GEMPAQ NAK MAMPUIH! ANWAR JUGA BAKAL DILANTIK SEBAGAI MENTERI? KHABARNYA DIA AKAN JADI MENTERI LUAR?

Ini aku betul-betul tak sangka! Setelah Waytha, Khairy, si mubaligh dilantik sebagai Menteri dan Timbalan menteri dan juga setelah Namewee dikhabarkan akan menyertai kabinet, kini nama terbaru yang aku dengar nak join kabinet Najib adalah Anwar Ibrahim sendiri.

Khabarnya Anwar akan dilantik sebagai Menteri Luar! Ya Menteri luar tuan-tuan, tapi bukan sebarangan luar tetapi Menteri Luar Tabi'ie! Itulah yang aku dengar. Majlis angkat sumpah mungkin akan berlaku sebelum Adam Adli tukar jantina.

Sekian berita dari House PK Agen Kasi Taruk!

75 Responses to "GEMPAQ NAK MAMPUIH! ANWAR JUGA BAKAL DILANTIK SEBAGAI MENTERI? KHABARNYA DIA AKAN JADI MENTERI LUAR?"

  1. Anwar perlu sumpah laknat (liwat,China Doll)

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak perlu bersumpah
      liwat dan zina tak wujud

      Delete
    2. ianya wujud dalam skrip drama umno

      Delete
    3. Buta matahati. Denial syndrom sandiwara perasuah anwar..

      Delete
    4. Anon 1:30 AM ...

      Lu sukak la.

      Hakikatnya BN menang, Pakatan Haram kalah.


      Delete
    5. Alhamdulillah,,Allah telah buat keputusan siapa yang menjadi kerajaan dan siapa menjadi PM.Kita teriak, melalak sampai terkeluar taik atau lidah tidak akan dapat merobahnya.yang kalah tu baik muhasabah, bertaubat, kerap2 pergi mesjid untuk mencuci dalam dan luar inshaallah akan diampunkan.sebab umur makin lanjut bimbang tak sempat memohon ampon dari Allah dan maaf dari manusia yang kita caci dan memfitnah selama ini.Allah hanya menangkan orang yang benar. bercakap benar, berkelakuan baik dan tidak munafiq.

      Delete
    6. Si Anon 1.30AM yg bangong yg diatas tu, Ini aku nak bagi paham sikit klu tak paham jugak memang puak ini bangong nak mampus.
      Klu dia tak buat atau tak melakukan dan tak ujud liwat kena lah bersumpah yg dia ni benar. Bersumpah adalah pengakuan kepada Allah yg dia tu tak melakukan liwat senang saja. Kalau dah melakukan liwat itu, tak payahlah nak bersumpah. Jadi itulah jawapannya dah memang pun dia buat.

      Delete
  2. Memang layak dan tepat sekali
    Secucuk dengan kepakarannya

    ReplyDelete
  3. umno masih jahil dlm lslam

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS SANGAT HEBAT DALAM ISLAM HINGA MEYOKONG SI PELIWAT DAN PENZINA YANG DAH ADA BUKTI KAN? WOW, ISLAMNYA PAS...EEEUUUWWWWW, TERPANCUT AKU

      Delete
    2. Jangan layan sangat kaldai tu. Merayu rayu nok jawatan m/besar.mujor dpt masuk istana.klu kene tambat kt kandang kuda baru padan

      Delete
    3. Kalau semua ahli UMNO jadi ahli PAS, jahil lagi tak?

      Buat statement bangang di blog politik. Kata bodoh kang marah.

      Perang antara bangsa telah bermula. Sepanduk ABC, BBC, BCL dll telah dikibarkan secara terbuka. Bersiap sedialah Melayu untuk segala kemungkinan.

      Delete
    4. pas parti songsang..ulamak palsu..ustaz putar belit..

      Delete
    5. Kawan kita kata UMNO masih jahil dalam Islam, susah juga nak fikir sebab Allah telah mengangkat UMNO sebagai pemerintah. sebabnya sejahil-jahil UMNO masih lebih baik daripada parti lain. renung2kanlah.

      Delete
  4. Apa bapa Adam Adli tu beritau akhbar tentang anaknya, ""Kami terus berdoa dan bermunajat kepada Allah... Seorang Adam tumbang atau dilokap, saya yakin jutaan Adam akan muncul. Perjuangan ini bukan untuk Adam sahaja, tetapi untuk generasi akan datang untuk merasainya. Bukan untuk tujuan lain, tetapi untuk menentukan hak rakyat supaya mereka betul-betul melihat demokrasi. Demokrasi bukan hanya di atas kertas atau diungkap di bibir mulut,"

    Demokrasi?? Jangan buat lawaklah Pakcik...ada demokrasi ke di negara pemerintahan ala-komunis ni yg semua media arus perdana dikawal kerajaan dengan Akta Polis, Akta Mesin Cetak , Akta Rahsia Rasmi dan 1,001 akta ala-komunis, itu yg kau kata demokrasi?

    Malaysia tak perlukan seorang Adam Adli. Malaysia tak perlukan seorang pemberani di tengah menteri ala-kerbau yang telah dicucuk hidungnya. Seorang KJ yg berlagak seperti demokrat juga tidak perlu di negara ala-komunis regim BN ini.

    Rakyat tak perlukan apa-apa. Rakyat cuma mahu melihat jenaka sarkas jelik yg hari2 dimainkan oleh tokoh2 kerajaan dan pembangkang .. Biar si-Najib, Si-Anwar dan si-Mamak Parpu Kari terjun dengan labu-labunya dalam sarkas ini....Kalau mau muntah dengan sarkas mereka, tolong tahan muntah....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua ni pun RAKYAT.
      Guan nak tawu apa yg si'gila' perjuangkan untuk gua...???
      Jutaan lagi RAKYAT macam gua pun nak tawu jugak...
      amik jumlah 20 juta RAKYAT kalaupun yg selebihnya RAKYAT lu org...
      apa yg lu perjuangkan...sila jawab....

      Delete
    2. LIWAT ADAM ADLI! Liwat dia dalam lokap, ambik video, tarok dalam youtube. Kasi mak bapak dia tengok. Biar diorang nangis huuu huuuu huuu.
      Pukimak Adam Adli, kecik-kecik takmo mati , besar menyusahkan orang.

      Delete
    3. bodohnya situa ni. Perasan . Macam anakmya tu betul sangat. Yang betulnya suruh anak kau yu belajar betul2 biar sampai ketahap PhD. Lepas tu masuk politik apa kata? Kalau anak kau tu benar2 cerdik, tentu Kerajaan BN akan bantu..usah risau.

      Kalau tak pun belanja sendiri apa salahnya

      Delete
    4. Anon 9:28 PM ...

      Apa lu merepek ni?

      Delete
    5. pakcik gila.

      Delete
    6. Bapak tak tahu ajar anak,itu sebab dia sangka anak dia tu 'tokoh pejuang' konon.Wal hal pejuang membela tokoh peliwat bertaraf dunia.Aku doakan biar budak tu mati cepat ,supaya negara aman.

      Delete
    7. Demokrasi di Malaysia ni memang subur. kalau tak mana mungkin, yang kalah bboleh mencaci Agong, Sultan, Pemimpin, dan seterusnya keatas majority orang Melayu yang baik budi bahasa dan tidak sesat.kalau d spork sebaik saja selsai PRU mereka yang waktu kempen cemuh PM nya akan diheret kemahkamah dan disaman berjuta-juta dan selalu PM tu menang. pembangkang terkehel-kehel sampai bankrap.di Malaysia apa mereka tak kata,fitnah terhadap kerajaan tetapi no problem sebab demokrasi dan kebebasan bersuara, tetapi ada hadnya.

      Delete
  5. MALAYSIA


    Nama Malaysia adalah cantuman dari nama 3 suku kaum yang terbesar iaitu;

    MALAY dari suku Malay atau Melayu

    S dari suku kaum Chinese atau China, dan

    IA dari kaum India.

    Dari 8 aksara yang mewujudkan nama MALAYSIA;

    5/8 @ 62.5% adalah dari Melayu,
    1/8 @ 12.5% adalah dari Chinese dan
    2/8 @ 25% adalah dari kaum India


    Ternyata Malay mendominasi didalam nama Malaysia itu sendiri.
    Manakala Chinese Cuma menyumbang separuh sahaja daripada apa yang disumbangkan oleh India.

    Justeru, Malay adalah Tuan kepada PERSEKUTUAN TANAH MELAYU ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lu sekolah mana? Chennai ka?

      Delete
    2. Betul apa. Ini Tanah Melayu kan. Ada ke org kata ini Tanah Cina ke India. Lu yg sekolah dlm zoo tau. Boloh punya olang.

      Delete
    3. MALAY-shire (tanah jajahan Melayu) - sila rujuk The Reluctant Politician: TTDI.

      Delete
    4. Anon 9:34 PM ...

      Habis ASIA tu apa ...

      A = American

      S dari suku kaum Chinese atau China, dan

      IA dari kaum India.

      Mana lu belajar ni ... ?


      Delete
    5. Masa aku sekolah dulu peta malaysia dengan terang tertera PERSEKUTUAN TANAH MELAYU.

      British tubuhkan Askar Melayu sekarang dikenali sebagai RAMD. Kebanyak melayu bekerja sebagai pemandu, peon, kerani pendek kata civil service hak orang melayu.

      Polis atau mana cabang ATM semua Melayu.

      Orang cina yang dibawa masuk, dikategorikan sebagai pekedai runcit dalam kpg Melayu, penanam sayur, soil carrier, pelombong pendek kata cina digolongkan sebagai peniaga/biines.selepas kerja atau berniaga mereka digalakan menghisap opium.

      Orang India yang dibawa masuk dari India bekerja sebagai road construction, dalam estate lain-lain kerja berat. at the end of the they can go toddy shop.British sediakan toddy shop everywhere.

      Hingga kehari ini 90% dalam askar, penjawat awam Melayu, orang cina dan India tidak minat walaupun dipelawa memohon. memang tidak minat.malangnya PEMBANGKANG menaikan sentimen mengatakan kerajaan menolak Cina dan India dalam penjawat awam.

      Hingga kehari ini orang cina berniaga atau big bisnes.

      Jadi setting yang ditinggal oleh BRITISAH kekal hingga kehari ini.

      Apabila generasi MUDA yang buta sejarah di api-apikan oleh DAP merewka pun termakan. Kita perlu melihat semula sejarah untuk menentukan keharmonian generasi masa hadapan.

      Delete
  6. Melayu = Taiko besar

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu taiko besar bro....masa kena serang portugis datuk2 sape yg lawan? Org melayu tau...cina pukimak?????adalah pemberi maklumat di mana org melayu berkumpul...yg jd dalangnya adalah tun Ali petualang yg nk tumbangkan kerajaan melayu melaka..ianya seperti berulang skrg ni.darah pembela dan pahlawan masih mengalir dlm diri kami...cina?????darah babi yg dlm mana2 kitab pun kata darah yg sgt kotor...

      Delete
  7. adam tu sapa, juruhebah, pantang keluarga anwar jika tak dapat adam untuk jadi budak suruhan,,,. begini lah bapak adam dan pengikut anwar, betul betul ke ko orang kenal anwar, dulu tahun 74 anwar ajak budak budak u berdemo, kononnya karajaan kejam,,,,geng dia si hisham jangut, gouss ghost tu, Ibrahim ali,,, dll,..cuba lihat apa yang tak kena, kalau kerajaan kejam tak da budak melayu dapat scholarship belajar luar negeri, tak da orang melabur nak bagi kerja anak anak melayu, nak harap cina,.. lu tak tau cakap cina, mana wa boleh kasi lu kerja,...fikir, orang melayu, anak melayu Berjaya kerana polisi kerajaan,.. tak ambil hak cina, tapi besar kan kek ekonomi,,jadi melayu yang sesat tu fikirlah,, kau orang pun ada anak, ada cucu,, biasa dengar tak anak melayu kerja kalu kawan kawan ofis cina, dia buat tak tau tak mau ajar, kalau company cina, wa tak boleh ambil lu lutak pandai cakap cina,... so apa lagi kamu melayu yang masih buta mata buta hati,,,boleh ke PR buat apa yang BN buat, cakap memang boleh, tapi BN dah terbukti bawa Negara, aman damai, tak rompak hak orang lain...tengok Penang, Tengok Singapore, tengok Kelantan, tengok Selangor...tengok dengan mata hati..untuk paham apa itu keamanan dan kerajaan yang bertanggung jawap..fikir lah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dulu bapak si adam adli tu pernah berjubo ngan nuat. Skrg dia soh anak plk.

      Delete
    2. anon 11:19 bolehlah ko jadi saksi utama di akhirat

      Delete
    3. Mmg benat. Dulu saya bekerja d pej swasta kepunyaan british. Pekerja lain supervisor cina tak mau dia ajar kita. Tapi klau nak sesuatu dari kita lembut gigi dari lidah. Dari dulu hgga sekarang itu la kepercayaaan mereka. Tikam belakang.
      When they r nice to you have awareness.

      Delete
  8. Suruh orang tua tu balik ke Penang tengok adakah lagi demokrasi kat sana..tengok apa dah jadi dengan kaum hang di Penang tuu...sepatutnya ajar anak supaya pandai berbudi untuk menjadi warga pendididk untuk mendidik anak bangsa erti budi dan bukannya menjadi pendidik untuk menjadi sikitol bangsa dan negara..

    ReplyDelete
  9. Salam bro jangan kata rakyat tak perlukan apa, rakyat perlukan kerajaan yang bolih membawa rakyat hidup aman dan menjadi negara maju dan perlukan pembangkang untuk memantau kerajaan yang ada supaya gerak dalam landasan yang betul supaya rakyat dapat merasa nikmat nya bukan pembangkang yang sentiasa berpolitik saja dan bangkang semua yang kerajaan buat tak ada yang betul. Kalau kerajaan buat silap betulkan dan tunjukan yang betul. Ini tidak semua kerajaan buat salah. Semua perkara nak di politikan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pembangkang yang membina......YES.!!!
      Pembangkang yang memusnah......PI MAMPOOOOOOSSSSS.!!!!!

      Delete
  10. Pandai juga parpukari ni buat kelaka hihihi

    ReplyDelete
  11. Replies
    1. ..........yg ni kouta untuk PAS........

      Delete
    2. dah basi...org dah lupa

      Delete
  12. HA HA HA HA MENTERI LUAR TABIE'

    ReplyDelete
  13. betul betul betul....kehkehkeh.

    ReplyDelete
  14. MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM MELAYU HENTAM MELAYU..... HENTAM! JANGAN TAK HENTAM

    ReplyDelete
    Replies
    1. Melayu sokong Cina,sokong jangan tak sokong.Melayu sokong DAP,sokong jangan tak sokong, Melayu sokong al JUbori,sokong jangan tak sokong.....Melayu sokong Cina,sokong jangan tak sokong.Melayu jadi balaci DAP,jadi jangan tak jadi.

      Delete
    2. Ada babi ke kat sini ... ?

      Delete
  15. Masuk bertanding PRU nak jadi wakil rakyat. Bila dah menang jadilah wakil rakyat. Mana ada calon masuk bertanding nak jadi PM. Kat negara Republik boleh le ...

    Kalau dah menang masih asyik nak ke luar negara je, apa kata kita lantik dia jadi Menteri ke Luar Negara ...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pendek sangat tu.....sepatut nya engkau pulun cukup2 nuar tu...bior dia reti bahasa sikit!

      Delete
  16. Cina ada tulisan / bahasa sendiri
    India ada tulisan/ bahasa sendiri
    Melayu? Bahasa pinjam, jawi dari arab.
    Sanskrit jawa dari hindu juga.
    Tamadun melayu? Bermula xsmpai seribu tahun pun.
    Syukur aku lahir Islam berbangsa Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. May 19, 2013 at 10:43 PM.....aku tambah sikit lagi....orang melayu dah ramai dah yang tak reti baca dan tulis tulisan jawi.

      Delete
    2. Apa motif anda? Apa bukti bahawa tamadun Melayu tak sampai 1000 tahun. Ingat tamadun bangsa Yunani (Eropah) lebih muda daripada Mohenjo Daro-Harappa (Hindu) dan (Yang Tze) Cina, tapi di mana bangsa Eropah sekarang?

      Delete
    3. May 19, 2013 at 10:53 PM.....pedulik kan bangsa eropah tu...kita cerita bangsa kita...melayu!

      Mulia nya islam bukan sebab ada bangsa melayu, tapi mulia nya bangsa melayu, sebab beragama islam...

      Delete
    4. Jika begitulah bro......ternyata memang hebat sangat...!!!..

      Sebab kalau mengikut teori darwin antara semua beruk di dunia ini, antara beruk putih, beruk hitam, beruk kuning dll........maknanya beruk sawo matang ni paling hebat........sebabnya tanpa apa-apa asas tamadun tiba-tiba saja boleh muncul sebagai tamadun kuasa maritim paling hebat di asia tenggara.....wow.!!...ini perlukan kajian lebih mendalam...

      Delete
    5. Tapi mengapa pula apabila Islam itu mesti berbudaya bangsa arab......berbudaya bangsa lain yg Islam tak ble ka?..bukankah Islam itu untuk semua bangsa manusia.....apakah Islam menyuruh mengamalkan satu budaya bangsa sahaja?...apakah faedahnya Allah swt menjadikan manusia di dunia ini dengan pelbagai bangsa? Adakah bangsa lain dan budaya selain arab tidak berguna kepada Islam?.......

      Delete
    6. Atau orang Melayu ni mungkin datang dari planet asing dan tiba-tiba kira-kira 900++ tahun dahulu telah mendarat di Tanah Melayu / Asia Tenggara dan terus menjadi kerajaan kuat di Asia Tenggara....dan boss orang Melayu dari planet asal telah beri arahan supaya memaluk Islam beramai-ramai..???..Respekla brader.....

      Delete
    7. Kesimpulannya ... semua anak Melayu wajib belajar jawi dan arab sebab agama kita adalah agama Islam. Mudah membaca dan memahami maksud ayat2 yang dibaca.

      Amacam setuju ...?

      Kalau setuju, menteri agama di JPM mesti ambil tindakan.

      Delete
  17. MEMANG SESUAI BETOL ANWAR PELIWAT DAN PENZINAH TEGAR JADI MENTERI LUAR!!

    MENTERI LUAR TABI'E!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. wowww ko betul2 boleh jadi saksi utama anwar di akhirat
      masa tu mata ko berkata2 yang ia melihat........

      Delete
    2. Ada video besi brother eskay witness sewa bilek..denial syndrom ko lu.

      Delete
    3. kekasih anwar,mana nak percaya

      Delete
  18. Bay City RollersMay 19, 2013 at 10:53 PM

    .

    Aku adalah seorang melayu yang sangat racist . Kalau anda ada masalah dengan sikap saya , pintu sentiasa terbuka untuk anda berhijrah ke negara lain .

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bay City Rollers May 19, 2013 at 10:53 PM.....benar anda seorang racist....tapi racist anda tak sampai ke mana ponnnnm.

      Delete
    2. Bro Bay City Rollers, ... dari statement lu gua tahu lu adalah seorang yang baik dan bertimbang rasa. Lu juga mempunyai ramai kawan dari berbilang kaum. Cuma untuk ketika ini gua tahu lu marah dan kecewa dengan kawan2 Cina yang telah mengkhianati persabahatan, kepercayaan dan semangat setiakawan yang lu hulurkan pada mereka.

      Takpe bro, ada ubi ada batas, ada budi ada balas ...

      I am with you bro ...

      Proceed dengan ABC, BBC, BCL dll

      Allahu Akbar.

      Delete
    3. Bay City Rollers ni macam DAPigs Red Bean Army je? Kalau betullah ... ham ka chan, makahai.

      Delete
  19. Korang maklum tidak menteri luar tabie ni samakan UMNO dengan Ku Klux Klan. Sebab apa? Sebab Ku Klax Klan zaman modern ni anti gay, homo sama yahudi.

    ReplyDelete
  20. Baguslah kabinet tu kasi kaw kaw cili lebih kasi taruk betu tak house PK..perjuangan mesti terus..kari pun mau lebih taruk..tapi itu Taufu tauhu tak mau kasi taruk ini kali..

    ReplyDelete
  21. Jangan risau Anwar Ibrahim tah pun diwarisi oleh generasi muda Malaysia..kata Anu..arr Brahi..

    ReplyDelete
  22. Tangkap satu ketua penjubur akan muncul beribu peliwat

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tangkap lah penjubur tu, nak tunggu bila lagi?
      Tak penat ke kau orang menyalak?

      Delete
  23. Anuar dah ada barisan kabinetnya sendiri, Kabinet bawah pokok tepi jalanraya,Kabinet Nomad pindah randah 1 Malaysia, perhimpunan haram jalanan didahulukan,penggulingan kerajaan BN secara kekerasan diutamakan.

    ReplyDelete
  24. May 20, 2013 at 12:42 AM......macam orang takut je bunyi nya.

    ReplyDelete
  25. Anon 1:30 AM ...

    Lu sukak la.

    Hakikatnya BN menang, Pakatan Haram kalah.

    ReplyDelete
  26. Bagi SiNuar jadi Menteri Luar Tabii...

    ReplyDelete
  27. ANALISA PASCA GE13:

    84% atau 112 drpd 133 orang ahli parlimen di dalam BN beragama Islam
    Manakala hanya 41% atau 37 drpd 89 orang ahli parlimen PR beragama Islam.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!