APABILA AKHBAR PENTIGKAN KEUNTUNGAN LEBIH DARI KEJUJURAN! INILAH YANG BERLAKU......

Ini cina DAP lahanat ni memang melampau, itu kita semua tahu, taoi bilamana ada sebuah akhbar yang kununnya neutral dan bagi kedua belah pihak parti politik ruagan dalam akhbar mereka. Maka seronok la orang-orang politik, mereka sangka akhbar ni jujur, last-last dapat tahu akbar ni kuat kencing.

Nak tahu apa yang aku ceritakan ini? KLIK SINI

40 Responses to "APABILA AKHBAR PENTIGKAN KEUNTUNGAN LEBIH DARI KEJUJURAN! INILAH YANG BERLAKU......"

  1. Saya adalah seorang melayu yang racist . Jikalau anda ada masalah dengan sikap saya , pintu sentiasa terbuka untuk anda berpindah kenegara lain .

    ReplyDelete
    Replies
    1. Iye? Ko tu plk, elok dilempar kluar je ikut tingkap!

      Delete
    2. Anon 7:12 p.m.

      Lu pulak patut dilempar ke kubang babi.

      Delete
    3. Anon 9.15.. Lu pulak, babi!

      Delete
    4. Non10.59..dah pasti lu cina kui makan babi makan anjing janin kepala monyet tikus..semua binatang lu makan..ular katak eeerejijik ganas...la tu lu biadap

      Delete
    5. oohhh baru aku tau yg jose rizal ini melayu bukan pinoy...kah3xxx..sedapnya papagromol tgh menjlt pookie cine doll kau tak suruh ker dia boikot bini cine dia tu.

      Delete
    6. Anon 10.59 p.m.

      Kalau gitu kita sama2lah babi wakakaka.
      Babi Melayu wakakaka

      Delete
    7. Melayu babi suka makan rasuah.
      Tuduh cina pulak.
      Mengaku Islam tapi tak ada ugama punya bangsa.
      Masa sekolah malas belajar. Masa bekerja curi tulang.
      Melayu UMNO Melayu babi.

      Delete
  2. Kononnya tak berpihak kpd mana2 parti.. walhal semua sbb komersil. Yg sana hulur dibalun, yg sini hulur pun dibalun sama. Hahahah! Baru betul! Meniaga ala Yahudi! Baru la bleh cpt maju!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sape hulur lebih, dia bleh dpt stori baaaeeeekkkk.. Konon perlekeh akhbar yg berpihak kpd satu group & tuduh tak beri coverage yg adil. Ecewah! Jauh lagi aku respek paper yg ade pendirian utk nyatakan ideologi.. tak kisah la Utusan @ Harakah.. ni jenis yg talam dua muka, duit mana2 pihak pun disebat.. lagi la tak bleh dipercayai! Etika kewartwanan vs etika keuntungan!

      Delete
    2. Maksud kamu sinar yang tulus mulus tu makan rasuah. Boikot kedai mamak jual sinar harian.

      Delete
    3. Asal Bukan Cina ...
      Asal Bukan Cina DAP ...
      Boikot Barangan Cina ...
      Buy Chinese last ...

      Tingkatkan ekonomi Melayu, Muslim dan Bumiputera.

      Delete
  3. Melayu--- bangsat,anjing,keturunan jalang,anak cucu babi hutan.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dogs And Pigs Red Bean Army ham ka chan. The most racist race in the world.

      Delete
    2. Sape yg bela anjing dan sape yg makan babi? Itu sebad perangai die macam tuu.....dape lg kalau yak cino...

      Delete
    3. I agree with u.
      Malay don't eat pork but they are worst than pigs.
      God should have made these UMNO malays as pigs.
      Not a strand of moral fibre in them. Tiada nilai nilai Islam dalam hati.
      Mamak are worst. These mamak been sucking the blood of malays for decades and now they are dragging those stupid UMNO malays down the gutter.

      Delete
  4. Boikot Sinar Harian......
    Boikot Karangkraf........

    Bukan ke Karangkraf pernah menerbitkan akhbar ekslusif yang pro-anwar @ reformasi pada tahun 1998.

    ReplyDelete
  5. AKu cukup heran org Melayu ni LAMBAT kesan suatu DAKYAH!!

    SINAR HARIAN, dr awal paper haramjdh ni terbit aku dh tkpercaya. Dia bawa dakyah PAS Liberal dan PR. SINAR cerdik, dia dpt DUA serampang

    - PURA2 dengan 'neutral' supaya org UMNO juga beli, bila org UMNO beli dan baca, hari demi hari, JARUM setan utk pujuk rayu kpd PR akan berlaku, berjaya atu tidak itu hal kedua.. sememangnya BERJAYA, ramai org UMNO percaya, contoh cincin ROSMAH 24 juta!

    - SINAR HARIAN lg hebat dr paper CINA PIG, krn SAPU DUA2 PIHAK punya duit. Org PAS-PKR dan org UMNO yg BODOH. org kg kate 'makan keliling'... tp malang.. org Melayu cukup LEMAH otk..LAMBAT hidu suatu DAKYAH..

    nh skrg puas hati.. hasil 'MUNAPIK' SINAR, ramai org UMNO sudah jd otak PR.. lihat Selangor jualan SIANR cukup tinggi!!!

    BODOH kn org MELAYU.. pdn le mudah2 je kena jajah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sinar Harian bukan paper free ke? Patut la dia orang sepah2kan tepi jalan. Tak baca pun.

      Delete
    2. Dogs And Pigs Red Bean Army ham ka chan @ 8.03 p.m. menyamar. Konon2 kutuk Sinar Harian tapi selit2 kutuk Melayu dan UMNO. Babi betul si sial ni. Nama pun babi.

      Delete
  6. Petir ribut tak berguna kalau tiada hujan. Pendapat saya, NGO melayu harus berani ke depan menuntut hak keistimewaan bumiputera/melayu sejajar dengan perlembagaan Tanah Melayu ( sekarang kerajaan melayu). Sebagaimana yang telah lama saya lihat, wakil cina telah lama menuntut hak mereka pada kerajaan di Tanah Melayu ini. Kerajaan memberi pada orang yang meminta bantuan tanpa ada jurang perbezaan. Kita sebagai pewaris Tanah Melayu juga ada hak untuk mempertahan kan keistimewaan kita.Sejak merdeka lagi, tiada lagi orang melayu menuntut atau membuka suara kepada kerajaan tentang keinginan kita.Jadi disini, saya meminta agar tuan blog sediakan satu kolum agar pembaca boleh menyenaraikan kemahuan rakyat Melayu /Bumiputera (tanpa mengira ideologi politik , Melayu(Islam) atau Bumiputera) agar NGO yang mewakili bumiputera dapat menyampaikan hasrat kita pada kerajaan sepertimana yang telah kita beri sokongan pada kerajaan membentuk kerajaan Melayu. Empayar Melayu Tanah Melayu

    ReplyDelete
  7. Hahah! Bila isu tak membabitkan Cina kapir, langsung senyap je Red Bean Army. Heheh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dogs And Pigs Red Bean Army tetap ham ka chan.

      Delete
  8. Hantar spy masuk dalam sinar.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Utusan Malaysia tu buat calit taik kucin cirit jah.
      Ada lah jugak surat khabar yg tak bias sangat.
      Sinar is the best.


      Delete
  9. MULA2 KELUAR DULU OK JER. LAMA2 BIAS. SAYA DAH TAK BACA. DAH MACAM HARAMKAH.

    NEGERI NI BAPAK AKU YANG PUNYA
    ABC+BCL

    ReplyDelete
  10. dah jangan gaduh2 projek BBC bagi berjaya dulu (selagi cina tak bankrupt maka tak berjayalah)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hangat hangit najis ayam

      Delete
  11. Lawak sungguh, tenguk di pulau pinang siapa yang makan rasuah dan beri rasuah,siapa yang anti-melayu,siapa yang tindas melayu di tempat kerja, siapa yang putar belit,pandai sungguh beropera cina, tu pun ada banyak orang sokong termasuk melayu, entahlah apa nak jadi.

    ReplyDelete
  12. bukan anti melayu
    bukan anti islam
    CUMA ANTI RASUAH

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku pon...
      Aku anti red pork army a.k.a cina babi dap
      Bapak rasuah no.1...bagi rasuah kemudian tuduh org rasuah...
      Babi cina yg melaga2kan cina dgn melayu...melayu dgn melayu...islam dgn kristian..
      Babi cina yg sabotaj bisnes melayu...
      Babi cina yg kutuk dan hina raja2 melayu...
      Babi cina yg kutuk wira2 negara...
      Babi cina yg tiada semangat patriotik...hina bendera malaysia
      Babi cina yg melacur agama islam...
      Babi cina yg mgaku malaysian tapi cakap bhs malaysia mcm pukimak..
      Babi cina yg dah kaya tapi nak lebih kaya dan nak lebih kuasa...
      Babi cina dap dan anak2 babi red pork army mmg sial...
      Aku cuma rasis dgn cina babi dap yg rasis....harap maharaja lim mampos cepat

      Delete
  13. Semua paper kena sokong BN je ke? Pendek akal sungguh. Bila orang kata tak demokrasi korang marah. Suruh boikot itu ini. Biar je la akhbar nak lapor berita mana pihak pun. Baru nampak kerajaan telus dan jujur. Korang je yang paranoid macam boleh mati katak kalau akhbar siar berita pembangkang. Jadi bijak la sikit. Aku nak tengok korang spin macamana komen aku ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eleh...sapa yg mula2 boikot utusan dan tv3 klu bukan pendubor dan cina babi dap....
      So...klu ada org nak boikot paper korang..bertenanglah...

      Delete
  14. dap lah bapak segala rasuah... sial punya cina

    ReplyDelete
  15. Bila nak perang dengan cina nie.....bior aku sembelih sekor sekor...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yess...sembelih mamak-mamak sekali.
      Mamak memang bangsa haram jadah.

      Delete
  16. apa kata kita meMelayukan bangla, mynmar, pilipina, afrika mcm pemimpin agung kita tun m meMelayukan pakistan & india dgn strateji ini aku yakin umno akan menjadi lebih kuat & mantap tanpa mengharapkan sokongan mca & mic lagi..cth kita blh letak merka sebg suku banglaYU, melaMAR, ppiliyu, malafrika tak pon kita jodohkan puteri umno & mak janda2 wanita umno dgn bangsa2 tersebut bagi memantatKan bangsa mlayu umno

    ReplyDelete
    Replies
    1. Habistu yang korang dap pig import cina babi dari tanah besar duk kat sini apa cerita sebab aku perasan semenjak dua enjak nie ramai kaum dap pig yang tak tahu berbahasa melayu walaupun dah tua nak mampus sebabnya tak lahir kat sini dan nampqk sangatlah babi babi nie di import dari tanah besar babi cina

      Delete
  17. Cina babi dap klu tak makan babi..anjeng..sup janin bayi mmg tak mampu nak menipu...merasuah..melaga2kan rakyat...
    Mrk nie kutuk bangla dan kulit hitam tapi klu bercakap mcm pukimak...lbh teruk bhs malaysianya dpd bangla...
    Patutlah rakyat malaysia mgiktiraf cina babi dap nie sama standard dgn sundal chinadoll...
    Klu tak percaya...cubalah bercakap dgn cina babi dap nie...klu cakap bm mmg sial dan mcm babi pukimak....

    ReplyDelete
  18. Saya pun melayu racist sebab tak suka dengan bangsa lain yang sering gunakan melayu untuk kepentingan sendiri sapa tak suka duk negara nie leh pergi tempat lain yang lebih boleh jaga lobqng jobo korang semua lagi satu yang aku pelik kenapa lahir kat sini tapi tetap berpaksikan pada tanah besar yang korang tak penah jejakkan kaki jadi berpijaklah di bumi yang nyata jgn asyik berkhayal di siang hari ? Adakah korang akan pertahankan tanah ini jika terjadi serangan dari luar ? Jawapannya ada dalam diri korang masing2 jadi sebagai orang melayu dan tanah ini milik nenek moyang ku sejak berzaman lamanya aku kena jadi rasict untuk menjaga tanah air yang aku cintai ini di khianati oleh anasir dalaman dan luaran ,yang penting aku akan tetap macam nie untuk selamanya sebab aku lahir dan matiku di tanah bertuah ini namanya malaysia bukanya republic of china , india atau ekskimo

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!