HOI ANWAR LAHANAT! CUBA HANG BAGITAU AKU MACAMANA PENGUNDI HANTU NAK MENGUNDI?

Aku tak faham macamana Pakatan anak haram kata boleh ada pengundi hantu, senario dalam bilik mengundi, apabila kita pergi kepada kerani dan beri IC, maka kerani tersebut akan sebut no kod dan mukasurat berapa yang ada nama dan no IC kita.

Ada 3 orang yang akan semak nama dan mereka perhatikan gerak geri anda, selepas puashati maka mereka akan calit dan beri kertas undi. Kalau mereka tak puashati maka mereka akan siasat dan check IC, tang part mana pengundi hantu kepala butoh Anwar boleh masuk? Ikut lorong jijah ke Anwar?

Aduh rakyat Malaysia, sampai bila la korang nak kena tipu ngan Anwar ni, anak-anak muda jauhkanlah diri daripada Anwar! Pukimak ni hanya nak kasi rosak negara.

Oh ya, si anak haram Anwar ni dah bawak orang Sulu sejak dari semalam ke Kuala Lumpur untuk buat kecoh sebab Anwar dah tahu dia akan kalah teruk kali ini, alang-alang dia kalah dan nak mampos dah maka dia nak kasi hancur negara tercinta kita ini.

Ingatlah wahai rakyat Malaysia nak bina negara ni cukup susah tapi kalau nak hancurkan sekejap aje. So jangan jadi bodoh dan terima je keputusan PRU ni, memang takde ruang nak menipu pun.

Perlu ke aku nak tulis lagi?

32 Responses to "HOI ANWAR LAHANAT! CUBA HANG BAGITAU AKU MACAMANA PENGUNDI HANTU NAK MENGUNDI?"

  1. meraka tak pernah megundi jer cakap camtu... lagi satu, polling agent PR kat bilik mengundi tu takkan makan gaji buta tengok jer pengundi hantu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. ikut lorong jijah...tak best
      lorong nurul..ok lagi kot..jarang guna
      lorong belakang - anwar sorang je

      Delete
    2. Kalau kertas undi keluar Dan senarai nama 500 xkan ada 1000 undi dlm tong undi

      Delete
    3. Tahniah semua pengendali PRU13,Walaupun Dakwat kekal boleh di cuci 99% hilang.tapi tetap adil dan telus,buktinya menyebut nama kuat untuk saksi dalam dewan undi,dan menandakan dan menggaris kan nama yg telah hadir datang mengundi.Jadi Tiada point yg nak di nafi dari pembangkang berlakunya undi 2kali.Thanks.

      Delete
  2. Bhai...mmng betul apa yg lu ckp...bhai yg pastinya isu ini tak bnyk respon dari cai pr...

    ReplyDelete
  3. Bravo House PK blogger,
    The best article written at this crucial time !!

    ReplyDelete
  4. Bodohla lu. Buat2 tanya plak. Pengkhianat negara hangpa semua ni

    ReplyDelete
    Replies
    1. Apa bro ...

      Kejap lu, kejap hang.

      Jangan kecoh. Tunggu je keputusannya malam ini. Rakyat yang menentukan.

      Delete
  5. Nak tamah sikit...dalam biluk memgundi tu tadi officer sprm yg bertugad sda byk bangsa..mlayu cina india...ada check n balance....cam ner nak tipu....aku dari dulundulu lg x paham mcmana boleh tipu....tolongla pakai otak

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai yg paling utama...dlm bilik trsebut ada agen dari parti yg brtnding...knp tak tangkap hantu dlm bilik tu klu betul ada hantu...agak2nya bomoh hantu duk kt hotel mngadap lap top utk cari hantu... Cybertrooper red bean army...

      Delete
  6. Kt pagar dh berbaris egen parti masing-masing. Masa berbaris pun dh bercampur pengundi bn dan pr. Dlm bilik ada lg ejen parti. Kalau ada pengundi hantu yg lepas mmg pengundi tu ada ilmu la. Org kata lanun kiram ada ilmu mcm-mcm. Kot2 diorg belajar dr lanun tu gakny...

    Lg satu, kalau dpt tangkap pengundi hantu tu pi bw balai polis. Siasat sape yg upah diorg. Kalau setakat ambik gambar, upload kt fb kmudian pengundi tu hilang x dpt dikesan nk buat apa?

    ReplyDelete
  7. sebenarnya kita terikut2 cakap orang yg kerjanya memanipulasi isu2 pengundi hantu. SPR dah buat kerja yg terbaik. Paparkan daftar pemilih utk bantahan. Lepas tu agen parti diberi daftar pemilih sebelum PRU berlangsung serta semakan semasa pengundi mengundi dan terbaru calit dakwat pada jari...apa lagi?? Yang jadi pengundi hantu itulah orang yang merasakan dia akan KALAH... apabila menang tak ade pulak cakap dia menang kerana pengundi hantu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. pengundi hantu itu sebenarnya ialah puak pembangkang yang jadi hantu sebelum, semasa dan selepas mengundi. Jgn marah ye hantu-hantu sekelian.Elokla korang jadi manusia balik yang berguna kepada agama, bangsa dan negara.

      Delete
  8. Di khuatiri pengundi hantu menyelinap masuki tempat mengundi dan memangkah PKR/PAS/DAP.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pengundi hantu kalau pangkah pembangkang.....memang tak patut.
      Pengundi hantu kalau pangkah bn......ini hantu yang sangat bijak dan berfikiran jauh.

      Delete
    2. Tak mustahil pengundi hantu pangkah pembangkang,sbb kemungkinan budak suruhan yg di upah oleh pembangkang.Lahanat tu.

      Delete
  9. Haha tgk gaya penulisan byk maki pun dah tak gaya org berotak kelas pertama. Kesian. Kalau dah confident menang dgn kempen berderet semak bendera bn tepi jln tu duduk senyap tak perlu keluar kata kesat. Buat hitam hati jer.

    ReplyDelete
    Replies
    1. suka hatilaa... KEBEBASAN BERSUARA... so what????

      Delete
    2. betul! suka hati la... dah memang orang UMNO ni pemikiran macam ni. biarlah dia bersuara dengan bebas menunjukkan tahap pemikiran dia... buat apa nak bising2!

      Delete
    3. Isu di sini pengundi hantu..lu org punya org pun ada jugak maki dan carut org..lu org pun ada pengundi tegar yg cabul...

      Delete
    4. kau nak tgk maki hamun yg paling banyak? bukak malaysia kini... berderet2 maki kau dapat kalau kau kritik diorng... hahaha... betul tu, kebebasan bersuara,,, lagipun tuhan pun mencarut, apa nak kisah....

      Delete
    5. Nabi PAS pun kata tuhan mencarut ...

      Delete
  10. Alahai Anon 3.26 PM bersopan santunlah awak. Kalau penyokong2 PR mengeluarkan kata2 yg kesat mesat bolehlah pulak, putih bersih pulak hati depa noo... Double standard betullah awak nie.

    Kalau BN menang, tolong nasihat kat geng2 awak supaya menerima dgn hati yg lapang ya...Jgn mengamuk pulak, berguling2 atas jalanraya.

    ReplyDelete
  11. Sape calit dakwat jari hantu maka merekalah pengundi hantu sebenar. harap maklum

    ReplyDelete
  12. org umno mmg bodoh. xde pelajaran. ckp pndai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang UMNO jadi PM bro ...

      Lu punya Field Marshal pun dulu orang UMNO.

      Kalau orang UMNO bodoh, puak lu mesti bangang bro.

      Eh apa gua cakap ni? Aaa ye lah, lu bangang bro.

      Delete
  13. Replies
    1. Gua bangga jadi balaci UMNO, walaupun tak berbayar.

      Dapat juga bertempur dengan Tentera Kacang Merah dari DAP.

      Tentera siber PAS dan PKR dipanggil apa ehhh ...?

      Delete
  14. APA ???? NURUL JIJAH BLOW JOB ??? HEBATTTT....

    AKU PERCAYA...MEMANG NURUL JIJAH YG PAKAI TUDUNG TU...GILEEE...

    BLOW JOB BEB....

    SOKONG LAH PR SUPAYA KELUARGA ANDA SEMUA MAIN BONTOT DAN PANDAI BLOW JOB.

    ReplyDelete
  15. Aku penah jadi ketua tempat mengundi pada PRU ke 11 dan aku sokong kenyataan dalam blog ni. Samaran sebagai Pengundi Hantu amat sukar dilakukan. Dalam satu saluran tempat mengundi, mempunyai 4 staff lantikan SPR (yang mana kadangkala bias kepada parti politik tertentu), wakil wakil dari parti politik (sebagai pemerhati) dan seorang anggota polis (untuk mengawal keselamatan).

    Sesi kiraan awal dibuat dalam bilik mengundi dan juga disaksikan oleh wakil lantikan SPR dan wakil parti. Kesemua kotak undi yang dikira beserta keputusan dari setiap saluran akan di tag/seal serta ditandatangani oleh mereka mereka ini juga. Sehinggalah kotak undi sampai ke Dewan Utama, kesemuanya akan diteliti oleh semua pihak.

    Seingat aku, sewaktu membawa kotak undi dari saluran pengundian ke dewan utama, ada wakil2 parti yang mengekori kereta aku, untuk memastikan tiada berlaku penukaran kotak atau sebagainya.

    Kesimpulannya, untuk mewujudkan undi hantu amat sukar kecuali kesemua wakil SPR, polis serta wakil parti politik (pakatan dan BN) dan orang ramai berpakat. Hanya kecerdikan Encik Anwar Ibrahim yang mungkin melampaui pemikiran aku untuk mewujudkan undi hantu dalam proses pilihanraya. Nasihat kepada Encik Anwar: Janganlah takut kepada bayang bayang. Ingatlah apa yang sudah Encik Anwar lakukan semasa dalam UMNO dulu?






    ReplyDelete
  16. pembangkang bodoh nak mampos benda2 mcm ni pun blh percaya...mmg xde akal lsg ptt lah pr senang2 je goreng drg

    ReplyDelete
  17. bukannya dia tak tahu, saja2 buat kecoh pasal pengundi hantu, padahal benda tu anwar dan kuncu2 nya yg buat dulu!!

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!