ALLAHUAKBAR! VIDEO SAIFUL BUKHARI BERSUMPAH DI HADAPAN KAABAH YANG DIA DILIWAT ANWAR! WAJIB TENGOK WAHAI PENYOKONG PAKATAN!

Allahuakbar! Wahai pemimpin dan penyokong PAS! Katakanlah apa yang dibuat Saiful ini adlah tidak benar! Saiful bersumpah di hadapan Kaabah! Anwar nak bersumpah biasa pun dia tak berani. Wahai penyokong PKR! Bukaklah mata kamu dan tinggalkanlah manusia durjana bernama Anwar ni.

Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

Anwar dan PKR makin sakit otak melihat keberanian Saiful...

Depan Kaabah beb....

Depan Kaabah dia bersumpah laknat...

Depan Kaabah beb...

Kalau dia berbohong mampus hidup balik pun dia tak akan berani bersumpah depan Kaabah.

Bukan depan pejabat PKR beb

Depan Kaabah beb....

Video ini aku ambil dari blog RBF Online

292 Responses to "ALLAHUAKBAR! VIDEO SAIFUL BUKHARI BERSUMPAH DI HADAPAN KAABAH YANG DIA DILIWAT ANWAR! WAJIB TENGOK WAHAI PENYOKONG PAKATAN!"

  1. Berani kerana benar...Bukan berani buat perkara mungkar tapi takut nak mengaku...

    ReplyDelete
    Replies
    1. masa sumpah laknat saiful yg pertama, aku percaya 60% saiful diliwat, sekarang dgn sumpah yg kedua dihadapan kaabah ini, 100% aku percaya saiful diliwat anuar... speehless....

      Delete
    2. Kita yg pernah berada di Kaabah akan gunakan 120% kesempatan untuk beribadah kepadaNya. Yang Sodomy Kid ni pulak ambil kesempatan utk buat kerja yg org waras tak pernah buat: bersumpah di depan kaabah. Kemudian ambil video pulak. Lepas tu tunjukkan video dekat2 nak pilihanraya.

      Lawak sungguh, seperti menghina kaabah saja budak ni. Kaabah tempat kita beribadat bukan tempat buat lawak....

      Delete
    3. video terkini
      pengakuan anwar ibrahim mengenai kalimah Allah, lihat min 2.02 dan min 11.10



      http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=qdQ2dARecE0&NR=1

      Delete
    4. Agak2 nabi @ tuhan PAS N.ajis berani tak sumpah laknat depan Kaabah bahawa dia tak pernah salahguna kuasa, tak pernah salahguna wang rakyat, tak pernah ambil wang / tanah rakyat, tak pernah melakukan kemungkaran dsbnya dia selama menjadi MB Kelantan.

      Saja tanya . . .

      Delete
    5. kepada encik love umno, kau dia menghina kaabah, Allah bayar cash kat situ juga... Tempat suci bagi seluruh umat Islam tu bro, jangan buat main2,...

      Delete
    6. Loveumno: Aku pun gelak berguling2 juga tengok benda ni. Org malu melakukan liwat, yg Say Fool ni pulak bangga berliwat dengan org tua. Dgn org tua yg umur dah dekat 70 tahun tu bolehlah nak paksa meliwat, kalau dgn org muda sebaya dengannya dah kena terajang dah. Lain kali kalau Say Fool nak meliwat org carilah yg lebih muda sikit, ini tak laku sangat nak pi paksa org tua pulak meliwat. Memang lawak....

      Delete
    7. Bhai...love umno & 06.41...semoga lu org mndptkn rahmat Allah atas keceluparan pemikiran lu org...semoga lu org mndapat dgn apa yg lu org hajatkn dlm kehidupan...

      Delete
    8. MMG BODOHLAH KRU NI ANON 6.41 PM SEBAB WAKTU TU SAIFUL BEKERJA DGN ANWAR SIAL TU MANA AGAKNYA SAIFUL SANGKA YG ANWAR NI GAY DAN BAGI AKULAH KALAU ORG BERANI BERSUMPAH DEPAN KAABAH TAK MUNGKIN DIA BERANI MEREKA ATAU MENIPU PUNYA SEBAB ITU TANAH SUCI ORG ISLAM BERIBADAT BEB DAH TENTU SAIFUL KENA BALA KALAU DIA MEMFITNAH ANWAR.

      Delete
    9. Anon 6:41 PM ...

      By your statement I consider you a non Muslim or a kafirun ...

      Delete
    10. Caya lah aku Anuar Pakatan menipu Rakyat.Itu Tanah haram Makah.Klu bawa balik sebiji batu pun x boleh dah kena bala.inikan sumpah laknat depan kaabah.Lingkup lah cita2 pembangkang PRU13 ne.hehehe

      Delete

    11. Itulah namanya tujuan menghalalkan cara. Pernah dengar nama Dr Snouck Hurgronje? Dia ialah pendakwah Kristian bangsa Belanda yang cuba mengkristiankan seramai mungkin org Islam di Indonesia pada tahun 1920an dan 1930an dulu. Demi utk meyakinkan org dia seorang Islam (walaupun dia Kristian totok) Dr Hurgronje telah pergi ke Mekah dan Madinah dan belajar Bahasa Arab. Kemudian dia pergi mengambil haji dengan mengikut semua rukun-rukun haji, menyamar sebagai Haji Ghaffur. Bila balik ke Indonesia bukan sedikit orang Islam yg berjaya di Kristiankannya kerana ramai yg percaya dia adalah Haji Ghaffur.

      Ini kisah benar yg tercatat dalam sejarah, kerana tujuan menghalalkan cara, Dr Hurgronje sanggup pergi ambil Haji demi untuk misi mengkristiankan org Islam Indonesia.

      Bukan Dr Hurgronje seorang saja yang sanggup ke Mekah dan berada di kaabah mengambil haji, ramai lagi orang kafir yang pernah melakukannya, antaranya Ludovico di Varthema(1470-1517), Guru Nanak pengasas agama Sikh (1469-1539), Vincent Leblanc, Johann Wild, Joseph Pitts (1663-1735), Domingo Badia y Leblich (1766-1818), Ulrich Jaspar Seetzen (1767-1811) dan John Lewis Burckhardt (1784-1817),

      Mengapa orang-orang ini sanggup berpura2 di depan Kaabah menunaikan Haji, berdoa, bersumpah dengan nama Allah, pada hal itu semua pura-pura? Ini kerana tujuan menghalalkan cara.

      Sejarah telah membuktikan perkara seperti ini pernah berlaku. Dan selepas ini pun pasti masih ada orang-orang yang sanggup melakukan apa saja di depan Kaabah termasuk bersumpah seperti Ludovico de Varthema, Guru Nanak, Vincent Leblanc, Johann Wild, Joseph Pitts , Domingo Badia y Leblich, Ulrich Jaspar Seetzen dan John Lewis Burckhardt.

      Delete
    12. Setahu aku yg azalinya....tiada mungkin kafir dpt menjejaki akan kakinya ke tanah suci....

      Lagikan org islam yg munafik jatuh tersungkur dpd menjejak kaki di depan kaabah.....

      Percayalah ko dgn sejarah rekaan korang.....
      Tak akan mungkin selepas nabi muhammad saw tanah suci dicemari oleh kafir spt korang.....

      Delete
    13. Love Umno: Aku pun pernah membaca cerita seperti ini. Sesungguhnya sejarah tak pernah berdusta.

      Seperti juga kisah rakan aku yang kerja dengan KEMAS dulu, dia dapat pergi ambil haji percuma dibiayai kerajaan. Sebelum pergi ke Mekah dia terkenal dengan perangai suka melanggani pelacur. Dua minggu lepas balik haji dia masih dengan perangai lamanya - masih melanggani pelacur. Begitulah, bukan semua orang berada di depan Kaabah dengan niat untuk beribadat. Ramai yang melakukannya kerana ada udang di sebalik koeteaw...

      Delete
    14. Love umno....(hate umno sebenarnya),

      Jika ko love sangat anwar pendubor tu....ko bawak dia bersumpah laknat.....
      Tak payahlah gi mekah...jijik anwar ke mekah tu...klu ke bilik hotel seronok dia...
      ko bawa pendubor tu bersumpah depan hadi dan nabi pas spt yg dilakukan oleh saiful......

      ADA BERANI KER???????
      INI KALI KER??????

      Delete
    15. Weird!! Where did you get the story about this Christian guy whoever who went for haj or mekah?? NO NON MUSLIMS COULD ENTER THE KAABAH AREA!!! What AN IGNORANT!! STOP SHOWING GHE IDIOCRACY AND YOUR STUPIDITY!! It's EMBARRASSING!

      Delete
    16. Steady.....
      Masih ada juga penyokong pendubor...golongan lgbt kot???????
      Tak jijik ker bersalam dgn tangan pegang butuh jantan gay.??????

      Susah sgt ker bersumpah??????
      Hanya yg bersalah jer takut dgn laknatullah termasuk korang yg brsubahat memuja kaum luth...

      Hahaaaahaaaaahaaaaa.....

      Delete
    17. Love UMNO nampaknya kamu seperti menyatakan bahawa sumpah laknat adalah perkara main-main. Semoga kamu diberikqn hidayah ataupun terus dilaknat oleh Allah. Laknat ini mungkin kena pada kamu ataupun kamu atau isteri kamu. Sejarah yang kamu tulis bagi kamu membuktikan bahawa orang kafir bopeh menyamar dan pergi Haji/Mekah tapi sebenarnya ada yqng pergi haji tapi dok dalam bilik je balik orang panggil Haji. Jadi hanya tuannya sahaja yang tahu. Baru ni memang Amir Khan pun pergi haji dan balik masih berlakun kut. Tapi kalau gitu marilah sama.sama kita sembqhywnh hajat semoga samada Saiful atau Anwar dilaknat oleh Allah Swt serta merta.

      Delete
    18. Love UMNo...Lu nie memang bodong tahap tong taik...

      Delete
    19. Bhai love umno...aku ucapkan tahniah kpd lu tntng mmbuka kisah tntng apa yg kristian atau ugama lain cuba utk musnah kan akidah umat islam dgn snggup mnyamar mnjadi ALIM dlm beragama...aku juga prnh mndngar kisah ini...

      Bhai...adakh dgn kisah ini kita terus meletakkn yg Allah bukan maha mngetahui tntng niat dan perancangan manusia kpd agamaNya....bhai kerana kebesaran Allah juga kita mngetahui yg kristian akan buat apa saja wlupun trpksa menuntut dan belajar tntng islam...bhai persoalannya... Adakah hatinya diisi dgn iman...

      Bhai Allah lbh mngetahui apa yg trbaik utk umayNya...Allah yg mmberi rahmat kpd umat manusia,dan Allah jua yg mngizinkn apa yg buruk dan petaka kpd manusia...
      Bhai...dlm dunia ini ada yg beriman kpd Allah dn dlm masa yg sama ada yg bertuhn kan syaitan dan ada juga yg bertuhankn manusia....

      Bhai...pengasas al-arqam juga prnh ke mekah...adakh kita menafikn yg ashaari tidak sesat...berapa ramai yg mngetuai kmpulan sesat ttp mnjejaki tanah haram... Dan adakh mereka itu tidak sesat dlm amalan dan akidah mereka...

      Apa yg penting bhai...bukan kerana kelemahan Allah tetapi kerana kebesaran Allah utk tunjukkn kepada manusia jgn bersikab TAKSUB kpd yg nmpk berilmu dan alim dlm agamanya ttp dlm masa yg sama mnsyirikkan Allah...bhai klu golongan syiah yg kita anggap sesat...pun mampu jejak kaki didepan kaabah...apakah Allah tidak mengetahuinya....

      Bhai...bersangka baik itu digalakkn dlm agama kita...maka bila seseorg mnyerahkn dirinya kpd Allah maka lbh baik kita brsngka baik,kerana Allah lbh mngetahui niat dan perancangan umatNya...moral dari cerita lu...jgn kita TAKSUB KPD SESEORG YG NMPK BERILMU DAN ALIM TTP DLM MASA YG SAMA MNSYIRIKKAN ALLAH DAN INI MMPU MEROSAKKN IMAN DAN AKIDAH KITA....wallahualam

      Delete
    20. Macai yg mengaku love umno ni cetek pengetahuan agama. Cuba tanya Ustaz kalau benda mcm tu pun tak tau. Cuma tambah dosa.

      Delete
    21. Aku rasa dorang ni (love umno, semutapi) bukan org islam. Memang kurang ajar dan melampau dah ni.

      Delete
    22. Apa lu citer.. Dah terbukti video tu superimpose... haha kesian aku tengok kau org semua ni kalau dah memang dasar bodoh disuap taik pun kata nasik...

      Delete
  2. Makin tinggi keyakinan dan kepercayaan aku pada saiful, berani menegakkan hak, tiada apa yang perlu dipertikaikan lagi, pada yang berdusta, nantikan laknat allah!

    Salam Gelombang Biru

    ReplyDelete
    Replies
    1. buka blog papagomo pulak bukti Anuar akan memberi laluan dan berkerjasama dengan yahudi Israel apabila dapat teraju kerajaan Apabila menang PRU13 ne.Celaka lah PKR ne,pui.

      Delete
    2. Saksikan kanak-kanak hafaz Quran dibunh oleh syiah di Iran --------->>>> DuniaSyaitanSyiah(DSS) <<<<<

      Delete
    3. Anon 7.22 macai yg ramai kat blog2 ni bukannya cakap orang putih. Cakap arab pun setakat ana anta. Kalau mereka faham mesti mereka rasa marag yg amat bila dgr kafirlaknat ni menyalak. Yahudi yg jahat i nak sgt bersama Malaysia. Siapa yg beri laluan ni. TOLONGLAH MACAI CUBA CHECK DIYOUTUBE TENTANG PERKARA INI. AGAMA KITA SIDAH DIANCAM. FAHAM!!!

      Delete
  3. Sebenarnya dalam hati sumpah itu jika niatnya darurat maka ia boleh dilafazkan tidak sama dengan apa yg diucapkan dimulut. Itu bahaya sumpah dan Allah membencinya. Ini tidak boleh dijadikan bukti maaf admin.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hebat saudara boleh baca niat hati saiful..

      Delete
    2. ko ingat lafaz sumpah pun kena tapis2 ka? serupa lafaz cerai, walaupun kat hati kata lain, bila dh lafaz, cerai tetap cerai.... Allah maha mendengar...

      Delete
    3. Fakta dari mana pulak ni? Depan Kaabah saja dah cukup membuatkan hati rasa kerdil sayu pilu inikan pulak dengan melafaskan sesuatu yang membatu dihati. Tahap ni pun berani buat dosa nak spin..subhanallah.

      ALLAH maha mengetahui w/pun sebesar zarah.

      Delete
    4. Biasalah mangkuk PR akan cuba bermain dengan kata2...bukan dengan pegangan Islam yang ada dlm diri mereka sendiri...kesian macai...smpai Anwar matilah korang tertipu...

      Delete
    5. mahadzira ni cybertrooper kapir belaan peliwat agaknya.

      berani cakap berani tanggung ya..kalu ko islam, kalu kapir lantak ko la.

      Delete
    6. ni la perangai mahadzira si murtad lagi munafik...

      ape pun die berani bersumpah dpn kaabah...
      nuar aljuburi.. jgn kata dpn kaabah.... dlm masjid permatang pauh die x buat lg..

      tu ape kes???
      buat la...

      Delete
    7. ini bukan soal individu yang di tuduh tapi lebih soal umat islam yang terus bersubahat dengan isu moral pemimpin yang mereka puja..termasuk kononnya ulamak2 pas..

      Delete
    8. MAHAADZIRA is either followers of Christian Zionists or KELING PARIAH or CIAN KOMUNIS. Only these type of faith has no respect for other religion.

      Delete
    9. Another 3rd Class Assholes (Mahaadzira) made from Pakatan Rakyat.

      Delete
    10. Orang seperti ni kalau buat depan mata pun dia tak percaya. Allah maha mengetahui.

      Delete
    11. Klu Allah benci sumpah yg saiful lafazkan....lama dah dia kena Bala.....

      Delete
    12. hati kau keras roy

      Delete
    13. Mahazira mana kau tahu allah membenci sumpah dihadapan kaabah..kau ni betul2 sesukahati buat tafsiran tanpa merujuk dalil2 sahih..kau p sekolah diri kau dulu sebelum kau buat komen yg kau sendiri tahu tidak ada kebenaran..istighfar bebanyak..waallahualam

      Delete
    14. Haha..darurat celah mana cik oi..saiful bukhari tu bukan golongan hamba sahaya yg nk kena paksa untuk bersumpah oleh tuan dia.dia orang merdeka yang bebas dan waras untuk berfikir dan bertindak.andai ada ancaman dari pihak lain yg mengancam keselamatan dia dan keluarga dia,bila2 masa dia bole report polis..negara kita bebas..sory..your argument is invalid.

      Delete
    15. Mahadzira ni tentu penyokong tegar pkr sebab tu dia tak blh nak terima hakikat bahawa anwar ni mmg peliwat dan saiful takkan berani buat sumpah laknat depan pintu kaabah.

      Delete
    16. Ya betul..dengar apa kata Rahimi tentang kemaruknya Jobos dengan Saiful. Budak dah kene umpan masa umurnya sangat2 muda. Dengar ya.

      Delete
  4. ALLAH MAHA BESAR, BERANI KERANA ALLAH, HIDUP DAN MATI KERANA ALLAH.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yg ni mmg btl apa yg kau katakan anon 4.32 pm bukanya takut kerana anwar sampai sanggup buat fitnah.

      Delete
  5. Red army bean... berapa laa korg dpt ek?.

    ReplyDelete
    Replies
    1. TARGET DAP DALAM NAK MENJAHANAMKAN MELAYU:


      Pejabat Operasi utama Red Bean Army ialah di Bangunan Komtar, Pulau Pinang dan satu lagi di Hotel Concorde Kuala Lumpur. Bayaran bagi setiap seorang dari mereka secara puratanya ialah RM3000-RM8000.

      Tugas mereka saban hari secara sepenuh masa ialah:

      menyerang laman web pro-kerajaan,
      menyerang laman-laman sosial aktivis yang pro-kerajaan,
      menyebarkan bahan untuk memburukkan kerajaan,
      mematahkan komen-komen pro-kerajaan di media alternatif,
      menghalang penjelasan kerajaan dari sampai kepada rakyat melalui internet,
      mengganggu apa saja program yang dilihat mampu memberi kredit kepada kerajaan,
      menyebarkan maklumat yang memberi kredit kepada DAP

      Delete
    2. Maaasyukk no wonder lah. Red bean army..perlu dilayan atau tidak? Yg benci nya..dorang ni dah memperlekehkan islam. Wahai melayu pas dan pkr.. mana tanggungjawab kamu sebagai muslim? Sanggup kamu biarkan mereka ini cakap sesedap mulut. Bangun lah..biar faham politik kita tak sama.. tp kita ni saudara seislam.. jgn biarkan agama kita ditekan..dipijak. Bangkitlah..sama2 kita patahkan serangan saraf ini.

      Delete
  6. Al jubo ble g nk p sne??????

    ReplyDelete
  7. Jangan kan nak kata orang Islam, Botak Chin pun, kalau sponsor dia pegi Mekah suruh sumpah dia tak konkek mana-mana amoi bukan bini dia, haram jadah tak akan berani. Ada sesapa berani? Pi tanya al Capone tu. Atau Bill Clinton tu. Mintaklah Tuhan laknat dia kalau dia cakap bohong. Ada berani kaaa?

    Heheheh. Mana plak ada pencacai PAS tadi kata harus di buat atau bohong kalau darurat. Ptuuuii!.

    Wooiii Anwar. Tak yah laa depan mekah. Ko gi sumpah depan surau Bangi tu disaksikan oleh orang dah cukup laa.

    Hehehehe. Anwar bodoh. Tapi yang lebih bodoh ialah mereka2 yang percaya bahawa Saiful tipu dan Anwar cakap benar.

    ReplyDelete
  8. berita yang perlu di sebarkan..semoga permintaan keadilan untuk saiful bukhari akan dimakbulkan ALLAH S.W.T

    ReplyDelete
  9. hoi malaun mahadzira...aku tak tau la nak cakap otak hang ni cap apa..ghasa2 aku otak udang tu lebih baguih lagi dari otak hang yang mangkaq ni sbb bole makan...napa la tongong sangat..saiful tu dah bersumpah depan kaabah tu hoi malaun..bukan dalam jamban...orang2 macam hang ni la yang perosak agama...otak beku...bahlul..tongong..bila besaq menyusahkan mak bapak dan kerajaan nak tanggung pelajaran hang supaya bagi pandai..rupa2nya tetap tongong jugak...baiikk mampos lagi baguih la hang ni..tak la menyusahkan orang nakpikiaq bab hang ni..

    ReplyDelete
  10. Nuar Jubor mana berani. Dia peramah dgn boypren2 Gay Jamban je. Dgn budak2 telor setengsk masak dia berani comolot dan raba2 n gentel2 kote je. Itu yg Nurul bilang papa ku hebat

    ReplyDelete
  11. Ini macai PR akan cakap tak sah sumpah...x ikut adab bersumpah...xde sumpah depan Kaabah dalam Islam...macam2 lah...diorang cakap kalau nak buktikan kebenaran bogelkan diri untuk buktikan yang orang dalam video tu bukan dia...macam mustapha ali cakap nak buat...itu lebih afdal...takbiiiiirrrr..

    ReplyDelete
  12. Betul 2...tidak boleh dijadikan bukti,di dunia. Tapi di hadapan Allah swt akan dijadikan bukti. Jangan kata Allah swt tak terima pulak.
    Bukan kita yang tentukan Allah swt patut dengar atau tidak dengar apa yang beliau lafazkan.
    Sumpah itu Bahaya dan Allah membencinya?ok... Yang akan dibenci oleh Allah swt adalah Saudara Saiful. Kalau kita tiada cara lain untuk menyatakan kita dianiaya atau tidak bersalah, apa yang perlu kita lakukan? Ya, betul tu! Berserah sepenuhnya kepada Allah swt a.k.a TAWAKAL.

    SO? =)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Buat Mahadzira...

      Delete
    2. Wahai sahabatku. Kalau dok beserah je. Dah kenape Pas join demokrasi. Bukankah demokrasi anjuran baratyg Tak islamik. Mana syura?. PAS join demokrasi sebab katenye kebatilan semakin berleuasa. Jadi kena dapatkan kuasa baru boleh buat islam mutlak. Kalau pas dok berserah boleh ke kebatilan diatasi. Sama la kes saiful ni. Kalau dia dok berserah je. Keadilan untuk diri dia tertegakkah.

      Delete
    3. PAS ITU SYIAH...pandai berpura2 sampaikan dlm donia nikki sorang saja yg mengalir air mata. Tah air mata byk menipu rakyst espc rakyat kel...crocodile tears

      Delete
  13. betul ke video ni....mcm kat tempat lain je bukan depan kaabah.....edit eh...gambar dengan latar belakang tu lain je...mcm tempel tau!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. depan kaabah ni woiii..bukan dalam bilik tengah beromen dengan cina dolly

      Delete
    2. dah agak dah. mesti golongan kePaRat ni akan kata video ni kena edit. mmg tahap bengap dah diorang ni.

      Delete
    3. Anon 4.54 p.m.

      Cuba lu solat istiharah. Mungkin lu dapat hidayah benar atau palsu.

      Sebenarnya puak2 lu patut solat istiharah untuk semua video2 yang telah ditunjukkan. Itu pun kalau lu yakin dengan cara tersebut. Bukan membuat penafian begini.

      Delete
    4. mereka2 ini lebih yakin dgn tuhan bernama n.aziz dari tuhan bernama Allah..
      nauzubillah...

      Delete
    5. Puak Puak ini adalah golongan Christian Zionists , KELING PARIAH atau CINA KOMUNIS. Mana lah siJAHIL JAHIL ini tahu apa itu istiharah ???

      Delete
    6. anom4.54pm

      lu kapirkan?

      Delete
    7. 4:54 pm sarcastic je tu...

      Delete
    8. AGAIN another 3rd Class Assholes (Anon 4.54) Made from Pakatan Rakyat Ass.

      Delete
    9. Sronok kn tengok ramai orang reply komen ko?ni orang kata gila publisiti..atau mencapap..sesuai sangat btanding pru..

      Delete
  14. .
    .
    .
    Ini Kalilah ...kita belasah Pakatan Haramjadah cukup cukup!

    Ini Kalilah ... kita sama sama MUSNAHKAN politik Anwar Aljuburi sampai kubur.

    Ini Kalilah ... Melayu bersatu binasakan politik Anwar sampai lumat..!

    Ini Kalilah ... BN rampas semula Selangor, Pulau Pinang, Kedah & Kelantan!

    Ini Kalilah ... kita ajar DAP & PKR bahawa Melayu Bangkit.

    Ini Kalilah ...


    .

    .

    .

    ReplyDelete
    Replies
    1. InsyaAllah. Amin, ya rabbal alamin.

      Penduduk Permatang Pauh

      Delete
    2. Kasi kapan PKR and PAS skali gus... SESUNGGUHNYA ALLAH ITU BENAR..

      Delete
    3. Berkali2 la mana boleh ini kali saja. Dtg lgbt kat rmh aku pantat korang kena terajang.

      Delete
  15. sapa berani sumpah laknat depan kaabah yg korang tak pernah melancap? ada berani? salah kecik camni pun korang takan berani punya, aku tak berani hahaha....

    ReplyDelete
    Replies
    1. gua respek lu bro..
      takot kerana salah...kah kah..

      Delete
    2. sumpah tak pernah melancap?? kahah kah kah aku pun tk brani bro jgn kata dpn kaabah dlm masjid kat msia ni pun aku tak brani sbb mmg aku buat. hehe

      Delete
    3. Jgn jer melancap depan pc mcm org anwar tu!!!
      Bos dan anak buah 2x5 jer!!!!!

      Delete
  16. Sedih saya lihat Saiful ini. Betapa dia benar2 ingin membuktikan apa yang dia katakan adalah benar. Mudah2an Allah melindungi dia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terharu aku melihat kesungguhan saiful......
      Tanpa sumpah yg kedua....anwar dah dibogelkan....

      Tabik dgn sumpah saiful di depan kaabah....gerun dan hiba...
      Allahuakbar!!!!!!

      Delete
  17. Oleh yang sedemikian, saya telah pun beralih sokongan saya terhadap BN. Begitu jua sama dengan pendapat ahli-ahli keluarga saya.

    Ini adalah kerana kami sekarang barulah mempercayai bahawa Anwar Ibrahim adalah seorang pendusta semata-mata. Teramat salah sekali kami memberi sokongan kepada Pakatan Rakyat pada PRU12 yang lalu.

    InsyaAllah, Allah akan memberi kemenangan kepada yang benar. Amin, ya rabbal alamin.

    Penduduk Permatang Pauh

    ReplyDelete
  18. YANG BERSUMPAH DEPAM KAABAH TAK DI PERCAYAI.YANG TAKUT BERSUMPAH DI PERCAYAI.ALLAHHUAKBAR.APA DAH JADI MANUSIA HARINI.NAK KIAMAT DAH GAMAK NYERRR

    ReplyDelete
  19. hantar ini video ke permatang pauh..support Dr Mazlan..

    ReplyDelete
  20. Anon 4.54.tak per.edit2 lah.nanti sumpah tu makan diri anon 4.54.sebab terlalu yakin pd org yg tk berani bersumpah

    ReplyDelete
    Replies
    1. Silap hari bulan kena Bala.....
      Klu benar...benarlah!!!!...buat apa dihina....

      Delete
    2. P.BALA dah jalan dahhh...yang mengaku Isle jangan tak sempat buat apa yang patut.

      Delete
    3. pembankang lbh percaya sumpah mediang bala & si penjual karpet..

      Delete
  21. Orang-orang PERMATANG PAUH sebarkan seluas-luasnya. Jentera-jentera BN harap tayangkan video ini terus menerus pada layar besar sehingga hari mengundi supaya ramai lagi boleh tahu terutama pada mereka yang tiada kemudahan komputer dan orang-orang tua.

    INI KALILAH KASIK HEMTAM PELIWAT KAW-KAW. BIAR DIA BERAMBUS DARI MALAYSIA NI UNTUK SELAMA-LAMANYA.

    ReplyDelete
  22. Bagi aku....menentang anwar ibrahim bukan sekadar menentang kemungkaran nafsu songsang kaum luth tetapi lebih dpd itu.....pembohong...pemfitnah...perasuah dan pembunuh wira2 negara.....
    Silap2 hari bulan dia mgkin terlibat pmbunuhan altantuya bersama tian chua dan sivarasa krn skrip pembohongan mrk nampak sungguh rapi.......wallahualam...
    Allahuakbar3x!!!!!!.....marilah kita tanpa mgira fahaman kepartian...tentang habis2an manusia bernama ANWAR BIN IBRAHIM...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Org islam yg masih menyokong pendubor dan pemuki ini.....sama2lah munafik dan bersubahat dgn dia....

      Samalah sakit hati org islam bila org islam menyokong perjuangan yahudi!!!!!!!

      Bekas ahli pas kampung

      Delete
    2. Klu nabi pas nak spin jugak video ini....aku sumpah Bala ke atasnya....!!!!!!!!

      Delete
    3. ini Kali aku undi BN..muktamad..
      tak nak subahat lagi dgn peliwat..

      bekas pangundi Pas pru12..

      Delete
  23. Punggungnya di liwat
    maruahnya tercemar
    yang meliwat terus riang

    Di mahkamah dunia saiful kalah
    aku harap dia menang disana
    di akhirat

    ReplyDelete
  24. helo.red bean army...ke sy nk.panggil mr bean army! get lost...go to hell...u know nothing abt Islam...go Saiful...berani kerana benar...nk tgk mcm mana manusia bernama Anwar and gang dilaknat Allah swt.!

    ReplyDelete
  25. Red Bean Army. You are all DAPigs. Rot in hell all you bastards. Chiok sohai.

    ReplyDelete
  26. Bukti mesti dibawa oleh yang mendakwa.
    Sumpah bagi yang kena dakwa.

    Bukan nya.

    Sumpah bagi yang mendakwa..
    Bukti bagi yang kena dakwa.


    Walauapa pon aku setuju juga anuar bersumpah, bagi membersihkan diri nya...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodoh jugak ko yea.....
      Soal dan jawab???????

      Delete
    2. Teringat aku....akan kata-kata ustaz dato ismail kamus......"orang gila jangan dilawan, kalau dilawan, kita pon sama....."

      Delete
  27. efer pada hadis nabi.. dan ayat quran...

    Sumpah bukan jalan penyelesaian dalam islam...

    Kalaubsaiful benar.. kenapa dia bawak kes liwat pada mahkamah civil???? Kenapa x pergi mahkamah syariah? Guna hukum qazaf..

    Dia takut bawak kes ke mahkamah syariah sb dia tau akan kalah.. malah anwar yg bawak kes pendakwaan ni ke mahkamah syariah pula di batalkan kes oleh kerajaan..

    Tapi Allah tu maha adil.. walau dia bawak ke mahkamah civil.. saiful kalah.. mahkamah sahkan anwar tak bersalah.. dan dakwaan saiful ni langsung tak munasabah dana tiada bukti

    Penjenayah pun sanggu bersumpah ro.. utk kepentingan diri... sb tu islam tak jadikan sumpah jalan penyelesaian...

    Mu rujuk ustaz2.. sumpah sebenatnya tiada apa2... kosong... islam bukan mcm kristian ro.. main sumpah2..

    Perbuatan dia sumpah dalam masjid pegang quran tu sebijik dia tiru cara kristian..

    Dalam islam tiada satu pun ajar mcm tu

    Malah perbuatan dia seolah menghina islam...

    Kalau benar saiful di liwat.. kenapa dia x baeak kes dia ke mahkamah syariah..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan lupa ayat-ayat quran berikut:-
      "Dan (ingatlah kisah) Luth, ketika ia berkata kepada kaumnya: "Mengapa kamu mengerjakan perbuatan keji itu sedang kamu melihat(nya). Mengapa kamu mendatangi laki-laki untuk (memenuhi) nafsu(mu), bukan mendatangi wanita? Sebenarnya kamu adalah kaum yang tidak dapat mengetahui (akibat perbuatanmu)." (QS. an-Naml: 54-55)

      Nabi Luth menyampaikan dakwah kepada mereka dengan penuh ketulusan dan kejujuran, namun apa gerangan jawapan dari kaumnya:

      "Maka tidak lain jawapan kaumnya melainkan mengatakan: 'Usirlah Luth beserta keluarganya dari negerimu; kerana sesungguhnya mereka itu orang-orang yang (mendakwahkan dirinya) bersih.'" (QS. an-Naml: 56)

      "Maka tatkala datang azab Kami, Kami jadikan negeri kaum Luth itu yang di atas ke bawah (Kami balikkan), dan Kami hujani mereka dengan batu dari tanah yang terbakar dengan bertubi-tubi, yang diberi tanda oleh Tuhanmu, dan seksaan itu tiadalah jauh dari orang- orang yang alim. " (QS. Hud: 82-83)

      Delete
    2. kau ni kapir komtar ker? menyamar guna nama khairul? patut la...

      Delete
    3. mahkamah Allah kan ada, sebab itu dia berserah kepada Allah untuk diadili... kapir jer tak percaya mahkamah Allah...

      Delete
    4. Nabi SAW bersabda,

      مَنْ حَلَفَ بِاللهِ فَلْيَصْدُقْ، وَمَنْ حُلِفَ لَهُ بِاللهِ فَلْيَرْضَ

      "Barangsiapa bersumpah atas nama Allah, maka hendaklah dia jujur (bersungguh-sungguh), dan barangsiapa diambil sumpahnya atas nama Allah, maka hendaklah dia ridha terhadapnya."

      Demikian juga sabda beliau,

      وَلاَ تَحْلِفُوْا بِاللهِ إِلاَّ وَأَنْتُمْ صَادِقُوْنَ

      ["Dan janganlah kamu bersumpah atas nama Allah kecuali kamu dalam kondisi benar (sungguh-sungguh)."

      Delete
    5. Macai2 tak berbayar dah surrender nak menegak benang. Ni tinggal macai berbayar berhempas pulas mencari nas dan dalil nak mencover si Jobos.

      Delete
    6. Khairul pakai fatwa 'ULAMAK' sesat PAS kot tentang bab sumpah ni. Bala kat PAS pun dah terima satu persatu. Belum pernah terjadi dalam Malaysia PAS dimalukan sedemikian rupa kerana mereka mengunakan agama untuk kepentingan politik.

      Delete
    7. Anon 6:25, dalil itu menunjukkan memang didalam Islam tidak salah untuk kita bersumpah dalam menegakkan kebenaran.

      Delete
    8. Khairul baca quran mana?
      Surah Al Maidah, Ayat 89
      Kamu tidak dikira salah oleh Allah tentang sumpah-sumpah kamu yang tidak disengajakan (untuk bersumpah), akan tetapi kamu dikira salah olehNya dengan sebab sumpah yang sengaja kamu buat dengan bersungguh-sungguh. Maka bayaran dendanya ialah memberi makan sepuluh orang miskin dari jenis makanan yang sederhana yang kamu (biasa) berikan kepada keluarga kamu atau memberi pakaian untuk mereka, atau memerdekakan seorang hamba. Kemudian sesiapa yang tidak dapat (menunaikan denda yang tersebut), maka hendaklah dia berpuasa tiga hari. Yang demikian itu ialah denda penebus sumpah kamu apabila kamu bersumpah dan jagalah (peliharalah) sumpah kamu. Demikianlah Allah menerangkan kepada kamu ayat-ayatNya (hukum-hukum agamaNya) supaya kamu bersyukur.

      Delete
    9. Anon 6:25 tujukan untuk Khairul and the gang. Macai cybertrooper peliwat.


      Delete
    10. Sebab itu, sebagai seorang Islam, perkara yang tidak akan dibuat main-main adalah bersumpah dengan nama Allah. Sebab itu juga kita lihat hingga sekarang yang berada dipihak yang BENAR saja berani bersumpah. Mana sumpah Anwar atau Stopa Ali. Kita lihat saja 3 Mei nanti, adakah Stopa Ali berani bersumpah?

      Delete
    11. Sekarang ni musim ribut petir sambar menyambar. Harap Stopa dengar dulu ramalan cuaca sebelum keluar dari rumah atau bila pulang dari masjid.

      Delete
    12. Nampak sangat Khairul ni geng Macai cybertrooper peliwat, skrip itu "Ulama" PAS sesat punya, kononnya tak ada sumpah dalam Islam.

      Delete
    13. Khairul Macai trooper (orang Islam ke?), orang jahat macam Anwar pun tak ada berani buat ini sumpah la. Ini bukan Akuan Sumpah macam "PI Bala" buat punya. Ini sumpah laknat boleh turun bala punya.

      Delete
    14. Khairul, lu bagi syarahan apa ni?

      Gua doa ahli keluarga lu kena rogol atau liwat dan lepas ni kita tengok apa lu buat.

      Saja doa ...

      Delete
    15. Khairul , kanapa kau pula yg mengelabah dan kepanasan tak tentu hala, kau jenis yg suka memantat dan menjubo ke?...Atau kau ni salah seekor setan yg di-rejam pasal tu lah kau rasa kepanasan dan mengelabah.

      Delete
    16. Khairul, Macai cybertrooper, bukan tahu apa-apa. Kenapa selama 15 tahun, Anwar tak pernah berani bersumpah? Jangan kata bersumpah dengan nama Allah itu salah pula. Nas Quran dan Hadis dah bagi, kenapa masih nak berpegang kepada cakap kosong "Ulama" PAS yang hanya berpegang kepada serban mereka, top-top keluar juga video depa. Dah terang masih backup lagi. Apa pula ulamak macam tu?

      Delete
    17. Lu banyak keji punya olang...montot tatak cuci lagi mau cakap pasal Islam. Tatak cuci manyak musuk wooo..ni muntut-muntut lu punya boss saja manyak syook.


      Delete
    18. Bala PI bersumpah dgn kitab hindu pun dh JALAN... jgn main2...

      Delete
  28. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  29. Anwar dan Nik Aziz sama seperti dajal kecil menawarkan syurga dan neraka. Contoh senang aje undi PAS masuk syurga tu yang DAP nak guna lambang PAS. Kalau pihak kristian di Israel dah sokong pihak PR maka wajiblah PAS keluar kalau tak pasti PAS akan terkubur.

    Penyokong -penyokong yang taksub tu cubalah tanya ape perjuangan kamu adakah perjuangan kamu untuk mempunyai hubungan dengan Israel.

    Kita kena faham Malaysia akan menjadi negara Islam yang maju dan berpengaruh oleh kerana kita berjaya membina kewangan Islam yang terbesar didunia sehinggakan kita ajar orang Arab nak naikkan sistem kewangan mereka.

    Oleh itu jika Malaysia ada hubungan dengan Israel maka semua negara-negara Islam akan mengikut kita. Tolonglah tengok the bigger picture. Anwar secara terbuka mengatakan bahawa dia menyokong untuk keselamatan Israel. Itulah kita kena ada prinsip. Tengok sahajalah negara Turkey dah bersatu dengan Israel dan Nato jadi kita boleh kaji dimana negara Islam yang maju akan dgunakan untuk mempengaruh negara Islam yang lain untuk mengiktirafkan Israel sebagai negara yang sah.

    ReplyDelete
  30. Adik ak baru2 ni mengundi pembangkang. Ak tanye dia kenapa. Dia ckp saiful fitnah anwar la. Isue itu la ini la. Ak jawab balik sume issue tu.lastly,Dia sedar dia dah tersilap langkah. Tp nak buat camne dia dah undi.

    adik aku ni antara golongan muda yg pertama kali mengundi yg tak pernah endah pasal politik. Apa yg meyebabkan dia terpengaruh dan buat undian yg salah. Sebab fb. Tu je. Sebab fb!!.

    Kalau korang perasan orng BN ni jenis silent tp majority. tak outloud share ceramah bn, tak kutuk sana sini. Tapi puak PR ni lain. Diorng terdidik supaya sebar apa sahaje tak kira betul ke salah. Suka buat troll dan bagai2 lagi.

    Sebagai pengundi baru yg x penah endah pasal politik tiba2 nak kene mngundi mestilah bahan2 sensasi didendangkan dari pihak pkr jadi perhatian. Mereka megunakan acount fake dan add seramai mungkin org.

    Bila orng BN dan cybertrooper sukarelawan bn diam macmnane nak reach diorng! Ingat..! Arab spring disemarakan oleh fb. Rakyat Malaysia antara penguna fb yg tinggi. Kalau biar pemikiran mereka dikaburi oleh pakatan mata dajal. Malaysia spring mungkin terjadi.


    ReplyDelete
    Replies
    1. Jangan risau bro ...

      Still water runs deep. We are the silent majority.

      Bab Malaysia Spring, don`t worry ... an eye for an eye.

      Delete
    2. Majoriti lawan minoriti
      Minoriti akan kalah...

      Sblm minoriti nak lakukan malaysian spring...
      Pastikan para waris korang tahu mcm para syahid di palestine...
      Jangan tinggalkan 5 waktu dan berjemaah setiap subuh....

      Pastikan ada perjanjian hitam putih dgn anwar ibrahim...
      Takut korng mati dlm perjuangan agar waris dpt membuat sebrg tuntutan...
      Jika ada sedekah tin milo agar dpt disumbangkan terus kpd org tua atau waris terdekat korang....
      Manalah tahu sedekah yg dikutip jadi spt tabung memali yg tak sampai ke tangan waris...
      Takut wang disalahguna utk mendubor dan memuki atas tilam spring di waktu malam

      Klu pegi berjuang...pastikan lengkap berpakaian krn hadi akan anggap korang syahid...
      Aku takut dlm keadaan rusuhan korang mati telanjang....nak ker ditanam dlm keadaan telanjang?
      Yang pasti korang gerenti ditanam tanpa mandi dan dikapan....itu fatwa songsang....

      Jika dah cukup berani.....pastikan cdgan2 yg dinyatakan di atas dipertimbangkan...
      Supaya korang tidak mati spt lanun kiram...

      Delete
    3. Anon 7:34....Mantap!!!!!.....berfikir2 lah sblm menyesal di kemudian hari.....
      Korang mati percuma mcm lanun kiram....
      Mati terus..tak apa!!!!..jgn cacat seumur hidup...
      Mahu ker anwar bagi bantuan bulanan dgn korang..

      Anwar pulak seronok atas tilam spring dgn jantan gay dan china doll...
      hahahahahhahahahahahahahaaahaaa

      Delete
  31. Kpd pengundi permatang pauh...
    Jika anda islam sejati....jatuhkan anwar ibrahim 5 Mei 2013...
    Hukum hudud bukan sekadar qazaf....
    Hentikan sokongan dan subahat dgn kemungkarannya....
    Anggapkanlah ia satu fisabillilah....
    Allahuakbar! Allahuakbar! Allahuakbar!

    Demi pahalaNya aku akan undi Dr. Mazlan!!!!!

    Ahli pas permatang pauh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Syabas orang2 Permatang Pauh. Tak kira warna kulit, keturunan dan fahaman sama2 kita laungkan ALLAHUAKBAR 3X.

      Perjuangan ni demi agama Islam yang tercinta.Tamatkan angan-angan PELIWAT NAK JADI PM.

      Delete
  32. Aku setuju, tinggal berapa ekor je cyber trooper pkr je yg mencari dalil mempertahankan anwar...sudahlah anwar, jika kau mengaku kesilapan, mulakan dari zero, org x akan sumpah seranah kau..ingatlah doa org teranyainya tidak ada hijab antara dia dgn Allah...

    ReplyDelete
  33. Sumpah muhaballah ada disebut di dalam Al Quran....jangan didustakan ayat Allah.

    Sumpah muhaballah atau sumpah laknat di sebut dalam ayat 61 , surah Ali Imran (sila refer terjemahan Al- Quran)yang Nabi sendiri membuat sumpah muhaballah ini untuk membuktikan dirinya benar , agar diminta ditimpakan bala pada pihak yang berdusta, sesungguhnya Allah Maha mengetahui dari manusia...jalan terakhir untuk membuktikan kebenarannya..
    Melalui Ayat 61 Surah al-Imran itu juga pada perenggan yang terakhir, dinyatakan “kemudian marilah kita bermubahalah kepada Allah dan kita minta supaya laknat Allah ditimpakan kepada orang yang berdusta.”
    Apabila kita bermubahalah, Allah akan memberi balasan buruk kepada mereka yang berdusta. Apabila kedua-dua belah pihak bermubahalah, mesti ada salah satunya benar dan salah satunya tidak benar. Melalui ayat itu, Allah menjanjikan balasan buruk kepada pihak yang tidak benar.

    ReplyDelete
  34. tu dia...kalau saiful hanya menfitnah, dia takkan sanggup bersumpah demikian rupa..berani kerana benar...syukurlah, melalui video ini nescaya pengundi di atas pagar akan menolak pakatan dan akan mengundi BN...dan aku double bersyukur juga sebab kawan aku yang selama ini tidak percaya dakwaan saiful, akhirnya percaya yang saiful benar2 diliwat..dan paling lucu nya ada juga orang yang tidak faham apa itu liwat..ni aku jelaskan k

    ROGOL: lelaki yang melakukan persetubuhan dengan perempuan secara paksa..maka itu adalah ROGOL.

    LIWAT: lelaki yang melakukan persetubuhan dengan lelaki secara paksa..maka itu adalah LIWAT.

    ReplyDelete
  35. Masyallah !.....

    Ya Allah , turunkan bala pada peliwat ANWAR !! Amin

    ReplyDelete
  36. Halo cai2 onmo lembu..iblis pun dah sumpah dulu lg penipu nabi adam dlm syurga..dok malaysia pun lawan hukum Allah pas tu p rumah Allah pula..lawak la puak omno lembu ni..kah kah kah..Allah suruh mempertahankan syariat dia bkn Allah suruh pertahan nama Dia..bangang cai2..ingat org nak prcaya ke bedeo tu...kah kah kah..dah x de modal ke

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku nak tergelak dgn ko cai.....
      Rasa aku klu ko oun tak berani bersumpah depan kaabah....

      Delete
    2. Beraniny berlindung dibalik nama Allah. Bercakp soal hukum Allah dan syariat Allah, tp mulutny x lepas dr perkataan lembu dan bangang. Malulah dgn Allah, tuan

      Delete
    3. Takder modal ker lu yg bakal menagis besok apabila jubo lu dilawat oleh anwar...

      Delete
    4. Heran aku tgk sekor penjual biawak ni yg lbh taksub percayakn org islam yg x brani sumpah tapi sumpah kapir spt mediang bala & penjual karpet bukan main lg..
      kalau anuar tu mmg betul d boleh pakai cakap x pyh susah2 dh lama umno BN amik balik diutk kalahkn semua pembankang.. parti xde maruah PAS sanggup fitnah mcm2 kt org umno dulu & skrg tapi lepas dibuang umno sanggup kutip jilat balik ludah malah simpan semua ahli PAS yg ada salah laku & pecat perlaksana Islam

      Delete
    5. orang yang beriman dengar nama ALLAH pun dan rasa gerun dan takut tapi kalau tak beriman sebaliknya.

      Delete
  37. byk lgi ibadat sunat yg boleh dibuat kat depan kaabah tu dari bersumpah camtu. semoga kita semua berada didalam rahmat Allah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Rasa aku anwar belum bersunat...sebab tu tak berani buat ibadah sunat depan kaabah.....
      Semoga kita dijauhi pendubor dan penzina....

      Delete
  38. Aku yakin Love Umno akan di makan serpihan sumpah Saiful kerana ia memperlekehkan benda yang benar. Aku dah banyak tolong mandikan jenazah, masyaAllah banyak yang awal2 lagi di tunjukkan oleh Allah terhadap Jenazah. Sebab aku sarankan Love Umno jangan main2 perkara ni, nauzubillah azab Allah akan tempias kepada orang yang memperlekehkan sumpah orang lain... bertaubatlah... selepas solat, sedekahkah lah fatihah keatas roh mu sebelum mati, pernahkah engkau lakukan...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hanya golongan gay lgbt jer yg sokong love umno(konon)....

      Delete
  39. ini kalilah harapan pakatan hancur lebur..ini kalilah lu mati lagi bagus...

    ReplyDelete
  40. Anon 7.50pm, kau ni faham ke tak hukum bersumpah laknat? Kau bangang bandingkan dgn sumpah iblis utk menyesatkan manusia mcm kau! Lain kali ngaji sampai habis, saiful bukan sumpah spt iblis yg meminta Allah panjangkan usianya sampai kiamat utk menyesatkan umat manusia. Bodoh...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Anon 7:50pm, Sumpah laknat Saiful dihadapan Kaabah adalah satu tanggungjawab Saiful memberitahu dab meyakinkan kepada rakyat Malaysia bahawa pemimpin yang mereka bangga-banggakan adalah seorang peliwat. Sekarang ini tanggungjawab Saiful sudah dilepaskan kebahu pemilih. Kalau masih nak meneruskan pemilihan itu, sendiri tanggunglah akibatnya. Jangan kata Saiful tidak cuba memberitahu dengan seyakin-yakinya. Kalau berani, pergilah tanya "Ulama" PAS atau Majlis Syura PAS, apa hukumnya melantik pemimpin sebegini menjadi pemimpin. Jangan lupa Azab tuhan pasti tiba, apabila melantik kaum ini menjadi pemerintah.

      Delete
  41. Saksikan kanak-kanak hafaz Quran dibunh oleh syiah di Iran --------->>>> DuniaSyaitanSyiah(DSS) <<<<<

    ReplyDelete
  42. Masok la lgbt dlm rmh aku aku siat2 kulit korang lahanat. Jgn nak buat sob stories korang.

    ReplyDelete
  43. Musa Hassan Menambah Lagi Semangat Rakyat Untuk Berubah

    Perkataan ubah yang kini semakin kuat gemanya, ternyata semakin ditakuti oleh Najib dan BN. Najib berkata, perkataan ubah hanyalah sekadar gimik politik semata-mata dan beliau  tidak mahu rakyat terpedaya dengannya. Malah Najib berkata, perubahan juga boleh dilakukan melalui BN dan kerajaan yang ada sekarang.

    Muhyiddin, Ahmad Maslan dan lain-lain pemimpin UMNO juga menolak perubahan. Perkataan ubah juga ditakuti mereka.  Mereka bukan saja menempelak semangat rakyat yang mahukan perubahan, bahkan cuba meyakinkan dengan pelbagai teori kemenangan kini sedang berpihak kepada BN.

    Malah Rais Yatim yang tidak lagi diperlukan Najib juga cuba berhujah bahawa perubahan tidak mungkin menjadi kenyataan kerana kononnya parti-parti dalam Pakatan Rakyat sentiasa berbalah dan berlainan ideologi.

    Semakin dekat hari mengundi, perkataan ubah atau hijrah semakin diperkatakan di mana-mana. Di kelompok Melayu, Cina dan India, terlihat bahawa semangat ke arah itu makin membara. Di kalangan kakitangan kerajaan, swasta dan golongan profesional juga tergambar mood yang sama.

    Sementara ceramah dan program-program anjuran Pakatan Rakyat terus mendapat sambutan, walaupun diakui ia tidak semestinya menterjemahkan undi, hakikat yang jelas ialah kebimbangan sudah mulai dirasai oleh BN sendiri.

    Tidak saja Najib dan Muhyiddin yang semakin sibuk memenuhi pelbagai jadual kempen, Mahathir yang dikesan sebagai orang paling takut jika BN kalah, turut mempunyai jadual yang makin  padat setiap hari. Daim yang kononnya berpengaruh dan mempunyai banyak wang juga mulai ditampilkan sejak beberapa hari lalu untuk membantu BN.

    Di dalam UMNO dan BN, bukan saja yang sedang berkuasa takut dengan kehilangan kuasa, malah yang bakal pencen serta yang sudah lama pencen juga mempunyai ketakutan yang hampir serupa.

    Semua ini menggambarkan kebimbangan yang semakin   meningkat terhadap perubahan yang cuba dibawa oleh Pakatan Rakyat dan telah dimula disambut serta difahami kebaikan serta manfaatnya.

    Dalam usaha untuk mengajak rakyat berubah dan menubuhkan kerajaan baru, PR juga telah menubuhkan Majlis Keselamatan yang berperanan untuk mempermudah peralihan kuasa serta bagi memastikan proses pilihanraya berjalan dengan aman dan tanpa sebarang kekacauan. Majlis ini dianggotai oleh beberapa bekas pemimpin tertinggi polis dan tentera yang kini menyertai pelbagai parti dalam Pakatan Rakyat.

    Majlis ini juga menunjukkan keseriusan Pakatan Rakyat untuk mengambil alih kerajaan dan menubuhkan kerajaan baru selepas 5 Mei ini. Dengan penubuhan majlis ini dan dianggotai oleh tokoh-tokoh yang ternama dan pakar mengenai keselamatan, tidak dapat tidak ia menambahkan lagi keyakinan rakyat tentang matlamat perubahan yang mahu dicapai itu.

    Terbaru, dengan kesediaan bekas Ketua Polis Negara, Musa Hassan menjadi penasihat majlis itu, tentunya menambahkan lagi  keyakinan rakyat terhadap perubahan itu. Jika UMNO, BN dan semua pemimpinnya cuba mengelakkan perubahan, penyertaan Musa Hassan ini sudah tentu memberi implikasi yang sebaliknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nak tergelak bila pr ada mjls keselamatan...
      Kalah nanti nak buat malaysian spring....hihihi
      Anwar seronok atas tilam spring sedangkan ko tunggu malaikat maut menyentap nyawa ko masa spring nanti...
      Apa fungsi musa hassan?????
      Hshahahaaaaahaaaaaas

      Delete
    2. Najib mahu transformasi...ape barang main ubah2.janji pun bleh ubah2.

      Delete
  44. Tambahan lagi, Musa Hassan juga adalah bekas pegawai penyiasat ketika  Anwar dibicarakan pada tahun 1998 dahulu sebaik saja dipecat dari UMNO dan kerajaan oleh Mahathir.  Dengan penyertaan beliau menjadi penasihat majlis itu, tentunya juga membentuk persepsi bahawa beliau kini sudah turut bersama dengan perjuangan Anwar sekarang ini.

    Walaupun kes itu sudah lama berlalu dan Anwar juga sudah pun menjalani hukuman tetapi sejak dulu sehinggalah sekarang Anwar tetap konsisten mengatakan ianya adalah konspirasi UMNO dan Mahathir untuk menyingkirkannya. Apabila kini Musa bersama pula dengan Pakatan Rakyat, walaupun atas alasan  kebimbangan mengenai keganasan politik yang semakin menjadi-jadi, gambarannya ialah seolah-olah Anwar kini bukan saja mendapat simpati rakyat tetapi juga simpati daripada Musa Hassan sendiri.

    Dan konspirasi yang diperkatakan oleh Anwar sengaja ditujukan kepadanya  itu semakin menampakkanhakikat yang sebenarnya. Walaupun ada beberapa pihak yang sejak dulu meragui keikhlasan Musa Hassan ini tetapi jika menjelang hari pengundian nanti, Anwar dan Musa Hassan dapat tampil bersama atau duduk semeja dalam suatu majlis yang memperkatakan tentang keselamatan atau apa saja, pembentukan persepsi ke arah perubahan pastinya menjadi bertambah kukuh lagi.

    Setelah pelbagai tokoh kerajan menyeberang menyertai Anwar dan Pakatan Rakyat, Musa Hassan nyata memperkukuh lagi semangat rakyat ke arah itu. Tentunya juga perkataan ubah akan terus menghantui hari-hari yang makin kelam buat Najib dan BN.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ubah mursyidul am ko tu yg dh 84 umurny tp nk bertanding lg dulu sebelum sibuk suruh org lain ubah.

      Delete
    2. Cai....apa jwtn sebenar musa hassan dlm pr?????
      Semua org tahu dia tidak berparti dan dilantik utk jk keselamatan korang jer!!!!
      Dia tidak terlibat dgn kempen dan promosi pendubor!!!!
      Lawak ler cai....

      Delete
    3. Nak ubah kote bengkok ke atas mmg susah!!!

      Delete
    4. Anwar dipenjara kerana 'salah guna kuasa'... beliau tidak pernah dipenjara kerana tuduhan meliwat atau berzina... kerana dalam undang-undang mahkamah kita, manusia gila yang melakukannya dengan kehendak sendiri tidak patut dihukum (atas alasan hak kebebasan manusia).... tapi hakikatnya yang Anwar konsisten mengatakan ada konspirasi adalah sebab sifat semulajadi beliau iaitu PENIPU dan PUTARBELIT.... banyak kali beliau memutarbelitkan kenyataan sejak menjadi YB UMNO lagi...

      Delete
  45. mudah aje bro...Kalau Anuar juga bersumpah besok ke lusa..jalan ke Putrajaya akan jadi sangatlah mudah....sokongan akan meningkat tahap gaban...kalau tidak " LAIN KALI LAH".. rakyat marhain pun dah pandai baca game...berani kerana benar...

    ReplyDelete
  46. Sumpah laknat saiful sah benar dan diakui dlm islam
    Tanyalah dgn tok2 guru yg berdekatan...tgna aku tak tahu lah

    Bagi aku...cadangan mendesak anwar bersumpah tiada guna..
    Tak akan berani dan tak akan dilakukan krn dia mmg sah bersalah...
    Klu diturutkan juga aku khuatir para pencacainya akan meraung menangis kerana 100% dia akan jadi mcm Bala...

    Apa yg rakyat perlu lakukan khasnya di permatang pauh ialah tolak dia dgn undi..anggaplah perjuangan anda satu fisabilillah menolak pemimpin penipu....kaki fitnah...korup..peliwat dan penzina tegar!!!!!
    HARAM mengundi pemimpin spt anwar!!!!

    ReplyDelete
  47. mudah aje bro...Kalau Anuar juga bersumpah besok ke lusa..jalan ke Putrajaya akan jadi sangatlah mudah....sokongan akan meningkat tahap gaban...kalau tidak " LAIN KALI LAH".. rakyat marhain pun dah pandai baca game...berani kerana benar...

    ReplyDelete
  48. Si Anwar Ibrahim & famili serta para pengikutnya sudah tidak ada maruah lagi untuk tinggal di bumi Malaysia. Amat mengaib & memalukan!!! Disyorkan, si tua kutuk ini berhijrah sajalah ke Singapore & menjadi Penduduk Tetap macam 2 juta lebih warga dari China, India & Filipina lakukan sebagai Bakat Asing (Foreign Talent). Manalah tahu, mungkin dia boleh menjadi PM atau Presiden Melayu pertama di republik ini & Wan Azizah menjadi Wanita Pertamanya. Tapi beranikah orang-orang PKR ini bermastautin di Singapore? Lagi pun Wikileaks pernah mendedahkan bahawa para pemimpin atasan Singapore sendiri mencurigai latar belakang moral si tua kutuk ini.

    ReplyDelete
  49. Kata2 dpd golongan gay.....

    Abang nuar...liwati lah i dpd abg bersumpah.....
    Klu abg bersumpah....abg akan jadi spt bala....
    Nangis i nanti..jgnlah bersumpah bang.....
    Tiada siapa yg menyuntut i......

    ReplyDelete
  50. Bersusah payah aku sokong sejak 1998..
    Video memuki dan mendubor dia kasi kat aku....
    Sial ko!!!!mampus ko!!!!

    Ini kali bn lah........

    ReplyDelete
  51. Aku percaya dgn Saipul,aku tak suka Nuar,aku juga tak suka DAP,tetapi Umno pula tak suka Aku sebab aku hanya selalu sukakan PAS maka Aku hanya undi PAS.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kacangkuda, tak salah anda memilih PAS untuk diundi.... negara kitakan mengamal demokrasi, teruskanlah hasrat anda itu sebagai warga negara Malaysia.

      Delete
  52. Rukun negara ke-4 menyatakan kedaulatan undang2. Undang2 dan badan kehakiman memutuskan tiada kes. Adakah kita tidak percaya pada rukun negara? Layakkah kita dipanggil rakyat Malaysia? Fikir2kan

    ReplyDelete
    Replies
    1. Saipul ikut rukun negara yang pertama

      demi memperjuangkan rukun negara terakhir

      Delete
    2. Anon 10:26, Memanglah Anwar tidak bersalah dalam tuduhan itu, kerana si Saiful didapati oleh Mahkamah bersetuju dirinya diliwat.... maka mahkamah membebaskan Anwar.... Tetapi anon 10:26 yang pentingnya pemimpin yang amat anda kasihi itu mempunyai tabii seks yang amat luar biasa.... Anwar hanya menidakkannya dengan modal 'konspirasi'...

      Delete
    3. Dah 15 tahun memikir, punyalah banyak peluang kita bagi kat Anwar. Apa dia buat, dikencingnya kita hidup-hidup. 100% percaya pada Saiful, bukan senang nak buat sumpah laknat depan Kaabah. Saiful sudah melakukan tanggungjawabnya untuk memberitahu kebenaran dengan bersungguh-sungguh. Sekarang ni, tanyalah "ulamak" PAS, apakah hukumnya memilih pemimpin yang sudah diberitahu mempunyai moral sebegini. Malah, dok sibuk promosi LGBT kat Malaysia???

      Delete
    4. ANWAR EJEN ISRAELMay 2, 2013 at 11:28 PM

      Pembentangan kehakiman tidak menolak bhw lelaki y adalah anwar. DNA lelaki y ada dlm sampel dubur. Kes ditolak kerana hujah bahawa sampel dna lelaki y iaitu anwar diambil tanpa kebenaran anwar. Maka anwar didapati tidak bersalah atas hujah ini. Bukan kerana dia tidak meliwat...

      Delete
  53. Saya tidak menyebelahi sesiapa. Hanya berbicara berdasarkan fakta. Tiada fakta dan bukti boleh dianggap fitnah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Fitnah adalah menceritakan keaiban sesaorang dengan orang lain.... tetapi kekadang menceritakan keaiban orang lain itu perlu sebagai contoh sesaorang itu menceritakan hal orang lain di mahkamah atau seorang isteri menceritakan hal tidak betul suaminya dengan tok kadhi.... Dalam hal ini sesaorang yang hendak menjadi PM tetapi beliau didapati mempunayai sifat luar biasa (penipu) tidak boleh dianggap perkara kecil. Maka terserahlah kepada anda sama ada nak terima atau tidak...

      Delete
    2. Apa hukumnya memilih seseorang yang kita telah diberitahu akan akhlaknya sebegitu. Disini tak timbul langsung soal nak menghukumnya. Dalam ramai-ramai orang yang ada kat Malaysia, kenapa kita masih nak memilih dia sebagai pemimpin. Memetik kata Karpal Singh "Anwar Ibrahim has created enough trouble for the country".

      Delete
    3. Salah besar memilih pemimpin yang diketahui peliwat,
      kerana tingkah laku pemimpin akan jadi ikutan
      termasuklah keburukan dia

      Delete
  54. Shaariibuu Setev – bapa kepada Altantuya yang mati dibunuh – merayu kepada rakyat Malaysia yang akan mengundi Ahad ini supaya memberi keadilan kepada Altantuya yang tarikh lahirnya jatuh pada tanggal 6 Mei.
    Dalam satu kenyataan empat perenggan, Shaariibuu (kiri) berkata
    kedua-dua anak lelaki Altantuya – wanita Mongolia yang dibunuh dengan kejam di Malaysia – telah kehilangan ibu mereka sejak 2006.
    “Hak anak-anak itu untuk memanggilnya ‘ibu’ telah dicabuli. Sejak pembunuhan itu, kami rakyat Mongolia menunggu permohonan maaf daripada rakyat Malaysia,” katanya.
    Beliau berkata, anak-anak tersebut telah menunggu untuk akses kepada dan sokongan dari Perdana Menteri Datuk Seri Najib Tun Razak selama tujuh tahun.
    Shaariibuu turut menegaskan bahawa ianya masih penting untuk mengadakan pendengaran baru mahkamah dan mencari keadilan.
    “Saya ingin meminta semua rakyat Malaysia supaya mengundi untuk keadilan kerana pilihan raya berlangsung sehari sebelum hari lahir Altantuya, pada 6 Mei,” kata Shaariibuu dalam kenyataan tersebut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. suruhlah anuar tu bersumpah, takkan berumpah kat depan agong jer brani...

      Delete
    2. ANWAR EJEN ISRAELMay 2, 2013 at 11:23 PM

      Altantuya...org ini yg dibela org cai pr. Bergendang palu fitnah dijaja. Tanpa bukti. TANPA BUKTI.

      Sosilawati, dan 3 org melayu beragama islam mati dibunuh oleh ahli seumur idup DAP..korang diam membisu. Itu dgn bukti. DGN BUKTI.

      Apa ke sial sgt cai pr?

      TBH, mampos sbb nak tutup peneyelwengan DAP dan PKR di selangor. Baru 5 thn dah mcm 50 mentekedarah harta rakyat selangor. Itu tak nmpak la kan..

      Biaa la...pasngok...mestila bongok...

      Delete
    3. Tanpa bukti apa? Bayar duit tutup mulut Bala, Deepak dan Cecil Abraham, apa kah jadah? Kerana kes Altantuya, Raja Ropi dapat duit buta dari LTAT barua suruhan BIJAN C4!

      Mana pergi cai-cai katak mcm Hamidzun GAPS, Sohaimi GPRS, lawyer Kamaruddin pakar saman, Asan dan Norman Toha JATI tu semua tak jadi calun terus hilang frust menonggeng, tinggal Zul Nordin katak yang bela C4 jadi calun.

      Katak2 semua kena tunggu habuan selepas bodek Parti Pembangkang baru, UMNO Mongol.

      Md Taib kata PR kerajaan terbaik Selangor walaupun 5 tahun.

      Delete
    4. ANWAR EJEN ISRAELMay 2, 2013 at 11:47 PM

      Kalau ada bukti, apa tunggu lagi??. Bila tahun lak nak bawak kes kat mahkamah. Setakat ckp pakai air liur....boleh la pasngok pecaya.... Yg ada bukti...dah solat hajat smpai satu stadium pun..bila bukti dibungkaskan...haram la pasngok nak pecaya..

      Pasngok la katakan...patut la bongok...

      Delete
    5. Bro, sosilawati dan mangsa yg lain tu semua agamanya islam. Dibunuh oleh DAP.

      Altantuya tu kapir. Tak de bukti lak tu.... Tapi pr ni....diorang lebih suka kawan dgn kapir...apa nak heran....

      Delete
    6. Peliklah cai PR, tetiba saja sangkut bab Altantunya, apahal pulak. Skrip depa ikut kata kunyit saja. Bukti yang dibawa hanyalah sekeping gambar yang diedit oleh lembu PR yang tak pro langsung. Lagipun, Najib dah siap bersumpah lagi. Tak payah nak ubah topiklah. Bab harini, Saiful bersumpah laknat dihadapan Kaabah. Bukan suruh lu percaya pun. Sebagai umat Islam, kami tahu bahawa tidak ada umat Islam berani buat begitu kalau dia tidak berada dipihak yang benar. Dah 15 tahun, rakyat Malaysia menunggu pengakuan dia, tak ada berani langsung. Susah sangat ka nak berlaku telus kepada peribadi sendiri.

      Delete
    7. Diorg ni aku dh x boleh ckp lg la. Sumpah Bala dan deepak yg bukan islam boleh diorg percaya. Sumpah saiful dgn najib diorg x percaya. Agakny diorg ni satu agama dgn bala dan deepak kot. Tu yg sumpah org islam diorg x percaya.

      Delete
  55. 8.05 ko dh pergi mekah ke.klu belum jgn cerita byk.pergi
    Dulu baru cerita.

    ReplyDelete
  56. orang israel dan.pun boleh pergi mekah,,,buat sumpah laknat.....jauh bebenor buat sumpah...lu shaiful....ko jenis lelaki tak ada maruah....ayah lu pun sama.....aku dengar lawyer ZUL shah Alam,,,,bgtau ayah lu banyak hutang nak jual maka lu jadi ayam.....ko jenis keluarga tak tau malu.....wahai pemberita pergi ambil statemen Lawywe Zul selepas bapak Shaiful dah U- Turn...mgkin dia cakap orang tua tu dah bertaubat.....lawak lah lu

    ReplyDelete
    Replies
    1. ANWAR EJEN ISRAELMay 2, 2013 at 11:44 PM

      Bagus la kau sama spesis dgn israel. Yg benar di palsukan, yg palsu dibenarkan.

      Bapak saiful ada hutang, so what? Ko takde utang? Terer la ko.. Nak hadiah spender tak? Gi keje dgn anwar gi...

      Delete
    2. NAK...SPENDER ROSMAH ADA TAK....

      Delete
    3. Aku dh agak dah. Mesti bapak saiful kena. Dulu awal-awal ko kutuk bpk dia. Bila bpk dia u turn ko usung dia g ceramah. Kmudian dia u turn lg ko kutuk balik.

      Spesis pengotor apa ko ni? Ludah, jilat balik, ludah balik nti kalau dia u turn skali lg gerenti ko jilat balik la..

      Delete
  57. Menteri Besar Kelantan Datuk Nik Abdul Aziz Nik Mat berkata "mubahalah" atau bersumpah dengan menjunjung al-Quran adalah cara untuk menentukan kebenaran dan juga sesuatu yang dituntut dalam Islam.

    Sambil menyokong cadangan Mufti Perlis, Dr Mohd Asri Zainul Abidin berhubung perkara itu, beliau berkata melalui cara demikian, Allah SWT boleh melaknatkan mana-mana pihak yang bersalah.

    "Dalam Quran sudah menyebut, setelah sudah tiada ikhtiar lagi dalam menyelesaikan kemelut yang memalukan itu, siapa yang tidak bersalah Tuhan tolong," katanya kepada pemberita ketika ditemui di sini, hari ini.

    Cadangan Mufti Perlis

    Beliau yang juga Mursyidul Am PAS berkata demikian sebagai mengulas cadangan Mohd Asri supaya kedua-dua individu yang dikaitkan dengan kes liwat iaitu Penasihat Parti Keadilan Rakyat Malaysia (PKR) Datuk Seri Anwar Ibrahim dan bekas pembantunya, Mohd Saiful Bukhari Azlan "bermubahalah" atau bersumpah.

    Dalam kenyataannya semalam, Mohd Asri berkata isu liwat yang membabitkan Anwar sudah semakin rumit dan rakyat pula menjadi keliru.

    Komen Mufti Perak

    Manakala Mstar Online melaporkan Mufti Perak, Datuk Seri Dr Harussani Zakaria berpendapat Datuk Seri Anwar Ibrahim perlu mengemukakan bukti di mahkamah sekiranya beliau tidak bersalah seperti yang didakwa oleh bekas pembantunya Mohd Saiful Bukhari Azlan.

    Dr Harussani berkata demikian ketika diminta pendapat beliau tentang cadangan mubahalah (bersumpah) yang dicadangkan oleh Mufti Perlis, Dr Asri Zainul Abdin semalam.

    Katanya lagi, "Setiap keterangan yang diberikan perlu dibuktikan. Jika tiada keterangan untuk dijawab, barulah beliau (Anwar) perlu bersumpah."

    Sebelum ini, Dr. Asri telah menggesa Anwar yang dituduh meliwat kali kedua dan pembantu khasnya, Mohd. Saiful Bukhari Azlan supaya bermubahalah’ atau bersumpah.

    Katanya lagi,"Kedua-dua pihak (Anwar dan Saiful) hendaklah bersumpah. Kalau tidak puas hati lagi, bermubahalah seperti ini... 'Jika dia tidak melakukan kepada saya, laknat Allah kepada saya, jika saya melakukannya laknat Allah kepada saya' dan hendaklah bersumpah dengan Wallahi, Wabillahi, Watallahi... saya tidak melakukannya."

    Ketika ditanya samada beliau bersetuju atau tidak untuk meminta Penasihat Parti Keadilan Rakyat Datuk Seri Anwar Ibrahim bersumpah berhubung dakwaan liwatnya, dia berkata,"Keterangan mesti diberikan oleh orang yang didakwa (Anwar). Apabila sesuatu perkara itu dizahirkan, ia mesti ada bukti.

    "Sekiranya tidak ada bukti, barulah diambil pendekatan bersumpah ini,” tambah Dr. Harussani ketika dihubungi mStar Online hari ini.

    Kata Dr. Harussani lagi, Anwar perlu memberi bukti di mahkamah sekiranya beliau tidak terlibat dengan dakwaan tersebut.

    Namun apabila diminta pandangan lanjut, Dr. Harussani berkata, "Saya tak nak komen lagi sebab tak nak terlibat tentang hal ini."

    Pertelingkahan parti politik

    Beliau menganggap isu liwat ini timbul disebabkan pertelingkahan antara dua parti politik yang berlaku sekarang.

    Difahamkan terdapat perbezaan pendapat tentang hukum liwat di negara ini. Ada ulama yang mengatakan sebatan 100 kali rotan dan ada yang berkata tidak pasti. Ini adalah kerana undang-undang Islam di Malaysia hanya merangkumi kes zina sahaja dan bukan kes liwat.
    sumber :-http://jasindaily.blogspot.com/2008/07/sumpah-dengan-junjung-al-quran-untuk.html
    anihnya selepas saiful bersumpah laknat nik aziz kekal mempertahankan nwar berahi bahkan sampai ketahap menjamin nwar berahi masuk surga dan orang umno perlu mencium kaki nwar berahi ...

    ReplyDelete
  58. hoi cai umno yg pi buat sumpah laknat tu betul ka dia islam, betul pengakuan syahadahnya,kalu yang awal ni pun tak betul islam ka dia, utuk pengetahuan cai umprono semua lapas syahadah yang betul dan benarbetul syarat dan rukunnya, ada nafi dan isbatnya,buat setakat alih bahasa belum islam lagi la, hangpa tau dah cai umprono bab ni yg menetukan hangpatu islam ka kapiaq.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aku masa darjah 6 ujian kafa, ustaz panggil sorang sorang dan suruh mengucap depan dia

      aku lulus sekali lafaz
      ada yang banyak kali mengucap baru lulus

      kongsi kenangan

      Delete
    2. Syahadah puak ko je yg betul... Terlebih islam sampai kata-kata kesat pun jd zikir.

      Delete
  59. hahaha. background tak sama..

    ReplyDelete
  60. Tak timbul soal nak menghukum. Sekarang ni soal nak pilih pemimpin. Untuk memilih pemimpin, kita kena diberitahu bahawa akhlaknya tidak meragukan. Sebagai pemilih, kita patut mengetahuinya. Jadi, bersumpah hanyalah untuk membersihkan dirinya dari sebarang fitnah. Itu pun susah sangat ke. Dok sibuk pasal ketelusan SPR, tapi diri sendiri pun tak boleh nak telus, apa mau cerita. Tak ada orang pun berminat nak tahu hal peribadi dia, kalau dia tak jadi calon.

    ReplyDelete
  61. Sekarang Dunia mengalami masalah ekonomi. Najib ijazah ekonomi industry yang Anwar tu ijazah Sastera maka Najib sudah terbukti dan lebih layak mentadbir negara 5 tahun lagi ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. HOTAK LU...nAJIB TAK ABIS BELAJAR,,,MASA DEKAT LONDON AYAH DIA MATI..TERUS BALIK BERTANDING PRU,,,TTERUS JD MENTERI BESAR,,,,INDUSTRI HOTAK LU...BACA SKIT LAH...

      Delete
    2. Hotak lu najib terus jadi mb baca sikitla

      Delete
  62. BERITA GEMPAR

    Pegawai Penerangan PAS Kelantan merangkap penceramah PAS Ustaz Hamid Derani yang cukup lantang menyerang ulamak-ulamak pondok di demi melindungi pembohongan ajaran sesat Parti Bulan kini telah kembali ke pangkal jalan.

    Alhamdulillah, inilah tanda-tanda kejatuhan sekutu Syaitan di bumi Kelantan.

    ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR ALLAHU AKBAR

    ReplyDelete
  63. tinggi nyaaa abg saiful niii. 190cm+ kot. kalah pak arab. dahla suara clear berbanding orang lain yang ada kat situ. mustahil. cuba pegi kat pasar pastu record. hahaha. lawak gilee. green screen effect ni. kikiki

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ko dh pergi ziarah rumah Allah tu ke blum? Cuba ko green screen effect kan video anwar ke sana. Aku nk tgok jd ke tdk?

      Delete
  64. Juragan 69....Terbaik...patut ramai pengkomen macm awak. Ada isi. Rational.

    ReplyDelete
  65. Orang ke mekah nak buat ibadat. Ni nak kekalkan kuasa politik dengan menipu dan mencarut tentang liwat dsb. Gilabodoh punya UMNO

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kau berani nak bersumpah tipu dpn kaabah ke?

      Delete
  66. Tik tok tik tok tik tok...saya undi BN

    ReplyDelete
  67. DEPAN KAABAH BUKAN TEMPAT MAIN2 DIDALAM ISLAM.....PADA FIRASAT AKU SAIFUL MESTILAH ARIF TENTANG SUMPAH DIDEPAN KAABAH DAN AKIBAT DARIPADA KEBERANIAN BELIAU.......AKU HARAP PERKARA INI MESTILAH DIPANDANG SESUATU YG AMAT DAHSYAT OLEH SEMUA UMAT ISLAM....

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!