WAYANG ATAU BENAR! LIM KIT SIANG NAIK BERANG DENGAN ANWAR SI GANG SPENDER PUTIH!???

Sinchew Daily News, 9 April melaporkan Penasihat DAP, Lim Kit Siang berang dengan sikap Ketua Umum PKR, Datuk Seri Anwar yang telah membuat u turn terhadap pelan ‘perjanjian asal’ di mana semua tokoh penting pembangkang bersetuju untuk bertanding di luar kawasan parlimen masing-masing untuk mencapai misi menawan Putrajaya dalam Pilihanraya Umum ke-13.

“Mengikut serangan menyeluruh Pakatan Rakyat terhadap polisi BN, Lim Kit Siang beralih bertanding di Gelang Patah selatan Semenanjung, di mana Anwar Ibrahim akan tinggalkan sarangnya di Permatang Pauh ke negeri Perak untuk beradu kekuatan dengan calon UMNO di negeri Perak.

“Semangat pejuang yang tampilkan diri seperti ini, boleh membawa semangat dan boleh mempengaruhi emosi pengundi untuk menyokong Pakatan Rakyat melangkah ke Putrajaya, tetapi sikap salah satu daripada komponen Pakatan Rakyat Pas seperti menunggu habuan itu, seperti tidak ambil bahagian dalam perjuangan itu, dan seperti tidak yakin untuk laungkannya, hanya pentingkan untuk perkukuhkan diri sendiri.

“Anwar Ibrahim dengan lantang mahu bertanding di negeri Perak hanya selang dua hari sahaja, tiba-tiba pada 5 April semasa dalam ucapan ceramah politik beliau di Pulau Pinang beliau begitu merendah diri, beliau akur dengan sokongan pengundi beliau di Permatang Pauh dan membuat keputusan bertanding di Permatang Pauh, dan buat keputusan tidak keluar bertanding di tempat lain.

“Sikap sudah mengalah sebelum bertanding, menyebabkan Lim Kit Siang pada jam 12.00 tengah malam tersebut semasa memberi ucapan dalam ceramah politik di Batu Pahat rasa sedih. Beliau berteriak di hadapan pengunjung “biarlah kalah, biarlah mati!” dalam keadaan dan saat itu, Lim Kit Siang terasa pilu dan tidak terkata, adakah setelah Anwar Ibrahim membelakangi beliau, masing-masing ada penjelasan yang tersendiri, “lapor Lim Fang dalam akhbar berbahasa Cina bertajuk “Kit Siang kena main?“.

Read more...

25 Responses to "WAYANG ATAU BENAR! LIM KIT SIANG NAIK BERANG DENGAN ANWAR SI GANG SPENDER PUTIH!???"

  1. Melihat pic di atas, wajah Kit Siang kelihatan bengis menunjukkan dia lelaki perkasa di ranjang. Sayang dia Cina, kalau tidak pasti dia salah seorang lelaki pilihan Nana.

    Salam Gelombang Biru

    Nana nurgaya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Muka macam kena sawan tarik
      tu engko kata perkasa

      Delete
    2. mcm tu lah muka lim kit siang kalau orgasme. tu yang nana ghairah sangat.

      Delete
    3. itu muka kit siang ejakulasi lah! memang nampak gagah!

      Delete
    4. Tu muka dekat nak padam

      Delete
    5. Muka haramjadah yg benci melayu smpi dia mampos...bhai yg mnyamar sbgi nana, kemon bro jgn malukn diri dgn sikap yg tak gentle...kita berdebat dan berhujah diblog dgn cara terhormat...mmng takda sapa yg kenal lu...samada lu sihat atau tak..tp aku pasti lu masih ada akal yg sempurna utk mnjadi penyokong yg bijak...

      Delete
    6. Penyokong Pakatan takde akal, takde telur, nipu je lebih habuk tarak...

      Same le macam pemimpin diorang semua, tak berkaliber langsung.

      Sendiri tak ubah nak ubah orang lain konon, hampeh semuanya.

      Delete
    7. VIDEO SEKS MUSTAFA ALI: JANGAN LUPA, KAMI YANG PERTAMA DEDAHKAN


      SUKACITA dimaklumkan, Suarapakatanrakyat.com adalah laman web pertama yang membuat laporan akan kewujudan video seks membabitkan Setiausaha Agung PAS, Datuk Mustafa Ali, Mei tahun lepas.

      Artikel tersebut boleh dirujuk DI SINI

      Kami telah beri amaran yang cukup lama, hampir setahun kepada pemimpin PAS untuk mengambil tindakan yang sewajarnya ke atas kumpulan tertentu dalam PAS yang menerbitkan video ini, tapi tidak dipedulikan. Maklum sahajalah, website kecil, tidak ada nama dan tidak terkenal pula.

      Tapi sekarang bila video itu tersebar, apa kata PAS?

      Kami ingin sekali lagi mengingatkan PAS supaya mengambil tindakan segera kepada kumpulan pro Kamarudin Jaafar yang menerbitkan video tersebut, yang mana kami dimaklumkan, identiti masing-masing diketahui pimpinan tertinggi PAS.

      Kami tidak mengatakan Kamarudin Jaafar terlibat, kami katakan kumpulan yang pro kepadanya.

      Kumpulan ini bahaya, kerana mereka bukan sahaja mempunyai video seks membabitkan Mustafa Ali, bahkan pemimpin-pemimpin lain PAS yang ada kecenderungan seksual yang tidak boleh dikawal ini.

      Apa sekalipun, PAS tahu tentang kewujudan video ini tapi tidak mahu mengambil apa-apa tindakan, baik kepada Mustafa Ali, mahupun kepada kumpulan yang berusaha keras membuatnya.

      Inilah yang suarapakatanrakyat.com kesalkan sangat. Kegagalan PAS bertindak dengan lebih awal, telah menyebabkan imej Pakatan Rakyat teruk tercemar

      Delete
  2. Anak nabi adam derhaka
    anak nabi nuh derhaka
    bolehkah kita labelkan
    nabi nuh dan adam tak reti
    mengajar anak?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Soalan yang baik. Tapi jaga2 kerana silap kupas boleh gelinchir aqidah.

      Delete
    2. Anak nabi adam derhaka
      anak nabi nuh derhaka
      bolehkah kita labelkan
      nabi nuh dan adam tak reti
      mengajar anak?
      -----------------------------
      Soalan berani mati!
      Syarah lah kepada kami semua, semoga kami faham....

      Delete
  3. menghidu aroma puki perempuan yang baru balik kerja. Bau masam, sedikit hancing dan hapak...memang memeningkan kepala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bauan itulah yg menjadi pujaan dan pencetus ilham Amno utk lebih hebat berkarya dan menzahirkan carutan yang bernas dlm blog blog mereka

      Delete
    2. Pakar mencarut bukan daripada blogger UMNO tetapi daripada blogger Pakatan haram. Kalau tak percaya, sila kunjungi blog-blog pro-pembangkang seperti Malaysiakini dan FMT. Mereka memang Pakar kelas pertama dalam carut mencarut.

      Delete
    3. pork nick kata mencarut dibenarkan dalam al-Quran... jadi, salah ke?

      Delete
    4. Kalau bab lucah dan mencarut......sapa yang boleh lawan UMNO....

      Delete
  4. Terdapat lonjakan dan peningkatan ketara sokongan rakyat terhadap PR sejak tersiar berita berita panas mengenai tokoh tokoh PR sejak akhir akhir ini.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Memang terdapat lonjatan dan peningkatan ketara sokongan terhadap PR bukan daripada rakyat tetapi daripada hantu, syaitan dan Iblis.

      Delete
    2. Maka jgnlah Umno salahkan Pengundi Hantu kalau PR menang dlm PRU 13.wakkakkaakkaah..

      Delete
  5. Buruknya muka dia tak nampak cahaya langsung. Muka monyet lagi berseri berbanding dengan apek cina kit sial ni. Kemungkinan besar dia akan terkubur di Gelang Patah, InsyaAllah!

    ReplyDelete
  6. Itulah dia muka Bapak Komunis Malaysia,terang terangan secara demokratik DAP itu memusuhi Islam, Kedaulatan Raja Raja dan Orang Melayu di Tanah Melayu.

    ReplyDelete
  7. So what ...bagus lah kalau dia org berpecah yg engkau dan barua umno the rascist sibuk2 apa hal. Baik engkau org sibuk buat filem porno ...dapat 'pahala' sikit

    ReplyDelete
  8. Mudah-mudahan lim kit siang masuk umno....ingat tu masuk umno, bukan mca.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mudah-mudahan lim kit sial masuk lubang taik....ingat tu masuk lubang taik, bukan lubang jubo aljubs.

      Delete
  9. Kit Siang oh Kit Siang kenapa sekarang rasa menyesal
    Macama mana saya tak menyesal apabila Anwar Ibrahim PKR dan Mustafa PAS beri saya sakit jantung.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!