INI BUKTINYA BN AKAN MENANG BESAR DI SHAH ALAM!

Khalid Samad sudah menajdi bangkai hidup, sini tak terima dia sana pun tak terima dia! Ayuh warga Shah Alam, ada masa lagi, kalau boleh kasi hi;lang deposit la untuk si Khalid Samad ni, undilah Zul Nordin and da gang!

11 Responses to "INI BUKTINYA BN AKAN MENANG BESAR DI SHAH ALAM!"

  1. Berbaik sangka..di tengah praktis karaoeke lagu "Selamat tinggal Bungaku"

    ReplyDelete
  2. dia keja dng Digi kena nie bila lapor diri

    ReplyDelete
  3. Kah kah kah kah kah.....

    Dah jadi macam orang gila aku tengok si khalid babi ni. Kepala pakai kopiah nak menipu melayu kononnya dia alim, kuat sembahyang, tawaduk dan segala-galanya.

    Kah kah kah kah kah.....

    Malam ni aku tunggu berita Khalid babi ni cakap sorang-sorang belakang tempayan akibat kalah teruk dibelasah pengundi shah alam.

    Kah kah kah kah kah.....

    ReplyDelete
  4. Kalau takut rugi, jangan berniaga,
    Kalau takut kalah, jangan bertanding,

    ReplyDelete
  5. tengah beri ceramah ubat kuat. BN = Barang Naik kalau tak naik isteri lari.

    ReplyDelete
  6. Eish eish eish..tak betul tu gambak tu superimpose..mana ada aku tengok dia ceramah depan 50,000 orang kat shah Alam semalam..last kopek beb..ramai nya orang, cicak, lipas, semut, pengundi hantu pun ada..aku juga tengok lepas tu jualan spender puteh ala Mostafa Ali cukup laris beb..so jangan lah fitnah ye..tak baik nanti tak masuk shoorga idaman beb..

    ReplyDelete
  7. Saya sokong zul noordin & BN...the best! Satu undi untuk BN..satu undi untuk keamanan!

    ReplyDelete
  8. Dia dok boh lagu apa tu?? Gelang sipaku gelang patah...

    ReplyDelete
  9. dia nyanyi ....tanya sama pr apa sebab kalah?
    nanti jawab pr ,ini salah umno.

    ReplyDelete
  10. nape tak zoom kat penonton die?pelik...cer jawab tukang photo

    ReplyDelete
  11. Betul tu..101% confident! No if..if...xde tuhan yg bole stop zul dari menang..akhirnya hambik kau..zul kulum KALAH!! Jgn blagak la weiiii..sombong mcm haram...wakakaka

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!