KUNYIT HANGIT! DEKLARASI KG BUAH PALA MALAM INI BERSAMA TOKEY KILANG KUNYIT DI PUTRAJAYA!

Best kan tajuk tu? Ya itulah yang akan dibuat Anwar al jubs bersama-sama Husam muka pecah tanah.

Anwar Ibrahim akan mengistiharkan deklarasi Putrajaya untuk penjawat awam seluruh negara sempena hari buruh 2013. Pelbagai janji yang akan ditaburkan oleh Anwar Ibrahim.

Tapi pembaca sekalian, penjawat awam bukan mudah untuk ditipu kerena mereka tahu pembangkang hanya pandai berjanji. Bukankah pakatan sendiri kata Menifesto bukan janji?

Apa yang aku nampak ini satu lagi Janji Kampung Buah Pala. Sampai ke hari ini penduduk disana menyumpah seranah Anwar dan pakatan keran ditipu hidup-hidup dan benda ini akan berulang lagi di Putrajaya malam ini.

So kepada penduduk Putrajaya, kalau rasa korang nak diperbodoh Anwar maka percayalah apa dia kata dan kemudian bila dia tak tunaikan duduk la korang meratapi nasib ok!

Tapi sekiranya anda semua bijak. Maka malam ini kita ketawakan Anwar dan Husam harami sekuat-kuatnya kerana penipuan mereka tak menjadi.

Kat bawah ni aku sertakan salinan penipuan yang bakal dipersembahkan Anwar kepada warga Putrajaya!











57 Responses to "KUNYIT HANGIT! DEKLARASI KG BUAH PALA MALAM INI BERSAMA TOKEY KILANG KUNYIT DI PUTRAJAYA!"

  1. kalau warga putrajaya undi pakatan mereka nie boleh dikategorikan orang2 yang rugi

    ReplyDelete
    Replies
    1. BUKA BLOK PAPAGOMI SEKARANG DAN TENGOK SENDIRI BAGAIMANA YAHUDI CINA LAKNAT MEROYAN MENCACI KERAJAAN KITA.

      KALAU LEPAS TENGOK VIDEO ITU ORG MELAYU TERUTAMA MACAI PAS TAK SEDAR JUGA AKU TAK TAU NAK CAKAP APA LAGI. JGN SEKALI2 KATA ITU KERJA UMNO SEBAB SEMUA ORANG TAHU SIAPA DALANG DISEBALIK YAHUSI DAN CINA LAKNAT NI.

      MARI KITA SEMUA BERDOA SEMOGA ALLAH AKAN MELINDUNGI KITA TERUTAMA ORANG UMNO. SEMOGA DOA KITA DITERIMA ALLAH SWT. AMINN

      MACAI PAS TAKPALAH SEKARANG KAU SENYUM SEBAB YAHUDI SOKONG KAU TAPI INGAT ALLAH MAHA MELIHAT.

      Delete
  2. tak guna janji mcm2... sbb manifesto bukan janji

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku bukanlah ahli umno atau org yg tahu sangat tentang agama. Tapi apa yg dibuat olih org pas memang menakutkan. Dah tgk blok Papagomo. Sampai mcm itu sekali terdesaknya Prr hendak menang pru sampai meminta pertolongan yahudi dan cina laknat.

      Kalau org mcm aku dah nampak itu salaj bagaimana aji adi dan pok nick mentafsirkannya. Apa kat mat sapu. Pencacai masih nak sekongkol lagi ke bila dah jelas begini perlakuan pembangkang. YA ALLAH TOLONG SELAMATKAN NEGARA KAMI. BERILAH PELUANG KAMI HIDUP AMAN SEJAJTERA SAMPAI BILA BILA. SEMOGA ANAK CUCU KAMI TIDAK MEREMPAT DITANAH AIR SENDIR ANGKARA MEREKAYG DERHAKA PADA NEGARA. AMINNNN.

      Delete
    2. bro bukan sume cina@india jahat. tlg kontrol bab2 sensitif tu ya. aku dah bergelumang ngan cina,india selama 20 tahun. selama aku bergaul ngan diaorg kebanyakan nya aku rasa mcm aku bergaul ngan bangsa aku sendiri. bergaduh bertumbuk pun ada tp berkisar topik bergaduh je. yg lahanatnya ialah puak ekstrim dap lks. harap sahabat2 berhati2 bila menyebut benda2 tu yea.

      Delete
    3. Anon 7.36 tal naca ayat betul2. Semua org tau bukan semua org jahat baik melayu cina dan india. Org cakap tentang yahudi dan dapp. Cetek akal lu ni.
      Daj tgk blok papagomo ke. Mungkin lu akan faham. Tapi mesti buka minda ya

      Delete
  3. bagi penganut ajaran sesat (pas) kalu musibah kena kat dema, dema kata itu dugaan Allah untuk hambanya yang soleh demi meningkatkan keimanan dan mengampunkan kesalahan puak dema. kalu musibah kena kat lawan dema, dema kata itu adalah kerana bala dan murka Allah ... kat dunia dah kena balasannya ... kat akhirat tentu lebih dahsyat ...
    contohnya mudah ...
    1. masa nwar berahi dalam bn dan ada keterangan bahawa nwar berahi mengamalkan depan belakang dia balun, dema melalui mat sabung dok tuduh nwar berahi adalah peliwat dan penzina tegar ... tadaknya dema tanya mat sabung adakah dia nampak, adakah 4 saksi yang soleh yang cukup syaratnya untuk menjadi saksi bagi kes hudud ini dan memberi amaran wahai mat sabung anda telah menfitnah nwar berahi ini dan anda akan dikenakan qazaf kerana kesalahan ini... dema tadak buat perkara itu pun.
    2. Alih-alih apabila nwar berahi berkahwin dengan dema ... dan mangsa, saya ulang mangsa ... bukannya orang yang dengar cakap macam kes tadi iaitu mat sabung tetapi mangsa sendiri memberi keterangan bahawa dia diliwat oleh nwar berahi ... huh dengan beraninya dema pertahankan nwar berahi ... dema dok kutip segala hadis dan ayat al-quran membela nwar berahi dan menafikan segala hadis dan ayat al-quran yang memperjelaskan hak mangsa dalam memberi keterangan dengan sumpah muhabalah apabila tiada saksi yang cukup dan lawan yang dituduh hendaklah melakukan perkara yang sama, iaitu sumpah muhabalah ... dema bagai orang sawan mempertahankan nwar berahi ... simangsa selepas sumpah muhabalah pergi menunaikan umrah dan terus istiqamah berdoa dan mempertahankan kebenaran ... adakah penganut agama pas terima ... tadak ... sedangkan nwar berahi sampai sekarang tidak melakukan sumpah muhabalah dan pergi ke mekah menunaikan umrah atau haji ... sebenarnya banyak sejarah yang tidak dicatat apabila seseorang itu melakukan suatu dosa yang besar dan pergi menunaikan haji di mekah ... semasa mereka di mekah mereka akan ditimpa bala bencana ... mereka dengan sabarnya menanti mangsa menerima musibah ... bahkan sampai ke tahap merekacipta bahawa mangsa telah menerima musibah ... sedangkan petunjuk Allah dan beri ... seri wajah peliwat tegar telah ditarik oleh Allah ... sebaliknya mereka berkata itu wajah peliwat tegar menjadi seumpama itu kerana dah nampak tua ...
    jadi tak usahlah berhujah dengan dema ni ... hati puak-puak ni dah hitam kerana hati pemimpin mereka juga dah hitam dek mempertahankan peliwat tegar ... (rujuk kata mufti harusani ....). hati mereka ini dah umpama hati kaum nabi lut yang derhaka itu ... iaitu hati orang yang mengamalkan seks bebas dan songsang ... kerana mereka mempertahankan peliwat dan penzina tegar ... ini boleh kita lihat dalam kes pak mung stopa ... mereka kekal mempertahankan sampaikan perempuan jalang yang dilanggan pak mung stopa dilihat sebagai muslimah penganut ajaran sesat sejati ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fuhh...Kalau ini pr janji aku percaya semua penjawat awam patut sokong pr

      selamat tinggal bn

      Delete
    2. Hahaha...baru bg nasihat tp lnsung takda kesan...contoh manusia hati dh hitam...

      Delete
    3. Nasihat yang baik adalah bantuan dan sokongan
      yakni duit dan peluang

      kalau dengan air liur pergi jahanamlah

      nabi berdakwah dengan roti dan susu
      dengan tawa dan tangis bersama
      dengan darah dan keringat
      kasih sayang kepada ummatnya

      kalau sekadar duduk bersila bercakap tentang halal haram

      orang dengar tapi orang tak ikut
      nasihat
      itulah teknik nasihat paling bangsat
      bodoh lah

      Delete
    4. Bhai...tak kisahlh lu nk tafsir nasihat tu camana dan dakwah tu camana...klu dgn air liur pergi jahanam...klu dngn duit baru ok... Takpalah bhai...yg pnting saling menasihati, klu diterima dgn berlapang dada maka itu dari Allah...tp klu diterima sbgi bangsat.. Maka bangsatlh org yg dinasihati...

      Delete
  4. UMNO sentiasa dalam ketakutan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak takut kenapa? Bukan ker STOPA SPENDER AHLUL PAS yang dalam ketakutan.

      Delete
    2. LATEST NEWS. BAPA SEPOL DAH CORNER BALIK. TGK BERITA MALAM NI.

      KALAU ORG SAYANG ANAK TAKAN BERLAKU PERKARA MCM NI.

      ANAK KU NYAWAKU. TIDAKKAM AKU JUAL WALAU DENGAN SERIBU DUNIA.

      Delete
    3. Bhai...skrg kita akan lihat camana pr akan buat spin giler...

      Delete
  5. Kenapa x letak dlm manifesto Pakatan? Deklarasi bole pakai ke? Sedangkn manifesto pn dikatakan bukan janji..deklarasi apa pula?

    ReplyDelete
  6. Kalau manisfesto pun dikatakan bukan janji..apatah lagi deklarasi

    Cukup2 sudah...serik doh

    ReplyDelete
  7. Setakat deklarasi, opah aku boleh buat :-)

    ReplyDelete
  8. Bhai dulu diaorg tipu atas kertas...manisfesto skrg diaorg nk declare secara berdepan...nti klu guna manisfesto kena saman satu malaysia... Saman yg ada pun belum selesai lg...hahaha skrg ni buat peristyiharan tntng langit dan bulan...PENIPU RAKYAT

    ReplyDelete
  9. Aku percaya dengan adanya deklerasi ini
    sebagai penjawat awam kita sepatutnya melompat gembira
    yahuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  10. Pada yang kerja swata kerja lah rajin rajin sampai tua bongkok

    taraf lu orang dah sama macam mat indon
    hahaha

    kerajaan bn tak tolong
    kerajaan pr tak pandang

    ambil kad pengenalan tu buang aje ke longkang
    hahaha

    jangan marah gurau jeee

    malaysia baru

    ReplyDelete
    Replies
    1. INILAH PERANGAI SANG KERA (PENCAWAT AWAM YANG MAKAN GAJI BUTE)





      Delete
  11. Janji pasti tunai ... aku caya PKR.


    tapi bila undi aku pangkah BN !! ha..ha..

    ReplyDelete
  12. Menifesto lain.dekralasi lain.so manifesto dh xbole pkai.kne pakai perkataan lain plak.deklarasi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenapa tak buat aku janji seperti BN.

      Delete
    2. Bhai...nti senang nk tolak sana nk tolak sini...sbb bukan aku janji..tp si anu yg janji...

      Delete
  13. Kalau malam ini hujan ribut petir guruh angin puting beliung ke tanah terbelah ke gua tak jamin ok.

    ReplyDelete
  14. Anuar balik le matang pauh ni. kami sudah letih berkempen untuk bang non. Dr. Mazlan dah mendahului bang non. bang not masih leka di Puterajaya. orang pas dan india dalam pkr ramai tak mau undi bang non...susah...

    ReplyDelete
  15. MINUM PAGI ANWAR MAKAN KUIH TAT,
    MINUM PETANG ANWAR MAKAN BUBUR,
    MALAM SEMALAM ANWAR ANWAR MEMANTAT?
    MALAM BESOK ANWAR BERJUBUR?

    MANA JAM OMEGA????MANA JAM OMEGA????MANA JAM OMEGA????? MANA JAM OMEGA???

    VIDEO SAMPAI SEKARANG TAK ADA SUMPAH LAKNAT????????
    ANWAR KAKI TEMBERAAAAAAAANNNNNNGGGG!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. PETANDA PEMANTAT AKAN BERKUBUR
      AKIBAT DIHASUT SETAN YG DIREJAM BESI
      KERANA SELALU JUBO MENJUBOR
      MUKA PEMANTAT MENJADI PUCAT LESI.

      Delete
  16. Hairan.....golongan macai ni tak sedar ke?
    Ini lah padahnya bila kurang berilmu dan kurang mengkaji......
    Sembang politik dikedai kopi dan terus percaya.
    Akibatnya diri sendiri dibodohkan dan terkantoi.

    ReplyDelete
  17. fikirkan apa anwar janji utk tawan selangor.....dulu.....utk ibu tunggal....untuk pra sekolah.....air percuma......ITU SEMUA ADALAH SATU PENIPUAN UNTUK GULA2KAN RAKYAT.....SEKARANG NAK BERJANJI UNTUK TAWAN PENDUDUK PUTRA JAYA......
    Fikirkan.....kita nak tulis apa, janji apa pun boleh.......tapi di selngor dah da bukti yang sangat jelas.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu bukan janji...
      Tu kena kencing.....

      Delete
  18. SAYA PERNAH BEKERJASAMA DENGAN PAKATAN DAN SAYA TERPANGGIL UNTUK BERCERITA BAGAIMANA SAYA MENDENGAR CONVERSATION ANTARA ANWAR, LIM KIT SIANG DAN AHMAD SABU......YANG MANA ANWAR BOLEH CAKAP KITA UMPAN BAGI FREE SANA SINI UNTUK RAKYAT AND TURUNKAN HARGA MINYAK DAN KERETA.....KITA BAGI MENANG DULU....KALAU DAH MENANG KITA CAKAP TAK ADA DUIT NAK BUAT....KITA PERLU JIMAT CERMAT......AMBIK MASA NAK KAJI......LIM MENYAMPUK KITA KASI BAGI MENANG....ITU PENTING.....AHMAD SABU MENYAMPUK PULAK.....KITA KAITKAN TAK BOLEH LAKSANAKAN SEBAB SALAH BN.....SAYA TERKEJUT MENDENGAR PERBUALAN DIATAS.......SAYA AMAT TERKILAN DENGAN SIKAP SEBENAR MEREKA......ADAKAH INI SIKAP PEMIMPIN YANG SEBENAR......
    Saya nekad tinggalkan pakatan.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak heran....patut pun sial.....

      Delete
  19. Dalam blog ni kalau tengok pada komen rasa macam pr lah yang menang
    tapi bila keluar dari rumah tengok reality lain pulak kesahnya

    aku masih bn

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku ahli pr....tapi undi bn
      Nak kluar rasmi nanti kena sabotaj ahli/org kpg....

      Hidup bn!!!
      Hancur pr!!!!!

      Delete
  20. Nampak sangat nak gula gula kakitangan awam putrajaya for the sake of undi. Contoh "....... khusus untuk kakitangan awam diputrajaya". Woiiii mana boleh buat dasar khusus untuk kakitangan awam putrajaya jerrrrr... Kakitangan awam tempat lain camana? Bengong punya org

    ReplyDelete
    Replies
    1. Itulah namanya Deklarasi klentong. Deklarasi klas nak klentong orang Putrajaya.

      Delete
  21. Tapi aku heran la macai omno lembu masih prcara bn..kah kah kah..patutnya bn dah x payah buat manifesto n janji mcm2..awat la bangang sgt.buat la trus sb yg brkuasa adalah bn.knp nak tnggu lpas pilihanraya..x ke bangang tu..dah brkuasa 50 thun lebih nape x buat..pas tu tiru PR pula..kah kah kah lawak tahap bangang.ada kuasa pun x leh nak buat.kena tnggu lpas pilihanraya..x ke penipu namanya..macai omnolembu pun sama tahap bangang..kah kah kah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lbh 20 tahun nabi pas jadi mb kelantan....
      Air lebih teruk dpd negara afrika....
      Jadi mb...kumpul tanah berjuta hengget di kota bharu..

      Hidup pas!!!!
      Hidup hudud pas!!!
      Mati hudud islam!!!

      Delete
    2. Hidup wali pas!!!
      Mati pelacur agama!!!

      Hidup peliwat tua!!!
      Hidup golongan gay!!!

      Delete
  22. Apalagi, kakitangan kerajaan Putrajaya sokong,undi dan tegakkan kerajaan PR di Putrajaya.Undi PAS kita dirikan Kerajaan berlandaskan syariat Islam sebenar bukan Islam setakat suku suku sahaja.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya....hidup hudud pas!!!!
      Nyah...hudud islam!!!!

      Delete
    2. Nak hormat parti yg tiada pendirian...lbh baik undi bn....

      Delete
    3. Bhai...klu lu org pegang putrajaya pun tak akan ada perubahan apa2...kat kelantan solid pas pun lu org tk mmpu nk buat perubahan...bhai jgn jd munafik dgn tak peduli yg selama ini pemimpin lu sembang bikin bimbang...

      Delete
  23. Singkirkan Umngok ngok kungnan di Putraya.Idup Husam Idup PAS,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hidup hudud pas....!!!!
      Mati hudud islam....!!!!

      Delete
    2. Pukimak nabi pas....sahabat pr buat sial tak berani nak tegur!!!!!Membiarkan sahabat melakukan kemungkaran satu subahat!!!!

      Mcm mana nak rampas putra jaya!!!!!

      Patut peliwat tua makin meRaja menipu rakyat!!!!

      Delete
    3. Singkir Umnogok, ambik peliwat, pengkhianat, perasuah jadi PM.

      Delete
  24. Pelacur agama...peliwat tua...pemuki china doll...pembunuh wira negara...penipu rakyst...perasuah...penipu anak bini...pendukung lgbt...pendukung yahudi zionis mmg tidak layak utk diundi......

    ReplyDelete
  25. Cacai marba Umno dan lebelkan PR sebagai Zionis,maka jgn harap BN nak ambil Kelantan,penang,kedah dan selangor semuanya di bawah Jionis PR..pegi blahlah BN..mcm ayam berak kapur terhegeh hegeh..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Baguslh bhai klu lu boleh terima knyataan..

      Delete
    2. Kau tak cerita realitinya masa anwar ibrahim menang pilihanraya kecil permatang pauh......berita kemenangan tu keluar dekat akhbar utama israel yang link dengan zionis, kira akhbar utama zionis.....yang menyatakan sokongan terbuka pada anwar.......apa maksudnya.....ANWAR IBRAHIM MEMANG ADA HUBUNGAN BAIK DENGAN ZIONIS.......ITU ADALAH KENYATAANNYA.....! memang berita 100% sahih.
      ADAKAH KITA NAK BERKONGKOL DENGAN DIA.....TERLALU MERBAHAYA.

      Delete
    3. Acai kelas bawahan ni mana nak baca fakta sebenar...mereka pakat angguk-angguk geleng geleng aje.

      Delete
  26. JANI ANWAR TAK BOLEH DIPAKAI.

    SI BODOH DAN SI TOLOL KALAU NAK PERCAYA SILAKAN.

    ReplyDelete
  27. Anwar lu sakit. Baik you pergi jumpa doktor. Lu sudah gila bayang. Tak tahu malu?Kesian

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!