VIDEO SEBAGAI BUKTI PAKATAN HARAM DAN PEMBOHONGAN MEMANG TAK BOLEH DIPISAHKAN! EPISODE 1

27 Responses to "VIDEO SEBAGAI BUKTI PAKATAN HARAM DAN PEMBOHONGAN MEMANG TAK BOLEH DIPISAHKAN! EPISODE 1"

  1. ini bukan haram. ni haramjadah. mcm nik aziz kafir tu!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ini gambar edit ...saya pon boleh taruk muka bapak tian cua ngok.......

      Delete
    2. ini bukan haram. ni haramjadah. mcm nik aziz kafir tu!!
      ---------------------------------------------------
      Wahhhh.....dah pandai mengkafirkan orang lain dah..
      Persamaan dah ada dah......

      Delete
    3. tu hanyala provokasi yg mungkin pihak pembangkang yg menyamar bukannya ulamak tertinggi PAS yg buat kenyataan!

      Delete
    4. azazil
      sekarang ni mesti la pandai kafir kan org lain.
      itu kan ajaran mulia graduate deobone india, nik aziz.

      Delete
    5. Dengaq cerita Tian Chua nak pi Mindanao esuk lusa. Kiram panggey, duit tak cukup kot...

      Delete
  2. Betul-betul-betul...pembohongan bersiri dah jadi sebahagian dari budaya BN. Kalau tak percaya bukalah berita TV1 hingga TV9, dipenuhi pembohongan, kecuali ketika berita luar negara dan sukan, selebihnya, semuanya tentang BN..BN..BN, sedangkan TV kita bukan media parti. TV kita berlagak macam TV negara-negara komunis sebelum era kejatuhan komunis Soviet dan negar-negara Eropah Timur pada awal 1990an dulu yg cuma fokus tentang Parti Komunis (di sini pula tentang BN), pihak pembangkang tak dilaporkan langsung, kecuali mengenai keburukan mereka yang direka cipta oleh pemerintah komunis (di sini pemerintah BN).

    Mengapa media kerajaan taksub sangat dengan teknik pemberitaan ala-komunis yang mementingkan kediktatoran satu parti? Sekarang Russia dan Eropah Timur sudah berjaya melepaskan dirinya dari pengaruh komunis, hanya Malaysia yg masih mengambil saki-baki teknik pemberitaan ala-komunis yang penuh dengan pembohongan itu. Pergilah ke Indonesia, Thailand, Filipina, media mereka juga bebas, tidak terkongkong dengan gaya pemberitaan ala-komunis seperti negara kita.

    Adakah selepas 5 Mei ini mendung komunis dan pembohongannya akan masih menguasai ufuk media Malaysia atau lenyap ditelan sejarah? Adakah jeriji penjara media akan terbuka seperti negara2 jiran kita - Indonesia, Thailand dan Filipina yang lebih maju dari kita? Hanya rakyat yang akan menjawabnya....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai dah berapa negara lu pergi waktu pru negara tersebut...dan kerajaan tak halang lu utk jd warganegara indonesia, thailand atau filipina yg lbh maju dari kita(kata lu)...tp yg pasti negara trsebut sntiasa huru hara dgn calon presiden, dan peluang pekerjaan...bhai cuba2 lh utk rasa brterimakasih dan brsyukur..

      Delete
    2. Silap pembangkang jugak
      tak putus melemparkan tohmahan
      yang bukan bukan
      maka kerajaan perlu menjawabnya
      dimana lagi kalau bukan dimedia

      pembangkang di indonesia tidak
      seperti disini

      Delete
    3. Bhai...lu kena berterima kasih dan bersyukur dgn kebobrokan, kepelikan dan keajaiban Malaysia, kerana bukankah kebobrokan, kepelikan dan keajaiban Malaysia telah menyebabkan Malaysia diiktiraf sebagai salah satu dari 8 benda ajaib di dunia? (masa sekolah dulu bhai..cikgu ajar ajar ada 7 benda ajaib saja di dunia, tapi kini Malaysia dah diiktiraf sebagai benda ajaib kelapan dunia.....hehehehe...)

      Delete
    4. Bhai dah berapa negara lu pergi waktu pru negara tersebut...dan kerajaan tak halang lu utk jd warganegara indonesia, thailand atau filipina yg lbh maju dari kita(kata lu)...tp yg pasti negara trsebut sntiasa huru hara dgn calon presiden, dan peluang pekerjaan...bhai cuba2 lh utk rasa brterimakasih dan brsyukur..
      ---------------------------------------------------------------------
      Malaysia bukan negara BN, cuma BN diamanahkan oleh rakyat untuk memerintah malaysia.
      Kalau ada yang tidak bersetuju dengan BN atau sesiapa yang memerintah, maka itu perkara biasa.

      Delete
    5. Azazil perangai lu yang suka
      komen kepada komen orang lain
      memang menjegkelkan

      Delete
    6. mat sabu kata komunis bagus. patut la nik aziz kafir. tapi kafir kah aku kata cikgu non.

      Delete
    7. Bhai azazil...aku tak kata pun negara ni bn pnya...dan rakyat yg memilih bn..jd mmng tak salah jika ada yg tak puashati...ttp yg tak puashati msti mnghormati pilihan majoriti rakyat malaysia....jika lu org maki hamun kerajaan yg dipilih,seolah2 lu org maki rakyat yg memilih...

      Bhai...aku tak rasa ada rakyat malaysia yg snggup utk melihat malaysia mnjadi spti indon,thailand dan filipina...jd jika ada yg rasakn ketiga2 negara lbh baik maka kerajaan tak prnh halang rakyat utk berhijrah...

      Delete
    8. Azazil perangai lu yang suka
      komen kepada komen orang lain
      memang menjegkelkan
      ----------------------------------------------
      Itu cuma ijthad aku, dan ia bukan muktamad dan boleh dipetikai kalau tak setuju.

      Delete
    9. Bhai azazil...aku tak kata pun negara ni bn pnya...dan rakyat yg memilih bn..jd mmng tak salah jika ada yg tak puashati...ttp yg tak puashati msti mnghormati pilihan majoriti rakyat malaysia....jika lu org maki hamun kerajaan yg dipilih,seolah2 lu org maki rakyat yg memilih...


      Bhai...aku tak rasa ada rakyat malaysia yg snggup utk melihat malaysia mnjadi spti indon,thailand dan filipina...jd jika ada yg rasakn ketiga2 negara lbh baik maka kerajaan tak prnh halang rakyat utk berhijrah...
      ----------------------------------------------------------
      Benci macam mana pon aku pada sesdorang aku tidak akan sesekali maki dan sumpah seranah pada orang yang aku benci....
      Suka macam mana pon aku pada seseorng itu kalau dia buat yang haram....tetap aku kata haram...


      Berhijrah atas sebab kerajaan yang memerintah itu zalim, atau kita tumbangkan kerajaan zalim yang sedang memerintah....yang mana patut didahulukan?

      Delete
    10. Bhai yg mana ptt kita dahului atau kita hormati dlm demokrasi...pilihan majoriti yg telah memilih kerajaan yg memenuhi aspirasi rakyat...atau minoriti yg merasa dizalimi oleh pihak majoriti...bhai apa erti majoriti pada lu ..

      Bhai lu boleh tnjuk sifat mulia yg ada pada lu...ttp para bloggers blh nmpk sifat double standard tetap ujud dlm komen lu...aku tak prnh nmpk lu komen dgn cara cai pr maki umno...tp jika org umno yg maki pr,lu akan komen....whatever lh bhai,cai ttp cai...

      Delete
  3. Adakah sekarang ni Harakah, Keadilan Daily dah kena ban! Adakah ceramah politik pembangkang sepanjang 4 tahun yg kadang2tak dpt permit telah disekat! Adakah berita cybertrooper pro pembangkang sejak dulu hingga kini telah disekat! ......Tolak Pakatan Rakyat! Undi BN!

    ReplyDelete
  4. Gua rasa suara latar dalam video tu
    suara karam singh waliya

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ya betullll.....apa masaalah?

      Delete
    2. tak kan nak letak suara rafizi. nanti azwan marah pulak. auwwww!!

      Delete
  5. Yang ini bloger BN kah? tersilap masuk! patut la FINAH dari BN....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blah la john lee
      lagi satu

      fitnah bukan finah

      Delete
  6. Ejaan pon tak betul punya gelojoh nak fitnah blogger ni. barua2 ai. Hehehe stupid

    ReplyDelete
  7. Kacelak betul kalau PR semuanya bohongan kalau BN semuanya betul dan tiada cacat cela,walhal pentadbiran banyak korupsi pegawai kerajaan kroni Bn salah guna kuasa tak pernah sunyi kes mahkamah.Konon Satu Malaysia,apa barang ahli Umno diutamakan,pencapaian talibbarut diutamakan.tikalikatongkongkalikongkanglongkangpunyaparti

    ReplyDelete
    Replies
    1. Orang pr semua bodoh macam lu ke

      Delete
  8. Yg buat aku bengang ngn BN ni, apsal xambik tindakan undang2 keatas PEMBOHONGAN mereka ni? dah terang mereka berbohong pun xmau ambik tindakan. Bengong betul.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!