.

    ReplyDelete
  75. apapun, khairy mendapat pujian melambung2 dlm harian metro...hahahahaha HIDUP KHAIRY!!!
    http://www.hmetro.com.my/myMetro/articles/Khairysinarbarubolasepak/Article/index_html

    ReplyDelete
  76. Khairy tunjuk belang di hari pertama jadi menteri - Harakahdaily,17 Mei 2013

    KUALA LUMPUR: Setelah menjadi menteri, Khairy Jamaludin membuat dua kenyataan penting. Pertama, pandangan Naib Presiden Umno, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi hanya pandangan peribadi, kedua beliau akan menjadi menteri untuk semua belia.

    "Itu adalah pandangan peribadinya. Tidak mencerminkan pendirian kerajaan," kata Khairy dalam sidang medianya mengulas pandangan Zahid dalam tulisannya di akhbar Umno, Utusan Malaysia.

    Zahid semalam menyeru golongan yang enggan menerima sistem pilihan raya berhijrah ke negara yang menjalankan pilihan raya mengikut kaedah yang digemari, sama ada list system atau single transferable vote di negara republik.

    Menteri dalam negeri itu menulis di Utusan Malaysia, merujuk kepada siri perhimpunan besar pembangkang di seluruh negeri yang mempertikaikan keputusan pilihan raya umum 5 Mei lalu.

    Khairy juga hari ini berkata, Kementerian Belia dan Sukan akan menjadi kementerian kepada semua dan beliau akan berbincang dengan semua pihak bagi mencapai hasrat ini.

    "Saya akan menulis surat kepada semua Pemuda parti politik, Pemuda PAS, datang bersembang dengan saya, apa idea kamu, dan apa jangkaan kamu. Ini cara saya untuk mempromosi national reconciliation.

    "Ini adalah kementerian belia dan sukan Malaysia, bukan kementerian belia dan sukan Barisan Nasional," katanya dalam sidang media pertamanya hari ini selepas mengangkat sumpah sebagai menteri.

    Sejak lima tahun dahulu Khairy disisihkan oleh pentadbiran Najib kerana bimbangkan tentangan dari musuh peribadinya, Tun Dr Mahathir.

    Namun, Najib mengambil Khairy dalam kabinetnya kali ini.

    Sebelum ini, Harakahdaily melaporkan perlantikan Khairy sebagai pertahanan Najib untuk melawan kritikan Tun Dr Mahathir.


    ==================================================================

    AKU HARAP KAYRY JANGAN JADI MENTERI2 MACAM MENTERI2 UMNO/BN YG LEPAS ASYIK NAK PULUN PROJEK2 DIWABAH KEMENTERIAN2 MASING UNTUK KRONI/PROKSI MASING2!

    KO KENA FOKUS KEPADA KEPENTINGAN RAKYAT & NEGARA BUKAN KEPENTINGAN DIRI SENDIRI SAJA!
    KO HENDAKLAH KERJA DGN AMANAH, DEDIKASI & IKHLAS!

    ReplyDelete
    Replies
    1. AWAK KENA WALK THE TALKS... NOT TOO RHETORICAL LIKE NAJIB!

      Delete
    2. AWAK KENA JAUHI PERANGAI "OVER POLITICKING AND TOO PARTISAN BIAS" MACAM ZAHID HAMIDI, NAZRI AZIZ, MUHYIDIN, NAJIB TUUUUUUUUUU

      Delete
    3. kah kah kah zaman PAK MENTUA dia jd PM , si KERA JAMBAN paling kuat mintak hulu duit kopi under table, sampai sekarang ni, Isu Jambatan Bengkok, Pejualan Saham MPV Agusta pon masih tak buleh beri jawapan KROKRIT, nak menyalak lagi ke ANJING KJ, wakakakakakak

      Delete
  77. KJ... just street bitch fucker.. nothing more.. nothing less
    Tgk.. dia boleh selamba babi kurap kt zahid hamidi..
    Baru sehari beb !!..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sebelum nak cakap org tgk diri sendiri dulu...klau diri hebat sgt xpe jgk...klau rse btl2 hebat...pg apply jd pm trus...ok..

      Delete
  78. Bodonya kj.... Puak pusk tu nak kuasa lah.... Muka tak malu... Hidung tak mancung pipi tersorong sorong... Exco pemuda yg ada tu... Nak buat apa....hasrat paling benging

    ReplyDelete
  79. Tiada orang dapat halang Impian KJ. Tunggulah....pangkatnya akan lebih tinggi......Yang dia perlu ialah kuasa yang lebih besar macam Pak Lah. Pasti jadi lah.........

    ReplyDelete
  80. Entah mengapa, saya melihat dan mendengar komen2 Parkupakri tehadap KJ lebih bernada DENDAM lama yang tak pernah padam.

    ReplyDelete
  81. Baru dua hari dilantik jd menteri , muka kj dah kuar ari-ari dlm TV dlm surat khabar,asyik lah crita pasal dia, buat kerjalah dulu dah jadi barulah kuar berita, ini tak ari-ari crita psl dia, cerita menteri lain pun tenggelam , cerita najib pun kurang.. takut populariti Najib pulak tenggelam...

    ReplyDelete
  82. Syukur dgn kemenangan KJ...pembawa cahaya kepada kehidupan rakyat...bakal PM terhebat Malaysia...alhamdulillah...pembenci KJ apa pun tarak...dia jadi Menteri wooo.

    ReplyDelete
  83. KJ :
    1.GP (gila Publisiti)
    2.1M+1M .Lebih Najib dari Najib.
    3. P.EM wannabe(macam penasihat ekonomi Negeri Selangor)
    4.New politik macam saiffudin dan adam.
    5.Penaung- KJ Fan kelab.
    6.Engage dan inklusive- serupa Najib.
    7.Kelainan - serupa Najib
    8.Menteri - Kementerian National Reconcilation
    9.Ketua Jurucakap Kabinet
    10.Ketua Jurucakap BN
    11.Ketua Kumpulan pencantas Zahid.
    12.Ketua pembangkang dalam kabinet.
    13.Ketua UMUM PR dalam UMNO
    14.World view - sukan dan bola sepak macam najib
    15.sahabat karib AA dan TSTF dan MUFC.
    16.sahabat baik pap .
    17.Father 's little boy ,40 years ago.(minta kertas tissue)
    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete
  84. Watak penting yg menjahanamkan negara semasa pemerintahan PM paling dungu dalam sejarah Malaysia Merdeka. Semoga Allah selamatkan Malaysia. Pengkhianat bangsa yang diangkat???? Apa yang dia dah buat pada bangsa dan negara kita sewaktu si tua bangkai tu jadi PM???? Apa yang berlaku pada hari ini dimulai oleh pengkhianat ini tanpa pemantauan bapak mertua dia yg selalu tidur!!! UMNO adalah parti yang hebat!!!! Sayangnya.... Pimpinan tertinggi UMNO tidak ada "teloq" untuk singkirkan si bangsat ni!!! Bukan niat nak menghina.... Tapi terlampau kecewa.... Bukan niat nak menderhaka.... Tapi janganlah si bangsat ini dijadikan tuan!!! Aku tetap setia pada UMNO!!! Semoga Allah selamatkan Malaysia!!!!

    ReplyDelete
  85. Kalau kita orang melayu, kita sepatutnya bersyukur kerana ramainya golongan bijak pandai, jgnlah jadi org yg suka menjatuh seseorang dengan sifat buruk sangka. Malulah sikit kerana perbuatan tidak baik itu. Lihat masa dia jadi Ketua Back Benches, Anwar Ibrahim pun sampai menangis kerana KJ tahu dan cepat mematahkan apa yg AI katakan. Cuma cara KJ ni terlalu terkedepan, tapi beliau sekarang lebih bijak dan lebih matang, jadi berilah dia peluang, dan kalau tersilap boleh menegur tapi bukan mengutuk (PM paling dungu) dan menghina seperti gambar diatas. Yg paling penting lebih ramai org bijak pandai maka berganding bahu bersama dalam membina Malaysia, negara yang tercinta. Itulah nama Melayu kalau kita ingin mengangkat martabat bangsa melayu, HIDUP MELAYU..HIDUP UMNO..

    ReplyDelete
  86. Asalamualaikum...ape nak jadi Rakyat Malaysia Zaman sekarang...asik x puas hati je..xpernah rasa bersyukur sikit pon....asik nak membankang je...n menghina satu sama lain...tu la..xpernah hidup susah smua nak dapat...perut sentiasa kenyang...sebab tu syaitan kuasai diri pon masih x sedar...zaman dulu makan ubi kayu...kne perang dgn jepun...ade yg atuk nenek kne pancung dgn jepun...masih x sedar lg...smpai gile sgt dgn budaya jepun..banga dpt pg jepun...ingat2 la...klau kita semua ada di zaman dulu mmg x kn jd berpecah mcm ni...SAYANGI LA NEGARA SENDIRI " MALAYSIA"....INGAT ALLAH BANYAK... kurangkan kata2 kesat..nape nak ikut budaya luar sgt...bawa2 la bertaubat...klau kita hina or hakikat sebenar kita lagi hina dari org tersebut....klau sifat remaja sekarang mcm ni la....mmg ape yang ALLAH KURNIA KN KT MALAYSIA NI kne tarik balik...bersyukur la wahai rakyat Malaysia...bersyukur la negara kita x macam org lain...huru hara berperang...bunuh org setiap mse..wanita dan lelaki di tindas...kanak2 di bunuh..ramai anak yatim...hilang sumber makanan...mati kelaparan...hidup dalam kesakitan dan penyakit...Malaysia ni Negara palin selamat dan sempurna...kaya dengan sumber galian...neara lain ade gunung berapi...Malaysia bebas dari Gunung Berapi..Bebas dari Taufan...bebas dari kekejaman Pemimpin..Rakyat Malaysia...hidup senang lenang...semua nak dapat...sampai berlebih2 antara ramai2 bloger kt snie spe yg x pnh buang nasi...??? kt sni nasi lebih buang kt somalia tu nasi basi pon drg makan...ape la!!!! Cakap Gunakan AKAL terutama LELAKi...Cakap nak besar tapi ape pon xde....Taubat LA cpt...dari sbuk pg K bOx baik pg masjid....BYe...wasalam...=)

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!