KUNYIT HANGIT! MESEJ KHAS BUAT PENCACAI PAKATAN HARAM! RAKYAT MALAYSIA WAJIB BACA

Pakatan Rakyat: Cerita Pasal Kebodohan
mari kita bincang pasal kebodohan pula.

1. tak percaya keputusan pilihanraya? abah ko menang majoriti 20,000-40,000 boleh percaya ke? mak tiri ko menang majoriti 60,000 pun pakai kotak undi luar hantar pakai helikopter? apa pekak sangat telinga ko tak boleh dengar helikopter terbang atas pusat undi?

2. menang sebab undi bangla? eh, ko ingat BN menang majoriti 2-10 undi?? berapa banyak bangla korang tangkap? ade dapat 1,000 bangla kat satu tempat mengundi? kalau menang macam Dato' Tajuddin tu 7,000 majoriti, takkan bodoh sangat ko tak boleh nak nampak 7,000 bangla beratur mengundi? satu kampung boleh bau ketiak laaaaa.

3. ada indon undi 2 kali? buktinya jari kiri dan kanan ada kesan calitan dakwat biru. aik? bukan abah ko kata tenyeh pakai sabun mandi pun boleh hilang ke? kenapa indon tu dan petugas SPR sengaja nak kantoikan diri pergi calit kiri-kanan? kenapa indon tu tak cuci pakai sabun dan kemudian keluar mengundi balik?

4. kenapa bangla? kenapa tak cina dari china? kenapa tak orang indonesia? kan lebih mudah nak tipu. kalau cina tu, muka pun sama penyek je. kalau indon tu, sama je macam muka orang melayu. siap boleh cakap melayu lagi fasih daripada cina malaysia lagi! kenapa banglaaaaa?????

5. ok lah. KATALAH, betul isu BN terbangkan 30,000 bangla naik 4 pesawat tempah khas. BN sanggup bersusah payah, dengan risiko kantoi lagi, dengan kos tinggi, dengan pelbagai-bagai masalah, tapi demi nak menipu PRU, BN sanggup!! takkanlah Pakatan Rakyat tak sanggup nak upah seorang dua bangla RM1,000, bagi ic palsu, calit jari dia dan suruh dia berlegar-legar di kawasan pembungan undi. bila ditangkap, ajar dia jawab "ini BN punya kerja". mana lagi mudah nak buat??

6. apa ke bahalol wakil parti daripada PR? mengulat? makan gaji buta? pergi meliwat? melayan perempuan simpanan? waktu proses undi tu, wakil parti PR tak boleh nampak penipuan? nama aku dipotong pada EMPAT senarai berbeza. takkan la tak perasan.

7. Di Putrajaya, beribu orang kerajaan yang sokong PR. mereka elok sahaja mengundi Husam Musang. sama juga dalam SPR. MESTI ada penyokong mereka. takkan la pengundi PR yang berkhidmat di SPR tengok saja kalau berlaku penipuan?

8. isu dakwat kekal. adakah itu satu-satunya mekanisma mengenalpasti pengundi? ic? senarai nama? no saluran? tapi, sebab itulah penggunaan dakwat kekal ni dicadangkan oleh ahli cerdik pandai PR. sebab mereka tahu yang dakwat ini mustahil akan kekal dan akan menimbulkan keraguan, pertikaian orang. memang inilah yang mereka mahukan. isu ini adalah sebahagian daripada persediaan mereka bila kalah PRU13.

******************

macam ni lah wahai golongan tak faham bahasa ni. terimalah kekalahan walaupun pahit. ya, aku akui. memang nampak sokongan berat kepada PR. Bilangan undi pun lebih banyak. tapi itulah kelemahan (kecantikkan) demokrasi. keputusan mewakili kehendak kawasan setempat.

Sebab itu aku tergelak kecil melihat budak-budak kampung (Kg.Gajah) beria-ia mengangkat sepanduk turunkan harga kereta dan hapuskan tol. berapa banyak kereta atuk-atuk dan opah-opah tu nak beli? baik mereka beli gigi palsu. sebab itu juga membuktikan, kenapa manifesto tak logik populis ini hanya diterima di bandar-bandar.

******************

sudah jadi lumrah.

anwar cakap mahkahmah penipu.
mahkamah adalah alat umno.

tapi bila kes liwat dia menang,
kenapa diterima pula keputusan menipu itu?

Anwar cakap PRU13 dicatur BN.
Berpuluh lagi kerusi PR menang,
bapak yahudi ko catur?

-cucunenekkebayan-

33 Responses to "KUNYIT HANGIT! MESEJ KHAS BUAT PENCACAI PAKATAN HARAM! RAKYAT MALAYSIA WAJIB BACA"

  1. Al jubs nafsu mengalahkan jin elfred!!! Rumah kata pergi....Kubur kata mari..... Sekali Malaikat Jibril datang dekat nafas ko....baru ko akan taubat....dah x rak guna al jubs oiii.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. BABI PUNYA CINA!...ludah muka dia. Khaaaark PTUI!

      Cina memang munafik. Depan dia senyum , balakang dia tikam . Sial punya MCA! Ahli punya banyak, tapi semua undi DAP!

      Babi punya Cina. KhaaarkPTUI!

      Jangan kasi langsung jawatan menteri kat depa! Biar bagi negro, jangan bagi cina pukimak.

      Delete
    2. Anwar memang bodoh, mengapa si-bodoh ni tak mau terima realiti dia tinggal di negara yg paling kelakar di dunia??? Di negara Malaysia yg demokrasi (lebih tepat democrazy) paling lawak di dunia ni, pilihanraya bagai main bola di padang yang tak rata. Sebelah satu lagi padangnya sangat cantik - parti boleh guna agensi dan harta kerajaan utk berkempen, guna TV, akhbar dan radio utk berceramah, Padang sebelah satu lagi pula semuanya berlubang2 - mereka tak punya TV dan akhbar (kecuali yg terbit seminggu sekali atau dua kali), nak berkempen bagi memberi penerangan perlu berhadapan dengan polis yg lebih suka menjaga ahli politik dari penjenayah. Kadang2 perlu pula berhadapan dengan samseng parti pemerintah yang sanggup pukul kepala orang sampai pecah tanpa dikenakan tindakan.

      Jadi yang Anwar si-bodoh ni bising2 utk apa? Terimalah kenyataan kita tinggal di negara lawak, jadi terimalah lawak itu seadanya. Gelaklah sepuasnya, dengan lawak ala-Malaysia dan bukan marah-marah..Si-bodoh ini tak perlu bandingkan Malaysia dengan negara demokrasi lain, kerana di sini tiada demokrasi, yang ada democrazy ala-komunis yang hanya membenarkan satu pihak bercakap, manakala satu pihak lagi jika bercakap akan dikenakan tindakan di bawah pelbagai akta kediktatoran ala-komunis.

      Anwar jangan marah2 lagi, dia perlu diam atau nikmatilah democrazy lawak ni dengan sejuta ketawa hahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha....

      Delete
    3. Anon 6:49pm

      Aku faham perasaan korang ..mmg susah nk terima hakikat bila dh kalah
      Org putih kata apa ...sour grapes ?? ...sour grapes ??
      Tak per ...lama2 nnti perasaan kecewa tu akan hilang
      Jgn terjun bangunan mcm Teoh Beng Hock udah lh yer ...

      Delete
  2. Klip video ini untuk menteri dan macai dan soh chai umno....

    http://m.youtube.com/#/watch?v=AikdbbIMRbo


    Apa alasan dan hujjah anda...selamat menonton.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa ko cerita ni ...org cerita tentang fitnah PR tentang pengundi hantu
      Ko cerita tentang duit Anwar ...jgn lari topik bro

      Korang ni bodoh betul ditipu oleh penipu besar ...Anwar & the gang ler tu
      Meh sini aku nak beritau kenapa korang ditipu oleh penipu besar

      Anwar cakap ada 40,000 org Bangla dtg mengundi
      Ko tau berapa byk kapalterbang diperlukan ...100 biji boeing 747 di perlukan
      Ko ingat yg kerja kat menara kawalan airport ...yg kerja kt airport tak der org PR
      Kalau betul ada betul 100 biji boeing 747 mendarat tentu dh kecoh satu Msia

      Bila dh smpai Msia ...nak kena hantar pergi mengundi...
      Ko tau berapa biji bas diperlukan ... 1,000 biji bas ...
      Berapa biji bas yg korang dapat tangkap ?
      Tak kan dari 1,000 biji bas tu ... satu biji pun korang tak dapat tangkap sebagai bahan bukti

      Jadi korang jgn ler bodoh sgt dok percaya benda karut-marut mcm ni

      Delete
    2. Nak tanya lagi, berapa bijik kapai teghebang depa sewa nak antag balek bangla tu. Ada lapoghan dari oghang PR tak?

      Delete
    3. Org2 PR ni akai kurang ... matematik lemah
      Sebab tu Anwar senang2 klentong depa
      Apa yg Anwar cakap semua depa percaya ...ada akai tapi tak pikiaq

      Ada tu yg keluaq universiti pun dok caya Anwar ni 100%
      Ni yg org kata pandai tapi tak cerdik ... senang2 kena torak ngan Anwar

      Delete
    4. Anuar yg koman macam gitu....bila dia suruh AP bangun sekor pon tak bangun...dengan anuar yang koman lagi cap ayam tu pon tak boleh nak berbunyi...

      Delete
    5. DIO ORG NI MEMANG BANGANG, KALAU AUAR KATE"MEH AKU TARUK LUBANGBURIT KO NANTI DAPAT RASA GELI DAN MUDAH NAK BERAK" MISTI DIO ORG PECAYA DA BAGI PUNYE....HAHAHAHAHAHAH KO ORG PR MEMANG BANGANG!!!!!!!!!

      Delete
    6. Uknown may..hahahaha..aku salute spring you bro!

      Delete
  3. tu la sbb org barat telfon najib ucap tahniah, org depa ada msa undi tu, perhatikan ada tipu ke tak, tp org depa ni smua tak tau baik bn & pr . depa dh tngok undi tu mmg adil. tu sbb depa tak skong pembankang ni, mcm kt negara lain depa tak iktiraf kptusan undi. tp kt msia depa ucap tahniah ibarat tanda depa iktiraf.

    ReplyDelete
  4. apa boleh buat al jub lah pahlawan terbilang bersama tentera kunyit nya..

    ReplyDelete
  5. Perancangan mmg dah sedia diatur awal....
    Jika mng...mrk diam...
    Jika kalah akan berlakulah spt yg dijangka dari pencatur hebat pendubor dan pemuki anjeng dap nie!!!!

    Tak heran aku...
    Yang aku kesian...rakyat yg bodoh menerima dongengan sijubor ini bulat2 tanpa usul periksa...
    Bagi aku...klu pendubor nie nak berdemo sampai pru14...lantak pi lah...
    Jangan sampai yg tak bersalah kehilangan nyawa dgn pendubot spring ini....

    Samalah dgn insiden lahad datu...pendubor jadi batu api dan sivarasa dan tian chua jadi anjingnya...
    Klu pendubor spring nie..pendubor hasut rakyat...macai2 melayu yg otak dah beku jadi perusuhnya....

    Yang berangan2 dgn pendubor spring boleh lupa yg pendubor seronok mghenjut china doll dan jantan gay atas tilam spring...

    80% cina dap yg selalu ikut demo pendubor pulak adakah sanggup terkorban sama atau sekadar tukang sorak dgn ketawa mengatakan "BODOHNYA ORG2 MELAYU DILIWAT OLEH PENDUBOR NIE!!!!"

    ReplyDelete
  6. .

    Anuar dan Nik Azis adalah Pengkianat bangsa .

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jose Rizal May 19, 2013 at 6:06 PM.

      Sahabat ku jose rizal, ni no tel KDN Tel: 03 8886 8000, lapor segera tentang pengkhianatan anuar dan nik aziz...biar mereka terima atas apa yang mereka lakukan..saya sentisan menyokong kamu.

      Delete
  7. Menyirap darah aku.
    Anuar boleh kata amerika serang iraq sbb nak demokrasi abah kau la sial.
    Berapa harga nyawa umat Islam Iraq sampai kau boleh cakap mcm tu?
    Harga demokrasi boleh beli nyawa umat Islam Iraq ke sial?
    Perang Iraq Amerika, kau bela Amerika.
    Perang Palestine Israel, kau bela Israel.
    Sbb tu la cina babi dap berani mengadu kat Obama.
    Dah kepala pembangkang pro Amerika pro Israel, anjing2 bawahan kau pulak cuba tarik kuasa asing.
    Kecoh nak bagi bukti penipuan kat obama, kat rakyat Malaysia kau tak nak tunjuk ke?
    Sbb kau tau rakyat Malaysia bijak, tak semua kau boleh liwat kan?
    So skrg kau nak liwat fikiran obama.
    Nyawa rakyat Malaysia sebagai pertaruhan utk harga demokrasi sial kau.
    Baik kau mampos cepat la sial, dasar petualang negara,agama dan bangsa!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Macam tu lah fiel anjing abang oi, kalau dah biasa makan taik kalau jumpa lagi, tak makan pun dia hidu juga!
      Yang ada di negara merdeka kita ini ialah seekor anjing peliharaan Yahudi Zionis yang telah berbuih mulutnya kerana ia adalah "ANJING GILA".

      Delete
    2. sampai skrg pun Iraq msih tak aman2 lg, bom sana sini, mati sana sini, itulah demokrasi yg Iraq alami skrg yg nuar jub nk buat kt sini plak..

      Delete
  8. tak payah siasat dah lapuran rasanya dah berguni2 pi tangkap dajjal ni n sekolahkan dia balik

    ReplyDelete
  9. Cadangan Pru14

    semua pengundi perlu di tatoo pada jari telunjuk

    agar dakwatnya kekal abadi

    ReplyDelete
  10. Anuwar Raja Lubang Kunyit

    ReplyDelete
  11. US campurtangan atau serang negara negara Timur Tengah kerana memang sah kebanyakan negara Islam kucar kacir, tidak demokrasi dan di pimpin kebanyakannya secara diktator. Sekiranya kempimpinan Islam yang dulu wujud di dunia mereka juga akan di serang oleh Amerika kerana corak pemerintahannya tidak demokratik seperti sekarang. Corak pemerintahan sesuatu negara itu tidak semestinya perlu demokrasi.

    Menggunakan alasan itu Amerika dan kuncu kuncunya menyerang negara negara itu demi demokrasi tapi apakah sebab utama di sebalik itu? Minyak!

    Apalah sangat kalau Anuwar nak suruh US serang Malaysia. Pertama kita negara demokrasi berparlimen yang bukan kita buat buat tetapi meniru dari Inggeris. Satu piawaian yang di terima oleh dunia. Seolah olah Anuwar mengtatakan pilihanraya di UK adalah tidak telus.Pastinya mengundang ketawa dan kelucuan dunia. Ini bukan kali pertama kita ada PRU. Sudah berkali kali dan negara kita pun aman dan maju.

    Untuk pengetahuan Menteri Luar Tabii Malaysia cuma negara pengeluar minyak ke 27 dunia dengan pengeluaran sebanyak 693,700 tong/hari. Mari kita tengok negara yang US kerjakan: Iraq di nombor 7 dengan 3,400,000 tong'hari (Belum keluaran penuh pasal gawat),

    Dari hubungan diplomatik pula Malaysia adalah baik dengan Russia dan China yang juga amat berminat kawasan Asia Tenggara.

    Dalam keadaan ekonomi Amerika yang teruk di mana 1 dari 5 orang Amerika bergantung kepada bantuan makanan dari Skim Stem Makanan (Food Stamp Scheme) dan mereka mencetak 5 Billion Dollar duit sebulan adalah satu kerja bodoh mencari hal menolong budak pondan tua yang kote bengkok untuk menjadi PM. Tiada peranan yang nyata atau keuntungan yang jelas dalam hal ini.

    Di sebabkan hati perut yang gelap di penuhi Iblis Syaitan, Anuwar sangat terkena dengan sikap pendendam yang kuat.

    Anuwar kini dalam rangka untuk mengkondisi fikiran rakyat supaya mempercayai cerita cerita dongeng Esop mengenai Serigala yang menyimpulkan anggur itu masam kerana dia tidak dapat mengambilnya.

    Selamat mampus mata terbuntang sebab hajat tak sampai. Rakyat Malaysia dah balik bekerja dan menjalani hidup seperti biasa tapi Bapa Penganggur yang entah dari mana dapat duit berbelanja seharian tidak ada kerja yang berfaedah untuk di lakukan.

    ReplyDelete
  12. link dlm youtube pngundi hantu bangla pn tak bleh pkai, jd mmg sebaiknya buat repot polis dn bawa bangla tu skali & biarkan mahkamah yg tentukan nti, ok.mcm ni la klau aku nak buat dajal tau sabotaj pru aku pn aku bleh buat, cnth nya la aku upah bangla dn bg dia ic palsu sruh dia dtg msa undi tu, lalu aku tangkap dia dn sruh dia ngaku apa2 ke ikut skrip la heh heh... lepas tu gmbr video lakunan yg aku ambik tu aku msuk kan kt youtube...Gotcha.!!! heh heh heh...

    ReplyDelete
  13. Anwar ni memang muka tak tau malu.kuat main ayam sebab tu la tuhan benci kat dia.sampai pru ke20pun dia takkan menang.org macam tu elok pi dok kat iraq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pru 20? Anuar ada lagi ke? Masa tu dia akan jadi pengundi hantu.....ha ha ha

      Delete
  14. Semalam Nik Nazmi, hari ni Adam Adli......bakai diliwat dalam lokap sampai lubang jubur hilang keanjalan.
    Cina seekor habuk tak kena tangkap. Sial betul lah!

    ReplyDelete
  15. Anuar bin ibrahim walaupun beragama Islam namun MUNGKIN SEKALI memang contoh Dajal perosak yg dilahirkan sbg manusia sama seperti bekas bekas diktator Dunia,Emperor China purba,Firaun Mesir,Raja Parsi purba,Caligula,Pompei Rom,Vlad Dracula Romania,Hitler,Jeneral Tojo,Mussolini dan semua yg seperangai dgn mereka.Orang orang yang yg ada krisis Jiwa dan pemikiran,terlalu egoistik,hipokrit,munafik,kejam dan bertindak mengikut kehendak hawa nafsu semata.Sejarah tamadun manusia mencatatkan manusia seperti ini sentiasa ada pd setiap zaman,sentiasa ditaksubi pengikut dan kejahatannya sentiasa diwarisi oleh generasi seterusnya..

    ReplyDelete
  16. Betul la tu ... Berkawan dgn penjahat begitulah jadinya..

    ReplyDelete
  17. BABI -BAPAK ANUAR BIN IBRAHIM AKA MUSTAPHA KAMAL ATATURK VERSI MALAYSIA.

    http://akuislam.com/blog/fakta-menarik/mustafa-kamal-ataturk-kematian-yang-menyeksakan/

    ReplyDelete
  18. ANALISA PASCA GE13:

    84% atau 112 drpd 133 orang ahli parlimen di dalam BN beragama Islam
    Manakala hanya 41% atau 37 drpd 89 orang ahli parlimen PR beragama Islam.

    ReplyDelete
  19. 2 hari sebelum PRU aku junpa ada sorang Bangla pakai baju biru BN duduk berdiri kat jalan masuk Suria KLCC lepas dewan Philharmonik Petronas ..mamat tu memang resah tak senang duduk, aku rasa kalau la BN yg bayar & bagi baju mesti dia tengah panjat pokok pasang bendera or tengah sibuk gantung banner BN ..tapi buat apa dia kat KLCC berdiri biar ramai orang nampak dia seorang Bangla yang memakai baju BN

    so, aku memang percaya kalau puak2 ni dibayar oleh PR untuk timbulkan keraguan pada rakyat & malangnya ramai lak tu yg percaya

    ReplyDelete
  20. Dah kalah
    Kalah la.....

    Ini kali sudah tukar lain kalilah....
    Keh3........

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!