APA? CEO AIR ASIA X ADALAH SEORANG LGBT?




112 Responses to "APA? CEO AIR ASIA X ADALAH SEORANG LGBT?"

  1. Pantat l for lembu, g for goat, b for babi Dan t for tenok..semua dia org sapu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kami kongsikan perbandingan keputusan PRU12 dan PRU13 yang baru diumumkan malam tadi:

      Parlimen
      PRU12 BN 140, PR 82
      PRU13 BN 133 (-7), PR 89 (+7)
      Total 222 kerusi

      DUN
      PRU12: BN 344, PR 161
      PRU13: BN 275 (-71), PR 230 (+71)
      Total 505 kerusi

      UNDI Keseluruhan (Popular votes)
      PRU12: BN 4.0 Juta, PR 3.7 Juta (BN lebih popular)
      PRU13. BN 5.2 Juta, PR 5.5 Juta (PR lebih popular)

      Peratus keluar mengundi
      PRU12: 8.0 Juta (76%)
      PRU13: 10.4 Juta (80%) - Tertinggi dalam sejarah PRU

      Apakah konklusi dari trending yg sangat menarik PRU12-PRU13 ini utk PRU14 akan dtg?

      Sebarkan info ini kpd rakan2 saudara-saudari sbg berita gembira buat masyarakat Malaysia yg terus celik politik yg bersih dan adil!

      Delete
    2. OI ANGANG, MALAYSIA ELECTION BASED ON SEATS WON LAH.......

      Delete
    3. Jangan Lupa...
      PRU-13 DAP (+10) untuk Parlimen

      10(DAP) - 7 (BN kalah) = 3 (kena curi dari PAS (2) & PKR (1))

      Untuk UMNO pulak
      PRU12 : 79
      PRU13 : 88
      Pertambahan: 88-79 = +9

      KESIMPULANNYA:
      1)PR bertambah sebab Cina. Dan melayu & Islam di PR dijadikan tonggangan untuk Cina.
      2)BN menang disebabkan UMNO MENANG. UMNO menjadi tongak untuk orang Melayu dan Islam UNTUK MEMERINTAH NEGARA.

      Orang melayu dan Islam di PR sedarlah diri yang anda sebagai tonggangan saja. Akhirnya DAP cina juga yang memerintah.

      Anda masih ada iman ke? Sedarlah...

      Delete
    4. Juragan ubah topik...wakakakak takleg nak defend majikan dia. Oit apa lu bgtau wa tak,kesah...mcm maub badminton, bukan kira bape jumlah poibt dapat, pemenang ditentukan baper set menang. Bila ko nak himpun ubah kiraan point utk badminton lak??? Wakakajaka jenis makan apa PR suap wakakakaka

      Delete
    5. imposter juragan 69..ni sebenarnya JURAGAY.

      sekarang ni kena double afford sbg KOMRAD RED ARMY BABI BEAN..mintak nyawa dgn cina DAP yg nak belasah mati pasal tipu fakta pd boss konon PR petik jari boleh menang.

      Delete
    6. PR mai kot celah mana? Register pun idak. Dah la tu, ada tpt PAS vs PKR. Patutnya hang kita undi popular utk BN vs PAS vs DAP vs PKR vs Bebas. No. 1 popular dah tentu BN, No. 2 DAP. PAS dgn PKR sama popular dgn calon Bebas je. Org kata BODO kang .... marah la pulak.

      Delete
    7. Juragan palsu tu anak babi cina dap yg pura2 menyamar org melayu....
      Dahlah woi....ko main dan henjut puki cina babi dap atau tadah jubor ko dgn penjubor agung pr tu...n

      Klu nak popular...penjubor ko tu satu dunia dah popular sbg pelakon lucah...konon2 nya pemimpin islam no.1 yg pernah berlakon lucah sampai umur 60 lebih....steady warga emas nie!!!!butuh msh dpt toron jubor anak babi cina dap nie...
      Jijik wo!!!!

      Delete
    8. Bodoh punye jurbanggang yg tlah dibanggangkn oleh cina dapigs. Majoriti yang mgundi pktan syaitan adalah cina2pigs yg buat swing scara allout utk mrealisasikn agenda utama mreka bg mbawa singapork yg ada 97 krusi parlimen masuk mlysia skligus mguasai mlysia utk slama2 sterusnya mnjdkn mlysia negara kristian. Undi cina dapig bkn mbwa maksud mereka suka mlyu pktn tp hanya strategi yg cukup halus wlpn tepaksa brlakon baik dgn mlyu banggang dlm pktn setan. selepas mdpt kuasa mutlak iaitu gabungan 97 krusi singapork dgn 80 krusi bkn islam mnjd 177 krusi brbnding semua 142 krusi mlyu islam maka semua monyet2 mlyu didlm pktn setan spt jurbanggang akan ditendang mcm anjing kurap. Akhir skli peratus org mlyu mgundi umno bn adalah lebih drpd 70% brbnding pktn setan dn di mana maruah mlyu banggang pktn setan yg bgtu bangga menang atas undi cinapigs yg akan mjual mereka satu akibat dr kbodohn mereka sendiri.

      Delete
    9. Bhai juragay...skrg lu ada akal ke...lu ingt blh spin semacam dgn pru...sekali pro umno/bn buh sama lu...ada akai ke...lu ingt semua rakyat malaysia/melayu bodoh cam lu ngan gang lu...

      Delete
    10. Udah2 le tu komunis kacang merah.. dakyah tak jalan. Kluar fakta palsu tak makan.. kluar hadis pun tak makan. Gi kumpul2 balik buat brainstorm.. cukup bulan, gaji kena potong aaaaa..

      Delete
    11. anon 7:06
      ok la tu

      Delete
    12. sentap nampak macai2 BN dgn fakta yg aku bg??..kih kih kih

      Delete
    13. Juragay bapa kamu dulu tidak azan d telinga kamu lepas mak lahirkan kamu. Atau d rmh mmg keluarga kamu berbahasa begini.
      Balik ni pegi tanya mak bapak beri kamu makan madu dan kurma semasa kamu kecil...

      Delete
    14. Sibuk nak boikot Air Asia...tapi naik MAS tak mampu sebab harga cekik darah...sekarang GST dah naik...gaji Melayu ciput aje, bertambah kempis poket...lepas tu nak boikot produk syarikat orang cina yang ramai juga Melayu cari makan...lepas ni Majikan Cina mula buang pekerja Melayu pula...dah lah Melayu2 ni kurang ilmu, agama cetek, harta tak ada, maruah ke mana...yang ada tinggal celepa...lepas tu dok meroyan pasal Air Asia. Pirahhh...Menteri BN punya kroni juga...Melayu ada spender berlubang sajalah...hiruk pikuk tong kosong, tau nak fitnah, carut dengki hasut. Lepas tu pi tadah sekupang dua dari tokey politik. bangsaku yang hancai bancai kecuali yang sedar dan beriman serta beramal soleh

      Delete
    15. juragan69. lu lancau, babi punyer olang... !!! go f**k your own assh*l*.......

      Delete
    16. Anon 8:11 PM..ni malaysia,bukan cina.. kenapa perlu melayu bergantung pd cina.. kenapa cina perlu berkuasa di Tanah melayu ni.. bukan nk kata BN bgus, byangkan berapa menteri,berapa kmpung dlm malaysia dn berapa org JKK nak kena awasi, banyak.. tiap2 manusia ada nafsu,ada tamak,ada keburukan.. saya pon ada..xdak yg sempurna.. tp skrangnya kerajaan sekarang berjuang untuk Agama dn Bangsa..yg kurup tu dia jwab dgn ALLAH,kita nk tuduh takat ckap org xleh.. salah tu..
      vid seks pmimpin PR tersebar ada bukti kerja Umno..?ada bukti najib terlibat? persoalannya kenapa sblum PRU rafizi kata ada agen Umno dtg tunjuk VIDeo2 tu kat dia..?bek sebarkan trus..? xkn agent Umno tu nak mintak iziz.. bila ditanya siapa agen umno tu tak jawab pula.. jdi di situ kita xleh nk tentukan siapa Dalang sebenar so jgn bawk crita, nanti berdosa.kita crita kat kwn,kwn crita kat 1000 kwn,1000 kwn crita kat 100000 kwn dn selagi crita yg kita bwa tersebar duk tanggung dosa kering ja la seumur idup..

      kenapa perlu bergantung pd cina untuk kerja..? rezeki kita bukan cina yg tentukan.. Tp ALLAH.. kalau kau rasa rezeki kau ada pd cina so ko xpercaya rezeki yg ALLAH jnjikn jika kita berusaha,,jadi jgn ko cakap pasal amal soleh la.. PLASTIK!!!

      kau xpernah berniaga jdi kau xthu mcm mana dominasi cina dlm perniagaan, ko sentisa jadi kuli cina jdi ko xsedar apa yg diorang buat pd kaum2 kau sndri.. ni bukan tentang racist,ini tentang kebangkitan.. smpai bila melayu nk jdi hmba di bumi melayu..bukan ja barang2 makanan,hp,laptop dn yg mana shaja yg diimport mmg melayu duk kena cekik darah..adik aku kerja kedai hp dgn cina,tablet mai cost bro 190,jual smpai 360.. mintk kurang boleh la habis2 kurang 320.. tp kalo cina p bli adik aku cakp 320 cina tu xpuas ati,dia pgl tauke,sembang2 bhasa depa tgk cina tu bayar 230 ja..mmg ada perniaga cina yg jujur dn peniaga2 yg jujur ni xkn hilang rezeki dia kalo dh berniga dgn jujur..kerana bukan kita yg menentukn rezeki.. yg kmi di sini duk boikot yg duk minindas bangsa kami..

      Delete
  2. Patut le meroyan..spesis lgbt rupanya...nauzubillahi minzalik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baiklah Hishamuddin Hussein itu sepupu Najib dan masih berada dlm saf parti Umno kita, jika tidak dia pun kita akan palit dengan cop LGBT juga. Begitu juga Azalina Othman dia bernasib baik berada dlm saf parti kita jika tidak macam2 yg akan kita katakan kepadanya. Kepada mereka yg berani berkata benar, dengar amaran kami: jangan menentang kami seperti mereka yg menentang Chairman Parti Komunis China, Mao Ze Dong, kerana kami akan menghukum anda mengikut apa yg pernah Chairman Mao lakukan kepada mereka yg menentangnya dengan memalitkan mereka dengan isu moral.

      Kepada mereka yang berani berkata benar, lupakan tentang demokrasi. Ingatlah anda berada di Malaysia negara neo-komunis yg tidak menghormati kebebasan bercakap benar. Lupakan tentang ayat Quran:ٱلۡحَقُّ مِن رَّبِّكَ‌ۖ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ ٱلۡمُمۡتَرِينَ (Kebenaran itu daripada Tuhanmu, maka janganlah engkau menjadi seorang daripada rnereka yang ragu-ragu" (Al-Baqarah: 147). Juga lupakan tentang sabda Rasulullah: "Katakan yang benar walaupun pahit dan jangan kamu gentar cercaan orang yg mencerca" (HR.Al-Baihaqi). Lupakan tentang firman Allah dan sabda Nabi, kerana di sini anda tidak dibenarkan bercakap benar, anda cuma sekawan kerbau yang dicucuk hidung. Ingat itu anda perlu berada di bawah telunjuk kami, muktamad!.

      Hidup Umno!!!

      Delete
    2. cool,ape yg ko ckp tu mmg btul bro,ahaks,

      Delete
    3. Mak aih! Ni Cina komunis mana pulak menyamar Melayu nih! Gile bangga plak dia dgn ayat karangan budak Cina yg fail Bahasa Melayu UPSR! Hahahadoi laa..

      Delete
    4. Nampak sangat kapir yg cuba2 quote AlQuran & Hadith.. langsung tak kena dgn tajuk perbincangan. Nampak sangat takde ilmu.. ko ingat quote AlQuran cam quote Bible? Lawak! Fake gile! Red Bean Comunist tak reti bab asbab al nuzul! Otak tepu dgn propaganda chairman Moa dah tu! Tak bleh nak sorok laa!

      Delete
    5. Bhai 12.08...apa kata org yg mngaku prjuang islam tntng ustaz kazim,mufti perak dato harussani,ufb dan lain ulama2...lu ingt diaorg brckp atas nama islam ke...bhai mat sabu,usraz badrol,stopa ali n the gang...pula dianggap maksum...adakh brdasarkn hukum islam atau hukum pr mereka mnjd maksum....lu fikirlah

      Delete
    6. Anon 12:08 cari ayat & hadis guna Tok Syeikh Al-Google. Nampak sangat jahil tahap kuffar!

      Delete
    7. anon 12:08
      biasalah tu,
      jiwa taksubb sudah kasi tutup mata dan hati,
      nak wat camna

      Delete
    8. jom sokong kempen FUF

      F**k UMNO First!!!

      Delete
  3. Si botak ini adalah produk Melayu Baru gagasan PKR Anwar Ibrahim, pendukung LGBT & Pluralisme.

    We'll make sure, Air Asia will end up flying kite...!!!

    Ahaaa..... jgn lupa, mari kita jahanamkan mereka dgn saranan berikut:-

    Air Asia mengiklankan promosi mereka di internet melalui google adwords. Tiap-tiap satu klik google akan caj air asia amaun yang telah ditetapkan pada anggaran aku lebih kurang 20 sen hingga 30 sen satu klik untuk iklan tempatan. Kalau beribu orang yang klik pada iklan air asia dengan tidak membeli apa-apa produk mereka sudah tentu air asia kerugian beribu ringgit setiap hari.Asal nampak saja iklan air asia di internet marilah kita sama-sama gatal tangan klik seberapa banyak yang boleh.Ini adalah salah satu cara kita mengajar mamat melayu cacat itu dan air asia.Jangan lupa sebarkan.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bagus idea ni...1000 klik sehari rm 300... 10000klik = rm 3000... Sebulan kerugian 90,000 ok la tu... Jahat betul idea hahahaahaha..buat jgn tak buat

      Delete
    2. The evil and short-coming of Air Asia is finally exposed. Not only Air Asia cheating us on its hidden cost, it also fail to meet customer's need & service. Worst part is..... this so called "reputable" airways is led by a moron who dressed & appeared as cheap transvestite. And yet he has the cheek to brand Utusan M'sia as having no integrity. This is a very unbecoming conduct for a CEO of multi billion corpn and as such we demand an explanation from its Chair-person, Tan Sri Rafidah Aziz.

      Personally, I've no faith and will not risk my life flying with Air Asia, led by a cracko.

      Ex Son of Spura

      Delete
    3. ko ingat dia untung sbb main klik2 ke? stupid laaa

      Delete
  4. ► Eh...Eh...Terkejut Mak..PtuiiiHHH...!!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nasib baiklah Hishamuddin Hussein itu sepupu Najib dan masih berada dlm saf parti Umno kita, jika tidak dia pun kita akan palit dengan cop LGBT juga. Begitu juga Azalina Othman dia bernasib baik berada dlm saf parti kita jika tidak macam2 yg akan kita katakan kepadanya. Kepada mereka yg berani berkata benar, dengar amaran kami: jangan menentang kami seperti mereka yg menentang Chairman Parti Komunis China, Mao Ze Dong, kerana kami akan menghukum anda mengikut apa yg pernah Chairman Mao lakukan kepada mereka yg menentangnya dengan memalitkan mereka dengan isu moral.

      Kepada mereka yang berani berkata benar, lupakan tentang demokrasi. Ingatlah anda berada di Malaysia negara neo-komunis yg tidak menghormati kebebasan bercakap benar. Lupakan tentang ayat Quran:ٱلۡحَقُّ مِن رَّبِّكَ‌ۖ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ ٱلۡمُمۡتَرِينَ (Kebenaran itu daripada Tuhanmu, maka janganlah engkau menjadi seorang daripada rnereka yang ragu-ragu" (Al-Baqarah: 147). Juga lupakan tentang sabda Rasulullah: "Katakan yang benar walaupun pahit dan jangan kamu gentar cercaan orang yg mencerca" (HR.Al-Baihaqi). Lupakan tentang firman Allah dan sabda Nabi, kerana di sini anda tidak dibenarkan bercakap benar, anda cuma sekawan kerbau yang dicucuk hidung. Ingat itu anda perlu berada di bawah telunjuk kami, muktamad!.

      Hidup Umno!!!

      Delete

    2. Kalau stakat buat karangan cam budak darjah 3, pastu nak menyamar Melayu UMNO.. lupakan la Red Bean Army oiii! Ni mana tauke ko? Aku nak suruh dia potong elaun. Tak mencapai KPI! Nampak sangat bghalnya! Hahahahancus!

      Delete
    3. Anon 12:11 tu Red Bean Army! Hahah! Pagi tadi dah bakar colok depan gambar chairman Mao?

      Delete
    4. Cina tetap cina.komunis tetatp komunis..jangan harap kamu dapat perintah malaysia melalui proxy melatu lgbt...sory ye...sampai kiamat kami tentang

      Delete
    5. sikit2 red bean army...nak lwn hujah yillekkk!!

      Delete
    6. Hujah yg mana nak dilawan? Yg dicopy paste berkali2 tu? Sikit2 copy paste.. otak, yillekkk!

      Delete
  5. .

    Dulu aku ingat orang orang cina ni bijak . Rupa nya orang cina ni bodoh macam lembu jugak . Berrjuta juta orang cina kat Malaysia ni kena kencing sampai basah kuyup dengan sorang orang melayu bernama Anuar .

    .

    ReplyDelete
  6. Syarikat yang ada nama Tune-tune tu sekalilah boikotkan. Klik la banyak-banyak macam broder? anon kat atas tu kata. Tak ada penyakit kau cari penyakit kan dah dapat.

    ReplyDelete
  7. Rumah kakak Muhyiddn, adik IGP dirompak

    Hanya dalam masa lima jam, dua kediaman milik anggota keluarga orang kenamaan negara dirompak dalam dua kejadian berasingan pada hujung minggu lalu.

    Laporan China Press menyebut, kejadian pertama berlaku di kediaman milik seorang kakak kepada timbalan perdana menteri Tan Sri Muhyiddin Yassin di SS3, Petaling Jaya.

    Kediaman tersebut, sebuah rumah banglo, dilaporkan dipecah masuk pada jam 10 malam pada hari Sabtu.

    Pada jam 3 pagi selepas itu, satu lagi kejadian rompakan dilaporkan berlaku di Mantin, Negeri Sembilan di sebuah rumah banglo milik seorang adik kepada ketua polis negara Tan Sri Khalid Abu Bakar.

    Seramai lima orang dalam keluarga terbabit diikat oleh lima orang perompak, dipercayai warga asing.

    Menurut satu kiriman berita Nanyang Siang Pau, perompak berkenaan menghilangkan diri tanpa dikesan manakala mangsa enggan mendedahkan jumlah kerugian.

    ReplyDelete
    Replies

    1. Juragan 69 May 21, 2013 at 5:34 AM....

      jangan buat fitnah...malaysia negara paling aman, mana mungkin perkara tersebut boleh terjadi.

      Delete
    2. Please do not laugh at other's misfortune, tak baik!
      Kot, kot petang ni hang mampos di rempuh lori balak kalau orang ketawa rasa macam mana (roh) hang?

      Delete
    3. Bhai juragay...lu nk salahkn sapa..kpn dan ts muhyiddin ke dgn org yg buat jenayah... Hahaha lu nk salahkn doktor ke yg nik aziz tak sihat..azizan kena potong kaki pun salah doktor dgn menteri kesihatan ke...hahaha bhai nmpk sngt roh islam jauh dari lu...guna akal klu tk mmpu guna iman atau lu beriman dgn syaitan ke....

      Delete
    4. jangan terlampauuuu fanatik,
      jadi tak waras

      Delete
    5. aman damai hanya di syurga, pilih jalan ke syurga,
      ikut cara rasulullah

      Delete
    6. org UMNO mesti x pernah dgr istilah bala kn?

      Delete
  8. http://www.dailymail.co.uk/tvshowbiz/article-2323292/Sir-Richard-Branson-dresses-drag-losing-bet-AirAsia-chief.html

    ReplyDelete
  9. Ragam ada bermacam ragam.Nikmatilah ragam cili berkari sajian khas air asia x,sokonglah syarikat PenTERbangan tambang murah Pakatan Rakyat Malaysia.Alamilah kebangangan air asia x utk seisi keluarga.

    ReplyDelete
  10. AUW AUW AUW
    WOW WOW WOW.............GELI YOU.......

    ReplyDelete
  11. Kot yer pon....cari le fomula lain, dari tahun 1998 hingga kini...liwat, gay, video sex...modal umno nak telungkup kan musuh politik nya.

    Pemikiran melayu 1998 dengan melayu 2013 sudah sangat jauh berbeza.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klu ust nasha ker korang nak pilih jadi pm korang takper lah jugak....
      Ni muka yg haram diterima sbg pemimpin islam yg korang nak angkat jadi pm...
      Dah banyak bukti dan saksi utk aku tolak pendubor ni jadi pm...malu wei!!!!
      Kwn aku dok overseas pun tahu sapa anwar nie...gelak mrk wlpun mrk kafir bila org islam nak lantik pendubor dan pemuki jadi pm negara islam!!!!!
      Tu sebab aku tolak anwar bin ibrahim..sedara oii!!!!

      Delete
    2. Anon 732 mmg betul. Skrg pemikiran politik melayu ah berubah ikut masa. Dulu melayu pertahan hak melayu. Sekarang dah moden. Ada kemajuan melayu terutama anak muda jual hak melayu utk jd juara cina dapig.... tahniah atas kebodohan anda

      Delete
    3. Cina babi dap mana berani pilih pemimpin islam yg warak...khasnya ustaz2 pas yg warak.
      Tak heran mrk pilih pendubor dan pemuki krn senang mrk rasuahkan china doll dan jantan gay...

      Kan ker statistik cina babi dap merupakan pemberi rasuah paling besar di malaysia ini!!!Tak heran mrk menyokong maharaja lim yg labur 3billion di china tapi blh tak tahu pulak....
      Mrk bapak rasuah tapi mrk tak nampak pulak!!!!
      Mmg pukimak babi ler cina dap nie!!!

      Delete
    4. May 21, 2013 at 10:29 AM....anda juga perlu ingat.....umno boleh lama memerintah atas sebab kebodohan rakyat melayu nya....sekian dimaklumkan..

      Delete
    5. May 21, 2013 at 11:57 AM...anda juga perlu ingat.....PAKATAN HARAM hnya boleh memerintah atas sebab kejahilan rakyat melayu nya....sekian dimaklumkan..

      Delete
    6. Bhai 11.57...adakh bodoh dan rasis jika umat melayu mmpertahankn hak bangsa melayu dan kesucian islam dari dimusnahkn oleh melayu liberal,plural dan lgbt...cerdik sngt ke melayu yg sngup toleran dgn bangsa dan agama...naif sngt ke cina dan kristian ingin mmbolot segala nya dari bangsa lain...

      Delete
    7. May 21, 2013 at 12:07 PM......yg sokong bn dan yang sokong pr.....sama-sama bodoh.

      Delete
    8. Termasuk juga anda anon 5:22 PM.

      Delete
    9. Penyokong bn/pr...sama2 bangang....dah tahu kaki rasuah, pangkah lagi......dah tahu gila sex sokong jugak...

      Delete
  12. Syarikat penerbangan kaum nabi luth as rupa nya air asia ni..... hmmmm patut lah, boikot lah jawab nya... sorry air asia I ve never try and never will and allah swt forbid, the level of service is like shit big times I heard so never try and never will for me and my family members....

    ReplyDelete
    Replies
    1. The evil and short-coming of Air Asia is finally exposed. Not only Air Asia cheating us on its hidden cost, it also fail to meet customer's need & service. Worst part is..... this so called "reputable" airways is led by a moron who dressed & appeared as cheap transvestite. And yet he has the cheek to brand Utusan M'sia as having no integrity. This is a very unbecoming conduct for a CEO of multi billion corpn and as such we demand an explanation from its Chair-person, Tan Sri Rafidah Aziz.

      Personally, I've no faith and will not risk my life flying with Air Asia, led by a cracko.

      Ex Son of Spura

      Delete
  13. Baphok rupanya! Patut la taknak ngaku Melayu. Takpe, Melayu pun taknak ngaku ade sedara yg camni tabiatnya!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The evil and short-coming of Air Asia is finally exposed. Not only Air Asia cheating us on its hidden cost, it also fail to meet customer's need & service. Worst part is..... this so called "reputable" airways is led by a moron who dressed & appeared as cheap transvestite. And yet he has the cheek to brand Utusan M'sia as having no integrity. This is a very unbecoming conduct for a CEO of multi billion corpn and as such we demand an explanation from its Chair-person, Tan Sri Rafidah Aziz.

      Personally, I've no faith and will not risk my life flying with Air Asia, led by a cracko.

      Ex Son of Spura

      Delete
  14. Wakakakaka....nyah jgn marah I, i saja suka suka,je nyah....wakakakaka

    ReplyDelete
  15. Camni gaya bapak yg kluarkan anak dari skolah sebab skolah tu dilihat sebagai terlalu "religious".. patutnya anak dia dikluarkan dari rumah sebab kat rumah sendiri ade unsur LGBT! Gile betul Melayu Liberal skarang nih!

    ReplyDelete
    Replies
    1. The evil and short-coming of Air Asia is finally exposed. Not only Air Asia cheating us on its hidden cost, it also fail to meet customer's need & service. Worst part is..... this so called "reputable" airways is led by a moron who dressed & appeared as cheap transvestite. And yet he has the cheek to brand Utusan M'sia as having no integrity. This is a very unbecoming conduct for a CEO of multi billion corpn and as such we demand an explanation from its Chair-person, Tan Sri Rafidah Aziz.

      Personally, I've no faith and will not risk my life flying with Air Asia, led by a cracko.

      Ex son of Spura

      Delete
  16. Cina - DAP
    Melayu kelantan - PAS
    Melayu lbgt/ liberal -PKR
    Melayu yg Sayangkan kedaulaean islam/ melayu - BN/UMNO
    India- Lalang

    ReplyDelete
    Replies
    1. simpan dalam kitab umno

      Delete
    2. Cina dap....ditunjang dinasti lim babi...bapak rasis yg akan mghasut rakyat malaysia selagi mrk bernafas...

      Delete
  17. baguslah, kita lingkupkan bisnes airasia ni. Biar ribuan anjing2 melayu yg bekerja d Airasia tu jadi penganggur. Sesapa melayu yg bekerja dgn airasia ni adalah anjing sebab bekerja dgn org kafir. Untuk menghancurkan ekonomi cina, seharusnya berhentilah makan gaji dgn syt2 cina. Mungkin rstusan ribu akan menganggur, tapi sekurang2nya title 'anjing' hilang & jgn risau PM boleh berikan kerja nanti. Bekerjalah dgn syt2 melayu yg cuma beberapa kerat saja yg wujud.

    ReplyDelete
    Replies
    1. sindir sapa tu???

      Delete
    2. Melayu yg takut utk berubah... Sampai bila pun akan jd kuli dibumi sendiri.....

      Delete
    3. Bhai 10.31...aku sokong dgn apa yg lu ckpkn melayu tak hilang didunia wlupun tnpa kehadiran cina di nusantara ini...

      Delete
    4. Reverse phsyco..haha sory kami tau bezakan melayu dgn cina punya komen

      Delete
    5. Ecewah.. nak jaga kebajikan pekerja Melayu la pulak si cina menyamar Melayu nih. Syed Mokhtar Al-Bukhary pun ramai staff Melayu jugak, ade cina komunis tu pedulik beribu2 staff dia masa boikot? Rezeki di tangan Allah, bukan di tangan cina kuffar!

      Delete
  18. Kalau Airasia tutup, si Azran ni tak risau, dah disediakan tempat dalam angkatan Red Bean Army. Sesama komrad la katakan..

    ReplyDelete
  19. Jgn buat2 lupa...KJ pong penah ada gambar mcm nie. LGBT gak ke? Renung2kan & selamat beramal...huaaaakakakakakakakakak!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau dah KJ pun ade gambar camni.. ade aku pedulik? Sama spesis la tu! Hahah! Menda la lu.. ko ingat kitorang nak backing KJ kat sini? Ceh! Piiiramabuk! LGBT tetap LGBT!

      Delete
    2. bodoh sombong

      Delete
    3. pedulik apa dengan si kitol...? Ko nak gelakkan sapa...? Takde sapa kat sini nak renung dan beramal pasal si kitol...Apa ke bangang.....

      Delete
  20. Auww auw cun melecun nya. kalo Nuar Jubor kat situ pasti dah kena terkam. Comolot dan kena raba2 dan gentel2 kote. Lepas abis lah Nuar jubor kerjakan sampe koyax rabax. Auww..auw... Dia kata dia geli dgn Utusan. Dia tak perasan je seluroh rakyat geli dgn dia. Jom boikot Air Asial.

    ReplyDelete
    Replies
    1. reeelekkkss bro,
      tanya sama iman....

      Delete
    2. The evil and short-coming of Air Asia is finally exposed. Not only Air Asia cheating us on its hidden cost, it also fail to meet customer's need & service. Worst part is..... this so called "reputable" airways is led by a moron who dressed & appeared as cheap transvestite. And yet he has the cheek to brand Utusan M'sia as having no integrity. This is a very unbecoming conduct for a CEO of multi billion corpn and as such we demand an explanation from its Chair-person, Tan Sri Rafidah Aziz.

      Personally, I've no faith and will not risk my life flying with Air Asia, led by a cracko.

      Ex Son of Spura

      Delete
    3. Dulu kes Sharizat dgn kes Lembu. Wow bukan msin Tan Sri Lafidah hentam soal integriti lah, maruah lah, Parti lah. Sekarang dalam famili sendiri TS Lafidah sebagai Chairnan knapa senyap seribu vahasa. Mana pergi maruah dan integriti. Where is your moral standing? If you have the moral intrigiti, you shud ressign just like Sharizat did. Lalat diseberang lautan bole nampak, Gajah depan mata tak nampak. Inilah moral dan integriti bekas pemimpin UMNO yg kulit lupakan kacang.

      Delete
  21. Fuiyoooo.. Sungguh tak rasis nih! Ni bukan sekadar tak rasis, malah tidak berjantina juga barangkali! Hahahah! Geli ketiak kawan!

    ReplyDelete
  22. AIR ASIAL ...X3...ini kalilah kasi bongkos....

    ReplyDelete
  23. Apa pun yg muktamad BN dah menang dan dah pun bentuk sebuah kerajaan yg SAH disegi undang2.

    ReplyDelete
  24. Lantak ler pendubor dgn puak cina babi dap nie nak meroyan sampai mampos....yg aku tahu bn yg mmerintah malaysia....

    Nak katakan popular....mrk mmg popular mendubor dan memuki...spt cina sgpore yg 80% rakyatnya kaki main kayu3 tak kesah laki atau bini...asal nafsu puas!!!!!

    Klu ingin sgt malaysia spring....jgn org melayu jer di jalan raya...kali ini aku nak tengok cina babi dap pun sanggup mampos bersama pendubor mrk.....Klu bersih 2.0 yg aku tengok org melayu jer yg bersungguh2.Mana cina babi dap....Tak kan nak jadi tuan besar dan maharaja jer atau tukang sorak pulak???!!!!!

    Klu ada yg mampos nanti...jgn salahkan polis dan atm...salahkan pendubor dan maharaja lim yg hasut korang yea!!!!!

    ReplyDelete
  25. kalo malam2 aku jumpa bapok macam ni.....tujuh gunung aku lari!

    cili kasi taruk kat kepala....!

    ReplyDelete
  26. kalau popular vote dok amerika,pilih presiden yg mana anda suka,itu pon kalau title origin american lah,setakat green card tak usah berangan nak vote presiden

    ReplyDelete
  27. Mamak pandy kunty gua melayu yang selalu mengunakan airasia kamu ngan anjing umguk mana ada duit nak naik airasia kamu cuma mampu naik ktm je jadi dudok diam2 udah le ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Penggunaan bahasa melayu yang ganjil dan pelik..dah la Dapig..xpayah nk berlakon

      Delete
    2. Memang ganjil ni! Ni pasti kesan sampingan akibat terlalu banyak makan ginjal khinzir! Hahah! Tu la.. kecik2 masuk skolah SRJK, kan dah tak reti tulis Bahasa Melayu. Baghal!

      Delete
    3. Hey you Fuckatan guy, if uou do not know how to talk, don't talk cock like Dapster Theresa Kok. Now listen to this and hear me good:-

      The evil and short-coming of Air Asia is finally exposed. Not only Air Asia cheating us on its hidden cost, it also fail to meet customer's need & service. Worst part is..... this so called "reputable" airways is led by a moron who dressed & appeared as cheap transvestite. And yet he has the cheek to brand Utusan M'sia as having no integrity. This is a very unbecoming conduct for a CEO of multi billion corpn and as such we demand an explanation from its Chair-person, Tan Sri Rafidah Aziz.

      Personally, I've no faith and will not risk my life flying with Air Asia, led by a cracko.

      Ex Son of spura

      Delete
    4. CINA BABI TAK PANDAI MENIAGA!
      Pukimak punya bangsa cina ni bukan tahu sangat berniaga. Yang dia pandai cuma BERKOMPLOT sesama mereka dan menjatuhkan bangsa lain.
      Sebab tu Jepun kaya, Korea kaya, cina masih makan rumput dan bangkai babi yang hanyut di Sungai Yangtze Kiang.

      Buktinya, AIRASIA pada asalnya dimulakan oleh orang cina bernama VINCENT TAN! Masa itu AIRASIA bernama BERJAYA AIR, dia ada cuma 1 pesawat boeing 737.
      Vincent Tan RUGI TIAP-TIAP TAHUN. Sehingga Tony Fernandez dan Kamarudin Meranun mengambil Airasia dengan harga 1 Ringgit sahaja!


      HARI INI AIRASIA BERNILAI 9.1 BILLION. Cina memang pendengki, sudah bertahun-tahun mereka merendahkan Airasia.....tetapi hakikatnya CINA GAGAL, GANDINGAN INDIA-MELAYU BERJAYA!

      Korang nak boikot Airasia, boikotlah, tapi aku dah pergi merata dengan Airasia.

      Delete
  28. citer lgbt dalam korporat bukan perkara baru,dah lama berlaku,,,aku sedih bos aku dulu jenis mcm tu gak,dah la tuh tak amanah,,citer bagus2 dlm ofis,tp mlm jadik lain..seorang tua pernah berkata orang yang bijak pandai memang ramai,tapi nak cari orang jujur&amanah amat susah sekali...fikir2lah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. The evil and short-coming of Air Asia is finally exposed. Not only Air Asia cheating us on its hidden cost, it also fail to meet customer's need & service. Worst part is..... this so called "reputable" airways is led by a moron who dressed & appeared as cheap transvestite. And yet he has the cheek to brand Utusan M'sia as having no integrity. This is a very unbecoming conduct for a CEO of multi billion corpn and as such we demand an explanation from its Chair-person, Tan Sri Rafidah Aziz.

      Personally, I've no faith and will not risk my life flying with Air Asia, led by a cracko.

      Delete
    2. Even billionaires fly airasia eg Richard Branson. What so precious about your life, asshole?

      Delete
    3. Excuse me Anus May 21, 2013 at 4.09 PM.

      Of course my life is so precious and will not risk it with dirty airline such as AA. I'm no asshole and my name is Othaman Ahmad. And put this in your head that my asshole is strictly for shitting, unlike gay of your kind. Got it?

      Delete
  29. kalau nak jadi drag kulit berkarat muka pecah rumah pakai bulu mata lentik berkilat pun dah tentu huduh baik aku layan drag negroo yang benar abg nuar

    ReplyDelete
  30. Cina tetap cina..xpayah la nk google hadis apa semua..boikot cina tetap boikot...nothing change...pasal lgbt ke ape xnak komen...yang penting ABCD BCL

    ReplyDelete
  31. Mr Bean detected.

    ReplyDelete
  32. PAPAGOMO=PAPABABI=Manusia durjana.



    Wan Muhammad Azri nafi dirinya 'Papagomo'


    Bernama
    2:11PM Mei 21 2013




    Wan Muhammad Azri Wan Deris yang disaman Penasihat Parti Keadilan Rakyat (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim berhubung paparan video seks dengan seorang lelaki, menafikan beliau pemilik blog 'Papa Gomo'.

    Wan Muhammad Azri, 30, menerusi pernyataan pembelaan yang difailkan semalam di Mahkamah Tinggi Kuala Lumpur berkata alamat kediaman yang dinyatakan menerusi saman itu juga bukan miliknya dan beliau tidak pernah mengenali Anwar secara peribadi.

    Beliau turut menafikan pernah menyiarkan sebarang perkataan atau imej berunsur fitnah terhadap Anwar serta tiada sebarang niat jahat untuk merosakkan reputasi Anwar sepertimana didakwanya.

    Peguam Mohd Afiq Mohd Noor yang mewakili Anwar memberitahu pemberita bahawa dalam prosiding hari ini, Pesuruhjaya Kehakiman Lee Heng Cheong telah menetapkan 5 Jun untuk pengurusan kes.

    Pada 21 Mac lepas, Anwar memfailkan saman menuntut ganti rugi berjumlah RM100 juta kerana mendakwa Wan Muhammad Azri menyiarkan empat siri perkataan fitnah di laman blog www.papagomo.com pada 16, 17, 19 dan 20 Mac lepas.

    Selain ganti rugi am, teruk, teladan, faedah, kos dan relif lain yang difikirkan wajar oleh mahkamah, beliau memohon satu perintah injunksi bagi menghalang defendan terus menerbitkan perkataan fitnah dan imej berkenaan.

    -Bernama

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko ni salah blog ke?

      Delete
  33. hasil didikan pr, tengok betapa kurang ajarnya mereka pertikaikan keputusan sultan...check komen mereka...http://www.malaysia-chronicle.com/index.php?option=com_k2&view=item&id=102712%3Asgor-sultan-wants-6-malays-4-non-malays-in-exco-not-5-each&Itemid=2&limitstart=30

    ReplyDelete
  34. APABILA JANTAN BERPAKAIAN/BERGAYA SEMACAM BETINA INI MENUNJUKKAN AKAN SIKAP SESEORANG ITU.....AMAT JIJIK SEKALI....TERMASUK ULASAN MR.TONY MENGENAI MENGAPA
    SEORANG IBU DAN ANAKNYA TIDAK BOLEH MENAIKI AIR ASIA DARI VIETNAM BALIK KE MALAYSIA.....SATU JAWAPAN STANDARD DAN AMAT MENJIJIKKAN.....APA JAWAPAN MR.TONY KEPADA ULASAN EN.MAZIDUL MENGENAI PERKARA TERSEBUT.....

    ReplyDelete
  35. lepas PRU13 baru aku tahu walaupun undi cina 90% pergi kpd DAP.....DAP cina masih blom boleh menang walau undi Melayu pecah

    lepas PRU13 juga aku tahu cina yahudi ni semua tak boleh dipercayai

    dan selepas PRU13 juga lah aku jadi rasis ultra Melayu anti-cina yg tegar

    its payback time!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tanda-tanda Angin Perubahan paska PRU 13.

      Majoriti Melayu mengundi UMNO. Melayu akan tetap di Tanah Melayu, Semenanjung Melayu & Nusantara Melayu.

      90% cina mengundi Cina DAP. Cina akan dihumban ke Laut Cina Selatan.

      Hidup Melayu! Insya Allah.............

      Ex Son of Spura

      Delete
  36. Umno has to change, be offensive, keluarkn tabloid mcm harakah. Jgn kuar news sensasi kat mainstream. Meanstream jd mcm the star play safe jer. Umno youth kena lebih aktif sbb future voters are youngsters. Patahkn tuduhan secepat mungkin di internet etc. Umno image is stuck with older generation. Gen X ke Y want something relevant to them. Mungkin Umno youth kena rebranding, Mcm Some glc eg petronas, celcom. Create umno/bn wing with different Name - progressive and generic, but not forgetting muslim identity becoz this is what reflect the youth population now. Ok selamat beramal.

    ReplyDelete
  37. Anon 7.03, your comment is something to think about, Thank you.However you last note about Islam and Muslim reflecting the current generation, this is my opinion is a slight crap! What Muslim if the Islam they know is only about hijab, scarfs, and skullcaps? It is now embarassing to see the so called hungry fo Islam generation is only a trend. I figure from observing most of their attitudes, there is a complete absence of true Islam! The young today do not understand the true meaning of being a good Muslim! what have they understood about Islamic fundamentals?; the need for knowledge,! the need for hardwork,! the need of being trustworthy,! the need of being caring to one another,! the need for respect among us,! the need for good behaviour, the need for abstinence from deadly sins!. These are the reasons for todays problems! The young whom the old have so hope for are mainly clueless about good and wise thinking! Worst, they think they are all that! The result they simply never listen to reasons and wisdom!

    ReplyDelete
  38. Well said jane! But i believe we have quite a number of youth population or leader may share your view. Umno please take note to transform into clean, honest and progressive image of themselve.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!

CILI KASI TARUK!

BERITA PERAK TODAY - KLIK SINI

Video Panas dari Perak Today - Klik Sini

KALAU KORANG NAK EMAIL AKU -Sila email ke 1housepk@gmail.com

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!

Sama Rata, Sama Rasa, Depan BELAKANG Sama Saja!!