KATAKANLAH WAHAI PAKATAN! VIDEO YAHUDI SOKONG FUCKATAN INI PUN VIDEO EDIT!?

Video pembakar semangat yang ditujukan khas kepada Pakatan Rakyat oleh pihak gereja Jerusalem di Israel terus menjadi perbualan rakyat. Akibatnya, jenuhlah penceramah-penceramah PR menepisnya dengan berbagai alasan konon diedit atau dan ‘dicipta’ oleh UMNO. Mereka juga mula memainkan kembali isu APCO secara besar-besaran bagi mengalihkan isu tersebut.

Jelas, PR sudah panik!

Video tersebut sebenarnya bukan untuk tontonan umum tetapi hanya untuk sebahagian kecil pemimpin tertinggi PR saja. Namun, dengan kuasa Allah SWT ia tetap terlepas dan terdedah kepada umum.

Mungkin juga kerana berkat doa solat hajat yang memohon agar kebenaran ditunjukkan. Bukan sekali rakyat Malaysia dipertontonkan dengan bukti jelas mengenai siapa PR atau Anwar atau DAP mahupun PAS, tetapi sudah berkali-kali dan sudah bertahun-tahun.

Walaupun mereka yang berdoa itu sendiri nampaknya enggan menerima kebenaran, tetapi kita bertuah kerana majoriti rakyat mampu menilainya lalu menolak mereka-mereka ini. Ini sekali gus membawa kita kepada satu kesimpulan tentang kenapa pihak Israel begitu beria-ia dengan pilihanraya di Malaysia iaitu kerana Malaysia adalah satu-satunya negara Islam yang masih tidak mampu dikuasai mereka.

Sudah berpuluh tahun mereka mencuba dari berbagai arah, namun kita kekal sebagai negara yang bebas dan berdaulat dalam ertikata sebenarnya. Kita tidak perlu bergantung kepada kuasa besar secara keterlaluan dan kerana itulah kita mampu menghulurkan bantuan kepada Palestin dan saudara-saudara Islam kita yang tertindas. Kita juga tidak perlu bertoleransi dengan fahaman-fahaman liberal barat atau melonggarkan undang-undang yang berteraskan agama Islam semata-mata untuk ‘diterima’ oleh barat.

Maka kerana itu, Israel amat berdendam dengan Malaysia dan bersungguh-sungguh mendoakan kemenangan PR. Bukankah Allah SWT telah mengingatkan bahawa mereka tidak akan senang selagi kita tidak ‘bersama’ mereka?

Tidakkah kita musykil dengan seruan mereka di dalam video tersebut turut berbunyi: ‘Malaysia bersama mereka’? Bukankah segalanya sudah terlalu amat jelas kini? Masihkah kita ingin menafikannya?

Benar, video tersebut memaparkan sekumpulan Kristian, dan bukan Judaism iaitu agama kaum Yahudi. Namun, sedarlah bahawa kumpulan Zionis ini bergerak dalam berbagai bentuk. Bayangkan, berapa ramai sahaja yang mampu ditarik oleh mereka sekiranya mereka bergiat atas nama ‘Judaism’?

Sudah tentu ramai yang lari jika mereka mendakwahkan agama Judaism. Kristian adalah agama yang paling ramai penganutnya selepas Islam dan pertembungan Islam dan Kristian adalah sesuatu yang azali. Memandangkan Islam dan Kristian terlalu dekat dari segi sejarah dan kepercayaan, maka tentulah lebih mudah untuk dikelirukan.

Memandangkan Injil dibenarkan diubahsuai mengikut keadaan tempat dan zaman, maka ia terdedah luas kepada hasutan syaitan yang membisikkan kesesatan sehingga akhirnya agama itu menjadi sesat sama sekali.

Namun, beberapa pihak Kristian orthodox masih lagi berpegang kepada asas murni kemanusian, kemasyarakatan dan institusi kekeluargaan dan mereka inilah yang kuat menentang penerapan nilai-nilai liberal yang dipromosi oleh sekumpulan manusia yang dilaknat mengikut Al-Quran yang berasal-usul dari puak Yahudi.

Seperti juga Islam, Kristian turut menghadapi masalah dengan puak ini yang menyerap masuk ke dalam komuniti mereka lalu memusnahkan teras pegangan agama mereka dari dalam. Penganut Kristian sendiri menghadapi masalah dengan kesesatan yang dibawa oleh pihak ini melalui berbagai-bagai cara atau ajaran baru.

Oleh itu, kita melihat bagaimana penganut Kristian serata dunia turut bangun menentang fahaman liberal yang cuba diterapkan ke dalam masyarakat mereka. Di Eropah sendiri telah berkali-kali mereka berdemonstrasi secara besar-besaran menolak LGBT.

Malah, di Amerika juga mereka bangkit mempersoalkan sikap beberapa pihak yang mengaku Kristian tetapi menterjemahkan Injil dengan menggantikan nama Tuhan mereka dengan kalimah ‘Allah’. Maka, bukankah jelas terdapat satu usaha terancang secara besar-besaran untuk melagakan umat Islam dengan Kristian di samping menerapkan fahaman liberal kepada manusia sejagat?

Malaysia adalah bumi yang dilimpahi rahmat kerana Islam telah dirangkum sekali ke dalam perlembagaannya. Malaysia adalah satu-satunya negara Islam yang benar-benar memahami apa itu ‘kesederhanaan’ iaitu kita tidak terlalu ekstrem dan tidak juga membenarkan kebebasan yang keterlaluan. Malaysia juga berlaku adil kepada bukan Islam.

Kesemua inilah yang membantu melonjakkan negara ini sebagai negara Islam yang sebenar, dan dihormati di seluruh dunia. Dan inilah yang ingin diubah oleh Israel melalui Pakatan Rakyat. Justeru, kemenangan PR adalah kemenangan Israel.

Sumber; Flying Kickers

28 Responses to "KATAKANLAH WAHAI PAKATAN! VIDEO YAHUDI SOKONG FUCKATAN INI PUN VIDEO EDIT!?"

  1. babi betol! aku mati2 ingat video seks Anwar!! sial!

    ReplyDelete
  2. kenapa Rosmah x sumpah depan Kaabah nafikan cincin 24juta tu? org UMNO ckp sumpah blh setel semua benda

    ReplyDelete
    Replies
    1. buat ape dia nak sumpah Tak heboh pun org suruh dia sumpah.

      Delete
  3. Juragan 69

    kan dah ada bukti penjelasan dari orang yang dikatakan penjual cincin tu. dari rosmah pun.apa kata suruh mustapha ali, nurul izzah dan anwar ibrahim pulak yang buat sumpah...boleh.Saya baca buku " layakkah anwar ketuai reformasi" tulisan ahmad lutfi othman tahun 1998 banyak disebut anwar adalah pemimpin yang korup tetapi kenapa PAS menerima anwar juga dalam pakatan. Adakah anwar tak bersalah? kalau tak bersalah maknanya bekas pengarang Harakah dan Siasah tu berbohong la agaknya. Kalau lutfi betul pula maka PAS menjilat ludah sendiri la agaknya. ataupun PAS tak kisah sebenarnya tentang korupsi atau moraliti pemimpin?

    Bukan Mat Sabu penceramah tersohor PAS yang mula-mula panggil Anwar sebagai Anwar Al-Juburi ke? Sapa bohong ye?? Mat Sabu ke Anwar? Nak sumpah juga Juragan?

    ReplyDelete
  4. Juragan tipu gunalah nama sendiri.

    Apa? Red bean army. Oh patutlah. Tak berani.

    Ini kira grand finale lah ye. Last fling untuk kempen / mempengaruh rakyat. Bukan dah terlam

    Tak apa sebab esok BN tetap akan menanhm

    ReplyDelete
  5. Nasib baik masa Najib kena tangkap basah dengan *a**a *a** di Port Dickson pada 1995 belum ada teknologi video lagi, jika tidak habislah....pasti Fuckatan celaka itu akan manipulasi hal ini. Dan nasib baik juga masa Najib luluskan penggunaan bom C4 utk pembunuhan Altantuya, pegawai Mindef tidak rakamkan percakapannya....alhamdulillah, selamatlah pemimpin kita...

    Apa pun esok kita mesti MENANG, Putrajaya perlu dipertahankan sama ada menggunakan hantu, pelesit, pontianak, jembalang atau zombie dari Bangladesh, Tibet, Burma, Mindanao, Palawan atau Sulu atau lain-lain...

    Selamat berjuang, tak kira sekotor mana pun berjuang tetap berjuang....

    ReplyDelete
    Replies
    1. wahai parasit dajjal, sdap ye ko wat fitnah, tp xpa aku tau ko ni bukan agama islam sbb ko ni kapir mkn babi, jd untuk makluman ko pihak mindef x pnah dngar pun c4 ka plastic xplod ka emulex ka di seludup kuar atas arahan mana2 pemimpin negara jadik ko ni dh wat tuduhan palsu yg amat dasyat.. darah ko ni halal untuk ditumpahkan..

      Delete
    2. Ooppsss sori you are wrong again. Bkn najib yg kena tgkap basah d pd. Buatla fitnah nanti tumboh biji kat lidah..hihuhaihe ouch

      Delete
  6. juragay69, awat ang gay sngat nih, suka hati ds rosmah la nk bsumpah mana pun asalkan nawaitu tu btol, awat plak ang x suruh syaiton ajis,stopa ali de roti canai,mat syabu pantat and king of maksiat ANUwar braheem angkat sumpah atas tuduhan yg kena kat depa?? ni stakat nk guna nama islam untuk jadi tembok berlin hangpa bek x payah la.. nabi x ajaq smua tu, yg aku tau prngai pemimpin2 PR ni dh mcm yahudi zionis dh..qheja nk membelit ja.. so taubat la bnyak2, jgn asyik dok fitnah kat org len, Allah s.w.t dh tunjuk pun kebenaran kat hangpa smua..

    ReplyDelete
  7. Video ni tak best lee... Yg best video stopa ali al fasiq sedang berzina dgn ppmpuan jalang.


    ReplyDelete
  8. Mula mula kata gini.... INSYA'ALLAH! BN AKAN MENANG 2/3

    Baru dapat video macam tu....dah mula tak sedap badan...


    عزازيل

    ReplyDelete
    Replies
    1. You must be grade one moron. So stupid and pathetic. Itulah standard kau. Sbb tu berketuakan fasiq dan munafiq.

      Delete
    2. Ketua kamu yg munafiqun. Pengecut perogol pembunuh agama bangsa dan negara. Pathetic sour looser

      Delete
    3. You must be grade one moron. So stupid and pathetic. Itulah standard kau. Sbb tu berketuakan fasiq dan munafiq.


      Ketua kamu yg munafiqun. Pengecut perogol pembunuh agama bangsa dan negara. Pathetic sour looser

      ------------------------------------------------------
      Mereka fasiq dan munafiqun...

      Dan engkau tak duka pada islam......maka apa beza nya?


      عزازيل

      Delete
    4. Mudahnya meletakkan islam itu umpama hak eksekutif lu...bhai islam bukan bermakna wajib mnyokong pas...

      Delete
  9. INI KALILAH = INNI KALILLAH .."AKU ADALAH ALLAH". KATA-KATA AWAL DAJAL

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan bahasa melayu tu, bukan bahasa arab....tak kan itu pon nak jadi isu....carik lah isu lain.
      Sama sama kita fikir macam mana nak ajak buat baik dan cegah perbuatan maksiat.....itu lagi bagus dan munasabah..


      عزازيل

      Delete
    2. bodohnye macai UMNO! dgn slogan camtu pon takut

      Delete
    3. Dajjal2 kehodohanmu yg nyata.

      Delete
    4. Kau tu yg bodo piang sbnrnye..

      Delete
    5. Sebutlah dajjal pun, penyokong dajjal bukan ambil pusing siapa yang disokong!

      Delete
  10. Lantak koranglah langau langau penghurung Amno

    ReplyDelete
  11. pencacai PR sudah menuju jalan sesat lagi menyesatkan..
    mari kita sedekahkan surah al fatihah kepada semua

    ReplyDelete
  12. yang pasti PAS akan keluar dari Pakatan Haramjadah PR selepas PRU 13...

    Dah tak ada makna PR tu...PKR lak boleh cari lubang kubur kat mana2 di Malaysia atau di luar Negara untuk dikambus...

    DAP kata pada ahli2 jangan undi PAS, manakala pihak PAS lak kata jangan undi DAP dan PKR menurut surat yg dikeluakan oleh SUA PAS Stopa Ali..

    Huru hara jadinya kalau macam ni..

    Lebih baik semua cai2 PR memikir semula dan dengan secara rasionalnya elok kembali mengundi BN. InsyaAllah Malaysia kembali aman dimana kepentingan Melayu, Islam dan Raja2 Melayu terpelihara..

    Buang yang keruh, ambil yang jernih...

    Mari lah ramai2 undi BN !!!!

    Terima kasih kepada sekalian...

    ReplyDelete
  13. Artikel diatas boleh menyebabkan suporter pas sewel dan mengalami permanent head damage..

    ReplyDelete
  14. Dear children, tonight, your Father will be disappointed coz my Allah will tell you that you are only a father but I am your God Almight. What Allah do not allow will not happen. Allah will protect Malaysia. Ameen Ya Allah. Hanya pada MU kami hamba2 MU berserah.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!