VIDEO PANAS BERAPI! CHANDRA MUZAFFAR DEDAH KISAH DALAMAN KONFLIK ANWAR IBRAHIM!

Ini video sangat menarik sebab Chandra Muzaffar menceritakan Anwar dari zaman dia pelajar dulu, video ini agak panjang maka korang ken aluangkan masa dan kenali siapa Anwar ini sebenarnya. ku tau kita semua dah tahu siapa al jubs ni sebenarnya cuma ini kira inside story la. Selamat menonton.

56 Responses to "VIDEO PANAS BERAPI! CHANDRA MUZAFFAR DEDAH KISAH DALAMAN KONFLIK ANWAR IBRAHIM! "

  1. Sumber itu berkata Najib sedang berusaha sedaya upaya sejak satu setengah tahun yang lalu untuk mencari titik di mana BN boleh menang dan beliau boleh kekal sebagai Presiden Umno.

    “Jika bubar hari ini, maksudnya Muhyiddin menang dalam pertembungan dalaman – dan sudah pasti beliau pasti akan menjadi Presiden Umno selepas PRU13 jika BN gagal mendapat 2/3 kerusi parlimen.

    "Jika tidak jadi bubar, pertembungan ini akan berterusan – Najib dan Muhyiddin perlu memastikan jumlah ahli Parlimen Umno yang menang di PRU13 datang daripada pasukan masing-masing untuk pencaturan pemilihan parti akan datang,” kata sumber Umno.
    Nampak tak keriangan Muhyiddin berbanding Najib di siaran langsung tadi? Ucap tahniahlah pada Tan Sri kerana dah sah beliau akan jadi Presiden Umno tidak lama lagi,” kata beliau.

    “Bukan Perdana Menteri ke?”
    “Kalau menang, ya. Kalau tewas, ketua pembangkang pertama dari Umno. Apapun tahniah pada Muhyiddin kerana berjaya mengawal gelanggang,”

    ReplyDelete
    Replies
    1. mcm zaman tdm dgn dsai jer???!!!!!sori lah cai....umno zaman pak sheikh tak sama dgn zaman peliwat tua....tak ada team a..team b!!!!

      Delete
    2. pgayr yg berantakan krn tiada rasa hormat pada peliwat tua....yg melancap dihukum...yg meliwat dan berzina dgn video serta gambar boleh terlepas!!!?
      mcm mana nak hukum....klu sendiri dah najis?!!!

      Delete
    3. macai PR, ko nak mecah belahkan UMNO? dah bankrap idea? nak kata bodoh, aku tak suka maki orang, tapi jelasnya macam bodoh....kat Tan Sri dah sebut, kalau Najib turun, dia pun akan letak jawatan sekali....ko terlepas berita yg ni ke? atau ko sibuk ber webcam kat pejabat PKR?

      Delete
    4. nak nafi apa lagi..? memang banyak orang bodoh dalam UMNO..Mahathir sendiri dah mengaku yang bijak-bijak jer masuk Pembangkang..

      Delete
    5. Umno semakin cuak. padang sendiri pun goyang. belum ajak berforum di tranung, konfem kecut. Geng2 pr nmpaknya berani terjah disini. Kesian pencacai nk bertahan. Udah2 lh tu. Kesian diorang.

      Delete
  2. Lawak petang yang kurang menjadi... Tngkatkan usaha anda. Pastikan lawak pada post yang akan datang lebih menarik. Anyway.. good job!!!!. Hahahaha Bersama Menguburkan UMNO.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak cai....sepatutnya bersama menguburkan pakatan jamban.....selamatkan negara ni daripada anasir kunyit.

      Delete
    2. Yup... Jom bersama menguburkan UMNO!!!!!. Tp najib kasi menang untuk jawatan Ketua Pembangkang????. meleleh air idung nampak??? Rileks la bro... Hehehehe jangan emosi sangat.

      Delete
  3. LANTAK KO LAH MACAI PR...TULIS LE APA LU ORANG NAK TULIS....KITA PENYOKONG2
    UMNO TETAP TAK AKAN BERGANJAK DPD
    KEPUTUSAN KITAORANG UNTUK MENGUNDI
    BN...!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eeee takutnye... Penyokong sorang dua.. ulang2 post.. hehehe dekat blog sendiri pun tak boleh menang ke?? Panggillah budak2 rempit kasi komen sekali... Tapiiii pastikan dapat macam korang dapat... RM 2 aje ke ????

      Delete
    2. Tak ,,,,dapat $3??????? Rgt hahaha

      Delete
    3. Tak de ulang ulang post nya dik....
      Kami komen kat blog ni kerana kehendak
      kami sendiri...tak da rm rm ni.
      Engko ni mat rempit ya dik..biasa dapat
      2-3 inggit le ni ya..
      Layak ke mengundi ni dik.....
      Muda muda lagi ni, jaga bontot tu ya dik.

      Delete
  4. dulu bewak gay dibuang dari umno...gembira pencacai pas dan dap...siap hina dgn gelaran aljuburi!!!!
    sekarang...bila sah meliwat!!!!pencacai pr kebingungan memikul bewak gay tua yg msh tidak insaf2 dgn lubang taiknyer!!!!!
    kesian yea!!!

    Bekas ahli pkr kota

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hehehehe... Yang keluar PKR semua Bodoh.. Tapi yang masuk PR semua tahap2 jeneral :) Senyum ajelah....

      Delete
    2. bbrapa ekor jeneral nak lawan beribu prebet???!!!!!

      Delete
    3. Hehehehe... Sukarno kata, berikan saya 10 pemuda yangn hebat aje... Hahaha. lalalalala.. jgn emosi bai..

      Delete
    4. General kecewa.

      Delete
    5. Sukarno nak 10 pemuda hebat untk lawan suntot jubor ke cai??

      Delete
    6. Sebab dia hebat dia jadi General. Kalau tak jadi pencacai macam kau ajelah... Hehehehe. Hujah UMNO ni senang je nak patahkan. Patutlah bakal ketua pembangkang Malaysia yang baru takut berdebat... Hehehehehehe.

      Delete
    7. Bro jangan hentam kuat sangat kesian diorang ni. Ni pun tahap2 cipan je pun.

      Delete
    8. Hek eleh, kalau Anwar berani sangat, kenapa tak jawab soalan wartawan ari tu? Nak spin-spin lak..

      Delete
  5. terbaik!

    understanding anwar 101...kena copy simpan utk generasi akan dtg

    ReplyDelete
  6. lantak la org pr nk kata apa pun tp yg pasti aku n keluarga aku akan memilih umno/bn pd pru13,yg dok ckp kat atas sekali tu ntah2 x cukup umur pun nk mengundi

    ReplyDelete
    Replies
    1. biol pikul bewak gay!!!!

      Delete
    2. Sokong jangn tak sokong. Kalau Najib kalah orang lain pulak kena jadi Ketua Pembankang. Kasi sokong sama dia!!!!. Untuk ketua Pembangkang baru..

      Delete
    3. Pada hemat dan firasat aku, anwar lagi layak dan tepat sebagai ketua pembangkang, dah serasi dan sebati, senang cakap gelaran ketua pembangkang dah jadi darah daging dia, jangan dirampas, tak baik, bngan diberi, dato seri najib tak sudi!!ha ha!!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  7. Sejak akhir2 ni ramai betul pencacai2 kunyit buat taik kat blog ni....dah takde tempat lain nak berak ke..? Habis dibackupnya mat kunyit sampai jubor sendiri pun tersumbat....hahahaha..kunyit pun kunyit la asalkan pakatan jamban menang....hahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kasi kunyit lebih sikit bang.. Nak raikan Ketua Pembangkang pertama dari UMNO.. Kita buat masak lomak cili api..

      Delete
    2. Menang menyondol dalam jamban ka???tahniah!

      Delete
  8. nak undi sesiapa pun adalah hak individu... yg penting bukak minda fikirkan yg terbaik...jgn gadai hak melayu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yess aku pun dah fikir masak2,demi maruah, hak dan keistimewaan orang melayu, agama dan negara malaysia yang aman makmur di bawah pimpinan Barisan nasional/Umno, aku nekad, tekad dan takkan berganjak untuk menyokong dan mengundi Bn/Umno untuk PRU 13 ni juga untuk pru akan datang!

      Salam Gelombang Biru

      Nana nurgaya

      Delete
  9. Anti Anwar KunyitApril 3, 2013 at 3:57 PM

    Anwar kunyit jgn kata perdana menteri, jd ketua pembangkang pun belum tentu.... Konpem menang ker gay tua tu?? Wakakakaka... Pencacai PR mimpi basah la lu all der!! Anwar is nothing... He's a loser and always a loser... The End for him this time... Harharhar.... Yarkkkhhh.. Ciom mulut ngan jantan n raba kote lg... Hissshhh!!!

    ReplyDelete
  10. Pada waktu ini kita jangan difikirkan pertembungan Muhyideen-Najib. Yg penting BN menang. Musuh utama ada Anwar Ibrahim. Temu bual dgn Chandra Muzafar mengesahkan bahawa Anwar adalah manusia yang paling berbahaya; bukan shj kerana politik tetapi masa depan negara, agama dan bangsa. Dia akan berkata apa shj, berbuat apa shj, hatta menghilangkan hal Melayu dan Islam demi kuasa.

    ReplyDelete
  11. Aku dapati pencacai upahan PR dah mula main peranan. Wah yakin sungguh nak kuburkan UMNO konon,,,yang menang PRU lepas tu sebab ada UMNO yg sabotaj, PR bukan setara mana pun kali ini UMNO semakin kuat dan PR pula semakin goyah dengan kes-kes yang tak selesai, kira undi parti pun silap ada hati nak perintah malaysia..Nonono....

    ReplyDelete
  12. pencacai pakatan dapat cium bau kunyit nuar je la... tu yg kelam kabut... hehehehe... zaman 2008 x sama dgn zaman 2013.. dulu undi protes oleh org UMNO sendiri... la ni memang kena terajang habis la puak2 kunyit ni..

    ReplyDelete
  13. Wei... x de muka lain ke PKR nak letak di Bdr Tun Razak... khalid gagap lagi? Sah2 kena penampar dgn org Bdr Tun Razak...

    ReplyDelete
  14. Aiskrim...aiskrim.....aiskrim ass min satu!!!!!!

    ReplyDelete
  15. TUAN..terima kasih kerana menayangkan video2 sebegini untuk tatapan kita bersama bagi mendedahkan siapa dia sesumpah yg hidup dlm lipatan selimut..semoga generasi y dapat memahami keadaan sebenar apa yg telah berlaku semasa ketika dulu..diharapkan banyak lagi video2 sebegini ditayangkan pada rakyat termasuklah interview bersama ex2 pas/pkr/dap terhadap bekas2 ketua parti mereka..kami sedia menantikannya..kami ucapkan syabas kepada tuan dan semoga negara kita malaysia tercinta akan lebih maju serta berjaya lagi disamping pemimpin yg berwibawa martabatnya dimata dunia.TQ

    ReplyDelete
    Replies
    1. tahniah bro...aku dulu bodoh ikut reformasi zaman peliwat tua digelar pak sheikh....
      skrg...tak ada lagi....mmg seorg biseksual tak layak jadi pm kita...!!!
      kesanggupan dia nak berkuasa sampai mati wira negara satu kekejaman yg tak dpt diampun!!!
      blm lagi bila berkuasa dan mempertahankan kuasa...mahu jadi mcm presiden basyhar dia nanti!!!

      Delete
  16. JANGAN NAK REKA TIORI KONSPIRASI WAHAI PEMGIKUT UMAT NABI LUT...PENGIKUT AJARAN SESAT....KAMU INGAT ORANG UMNO BODOH MACAM KAU....NAK PERCAYA NAJIB DAN MUHYIDIN TAK SEBULU?....KAMU TU MEMANG LEMBU....KALU LEMBU JADI CALON PUN KAMU SOKONG...

    ReplyDelete
    Replies
    1. RAKYAT SOKONG PERUBAHAN... SOKONG PAKATAN! PRU13 UNTUK PERUBAHAN - MERDEKA RAKYAT!

      Delete
  17. sebenarya yg kuat menyokong PR ini adalah mereka yg ada kepentingan dan agenda peribadi masing-masing samada yg terang atau tersembunyi.samada individu atau bangsa.Sebenarnya mereka ini tau anuar ini bukan boleh diharap dan bnyk masalah moral tapi mereka abaikan sebab agenda mereka lbh penting dan anuarlah saja harapan mereka.

    ReplyDelete
  18. sebusuk2 UMNO...Islam tetap agama resmi Malaysia...jatuh pd pakatan confirm Kristian la agama resmi...u pikir la sendiri..tgk la Singapore sbg contoh. DAP dh bunuh ramai Melayu masa 13 Mei dulu...buat apa sokong pembunuh!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. oiiiiiiii... bengap umno... mengapa Nabi tak kata... sebusuk2 ABU JAHAL dia tu bangsa arab jugak???????????

      bahkah 10 orang pelampau musyrikin Nabi arahkan pancung semasa hari kemenangan Mekah!

      Delete
    2. Oooiii.. si bengap gaban PR mangkuk hayun!.... ABU JAHAL sah sah kafir musryik,yg menentang Nabi & umat Islam, BAHALOL!.... orang cerita Melayu Islam... bukan Melayu murtad masuk kristian yang macam PR sokong tu... Betullah Nabi saw arah pancung pelampau musyrikin yg sah sah menentang Islam pada hari kemenangan Mekah, ko yg cetek pengetahuan agama ni pun patut kena cantas... cakap gah tapi POODAAHHH!!! Pegilah serah bontot busok kau tu kat nuar ke guan eng ke... menghabiskan boreh je!!! Haishhh!!

      Delete
  19. siot betoi la Nuor ni...sekarang nk masak apa2 tarok kunyit pun geli semacam teringat kt dia...habis la peniaga kunyit rugi jualan kunyit merudum.kui kui kui

    ReplyDelete
    Replies
    1. tak ada modai lain ke bengap UMNO?

      Delete
  20. ISU BURUH: ANTARA RAKYAT DENGAN BURUH IMPORT
    SIAPA YANG LEBIH PENTING DALAM EKONOMI NEGARA
    wargamarhaen@gmail.com
    wargamarhaen.blogspot.com

    Permasaalahan Tenaga Buruh yang berlaku di dalam Negara Malaysia ini adalah BERPUNCA daripada Kelemahan Kerajaan di dalam Hal-Hal Pentadbiran & Pengurusan Negara yang Tidak Seimbang di antara Semua Kementerian.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tolak UBN......... untuk selesaikan isu pembanjiran PATI........ ancaman ekonomi & jenayah..........

      Delete
  21. Sape yg masih kata dlm video terkam student bapuk tu..bukan anwar munafiq...mmg bodoh nak mampus..babi lagi pandai, kira tahap taik bodoh la sape yg percaya ckp anwar & the geng ni...sbb babi pun tak liwat2 ni. Masih nak spin..?? Haha..ni la akibat letak otak kat jubor. Kata melayu bodoh..korang marah ye.. Tapi..mmg bodoh tak bole di ajar.. Too bad...

    ReplyDelete
  22. Kuburkan Umno!!!!

    ReplyDelete
  23. Dalam video tersebut antara lain DR Chandra Muzaffar berkata;
    Dalam politik Anuar dari satu segi konsisten iaitu untuk mendaptkan kuasa.
    Katanya lagi, Anuar seorang yg "opportunistic", ta peduli tentang etika, nilai, soal kawan dsb. "He will do anything" untuk kuasa. "Dr Chandra also said; my fear tentang Anuar...will do anything utk kuasa, will do anything to remain in power. Benda-benda democrasi "means nothing to him".

    So fikir dn renungkanlh kebenarannya.

    ReplyDelete
  24. Pnyokong PR kata mereka bijak..xbijak mana pn sbnarnya,lagi bebal dn jahil adelah..dh pelbagai bukti ditunjuk diberi tpi tetap jgak nk sokong sisodom tu..truskn la jadi pngikut yg bebal buta tuli.. jgn selamanya huhuhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. melantun lantun bebalnye juak PR ni... hahahaha

      Delete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!