GEMPAR BERAPI! APA BENARKAH NAMEWEE BAKAL DILANTIK SEBAGAI TIMBALAN MENTERI DALAM KABINET?

Aku baru dapat berita yang Namewee si Cina DAP bangsat yang telah menghina Islam bakal dilantik Senator dan akan dilantik sebagai Timbalan Menteri Pelancongan bagi menggantikan Joseph Salang Gandum yang menolak perlantikan beliau tempohari.

Pada mulanya aku tak percaya tetapi orang yang mengkhabarkan aku kata, tiada apa ang pelik sekarang ni sebab kalau si penipu macam Waythamoorthy dan beberapa lagi orang yang tak masuk akal boleh dilantik sebagai menteri, apa ada hal dengan Namewee?

Hmmm, aku tak tau benda ni betul atau tidak, tapi aku sangat takut bila dengar benda macam ni, harap pihak yang berkenaan boleh memperjelaskan keadaan ini. Benarkah Namewee bakal menggangotai kabinet Najib?

86 Responses to "GEMPAR BERAPI! APA BENARKAH NAMEWEE BAKAL DILANTIK SEBAGAI TIMBALAN MENTERI DALAM KABINET?"

  1. kasi potog bagi org pas n pkr makan

    ReplyDelete
    Replies
    1. gile...tak kan najib sebodoh cina...?

      kalo betul baik dia lantik PM anwar sebagai perdana menteri bersama....

      tapi tak betul bro...

      Delete
    2. Namewee boleh mempromosikan NASI LEMAK kepada dunia jika dilantik sebagai menteri pelancongan.

      Apa salahnya sehingga korang meroyan kat sini. Jangan terpedaya dengan hasutan daripada Red Bean Army dari pakatan untuk menimbulkan rasa benci kepada Najib. Wahai Melayu! apa yang Najib lakukan ada alasannya sendiri.

      Kita sebagai rakyat biasa seharusnya patuh kepada keputusan pemimpin bijaksana kita.

      Delete
    3. Kepala hotak kau suka2 Najib kena ikut alasan sendiri. Hei bodoh kau tau tak Najib tu PM Malaysia, boleh suka2 buat keputusan ikut kehendak dan alasan sendiri. Dia kena buat keputusan untuk kebaikan rakyat.

      Delete
    4. Terkini. ... bukan namewee laah..tapi nasarudin mat isa, mantan timb presiden PAS...

      Delete
  2. Kalau betul...kita kempen "Najib MUST RESIGN"

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sokong 100%, sudahlah buat keputusan yang paling bodoh ambil Hindraf, Ya Allah tolonglah jangan haru-hara Malaysia ini.

      Delete
    2. Namewee boleh mempromosikan NASI LEMAK kepada dunia jika dilantik sebagai menteri pelancongan.

      Apa salahnya sehingga korang meroyan kat sini. Jangan terpedaya dengan hasutan daripada Red Bean Army dari pakatan untuk menimbulkan rasa benci kepada Najib. Wahai Melayu! apa yang Najib lakukan ada alasannya sendiri.

      Kita sebagai rakyat biasa seharusnya patuh kepada keputusan pemimpin bijaksana kita.

      Delete
    3. kalo aku jadi pm baik aku promosi cerita terbitan raja azmi dari cerita namewee.....

      disebabkan makan babi banyakcuba tengok namewee....dah gemuk tak hensem pulak tu!

      cina cina dah la kuat menipu.....camne nik aziz boleh jilat jubo korang....?

      Delete
  3. ni semua nonsense...
    Kalau betul Najib ni gilalah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namewee boleh mempromosikan NASI LEMAK kepada dunia jika dilantik sebagai menteri pelancongan.

      Apa salahnya sehingga korang meroyan kat sini. Jangan terpedaya dengan hasutan daripada Red Bean Army dari pakatan untuk menimbulkan rasa benci kepada Najib. Wahai Melayu! apa yang Najib lakukan ada alasannya sendiri.

      Kita sebagai rakyat biasa seharusnya patuh kepada keputusan pemimpin bijaksana kita.

      Delete
  4. Pukimak punya C1n4

    ReplyDelete
  5. iiissshhh kalau betul memang pelik sangat sangat dah...memang teruk gila dah..mati hidup balik pun aku tak percaya

    ReplyDelete
  6. kalau betol aku xmau lg duduk dlm umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saya pun tak akan sokong UMNO dah.

      Delete
    2. Namewee boleh mempromosikan NASI LEMAK kepada dunia jika dilantik sebagai menteri pelancongan.

      Apa salahnya sehingga korang meroyan kat sini. Jangan terpedaya dengan hasutan daripada Red Bean Army dari pakatan untuk menimbulkan rasa benci kepada Najib. Wahai Melayu! apa yang Najib lakukan ada alasannya sendiri.

      Kita sebagai rakyat biasa seharusnya patuh kepada keputusan pemimpin bijaksana kita.

      Delete
  7. ,

    Saya adalah seorang melayu yang sangat racist . Kalau anda tidak suka dengan kerajaan Malaysia , pintu sentiasa terbuka untuk anda berpindah ke negara lain . Ada faham ka ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Awak ni sedara sayalah.....rasis forever.....

      Delete
    2. saudara serasis
      eeeeeeee akut

      Delete
    3. Saya pun rasis

      Delete
    4. i like your style...

      Delete
    5. Aku melayu dan aku juga bangga jadi rasis. Aku jadi rasis sebab ko orang c1n4 yang rasis dulu. Ko orang pakai kereta mewah tapi aku cuma pakai proton. Ko orang gaji besaq aku gaji kecik. Ko orang mewah kaya dan gemuk sekarang ko orang nak ambik hak kami orang melayu. Ko orang memang babi. Penting diri sendiri dan sentiasa cari salah orang.

      Delete
    6. yeahhh..sya racist juga..tp bukan bertujuan jahat..cuma nak satu padukan melayu dan jdikan islam melayu itu kuat...bukan cam cina..dasar racist anjeng yg nak jatuhkan melayu nk hancurkan islam..tu tujuan cina tutt ni...

      Delete
  8. Ini semua PKR n DAP punya cerita..

    ReplyDelete
  9. Hmmm kalo betul la cerita tu kita semua mesti kena sokong Anuar Ibrahim jadi Perdana Menteri Bangladesh.....hahahahahaha

    ReplyDelete
  10. Tahniah awal dari aku...tapi berita itu tidak benar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasarudin mat isa..baksl timb. Menteri tuuu.

      Delete
  11. Kalau jadi kenyataan kemungkinan dalam PRU-14 Gerakan/MCA mungkin boleh mendapat 5% tambahan undi kaum cina, tapi UMNO akan hilang undi 10%-20% undi anak muda dan golongan terpelajar Melayu. Kabinet terutama Menteri Komunikasi sila buat congak kelebihan 5% daripada pengundi-pengundi cina yang menolak BN yang mewakili 35% keseluruhan pengundi berdaftar berbanding 60% Melayu yang daripada jumlah itu 70% saja yang memilih UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. PELAJAR MELAYU YG TAK TAHU BERTERIMA KASIH NI TAK SEDAR DIRI. DAH BODOH KERAJAAN TOLONG GIGIT PULAK KERAJAAN. MAK BAPAK AJARLAH ANAK TU SIKIT. DAH SEMAKIN BONGKAK. KALAU TAK KERANA QUOTA BUMI DAN KALAU KERAJAAN TIDAK WUJUDKAN KURSUS UTK KAU MMG TAK MERASA KAU MASUK UMIVERSITY.

      APA KAU FIKIR KITA PERLUKAN RAMAI SGT KE ORG YG MCM KAU. TAPI DEK KERANA TAKUT ORG MELAYU KETINGGALAN MAKA DI WUJUDKAN BERBAGAI DEPT DLM SEKTOR KERAJAAN SEMATA MATA UTK KAU DAN KELUARGA DAPAT HIDUP SELESA. ITU PUN KAU ORG TAK SEDAR PUN. KESIAN DGN KERAJAN BN.

      Delete
  12. aku setuju sangat sangat kita boikot barangan cina dan kedai kedai cina.

    langkah pertama kerajaan, ialah mulakan kempen untuk orang melayu membuka kedai runcit, pasaraya dan semua kedai kedai orang melayu mempunyai semua barang keperluan harian kita.

    pastu kita orang melayu beli ja semua keperluan kat kedai melayu.selama ni pun kita beli kat kedai cina pun semata mata sebab dikedai cina semua ada berbanding ngan kedai melayu.

    masalah sekarang dlm bandar bandar memang masalah kedai melayu.macamana nak boikot barangan cina atau kedai cina?





    tyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyer

    ReplyDelete
    Replies
    1. caranya ialah rakyat malaysia utamakan produk malaysia

      Delete
  13. Kalau ini berlaku undi protes oleh ahli-ahli UMNO yang bersemangat patriotik dan pemulauan undi oleh Melayu atas pagar yang cintakan Melayu dan perpaduan nasional tidak dapat tidak akan berlaku. BN jangan terlalu selesa dengan peti deposit di Sabah dan Sarawak pada PRU 14. Semua itu tidak akan ada makna kalau kerajaan bakal hilang Kedah, Perak, Terengganu serta Negeri Sembilan. Barang diingat majoriti masyarakat Melayu kini berasa hati dengan masyarakat Cina atas Tsunami yang dilakukan mereka. Memilih individu chauvinis tegar dan anti Melayu ini masuk ke dalam kabinet bererti UMNO menghina pengundi-pengundi Melayu.

    Ingat Moorthy tidak benci dengan orang Melayu/Islam hanya dia tidak berpuas hati dengan UMNO, tetapi pemuda cina ini adalah seorang cina totok jati yang melambangkan apa jua sentiman terhadap kaum Melayu dan Islam di Malaysia.

    ReplyDelete
  14. X masuk akal...?

    ReplyDelete
  15. yg jadi persoalan melayu kelantan,,,aku x berapa percaya pasai kalu mursyid dia kata wajib sokong kafir harbi depa terus sokong 100%

    ReplyDelete
    Replies
    1. kafir harbi takde kat malaysia
      cuma kafir zimmi je yang ada kat malaysia ni
      hasilnya malaysia ku aman

      Delete
  16. Pl don't be so stupid.
    PUT SOME SENSE IN YOUR HEAD ,
    No other eligible person KAH.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. At least he is more rational than your old man limkitsial.

      Delete
  17. Anoymous 12.29 and 12.51 kita memang sedara lah.Aku pun rasis.Aku pernah bertahun2 kerja dgn cha ya nun alif,dah tau sangat sifat makhluk ni.

    ReplyDelete
  18. admin page ni memang tak masuk akal. tak pernah mendapat pendedahan di peringkat sekolah ka? reti tak di zaman apa kita hidup, pernah bace berita anatarabangsa. mundur sangat ke ko

    ReplyDelete
  19. Ni berita palsu. Red bean babi cina pukimak sebarkan fitnah ni. Cina bakal mampos tak lama lagi. Bagus BERAMBUS sekarang!

    ReplyDelete
  20. RAHSIA BANYAK KAT TENGKU AZIZ N SAUDARA RAZALI BEKAS DAP

    ReplyDelete
  21. LAWAK PEKEJADAH APA NI???????

    ReplyDelete
  22. Terlepas ipad gua dari tangan bila baca tulisan lu kalini... Klu betul apa lu tulis gua rasa gua tak mahu sokong umno lagi dan gua tidak mahu berparti lagi bukan bermaksud gua berpaling tadah atau lari ke pihak sebelah tapi gua akan terus facus dgn kehidupan gua tampa memikir kan uMno,,, bagi gua klu betul jika perkara ini berlaku sah lah umno memang Parti. Bahalol yg ada kuasa krn raknyat dan betul Dr kata dalam umno ramai yg bangang tolol

    ReplyDelete
    Replies
    1. ckp madey tu dh x releven dh... madey sndri pun msuk Umno balik..

      Delete
    2. madey pun boleh keluar balik

      Delete
    3. kalau nuar masuk Umno balik

      Delete
  23. Dear Dato Sri Najib,

    don't ever try to put petrol onto the fire,

    Sincerely yours,
    Malay voter May 5th 2013

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namewee boleh mempromosikan NASI LEMAK kepada dunia jika dilantik sebagai menteri pelancongan.

      Apa salahnya sehingga korang meroyan kat sini. Jangan terpedaya dengan hasutan daripada Red Bean Army dari pakatan untuk menimbulkan rasa benci kepada Najib. Wahai Melayu! apa yang Najib lakukan ada alasannya sendiri.

      Kita sebagai rakyat biasa seharusnya patuh kepada keputusan pemimpin bijaksana kita.

      Delete
  24. This motherfucker should be put behind bars or to sleep years ago. So to speak.

    ReplyDelete
  25. Agak agak bro mp yg rampas kedah lg bnyak yg layak berbanding babi sekor ni..

    ReplyDelete
  26. Harian metro:- Khairy jamaluddin brtekad hapuskn rasuah bolasepak...kahkahkah buat lwak apa sikitol ni,dia sndiri bapak segala rasuah!

    ReplyDelete
    Replies
    1. akhirrrrnya.....memang betullah terdapat pemimpin2 umno yang berimejkan bapak segala rasuah????

      Delete
    2. Bukan semua, Khairy saja, terbukti masa pak mentua dia jadi PM dulu

      Delete
  27. Lawak ahad ka ni?

    ReplyDelete
  28. Eh lawak tul najib ni... Baik lah ko lantik aku je jd senator. Xpe nnti aku buat gyiyomi lagu negaraku ... Namewee ni lah prmulaan cina start kuang ajar kt pemimpin melayu

    ReplyDelete
  29. kalau betul najib lebih bodoh dfari namawee.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Namewee boleh mempromosikan NASI LEMAK kepada dunia jika dilantik sebagai menteri pelancongan.

      Apa salahnya sehingga korang meroyan kat sini. Jangan terpedaya dengan hasutan daripada Red Bean Army dari pakatan untuk menimbulkan rasa benci kepada Najib. Wahai Melayu! apa yang Najib lakukan ada alasannya sendiri.

      Kita sebagai rakyat biasa seharusnya patuh kepada keputusan pemimpin bijaksana kita.

      Delete
  30. Malaysia aman dan makmur sewaktu Anwar Ibrahim dalam penjara. Gara-gara kelemahan dan kelembikan Si Tun Dol, Anwar dibebaskan & negara menjadi huru-hara serta nama Malaysia tercemar dek fitnah Anwar Ibrahim. DAP pula bak menangguk air keruh kini hidup semula dan menjadi terkuat dalam barisan pembangkang.

    Hanya 1 cara saja yang boleh menyelamatkan keadaan. Tangkap semula Anwar Ibrahim. PM Najib janganlah menjadi lembik macam Tun Dol demi Agama, Bangsa & Negara.

    ReplyDelete
  31. SDRA PK Izin saya:

    Kalau KJ yang:
    1.GP (gila Publisiti)
    2.1M+1M .Lebih Najib dari Najib.
    3. P.EM wannabe(macam penasihat ekonomi Negeri Selangor)
    4.New politik macam saiffudin dan adam tanjung malim.
    5.Penaung- KJ Fan kelab.
    6.Engage dan inklusive- serupa Najib.
    7.Kelainan - serupa Najib
    8.Menteri - Kementerian National Reconcilation
    9.Ketua Jurucakap Kabinet
    10.Ketua Jurucakap BN
    11.Ketua Kumpulan pencantas Zahid.
    12.Ketua pembangkang dalam kabinet.
    13.Ketua UMUM PR dalam UMNO
    14.World view - sukan dan bola sepak macam najib
    15.sahabat karib AA dan TSTF dan MUFC.
    16.sahabat baik pap .
    17.Father 's little boy ,40 years ago.(minta kertas tissue)
    18.Idola Harakah.
    19.Loose cannon Minister for all.
    20.Menteri Kementerian bukan BN.
    21.Penolong Perdana Menteri 1. (Assistant Prime Minister No 1.)
    22. mat liberal
    23.Melayu apologetic
    bolih masuk kabinet, tidak mustahil Nameweee musi bah hah jadi timb menteri
    sebab:
    Najib sino centric dan penyokong name wee .
    maka nothing is impossible atas nama 1M blue ocean strategi inklusive engage 1M4U gajet

    arjuna waspada
    changkat lobak.

    ReplyDelete
  32. LAWAK TERUNGGUL ABAD INI......CUCU CICIT KAWE DOK TERGELAK BERGULING2 ATAS LAMBOR.

    ReplyDelete
  33. NAJIB DULU TAK BIAT APA-APA PADA NAWEWEE CINA SIAL NI PASAL NAK TAMBAT ATI CINA. CINA CAUVINIS KALAU BAGI TIAP ISI RUMAH BABI SKALA 1:1 BUAT DARI EMAS PADU PUN TAK KAN UNDI BN DAH

    ReplyDelete
  34. TAK LH NI MERAPU -NJIB BELUM TAHAP GABAN LAGI--TAPI DIA TLG CINA NI TAKPATUT AKU
    KITA JUMPA MENTRI , BNKER ADA BUKTI TAK DPT - ONE DAY AKU NK FAC2F DGN NJIB

    ReplyDelete
  35. Kalau betul..Najib dah mereng agaknya.

    ReplyDelete
  36. kalau betul selamat tinggal umno

    ReplyDelete
  37. Ni wayang dap je la. Umno follower percaya ke?
    Kemon la, berapa banyak fitnah puak pembangkang keluarkan, kita tak semudah tu menerima fitnah tanpa bukti.
    So tak perlu nk percaya wayang dap ni. Mereka skrg tgh pulun nak buat umno follower rasa muak meluat benci dgn umno. Hati2, puak2 pkr pas, dap dah berjaya tarbiyah dan bodohkan.
    Skrg dap nak tarbiyah org umno untuk benci umno. So get ready, jgn mudah terpedaya.

    ReplyDelete
  38. Dari namewee lebih baik lantik parpukari jadi timbalan menteri

    parpukari
    tiada masalah moral
    rupa ok
    kepintaranya boleh tahan
    jasa dia pada bn pun banyak

    tak gitu encik parpu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kuota KIMMA(k) dah penuh mahu apa lagi? APA blogger kata parpu mamak? kena check ni..

      Delete
  39. kalau betul ni berlaku, minta dengan segala hormatnya harap Najib turun, sudah baik dengan syaitan ni, jangan pula nak merosakkan bangsa sendiri. Siapa yang bela dia dulu bukan MCA. Sudahlah bodek cina dan india macam-macam, nak bagi apa lagi.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mmg betul namewee dah sunat masuk islam.

      Delete
  40. kalau betul, aku akan bukak blog baru, segar dari ladang. BAn - Blog Anti najib!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau tak betul kau akan bukak Blog anti Dap!!!

      Delete
  41. Nasibmulah rakyat! BN menang PRU13 walaupun dengan cara yang paling tidak bermaruah.

    Namun yang lebih mengecewakan, GST dikenakan setelah ditangguhkan sebelum pilihanraya diadakan semata-mata untuk mengelak rakyat daripada melahirkan undi protes. Dan kini ia dilaksanakan sebaik saja Pilihanraya selesai. Begitu mudah rakyat tertipu dan ditipu.

    Kata Idris Jala, perlaksanaan GST akan meningkatkan pendapatan negara. Namun ditutupnya fakta bahawa GST akan menurunkan pendapatan rakyat! 

    Beliau berkata cukai perkhidmatan sebanyak tujuh peratus juga dilaksanakan di negara jiran, Singapura. Tetapi beliau mengabaikan fakta bagaimana Singapura menaikkan pendapatan rakyatnya sehingga pendapatan perkapita rakyatnya USD 60500. 

















    Rakyat wajib bayar, dan jangan banyak bunyi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kesiaaaannn rakyat malaysia, terpedaya lagi...bn oh bn kenapa kau?

      Delete
    2. nasib baik pr tak mng kalau tidak GST naik 100%.

      Delete
    3. HOI PUKIMAK! Mana ada GST lah bodoh? Gua tengok sama saja.

      Delete
    4. Asyik tengok mak lu punya mmmm...mana nak nampak GST. Melayu taraf ni, kalau tak cerita pasal alat sulit manusia atau binatang, tak tahu nak hujah apa dah...otak kosong, harta takdak.

      Delete
  42. Hoi...suka Najiblah dia nak lantik siapapun...diakan dah dapat mandat seluruh rakyat Malaysia...nak bising buat apa. Taatlah pada pemimpin dan jgnlah berpecah belah..kata Ostad Kazim. Cakap PM tak mahu dgr, cakap KJ yang bakal PM tak mahu dengar, cakap Ostad Kazim tak mahu dgr...tuli ke korang ni? Jangna main-main sama Hindraf haa...nati dioarang kasi piket kat Batu Caves baru tahu...dah geng dia sokong kita, perlulah balas budi...patut buat kempen Belilah Barangan Bangsa India. NAmewee jadi menteri penerangan pun OK, dia kreatif dari Rais Yatim tua tu..

    ReplyDelete
    Replies
    1. jangan main2 sama namewee haa..nanti dia jadi menteri dia suruh mak lu isap dia punya banana

      Delete
    2. Asalkan KJ jadi PM...terasa puas hati ini. Melayu ngok lain habuk pun tarak...sokong KJ. Syabas Najib...tak reti nak berhujah mencarut ajelah...taraf mat pet melayu, sekolah tak habis ngaji ugama tak nak...harta tak dak, maruah kosong, mencacai maksima.

      Delete
  43. P.P.P > Periya Pundek Parpu. Diam . Tutup mulut.

    ReplyDelete
  44. Tidak. Pening sikit

    ReplyDelete
  45. Kalau Najib pilih Namewee mungkin dia sudah mabuk atau perlu jumpa Doktor Tanjung Rambutan. Ha Ha Ha

    ReplyDelete
  46. ADA OTAK YANG BERAKAL GUNAKANLAH. INI SEMUA CERITA DARI REDNEAN ARMY YANG SENGAJA UNTUK MEMBURUKKAN DATUK NAJID DAN SENGAJA UNTUK MEMBUAT ORANG MELAYU BENCI KEPADA DATUK NAJIB. BERHATI-HATILAH

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!