CILI KASI TARUK! BAPAK PELIWAT MEMPERGUNAKAN ANAK RASUAH BODY BELAKANG PINTU UNTUK ROSAKKAN SABAH!?

I wait belakang pintu dalam pejabat Izzah! I want to rasa penghisapan power!
Cubaan untuk mengeksport Blackout 505 ke Sabah, nampaknya telah gagal sama sekali. Anwar Ibrahim yang cuba menggunakan anak perempuannya sebagai umpan untuk Blackout 505, nampaknya terpaksa tepuk dahi sendiri apabila Nurul Izzah juga menerima nasib yang serupa seperti Tian Chua iaitu tidak dibenarkan menjejakkan kaki keluar dari Lapangan Terbang Antarabangsa Kota Kinabalu.

Hari ini, Anwar Ibrahim telah mengutuskan anaknya, Nurul Izzah ke Sabah sebagai persiapan untuk melancarkan kunjungannya ke Sabah pada 8 Jun nanti. Nurul Izzah diharap dapat menarik golongan muda untuk berhimpun dan cuba menggerunkan Kerajaan Negeri Sabah menerusi pelbagai tohmahan seperti penipuan SPR, penipuan BN dan sebagainya.

Anwar Ibrahim melihat ‘kejayaannya’ membuat perhimpunan haram atau lebih dikenali sebagai ‘Himpunan Black 505′ sebagaimana di Pulau Pinang, Selangor, Melaka, Pahang dan yang terbaru di Armcorp Mall, Petaling Jaya Selangor, perlu dipanjangkan ke Sabah, negeri yang sangat ingin dikuasainya semenjak dari zaman dia bergelar Timbalan Perdana Menteri lagi. Anwar Ibrahim masih tidak berpuas hati dan gagal mengakui kemenangan Barisan Nasional dalam PRU13 yang lalu sekaligus merencatkan cita-citanya untuk bergelar Perdana Menteri Malaysia.



Pakatan Rakyat kerap kali mempotretkan rakyat Sabah sebagai golongan bodoh yang boleh diperbodoh-bodohkan dengan sedikit tipu daya. Bagaimanapun, sesuatu yang tidak mereka sangka sama sekali ialah, rakyat Sabah yang biasanya pasif dan kurang bertindak, kali ini telah mendesak pihak Imigresen agar melakukan sesuatu untuk menyekat niat jahat Pakatan Rakyat, terutama sekali selepas episod serangan lanun-lanun Sulu yang telah mengorbankan 10 orang perajurit negara.

Setibanya Nurul Izzah di Terminal 2 Lapangan Terbang Kota Kinabalu pada jam 4:30 petang, dia telah tidak dibenarkan masuk (Not To Landed) dan diarahkan pulang semula ke KualaLumpur pada jam 8:10 malam. Tindakan pihak berkuasa yang menghalang Nurul Izzah daripada memasuki Sabah adalah untuk menghalang anak perempuan Anwar Ibrahim itu daripada mencetuskan huru hara dan berbuat sesuka hati seolah-olah negara ini tidak mempunyai undang-undang.

Seharusnya, selesai sahaja pilihanraya, semua pihak perlu menerima apa-apa sahaja keputusan rakyat dan tidak perlu lagi berkempen atau membuat perhimpunan yang menyusahkan rakyat. PRU13 bukannya penamat memandangkan dalam tempoh lima tahun lagi, PRU14 pula akan menjelang.



Dalam Facebook, Nurul Izzah mendakwa sepanjang dia ditahan, dia langsung tidak diberi makan. Bagaimanapun bukti yang dihantar kepada SEL13.COM menunjukkan Nurul Izzah melantak ayam KFC dan diberi pula minuman yang nampaknya dibeli khas untuknya.

Kalau dah jenis pembohong, semua benda pun hendak dibohonginya.

Yang pastinya, Nurul Izzah tak guna melalak menyalak. Bukankah dia dan gerombolan PKR bukan main kuat lagi membuat temberang kononnya Sabah tidak mempunyai sebarang kuasa autonomi. Apa agaknya yang hendak diterangkan oleh Nurul Izzah bagaimana Jabatan Imigresen Sabah boleh menahannya dan tidak membenarkan dia memasuki Sabah walhal di Semenanjung dia bebas bergerak dari satu negeri ke satu negeri tanpa perlu melalui pintu Imigresen?

HOUSE PK: Macam biasa aku ambil dari portal Sel13.com. Aduh aku masih terbayang Izzah emmpergunakan tubuh dia untuk lulus peperiksaan. Pastu dia buat drama nangis then rakyat Malaysia yang sakit otak kasi dia menang! Owhhh.

Aku takkan boleh terima anak beranak Anwar ini. Kepada pemimpin pakatan lain aku takdak masalah tapi keturunan anak beranak dajjal bernama Anwar ni memang tak boleh kasi muka. Mereka perlu diajar! Rosak negara kerana keturunan lahanat ni!

51 Responses to "CILI KASI TARUK! BAPAK PELIWAT MEMPERGUNAKAN ANAK RASUAH BODY BELAKANG PINTU UNTUK ROSAKKAN SABAH!?"

  1. Inilah Melayu yang telah jadi pengkhianat durjana, bongkak tak sedar diri rumpun asal dari sawah lumpur warisan pusaka nenek moyang berzaman Melayu dan Bumiputera lain sebelum dijajah British lagi, baik balik lubang DAP-si KIT-SIAL/PKR yang JILAT kaki kudis-bernanah Barat-Zionis tu!

    MAKCIK Tempurung CINTA UMNO/BN/PERKASA!

    (PERHATIAN: ada PENYAMUN penakut disyaki dari DAP/PKR durjana yang sekarang meniru gelaran saya tetapi sebagai "Pakcik Tempurung" untuk mengelirukan pembaca).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bukan melayu tulen. Mak dia korea bapak dia campuran india. Sebab tu takde jati diri melayu. Pengkhianat melayu.

      Delete
  2. bodoh punya artikel..

    ReplyDelete
    Replies
    1. bodoh punya komen..

      Delete
    2. Ini artikel yang baik sebenarnya, salah satu kekuatan demokrasi ialah mencegah unsur2 subversif dari terus menerus memporak-perandakan rakyat.

      Delete
    3. KO tu yang bodoh bongok! Memang patut pun budak ni kena tahan. Kalau setakat nak datang untuk menghasut baik berambus!! Gua salute Kerajaan Sabah!

      -Rakyat Kelantan-

      Delete
    4. kahkahkah..padan muko kau zah,pantai dalam pon xterjago heboh nk monyalak kat sano...jago pantai dalam tu elok2...heboh bonar nk bojalan mcm abah eh..abah kau jalan ado tompek rehat zah oii...ko ekau nk blaja samo ngan abah kau?ngaro dh elok2 aman,org mcm kau & abah kau nie la yang punco porak perando..bolaja kemain tinggi,bangang bolapih lapih

      Delete
    5. bn oh bn kenapa kauuuuu????

      Delete
    6. Lu lg bodoh plus bangang... Padan mula nurul. Yey

      Delete
    7. Slagi minah ni x dapat angkat bapak mitali dia jadi PM slagi tu la dia x dapat nak cover kes Ehem....ehem dia untuk pas exam. Lu pikir la sndri mabok???!!!

      Delete
    8. Aku tak kesah siapa bapak minah tu dan siapakah dia tu, apa perangai dia, semua itu aku tak perduli, yang aku tahu dia mesti aiskrim kote aku tiap tiap hari......Norule oh norule aku ketagih bibir atas dan bibir bawah mu.!

      Delete
    9. tulah modal cai pr tak habis2 ngata artikel orang bodoh.. kalau kau pandai sgt cam mana tersesat kat sini...shuhhh shuhh pi kau tmpt lain menyemakkan mata je aku nk baca komen kat cni...

      Delete
  3. Itu hak mutlak kerajaan Sabah sama ada terima seseorang to masuk Sabah atau tidak.apa ada makhluk pengacau cuba nak buat huru hara di Sabah terpaksalah perkara 20 Sabah dikuatkuasakan.jadi anak setan tu terpaksalah patah balik ke KL. padan muka satu keluarga tu tak tau malu.

    ReplyDelete
  4. Oh, Parpu! Ko masih terbayangkan Norule Izzah mempergunakan tubuh dia untuk lulus peperiksaan...?Aku memang tak bole bayangkan yang ko masih terbayangkan perkara tersebut. Norule anak papa liwat, sila la jenguk macai2 yang mengundi ko kat Lembah Pantai....apa kejadahnya sebok kat tempat orang...? Fitnah apa lagi yang ko nak canangkan...? Ayam KFC tu...kalau tak nak makan bagi kat aku.

    ReplyDelete
    Replies
    1. banyak lagi amalan berpahala yang parpu boleh buat untuk bekalan akhirat...

      Delete
    2. ini lah salah satu bekalan parpukari untuk mencelikkan mata hati yang buta macam tukang komen diatas. Kemunafiqan yang di lakukan olih keturunan peliwat dan dapat didedahkan olih parpukari.

      Rakyat Prihatin

      Delete
    3. Parpu telah membuat satu kebaikan sesuai dengan kemampuannya iaitu menghalang kerosakan dan fitnah daripada berterusan dalam sebuah negara Islam yg makmur ini...semoga Allah memberkati usaha murnimu........amiiiiinnn.

      Delete
  5. Terbaik dr kerajaan Sabah, mencegah lebih baik dr mengubati....kaki hasut ni kalau masuk sabah pon bawak penyakit je

    ReplyDelete
  6. Beginilah nasib penghasut, penkhianat ugama dan negara...ibi baru didunia, belum lagi diakhrirat, tunggu lah...diPadang Masyar baru kamu diri kamu siapa!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada bukti ke pemimpin2 bn macamtu?

      Delete
    2. Tak faham ke...yang jadi penghasut, pengkhianant ugama, bangsa dan negara itu adalah Anwar and Co. lah.

      Delete
  7. Korang semua jangan lupa pergi sembahyang jumaat .

    ReplyDelete
  8. Apa pun kita ptut hormat keputsan krajaan Sabah ini, kerana Sabah seperti juga Sarawak punyai undang-undang khusus msa mereka menyertai Malavsia dahulu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Please take note that Sarawak don't joint Malaysia but Sarawak, Sabah and
      Singapore form Malaysia . Sarawak it self has their own govt. Formerly Sarawak is a nation which been given an indipendent by the British colony and Sarawak had made their own rule and regulation before making the decission to form Malaysia. And one of the agrement is the immigration law in which Sarawak and Sabah have the right not to allow any body from west Malaysia to reside to respetive state. So please respect our right.

      Delete
    2. Saye suke komen ni...saye pernh study kat.sabah 3 tahun..nak msk kena isi form bagai tapi sye respek coz ni tahap keselamatn yg tinggi...sabah should maintain the law...tak perlu lyn pr nye cakap yg bagai2 tu...

      Delete
  9. " Aduh aku masih terbayang Izzah mempergunakan tubuh dia untuk lulus peperiksaan. Pastu dia buat drama nangis then rakyat Malaysia yang sakit otak kasi dia menang! Owhhh. "

    Mcamana nak bayangkan tubuh Izzah ni eeekkk ??...

    ReplyDelete
    Replies
    1. bayangkan dosa pahala, mesti terbantut keinginan tu.

      Delete
  10. Mcm citer "Nujum Pak Belalang"
    Mike penipu, BAPAK mike penipu...dasar keturunan penipu

    ReplyDelete
  11. ingat Jacel Kiram ingat Nurul Izzah,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jacel "Pangit" Kiram = Izzah "Hangit" Tiram. Hanya punggong yang membezakan mereka..

      Delete
  12. Harap kenal siapa itu saudara, apa itu kaca, apa itu intan, apa itu ular. Kenal itu Pak Kaduk, kenal siapa Kitul, tahu tahi gajah dan tahu tahi adam.

    ReplyDelete
  13. Masih ramai lagi yang mempertikaikan Sabah tiada kuasa autonomi?

    Politik MCA - Orang Tak Sudi Bo Layan di TendangTerajang

    ReplyDelete
  14. terdapat ayat berbaur dendam! 'Just U wait BN'.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena repot polis ni bro, ayat ugutan! Mek Jah ni nak jadi gangster KL kot!!

      Delete
  15. Sudah2 le tu nurul .. Aku tak nmpak pun perjiangan kau utk apa.. Ayah kau asyik gatal kote je.. Baik kau jaga laki kau nnti kene liwat lak dek ayah kau sendiri...

    ReplyDelete
  16. Hehe.. Laki kau xde ke... Dia nk tu .. Bagi le

    ReplyDelete
    Replies
    1. aku dah bagi norule dah.....

      Delete
  17. Orang orang yang komen dan kutuk Nurul Izzah ni semua Melayu Islam ke??? Boleh gelak sampai tergokek golek... Admin tak belajar agama ke?... hukum kutuk orang tau tak???

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hello Anon 5.45pm
      Hukum pengkhianat pd Islam dn bangsa mcm mana bro? Hukum sokong Murtad? Hukum jual nama Allah Yang Maha Esa?
      Mak ko ajar ko Rukun Iman dan Islam ke? Fardhu Ain ko dh smpuerna ke bro..?

      Delete
    2. ANON 6.42 P.M. SETUJU SANGAT DENGAN KO.

      Delete
  18. Salam,

    Bagi menambah info pembaca mengenai produk Melayu, ini laman web terbaru NORAINI's COOKIES WORLDWIDE (100% MUSLIM).

    http://www.norainis.com.my/

    PRODUK:
    1.Pelbagai jenis BISKUT harian (jenama GOODKISS) dan Perayaan (biskut RAYA)
    2.Makanan dalam tin (canned food)- Susu Pekat Manis, Kreamer, SARDIN Ikan.
    3. PreMix - Untuk masakan- laksa Johor, Laksa Sarawak, Kari Ayam Tradsional, Kari Ikan, Asam Pedas, dsbgnya.sila rujuk laman web.

    SOKONGLAH PRODUK MUSLIM!
    BOIKOT PRODUK CINA KAFIR!!

    ReplyDelete
  19. Nurul izzah ni kuat berDENDAM
    marahkan orang tak tentu pasal

    kalau tuan rumah tak bagi kita masuk rumah dia kita terimalah penolakan tersebut dengan berlapang dada
    mungkin pada hemat negeri sabah kehadiran nurul hanya membawa problem

    ReplyDelete
  20. ha.. ha..ha..!

    mana ader pensyarah tu kat Sabah lah wahai nurul....

    ini misti kes rindu sangat nak kulum eskrim coklat haruman belacan!

    Pakcik Tempurung

    ReplyDelete
  21. Replies
    1. Mcm pkcik tempurung cakap kat atas tu la......

      Delete
  22. KESIAN KAT DIA. PATUTNYA BAGI LAH DIA MASUK, DIA NAK BAGI PLAK "ASSIGNMENT" DIA KAT LECTURER SABAH PLAK. TAK KAN LECTURER SEMENANJUNG JE BLEH NILAI "ASSIGNMENT" DIA. KESIAN DIA KESIAN DIA.....

    ReplyDelete
  23. Kesiannnnnnyer....sudahler angan2 mat jenin bapanya nak jadi pm tak kesampaian, dia pulak tak dibenarkan memasoki Sabah....sungguh kesian....Padan Muka!!!...kehkehkeh..

    ReplyDelete
  24. Itu saje ahlul politik PKR bekerja....pegi sana sini buat kecoh...bulan2 rakyat yg kasi gaji. Bukan nak tolong rakyat yg susah ni yg setahun sekali pun susah nak makan KFC.

    Bila nak buat comparison wah bukan main lagi compare dgn negara maju...bila bab koje asyik buat huhahuha je....

    ReplyDelete
  25. Aku pasti parpukari kari ni lepas je keluar dari puki mak dia terus je hisap kote bapa dia bukan hisap tetek mak dia ni jenis lebijh teruk dari paria asyik puki peliaq jubor hoi faham la sikit agama islam disa besar mana pun Allah akan ampun kan yg dok ulang tu apasal anwar tu dah bertobat kau tau ka parpukari paria kau ni lebih teruk dari yahudi

    ReplyDelete
  26. Anon 10:44, lobang faraj bonda tuan hamba.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!