BELUM DAPAT KUASA PENUH LAGI DAP DAH HALANG NAK BUAT MASJID! MARI KITA HANCURKAN DAP!

Dalam video diatas, Calon Parlimen Dap, Jimmy Wong, tidak membenarkan sebarang pembinaan surau atau masjid dikawasan berkenaan. Tapak masjid sudah ada, tetapi jika masjid dibina, ia akan menganggu masyarakat sekeliling.

Malah Jimmy juga memberi pelbagai alasan untuk menafikan masjid dibina. Antaranya bila ada masjid, bising, kacau dan parking penuh.

Wahh.. hebat sungguh calon Dap ni. Baru jadi calon dah pandai HINA ISLAM! Kalau dah jadi ahli parlimen dan memerintah Malaysia. Apakah masjid yang ada sekarang Dap nak runtuhkan, dengan alasan bising dan semak?

Dulu Pas kata, Pas masuk Pakatan sebab nak tarbiah Dap dan ajar pasal Islam. Apakah ini tarbiah yang Pas katakan dulu? Pas mahu mengajar Dap tentang Islam. Namun apa yang kita nampak, Dap yang tarbiah Pas supaya jadi lebih liberal.

Tarbiah apa kalau nak bina masjid pun Dap kata semak!! Sememangnya Pas gagal dalam misinya!! GAGAL TERUK!!


Apa yang kita tahu, Pas dah buang perjuangan negara Islam kepada negara kebajikan, Pas dah buang hudud dari perjuangannya, malah Pas juga telah memperjuangkan LGBT, Demo Bersih dan halalkan Zina.

Jadi siapa tarbiah siapa sekarang?

McTheory KeKL

HOUSE PK: Korang tengok la sendiri bagaimana calon DAP ni tidak membenarkan masjid atau surau didirikan! Inikah partner PAS yang kononnya mereka berdakwah selama 5 tahun untuk terima Islam? Wahai PAS, inilah hakikatnya kenapa korang tak boleh nak memerintah Islam!


Petualang Menggugat Keamanan by dm_51529fb5ddbc4

53 Responses to "BELUM DAPAT KUASA PENUH LAGI DAP DAH HALANG NAK BUAT MASJID! MARI KITA HANCURKAN DAP!"

  1. mmg sial lah cina ni dap ni semua yg lg sial melayu yg sokong cina2 dsap yg memperguna kan melayu yg xde maruah...mewlayu yg xde maruah ni semuA demi duit sgp jual maruah negara....disbbkan perangai melayu mcm nilah cina pijak kepala melayu tau

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada cina perangai macam ni orang melayu tak sedar jugak aku tak tau nak cakap apalah sampai masjit pun tak bagi di bina apa cer.. kurang hajarlah namanya

      Delete
  2. klu lah aq jumpa drg ni aqjentik telur sampai pecah,bikin aq panas saja

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tahniah kpd gangster2 Umno yg memakai baju "I Love PM" kerana membelasah teruk anak2 muda yg membuat flashmob pro-PR di Ipoh. Seronok tengok video gangster2 parti Umno kita membelasah budak2 tu. Padan muka, ada yg terpaksa masuk hospital lepas dipukul teruk gangster kita. Kpd polis, terima kasih krn melindungi gangster2 parti kita..

      Esok jangan lupa gangster2 Umno akan berada di mana2 kerana gangster dan Umno berpisah tiada..Pastikan Umno menang dgn apa cara sekalipun, kotor atau busuk bukan isunya kerana tujuan menghalalkan cara...

      Hidup Umno/BN...hidup gangsterism dulu, kini dan selamanya!!

      Delete
    2. Bhai...lu mmng dh dilatih utk spin isu...
      Hahaha...ye ke bhai, yg pencacai pr brlagak cam polis trafik duduk dijalanan utk ganggu trafik apa hal...hmmm jd negara koboi lh malaysia ni klu pr pegang....bhai lu tak nak komen ke dgn isu masjid vs dap...

      Delete
    3. Love Umno ...

      Bukankah ini sandiwara oleh Pakatan saja ...

      Tian Chua kata kat Lahad Datu pun boleh bikin bah ...

      Rakyat dah masaklah dengan strategi PR.

      Belum apa2 dah rancang Malaysian Spring.

      Nampak sangat hanya pentingkan diri dan puak2 sendiri.

      Kalau kalah katalah ... kita tewas kepada pasukan yang lebih baik.

      Delete
    4. Memang sial betul Soi Lek yg sudah 12 kali membuat ucapan menghina Islam sejak 2 tahun lepas. Pastikan dlm pilihanraya ini kita benamkan Soi Lek dan sekutu-sekutunya di bawah payung BN yg telah membiarkan 12 kali Soi Lek menghina Islam. Kalau Dr Mahathir 6 kali membuat ucapan menghina Islam masa dia jadi PM dulu kita boleh tahan lagi, tapi Soi Lek dah 12 kali mengalahkan Mahaguru Mamaknya itu...

      Esok jangan lupa...Ubah...ini kalilah kita talqinkan Umno-BN!!

      Delete
    5. Hahaha bhai dari bawah lu lompat ke atas lak...hahaha..try yg lain bhai...

      Delete
    6. Juragan tipu ... CSL tak bertanding PRU ini. Apa masalahnya?

      Delete
  3. Fitnah cara basi cai oi..p cerita kat lembu..msti lmbu percaya..x caya sat g tgk bnyak ekor lmbu komen...kah kah kah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau pulak babi,babi bacul

      Delete
    2. lembu kira halal lagi daripada ko cai BABI hidung pendek.. mane hilang maruah ko itupun jika ko ni melayu islamlah..

      Delete
    3. Bhai berapa dap bayar dgn lu...

      Delete
    4. Ha ha ha...kan lembu dah komen..marah lembo smua..kah kah kah..fitnah omno dah basi..ok gua tkar babi k..kah kah..nak tgk babi nak komen..kah kah kah..babi omno...kah kah kah..fitnah mcm ni lembu n babi je caya bulat2..wrghkah kah kah

      Delete
    5. Anon 11:11 PM ...

      Komen lu tak ada substance. Baik diam je.

      Delete
  4. BN bukan lagi pilihan popular bagi masyarakat Cina.MCA dan GERAKAN hanya tinggal parti hiasan pada nama sahaja.Bukan mudah utk menidakkan DAP apabila orang Melayu semakin leka dan khayal dlm perlumbaan perpecahan sesama sendiri,siapa yg beruntung kalau bukan si penangguk diair keruh.Selamat kan Malaysia selamat mengundi,undi kita adalah rahsia yg melambangkan harga diri dan maruah kita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. menteripassola sedang mendodoikan perasaannya yang sedang gundah gulana.

      Sabar bro, sabar ... tunggulah keputusannya esok.

      Delete
    2. Mmng benar bhai..mca/gerakan hilang sokongan dari kaum cina..ttp punca apabila mereka lihat ramai melayu dari pas dan pkr merelakn diri utk jd balaci dap....namun dgn kekuatan yg ada pada ds najib dan kekuatan umno kmbali seperti dulu...masyarakat cina kembali yakin dgn mca/gerakan..

      Seperti mana dgn sikap melayu..dlm komuniti cina di malaysia juga terbahagi kepada dua kumpulan...iaitu satu kmpulan lbh percaya dgn perkongsian kuasa wlupun di ketuai oleh melayu... Dan kumpulan yg cuba menonjolkn sikap chauvinist dan sikap perkauman yg xtra kpd tanah besar china...

      Namun...atas sikap anwar yg mmbntng kn manisfesto hilang akal...maka kaum cina terpaksa memikirkn kembali samada meneruskan prkongsian pintar atau mereka mmgmbil risiko...mereka ada segala kekuatan di malaysia dan mereka tidak snggup kehilangan...

      Delete
  5. pkr,dap n pas ni lah malam terakhir kamu semua selamat tinggal

    ReplyDelete
  6. Memang sial betul Soi Lek yg sudah 12 kali membuat ucapan menghina Islam sejak 2 tahun lepas. Pastikan dlm pilihanraya ini kita benamkan Soi Lek dan sekutu-sekutunya di bawah payung BN yg telah membiarkan 12 kali Soi Lek menghina Islam. Kalau Dr Mahathir 6 kali membuat ucapan menghina Islam masa dia jadi PM dulu kita boleh tahan lagi, tapi Soi Lek...

    Esok jangan lupa...Ubah...ini kalilah!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai lu jgn lupa dgn pemimpin pr yg dah BERKALI2 mnhina islam...bukan saja dgn kata 2 ttp dgn perbuatan...maka WAJIB utk rakyat malaysia menolak PR...dan kita lihat samada anwar masih disini utk terus mnjadi munafik atau berhijrah...

      Delete
    2. Hahaha...punya bnyk nama dlm dunia ni, ramai gak yg pilih nama juragan 69..hahaha jgn jd isu pd rapussy dah le...dia tak leh tngk nama sama wlupun bukan dia....

      Delete
    3. Juragan tipu mana ada telor nak guna nama sendiri.

      Pencacai PR nak buat demo spring pun dikatakan nak pakai baju BN. Tak yakin dengan baju sendiri. PDRM tak kira parti mana pun. Siapa yang buat demo, dialah yang akan dicekup.

      Nak buat huruhara, tunjuklah kejantanan sebenar. Bukan menyorok dan menyamar sebagai ahli parti lawan. Malu wei ...

      Untuk Kelantan: ... bo la wei

      Delete
    4. Nak buat macamana yeop. Nama pun pondan, mana berani.

      Delete
  7. mmg kenyataan dap anti melayu dap hanya nak gunakan melayu utk kepentinggan mereka je..dah dpt apa yg drg nak nnt drg akn bt melayu mcm anjing kurap korang tunggu dan lihat je

    ReplyDelete
  8. melayu mudah lupa,bila dah kena baru drg akn sedar yg drg silap sokong cina,sedar lah wahai melayu kamu semua dipergunakan oleh cina2 harbi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Depa tu dah payah nak dengar. Cakap lah apa pun masuk tinger kanan kuar tinger kiri. Tu pun klu masuk tinger la klu tepis terus..memang buang karan ja. Mind dah set..pakat tolak sume la apa kita duk cakap. Jgn sampai terngadah, masa tu cakap pi lah apa pun nak tukar balik kerajaan ka apa ka tak guna dah. Ni bila kita habaq mcm tu kata kita perkauman, hampa pikiaq lah sebelum pangkah esok naa. Apa pun selamat mengundi, jalan kan tanggungjawab kita.

      Delete
  9. Hoi juragan, ok jugak tun hina 6 kali, tapi pukimak nik ajis beribu kali hina islam, tapi aku tak heran, dia hina isle PAS, agama baru puok mu....

    ReplyDelete
  10. Kau sokonglah cina laknat ni...dap kuasa confirm masjib mcm di spore, nak azan pun dlm masjid. Bodoh punya melayu yg sokong dap...

    ReplyDelete
  11. Kepada melayu penjilat jubor anu ar dan sikulup sial kitsiang bersedialah untuk lari ke luar negara kerana kamu alan kehilangan butuh kamu besok

    ReplyDelete
  12. yang pasti PAS akan keluar dari Pakatan Haramjadah PR selepas PRU 13...

    Dah tak ada makna PR tu...PKR lak boleh cari lubang kubur kat mana2 di Malaysia atau di luar Negara untuk dikambus...

    DAP kata pada ahli2 jangan undi PAS, manakala pihak PAS lak kata jangan undi DAP dan PKR menurut surat yg dikeluakan oleh SUA PAS Stopa Ali..

    Huru hara jadinya kalau macam ni..

    Lebih baik semua cai2 PR memikir semula dan dengan secara rasionalnya elok kembali mengundi BN. InsyaAllah Malaysia kembali aman dimana kepentingan Melayu, Islam dan Raja2 Melayu terpelihara..

    Buang yang keruh, ambil yang jernih...

    Mari lah ramai2 undi BN !!!!

    Terima kasih kepada sekalian...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gua memang menunggu detik PAS kembali bergabung dengan UMNO dalam BN. Elok untuk kedua2 parti dan tentunya untuk bangsa Melayu.

      Delete
  13. TERANG DAH NI BUKTI DEPAN MATA AKU NI, KALAU UMAT LAIN TAK SEDAR JUGAK NAK UNDI PEMBANGKAN AKU MMG TAKTAU NAK CAKAP APA LAH WEY

    ReplyDelete
  14. TERANG DAH NI BUKTI DEPAN MATA AKU NI, KALAU UMAT LAIN TAK SEDAR JUGAK NAK UNDI PEMBANGKAN AKU MMG TAKTAU NAK CAKAP APA LAH WEY

    ReplyDelete
  15. Komen gua ...

    DAP rasis, tidak sensitif dan tidak pedulikan orang Melayu.

    PAS bodoh hanya angguk saja tanda setuju. Nama pun Parti Angguk Saja.

    PKR macam biasalah. Wait and see. Menangguk di air keroh.

    Semua ini akan menghancurkan keharmonian dan perpaduan masyarakat.

    Pilihlah mana yang berkenan di hati.

    Gua sudah pangkah calon BN di DUN dan juga Parlimen.

    ReplyDelete
  16. cina ni kalau duduk dlm kawasan kami..mmg kena ni..sblm ni ada jugak cina yg melalak bila dengar azan..skrg dah diam dah lepas kena sound..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Cina kalau tak suka azan/masjid aku tak le heran sangat sebab dia tu kapir dan memang patut pon kena suond, sebab kurang hajar sangat...

      Tapi yang islam, ada kelapangan, tapi bila dengar azan...tapi tetap tidak mahu datang ke masjid..nak buat macam mana dengan melayu macam ni?

      Kadang-kadang sibuk sangat dia mempertahankan azan....tapi dia sendiri tak sembayang ponnn

      Macam mana nak buat dengan puak puak nie....


      عزازيل

      Delete
    2. ada jugalar yg. dgr azan terus bersiap utk solat siap jadik imam kt masjid lg tp tup tap kat belakang toron lobang kunyit gak..hmmm Macam mana nak buat dgn puak puak nie....

      Delete
    3. ada jugalar yg. dgr azan terus bersiap utk solat siap jadik imam kt masjid lg tp tup tap kat belakang toron lobang kunyit gak..hmmm Macam mana nak buat dgn puak puak nie....
      ------------------------------------------------
      Jangan makmum kepada nya, amda perlu sembayamg di rumah sahaja....itu pon kalau nak sembayang lah....kalau tak sembayang pon tak apa.....


      عزازيل

      Delete
  17. KITA JANGAN BIARKAN DAP BERKUASA........SAYA FAHAM CAKAP CINA...... DENGAR APEK TUA CAKAP SESAMA KAUM DIORANG .....DENDAM 13 MAY AKAN TERBALAS ......KALI INI CINA TAK PAYAH TAKUT SEBAB ITU PAS AKAN GADUH SAMA UMNO......DULU KITA CINA MAHU LAWAN DIORANG TAKUT......INI KALI KITA AKAN DAPAT KUASA LAGI BESAR.......SAYA AGAK TERPERANJAT....MACAM TU DENDAM DIORANG PADA BANGSA MELAYU.....KITA HARUS HATI2.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pas bergaduh dengan umno...memang itu yang dap nak.. Dan mereka akan memastikan pad/umno jangan sesekali bersatu...
      Maka bertepuk tangan lah mereka nanti.....


      عزازيل

      Delete
  18. Mangai.....bini si guan eng botakkan rambut.....botakkan rambut.......sebab nak bersihkan dari politik rasuah......hairan2....hairan.....bini guan eng......mungkin tak rasuah....tapi suaminya bernama LIM GUAN ENG tak nak pulak botak.......pasal dia ada buat R.....ah? R?S?U?H......ada betul ke LGE?

    ReplyDelete
  19. Ya Allah, kau berikanlah kemenangan pada BN agar syiarMU sentiasa tertegak di bumi Malaysia bertuah ini...amin! hidup BN!

    ReplyDelete
  20. Dunia sudah maju dan moden. Agama satu kepercayaan tapi jangan terlampau percaya. Terlampau percaya menyebab manusia dibahagikan. Kalau sangat suka sembayang di rumah pun boleh juga la.....

    ReplyDelete
  21. JANGAN MARAH CINA.. Tapi kita PERLU MENGHUKUM PAS DAN PKR YANG MENAIKAN TONCANG HARBI INI..

    Jika betul cintakan KEAMANAN DAN ISLAM BERIKAN
    UNDI ANDA YANG AMAT BERHARGA ITU KEPADA UBN..

    ReplyDelete
  22. kalau lu rasa suara azan bising parking penuh lu berambus kluar dari malaysia ini negara islam maaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau lu rasa suara azan bising parking penuh lu berambus kluar dari malaysia ini negara islam maaa...
      -------------------------------------------------------
      Betul jugak kata kau tu....aku pon setuju jugak. Itu kalau cina....
      kalau melayu yang tak suka azan, apa patut kita buat pada melayu nie?


      عزازيل

      Delete
    2. Panggil dia sumbat kapas di telinga lo......

      Delete
  23. Agama satu kepercayan tapi tak harus terlampau percaya. Di dunia ini tiada satu agama dapat membuktikan penganut lebih panjang umur, lebih kaya, lebih sihat, lebih berjaya, lebih bertuah, lebih.....Malahan menyebab manusia lebih dibahagikan. Agama tidak penting kepada manusia yang orang politik menjadikannya penting untuk kuasa politik. Amin........

    ReplyDelete
    Replies
    1. 1:52am..
      Buatlah apa saja yang anda suka, anda pasti akan dapat balasan nya.

      Sayangilah siapa saja yang anda suka, pasti anda akan berpisah dengan nya.

      Hiduplah anda seberapa lama yang anda mahu, pasti anda akan mati suatu hari nanti.


      عزازيل

      Delete
    2. Hidup mau happy ! Happy get lucky ! Lucky get lottery !

      Delete
    3. 8:01am.....last-last lu mati!

      Delete
  24. Puak2 pas ni...bangang tahap baghal.....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!