VIDEO PANAS PAKATAN CURANG YANG TERLAMPAU! EPISODE 3

6 Responses to "VIDEO PANAS PAKATAN CURANG YANG TERLAMPAU! EPISODE 3"

  1. Mana mungkin aku hidup
    bersama mu
    mana janji janji
    sudah lafaz buat tiada
    atau kau jual temberang
    tolong orang tipu orang

    toto jinbara

    ReplyDelete
  2. Macamanalah PR nak menang setiap hari beratus orang isytihar keluar masuk BN tapi jgn buat tahu semuanya kerana tawaran hebat dan lumayan oleh Umno BN sempena PRU 13,mujur kambing dan lembu tak layak mengundi kalau boleh natang tu pun nak dirasuah juga.

    ReplyDelete
  3. Cilaka...kenapa musim kempen nie mrk keluar parti ramai2......
    Klu mcm nie....tak mungkin kita nak menang!!!!!!

    Itu kata2 yg kluar dari mulut anwar berahi.....
    Hahahaaaaaaahaaaaaaahaaaaaaaaaaaaahaaaaaaa
    Mampuih ler ko.........

    ReplyDelete
  4. Ingin mengetahui cara DAP seleweng wang kerajaan negeri ?...... -------->>> PihanrayaPRU13

    ReplyDelete
  5. Hari pn tahu yang Najib akn kmbali jdi PM (Teori RAHMAN) dan hari AHAD Adalah Hari Akhir Datuk Seri Anuar.

    RABU-Hari parlimen dibubar.
    R-Rakyat
    A-Akan
    B-Buang
    U-Undi

    SABTU-Hari Penamaan calon:
    S-Semua
    A-Akan
    B-Bersatu
    T-Terima
    U-UMNO/BN

    AHAD-Hari Mnegundi:
    A-Adalah
    H-Hari
    A-Akhir
    D-Dtk Seri Anuar

    Teori RAHMAN:
    R-Rahman(PM 1)
    A-Abdul Razak(PM ke2)
    H-Hussein Onn(PM ke3)
    M-Mahathir(PM ke4)
    A-Abdullah(PM ke5)-Sptutnya Anuar tapi bliau kena pecat
    N-Najib(PM ke6)-Jdi PM bukn ats mandat rakyat.

    Pd hari AHAD nnti UMNO/BN menang(Insya Allah). Najib akn angkat sumpah
    jdi PM ats mandat rakyat utk meneruskan kesinambungan kepimpinan UMNO/BN.
    Hari AHAD kata peluang Anuar utk jdi PM smkin tipis ats faktor usia/umur
    kerana utk sampai ke pusingan abjad "A" dlm teori RAHMAN akn memkn masa
    10thn atau lbh("R"-5thn + "A"-5thn dri tarih Najib angkat sumpah jdi PM.

    UMNO/BN;Dulu,Kini & Selamnya.

    ReplyDelete
  6. BN good
    BN better
    BN best
    BN much,much,much better than PR
    BN The best Choice.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!