LIVE DARI PERHIMPUNAN HARAM KAUM YANG DITIPU ANWAR DAN KIT SIANG!

Wow! Ramainya turun himpunan di kelana jaya tu, dianggarkan bangsa yang kena tipu atau penyokong DAP sebanyak  50 peratus, melayu YAHUDI 40 peratus dan India 10 peratus.

Yang bestnya mereka parking sampai tengah highway. Tak pernah jadi beb macam ni. Nampaknya kaum kena tipu dan melayu yahudi sudah desperate sangat ni.

Dimerata tempat jalan nak menuju ke Kelana Jaya sesak. Kenderaan diletak sesuka hati mereka, negara ini sudah macam takde undang-undang!

Polis langsung tak kelihatan! Inilah bahayanya apabila tiada ISA! Apa sja boleh berlaku sekarang ni. Mana polis ni?



202 Responses to "LIVE DARI PERHIMPUNAN HARAM KAUM YANG DITIPU ANWAR DAN KIT SIANG!"

  1. Harap PDRM tegas mcm zaman Tun Mahathir dulu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...mana pergi semangat tan sri rahim noor dlm pdrm...kpn yg ada ptt jd pengarah perhubungan awam di bkt aman jew...klu suara rakyat dari bngsa melayu yg pertahankn kerajaan trmasuk polis cpt diambik tindakan...

      Kita tngu apa tindakan yg kpn akan ambik besok kpd penganjur...tp dah boleh agak dah..."kita minta dato seri hadir ke bukit aman utk pihak kita ambik rekod...dan selepas tu kita tngk klu ada kes kita serah pada AG...." agak2 aku itu jelah yg boleh pdrm buat....

      Mana pergi hak rakyat yg nk kn keamanan dlm negara...cukup2 lah negara jd panas selama 2 mngu sblm pru...slps pru majoriti rakyat nk kn negara aman...kita mohon dan kita seru semangat tan sri rahim noor dlm pdrm..

      Delete
    2. Mengapa perhimpunan haram ini mengikut IGP perhimpunan sah dari segi undang2?

      Aku pun heran juga kenapa 100,000 org berbilang kaum Melayu, Cina, India dll sanggup redah hujan utk ke Stadium Kelana Jaya? Ini bukan lagi tsunami Cina tapi dah jadi tsunami rakyat, semua bangsa ada...celaka betul mengapa dah jadi tsunami rakyat pula, bukan lagi tsunami Cina seperti yg dikatakan pemimpin suci kita, Najib???

      Satu lagi aku heran ialah mengapa Ketua Polis Negara (IGP), Tan Sri Ismail Omar dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Penolong Ketua Urus Setia KPN (Komunikasi Korporat), ACP Ramli Mohamed Yoosuf petang tadi.menyatakan bahawa sebarang perhimpunan seperti di Kelana Jaya yang memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dalam Akta Perhimpunan Aman 2012 adalah perhimpunan aman yang tak memerlukan permit polis.

      IGP juga menafikan laporan yang muncul di media malam tadi bahawa permit polis diperlukan untuk sebarang perhimpunan,

      Malah IGP juga menafikan laporan yang muncul di media malam tadi bahawa permit polis diperlukan untuk sebarang perhimpunan.

      Mengapa IGP kata perhimpunan di stadium Kelana Jaya bukan perhimpunan haram? Mengapa pihak media massa memfitnah polis dengan menyatakan ia perhimpunan haram?

      Delete
    3. Sejak bila prhimpunan boleh dibuat sesuka hati...knp hkr prlukn permit??? Sbb tak aman ke...

      Delete
    4. Biorkan dia org nak melalak siang dan malam..nati letih senyap lor tu. Dia org melalak pi la sampai keluar anak tekak..keputusan PRU13 ni boleh berubah ke? Hahaha..dah ko org tahu, puak2 ni samdol mcm babi sondol..Lagi bagus, buat Selangor tu huru hara. Baru hidup puak2 tu asyik jadi tak tentu hala.

      Silap2 ada yg bergaduh sama sendiri nati..mana taknya, nati Cina sebelah ckp Melayu bodoh ke atau ape2 yg meyakitkan hati org sebelah, maka turunlah malapetaka dari Allah. Bab menteri beso ni pun dah kecoh. Kat Kelantan pun dah mula kecoh..Inilah balasan Allah pada mereka. Kalo jalan2 kat sana jem hari2 kerana puak2 ni, baru ada akai mangkok hayun yg ari tu sokong dia org.

      Apa macam ada bagus ke NUar? You jadi Ketua Menteri Peneng jer la..itu pun kalo Cina Harbi tu nak bagi. Kalo tak, you jadi Ketua Pembangkang ler..tukang menyalak..hahaha... Mcm Anjing kat depan rumah dia org tu..kalo ada org lalu, you menyalak jer la bagi tau tuan you tu.. Itu sahaja layak buat kau ANUar.. Aku nak gelak puas2 sampai terkeluar lubang kentut pada ko..ahahha..kahahah..hihihi ..wkawkawka!!! hakahk..adoi sakit tekak dah...

      Delete
    5. parpukari le tu yg suka buat fitnah... dia lupa asal dia dari mane, aku rasa kita patut halau parpukari ni balik negara asal dia.

      porahhhh

      Delete
    6. aku suka parpu dan kari..my favouite dishes semasa kecil...nak tergelak juga bila tgk video perhimpunan mlm ini..kasihan sungguh puakx pembangkang yg kemaruk kuasa..Nak buat perhimpunan dlm stadium dipersilakan tapi parkinglah kereta betuix supaya kami nak balik tgk anakbini pun susah. Ada paham!!!!

      Delete
    7. Perhimpunan di Kelana Jaya tak sah kerana perlukan NOTIS paling advoance 10 hati sebelum buat-IGP dah kata ia TAK SAH- tolong baca undng undang

      Delete
    8. Biarkan siluncar terjun dengan labu-labunya. Dulu kata anjing kerajaan. Sekarang dah kalah kenapa menyalak macam anjing. Nak jadi anjing juga ke?

      Delete
    9. hahahahahaha....malaysiakini...igp kata perhimpunan ak yah permit...hahahahahahahahaha

      Delete
    10. PERHIMPUNAN MEMPERINGATI 13 MEI 1969 DI DATARAN MERDEKA JAM 1800...DATANG BERAMAI2

      Delete
    11. Lantaklah Bro, nak kumpul tiga hari tiga malam pun bagi saja.

      Delete
    12. "Kita tngu apa tindakan yg kpn akan ambik besok kpd penganjur...tp dah boleh agak dah..."kita minta dato seri hadir ke bukit aman utk pihak kita ambik rekod...dan selepas tu kita tngk klu ada kes kita serah pada AG...." agak2 aku itu jelah yg boleh pdrm buat...."

      Haha... sebijik mcm dlm berita ak baca td..

      Tak de cara ke nak mintak tukar kpn baru???

      Delete
  2. Saudara Polis, tangkap lah kepala pemberontak ni biar dia merengkok dalam penjara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mengapa perhimpunan haram ini mengikut polis perhimpunan sah dari segi undang2?

      Aku pun heran juga kenapa 100,000 org berbilang kaum Melayu, Cina, India dll sanggup redah hujan utk ke Stadium Kelana Jaya? Ini bukan lagi tsunami Cina tapi dah jadi tsunami rakyat, semua bangsa ada...celaka betul mengapa dah jadi tsunami rakyat pula, bukan lagi tsunami Cina seperti yg dikatakan pemimpin suci kita, Najib???

      Satu lagi aku heran ialah mengapa Ketua Polis Negara (IGP), Tan Sri Ismail Omar dalam satu kenyataan yang dikeluarkan oleh Penolong Ketua Urus Setia KPN (Komunikasi Korporat), ACP Ramli Mohamed Yoosuf petang tadi.menyatakan bahawa sebarang perhimpunan seperti di Kelana Jaya yang memenuhi syarat-syarat yang ditetapkan dalam Akta Perhimpunan Aman 2012 adalah perhimpunan aman yang tak memerlukan permit polis.

      IGP juga menafikan laporan yang muncul di media malam tadi bahawa permit polis diperlukan untuk sebarang perhimpunan,

      Malah IGP juga menafikan laporan yang muncul di media malam tadi bahawa permit polis diperlukan untuk sebarang perhimpunan.

      Mengapa IGP kata perhimpunan di stadium Kelana Jaya bukan perhimpunan haram? Mengapa pihak media massa memfitnah polis dengan menyatakan ia perhimpunan haram?

      Delete
    2. Bhai...100000 jew..tkkn bnyk tu jew org bodoh kt malaysia ni...ohhh kt kedah pun tak settle...husam tk jd exco pun blh buat demo...ni calon mb selangor berapa puak nk demo...apa nk heran lu punya IGP dh bagi kebenaran utk demo...lu org demo lh hari2...

      Delete
    3. 100,000 saja? Umno pun boleh buat 100,000, yg penting mengikut kitab suci Umno perhimpunan besar kena supply transport, bagi makan dan sediakan hotel percuma. Yg puak2 Pakatan ni datang beratus ribu guna duit sendiri tak perlu diumpan dgn duit seperti penyokong Umno...bodoh betul!!

      Delete
    4. bukan 1 billion ker penyokong pakatan? mana pegi? dh balik tanah besar kot?

      Delete
    5. looser party for looser person.. pitty for them.. always other people fault.. haha...
      make a a away
      only cahmpions rules..

      Delete
    6. Atoiiiii......banyaknyer lembu, babi , kaldai n anjeng berkumpol.....keh keh keh...

      Delete
    7. Mencurah2 kena kencing....rasa kan.....
      Lupa pulak....meraikan ketua anjing penyalak dap utk musim kedua parlimen malaysia.....
      TAHNIAH CAI!!!!!

      DAP lbh bnyak kerusi di parlimen....pendubor yg jadi budak/pahlawan suruhan pr di hadapan....betul2 jadi anjeng dap pendubor nie.....hahahahaaaahaaaaaaa

      Delete
    8. salam,
      penyokong pr adalah penyokong sejati n penuh dgn perasan wafakat,ini kelebihan pr yg tak ada pada bn/umno.
      penyokong bn adalah penyokong kerana wang/rasuah n penuh dgn perasan dengki n kianat pada bangsa n negara, langsung tak ada maruah.
      beza ini sungguh ketara tetapi melayu yg tak nak percaya malah takut akan perubahan n pentingkan diri sdr n wang, yg menyebabkan terus tak mahu terima kenyataan menerima perjuang utk rakyat demi keadilan pada semua kaum sebaliknya lebih suka berkelompok n saling benci antara kaum inilah banglayu yg punya otak rejim israel yg tak pernah ubah.
      namun hak kamu suka kamu tiada org paksa siapa kamu suka tetapi kenapa nak paksa apa kami suka n tak belaku adil pada kami???
      sebab tu melayu islam dgn melayu kafir berbeza sebab kami melayu n kamu banglayu jadi punya dua tiga puak melayu dimalaysia.
      selama ini boleh dilihat semakin bertambah penyokong pr kerana semakin byk yg sedar apa perjuangan kami hanyalah utk semua rakyat malaysia bukannya kelompok2, yg guna sokongan rakyat demi kepentingan mrk tetapi rakyat tak menerima apa yg sepatutnya malah rakyat pula dikatakan tamak! habis yg mrk tu lg tamak ke???
      guna hati utk merasa n mata utk melihat n bukannya mendengar segala hasutan semata2 tanpa fakta yg benar.
      amin.

      Delete
    9. semalam 2 org cina di tempat kerja ajak saya pergi ke perhimpunan ini..'you pergilah ceramah anwar ibrahim esok, nanti boleh dapat 500 ringgit..saya just balas..x mau laa..itu kira rasuah..aiyaa..500 banyak maa..macam2 you boleh buat..cerita benar ye..saya tidak mereka-reka..
      jadi fikir2 la ye..puak2 mana yang sebenarnya kuat rasuah..

      Delete
    10. Aah semalam aku pergi perhimpunan tu bukan 500 , 1500 ringgit aku dapat, bayangkan 100,000 orang Kali 1500, Perghh, rugi hang x p, mesti PR dapat Dana Dari yahudi

      Delete
    11. 1;01 am.. Ko tu yg kena sedar malaysia sudah memilih. Rakyat pilih kerajaan yg ada skrg... Yg ko nk paksa semua rakyat malaysia ikut pilihan ko tu dah knp? Kalau x puas hati dgn kputusan SPR, carany bust petisyen kt mahkamah tinggi. Tenyeh bukti-bukti yg ko dah kumpul kt muka hakim. Biar mahkamah buat keputusan. Yg ko pi berkumpul ramai-rsmai kt stadium tu nk buat apa? Boleh ubah kputusan kemcm tu? Nampak sgt pemimpin ko x bersungguh nk pertikai SPR. Cuma nk cr sokongan dan publisiti je.

      Ko rasa kalau diorg betul-betul ada bukti ttg salah laku SPR yg boleh mencabar keputusan pilihanraya tu, diorg nk susah-susah berhimpun mcm tu ke? Diorg mesti guna pendekatan undang-undang mcm yg selalu diorg buat bila saman org.

      Delete
    12. Banyak nya upah depa dapat klu join perhimpunan tu ek. Klu gitu yg ramai2 ni bukan lah sbb tak puas hati dgn pru13 tp duit punya pasal la kut...apalah sgt hujan renyai tu ye tak..sapa nak bagi banyak tu ye tak. Tarrrbaekk lah.

      Delete
    13. Apasal x buat demonstrasi kat penang dgn kelantan. Apasal amgkat sumpah jd KM dan MB. Adil ka pru kat 2 negeri tu?.takan rakyat x leh fikir. Kalau dah SPR korup. Jgn terima la keputusan pru DUN. Kalau untung ke PR sokong.. Kalu kalah ngalak... Apahal mcm ni.. Akai taruk mana? Kepala lutut ka penyokong PR ni????

      Delete
    14. Tol tu.x yahla angkat sumpah jd mb kat klntn n penang.klau kata spr x btul.otakdiorg bkn ltak kat kpala luyut.kat jub* ikut bos deps.ekeke

      Delete
  3. The moron leaders of the year, Anwar gay and LKSial...

    ReplyDelete
  4. Lantik balik Tun jadi PM, baru kecut telor Anwar, kit sial dan Karprat sing.

    ReplyDelete
    Replies
    1. usia Tun dah 88thn...dah terlalu tua...bagi dia berehat

      Delete
    2. BETUL BETUL

      Tukar Najib dengan Tun Mahathir.....baru fight.Taruk Brahim pendek jadi DPM, Zul Kulum pulak Menteri Dalam Negeri.

      Kita jual air kat stadium ,hari-hari demo.

      Delete
    3. Anon 11:45

      Mmg Tun M dh tua, tp Tun lebih tua drpd Anwar (69) & Nik Aziz (83). Tun nmpk lebih sihat drpd Anwar & Nik Aziz. Tutur kata Tun lebih berlapik, tertib dan sopan drpd Anwar & Nik Aziz yg lebih byk merepek meraban & mencaci org lain! Tun nmpk lebih berseri mukanya krn aura positif yg sentiasa melingkari tubuh badannya berbanding Anwar & Nik Aziz yg tiada seri dan aura positif!

      Apa rahsia Tun?
      Rahsianya ialah hati Tun bersih, tiada dendam & sentiasa memaafkan orang lain, termasuklah Anwar yg Tun sendiri angkat jg org kanannya dulu dan Nik Aziz yg selalu menyumpah seranah serta menggelar Tun dgn pelbagai gelaran.

      Delete
    4. Anon 816

      Rahsia Tun? Kopi Jantan waktu pagi. San Miguel waktu malam Seks 2 kali seminggu. 20 billion ringgit dalam bank. Cuba amalkan.

      Delete
    5. Anoni 9.23. Bukti? Takde bukti kira fitnah. Kau keturunan dajjal ke?

      Delete
    6. ya betul2....aku tgk muka anuar ibrahim pn aku da seram sebab bengis dan penuh dendam... air muka mencerminkan hati seseorang.... kpda anon 816, tunjukkn bukti tuduhan kau.... kalau dorg berduit pn apa kau heran, knpa juga rakyat biasa boleh jadi jutawan??? ingat Tun M, kerja beberapa tahun x ada gaji kah??? sedangkan pekerja kilang pn ada juga gaji apa lagi klu jd PM.... fikir scara logik.... jan jadi bengap.....

      Delete
  5. Kemaruk nak jadi PM pun susah jugak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslah Nuar......tak undur walau seinci. Tiada perasaan takut atau mengalah langsung. Semangat mengalahkan Rottweiler kelaparan.

      INSPIRATIONAL!.....GO ANWAR GO.MY MONEY IS ON YOU!

      Delete
  6. aku teruja melihat pelbagai ikutan dalam satu lubang lol...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bukan satu lubang lah mei ling....
      Lubang depan dan lubang belakang sekali masuk.....

      Dia patut bersyukur dilantik dap sbg ketua pembangkang musim kedua lor....
      Itu tggungjwb dia sekarang....CONGRATE LOR....

      Delete
  7. Hahahaaahaaaa....meraikan perlantikan anwar sebagai anjing penyalak dap musim kedua di parlimen....

    Harap saudara anwar tak sasau memegang tampuk ketua anjing penyalak musim kedua dap....
    Usaha selama 5 tahun dgn kempen hampir setiap hari menemui kegagalan......dapat jadi ketua penyalak dap pun boleh dikira satu tggjwb kpd rakyat juga.....
    TAHNIAH KPD ANWAR DAN MACAI2 NYA....HIHIHUHHUUHUU

    ReplyDelete
  8. Tak sedar diri punya orang:-
    1. Hapuskan sekolah cina ( perkauman )
    2. Orang kulit kuning ni cakap Bahasa Malaysia dengan sebutan betul, bukan pelat chokia.
    3. Apa yang kerajan tindas? Sehinggakan setinggan pun ada api/air. Rakyat terbela.
    4. Kata `orang pandai' pakatan ini, tiada Melayu Cina atau India, cuma Malaysian Malaysia. Kalau gitu jangan cakap bahasa cina/india. Gunakan bahasa kebangsaan iaitu BAHASA MALAYSIA. BAHASA MELAYU!
    5. Kenapa bacaan ayat suci Al-Quran di Masjid di Penang diperlahankan? Gendang Cina dan mercun kuat ok. Perkauman?
    6. Melayu bila cakap di Tanah Melayu (Malaysia) dikata perkauman. Bila orang kulit kuning cakap Hak Asasi Manusia, Malaysian Malaysia.
    7. Cukuplah, anak bangsa bumiputera bukalah mata, bersatulah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sokong 101 peratus....

      Delete
    2. hentikan fitnah dan gunakan adab ISLAM dan melayu ketika berbicara,
      macamni ka adab org melayu yg beragama ISLAM,bg pandangan dengan mencarut2,maki2,guna perkataan lucah, tidak keterlaluan un tuk sy cakap ini adalah BIADAP..maafkan sy andai terguris tp inilah hakikat dan realiti masyarakat kita MELAYU,ISLAM di MALAYSIA harini.
      mai orang penang nk jawab mai...
      A'LILLAH dibawah DAP masjid2 di kawasan rumah saya lebih diimarahkan,kuliah2 maghrib dan subuh siap pasang kat pembesar suara lg,time solat tarawikh ada hafiz dari sekolah2 pondok mai jadi imam di 10 mlm terakhir,ada kelas pengajian al-QURAN bg golongan yg buta al-QURAN..a'LILLAH sedangkan PARLIMEN sy bukannya dimenangi oleh pihak PAKATAN yang dituduh BANGSAT,PEROSAK AGAMA,AKIDAH.. a'LILLAH jelas dan ketara zaman dulu dan sekarang..sy membesar di penang dan harini sy BANGGA n bersyukur jd anak penang walaupon dibawah KOMUNIS ni..sekian

      Delete
    3. Hmmm..susah nak ckp dgn org mcm anon 1.32. Tak tahu mcm mana nak terangkan. Cuba lah berpandang jauh sikit. Go beyond. Maaf lah tp u kena banyak membaca lah bro.

      Delete
    4. Syabas anon1.32.. X tau nak ko.en mcmana. Nak gelak tapi rasa nak menangis.. Patutlah DAP makin kuat.. Kerana adanya sokongan mcm haprak ni.... Takbirrrrr...

      Delete
    5. To anon 1.32,betul ke bawah dap masjid2 diimarahkan? Sy br pergi penang awal april hari tu, masa lunch kat medan selera opposite to sungai nibong terminal bus,hari jumaat,nmpk pakcik2 tua islam,berkopiah,duduk makan kat foodcourt,sedangkan di masjid bersebelahan khutbah yg jelas didengar,pun pakcik2 tu taknak pergi masjid, dan solat jumaat selesai pun,pakcik2 tu masih duk lepak lg..dah tua,muslim,berkopiah lagi,di tempat terbuka, bebas meninggalkan solat jumaat di penang..tiada tindakan..naudzubillah..

      Delete
    6. Anonymous 9.41 sy akui kurg membaca akhbar melayu sekarang n tv tempatan kerana ianya terlalu berat sebelah..maaf saudara/i mengikut akta perlembagaan persekutuan MALAYSIA akta sy xberapa ingt 43 ()...media2 harus sama rata dalam berkempen untuk mana2 parti politik sedangkan di MALAYSIA??? cuba saudara/i imbas kembali kempen pilihanraya kita..
      Anonymous 6.39 jika tindakan diambil oleh kerajaan pulau pinang ditakutnya difitnah mencampuri urusan org dan sy yakin sbg muslim kita sedia maklum apa itu dosa dan pahala,jgn kerana pakcik tu xsolat jumaat nk salahkan kerajaan pulau pinang,adakah itu satu tindakan yg bijak???ianya berbalik kpd diri individu itu sendiri,sbg contoh jika seorang pekerja tidak solat adakah majikan yg bersalah??sedangkan tempat solat,imam sudah disediakan dengan lengkap dan baik..cuba fikir2kn..
      Anonymous 11.31 akhlak mencerminkan peribadi saudara/i..terima kasih..

      Delete
    7. Anon 9.07, jika kerajaan pulau pinang tak boleh disalahkan bila org2 muslim x solat jumaat, kenapa bila ada kes buang bayi kerajaan malaysia dipersalahkan? Seperti yg anda kata, berbalik kpd individu tu sendiri. Kalau sekalipun hudud dilaksana diMalaysia, jika takde 4 saksi tetap x boleh jatuh hukum hudud, jd kalau xkena hukum, kebarangkalian zina masih ada, jd tak boleh nak salahkan hudud jgk kan kalau masih ada kes buang bayi. Bak kata anda, berbalik kpd individu tu sendiri. Salahkan diri sendiri dulu,jgn tuduh kerajaan kalau sendiri yg buat dosa. Dan berlaku adil lah.. jgn dgn puak sendiri anda back up,tp dgn puak lain anda hantam..

      Delete
    8. kalau ya pun ko buat komen, fikir dulu.... dalam news pembangkang, adakah menulis kebaikan kerajaan???? mengutuk ja kn, memfitnah tanpa bukti.... yg dalm tv n news perdana, setiap kenyataan da bukti yg sahih..... xkan SIARKAN kot yang pemimpin pembangkang ANUGERAH ALLAH... hahahahahahahaha.............. dalam kenyataan dalam media arus perdana kebanyakkn hanya memberi respon kepada fitnah pembangkang, kalau tidak dibebri penjelasan kepada rakyat, seperti mengiakan pula semua tuduhan yang dilemparkan. ... siapa yang mula buat provokasi? bukan berat sebalah ok!!!!!

      Delete
    9. orang BODOH ja yg sokong UMNO..say NO to UMNO..
      banyak makan duit rakyat,kena tipu depan mata pon boleh buat buta,MELAYU memang MUDAH LUPA..betul TUN,I sokong U bab ni..
      Shahrizat kaut duit kita berjuta2,Khir toyo ada banglo mewah,md Taib ada aset juta2 kat luar negara,kapal selam yg xboleh nk selam...MELAYU mudah lupa,
      PTPTN menteri2 xbising sebab anak dyorg belajar OVERSEA duit sapa???
      melayu memang NYANYUK la senang kira...ni yg aku syg melayu guna prinsip sedangkan NABI ampunkan UMMAT..

      Delete
    10. INI SEMUA POYO...

      Delete
  9. biarlah depa dgn geng2 depa tu.....aku lagi suka kalau buat tiap2 mlam, bukan tempat aku pun....tiap2 malam jem ok gak. lagi elok tiap2 ahad buat kat jln petaling....kat kampung baru tak boleh, sebab bn menang kat sana.

    ReplyDelete
    Replies
    1. SETUJU. BIAR DEPA BERHIMPUN LER. KAN KAWSAN DEPA. POLIS JGN KACAU. SOK SAMPH2, BIAR DEPA YG BERSIHKN. BUAT HARI2 PUN TAKPER... KDG2 KENA BIAR GAK DIAORG NI. JGN DILAYAN. CRYING FOR ATTENTION LER TU

      Delete
    2. aku pun setuju. biarla dia nak melalak ke nak berhimpun ke. itu dia punya pasal. kita buat kerja kita. polis pun jangan ambik tau. biar kan si luncai terjun dgn labu2nya.
      kesian..... nak jadi ketua kerajaan tak dapat jadi ketua pembangkang pun jadi la.
      biar dia nyanyi kenapa pokok goyang. jawabnya anwar terlentang

      Delete
    3. Betoi tuh....Selangor negeri depa lagi pon org Shah Alam pon rela serela relanya dgn puak mereng neh...sambil2 berhimpun bawa2 la dengar khutbah paderi nnt...

      ASALKAN DEPA XKACAU KL DAN TMPT YG DI BWH BN DAH LA....AQ PON SUKE...BIAQ LA DEPA NAK MENYALAK MCM ANJENG SMP TERKELUAQ ANAK TEKAK ATAS BAWAH PON BOLEH......

      Delete
    4. HIDUP BANG NON.
      BIARLAH DIA MELALAK SAMPAI KE SUBUH.
      TAK PERLU PERMIT.

      LANTAK LAH DIA NAK BUAT APA-APA.
      POLIS KASI CHAN SAMA BANG NON.
      KALAU BOLEH BAGI SATU STADIUM, BIAR BANG NON REFOMARSI SEPANJANG MALAM.
      BERMULA 8 MEI 2013 HINGGA 1 MEI 2018.

      HABIS PUAS, ICU LAH TEMPAT SI NUAR NI..

      SIANWAR NI JENIS MANUSIA YANG TIDAK PANDAI BERSYUKUR.
      TERIMALAH KEKALAHAN PAKATAN.
      INI SIAP MENGHASUT RAKYAT BAHAWA PAKATAN MENANG PRU13 DAN DENGAN ANGKUH MENGATAKAN DIA TIDAK PERLU BERSARA SEHINGGA PRU14. NAMPAK SANGAT BANG NON PEMBOHONG DAN TIDAK MENUNAIKAN JANJI.... GILA POWER ..

      Delete
    5. dah memang betulpun pakatan rakyat yang menang pru13 ni...hanya sprm dan tuhan je yang tahu.......betulkan kan kan kan sprm?????

      Delete
    6. menang dalam mimpi jer bhai...dari mula proses mengundi hingga akhir pengiraan semua ada wakil parti dan pemerhati luar....awat wakil parti tuh kalo ada syak wasangka time tuh nape xbersuara....wakil parti bisu atau buta ke?????? atau mmg puak korg bute ...bute hati dan perot...xreti nak menerima yg majoriti rakyat malaysia masih percaya pada BN....

      Delete
    7. Kumpul ler banyak2 bukti dan sediakan skrip utk anwar jadi pm.....

      Delete
    8. salam,
      pada semua banglayu2!
      kamu tak ada hak kutuk org sebab kamu barulah org asing dinegara ini.
      melayu cina india bersatu dgn semua kaum tapi kamu banglayu bersatu dgn syaitan. kamu semua siapa nak kata org??? sebab kamu tak layak kerana kamu banglayu perosak negara malaysia n kotorkan malaysia.
      melayu cina india bersatu bersihkan malaysia, kamu banglayu dok kotor kan malaysia apa lagi kamu nak bising2 komen ikut suka hati.
      banglayu beragama syaitan sebab tu tak akan faham apa itu keadilan n bersih sebab kamu semua suka lakukan kesalahan n tipu anak bini org, itulah banglayu hati syaitan sembahyang pun macam syaitan lagi nak komen pasal islam buat malu malaysia sj.
      banglayu perompak penipu penfitnah perogol pencuri pengkianat penakut si kafir.
      amin.

      Delete
    9. Anon 1:17 atas nie, ku rasa Bhs Melayunye agak janggal ckt, nape yer?

      Delete
    10. apa nak hairan bos.. sebab banglayu memang bahasa dia macam tuhh. haha

      Delete
    11. Anon 1.17,typical pas follower, selalu rasa diri lebih Islam dari org lain. Pandang rendah pd muslim lain kononnya umno tak seIslam pas n pas la yg paling Islam. Sedar tak anda,anda syirik pd Allah? Ketahuilah anda, membangga diri,rasa diri lebih bersih dr org lain,org lain sajalah yg kotor,rasa diri lebih Islam, tu semua penyakit takbur dan riak, dan riak adalah syirik kecil. Jgn perkecilkan2 iman n aqidah org lain,anda bukan Tuhan.

      P/s: pernah mengutarakan agar umno dan pas bersatu demi Islam,tp syg org pas kata buat apa bersatu dgn umno,umno kotor dgn rasuah,fitnah,salahgunakuasa dan rosak aqidah. Astagfirullah, pas follower dan riak,takbur,angkuh,sombong,ego berpisah tiada. Selalu rasa diri lebih Islam dr org lain, skali dah syirik, tiada guna..

      Delete
    12. BETUL3... SIAP LG KATA NAK LUDAH MUKA ORG YANG DATANG MENAWARKAN PERBINCANGAN.... INI KAH YG DITUNJUKKAN OLEH IMAM KEPADA RAKYAT? BAGI AKU, PAS NI HANYA BERSELINDUNG DI SEBALIK PERKATAAN AGAMA... SEDANGKAN PERJUANGANYA LBH KPD KEPENTINGAN POLITIK DAN INDIVIDU....

      Delete
  10. berhimpun kat negeri yg menang memang la ramai, lagipun org2 kelantan dh balik kl, tak takut blackout ker stadiun tu? kakakaka...

    ReplyDelete
  11. tukar malaysia jadi negara ISLAM 100% dan NEGARA BUMIPUTRA. lupakan mangkok sial tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong! Dap nak sangat hak samarata kan? Ds najib, bagi je mereka hak samarata, padan muka dgn melayu2 yg bodoh dan miskin. Sokong la lagi pakatan.

      Tp dgn syarat, ds najib, sila tawarkan persepakatan dgn pas dan bersedia untuk jalankan hudud dan qisas di malaysia. Tapi, hudud juga perlu samarata!

      Dulu tun M ckp tak sesuai sbb dia fikir cina india tak setuju. Tp skrg lantak setuju atau tak, melayu cina india, kalau mencuri,potong tangan! Kalau berzina, rejam! Kalau membunuh, pancung kepala. Hudud juga perlu diberi samarata, jika cina india mahu hak samarata.

      Kalau hudud dikuatkuasa, maka semua kedai arak, judi wajib ditutup! Padan muka cina ekonomi kena sekat. Org melayu pun takkan ada kes buang anak lg dah.

      So pls najib, buat hudud samarata,dan beri hak samarata pd melayu cina india, biar mereka rasa!

      Delete
  12. Polis elok duduk diam diam , jgn d anjing kurapkan oleh puak ini, buat baik d kata jahat , Menteri pun dok arah jgn itu jgn ini, boss polis ptuh arahan gila, yg kena maki dan d hin kmu org, boss play safe menteri play safe , Biar lah meka nak buat apa, biar rakyat yg sokong meka, tahu mana intan mana kaca, Moral diri da ounah, imej da punah , jgn lah menyusahkn diri kalau jdi arwah tak guna da

    ReplyDelete
    Replies
    1. BETUL3..... POLIS BAGUS DUDUK DIAM JE.... TDK PAYAH BAZIRKAN MASA UTK LAYAN PUAK2 YG KECEWA NI BERHIMPUN. MEREKA NAK MERATAPI KEKALAHAN, BKN NYA APA...YG DATANG TU PN BKN NAK DGR CEREMAH PN, SEKADAR NAK ENJOY SUPAYA BUNTUT ANUAR NI KEMBANG.... MEREKA NI MASIH BUDAK2 LAGI, KESIAN MEREKA X DAPAT SUSU CAP KAMBING, YG MEREKA DAPAT SUSU BADAN JE... LAGI PN MEREKA INI, KALAU DIKATA JANGAN BUAT MEREKA LAGI SUKA BUAT..... BAGI JE MEREKA MELALALAK2 SAMPAI PUAS...KALAU TIADA YANG AMBIL PEDULI KAT MEREKA OR X YANG BAGI RESPON, KALAU DAH PUAS TU, DIAM LA MEREKA. NANTI POLIS DATANG SNA,DIFITNAH JUGA.... BAIK HANTAR SPY UNTUK RAKAMKAN SEGALA SALAHLAKU SEPANJANG BERHIMPUAN.... KUMPUL BUKTI KUKUH DAN DAKWA MEREKA YANG BERSALAH..... RASANYA LAGI BERKESAN DAN POLIS TERHINDAR DARIPADA MELEPATAKA YG DIBUAT OLEH PUAK2 NI....

      Delete
    2. BETUL3...... PERNAHKAH KAMU PERHATIKAN DAN KAJI TABIAT BUDAK2 UMUR DI BAWAH 10 TAHUN?? MEREKA NI, KALAU KATA JANGAN BUAT SESUATU PERKARA MEREKA LAGI SUKA BUAT. TAPI KALAU SURUH BUAT SESUATU PERKARA TU MEREKA TIDAK MAHU BUAT... KALAU TIDAK PERCAYA AMBIL LAH KURSUS SISTEM KEKELUARGAAN KAT MANA2.... INI LAH TABIAT PUAK2 NI SEBAB MEREKA MASIH BUDAK2..... KESIAN KAT MEREKA.....

      Delete
  13. Biarkanlah, orang-orang Frust, yang baru TERkalah, hehehe. Nak juga berhimpun, nak reda sakit di hati. Pada dia ini cara nak menyedapkan dadak yang terhimpit, tersentak.

    ReplyDelete
    Replies
    1. konon2 nak praktis berucap jadi pm

      Delete
    2. Kih kih kih.. sinis sungguh
      Org kita ni bila dah terkena baru nak menyesal, sekarang ni galak lah sokong bekas bakal pm tu. Yg tak bestnya bukan dorang je yg terngadah dgn kita2 sekali yg kena tu yg aku menyampah tu. Mata celik, otak cerdas lengkap apa yg Allah bagi tp kenapa x nak guna sebaiknya.

      Delete
    3. YA SANGAT2 BETUL.. INI BETUL2 REAL STORY..... KEBANYAKAN PRO PEMBANGKANG DI SABAH ADALAH GURU2 DENGAN PERATUSAN 60% KESELURUHAN DI NEGERI SABAH, DAN 99% GURU2 DI PEDALAMAN PENSIANGAN PRO PEMBANGKANG... PERKARA INI MEMBUATKAN SAYA TERKEDU N BERFIKIR BERKALI2, SESAK DADA KU MEMBERONTAK.... APA LAGI MEREKA MAHU???? SEDANGKAN DALAM JAWATAN AWAM, MEREKA DAPAT GAJI TINGGI, ELAUN KESUSAHAN DIRI ANTARA 1000-1500 SEBULAN BELUM TERMASUK BASIC DAN ELAUN LAIN.... GAJI MEREKA PALING MIN RM3OOO LEBIH SEHINGGA RM6000++..RUMAH, AIR, API FREE... MEREKA NI BKN SJA PRO PEMBANGKANG TAPI, SEMASA KEMPEN PILIHANRAYA, MEREKA PUN SIBUK BERKEMPEN DI SEKOLAH SEMASA PEMBELAJARAN BERJALAN...ADA GURU SANGGUP MEMBELI UNDI MASYARAKAT SETEMPAT SUPAYA PR MENANG.... BAGI AKU WALAUPN NEGARA NI MENGAMALKAN DEMOKRASI TAPI MEREKA ADALAH KAKITANGAN KERAJAAN... KALAU TIDAK MAHU SOKONG KERAJAAN, BAIK BERHENTI DAN IKUT BERPOLITIK... MEREKA MELAKUKAN KESALAHAN DENGAN MENGGUNAKAN SEKOLAH MEDAN BERKEMPEN, MALAH SUKAN ANTARA SEKOLAH PN DIJADIKAN MEDAN UTK BERPOLITIK.... ALAIHAI GURU YG BIJAKSANA, MANA PERGINYA OTAK CERDIK UTK BERFIKIR? TAPI YANG AKU DENGAR, ADA PENSYARAH2 DARI SEMANJUNG DATANG UTK MERACUN FIKIRAN WARGA PENDIDIK KETIKA ADA KURSUS2 MEMPERKASAKAN WARGA PENDIDIK.... TAPI MASIH JUGA AKU HAIRAN....... KERAJAAN DAH BYK MELAKUKAN APA2 UTK KEBAKJIKAN WARGA GURU TP MEREKA NI TIDAK MENGENANG JASA.MAKAN DUIT KERAJAAN TIAP BULAN TAPI INIKAH BELASANNYA? HARAP KALAU ADA GURU YG TERBACA INI, TOLONG FIKIR PANJANG2..... KALAU PRO PEMBANGKANG, TIDAK PERLU JADI KAKITANGAN KERAJAAN, LEBIHBAIK TINGGALKAN JAWATAN ANDA UNTUK DIISI OLEH MEREKA YANG KOMITED BERKHIDMAT DAN IKHLAS MENJADI TULANG BELAKANG KERAJAAN.. MASIH RAMAI LAGI GRADUAN YANG LEBIH CEMERLANG DILUAR SANA UNTUK MENUNGGU PELUANG JADI PENDIDIK.. FIKIR2KAN PERJUANGAN ANDA YANG SEBENAR.......

      Delete
  14. Ts Rahim Noor da beri pandangan bahaya tanpa ISA dan EO , taring da tak ada, dok diam diam. Apa apa najib jawap , Mana undi yg d harapkan, tak ada,,,mana menteri KDN diam aja mana amaran nya, matang apa nya politik malaysia yg majib caya, mat jubur mi memang sial

    ReplyDelete
  15. Org atas yang comment tu semua buta ke? Kenapa Cina saja yang kena tembak saja? awak x nampak semua Melayu, india and kaum lain pun hadiri beramai-ramai? Bukalah mata, tengaoklah realiti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh ya, masa ini kau kata kenapa cina yng kena tembak saja, realiti melayu, india dan kaum lain hadir. Masa undi, orang india yang kulit gelap dan melayu yang kulit gelap kao orang tahan, tuduh bangla. sekarang orang kulit hitam ni kao kata datang stadium, bukan pengundi hantu ? ada sesiapa yang tahan orang `kulit kuning' ini, tanya dia dari china, vietnam thai... kau tahu tak? yang gelap kau tahan. ntah ntah kao orang guna pengundi hantu `kulit kuning'

      Delete
    2. Mgkin china doll anwar tu dpt ic jugak???
      Mana mrk nak tahan....undi dap lar....

      Delete
    3. siapa yg tahan kulit hitam masa undi? cina saja? orang melayu, india pun ada

      Delete
    4. Bhai 11.35...macamana lu dpt kerakyatan.. Lu beli dari guan eng ke...atau anwar...

      Delete
    5. beli daripada Najib, hanya dia yang jual

      Delete
    6. semua yang marah2 kat atas ni terima lah takdir Allah

      Delete
    7. Tapi lim ki sial dgn lim guan anjing kasi free je kan...keh3..

      Delete
  16. Tak payah la suruh PDRM tangkap depa ni,,sebabnya PDRM pun ramai yangpangkah pembangkang dalam PRU13 lalu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bangang nya polis yg pangkah pakatan. Org pakatan hina2 polis anjing, tp polis bodoh pergi undi org yg hina dia. Eee bangangnyaaa, patut la jadi polis, belajar tak pandai, jadi polis je lah kan layak..bak kata pembangkang, jadi anjing je laa korang

      Delete
  17. geng jiwa kacau!!!

    ReplyDelete
  18. patut pun yang datang ramai pakai payung. sebab nak cover dari kena tempias air kencing dengan air liur nuar berahi.

    ReplyDelete
  19. Byk DAPigs menang jadi MP. TAPI X ADA SUARA DLM KERAJAAN sbb MCA merajuk.
    Skrg rasakan siapa yg kena TIPU ....! SENDIRI JAWAB LA.....

    ReplyDelete
  20. Biarlah dia orang berhimpun. Nak berhimpun sangat kan? Polis jangan kacau. Kalau nak berbunuhan biarlah dia orang berbunuhan sesama sendiri. Bila nampak polis kang membara pulak sifat komunis dalam diri masing-masing jadi kacau dah meracau. Tentang kenderaan yang di parking sesuka hati...apa lagi sodok dengan bulldozer tolak ke tepi!

    ReplyDelete
  21. Elok lah tu,biar Selangor lumpuh dari segi pentadbiran dan ekonominya,biar perniagaan si mata sepet lingkup.Ini negeri Pakatan ,itu mereka punya pasal.Yang penting pastikan negeri lain tenteram dan BN kena bangunakan negeri BN ,bukan Selangor.Kalau nak bangunkan Selangor pun pilih area org Melayu dan kawasan BN,kecualikan Bangi,walau pun Bangi ramai Melayu.Orang Cina teringin nak rasa Malaysia Spring hasil kerja tangan Anwar,mudah-mudahan Allah makbulkan hajat mereka.Yang pasti ianya akan menjadi rahmat utk kita.

    ReplyDelete
  22. Betul tu, biar mereka berkumpul tiap tiap malam, menghabiskan tenaga, duit dan masa. Bagus. Polis biarkan sahaja. Lantak biar dia orang mampos.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Setuju sgt2. Kita hasut, puji, kipas n sokong spy mereka berkumpul tiap2 mlm spai pg. Pastu solat subuh x larat, keje x bmaya, bisnes lingkup. Itulah balasan Tuhan bg yg x tau bersyukur

      Delete
  23. lantak dia orang la. yang habis duit dia. yang penat dia. bangsa hatinya dah BLACK OUT. jangan banyak pun tak guna. bagi penerangan pun tak guna. lantak la suka hati dia

    ReplyDelete
  24. Jutaan Cina telah menipu Najib sewaktu PRU13..tapi cuma seorang Melayu haprak telah menipu jutaan Cina!...ANUwar..ANUwar...he..he..

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu maknanya anuwar lagi bijak dari najib huhuhuhu

      Delete
    2. tapi jgn lupa....kes saiful belum selesai....dakwa anwar!!!!

      Delete
  25. Kalau nak cakap pasal bangla2 ada IC dan ada pulak bas2 bawa dorang ke tempat pengundian ni nampak sangat dorang ni di upah oleh orang PR sendiri.

    Kalaulah berbas2 bangla datang mengundi mestilah orang kenal sangat muka bangla tu .. takkanlah BN ni bengap macam PR.

    Jadi soalannya sapa hantar dorang ?

    Jawapannya ada orang hantar untuk timbulkan masalah dan menuding jari pada BN,,

    Jadi dah tahu nak kalah jadi gunakanlah alasan ini canang pada pengikut taksub PR yang BN tipu pasa GE13. Jadi terselamatlah pemimpim PR yang terlalu penting menag GE13

    Pasal kes dakwat pulak, kalau berusaha gigih mmg dakwat tu boleh hilang .. dengar citer tak mayat tak reput2 saintifiknya mayat selepas beberapa tinggal tulang ajer ..

    so jawapannya mudah .. kita bukan tuhan semuanya perfect ... ink buatan manusia boleh di ubah boleh di buang boleh hilang .. kita pun takkkan di dunia ini .. inikan ink ....

    GE13 = 1+3 : 4 [ NO 4 tade ONGlah PR]

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg aku rasa puak sepet ni diorang yg selit cina tanah besar jadi pengundi hantu...tu sbb dorang je yg bekokok pasal pengundi hantu...balachi dorg kat JPN pun ada gak...nak pulak bangsa dorang yg develop IT security kat gomen punye system tak mustahil dorg bleh bikin IC utk pendatang haram mata sepet...skrg ni pun besepah kita tgk pompuan sundal dari negara China kna tangkap kadi GRO....takd yg mustahil...selalunye yg melalak tu la yg paling hanmsap...dorang yg buat...

      Delete
    2. Sepet dr spore pun sure ada. Pasal tu LKsial menang. Pastu red armydlm fb, tweeter etc sengaja tuduh bn bawak bangla. Knp bangla bukan vietnam? Sbb saja nak tanam persepsi bhw hanya bangla (kulit gelap) yg jadi pengundi hantu. Jadi sisepet kulit cerah ni langsung tak disyaki, walhal sisepet inilah pengundi hantu yg sbnr.
      Fikir logik la.... antara bangla dan pendatang indocina... yg mana lebih senang menyamar jadi rakyat malaysia.
      Dasar pencacai anwar... simple math camni pun xleh fikir.

      Delete
  26. Geli hati aku tengok gelagat peliwat tua nie....
    Org dah sibok nak angkat sumpah dan susun kabinet....dia nak hasut para macai2 nya utk tumbangkan kerajaan yg telah diterima rakyat....lantak ko ler nuar oiiii!!!!!

    Bosan ler dgn manusia yg nak sgt kerusi pm nie.....
    Rakyat yg bodoh pulak beria2 nak ikut....
    Tunggu ler pru14 nanti.....

    Klu ko nak sgt kerusi pm tu.....ko angkat sumpah laknat tidak meliwat saiful dan main china doll.....
    Slps itu aku akan undi ko sepenuhnya....janji aku utk ko!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. bukak fanpage tuk nuar sumpah laknat...klu dia sumpah..pasti gua pun sokong!!..peluang jadi PM!!!

      Delete
  27. Hahahaha. Sekarang madunya si Azmin tu pun dah pandai menderhaka!

    ReplyDelete
  28. SAPA PULAK YG RAMAI KELANA JAYA..

    ESOK PULIC HOLDAY KAT SELANGOR LAGI ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Untunglah org selangor...

      Delete
  29. Melalak sakan kaum minoriti dalam blog ni. Ketahuilah BN telah ditolak di Semenanjung BN - 76 kerusi, PR - 80 kerusi. Ketahuilah BN hanya mewakili 47 peratus undi campuran warga Malaysia, Bangla, Myanmar, Filipina dan sebagainya. Malulah sikit ooooi... jadi PM tiada sokongan rakyat secara majoriti.

    Pakatan Rakyat adalah yang terbaik untuk rakyat Malaysia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...aku pun tak trfikir hal ni...hmm mknanya betullh pr perancang nk kuarkn sabah dari malaysia...takpalh bhai yg pnting undang2 mngesahkn bn perintah...lu sapa bhai...lawyer.. Majistrate...ahli muZik...klu pr aku bnci dgn lu..lu skali aku benci...menangis konon...jantan tak tau malu...

      Delete
    2. melayu minoriti dalam pakatan nak bersuara jugak juragan, biar laa...

      Delete
    3. Dah kalah cara anwar.....salahkan spr ler!!!!dah klise sgt....
      Sabar jer.....pru14 ambik hati org melayu bumiputera pulak....

      Tapi kena ingat.....sumpah laknat dulu....
      Aku tak nak pm aku bacul hanya melafazkan ayat2 sumpah laknat....
      Tsk kesahlah mulut lain hati lain asalkan didgr sumpah tersebut....

      Delete
    4. Kesian pada melayu minoriti dlm pakatan.
      Menang sorak kampung tergadai... pakatan yg dibanggakan milik org.
      Perjuangan PAS digadai mcm tu je pada DAP semata2 sbb amarah pada UMNO. Tunduk melutut pd kemahuan LKS n kapal sinking. Tiada hudud dlm buku gingga, tiada hudud dlm manifetso.

      Delete
    5. Jom pikir camna nak bg depa ni bukak mata..kena bg air penerang hati kut

      Delete
    6. Anon 10.14, susah dah nak bg mereka sedar. Sbb mostly pas follower ni selalu rasa diri lebih Islam dr org lain, riak, syirik. Bila dah syirik, gelap la hati. Tu yg kena dipergunakan dgn cina pun tak sedar. Nama pun dah elok2 baik makna, ada nur, nurul, cahaya, tp guna gambar hitam kat fb, takde cahaya, senang betul la dipergunakan mereka ni. Cina rilek je. Tp cina pun bodoh sebenarnya. Kena tipu dgn dap. Dap konon nak kukuhkan kuasa cina, tp sayang, BN menang jugak walau cina tak undi. Skang mca kalah teruk, mca tak layak dpt jawatan dalam kabinet. So dlm kabinet melayu dan india je la. Hahahahahaha padan muka cina, nak kuasa konon, skg dah takde kuasa langsung dlm kabinet, cina tak layak jd menteri oiiii..kahkahkahkahakah puashati aku. Najib,tak payah tolong dah cina ni. Takpun,tarik kerakyatan!!

      To bloody malaysia chinese, the message u sent to us was very2 clear!! And we hope, the message God sent to you was clear enough too! Without your support, tanah melayu is still ours!!!!!!

      Delete
  30. CORPORATISED CIVIL DISORDER !
    Najib, amacam,anda nak RECON cialiation ?
    Bagus kan slogan anda Inklusive dan engage!
    Bagus kan buang ISA ? Mereka ramai ex GENERAL ADMIRAL POLICE.
    Bagus kan Liberal ?
    Analysts masih lagi bincang itu ini, shamsul kata urban tsunami!
    Najib,hakikat nya ,get back to work now. Masih tak belajar lagi ke 2 hari dulu ?
    Dia orang dah mula bekerja.
    CPO selangor , semak file lagi,10 hari sebelum 008.05.13, anda petunjuk2 jelas kan.
    Wake WAKe WAKE !
    arjuna waspada
    changkat lobak

    ReplyDelete
  31. aku skrol bawah nak carik citer citer laen..

    patu ade logo satu skola satu bangsa..saaaatu BANGSA..
    ngn lambang 1 malaysia nye.

    patu skrol atas sikit korang maki2 cine.
    aih ckp sokong bn..

    haha website korang da lebih lawak dari 9gag da.
    hadoi.

    zamir

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak pergi berhimpun ka? campur laki pompuan tu himpit2... best wooo..

      Delete
    2. Ramai amoi dap tu wo.....
      Rugi ler tak bercampur dgn pendubor dan pemuki ko tu.....

      Delete
    3. Kemurnian "1 Malaysia" sblm ni hanya cuba direalisasikan oleh melayu umno dan MUNGKIN sebahagian kecil kaum2 lain. Pakatan telah sedaya upaya menghalang perpaduan ini menjadi nyata. Dgn kemahiran memfitnah dan memutarbelit fakta yg ada dikalangan pemimpin pakatan, akhirnya melayu berjaya ditipu pd pru lepas. Apa maknanya lagi "1 Malaysia" klu yg ikhlas hanya 1 kaum?

      Delete
  32. nasib baik ada TNB, kalau tidak LGE, Nik Aziz dan Kalid tak ada chance nak jadi MB/CM dan anu jadi ketua tukang karut parlimen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eh..dorang kan standby lampu suluh masa 'blackout' yg tah kat mana2 tu. Depa ni kita tak yah risau..always bersiap sedia.

      Delete
  33. Mohon kpd Allah..minta black out...biar semua mati terpijak..

    ReplyDelete
  34. bio kan je berok tu nk berhimpun tak jadi masalah pun yg masalah berok2 tu juga jln jem kena ujan tak dpt apa pun janji bn dah menang

    ReplyDelete
    Replies
    1. haahaha, diorng nak buat tiap2 malam sampai pru14 pun takpe, keputusan dah dibuat, mb/cm dh angkat sumpah.... lantak....

      Delete
  35. Bila pendatang cuba nak jadi tuan,
    Si peliwat cuba curi kesempatan,
    Pencacai PAS pula rela menjadi tunggangan,
    Dan sanggup menggadai nama dan hukum tuhan,
    Akhirnya tanah air dicengkam,
    Oleh bangsa yang tidak pernah kenal pertimbangan,
    Tetapi hanya tahu mengaut keuntungan,
    Dan bangsaku akan melukut di tepi gantang,
    Namun tiada gunanya menyesal kemudian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. berapa pok jib bayar lu bhai?????????

      Delete
    2. lu nak yang mana bai? Atas ker bwh? Err nanti aku tnya nuar kot bole bg murah cket!

      Delete
    3. tanya pun tak logik..lol, najip bagi duit kat a samat saat?..hehhe

      tu ler modal..najip..najip..najip !!!.....lu busyuk punya orang!!

      Delete
    4. Kalau mata hati tu dah tertutup..cakap apa pun tak guna anon12.04. They will never listen, let alone to think abt it.

      Delete
    5. kah kah kah ........ soalan tu mmg logik ....... troopers ameno tak bergerak kalau tak disogok ngan duit

      Delete
  36. manusia kecewa tk dpt jd PM...teringat kata.kata jubo ni...kul 2 pg agong dah tido.tak dpt mengadap utk dpt pekenan...he...he..Satu dunia dah tahu bakal PM malaysia...tunggulah 5 thn lg...minta2 dia dah mampos

    ReplyDelete
  37. puteri belasah parpu..tengok sini http://jebat2010.blogspot.com/2010/02/blogger-perak-kecam-salim-parpu-kari.html

    ReplyDelete
  38. 2008 Anuar tipu org india ingat apa Anuar kata pada penduduk kg buah pala besuk pr menang terus bagi gran tanah pada penduduk buah pala pr menang bukan bagi geran tapi tapi kereta penyodok yg dia bagi habis kg buah pala jadi tanah lapang sekarang 2013 dalam pru 13 Anuar tipu org cina pula besok pr menang kita ambil putra jaya apa kedah dan perak Anuar bagi kat BN dah org cina kena tipu hidup hidup dengan Anuar pru 14 dia akan tipu org melayu pula tapi org melayu susah sikit lah nak tipu org melayu setia pada yg satu pusing balik org melayu lebeh bijak dari bangsa cina kerana pru 13 Anuar tidak bolih tipu org melayu yg kena main punggung ada lah org cina pandan muka lu kena tipu dengan Anuar.

    ReplyDelete
  39. Najib terlalu manjakan cina kunun nak ambil hati. 1 M'sia sapa untung, cina last2 diarang gigit telur najib..Najib kena lebih tumpukan melayu macam Tun M dulu. Jgn harap cina nak sokong BN..tambat hati Melayu kerana skg Melayu yang banyak lari ke PR bukan pasai Cina BN kalah. Cina dari dulu memang tak nak BN..atau pun Najib undur bagi orang muda Melayu yang berdarah hulubalang macam....

    ReplyDelete
  40. Sourgrapes macam tu la. Tapi kalau boleh bayar cybertroupers diaorang 9 juta sebulan, apa sangatla nak bayar untuk datang stadium......

    ReplyDelete
  41. Perhimpunan kera dah selesai.so apa yg puak kera tu dpt?hanya ckp2 maki hamun dan fitnah jahatdr penipu bermulut longkang

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak beza pun dengan mulut ko kat sini

      Delete
  42. ni pulak blog pro KJ...haiii..http://bumiyang.blogspot.com/2013/05/jika-kekalahan-era-pak-lah-tingkat.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa motif ni..kita nak melayu bersatu..yg kau ni apa hal..????

      Delete
    2. Jgn terpedaya. Kdg2 puak2 ni juga yg cipta blok2 ni. Buh nama sapa2 supaya umno bergaduh dan berpuak sesama sendiri. Bkn susah sgt pun nak buat blog kan. Kalau dr luar x dapat hapuskkn kuasa melayu. Maka mrk akan cuba dr dalam. Yg penting kita jgn cepat terpedaya..

      Delete
  43. Kat Selangor pakatan haramjadah berebut2 nak jadi MB...andaikata lak kalo depa menang kjaan pusat..berebut2 gak baghal2 tua + gay tua nak jadi PM....pakatan haram bertukar jadi rebutan haram....

    Misi utama tumbangkan BN...nasib negara dan rakyat LANTAKLA....ini mcm punyer anjeng pon masih ada Melayuhooodi pakatan nak sokong,,,,,

    ReplyDelete
  44. Cuba kita smua renungkan sesuatu yg kita mungkin tak prasan...stakat nak sludup masuk pompuan sundal bebangsa china tanah besar punye le senang...besepah2 kita tgk gro cina sundal ni kna tangkap tp masih tetap ada...kalo dorg ni bpakaian biasa dan blend amongst us aku brani jamin korang sure xleh nak bezakan sepet ni local atau import..bagi aku yg senang jadi pengindi hantu ni bangsa cina mata sepet....bukan bangla maupun sri lanka...sbb too obvious...tp kalo bwk cina import pastu kasi IC palsu senang2 bleh lepas spr jd pengundi hantu...stakat nak buat ICklon bangsa ni mmg hebat....korang tengok je lah brapa byk credit card klon dorang buat...puiiihhh...lagi satu org yg buta salah dia lah yg paling kuat bekokok...sebab dia tau dia buat jd dia cuba divert kat org lain...tak mustahil yg main pengundi hantu ni DAP dgn bantuan raja gelek and kroni yg besepah dlm gomen yg ada assess ke maindata system...mungkin???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ada kebenarannya. Patutlah 80% pengundi kali ini. Tak keluar mengundi mungkin sekitar 30% jadi china doll sekitar 10% lah bijak betul strategi AI. Kita pulak marahkan orang cina. Ini possible! Possible!

      Delete
    2. Setuju bro. Pengundi hantu yg sbnr adalah pengundi2 DAPig dari kalangan pendatang2 dr tanah besar china dan suku sakat PAP. Pendatang2 ni tak payah pandai ckp melayu pun takpe sbb dah jadi kebiasaan rakyat malaysia keturunan cina sndri pun tak pandai ckp melayu. Pandai tul diorng divert isu.
      Apa ke bodoh sgt BN nak hantar bangla jadi pengundi? Terlalu mudah dikesan. Riak wajah dan pertuturan sgt jauh berbeza.

      Delete
    3. Aku pun fikir cam tu..tp nak digress tumpuan..depa letak bangla ni beratur..saja nak suh tangkap..baru nampak berasas tuduhan depa tu..maka persepsi rakyat spr ni tak adil.

      Delete
    4. Sgt setuju. Tapi depa ni cerdik. X sebut pun BN bawa pengundi hantu mata sepet. Kenapa yer..... Cuba puak pr yg bijak pandai fikir sat..

      Delete
    5. Kalau aku pr supporter,baik aku tuduh najib import cina dari china sbb susah dikesan. What for nak import bangla sbb bangla very2 distinctive okay,org senang beza, bau badan pun dah tau. Kakaka

      Gua syak org pr ni taknak tuduh najib import cina, sbb tah2 diorang yg import.. cina babi. You are what you eat. Eat babi, you are babi

      Delete
  45. Melayu dalam pakatan semakin BEBAL & BEBAL!!! Nak sgt cina perintah?

    ReplyDelete
  46. Dah selesai ke perhimpunan para beruk tu? Sejuk tak kehujanan? Sib baik tak ribut petir. Kalau tak sure 'blackout' muahahaha. Dah! pergi balik! Minum kopi panas pastu tido kejap. Sebelum terlena tu muhasabah diri dulu fikir kenapa boleh masuk kumpulan beruk?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11.15 mlm lepas lolongan Ambiga BERSIH yang kotor tu.

      Delete
    2. Nyaris pendubor tak kena sambar kilat....
      Was2 jugak dia tu.....

      Delete
    3. Air, tanah dan pokok pun 'block' kemasukan depa ni ke Kelana Jaya. Selamat berkelana dgn jayanya di stadium tu ye. huhuhu

      Delete
    4. banyak sangat caj (-) dalam otak..nanti kena sambar petir..

      Delete
  47. sama macam itu Taiwan punya wave ma..ini undi guna pakar Taiwan ma..itu sebab dia punya cara banyak lain betul.

    ReplyDelete
  48. Hahahahaha orang penuh sampai bumbung tak?

    ReplyDelete
  49. betullah ada orang kata ada red bean army dalam alam maya. Siap guna nama melayu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tapi makan babi ma.....

      Delete
    2. mengaku islam tapi makan rasuah pun ramai

      Delete
  50. Dengar kata nak buat di Pulau Pinang pulak hari Sabtu malam Ahad. Bersiap sedialah anak mami oii. Tsunami hitam nak mai.

    ReplyDelete
  51. setan tua peliwa penzina perasuah penipu pemuka2 BACA APA LIWAT SPIN LAGI
    THE SPINNING WHEEL WILL NEVER STOP UNTIL TH ROLL BAR GET CRACK BUT THIS OLD PELIWAT NEVER STOP EITHER -HE TURN TO RUST AND RESTLESS -THE ONLY MISSION NAKJADI PM TO SOLVE ALL HIS MORAL PROBLEMS
    NI STATEMENT IN ENGLISH - PENUH PENIPUAN APA LAU MAU MAU GE NAJIB SUDAH BIKIN MAU DKWT HITAM SUDAH ,,,MAU LIWAT NOTNOT IN THIS COUNTRY LA

    Anwar Ibrahim vowed Tuesday his Malaysian opposition would soon present evidence of government cheating in bitterly fought weekend elections as he called for a "fierce" campaign for electoral reform.

    Anwar insisted his three-party Pakatan Rakyat (People's Pact) alliance would not back down from its insistence that victory was stolen from it last Sunday, setting the stage for an extended battle with the government for public opinion.

    "In the next few weeks, we will present to the public proof that (Prime Minister Najib Razak) won this election through fraud and irregularities," he told reporters.

    He also said a rally he plans to lead Wednesday night in a stadium outside the capital Kuala Lumpur would kick off a campaign for election reform.

    "This shall be a beginning for a fierce movement to clean this country from election malpractices and fraud, for there is no opportunity for renewal without a clean and fair election," said Anwar, 65.

    Najib was sworn in on Monday, a day after his Barisan Nasional (National Front) coalition retained its 56-year grip on power in elections touted as offering the first real chance of government change in history.

    The coalition has governed since independence in 1957. It won with less then half the popular vote, thanks to a self-serving policy of redrawing districts over the years.

    ReplyDelete
    Replies
    1. anon12:59

      teruskan dengan lolongan lu.....aaaaaawwwwwwwuuuuuuuuuuu

      Delete
  52. PART 2

    But Anwar has angrily refused to concede defeat, citing widespread reports of irregularities.

    Voters across the country complained after the vote that indelible ink, touted by Najib as the cornerstone of his pledge of free and fair elections, was easily washed off.

    Before the polls, Anwar had alleged a government scheme to fly tens of thousands of "dubious" and possibly foreign voters to sway the outcome in key constituencies, which Najib's office has denied.

    But videos, pictures and first-hand accounts of purportedly foreign "voters" being confronted at polling centres by angry citizens have gone viral online.

    A statement from Najib's office on Tuesday referred to such allegations as "unsubstantiated".

    It remains unclear how extensive the response to Anwar's calls for a public movement will be, but clean-election activists have in the past two years brought tens of thousands into the streets for demonstrations demanding reform.

    One of those, in 2011, prompted an embarrassed Najib to promise to look into the concerns. He appointed a panel which, among other things, suggested use of the ink, which is applied to a voter's finger to prevent multiple-voting.

    The ink was supposed to be unwashable for a week.

    Najib has brushed off Anwar's accusations as sour grapes, but has not explained the ink failure or disproven the other allegations, instead calling for "reconciliation" after the bitter elections.

    Anwar called on participants in Wednesday night's rally to wear black in protest.

    Anwar was Barisan's heir-apparent until his ouster in a 1998 power struggle with then-premier Mahathir Mohamad, which saw Anwar jailed for six years on sex charges widely viewed as trumped up.

    Anwar later brought his pan-racial appeal to the once-divided opposition, dramatically reversing its fortunes with pledges to combat corruption and reform controversial affirmative-action policies for majority Malays.

    Anwar had said he would step aside as opposition leader if it failed to take power, but said Tuesday that plan was on hold in light of the disputed election.

    "The context (to step down) was in a free and fair election," he said.

    But he added: "I now will continue the fight to defend the rights of all Malaysians."

    ReplyDelete
    Replies
    1. red bean dah fedup guna nama babi pulak....ada satu je aku nak nak nyatakan kat bangsa pemakan babi ni....bangsa anda tidak pernah bersyukur dan kuat penipu...!balik tongsan!

      Delete
    2. To bloody malaysia chinese, the message u sent to us was very2 clear!!! And we hope, the message God sent to you was clear enough too!!! Withour your support, tanah melayu is still ours!!!

      Go migrate to China bloody ungrateful maggots!

      And to macai pr, bersatu kita teguh, bercerai korang bodoh!

      Delete
    3. Thank you to Anon 7.29 for the nice piece.

      God has indeed sent message to the ungrateful Chinese in DAP and their supporters that BN do not need their votes to win. Takbir

      Delete
  53. Bior lantak demelah nak berkempen sampe ke pagi. Deme lupe ke PRU dah habih.Pemenangnya dah diketahui. Kempen sekarang sampe hari mengundi 4 thn lagi.Lame bebenor tempoh kempen deme2 tu.Alamat x pegi kojelah deme.Habih anak bini nak makan ape? Susoh juge klu berketuekan org sakit jiwa dlm PR tu.Gitulah gamaknya bile dose dah terlampau banyok. Otak jadi sendat nak memikiou.Jadi hidup kat stadium dan jalanan je lah sepanjang masa.Sumbat ke lokap jelah puak2 tu atau hantar ke Tanjung Rambutan atau Tampoi je lagi baek!......

    ReplyDelete
  54. If there is an " Idiot of the Year Award for 2013 " Anwar Ibrahim will win hands down.
    The Greatest Manipulator of mankind on planet earth! Soon this fucking bastard will die of Aids...slow painful death.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dont be surprise if the Mat Salleh come out with this award, ,only the Mat Salleh can teach him a lesson and embarass him universally. Orang Melayu cakap carries no weight, kalau Mat Salleh cakap it will be the death of him.

      And we do believe that he will die a slow and painful death for all the evil that he has done.

      Delete
  55. PR..apa kau rasa? Oren ke haaaha..

    ReplyDelete
  56. Kenapa drama tv1 malam ni ada subtitle cina???????

    Sbb cina bukan shj tak fasih bertutur dlm bahasa melayu, fhm pun tak agaknya....

    Apa ke bangan rtm ni??

    ReplyDelete
  57. Najib kena tipu dgn berjuta2 cina. Berjuta2 cina pulak kena tipu dgn Anwar. Tapi yg ni paling best, Anwar pun kena tipu dgn berjuta2 melayu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. lucu bhai ...

      Delete
    2. Btui...Anwar amat terkejut dan sehingga sekarang tidak percaya bahawa lagi ramai bilangan Melayu yg masih waras menolaknya. Anwar sendiri tertipu dengan bayang2nya sendiri.

      Delete
  58. Gua tak kisah dah. Korang nak melalak sampai ke pagi ke, nak berhujan atau berpanas sampai 3 hari 3 malam ke, lantak korang lah. Keputusan PRU13 tak akan berubah juga. Yang menang tetap menang, yang kalah tetap kalah. Lagi ape korang mau. Nak melalak, lantak korang lah. Jangan kacau ketenteraman kami sudah.

    ReplyDelete
  59. Pemimpin Islam sepatutnya ajak mukmin tingkatkan syiar agama da ekonomi. Apa yg berlaku amat menyedihkan...sejak 1998, mukmin banyak buang masa dengan agenda politik peribbadi, sedangkan dapig terus buat duit.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dlm group tu ramai yg pandai2 kan. Cuma tak pasti apa yg dorang pikir tu pun klu dorang ada terfikir lah.

      Delete
  60. Najib tidak gagal jadi pm. Beliau menghadapi peperangan cara yahudi yang telah digunakan oleh dapig. Contoh mengunakan media untuk menimbulkan persepsi buruk terhadap bn. Mereka akan mengulanggi setiap hari hasilnya pru13 ini. Sehinggakan pengkianat bangsa pun menang.

    ReplyDelete
  61. Elok jugak diorang buat hari2, esok confirm tak larat nak keje ambik MC... Rebut peluang ini, naik kan ekonomi Melayu !

    Kaum minoriti? Takpa, askar kacang merah lah tu, dah dibayar, nak buat macamana, karang tak buat keje, tak plak dpt gaji...

    Utusan asyik kena je, mulai sekarang beli Utusan satu hari 2 naskah atau seminggu sekali beli 2 naskah.. Ramai melayu kat utusan tu... Takpa, cukup bulan suratkhabar tu jual je kat paper lama... dapat duit balik skit, hahahaha...

    ReplyDelete
  62. Selangor depa punya, bior depa buat apa depa nak buat...depa boleh puasa yok, yok kalau nak tarik simpati! he he

    *bila masa pulak video jadi bukan besi?

    *klau betul ada 100,000 bangla macam mana bangla itu balik? naik karpet terbang? keh keh

    ReplyDelete
  63. kat Selangor duit komisyen talam masih ada..

    kat penang duit komisyen unger sea tunnel on the way..

    kalau cam gitu tak yah pi keja...hari-hari makan tanggung, beb.

    ReplyDelete
  64. depa sendiri upah 'gagak' jadi phantom voter, amekk gambar dan pos kat internet...depa ingat Oh Bama tu dunggu macam depa kot?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua setuju......ini semua sandiwara PR......sendiri upah, sendiri tangkap, sendiri ambil gambar, sendiri publish kat Internet lepas tu blame SPR/BN...Lain Kalilah ye......hahahahhhhhhaaaaaaaaa

      Delete
  65. Alaaa,,,yg datang tu semua kaki raba bontot pompuan asal dpt raba tetek,,cukuplah,,just nk rasa2 best bontot & tetek amoi best tak, mcm ketua mereka tu,,,hehehehe

    ReplyDelete
  66. ANJING BLOGGER......HIDUP ANWAR IBRAHIM---BAPA,RAJA,KAKI PELIWAT........HIDUP NIK NAJIS----NABI PALSU ALAM DUNIA SEMENTARA......tu melayu tulin lo.........wekeleekekekekekekekkkeweekk

    ReplyDelete
  67. Korang perasan tak cina dap mainkan pengundi hantu di kalangan bangla, kenapa ? Muke senang cam...so senang tuduh bn yg dalangnye padahaal x tahupun depa mungkin juga pangkah dap, pkr kalu disogok RM. Persoalan di mana pergi berjuta pelancong cina yg masuk msia? Mungkinkah mereka yg sebenarnye pengundi hantu tapi sengaja ditutup oleh cerita bangla pengundi hantu? Sekali lagi SPR dan KDN kena siasat...belakang aku ada amoi beratur aku tegur supaya ikut Q pun dia x paham....inikah salah 1 pengundi hantu? Dr mana datang berpuluh2 cina masa aku beratur ? Adakah gaya cina mengundi pakai seluar ternampak aurat di majoriti melayu? Pk pk kan lahhhh

    ReplyDelete
  68. Sebenarnya elok lah polis tiada kerana puak2 yg tidak mengenali undang2 ini akan melakukan provokasi terhadap polis. Sekiranya pihak polis bertindak mengikut undang2, gambar serta video polis bertindak yang diolah supaya polis kelihatan zalim akan terpancar di CNN, Al Jazeera, BBC dan youtube. Inilah yg amat dimahukan oleh Anwar dan pengikutnya.

    Stadium penuh kerana dipenuhi mereka yg mengundi PR - bukan rakyat Malaysia yg mengundi BN. Oleh itu jangan lah terpedaya dengan Anwar yg bakal menghuru-harakan lagi negara ini. Anwar hanya menjalankan Rancangan B beliau yg telah lama dirancang sekiranya beliau kalah. Skrip berapi-api beliau pun besar kemungkinan telah lama disiapkan.

    ReplyDelete
  69. Eloklah pengikut2 Anwar membanjiri ceramah Anwar di Lembah Kelang. Lembah Kelang adalah kawasan jajahan PR. Berapa lama kah Cina yg suka buat duit ini sanggup berpusus2 mendengar ceramah Anwar? Setip malam? Setiap minggu? Setiap bulan? Berapa lama kah mereka sanggup berjalan kaki dan meletak kereta di tepi highway? Berapa lama kah penduduk Lembah Kelang sanggup terperangkap di jalanraya? Oleh kerana MCA pun sudah menutup markas2 yg membantu penduduk Cina, sekarang puak2 DAP bakal mengambil alih tugas MCA utk memenuhi kehendak pengundi Cina DAP yg tidak pernah cukup. Biarkan...biarkan...

    ReplyDelete
  70. anwar peliwat sejak dulu pencetus huru hara. anwar ni anjing DAP yang sanggup gadai bangsa demi kuasa

    ReplyDelete
  71. ayuh melayu pertahan kuasa demi kelangsungan bangsa. hanya kuasa mampu pertahan bangsa dan agama

    ReplyDelete
  72. Polis tangkap penganjur kerna menghasut..

    ReplyDelete
  73. br1m 1 & 2, dah bagi dah, bantuan sekolah paun dah bagi...tapi sokongan melayu/cina pada najib tidak seperti yang diharapkan, maka bedah siasat, perlu dilakukan.
    Umpan dah tabur, tapi ikan tak dapat.

    ReplyDelete
  74. Perhimpunan yang telah menyusahkan rakyat itu apa faedah yang telah mereka dapat? Berjaya ke gugat keputusan PRU ke 13. Kalau setakat kumpul ramai ramai, melalak lalak bising dan gendong pelbagai bendera di KL tetapi tidak diikuti dengan kebangkitan rakyat seluruh negara jangan haraplah mencapai matlamat! Macam anjing menyalak bukit, bukit haram tidak runtuh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hishamudiiiiiiiiiiiiiinnnnn.....!!

      Kau memang siaaaaaaaaAAAALLLL !!!!

      Delete
    2. YANG SIAL PENYOKONG PELIWAT DAN CINA RACIST. TAK PAYANH NAK SIAL2 PADA ORANG SEBAB YANG PALING SIAL TU SIAPA???

      MALAM TADI RAMAI YANG BALIK KERJA TERPERANGKAP SIA2 ATAS JALAN TAK TAHU SAMPAI PUKUL BERAPA. AKU DARI SHAH ALAM IKUT JALAN AIRPORT NAK BALIK KD TERSANGKUT DEK KERANA MANUSIA YANG TAK GUNA AKAL PARKING KERETA BERLAPIS-LAPIS IKUT SUKA MACAM JALAN TU DATUK NENEK MEREKA PUNYA TANAH.

      BANYAK KERETA YANG ROSAK, TU BELUM LAGI ORANG TUA, KANAK2 DAN ORANG SAKIT ATAU IBU MENGANDUNG YANG DALAM PERJALAN KE HOSPITAL ATAU KE TEMPAT2 PENTING SEMUA JADI MANGSA.



      Delete
  75. Dulu.....cina / melayu pembangkamg saja yang tak suka pada pM, la ni cina mca, melayu umno pon xsuka

    ReplyDelete
  76. 80 ribu je ke yang hadir??? Kalau dok kire mase PRU13....ramai.....Kalau nak dicampur satu KL yang memangkah Pakartun Rakyat:

    Kepong 47,837
    Segambut 41,383
    Bukit Bintang 30,408
    Cheras 48,249
    Batu 41,672
    Setiawangsa 25,419
    Lembah Pantai 31,008
    Bandar Tun Razak 44,067
    Wangsa Maju 31,641
    Titiwangsa 22,168
    Seputeh 61,500

    Jumlah semua = 425,352

    Yang hadir 80K...Ikutkan 19% je yang hadir???? Mane lagi 81%......
    Tido ke????


    ReplyDelete
    Replies
    1. Yg lagi 81% tu pengundi hantu cina babi dari tanah besar china la kot. Depa dah balik china dah. Kesian anuar,upah cina china pun kalah jugak. Inikalilah atau innalillah ni??? 5 tahun lg insyaAllah anuar dah nazak, xlayak dah jd pm

      Hey bodoh tuduh umno import bangla,padahal diri sendiri import cina dari china@singapore. Babi punya orang

      Delete
  77. udah2 lah tu memfitnah..

    ReplyDelete
  78. Aper yg aku th zaman bn dah hbs sbb dah ckp aper yg diaorg buat sapu duit berjuta-juta ringgit naik harga sana sini sapa yg susah rakyat bkn krjaan najib pru13 semua tu tpu spr org bn msti nak bg bn mng klu bn klh mn blh org spr cari duit haram psl ld aku prcya tu semua angkara bn dan org2nya org bn ni mcm2 duit dah diaorg sapu duit kpl selam duit port klang duit lembu dan lain2 lg org skng bn je yg kn tipu hdp2 cb fkrlah btl2 jgn jd mcm indon sdhlah krjaan kayaraya rakyat susah.fikir2kanlah

    ReplyDelete
  79. Semua tu tipu yg benar adalah pkr bn punya org byk mkn duit rakyat

    ReplyDelete
  80. Aper yg aku th zaman bn dah hbs sbb dah ckp aper yg diaorg buat sapu duit berjuta-juta ringgit naik harga sana sini sapa yg susah rakyat bkn krjaan najib pru13 semua tu tpu spr org bn msti nak bg bn mng klu bn klh mn blh org spr cari duit haram psl ld aku prcya tu semua angkara bn dan org2nya org bn ni mcm2 duit dah diaorg sapu duit kpl selam duit port klang duit lembu dan lain2 lg org skng bn je yg kn tipu hdp2 cb fkrlah btl2 jgn jd mcm indon sdhlah krjaan kayaraya rakyat susah.fikir2kanlah

    ReplyDelete
  81. gamba ni perhimpunan belom start lg.. kahkahkah.. yg maki2 sume 2 pn pcaye.. hahahaha.. takot ke perhimpunan rakyat?

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!