MARI TENGOK SANDIWARA ALA MERAJUK AZMIN ALI! EUUWWW

37 Responses to "MARI TENGOK SANDIWARA ALA MERAJUK AZMIN ALI! EUUWWW"

  1. Boikot Perniagaan Cina...Buy Chinese Last !

    ReplyDelete
  2. Balik2 salahkan umno kau yg bermasaalah salahkan org pi da. Kring kring kring ais mau ka.bala kalau azmin jadi mb sel.kesian org selangor dpt mb moral teruk.

    ReplyDelete
  3. Jelik lah macam bapok lah kau ni Assmin, cakap dah rupa iras si Al Juburi, cakap tak serupa bikin. Tak dak oomph lansung. "Ini, jawatan , the post of menteri besar selangor, needs the concensus of pakatan rakyat, PTUUIHH. " Fundemental". "the process" , blah blah blah, dei pundik, "as soon as possible." Lebih baik lu jaga lu punya anak lelaki dan dua perempuan itu lah brader, daripada buat pc merapu sebegini. Just like BABI, talk like BABI, even robot like BABI, equates to he's a BABI brader.!PI balik rumah jaga bini, mak lu yang dah trua, dan juga sillahtullrahim antara keluarga lagi baik.

    ReplyDelete
  4. INI BUKAN SANDIWARALAH BANGANG!

    Inilah dinamakan "democracy in action" dimana sapa-sapa layak bersuara. Inilah "empowerment of the people". Inilah yang rakyat Malaysia mahu .

    Kalau Muhyidin Yassin buat benda yang sama macam Azmin buat, tak sampai 2 hari satu team elit UTK akan dihantar untuk memberkas dia dan beliauakan dituduh meliwat binatang ternakan eg lembu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu mahyudin suruh paklah letak jawatan tak kena tangkap pun

      Delete
    2. Kau pun sama dgn DSAI. Terima saja kekalahan.

      Delete
    3. Oit benda pasal kritik pemimpin umno dh amal laa dulu. Ramai dulu kritik Pak Lah secara terbuka. X de sorg pun yg kena tangkap.

      Delete
  5. PR,Pakatan pemimpin rakyat yg kacau wal bilau,sbg rakyat di Selangor kami sokong azmin ali sbg menteri besar.Anuar harus undur diri kerana PR gagal membentuk kerajaan persekutuan dlm PRU 13.Biau juga masih gagal membeli pajak Pemenang Kerusi Parlimen di Sabah dan Sarawak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Selagi pendubor dan pemuki msh wujud dlm pkr....aku dan para waris ku tak akan balik ke pkr....lain kalilah...
      Buruk2 umno/bn....tak ada pemimpinnya seorang pendubor dan pemuki yg ada rakaman video besi...

      Hanya kafir tak bersunat jer yg tak malu pm malaysia seorg pelakon lucah....
      Aku islam...aku tolak pendubor dan peliwat...beri malu bangsa dan agama jer!!!!!!

      Bekas ahli pkr kota

      Delete
    2. Anon 947,

      Quote, " Buruk2 umno/bn....tak ada pemimpinnya seorang pendubor dan pemuki yg ada rakaman video besi... ".

      Dapatkan fakta tentang Chua Soi Lek. Bila hati dah gelap, kebenaran diketepikan, fakta diselewengkan walaupun mengaku Islam..

      PS: Jgn bg alasan ckp Chua Soi Lek berani mengaku.. Tak releven dgn statement di atas.

      Delete
    3. anon 503, mungkin maksud anon 947 pemimpin islam terutamanya pemimpin tertinggi Aka Anuar vs Najib?

      Delete
  6. Tak perlu terpenngaruhla dengar sandiwara mereka.Umno walaupun dibenci oleh bukan melayu sebahagian besarnya buat ketika ini tak perlu melatah.Umno masih kuat.teruskanlah perjuangan membela melayu.siapa lagi nak membela melayu kalau bukan Umno.Biarlah Pas kata kita tidak islamik walhal banyak kemajuan islam berlaku di bawah umno seperti tabung haji dan perbankan islam.pas seolah pejuang islam dan membela melayu tidak mampu berkata apa apa tentang kalimah Allah yg berani dibangkitkan oleh DAP.percayalah usahasama DAP dan PAS tak bertahan lama akibat perbedaan ideologi.tunggu dan lihat pabila DAP besar kepala.sekarang DAP bermanis muka dengan org melayu islam.Jika saat genting ini Umno boleh menambah sokongan melayu apatah lagi 5 tahun akan datang pabila demografi melayu dijangka sekitar 67%.dicampur demografi bumiputera sabah serawak bumiputera sekitar 73-75%.jadi jangan risau.umno ada sepupu di serawak iaitu parti bersatu rakyat serawak yg logonya seperti umno disokong oleh melayu melanau dan iban(umno tiada di serawak)mereka menang 14 kerusi.insya Allah jika sokongan padu bumiputera diberikan pada PRU 14 umno bersama parti bumiputera sabah sarawak cukup utk memerintah malaysia.teruskan perjuangan membela melayu.jangan terlalu apologetik dengan bangsa lain tapi jgn menindas dsn mengabaikan mereka.yg tak sokong biarlah.DSN dah buat segalanya utk memenangi hati mereka tapi apakan daya.cukup cukuplah sudah.tumpukan pada perjuangan bangsa melayu dengan berlandaskan islam yg berlandas al quran dan sunnah.kita doakan saudara kita sabah serawak yg menyokong BN kesejahteraan.kita kenal pribumi sabah serawak tidak pernah mempertikaikan islam malah melindungi askar islam yg bersolat.BN melalui UMNO perlu menjaga dan menyuburkan persrfahaman ini.teguhkan persaudaraan sesama pribumi.Akhir sekali mohon agar DSN membina lebuhraya pan borneo tanpa tol ataupun caj yg tak membebankan penduduk bornro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh! KAU INGAT PEHIN TAIB MAHMUD BODOH KE?

      2 tahun lepas semasa pilihanraya negeri sarawak, PEHIN bergegas angkat sumpah sebagai CM Sarawak 30 MINIT SELEPAS SPR MENGUMUMKAN KEMENANGANNYA. Masa angkat sumpah .....12 TENGAH MALAM!

      Khabarnya, ini kerana dia terdengar pakatan jahat orang umno semenanjung yang bercadang menaikkan orang lain sebagai CM.

      Sekarang Najib sudah agak terdesak kerana kehilangan sokongan orang semenanjung.......kalau Najib pergi mintak tolong dengan Taib, kau agak Taib offer minum ke keluar parang? Lebih baik Taib sokong Anwar, Anwar ada popular support, betul tak?

      Delete
    2. Buruk2 taib....dia geli dan jijik dgn pendubor spt anwar ibrahim.....
      Org bumiputera swk juga geli dan jijik dgn pendubor kecuali islam pas dan pkr....
      Dah lah suka main belakang....nak ke putra jaya pun main belakang....
      Malu lah sikit oiii!!!!!Jadi kuli dap ler ko utk musim kedua berturut2...umpama anjing yg setia kpd tuan...tak malu bukan majoriti tapi sanggup jadi kuli....bodoh dan tak tahu malu!!!!!!!"".

      Delete
    3. Org bumiputera sabah serawak sentiasa menganggap DAP PKR PAS sebagai parti luar.sebab itu UMNO tiada tempat di sana.semangat pribumi serawak subur sejak pemerintahan james brook.masakan Rosli Dhobi berani menikam residen inggeris semasa perhimpunan.mereka mempunyai semngat setia bangsa yg berbeza.kaum iban pun begitu.taat setia mereka pada negara dan kerajaan tak perlu dipersoalkan.berkawanlah dengan iban renjer kamu akan faham.selagi BN menjaga kebajikan mereka di pendalaman selagi itu mereka setia.

      Delete
    4. Anon 843

      Masalahnya,Najib telah cuba menikam TAIB MAHMUD 2 tahun lepas. Melayu mungkin mudah lupa tapi TAIB MAHMUD TIDAK MUDAH LUPA.

      Orang Sarawak bangsa paling garang di Malaysia, tak caya cuba ajak boxing.....biru kepala kau!

      Kononnya Najib nak "transform" kerajaan Taib Mahmud yang korup. Pernah dengar pepatah inggeris "POT CALLING THE KETTLE BLACK"?.

      Tapi tak tahulah, mungkin dia orang dah kawan balik, mana kita tahu.

      Delete
  7. Aku pedulik aper aku sokong PR Selangor aku mahu Azmin Ali jd Menteri Besar,Anuar punca PR kalah PRU 13.Anuar mesti bersara dari politik kerana sentiasa gagal dlm kepimpinan sbg ketua umum.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mmg GAGAL!!!!
      Pelucah dan penipu no.1!!!!!!

      Delete
    2. sudah seminggu pru13 berlalu. Di selangor sudah jelas PR menang. Jadi buatlah kerja. Azmin mengakui selama 5 tahun mentadbir selangor, PR gagal sebenarnya. Gagal untuk menyediakan air bersih, air percuma kepada 'semua' rakyat, membaiki jalan yang berlubang, tentang isu sampah dan banyak lagi kegagalan yang tidak disebut oleh beliau. Menifesto 2008 pun gagal ditunaikan. Tetapi orang selangor masih undi PR. Malah memberi undi yang berganda-ganda kepada PR.

      Yang cerdik orang kedah. Kegagalan PR di Kedah menyebabkan PR hilang kuasa. Rakyat telah bersuara. Orang selangor walaupun rasanya mempunyai ramai orang yang berpendidikan tinggi, namun mereka ini ibarat kata "bodoh tak boleh diajar, cerdik tak boleh diikut".

      Wahai Kerajaan PR, mulakanlah tugas anda. Negeri lain semua sudahpun berfungsi. Mb-mb negeri lain sudahpun mengangkat sumpah. Malah negeri sabah pun sudah melantik barisan exco mereka. tetapi selangor masih dok bergaduh lagi pasal perlantikan mb. Tahniahlah orang selangor kerana mengundi orang2 ini sebagai wakil anda.

      Pada pru14 kita tengok siapa yang akan diundi orang selangor, Kalau masih PR jugak, tak tahulah mcm mana org selangor berfikir. Jangan nanti bak kata orang perak "orang selangor memang tengin".

      Delete
  8. Saya tinggal di Shah Alam sejak 35 tahun lalu. Tapi sejak 5 tahun lalu sudah 'tak seronok' seperti dulu. Jadi saya betul2 tak peduli setan mana yang jadi MB, Khalid Ibrahim ke...Azmin ke lantaklah. Dua2 pun pasti jadi puppet DAPigs dengar cakap Teresa Kok dan geng2.

    Siapa sahaja geng Bapak Setan Anwar Ibrahim SAMA sahajalah....

    Saudara PK tumpukan perhatian untuk pembawaan kemajuan kepada kawasan yang UMNO menangi...yang lain tu pergi mampuslah, silap2 UMNO akan dijadikan scapegoat.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cucu Tok SlampitMay 10, 2013 at 9:26 PM

      Aku juga sudah tinggal dikawasan Ampang ini lebih 30 tahun, melihat pembangunan Ampang dari kawasan lombong dan semak samun, kawasan asal penempatan era komunis menjadi perbandaran moden dan seterusnya melihat perebutan kuasa dan pengaruh antara manusia-manusia haloba, ahli politik, kongsi gelap, bapak ayam, tokey multi-level serta pengedar dadah, kegiatan budaya asing dicelah-celah perubahan demografik 57% Melayu kampungan.

      Apa yang aku takut sekali adalah pembangunan yang diasaskan oleh kerajaan dahulu BN/UMNO ini menjadi sia-sia, manakala Melayu-melayu Ampang menjadi satu kelompok bangsa yang paling CONFUSED dalam dunia, tidak mengenal keturunan dan tidak pasti hala tuju. Kaum Mayan di hutan Amazon lebih terjamin masa depan dan identiti mereka walau 200 tahun lagi.

      Kegagalan sementara ini adalah diharap saperti mengundur selangkah kebelakang untuk maju 3 langkah kedepan. Namun perjuangan membela bangsa, agama dan tanah tumpah darah tidak akan ditinggalkan.

      Tapi aku amat yakin akan bangkit keturunan Datok Maharajalela, Mat Kilau dan Tok Janggut menghalang pengkhianatan tinggalan waris Imperialis ini.

      Delete
  9. WHAT IS THE MININUM MORAL FUNDAMENTAL TO BE A GOOD LEADER ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tiada klip lucah

      Delete
    2. brim klim blim krim etk nkra etc fu wtf gtho lol

      Delete
    3. WTF ? GTHO ?
      MORALNYE JGN KULUM DLM JAMBAN. JGN KULUM DALAM BILIK PENSYARAH.
      F#&@ OFF...HAHAHHHAHA....

      Delete
    4. ring ring ice cream ding-a-ling darling.....1 Malaysia

      Delete
  10. Aku suka Azmin ni. Dia lebih utamakan rakyat Malaysia. Dia lebih sanggup bagi bohsia cikaro makan aiskrim dia berbanding Anwar yang mengutamakan ayam import China doll.

    Tahniah Assmen..
    Buy Chinese Last! Jangan jadi macam Nuar.

    ReplyDelete
  11. Ais krim x sedap.....Tanya mentor dia......Anwar Ibrahim--- bapa,raja,kaki liwat.....LG sedap......melayu tulin......puih........BANGSAT

    ReplyDelete
  12. kalo nk tegur ketua PKR..tegur la dlm meeting PKR buatpe buat PC kasi satu dunia tahu pastu burukkan UMNO. ketua nk jd PM..naib nk kerusi MB..selamat meroyan..

    ReplyDelete
  13. Alahai memang betul SANDIWARA pada tahap aku mabuk......

    ReplyDelete
  14. Bodoh punya AZMIN. Orang dah tau Anwar kaki putar belit. Kau pulak bagi tau satu dunia yg kau kena tipu. Bodoh bodoh. Biasa lah Anwar berjanji macam tu... semua orang pun dia janji jawatan. Bahlol!!

    ReplyDelete
  15. Tiada karisma sebagai pemimpin, x sampai 3 minit org aku dah xnak dengar... sian PR dpt pemimpin mcm ni

    ReplyDelete
  16. Reminder to all malays,be careful with your comments,red bean army sentiasa memantau dan jangan dedahkan sgt kekuatan BN mahupun UMNO kerana ia akan digunakan oleh mereka utk melemahkan kekuatan itu dengan hasutan dan fitnah.ingat mereka itu kafir harbi dan darah halal .mereka sanggup berbuat apa sahaja kerana halal haram tiada dlm kamus mereka.

    ReplyDelete
  17. xdapat jadi MB nak merajok cehhhh podahhhhhh
    semuanya sama sahaja gila kuasa

    ReplyDelete
    Replies
    1. yup thru bila tak dpt jd mb tu tiba2 jer perihatin pasal sampah...jalan berlubang...etc.
      dah lah assmin pi sambung mkn aiskrim...tak yahlah merajuk2 lagi.

      kelakar betul masih nak salah kan umno hal isu dalaman diaorang....malu lah weiiii...

      Delete
  18. Azmin...kebolehan kamu bukan ikutan..kamu antara manusia pilihan alam menjadi pemimpin..lihatlah,renunglah kewibawaan kamu harus tepat di landasanya...
    bangkitlah untuk membela rakyat...kamu jua seperti jebat derhaka namun kan tertulis sebagai perwira bangsa....lihatlah...seharusnya kamu antara pemimpin bersama umno yang punyai peneraju bangsa...

    ReplyDelete
  19. Jom kekawan.kuatkan ikatan kemelayuan...tak kan hilang melayu di dunia..PAS.PKR.UMNO..sekelianya kelompok melayu malaysia..jangan jadi ranting yang rapuh..kuatlah seperti akar yang tumbuh jauh dari pokoknya..kuat bersama azam..duduk di bawah payung negara brtuankan sistem raja dan perlembagaan...kikis sifat rebut kuasa kerna ini dalam diam dihenget henget oleh bukan melayu kerana melayu hanya kuat pada nama...come on

    Melayu kan tetap melayu yang duduk dalam pentakbiran melayu bukan di hujung telunjuk jari...

    Yang ramai bersuara elektronik ...heyy jangan kacau hati melayu...jom kibarkan semangat dan contoh bersatu..jom

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!