GEMPAR BERKUNYIT! LAGI BUKTI DIDEDAHKAN PAS PANDAN TENTANG KEHOMOSEKSUALAN RAFIZI 'RAPUSSY'




Wahai Rafizi Rapussy! Sudah ramai yang mainkan isu kau GAY ni, takkan la kau nak mendiamkan diri lagi? Ini ada lagi email yang dihantar PAS Pandan pasal kau kat aku wahai Rafizi, ni baru sikit khabarnya ada lagi ni..tak nak buat PC ke Rapussy?

Takkan la orang Pandan nak seekor lagi GAY menjadi ahlul Parlimen kan? Kepada sesiapa  yan tinggal di Pandan, elok sekiranya kamu print benda ni dan sebarkan kat sana. Euuuwww betapa gaynya si Rafizi ni, siap ambik gambar gay Anwar punya bag toileterries wei. Gaynya Anwar sama macam Rapussy..auuuwww

Bila nak buat PC Rapussy?

52 Responses to "GEMPAR BERKUNYIT! LAGI BUKTI DIDEDAHKAN PAS PANDAN TENTANG KEHOMOSEKSUALAN RAFIZI 'RAPUSSY'"

  1. Rafizi ramli gay ....lbetul ke..?ORANG GAY BERNAMA RAFIZI KE????
    LAHHHHH RAFIZI GAY KE????? PATUTLAH NAMPAK CAM LEMBU????OPPP SORRY,,,,,,nampak macam LEMBUT????
    RAFIZI,,,,,....RAFIZI.....kenapa tak bertanding kemaman.......nak bertanding di PANDAN.......SEBAB .....nama tempat dekat dengan PONDAN........PANDAN.......AHLI PARLIMEN PANDAN@PONDAN??????

    ReplyDelete
    Replies
    1. PR adalah parti khusus utk orang orang jenis menggigil-terkam-mengunyit.

      Delete
    2. Dengar suara dia pun dah tahu sama dengan suara geng geng kat lorong Hj Taib....

      Delete
  2. Apa kaitan dengan manual bosch

    ReplyDelete
  3. Manual mesin gerudi hi-speed.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Diorang tu pengunyit jenis metal hard core,kekerasan dan kelajuan diutamakan.

      Delete
  4. aku tak paham apa kaitan gambar gambar ni
    dengan seorang gay

    sapa sapa paham tolong cerita

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalo pasal pekena dan mengenakan maka tanyalah yang arif Tuan Salim sigaraga.

      Delete
    2. video terbaru tengok min ke 2.02 dgn min 11.35, pembohongan BN pasai rafizi gay

      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=qdQ2dARecE0&NR=1

      Delete
    3. Aku sokong pr kerana mereka
      pandai menabur janji yang indah seronok didengar

      kalau pr tak tunaikan janji tidak mengapa
      janji aku seronok

      Delete
  5. Kisah penyokong Pas meraba puteri UMNO------->>>> pilihanraya13 <<<<<<<

    ReplyDelete
    Replies
    1. yTergesel cikits je bukan sengaja pun.puteri Umno tu yg gatai cikit.

      Delete
  6. apa ni? apa ni? parpukari kau xde isu lain ke? jangan la mcm ni, penat kami bukak blog hang,,, geng pakatan ribuan g ceramah, sembang isu minyak, royalti, pendidikan percuma, xkan nak main isu ni je kot, kalah la BN mcm ni, please, guna otak sikit,, isu ni xdapat meraih undi, rakyat dah bijak sekarang, bukan lembu mcm hang,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Takda gunanya cakap isu minyak, royalti, pendidikan percuma, kalu bohong dan tak boleh tunai janji.

      Delete
    2. tol turun 5sen
      minyak turun Ron 92 dah x wujud
      wifi percuma di kedai mamak,Mac D,macam sekarang,
      Kereta murah 3%
      Rumah murah ?????
      pendidikan yuran buku/tranport,percuma semua,
      Semua isi Rumah dapat Rm1200 dan lap top.
      Air percuma,Bini 4 percuma,
      Api percuma.Liwat pyn percuma
      kah3.

      Delete
  7. x habis2 tajuk gempar, padahal bodoh je cerita nya,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Si Salim ni faham mentaliti Cai Umno yg suka pd bunyi tong Kosong,cerita cerita remeh yang digempar gempurkan mcm cerita koboi tahun 80an.

      Delete
    2. Pencacai Pakatan Ranjang ni Bodoh kalahkan Lembu!!

      Keganasan, Maksiat, Fitnah, Membohong Sinonim dgn Pakatan Ranjang!!

      Delete
  8. Habis dah!!!!!Mmg sial undi parti gay nie....

    ReplyDelete
  9. PUTRAJAYA, 1 Mei — Pakatan Rakyat (PR) berjanji untuk mengubah skim gaji penjawat awam daripada bulanan kepada mingguan jika mereka mengambil alih kuasa, berpotensi memberikan bayaran lebih empat minggu, sebagai langkah untuk mendapatkan sokongan daripada 1.4 juta penjawat awam.

    Penasihat PR Datuk Seri Anwar Ibrahim memberikan ucapan Hari Buruh di sini dihadapan ribuan penyokong di tempat sama di Presint 3 dimana Mursyidul Am PAS Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat diberikan sambutan bersejarah minggu lalu.

    “Pendekatan kita ialah untuk memberi faedah dan habuan membela nasib pekerja setimpal dengan pengorbanan dan kudrat kerja mereka. Ini prinsipnya yang tidak difaham oleh rakan-rakan kita di sebelah sana,” kata Anwar kepada hadirin yang menyambutnya dengan tepukan dan laungan “Reformasi” sebelum itu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. seronok benar pendgr AI tadah kencing utk dijadikan minuman.....hahaha

      kalau penjawat awam TAK KISAH kena buang kerja secara beramai2 atau pukal, silalah undi pembangkang.

      sebelum nak TABUR duit PALSU, pembangkang kena selesaikan isu SAMAN rakyat pd kerajaan yg berlambak dkt Selangor tu

      PELIK....sedap sgt ke kencing si AI ni?.....kihkihkih

      Delete
  10. Tunggulah Ahad ini 5Mei boleh jadi Pakatan Rakyat akan mengambil alih teraju Kerajaan sekaligus mendiam dan membuat macaian Umnonok dan BN menggigit jari dan menangis kekalahan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. N*/#@k mak adik beradik perempuan kamu la..bagi mereka kpd boss kamu tu sbb dia bisexual. Dua2 hentam. Lepas tu bagi diri kamu dgn bapak kamu. Yeaahh undi la pkr.

      Delete
    2. 7:15am...sebagai orang islam anda tidak sepatutnya bagi komen sedemikian rupa..
      La ni yang undi pkr...ada mereka serahkan mak dan ada perempuan mereka kepada individu yangkamu katakan itu?
      Ada ke yang menyerahkan diri mereka kepada individu yang kamu dakwa itu?

      Anda islam dan mereka pon islam....saya yakin tentu anda faham macam mana nak jadi orang islam yang beriman.

      Delete
    3. Bhai..lu prnh tegur puak pr atas dasar keislaman...dah 2-3x aku tnya lu...adakh double standard tu dibenarkn dlm islam..

      Delete
    4. Bhai..lu prnh tegur puak pr atas dasar keislaman...dah 2-3x aku tnya lu...adakh double standard tu dibenarkn dlm islam..
      -----------------------------------
      Itu tugas yng lebih arif menegurnya...
      Aku cuma tegur kepada sesiapa yang aku rasa boleh ditegur.
      Dan engkau jangan risau aku tidak akan tegur apa pon yng kau kata....jangan bimbang...

      Delete
    5. Bhai bukn aku kesah lu nk tegur aku,klu aku buat silap...cuma aku persoal sikap lu yg buta sekejap dan celik sekejap...kemon bhai jgn pilih org atau parti utk dakwah...

      Delete
    6. Org anwar nie dh tersedak kencing nuar....sekejap sheikh...sekejap seks....patutlah sial!!!!!

      Delete
    7. Anus 7:30pm serupa dgn pemimpin flip flop mereka.

      Delete
  11. Pencacai Pakatan Ranjang dah jadi kuat sbb da minum muntah Jin AlJubs!!

    PENYOKONG BAHLOL KENA TIPU HIDOP2!!

    ReplyDelete
  12. Apa jadah tak abis abis asik nak meraih sokongan pakai isu kunyit mengunyit,berminyak,hangit berapilah.Isu isu murahan kegemaran para mangkuk Umngok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habih tuh yg korang apa jadah tak habis2 dgn altantuya scopene rasuah bla bla bla. Tak sedar ai tu dulu kena tendang sebenarnya kerana rasuah. Parti Kerjanya Rogol Rakyat (pkrr). Tq.

      Delete
    2. Anwar buat sial....mrk tepuk tangan....
      Tu sebab mrk semuanya sial....

      Delete
  13. Wahai melayu...bergaduh lah engkau sesama melayu...keling & cina bersedia bertepuk tangan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wahai keling dan cina perbodohkanlah melayu pkr dan pas.

      Delete
  14. Krn tu la gaytua assyirik jd balaci dia sbb boleh balun skli..

    ReplyDelete
  15. Bebudak MCKK memang macam tu..peliwat pemain bontot, sontrot peminum arak..tengoklah si Anuar Ibrahim, Rafizi Hishamuddin Rais tu kuat main betina sundal dan kaki togok arak..yang banyak lagi aku tahu masa kat hostel penoh dgn air mani melancap..itu lah product sekolah Melayu MCKK yang konon the best tetapi mengeluarkan banyak peliwat dan pengkhianat Negara.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tolong sikit, lebih ramai budak mckk yg lebih berwibawa dan tak bersekongkol dengan nuar dan sekutunya. Dont generalise pls......

      Delete
  16. BN terutama UMNO sekarang bergantung kepada Bontot Saiful, Kote Anwar, Kote Mustafa, La ni Masuk rafizi pulak, Pompuan punya eli wong UNTUK MENANG.ITU JE LAYAKNYA.Yang Paling kelakar PARTI DEMI BANGSA,AGAMA dan NEGARA jadi kepala kisah SEKS ni, Bila puas berfantasi buka pulak cerita JUAL KALIMAH ALLAH jadi pelik yang ni jadi juara juga.huwhuwahuwha OHHHH MALAYSIA TANAHAIKU/OOOOH MELAYU/OOOOH ISLAM.

    Atas Melayu Adanya Islam

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puakkorang yg buat maksiat nape nak marah org lain. Kitorang terpaksa dedahkan supaya rakyat Malaysia tap pilih pemimpin yg akhlaknye keji. Nabi Muhammad tak ngaku umat tu!!!! Terima lah kenyataan walaupun pahit....tak payah nak salahkan orang lain

      Delete
    2. Bersih konon....nak ubah konon....
      Bersihkan parti pr dari dlm dulu....ubah semua yg serupa pendubor dan pemuki korang...

      Delete
    3. Nmpk sgt bodoh mlyu pktan syaitan bkn ke smua prbuatan itu amat dilrg keras dlm islam tp dilakukn dgn slamba oleh pmimpin PR tnpa takutkn ALLAH dn org ini yg ingin dijunjung sbg khalifah umat islam. Nauzubillah bkn ke ini akan mgundang bala dr ALLAH SWT.. insaflah majoriti ulama non partisan trmasuk para mufti da mgharamkn mgundi PR demi mprtahankn kesucian agama islam, umat islam dn negara islam.

      Delete
    4. Atas nya melayu nuar ada cina doll.

      Delete
    5. Bn dan umno tak bergantung apa apa dengan kes2 sumbang tu, cuma nak mengingat kan cai2 pakatoons jangan taksub sangan kengat ketua lu. Lu mesti mau tau apa dia orang bikin. Bn dan umno tetap bergantung dengan rekod yang amat dalam memperjuangkan agama, bangsa dan negara.

      Delete
  17. Apa ni Zin Badak yang kuat sindrom denial diatas kejayaan PR Selangor dah hilang senyum sambil meroyan macam kena hasut?
    Terkini tuduh Kerajan Negeri PR jual tanah lepas bubar DUN. Lazimnya yang menjawab mamak bangang ni bagi tunjuk ajar lessons in state administration yalah Faezah Fekah S/U MB.
    Tapi kita pakaije ayat pembela Najib dan UMNOporno Tun dari AG assistant Gani Patail yang mempertahankan tindakan Najib, Muhyuddin meluluskan projek, peruntukan, pemberian duit, hadiah dsb sebagai langkah perlaksanaan selepas bubar Parlimen yang mana kelulusan dibuat sebelum bubar.
    Najib buat ok, orang lain salah?
    Sebenarnya masaalah Zin Badak ni ada beberapa?
    1. Dia dicabar oleh 2 calun bebas orang kuat UMNO Bahagia Sepang jugak yang bercita2 melenyapkan ZIN dari politik Sepang
    2. Bila dia melaungkan transformasi politik Selangor model baru tak pakai Ketua Bahagian UMNO, banyak Bilik Gerakan UMNO tak berfungsi tak bagi kerjasama dan sabotaj
    3. Bila Zin promosi Lojistik Hub Sepang dalam manifesto baru BN Selangor ramai tertanya apa jadi dengan PKFZ jugak lojistik hub dinegeri Selangor yang dihimpit dengan bermcm kontroversi dan korupsi . Rupanya maksud Zin yalah projek ni adalah peluang keemasan bagi pemimpin UMNO macam dia nak rembak tanah dan jual balik kepada Kerajaan negeri untuk projek tu seperti kes Rahman Palil projek PKFZ dan Satim Diman projek Science Park. Lagi sapa nak percaya kerana projek Lojistik Hub mcm ni mesti bawah Kementerian Pengankutan dan menjadi quota MCA nak rembat duit dibantu UMNO untuk urusan tanah.
    4. Masalah peribadi Banglagate hal urusan duit haram money laundering diBangladesh
    Nasihat berguna untuk Timbalan Pengarah PRU BN Selangor ni adalah sedarlah dari tidur dan akur dengan pengakuan Mat Taib yang kerajaan PR adalah yang terbaik dalam sejarah Negeri Selangor.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terbaik sgt ker pr selangor???!!
      Klu terbaik kenapa janji kosong....????!
      Kenapa tersungkur disaman rakyat jelata.....???!!
      Kenapa ahli pkr ramai yg kluar parti....??!!
      Cerminkan lubang taik ko tu????dah kene dgn bang non ke belum??????

      Ttg mantan mb mat taib....karpal seng pun tak setuju kutip org yg ada isu integriti....buat pr makin parah ler...

      Delete
    2. Cukai Rumah yg tak duduk atas tanah tu pun tak turun2.naik adalah Janji apa Terbaik.Pui3

      Delete
  18. anon12.56 kerja kau hanya copy dan paste aje...dalam blog yg kau minat...memang jenis manusia kuat fitnah.......5hb nanti aku nak tengok kau gigit jari bila dengar puak pakatan kalah teruk dalam pilihan raya...kau tunggu ajelah....

    ReplyDelete
  19. lepas ni pakatan bodoh tumbang aku nk bg die org keje baru la...keje besihkan taik palat DAP@babi...PKR amik tisu lapkan taik palat DAP@babi...dh besih3.0 taik palat DAP@babi tu..bg tisu tu kat PAS....biar la PAS nk wat ape pn kat taik palat DAP@babi tu,nk simpan buat menifesto tuk PRU 14 pn ok gak..

    ReplyDelete
  20. Rapussy the pink colour,
    ya.au.auuuuwww ya.au.auuuuwww ya.au.auuuuwww

    ReplyDelete
  21. eee...kenapa poskad tu tulis 'Madame....' tu bahasa Perancis urk 'Puan...' !!!! kalau Encik adalah Monsieur

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!