GEMPAR! ADA BEBERAPA KENDERAAN BERBENDERA PUTIH SEDANG MENUJU PUTRAJAYA! SIAPA MEREKA NI?

Ini ada satu kumpulan yang menggunakan bendera putih yang dikesan sedang menuju ke Putrajaya!

Aku suspek puak pembangkang kot? Atau ada sesiapa tau mereka ni mewakili siapa? Pelik kan?

Gambar di bawah menunjukkan kumpulan kenderaan yang membawa bendera warna putih bertulis 2 kalimah syahadah yang kini dikesan di Johor dan Perak sedang bergerak menghala ke KL..Adalah dipercayai kumpulan ini yang akan mencetuskan masalah terutamanya di Putrajaya.

Kumpulan siapakah ini?

47 Responses to "GEMPAR! ADA BEBERAPA KENDERAAN BERBENDERA PUTIH SEDANG MENUJU PUTRAJAYA! SIAPA MEREKA NI?"

  1. ni semua anjingf2 pembangkang lah,dah tau nak kalah drg nak bt kecoh lah tu

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kpd ku nan kekalkn kerusi putrajaya dgn undi 620...husam 28 .. Mana pergi ratusan ribu yg hadir ke ceramah husam....

      Delete
    2. Ratusan ribu yg hadir ceramah husam tu import punya - dari kelantan , depa dah balik kampong ngundi kot.....gerakan husam untuk meng'kelantan'kan putrajaya kali ini tak tercapai....hehe.....

      Delete
    3. ades...memang x betul la kn... dr bnyak2.. cume 28 je undi...
      nmpk sgat men kotor....

      Delete
    4. Bhai yg pntng putrajaya kekal bwh bn... Cit..cit...cit hahh betul kata cicak...

      Delete
  2. cmfom pakatan parti bebas mesti dia orang nak buat kecoh ni..

    ReplyDelete
  3. Gua harap kumpulan ini berkonvoi
    atas tujuan yang baik

    ReplyDelete
  4. saya rasa mereka ni penyokong khilafah. tidak memihak kpd mana2 pihak tp takut mereka telah dipergunakan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ini juga yg saya fikirkan

      Delete
  5. Hizbut Tahrir kot?



    عزازيل

    ReplyDelete
    Replies
    1. hizbut tahrir la tuuu

      Delete
  6. Kalau buat kecoh ... berhadapanlah dengan blues gang dari PDRM yang pakai helmet merah tu.

    Kalau menganas, kita panggil pulak green force ATM yang baru balik dari berperang dengan Sos Kiram.

    Siaplah ko orang kena salai.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau mereka dah kibarkan bendera kalimah tauhid XKAN TAKUT DENGAN SESIAPA MELAINKAN ALLAH..kau panggil lah sesiapa pun..acu sniper kat kepala pun TAK TAKOOTT..kau mnjawablah dgn kerajaan Allah..Mati pun xpe..

      Delete
  7. BN nak kalah ke?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yela tongong...dengarnya BN nak kalah...heh

      Delete
    2. Bhai putrajaya kekal di tangan bn dgn undi besar

      Delete
    3. Hello Anon 6.43 PM... Apa "dengarnya BN nak kalah", tak payah nak sedapkan hatimu yg duka lara tu, yg "pastinya BN menang besar". Alhamdulillah.

      Delete
  8. Kat Permatang Pauh juga petang tadi kelihatan beberapa kenderaan yg membawa bendera sebegini...Siapakah mereka....

    ReplyDelete
  9. "ni semua anjingf2 pembangkang lah,dah tau nak kalah drg nak bt kecoh lah tu"

    "cmfom pakatan parti bebas mesti dia orang nak buat kecoh ni.."

    "kumpulan ini berkonvoi atas tujuan yang baik"

    "saya rasa mereka ni penyokong khilafah. tidak memihak kpd mana2 pihak tp takut mereka telah dipergunakan"
    ----------------------------------------
    Kita kena bersangka baik, tapi kita sentiasa bersedia akan segala kemungkinan.


    عزازيل

    ReplyDelete
  10. Update:: papa gomo blogger bodoh kena pukul teruk,kaki n tangan patah, kepala pecah....diikat oleh orng2 yg x dpt dikenali....hanya tunggu masa nak kena buang dlm sungai....lokasi x dpt dikesan.....

    ReplyDelete
  11. Rasanya kump. Hizbu Tahrir yg memperjuangkan sistem khilafah..tp tak tau asal usul..sape yg taja pun tak tahu..mungkin tajaan mana2 mazhab..wallahu a'lam..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Atau pun parti......

      Delete
  12. Ini adalah golongan "jin-jin putih" yg berselindung atas nama Islam utk menghuru-harakan negara.

    Tapi jin tetap jin, akhirnya akan menipu manusia utk memusnahkan kehidupan manusia didunia dan akhirat.

    (( kan ke SPR dah keluarkan pengumuman tidak membenarkan mengadakan perarakan, demontrasi atau perhimpunan utk menjaga keamanan dan mengelakkan apa2 yg tidak diingini berlaku? ))

    ReplyDelete
  13. jangan cepat menuduh...tuan dan puan...

    setahu saya yg gunakan bendera ini di Malaysia ada dua sahaja : Jemaah gerakan ilmu sifat dan Jemaah serban hitam, yang taat setia pada pemerintah islam Malaysia, saya risau mereka ke putera jaya utk bertempur dengan puak pembangkang yg cuba membuat onar di sana...tak tahulah pula kalau ada kumpulan lain yg menyamar atau menggunakan bendera itu.

    ReplyDelete
  14. Your current рost has proven helpful to me.
    It’s quite useful and you are naturally еxtгemely well-informed in this area.
    You gеt openеd up our ѕight fοr
    you to vaгious viеωs on this subject using intrіguing,
    notable аnd rеliablе content.


    My blοg; Cialis Online

    ReplyDelete
  15. Lain kali lahhh

    ReplyDelete
  16. Mungkin ini orang mati (hantu) pegang bendera.
    Ikut cerita P Ramli.

    ReplyDelete
  17. Setau aku Hizbut Tahrir pakai bendera hitam dan ada khalimah shahadah

    ReplyDelete
  18. Perasan konon jadi tentera malaikat turun darimlangit mendarat di Putrajaya.....jangan buat lawak lah Pakatan Bangang.....

    ReplyDelete
  19. Diragui mungkin gerombolan konvoi bendera tulisan Kalimah tersebut adalah kumpulan extremist yg mahu menonjolkan pengaruh mereka.Mungkin ada kaitan dgn parti parti politik tertentu,mungkin juga pembawa fahaman Arab,Afrika atau Afghanistan Taliban spring.mungkin sekali juga konvoi tajaan BN kot.

    ReplyDelete
  20. PR dah nak kalah Anwar mungkin tengah siap siap utk berhijrah ke Paris.

    ReplyDelete
  21. Terkincit dlm seluarlah calon calon PR kalah ilang deposit hendaknya.

    ReplyDelete
  22. Dua pihak, sama ada HIZBUT TahRIR ataupun puak Abuya. tp berdasarkan bendera gambar tu ialah puak Hizbut Tahrir yang berfikrah KERAS utk tubuhkan negara KHALIFAH ISLAM. Mereka tidak akui demokrasi mengundi.. dn mereka ini juga ditakuti menggunakan seruan JIHAD tumpah darah utk kononnya tegakkan Daulah Islamiyyah cara mereka.

    Doalah kita dr malapetaka puak2 sesat ini..

    Wallahualam

    ReplyDelete
  23. Gembira dgn kesatuan dr kalimah syahadah. Harapanny langkahny baik, kaedahny baik, pendukungnya manusia yg baii dan tujuan yg baik...

    ReplyDelete
  24. astagfirullah gunakan kalimah bagi mendapatkn kuasa dan utk mencetuskn porak peranda...
    semoga Allah selamatkn rakyat malaysia yang semakin menggila ini

    ReplyDelete
  25. Innalilahhh..

    ReplyDelete
  26. Boleh jadi juga 'angkatan tentera' nak lawan 'musuh' yg nak buat huru-hara.

    ReplyDelete
  27. Saudara Juragan ...

    Walaupun secara prinsipnya kita meraikan kemenangan Ku Nan tetapi gua hanya ingin mengingatkan Ku Nan tentang tegoran mengenai beberapa isu yang dibuat oleh Peribumi Perkasa sedikit masa dulu.

    Semoga Ku Nan tidak lupa daratan dan tidak melupakan agenda bangsa sendiri.

    ReplyDelete
  28. panji2 hitam dan putih dari timur ...ankan bangkit suatu hari nanti .. yg x mengalakan peperangan ,,,yang menjunjung alquran dan fahami nya ...yg nak jadi betul 2 islam ...yg faham sunah nabi2 sebelum ... yg x mengalakn perpecahan ,, malah penyatuaan ...mereka akan hadir dalam 87 lagi ...dan akan ada ...kesusahan yg teruk dari sekarang ...elagi mereka di jalan yg betul ... aku akan koraban kan juwa dan raga aku s

    ReplyDelete
  29. panji hitam tanda perang, panji putih tanda kekuasaan. dalam keadaan dunia hari ini tak kira lah di malaysia atau di seluruh dunia, panji putih tak mungkin ditegakkan selagi panji hitam belum muncul, berjuang, berperang dan menang semua perlawanan tanpa sekali pun kalah (riwayat). yang gambar di atas tidak dapat dipastikan...

    ReplyDelete
  30. ye hizbut thrir tu,bendera putih bkalimah dgunakan dizaman nabi bg mnunjukkan kkuasaan dan kenegaraan islam,bendera hitam bkalimah pulah bila baginda dan pengikut bperang.kumpulan ini bukan pelampau atau ektremis cuma cuba mghakis dan mhalang sistem demokrasi yg mmecahbelahkan umat islam di dunia ciptaan pelampau yahudi.

    ReplyDelete
  31. dia orang ni berkucuali dari parti politik lah bro... jng salah faham

    ReplyDelete
  32. dia orang ni berkucuali dari parti politik lah bro... jng salah faham

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!