SIAPA NAK TENGOK VIDEO MUSTAFA ALI INI ACTION SECARA FULL? MEH SINI






Aku tak nak la siar kat blog aku, tapi korang boleh tengok secara jelas KAT SINI

Err sedikit renungan untuk korang yang mengatakan yang betina dalam viedo tu adalah bini dia, hmmm kalau benar bini dia, si Stopa Ali ni kan ke Setiausaha Agung PAS? Awat bini dia tak pakai tudung, jeans punya sendat sampai dia terlompat-lompat nak pakai tu wei...nak spin apa lagi? Ini memang kisah Anwar bunuh Mustafa Ali punya karier brader..

144 Responses to "SIAPA NAK TENGOK VIDEO MUSTAFA ALI INI ACTION SECARA FULL? MEH SINI"

  1. Mari sembahyang musnah BN. mari sembahyang punah BN. lepas tu kita yamsenng!! takebeer.
    negara terbiar dan musnah tak pe. janji hati mau hepi!!
    Ini lah islam kami. supaya dpt jadi tuhan dan dapat makrifat dari tuhan. nama tuhan 99. tapi satu lagi adalah rahsia. rahsia dia mustafa sudah dapat.

    sempurna kejadian manusia apabila kun kata tuhan dan fayakun kata nik aziz. betul betul jadi. jadi pukimak. kelantan lingkup. maksiat banyak belakang ofis nik aziz. tentu nya ada satu utk mustafa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Patut la mcm2 alasan diberi x dpt laksanakn hudud rupa2nya ramai sgt pmimpin pktan syaitan yang da jd setan jd tentu pening nk jatuhkn hukum hudud tp xpe jgn risau paderi nicky ajis ada boleh ampunkn semua dosa pmimpin PR.

      Delete
    2. Jadi, bila BN nk jlnkn hudud?

      Delete
    3. Dah kelantan plak bila nk jalankan hudud?.. kuasakn dh ada.

      Delete
    4. hah..ha...sembahyang la kau 44 tahun 44 bulan 44 hari pun BN tak kan musnah.. satu persatu pula pemimpian pakatan PUKI ni terlondeh...hah...sembahyang lah..sembahyang lah...aku nak tengok video NIK AZIZ pulak...

      Delete
    5. mereka bising tentang Hudud tetapi kenapa mereka xlaksana dahulu di negeri yang mereka kuasai?? mereka kata projek hanya di beri pada kroni..tapi adakah mereka menampilkan syarikat yang benar2 layak untuk kendali projek mega?

      Delete
    6. politik-politik jugak...akidah kena jaga....

      Delete
    7. Mustafa Ali sempat mandi wajib ke selepas "bergusti" tu?

      Delete
  2. Patut org tua ni jarang pakai kopiah putih.apapun susah nak percaya org pakai kopiah putih ni.bila tgk adun melor kahwin amoi cambodia husam dengan amoi china ntah la puak2 ni.nafsu sama mcm org lain tapi lagi dashyat.tu belum kira puak2 ni bergaya dgn kete mewah tapi duit derma minta juga.patutnya jgn kutip derma kalau dah kaya kesian pakcik tua naik moto buruk dengar ceramah.ntah ntah tu duit minyak dia kot.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Klau nikah secara halal mmg d tuntut niii yg tak bernikah yg sengaja cari penyakit. Penyakit kelamin. Lepasss tu pass over kpd isteri dungu yg halal dapat anak ada pyakit lain pulak dah.
      Seronok sekejap sakitnya bertahun sampai ketua. Klau yg dah tua inginkan seronok sekejap jawabnya sekejap lagi nak kena menjawab kpd yg Satu. Sbb tua rmh dah kata pegi kuboq dah kata mari hahhh jawabla kpdNya. What a shame...caught with his pants down on video pulak. Masih blm terlbat utk bertaubat nasuha...dgn jujur dan ikhlas.

      Delete
    2. Inilah hasil dr smbhyg hajat yg mereka sndiri lakukn yg memohon supaya ditunjukn ALLAH akan kbenaran yg sbenar disisinya. Insaflah dn brsatu serta brnaunglah dibwh panji2 UMNO samada suka atau tdk demi kedaulatan agama islam, umat mlyu islam dn negara islam malaysia. ALLAHUAKBAR.. ALLAH MAHA BESAR..

      Delete
    3. Banyak persoalan bila tenguk video To Pa Ganu ni:

      i) Bagaimana dan bila video sex ni direkodkan. Kalau aksi sekali saja terus ambil video, tak mungkin kalau tak ada pangarahnya dan crewnya sekali. Dalam slot ni tentu aksinya dah banyak kali, bila dah buat selalu barulah pengarah cari angle menarik, siapkan dengan lampu dan rekodkan untuk tayangan akan datang.
      ii) Siapa pengarah video ini. Kalau orang UMNO tak mungkin. Orang UMNO tak tahu pergerakan dan aktiviti harian To Pa. Pasti orang yang rapat dengan To Pa. Orang PAS juga.Tujuannya, pengarah tu saja yang tahu kenapa.
      iii) Kenapa pelakun utamanya To Pa. Sebab, dia SU Agung PAS. Orang alim dan warak, berjanggut tapi lulusan Ijazah UM bukan dalam Pengajian Islam. Orang alim banyak dugaan,selalu diuji Allah. Minum arak macam pemimpin lain boleh dielakkan, rasuah tak nak, tapi bila betina cantik yang solid molid, terus kalah, iman jadi rapuh, rezeki katanya.
      iv) Kenapa To Pa perlu diaibkan dan dijatuhkan maruahnya. Sebab, dalam fatwa Haji Hadi, maruah pemimpin boleh diaibkan demi untuk kebaikan dan pengajaran
      c) Adakah video ini ori dan pelakunnya betul-betul To Pa. Vidio ini 99% ori dan pelakunnya 99% asli. tak ada orang lain yang boleh buat macam tu kecuali To Pa dan konco-konconya saja. Siapa konco-konconya?........rahsia.

      Delete
  3. Bekas Menteri Besar Boneka cina DAP Perak, Mohammad Nizar Jamaluddin hari ini gagal dalam kes saman fitnahnya di Mahkamah Tinggi di sini terhadap Sistem Televisyen Malaysia Berhad (TV3) berhubung isu nombor pendaftaran WWW 1 milik Sultan Johor.

    Ini berikutan keputusan Hakim Datin Yeoh Wee Siam menolak saman terhadap TV3 dan Produser Buletin Utama, Rohani Ngah dengan alasan pihak defendan berjaya membuktikan pembelaannya berdasarkan ulasan saksama terhadap perkara yang menyentuh kepentingan awam.


    Pihak mahkamah akan mengkaji bayaran yang perlu dibayar oleh bekas mb boneka cina DAP Perak Nizar Jamaluddin kepada Defendan dan kos-kos lain yang difikirkan munasabah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mrk ingat..mrk boleh menang selalu.....

      Delete
    2. Nizar pengangkat najis cina DAP..padan muka kau..!

      Delete
    3. Geng2 n puak2 ni mmg slalu guna taktik saman myaman.....hahahaha last2 kena batang hidung sndiri. Taktik lapuk la. U ulang i saman.

      Delete
  4. 12 April 2013, Kuala Lumpur - Musteefa Ali atau lebih dikenali dengan panggilan Cikgu Pa dikalangan penyokong PR hari ini tampil memberikan penjelasan kepada media mengakui beliau adalah lelaki dalam video yang tersebar semalam. Walau bagaimanapun, wanita berkenaan sebenarnya adalah isteri beliau.

    Cikgu Pa dilihat kesal dengan permainan politik kotor ini, dan percaya perbuatan ini adalah hasil kerja orang 'dalam' PR sendiri . Beliau sedar ada di kalangan orang-orang PR tidak bersependapat dengan cadangan2 yang dikeluarkan beliau.

    Cikgu Pa ditanya samada ahli keluarga beliau yang lain mengetahui beliau mempunyai seorang lagi isteri. Termenung sejenak, Cikgu Pa membalas ada perkara yang tak boleh dikongsi bersama media kerana terlalu sensitif.

    Selain itu, beliau kesal dengan portal Malaysialkini melalui pengarangnya menulis artikel analisis yang seolah-olah hanya cuba mempertahankan PKR, Cikgu Pa merasakan artikel yang ditulis oleh penolong editor Malaysialkini itu seolah-olah mencarik carik maruah dirinya sebagai seorang pemimpin parti Islam terulung negara.

    "Mereka lebih berminat untuk jaga kepentingan PKR berbanding kepentingan saya yang telah difitnah dan diperangkap " kata beliau kepada media hari ini

    Cikgu Pa juga memaklumkan kesan dari penyebaran video itu telah menyebabkan emosi isteri isteri beliau terganggu, terutama yang terakam di dalam video berkenaan.

    "Penganiayaan ini harus dihentikan dan saya harap mereka yang memfitnah dan mengaibkan saya dan isteri akan dibawa ke muka pengadilan" ujar beliau lagi.



    Sumber berita : Malaysialkini yang aku baca dalam mimpi bila terlelap kejap tadi..

    heheheheheheheheehehe.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lord Reid dah nak terpancut sangat baca cerita ni tadi.... hahahahaha

      Delete
    2. Spenda puteh 100%cotton..spenda org tua..hehehe

      Delete
  5. LA ELAHA ELLALLAH...apa nak jadi ulamak2 PAS ni...saya tak jadilah undi pakatan..hidup PBS,UPKO,PBRS DAN BN..kami tetap Bersama BN...... Apa guna PAKATAN semuanya KOTOR.....

    ReplyDelete
  6. Lain kali JANGAN mengutuk bn keterlaluan sangat......
    Bila kena batang hidung sendiri....baru tahu rasa terkedu dan sentapnya dikutuk..difitnah....
    Jangan seronok sangat memfitnah....nanti kena BALA!!!!

    ReplyDelete
  7. service bini kena bayar? kantoi..

    ReplyDelete
    Replies
    1. BINI PUNYA LA SEKSI...TAK PAKAI TUDUNG..SELUAR SENDAT NAK MAMPOS...INIKAH ISTERI2 PEMIMPIN ISLAM...DAH TERKANTOI TERPAKSALA MENGAKU BINI WLAUPUN NAMPAK MACAM PELACUR....TAPI KLU BETUL BINI DIA...AKU HARAP HANG DIDIK LA BINI HANG DULU SEBLM PUAK HANG DOK KATA KAT ORG UMNO....

      Delete
    2. Ini lah yg di-katakan Pembalasan dari Allah SWT, doa KO kan BN mengKOkan diri sendiri, Allah SWT iti Maha Adil.

      Delete
  8. Kpd PR mata melihat hati menilai dan hati tidak dpt menipu diri walaupun mulut mengatakn apa yg dlihat itu tidak benar.

    ReplyDelete
  9. BINI MUTAAH GAKNYER

    ReplyDelete
  10. Ksi tnjuk surt nikh skrg sbg bkti

    ReplyDelete
  11. Asal video seks umno dedah mesti hitam putih.. tapi bila yg berwarna didedahkan tiada pula adegan seks dalam video or gambar tu.

    hari tu gambar berwarna konon azmin ali melakukan seks dan video akan di dedahkan.. tapi sampai hari ni tak de kuar video berwarna di keluarkan, hanya ..

    Pastu hari tu konon video berwarna anwar lakukan seks sesama lelaki akan dikeluarkan.. tapi yg berwarna di keluarkan hanya gambar edit sahaja yg ada..

    Sekarang mustafa ali pula.. yg uniknya kes mustafa ali ni, ketika video berwarna, ia hanya menunjukkan individu kononnya itu mustafa ali berseorangan. Tapi bile video fitnah tu tunjuk individu yg kononnya mustafa ali lakukan seks ia terus jadi hitam putih..

    Jahanam betul permainan kotor umno.. kenapa hitam putih.. sebab hitam putih lebih susah org nk cam ia adalah edit (itu pada fikiran pereka video tu la, tapi hitam putih tetap x leh cover org dalam video perut buncit). jangan mu pelik.. video obama berjoget pun org boleh cipta sekarang ni..

    that's why la ahli umno ni amat sesuai dipanggil lembu...........

    United MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO NFC Organisation(UMNO)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yang lembu tu kamu dan yang berkennan......sudah terang lagi bersuluh....lagi nak nafikan...kalo umno nak main kotor baik diaorg buat gambar Nicky Jis.....tgk org tua nyanyuk tu terketar-ketar balun pompuan ...lagi kelakar.Mmg betul la ramai org kata ahlul PAS ni bukan saja bahalul tapi akal pun tiada...

      p.s. Husam kata biar polis siasat...tak nafikan plak tu...hehe mesti ader citer nih....Husam kan member kamcing blader lgbt :)

      Delete
    2. Jangan jadi babi macam ko menyondol ikut
      bontot tuan ko,dah le......apa lagi boleh ko buat selain dari menafikan, ya tak.
      Memang pencacai tahap paling bangang.
      Hinanya lah pencacai paspispus ni.
      melepas lah nak ke putrajaya.

      KITA BENAMKAN PARTI YG BERTOPENGKAN
      AGAMA BERSAMA KUNCU2. YG LAIN PADA PRU 13.
      HIDUP UMNO HIDUP BN..

      Delete
    3. Kau bawalah fakta hollywood karut kau tu. Memang sah dan terang dgn bukti spender sarung tayar F1 lagi... hahahaha

      Delete
    4. Hahahahaaaassss kelakar lah puak pr nie.....mereka klu buat benda haram....semuanya jadi halal....mcm mana tak sial......
      Aku isytihar kluar pas....undi bn...

      Delete
    5. AnonymousApril 12, 2013 at 2:40 PM
      apasal la ko bodoh sangat, asyik nak menengakan benang basah je. memang ko bangang, tak tau tapi berlagak tau konon. dah bukti terang2 camtu, ko asyik nk salah kan umno juga ye. mmg sah2 ko bangang

      Delete
    6. Kamu ler bodoh lembu otak taruk kat lubang taik!pemimpin2 kamu ahli neraka sekarang kat dunia sudah diaibkan Allah SWT sebagai balasan hipokrit kamu semua..perangai kesyaitanan sudah terserlah tapi ternyata kamu masih menegakkan benang yang basah maka berbahagialah pemimpin2 maksiat kamu yg berzina, yang meliwat, yang rasuah kerana mereka mempunyai pengikut2 yang tuli yang bangang seperti kamu,kamu reka lah sebarang apa2 alasan demi hawa nafsu kamu utk nafikan kebenaran namun hakikatnya balasan yang pedih menanti kamu atas segala fitnah dan penganiayaan yg kamu lakukan ke atas Rakyat Malaysia, UMNO/BN dan Seluruh Umat Islam! Subhanallah Alhamdulillah Allahuakhbar Ya Allah Selamatkanlah Bumi Bertuah Ini Binasakanlah Sekalian Musuh2 Ya Allah Dan Berikanlah Kemenangan 2/3 Kepada BN Pada PRU-13 Yg Akan Datang..Amin.
      - Pengundi Atas Pagar BN-I LOVE PM I HATE HIPOCRISY!

      Delete
    7. dah nama pun kamera HD bila lampu ditutup suasana gelap mestilah jadi hitam putih..bengong sungguh org2 PAS ni patut lah seronok leader2 kamu bermaksiat berasuah berliwat sebab pengikut2 taksub bangang mcm kamu semuanya bersepah dalam tu..Islam taik kamu pi balun jubur balun puki jalang!!lepas tu semua salah UMNO salah BN aparaaaa..hang ingat rakyat semua bangang macam hangpa ka bangan mcm sial??tunggu lah PRU ni semua PR bungkusssss...

      Delete
    8. Macai pas dah macam haramjadah terpekik terlolong tak dapat menerima hakikat di perbodohkan oleh pemimpin mereka yg nampak alim tapi penzina tegar..kalau masih x boleh terima hakikat baik la kau orang gantung diri ramai2

      Delete
    9. cuber tengok btol btol gmbr atas tu mase dier nak kluarkn duit dier takder janggut , mustapa ali ade janggut, bkak mate luas luas

      Delete
    10. hitam putih pasal depa tutup lampu mana nak nmpk warna...adehhhh... tak abes2 video obama...video obama tu fakes...cuba tgk frame by frame...part dia berjalan ke pintu tu telah di ubahsuai...yg stopa ni mmg real...kalau nak bincang bab teknikel pi panggil yg pakar der...

      Delete
    11. megat terawis kelakar la ko nie... xyah nk tegakkn benang yg basah.. melindungi maksiat apa hukumnya.. ..bukak luas mata camne pun memang dah benar.. cuba buang sifat fanatik pada parti.. insyaalah anda akan nampak kebenaran.. aku nie atas pagar.. bila aku tngok video nie memang sahih dia.. jadi buat apa melindungi orang yg dah salah..

      Delete
    12. Jahanam lg yg taksub penyokong pas....jadi fasiklah lu orang duit kutipan derma nasa ceramah pun dibelanja utk main janda bergetah.....wa memang setuju fatwa haram sokong / undi pas, pkr dan dap ni...wa sokong bn

      Delete
    13. Penyokong Pembangkang salahKAN UMNO bila tersebar video yamg melibatkan pelakunya mirip S/U Agung PAS. Cuba renungkan sejenak. Kalau betul UMNO pandai buat melalui berbagai teknik kamera kah atau apa kah, kenapa tiada video seperti ini yang memaparkan aksi yang serupa dengan pemimpin-pemimpin PAS yang lain yang mirip NIk Ajis kah, Hadi Awang kah, Karpal Singh kah dan lain-lain lagi.

      Delete
  12. tapa oiii..!!!!.pinjam bini jap ,boleh ke ?

    ReplyDelete
  13. aiii...main dgn bini, takkan kena bayar kot. butoh la oiii.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ni bini kira jam la bro.. Kat tok Stopa dah kata dalam video tu. "I x leh lama u pun x leh lama" Dua stail terus game. Tak basuh lak tu. Ptuihhh..

      Delete
  14. Video besi....diulangi besi.besi xde mta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. im coming. i'm coming. mana boleh x boleh guna ni. kalau ahlul pas semua ana ente dan unta je... hahahahahaha

      Delete
  15. Vid mt lncp ari tu ade jew wrna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. aduhhhhh!!!! itu bukan video bang!, itu camera video. org melayu ckp panggilan maya, ha,, itu lah dia...

      Delete
  16. Dailog anta ente PAS tak kedengaran lansung. yang ada i dg u. yang paling tak tahan bila bila stopa speaking omputih "aim kaming" "aim kaming" isshhhhh haaaaaa
    ishhhhh haaaaa...

    Punah ranah ostad2 sesat ni, depan buat lain belakang buat lain.

    ReplyDelete
  17. ELOOOOOOO BEWAK GOMO AUTAIK.......PATOT HANG NI PI MAHKAMAH JADI SAKSI ATAU PON KALU HANG JENEH BEPELAJARAN PATOT JADI PENDAKWARAYA. HAKIM PON TAK SERETI HANG DALAM UNDENG MAKNUSIA KAT MALAYA NI.BERENTI LA JADI PENEGA BATU PERMATA TU. HARI2 DOM HAMBUAQ TAIK DALAM DALAM BLOG GILER HANG NI. MUJUQ BANYAK JUGAK BEWAK2 SETIA DOK MENANTI NAK KEDARAH TAIK HANG.he he herukun iman ke 7 parti bewak: BERIMAN NGAN LORD REID.

    ReplyDelete
    Replies
    1. La Setan merah dah muncul. relaxla bro.. Stopa membalun lu pulak nak marah. marah kat org yg tak de kena mengena langsung. patutnya lu maki lah Tok Stopa lu tu..tu la byk sgt kawan dgn Nicky Ajis. Lu pun dah tempah sorga dgn Nicky ajis ke? lot berapa tu nanti Tok Stopa nak ziarah lu senang... hahahahaha

      Delete
    2. Hahahaaaaa sentap!!!!!!

      Delete
    3. Kelepap taik unta kat muka stopa......

      Delete
  18. SALAM MENTEKEDARAH TAIK ADIK2 BEWAK2 AMENO SUMA SEROPA SALAM 1 MESIA JUGAK...MENTEGHI PELAJARAN BERJANJI YANG BUDAK CEMERLANG 5A SAJA LAYAK MASUK IPT, DAPAT BIASISWA DAN DPT MASUK MAKETAB,,,TAPI AWAT DOK ADA JUGAK BUDAK BODO SPM TAK SKOR DI IPT DAN MAKETAB? RESULT TAKAT 3A SAJA?,,, MANA JANJI? HANGPA PI CHECK KALO TAK CAYA, MINTA SEMUA BUDAK IPT PAMIAQ RESULT SPM DEPA DI KOLEJ KEDIAMAN MASING2.PAHTU HAT SPM TAK DAK Á'PUN BOLIH BUAT DEGREE IKUT PENGIJAZAHAN,,, APALA NILAI DEGREE LAGU TU KALO PANDAI PON BULIH BUAT BODO PUN BULIH BUAT?,,,,APA BEZA BODO NGAN PANDAI LAGU TU,,,? HABAQ MAI SAT?he he he saja gurau ngan bewak2 ameno

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau ni mesti specis blaja bodo pastu nak mengata orang.

      Delete
    2. apa salahnya budak2 yang x cemerlang tuh masuk IPT. itu salah satu langkah kerajaan nak tolong budak2 tuh supaya tak ketinggalan dalam arus pendidikan tertinggi dan kalau budak2 tuh boleh score kat IPT nanti boleh budak2 tuh dpt kerja yang bagus dan secara tak langsung boleh bantu balik family diorg. apa salahnya masuk 'MAKETAB'..

      Delete
  19. La Setan merah dah muncul. relaxla bro.. Stopa membalun lu pulak nak marah. marah kat org yg tak de kena mengena langsung. patutnya lu maki lah Tok Stopa lu tu..tu la byk sgt kawan dgn Nicky Ajis. Lu pun dah tempah sorga dgn Nicky ajis ke? lot berapa tu nanti Tok Stopa nak ziarah lu senang... hahahahaha

    ReplyDelete
  20. HIDUP MELAYU !
    Bravo Pak Mus....

    Pegang pepatah melayu

    "BIAR MATI ANAK,JANGAN MATI ADAT"
    Tambah satu lagi.....
    "BIAR LEMAH POLITIK,ASALKAN JANGAN LEMAH TENAGA BATIN"

    He He He....Hidup melayu!

    ReplyDelete
  21. Ruginya Melayu sesama melayu dan islam sesama islam bergaduh. Kapir laknat duk gelak.

    ReplyDelete
  22. http://www.youtube.com/watch?v=8Jx0AXD3MDI

    ReplyDelete
  23. aku dah umor kat 60 tahun..tak pernah undi BN walaupun banyak manafaat aku dapat daripada kerajaan bn. Kerana nak ke Islam untuk aku hanya percaya pada PAS..apa yang cakap tentang hodohnya PAS sori..masuk telinga kiri keluar telinga kanan..tak terbekas langsung.. hari nii aku sungguh kecewa..rasa dipermain dan diperbodoh tahad anjing kurap..sedih ..sedih .. ini lah barangkali waktu aku berubah ..memohon keampunan kepada Allah betapa bodohnya aku....

    ReplyDelete
    Replies
    1. alhamdulilah AnonymousApril 12, 2013 at 3:11 PM

      Delete
    2. ceh, ahli umno nak menipu pon kantoi..hahaha..

      Delete
    3. PENIPU haram jadah..bawak laa masuk kubur semua ayat kelentong ko nihh..

      Delete
  24. TGNA dah janji syurga so apalagi balun la apa pun.

    ReplyDelete
  25. tapa depan nuar belakang ,tapa terkam nuar terkam...kau buat ku berpusing-pusing macam gasing...hahahahah ahaaaaksss.

    ReplyDelete
  26. LORD REID SUDAH MARAH....STOPA BALUN SEDAP SEDAP..UMNO DIA MAKI...HAHAHAHAHAHA...SUDA LA LORD REID...TERIMA LA KENYATAAN...LAGI PUN HANG PUN BUKANNYA PANDAI PUN....HANG PUN BODO MCM LEMBUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    ReplyDelete
  27. Syabas kepada anonymous umur 60 tahun yang telah tersedar...masih belum terlewat.
    kita manusia yang lemah,ALLAH jua maha perkasa,maha pengampun.

    ReplyDelete
  28. kira ok la jugak setopa ali ni...ye dok bahang jubor...ye bahang puki je..kelas puok puok pimpinan PAS ni..amber dok ingat mat sabu doh terer..rupenye abe pa lagi terer....kelas PAS

    ReplyDelete
  29. GELI GELEMAN AKU TENGOK...RUMAH KATA PI,KUBOG KATA MARI...BERTOBAT NASUHA LAH MUSTOPA..TOK SAH DOK NAK SALAH KAN PEHAK LAIN.MENGAKU ATAS KESALAHAN SENDIRI..MINTA AMPUN KPD SEMUA UMAT ISLAM...BERUNDUR CARA BAIK...KAMU AKAN LEBIH DIHORMATI...

    ReplyDelete
  30. Bini apa yang kena bayar duit lepas buat projek?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu belanja hantaran bang.. hahahahaha

      Delete
  31. bini ape kejadah bayar duit lepas main..nak tipu agak2la

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bini minta duit blanja nak bayar rumah bang.

      Delete
    2. Minta duit la bang..5 tahun sekali jumpa..

      Delete
  32. duit nafkah kot?

    ReplyDelete
  33. Duit dwn pyment...bg ar komen bez2 cket cai pr oit..slh x plaku ny..khok tui

    ReplyDelete
  34. cilaka pap gomooo....

    ReplyDelete
  35. jangan percaya pada fitnah puak puak umnongok bodo tolol bengong.......

    ReplyDelete
    Replies
    1. mana ada fitnah la tolol. Stopa yg bikin sendiri.

      Delete
    2. Mana ada fitnah la bahlol..stopa mengaku balun lubang puki je lubang bontot dia cuma hidu..hehehe

      Delete
  36. Lord Reid Lord Reid dimana ko... hahahahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. lord burit tengah check ukuran anu stopa le..

      Delete
    2. Kata kata najib...

      pemimpin datang dan pergi.....pemimpin atau parti tidak penting kerana mereka hanya akan kecewa 24 jam saja apa yang penting

      UNDI lah PR

      Delete
  37. Video Azmin ni lagi Full meh kita tgk beramai ramai ha ha ha

    http://youtu.be/GyYeAwws58o




    Muakakakakaaaaaaa....!!!!
    Terkencing-kencing gua gelak beb... nonton video melayu celup yang tergagap2 bercakap nih... dia punya auta pasal sejarah memang tak bleh blah laaaaaa....

    Bila gua sentuh bab melayu celup dalam entry ini, ada laaaa... dua tiga ekoq melayu celup yang katakan gua racist beb... hahahaha.... tapi dalam video tu jelas dan nyata si melayu celup tu lebih racist dari gua.... dah la sejarah pun tak tau lagi mau sembang pasal melayu... piiiiraaaahhhhh....

    Kepada melayu2 celup sekalian..., lu orang lain kali kaji balik sejarah beb..., baca perjanjian kemerdekaan yang ditandatangani dan dipersetujui oleh Tengku Abdul Rahman dengan British beb...., salah satu termanya ialah bersetuju menerima kaum/bangsa Cina dan India sebagai rakyat Malaysia.





    Dalam perjanjian tu tak sebut pun untuk terima kaum/bangsa Mamak sebagai rakyat Malaysia... sebabnya asal usul lu orang dari keturunan bangsa India beb... bezanya agama anutan lu orang adalah Islam, jadinya lu orang dalam kategori India Muslim aka Mamak...

    Tak tertulis pun dalam perlembagaan negara bahawa India Muslim diiktirafkan sebagai Melayu. Jika nak bercakap soal parti... tempat lu orang bukannya dalam parti Melayu umno laknatullah... tetapi dalam parti kaum India iaitu MIC atau PPP atau Kimma (NGO)... hahahahahaaa....

    Nak lebih solid lagi.... sebagai yang mengaku muslim eloklah duduk dalam parti PAS... hehehe..., gua pun tak paham laaaaa... kaum mamak nih masih celaru dengan identiti kaum diorang... muakakakakaaa...

    Haiiiii.... tak paham la gua dengan sikap mamak2 Penang nih... seburuk2 Tuan Guru Nik Aziz yang dituduhnya sebagai YAHUDI.... tak laaa... seburuk mamak perkasa haramjadah dalam video tuuu.... sebab Tuan Guru tak pakai GELANG TANGAN dan bergebang auta dalam masjid.




    Oleh sebab itu... demi keselamatan dan kedaulatan negara tolak calon2 MAMAK daripada bertanding dalam Pilihanraya dan elakkan diorang memegang apa2 jawatan dalam pentadbiran negara mahupun negeri.... belajar daripada kesilapan tumbangnya Empayar Kesultanan Melaka kerana Mamak.... hahahaha..

    Lu orang tau... kenapa mamak haramjadah dalam video tu besaq kepala...????
    Sebab umno laknatullah lindungi dia, polis pun takut nak tangkap mamak haramjadah tu walaupun dia dah mengaku pukul aktivis Lynas. Mamak haramjadah tu ingat Geran Tanah Penang/Malaysia nih bapak dia simpan kot.... muakakakakaaaaa....!!!!

    Dah laaaa... tanpa sebarang rasa kemaluan mengaku sebagai melayu.... lagi tak tau hormat Melayu, Cina dan India Original Malaysia.... hahahaha... lupa daratan laaaa... puak2 celup nih... kah... kah.... kah....!!!!

    Nota: Ada yang tuduh gua racist... hahahaha... gua mengaku gua racist yang berpegang pada perlembagaan negara... hahahaha... dengan kaum cina dan india original gua respeks.... dengan cina dan india celup.... fuck off la sama lu orang.... terutamanya melayu celup aka mamak2 umno laknatullah yang tak tahu asal usul keturunan.., siang cakap melayu... malam speaking kerala... yeeeyyynaaadeiiii....!!!!

    Ada ke mana2 Cina Muslim mengaku sebagai Melayu....????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kalau bagi saya dua pilihan , 1. Masuk pas 2. Pegang babi. Saya akan pilih no. 2. Sebab pegang babi boleh samak tangan saja. Kalau masok pas seluruh anggota luar dan dalam kena samak , sebab parti pas lebih haram dari babi. Fikir-Fikirkan lah.

      Delete
    2. Mat Bongkar yang bodoh dengan labu-labunya.

      Delete
  38. memang betul la stopa ni....

    dulu ia ia nak wujudkan kerajaang perpaduang patut la ghupanya ada skandal.....tapi tak baik tuduh macang tu.....tah betoi tah tidak....ada yg kata tu bini muda dia.....wallahualam....

    tapi moral of storynye yg aku nak bg tau sbb nak joing kerajaang perpaduang la yg jadi mcacang ni.....tak lama lg blue hasang jati plak kah kah kah.....jgn sekali kali nak joint umngok

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moral of the story "jangan menyundal" berdosa tau tak. Lain la Mat bongkas dah ada sorga sendiri kurnia Pok Nik.

      Delete
    2. Kata kata najib...

      pemimpin datang dan pergi.....pemimpin atau parti tidak penting kerana mereka hanya akan kecewa 24 jam saja apa yang penting

      UNDI lah PR

      Delete
    3. Undilah Stopa dapat spender free. kalau boleh pakai la....

      Delete
    4. best giler stopa..dia sedap2 dlm hotel bila kantoi mesti ada org backup dia..live life to the fullest bro..

      Delete
  39. Satu lagi Projek Janji Ditepati Tapi Menyusahkan Rakyat


    PR dah sampai peringkat beri saham air, BN masih lagi dengan projek jual air ke Selangor dari punca air dari negeri Pahang yang masih bermasalah memberi khidmat air kepada rakyatnya sendiri. Syarikat Syabas masih mengikut telunjuk BN dan tidak mahu serahkan Syabas walau dibayar berbilion semata kerana dendam politik mereka.Mereka sanggup gagalkan niat baik Pakatan Rakyat untuk beri khidmat terbaik pada rakyatnya.
    Terowong SMART dengan kos berbilion memang gagal lagi kantoi. Kalau rujuk semula pengakuan bongkak yang mengendalikan Projek Terowong itu yg seorang Jurutera IR lagi boleh beri kenyataan tak berlapik bahawa dengan adanya terowong SMART ...saya yakin Kuala Lumpur tidak akan berlaku banjir lagi.
    Inilah balanya bila Negeri Wilayah Persekutuan telah dimenangi dengan majoriti parlimen hampir 90% dikuasai Pakatan Rakyat tapi BN yang memerintah. Akhirnya inilah Wilayah Persekutuan yang lebih projek dari hasilnya. Terowong SMARTmemang smart kutip tol , bila hujan terhegeh-hegeh nak keluarkan kereta yang melaluinya.Hujan tidak akan menunggu hingga kereta keluar. Bagaimana nak guna fungsi terowong SMART agar betul2 smart?
    Kini Kerajaan Pakatan Rakyat sudah berjaya mentadbir Selangor dengan jayanya serta cemerlang mengetop. Hingga Tan Sri Khalid Ibrahim dapat menawarkan saham air pada rakyat bila rakyat memberi mandat kepada Pakatan Rakyat memerintah Malaysia

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aritu Terowong terlebih air sebab Tok Stopa terpancut.

      Delete
    2. Kata kata najib...

      pemimpin datang dan pergi.....pemimpin atau parti tidak penting kerana mereka hanya akan kecewa 24 jam saja apa yang penting

      UNDI lah PR

      Delete
  40. Haha... mane macai2 PR ni. xkan tgh cari alasan kot.. xpun tgh melancap depan laptop..

    ReplyDelete
  41. Krisis kewangan membawa malapetaka ekonomik kepada penduduk mana-mana negara tidak kira di Timur ataupun di Barat.
    Oleh itu kedudukan kewangan sesebuah negara tidak harus dipandang ringan.
    Lewat-lewat ini pelbagai laporan dan berita di media menyifatkan keadaan kewangan negara Malaysia dan pengurusannya sebagai membimbangkan.
    Kebimbangan ini adalah berdasarkan sebab-sebab yang berikut:
    • Aliran wang modal keluar dari Malaysia yang memecah rekod. Badan pengawas kewangan Global Financial Integrity (GFI) melaporkan bahawa sejumlah RM880 bilion telah dibawa keluar secara haram dari negara di antara tahun 2001 dan 2010.
    • Peningkatan hutang kerajaan secara mendadak. Hutang RM274 bilion pada awal tahun 2008 meningkat dua kali ganda ke RM502 billion pada hujung tahun 2012. Perangkaan IMF meramalkan hutang kerajaan akan naik sebanyak RM277 bilion sehingga mencecah RM779 bilion pada tahun 2017.
    • Maklumat yang tidak lengkap mengenai hutang penuh kerajaan. Angka rasmi hutang kerajaan tidak mendedahkan nilai sejenis hutang yang dipanggil liabiliti bersyarat (‘contingent liabilities’). Hutang ini terdiri daripada pinjaman ‘luar buku kira-kira’ dan hutang-hutang bank, syarikat milik kerajaan dan syarikat-syarikat sektor persendirian yang akan terpaksa ditanggung oleh kerajaan sekiranya syarikat-syarikat tersebut gagal membayar hutang. Dianggarkan nilai hutang tersembunyi ini ialah RM117 bilion pada tahun 2011.
    • Pinjaman kerajaan daripada pemiutang luar negara yang terlalu cepat bertambah. Peratusan pinjaman ini naik daripada 0.1 peratus pada tahun 2003 ke 6.7 peratus pada 2006, 11.8 peratus pada 2009, dan 26.8 peratus pada 2012. Walaupun 97 peratus daripada hutang ini dinominasinya di dalam matawang ringgit, namun kadar pertumbuhan ini merisaukan kerana ia mampu menjejaskan kebebasan dasar negara pada masa depan. Ia juga menambahkan lagi pendedahan negara kepada risiko larian modal jika berlaku kecemasan kewangan (‘financial panic’).


    Bersambung

    ReplyDelete
  42. • Kerugian besar oleh 1Malaysia Development Bhd. Ia adalah sebuah syarikat strategik milik penuh kerajaan Malaysia yang dipertanggungjawabkan untuk mula mentransformi ekonomi Negara melalui inisiatif yang dipacu kehendak pasaran. Namun didedahkan baru-baru ini bahawa 1Malaysia Development mungkin mengalami kerugian sehingga sebanyak RM4 bilion akibat bon yang dikeluarkannya tidak dipasang pada harga yang bertepatan.
    • Ketaktekalan di dalam laporan-laporan Bank Negara tentang jumlah hutang Malaysia. Jumlah hutang Malaysia dilaporkan sebagai RM695.4 bilion pada tahun 2011 dan RM737.6 bilion pada 2012. Namun laporan-laporan yang sama juga mengatakan bahawa jumlah hutang Malaysia ialah lebih daripada dua kali ganda jumlah tersebut, iaitu kira-kira RM2.025 trilion pada 2011 dan RM1.743 trilion pada 2012. Angka-angka ini merupakan angka-angka tahap krisis.
    • Risiko gelembung kredit (‘credit bubble’) di Malaysia dan negara-negara Asia Timur yang lain. Hutang isi rumah (‘household debt’) akibat perbelanjaan pengguna kini sudah melebihi RM600 bilion menurut Laporan Negara yang dikeluarkan oleh IMF. Beberapa analisa kewangan sekarang ini mendakwa Malaysia, negeri Thai, Singapura dan Taiwan menghadapi risiko krisis hutang isi rumah.
    • Pertumbuhan KDNK Malaysia yang tidak mampan (‘sustainable’). Pelupusan cepat sumber alam seperti petroleum dan hutan semulajadi untuk perbelanjaan defisit kerajaan atau untuk membayar balik hutang memberi kesan ekonomik dan ekologi yang buruk kepada generasi masakini dan yang akan datang. Tambahan, pelaburan dan perbelanjaan yang tidak produktif tetap dikira sebagai tambahan yang positif untuk KDNK (keluaran dalam negara kasar) di dalam akaun negara, meskipun pelaburan dan perbelanjaan terbabit tidak menghasilkan pulangan yang cukup untuk membayar balik kos pinjaman.
    • Kekurangan disiplin dalam mematuhi undang-undang berkait had maksima untuk hutang kerajaan. Had hutang maksima ini telah diletakkan dan dinaikkan daripada 40 peratus KDNK pada tahun 2003 ke 45 peratus pada tahun 2008. Pada tahun 2009 pula, ia ditingkatkan ke tahap 55 peratus yang digunapakai sekarang.
    Perkara-perkara yang di atas menandakan satu trend yang tidak memuaskan.
    Tindakan yang tegas perlu diambil untuk menjamin potensi pembangunan negara serta untuk mengelakkan daripada terjadi keadaan krisis seperti yang berlaku di negeri Yunani.
    Oleh yang demikian, selari dengan kepentingan awam dan sebagai langkah pertama untuk mendemokrasikan pengurusan kewangan kerajaan, kami menyeru agar Barisan Nasional dan Pakatan Rakyat, selaku pesaing-pesaing utama di dalam pilihanraya umum Malaysia yang ke-13, supaya menyatakan secara terperinci langkah polisi masing-masing untuk memantapkan pengurusan kewangan dan hutang negara.Aku nak tanya BN dan PR apa yg akan mereka lakukan utk pencerarahan perkara tersebut.

    Bab bab blue ni bg umno saja dah le....


    ReplyDelete
    Replies
    1. Tu pasal la, sebab duit tin milo dah dibawa g menyundal

      Delete
    2. Ni bangang punya posting...sebab tu lah pengikut pembangkang jadi sesat barat...tulis berjela2 tapi isi kosong...cubapendekan cerita...org islam tak kiralsh apa parti ko tapi bersubahat dgn menyokong peliwat.main amoi...main buntut....pengkianat agama...pemechah belah bangsa...pembelit kpd rakyat dan negara ini lah jadi..tunai ditunjukan oleh Allah...Mendoakan kehancuran sedara sesama Agama Islam...dll lagi...aku akan pangkah BN kali ni dan seterusnya...pi dah. ...nak prrjuang negara Islam kunon...buntut aljuburi lah. ..yg taksub sangat dgn pastu sedar2lah...

      Delete
  43. PAS mangs Politik Kotor

    “Gutter politics” atau politik kotor yang menjijikkan dan tidak mencerminkan keawarasan serta “fair play” memang menjadi amalan dalam demokrasi walaupun ianya tidaklah dianggap sesuatu yang bermoral. Ia wujud di Malaysia sejak Negara ini menagamalkan sistem berpilihanraya nun sejak 1955 lagi. Cuma sejak kebelakangan ini dengan perkembangan teknologi maklumat serta kecanggihan ICT politik jenis ini semakin menjadi-jadi sehingga memualkan.Datuk Seri Anwar antara tokoh yang paling acap dipalitkan dengan politik ini namun Alhamdulillah sehingga ini beliau berjaya tepis dan mengatasinya. Malah ke atas beliau sebarang usaha yang sama kini dikira bagaikan pepatah Inggeris “to cry wolf”, menjadi senjata memakan tuan kerana kerap sangat terbukti palsu.


    Namun pihak musuh akan tetap menggunakan politik jenis ini kerana ia selalunya berjaya memberi kesan sehingga ke akar umbi dan jika tidak segera ditangani boleh merencatkan seluruh jentera parti.Gus Dur di Indonesia pun pernah menjadi mangsa “gutter politics” dan politik jahanam ini terus mensasar siapa sahaja yang mudah ditumbangkan.


    Jika sebelum ini PKR sering menjadi sasaran terbaru nampaknya PAS pula diberi tumpuan. Video klip membabitkan pemimpin kanan PAS yang saya kenali rapat dilaporkan tersebar sejak malam tadi dan hari ini menjadi topik bualan hangat. Saya memerhatikan malah laman-laman web yang pro PAS pun mula menerima komen yang panas dari para penyokong. Mungkin lantaran PAS ini adalah sebuah jamaah Islam, dan disiplin Islam ketat mengikat para ahlinya. Seorang sahabat memberi cadangan iaitu

    Beliau menggariskan 3 cadangan yang perlu diambil bagi menanggani kes terbaru ini dan saya sendiri bersetuju sangat.PAS perlu bertanggungjawab pertamanya kepada para ahli dan penyokongnya selain seluruh umat Islam dan rakyat Malaysia. Pemimpin dan individu tidak penting yang penting adalah matlamat dan dasar perjuangan yang sentiasa perlu dibela dan dipertahankan.


    Semoga di hari Jumaat ini Presiden dan pimpinan kanan PAS ditunjukkan segera jalan oleh Allah swt bagi keluar dari kemelut yang rumit dan menggusarkan ini.

    Yg best Pemimpin atau parti tidak penting yg penting kita pangkah PR

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS jadi mangsa ajaran sesat dan pemimpin penuh syahwat la ngok

      Delete
    2. PAS main politik geli syahwat

      Delete
    3. Dpd pangkah PR baik aku pangkah amoi cina yg main dgn aljuburi tu. ...psngkah pr makna pangkah peliwat utk memimpin...apa bangang ko ni tak boleh paham2 hah...nak perjuang utk keadilsn apa. ..apa yg x adil kat malaysia ni...??lu nak petjuang bahasa cina jadi bahsa resmi? Poooorah baik main mcm aljuburi

      Delete
  44. Mat bongkar dah tak tahan nak terpancut.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mat lu g tengok wat pe kan dah prob. Lu tanya la Stopa ada stok lagi tak.

      Delete
  45. Astaghfirullah.... politik M'sia skrg semakin kotor.. mainan PKR makin teruk, hendak jatuhkan sesama sendiri kerana kuasa pun main rakam video sek.. Diamanakah Islam sgt PAS ni? Suka sgt menuduh dan menfitnah org lain tanpa bukti, skrg parti sendiri kena timpa bala..Doalah lagi KO UMNO.. korang sendiri yg KO..

    ReplyDelete
  46. Sekali dosa hancur UMNO kena balik

    ReplyDelete
  47. umno bodoh. gila seks. perpukari nehbajet melayu. wakakaka

    ReplyDelete
  48. Saya doakan kesejahteraan dan keamanan bumi Malaysia selamanya. Semoga pemimpin yang tidak betul akan tumbang dan kalah pada PRU13 ini. HIDUP BARISAN, HIDUP BN

    ReplyDelete
    Replies
    1. boleh blah dengan BN yg bakal BE END tuhh..penuh dengan korupted je..kepala otak sumer penuh dengan sex x abis2..huhh

      Delete
  49. Sokong pas masuk syurga. Syurga kenikmatan kemanjsan pas n pkr terletak di celah lubang puki dan jubo...

    ReplyDelete
  50. Kepala pas dicelah syurga. kalau PR tawan putrajaya, habis lah wanita2 jadi syurga2 mereka..

    ReplyDelete
  51. Umno laa parti politik paling jijik dan kotor.. x abis2 dengan vid sex.. dah xada modal nak lawan dengan PR..semuanya modal sampah dan najis.. bila ajak berdebat takut..pengecut..harga barang2 naik korang bising, dengan kamera AES bodoh, TOL melambak2, cukai barang2 makan, yang korang dok melantak hari2 tu x nak pulak korang pertikaikan.. ehh tolong kira laa belanjawan korang setiap bulan tu, berbanding kau pertikai isu yg memang jelas sengaja nak menjatuhkan air muka orang nih..dosa kering je yg korang dapat, pahala korang semua dapat kat orang yg korang mengumpat nih..lagi2 blogger nihh.. semua dosa org yg mengumpat kat dalam blog ko ni kau tanggung dan ko jawab kat akhirat..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bila komen tu jangan merapu,gunakan akal dan fakta. Kes zina To Pa Ganu tu bukan fitnah, bukan saksi besi, bukan filem yang dah diubah muka dan rambutnya. Filem ori, 99% tulin. Bukan nak jatuh maruah orang,sebab Haji Hadi benarkan aib dan maruah pemimpin dihebah untuk tujuan kebaikan dan mencari kebenaran. Tenguk gaya To Pa tu macam dah kenal sangat perempuan tu,macam perempuan simpanan atau girlfriend dia saja. Bila jumpa nak balun saja, tapi kejap sangat. Nampak gayanya macam dah selalu buat kerja macam tu,sebab tak nampak gaya muka orang menyesal,rasa bersalah dan rasa berdosa bila dah buat maksiat. Lagi satu, bila dah selalu buat kerja macam dan di bilik yang sama senang nak pasang video perngkap. Bertaubat saja lah.

      Delete
    2. betul ke tulen 99%...dah dibuktikan ke...jgn tuduh2 bro...ingat ALLAH...dunia skrg macam2 boleh ubah/tiru dgn teknologi terkini....OBAMA pun org boleh tiru...mahatma gandhi pun org boleh tiru...

      Delete
  52. Lambang Pas bulan = lubang jubur. PKR bulan pecah dua = lubang puki. DAP roket = konek. Memang pakatan yang dihasilkan dari perjanjian syaitan iaitu nafsu melebihi akal. Bodoh piang siapa yg undi dia org ni.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mengucap bro...Ingat Allah bro....di mana sifat2 sebagai org Islam, melainkan bro bukan org Islam, saya minta maaf...

      Delete
  53. Parti ngko yang gila sex,umno jugak yg dituduhnya gila sex..nampak tak kebangangan abadi kat situ??boo la wei

    Pemimpin ko sedap2,umno jugak yg dituduhnya..dah lah berzina,fitnah umno pulak tu

    Ingatlah azab Allah tu amat pedih!!!

    ReplyDelete
  54. Ini lah yang dikatakan malapetaka jadi nya !!!!!. Sebab doakan bala dn kehancuran pada yg tak seangkatan dgn depa !!! Video moden d katanya hanya besi .... Entah2 si stopa panjat ni kot besi juga. Besi berisi Madu, tu sbb isterinya tak mengamuk!!!!!. Ini lah perangai buruk orang pas ...hina orang mainan mulut, kena ba tang hidung pun masih tak sedar. Mungkin tak sedar sampai masuk liang kubur kut !!!!. MasyAllah.
    Jauhkan lah umat Malaysia dr puak2 hipokrit ni ...Amin.

    ReplyDelete
  55. dulu saya sokong PAS.... kalau ini macam mohon maaf..selamat tinggal PAS..saya ada akal. Moga Allah selamatkan semua saudaraku seagama. PAS dah banyak sangat masalah.

    ReplyDelete
  56. Tahniah saudaraku.. sampai bila kita nak takasub pada PAS...saya juga seperti anda... cukup la undi PR...bulan lepas saya dah buat keputusan keluar PAS...dah banyak lakonan dan ucapan melalot, Jangan salahkan org lain,,,, semua rakan-rakan dlm PAS mari kita muhasabah ... buat pertimbangan....yg salah tetap salah.

    ReplyDelete
  57. NPE ORG2 PAS XWT BUAT VIDEO SEKS NAJIB KE MUHYIDIN KE BUHUNG MOKHTAR KE,NUNGGING CHIK KE SHAHRIZAT KE RAZAK BAGINDA KE ALTANTERTANYE-TANYER KE.SEBAB NYER ORG PAS X BHATI KOTOR CMTU..KALU NK PRTHAN PTRAJYA OR NK AMIK PTRAJAYA PN X PRLU LH DEDAH SLUAR DLM MAK BPK OR ABG2 SEDARE2 KTE.KJHATAN,KPALSUAN,KBENARAN AKAN TERDEDAH SNDIRI..XYAH SMPAI TAHAP SKODENG2 ..SBB NI KEJE BUDAK2 MALAS BLAJAR.WT LH CM PKATAN ,,CRI SILAP SALAH DLM BAB TDBIR URUS NEGARA N DEDAH KN BRU LH MATANG MINDA..TIRU LE CM VIDEO BALAK ADEK TAIK MHMUD SRAWAK TU..RKYAT AKAN NILAI DGN MINDA TBUKA N SLUA DLM MAK KORG PN X KNE KACO

    ReplyDelete
  58. ZAMAN PAKLAH PM XDE PN VIDEO2 SEKS NI COZ PAKLAH SBG PEMIMPIN YG X KOTOR DGN SEKS SO ORG2 UMNO PN X WT VIDEO SEKS.. RISAU PAKLAH MARAH.TP BILA NAJIB JD PM YG STU MALAYSIA TELAH MAKLUM N X PLU ALTERTANYE-TANYER MKA RAKYAT UMNO JD GALAK NK WT VIDEO SEKS.PERANGAI SATU2 JMAAH TU BERKAIT RAPAT DGN PRNGAI PEMIMPIN NYE..PIKIR2 LH WAHAI MANUSIA YG HATI NYE HDUP

    ReplyDelete
  59. SLOGAN BRANI BUET BRANI TANGGUNG TP KES PBUNUHAN ANTANTERTANYE AZILAH N SIRRUL JE KNE TANGGUNG

    ReplyDelete

  60. Bismillahirrahmanirrahim
    Berhati2lah, bila kita tak boleh mencintai Allah dan Rasul saw melebihi dari diri kita dan mahluk seluruhnya, Bila
    musuh kita berbuat baik kita akan menafikan kebaikannya, dan bila sekutu kita berbuat jahat, kita tidak dapat menolak kejahatannya. Betulkanlah niat kita masing2.
    Allah berfirman yang bermaksud " Tidak akan reda YAHUDI dan NASRANI hinggalah kamu semua mengikut agama/carahidup/kehendak mereka. Dalam islam yang ada hanya Alquran dan Hadis yang patut diikuti 100%, bukannya parti, kerana parti bukanlah ulul azmi(tidak melakukan kesalahan). Yang benar tetap benar
    walaupun datang dari musuh sekalipun. Allah berfirman "Kamu menyangka apa yang kamu sukai itu baik pada kamu padahal ianya tidak baik bagi kamu dan kamu manyangka sesuatu itu tidak baik bagi kamu, tetapi sebenarnya ia baik bagi kamu"
    Perhatikan pendedahan hamba Allah dibawah. nutralkan pemikiran anda.

    http://www.youtube.com/watch?v=rakUVZBEahM
    http://www.youtube.com/watch?v=X6xnTD5Yb3Y

    ReplyDelete
  61. video mustapa ali ni kalau real memang sedih la. Bukan persoalan politik saja tapi persoalan masalah moral terutamanya pemimpin. Macamana nak pimpin anak2 remaja sekarang kalau yang pemimpin pun macam ni. Harap mustapa ali beri penjelasan dan penafian yang meyakinkan.kalau tak letak jer jawatan.kalau tak letak mmg undi untuk BA tidak akan dipikirkan lagi untuk PRU13 ni.

    ReplyDelete
  62. mustafa ali..kene defend diri dia, klu btul bkn dia dlm video tu..
    klu x..ermmm mmg btulla dia y wat..

    ReplyDelete
  63. kalau kat JEPUN, manusia yang terlibat skandal seks, selalunya bunuh diri, takde la plak nak pergi serang orang yang sebarkan skandal tu. itu budaya dia,

    tapi pelik budaya negara kita, dah terlibat skandal seks, trang tang tang muka sendiri, tapi masih mengaku tak buat, dikatakan pula orang yg sebarkan sebagai pemfitnah.

    inilah sebesar besar FITNAH yang tercipta, menafikan kesalahan, apakah TAUBAT mereka di terima, sedangkan masa sama menafikan yang mereka bersalah?

    ReplyDelete
  64. PTG

    Salam semua... sila layari www.spfxmasks. com . .Anda semua bleh order online 'topeng silikon' dgn rupa yg anda sukai... bleh buat muka bos anda pastu rompak kedai emas.. Hehe nanti polis tangkap bos anda le..

    Byk lg teknik superimpose bleh bt.. Ada modal byk bleh guna cgi graphic... blue screen.. green screen dll...

    Agak2 nape video ahli politik kita ni semua low quality atau kabur skit.. cuba fikir kenapa??

    Saranan sy kita semua jgn la dok berkelahi psl video yg tak pasti kesahihannya kemudian disebarkan tak kira la video ahli politik mPR ka atau BN krn kita mungkin turut bersubahat menfitnah jika benda tu tak benar.. Anda semua tahu kan hukum org yg menabur fitnah

    Biarla pd ahli politik main pulastaik mereka. Nanti 5 Mei undi la parti pilihan masing2.

    Wallahualam.

    ReplyDelete
  65. korang tunjuk la video nak tengok ni macam kes takut jer

    ReplyDelete
  66. 1. kalau betul tu che gu pa...adalah berdosa mengaibkan seseorang....kes ni perlu terus dirujuk ke Syariah...bukan di pertontonkan....berdosa.....

    2. kala bukan che gu pa....ade dua dosa....dosa memfitnah....dosa mengaibkan org lain...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bro,

      cuba baca amanat ni...rasa2 bro kenal x orgnya?

      Haji Hadi kata WAJIB dedahkan aib pemimpin.
      -DetikDaily bertarikh 27 Ogos 2009-


      Haji Hadi berkata:

      "Saya ingin menarik perhatian, dalam pilihan raya kecil di Permatang Pasir sebagai contoh, Umno dan Barisan Nasional mengatakan kita tidak boleh menyebut keaiban seseorang, sedangkan pilihan raya adalah suatu amanah yang besar untuk rakyat memilih pemimpin.

      Di mana dalam amanah memilih pemimpin kita wajib mendedah peribadi orang yang hendak dipilih itu, adakah ia seorang yang benar-benar adil, tidak fasik dan tidak melakukan perkara-perkara yang boleh menjatuhkan maruah.

      Itu satu tanggungjawab agama yang tidak termasuk dalam perkara yang membatalkan pahala puasa. Ini jelas diperkatakan oleh ulama-ulama dalam kitab mereka, khususnya dalam perkara yang seperti ini.

      Bahkan, dalam perkara saksi di mahkamah, saksi dalam perkahwinan pun kita kena dedahkan peribadi seseorang. Inikan pula untuk memilih wakil rakyat dalam satu kawasan yang mewakili rakyat untuk membuat dasar dalam Dewan Undangan Negeri (Dun).

      Maka, ia perlu ditelitikan dalam perkara maruah dan peribadi pemimpin ini."
      Haji Hadi Awang

      Presiden PAS

      Delete
    2. sahih ke amanat niii....jgn reka cerita brooo....sapa-sapa pun boleh tulis....

      saya tak sokong mana2 bro....cuma saya boleh cakap bahawa mati itu benar...seksaan kubur itu benar....

      Delete
    3. mungkin boleh mengaibkan org apabila sudah di buktikan betul akan kesalahan nya. video tu belum dibuktikan lagi kebenarannya. zaman skrg macam-macam org boleh buat untuk editing video maupun editing org, seperti dlm youtube, muka presiden US pun org boleh tiru.. so..tutup je mulut...kita tunggu...

      Delete
  67. Bayangkan masa tgh2 buat projek tu melekat ke, sakit jantung ke.....tak pasal2 menghadap Ilahi dlm keadaaan mcm tu....Nauzubillah...kalau ye pun tunggulah bidadari kat syurga kelak yg beribu2 kali ganda lebih cantik dr perempuan tu.....awak tu kan tinggi dah belajar agama, takkan tak tau semua tu

    ReplyDelete
  68. Yang taksub sgt dgn ideologi pas & pkr tu bawa2 bertaubat kerna telah tertipu, bersrkongkol dgn pahaman. .. ikutan..fatwa sesat untuk politik pribadi aljuburi...nick ajjeeez....stopa dll...pengikut2 haprak adalah anda yg selama ini tertipu hidup2...yang rugi sebanarnya adalah umst melayu...org islam...malaysia dan generasi akan dtg kerana kebodohsombongan. ....

    ReplyDelete
  69. Genius mustafa membiarkan isu ni panas... hingga ustaz2 umno mengesahkan mustafa dalam video.. lastly bila orang tanya isteri dia. ...3 perkataan saja. Mustafa tak pernah pakai spander. Dia pakai selaur pendek macam style orang2 kampung... hilang terus keyakinan dgn video tu.

    ReplyDelete
  70. Genius mustafa membiarkan isu ni panas... hingga ustaz2 umno mengesahkan mustafa dalam video.. lastly bila orang tanya isteri dia. ...3 perkataan saja. Mustafa tak pernah pakai spander. Dia pakai selaur pendek macam style orang2 kampung... hilang terus keyakinan dgn video tu.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bodohnye engko ni...memang la bini dia takkan nak mengaku suami dia buat keje-keje macam tu!! Macam-macam la alasan atau jawapan utk bini dia nafikan! Especially bila uami org politik mesti la bini dia kena nafi! Bodoh!!! Macam Wan Azizah jugak la. Cuba pikir guna otak!

      Delete
  71. solat la hajat byk2 minta tunjuk kebenaran. tp bila kebenaran timbul jangan kata konspirasi pulak. letih la.

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!