SIAL PUNYA PENYOKONG PAS! KENAPA PUKUL BUDAK BERUMUR 11 TAHUN? APA SALAH DIA? MANA DEMOKRASI WAHAI PAS BABI?

Dari sehari ke sehari, dari semasa ke semasa, berita-berita tentang keganasan para penyokong Pakatan Rakyat, khususnya PAS begitu menjadi-jadi. Sudah ada kematian yang dilaporkan di Kelantan, negeri yang paling kukuh dalam genggaman PAS. Beberapa kecederaan turut dilaporkan membabitkan beberapa buah negeri, termasuklah di Terengganu.

Kini keganasan penyokong-penyokong PAS menular ke Kedah pula. Para penyokong PAS kelihatan begitu panas dan resah sehinggakan apa-apa sahaja yang dilihat menghalang mereka, boleh menyebabkan mereka naik angin dan marah dengan begitu mudah.

Pada 22 April lalu, lebih kurang jam 9:37 malam, seorang kanak-kanak berusia 11 tahun menjadi mangsa kekejaman dan keganasan para penyokong PAS di Felda Teloi Timur. Malang menimpa kanak-kanak berusia 11 tahun itu apabila dia diperlakukan seolah-olah jawapan yang diberikannya adalah satu jenayah besar.

Semuanya bermula apabila Mohamad Ismadinel bin AR Samsuddin pulang daripada solat Isyak di Masjid Felda Teloi Timur. Ketika dalam perjalanan pulang ke rumah, Ismadinel melintasi pos PAS yang ketika itu sedang mengadakan ceramah PRU yang turut disertai oleh calon PAS N24 Jeneri serta konvoi bermotosikal lebih kurang 300 buah. Kesemua penunggang dan pembonceng motosikal tersebut, didatangkan dari luar Felda Teloi Timur.

Ketika melalui pos berkenaan, Ismadinel telah ditahan oleh beberapa orang penyokong PAS. Mereka bertanyaka kepadanya, siapakah yang disokong, sama ada PAS atau Barisan Nasional.

Apabila Ismadinel menjawa, dia menyokong Barisan Nasional, serta-merta dia diterajang sehingga jatuh ke dalam parit berhampiran. Para penyokong PAS bersorak dan kelihatan cukup terhibur melihat kanak-kanak berkenaan. Manakala calon PAS untuk N24 pula sekadar memerhati dari jauh dan langsung tidak memberikan bantuan atau pun menghalang perbuatan ganas penyokong-penyokongnya.

Laporan polis telah dibuat. Mangsa bagaimanapun, mengalami kecederaan pada bahagian kaki dan kini masih lagi demam akibat terperanjat.

Belum lagi benar-benar berkuasa, nampaknya para penyokong PAS sudah pun menunjukkan garang dengan kanak-kanak. Justeru, tidak menghairankan bagaimana mereka sekarang ini sedang sibuk mempromosikan keganasan di serata Malaysia dan kemudian menyalahkan UMNO serta Barisan Nasional. 
 
HOUSE PK: Ini aku petik dari Kedahan69ers. Sial punya penyokong PAS, anak haram betul mereka ni, ada ke patut budak kecik depa terajang sampai masuk longkang? Dah melampau puak PAS ni? Depa nak apa sebenarnya ni? Dah nak mampos sangat ke PAS? Kita punya kesabaran pun ada had tau.
 
Jangan ingat kami takut ok! Kita diam sebab tak nak bergaduh sesama Islam, tapi perangai penyokong PAS yang dah macam kena rasuk syaitan ni kita dah tak boleh ambil mudah lagi. Dari mengebom sampai terajang budak 11 tahun ni. Nampaknya puak hanjeng PAS dah semakin melampau.
 
Sampai bila kita nak berdiam diri? Dah la blogger pukimak dia si MiloSuam gay tu kata penegboman berlaku di Penang adalah perbuatan sendiri. Ini budak kena terjang pun UMNO buat ke GAY pukimak? SIal betul la depa ni, aku betul-betul marah ni.
 
Semoga Tuhan melaknati parti yang mengagung-agungkan seorang pemimpin yang kuat meliwat dan berzina ini! 

122 Responses to "SIAL PUNYA PENYOKONG PAS! KENAPA PUKUL BUDAK BERUMUR 11 TAHUN? APA SALAH DIA? MANA DEMOKRASI WAHAI PAS BABI?"

  1. tambah2 cerita la tu. mesti budak tu mulut kurang hajo. kalo tak takkan saje2 makan penerajang FRU

    ReplyDelete
    Replies
    1. PUAK PUTAR ALAM..BIASA LER.

      Delete
    2. FRU?? hahahah.puak2 ni mmg sekolah tak lulus.kantoi. dah la menyombong, rempit pulak

      Delete
    3. Bhai bukan anak atau adik lu yg kena sepak @ terajang lu boleh ckp apa saja bhai...

      Delete
    4. dengan budak belum akhil baligh, tu pun korang tak sabar. Akhlak apakah ini ?

      Delete
    5. Bodoh punya anjing anjing PAS - kalau anak engkau yang kena sepak pulak apa pulak anjing anjing PAS akan kata - dasar tak ada teloq - budak kecik boleh la buli...

      Delete
    6. FRU sila ambil tindakan terhadap lahabau ni, dia telah mencemar nama FRU.

      Delete
    7. SENANG CAKAP ANON 7:47PM MMG JENIS PUAK PAKATAN RANJANG ANAK HARAM MAK SATU BAPAK BERIBU!!

      Delete
    8. Fikir sebelum cakap. Dah macam Mat Indon pula..Maki lebih, dalami isu dulu, ada bukti ke? Korang jangan malukan UMNO, kalau betul kena pukul, tunggu polis tangkap, korang letakkan muka2 orang tu dalam tv..tarik undi ramai2. Jangan jadi Macai yang BODOH. Malu pada Pembangkang. Kita kena tunjuk bijak juga. Ini Maki dah macam mat indon. Nampak sangat otak SPM dan Mat rempit

      Delete
    9. Bhai syauqi jgn nk guna cara double stndad yg biasa sngt pmbngkng gunakn...lu org peduli sngt ke klu terbukti pun...

      Delete
    10. syauqi ...

      Gua tengok ayat lu bagus bodohkan orang lain tapi gua tengok lu punya komen tak ada substance bro.

      Jadi sebelum lu bodohkan orang lain gua saran lu bodohkan diri lu dulu. Lu serupa ahli PAS yang terperangkap dengan amanat Hj, Hadi. Dulu berdegar2 kafirkan UMNO ... nah sekarang terkafirkan diri sendiri.

      Bukan ke bodoh namanya.

      Delete
  2. PAS takut ler tu...takut tergugat...sbb tu lepas geram kat budak2...apa la pengecut sangat PAS ni.

    ReplyDelete
  3. budak pun ditibai..apsal?..perangai jahil dah diserapi semngat jahat DAPig

    ReplyDelete
  4. Aku zina dengan bini orang nik aziz kata allah dah maafkan aku.. Inikan pula sepak penerajang.... Haramjadah punya PR

    ReplyDelete
  5. BAGUS BAGUS.YANG TERAJANG BUDAK TU DAPAT PAHALA BERGANDA.YANG RAMAI2 TERTAWA TU DAPAT PAHALA JUGAK.YANG PALING BNYK DAPAT PAHALA IALAH PEMIMPIN2 PAS.....SEBAB?? SEBAB NYER BUDAK TU SOKONG BN .KAFIR LAH TU.HALAL D BUNUH.MCM YAHUDI BUNUH KANAK2 PALASTIN.TAKBIR 3×

    ReplyDelete
    Replies
    1. MMG TOLOL MEREKA NI. DGN BUDAK NAK TUNJUK HERO. CUBA BUAT DEPAN MAK BAPA DIA MMG MAMPOS KENA TERAJANG. POLIS KENA SIASAT SAMPAI DAPAT SIAPA MAMAT TONGGONG PENAKUT NI.

      Delete
    2. apalah dosa budak tu tak ada otakke pukul budak kecik..

      Delete
  6. Seronok ant2 sangat dapat terajang budak tu.sebab budak tu sokong bn.yang terajang tu tu smbhyang tak tingal.ilmu agama penuh di dada.islam sapenuh nyer.PUAK2 JAHILLIAH .BALASAN ALLAH AKAN TIBA.INSYALLAH

    ReplyDelete
  7. erk eleeh! pihak keselamatan melesia pon tarak ckp apa2! hisham pon okay jak! nih misti sandiwara umnonok!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai sandiwara kepala hatok lu...itu jew ke yg lu boleh ckp...klu budak,anak atau adik org pas yg kena sepak camana bhai...tp kami takkan sebacul dan pengecut spti lu org....

      Delete
    2. SIAPA YANG SUKA MENCARUT?

      SILA BAGI TAHU KAT SINI ERTI NONOK TU APA?

      PAS DENGAN MENCARUT MEMANG SEBATI. TAPI SPENDA STOPA SOROK.

      Delete
    3. Anon 8.08 PM ...

      Nonok mak hang. Ahli PAS yang pukul budak sekolah rendah memang perangai macam babi sadis.

      Tapi nak buat macam mana. Ahli2 PAS sekarang semua dah jadi kafir kerana amanat Hj. Hadi Presiden PAS sendiri.

      Bodoh tahap gaban kerana dikafirkan Presiden sendiri.

      Delete
    4. NONOK tu memang dah jadi permainan PAS sebab tu mereka suka sangat sebut.

      Mencarut memaki memang dia orang pakar. Bila orang balas sepatah dah kene cop sampai mati lucah, sex dan segala bagai.

      Berkat mulut cabul menuduh yang lucah dan sex dah terpalit kat muka sendiri.

      Delete
    5. PAS dan NONOK sudah tidak dapat dipisahkan lagi. PAS=NONOK, dan NONOK=PAS.


      TAKBIR! x3

      Delete
  8. Pemimpin pas sebenarnya gagal
    mendidik ahlinya
    menjadi seorang muslim yang
    baik
    kegagalan paling aib

    ReplyDelete
    Replies
    1. PAS berlagak mcm SUNDAL.

      Delete
    2. sundal pun lebih mulia dari orang yg terajang budak tu

      Delete
    3. ehhh...tak baik kata pemimpin dia gagal didik...berjaya lah tu....dia didik bagi jadi tak guna

      Delete
    4. tajuk baru ceramah ustat idrus... orang tua bodohhh pukul budak.orang tua bodoh tak ada akal.orang tua bodoh malukan parti pas.bodoh.bodoh.bodoh.bodoh.....

      Delete
  9. Arghhhhhhh.... ngantuknya. Lawak ni tak berapa best... haaa kat playstore ada bnyak sangat voting untuk ge13.. tp sedihnya semua voting umno bungkus.. tdo dulu. Good try bro.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai...semoga tido lu ditemani dan didodoikn oleh iblis...

      Delete
    2. Salam Anon 8:21! Awal lagi nak tido. Tak kemesjid baca Yasin ke malam Jumaat ni? Kat mesjid tempat wa penuh ngan org UMNO & PAS. Tak kemesjid takper la tapi jangan tertido sampai tinggal Isyak plak. Lu pi solat Isyak Pastu tido k!

      Delete
    3. nampak sangat tak sembahyang

      Delete
    4. TIDUR JANGAN TAK BANGGUNG-BANGUNG SUDAH..

      Delete
    5. Ye ke... Anon 25 April 2013,

      Bukan lu ke kene bungkus....hehe
      tu lu pi playstore...banyak puak puak lu..yahudi yg masuk..
      bukan rakyat Malaysia....

      Delete
  10. biarlah allah rahmat diorang nie...bagi penyokong umno sabar je lah ok...

    ReplyDelete
  11. baca pesanan Umat Terakhir

    Nota Panel: Untuk kali ini, buatlah kerana Allah

    http://umat-akhir.blogspot.com/2013/04/nota-panel-untuk-kali-ini-buatlah.html

    -posman-

    ReplyDelete
  12. Islam untuk semua
    Pas bukan untuk semua

    ReplyDelete
    Replies
    1. Islam untuk semua
      Pas bukan untuk semua
      ---------------------------------
      Islam hanya untuk mereka yang suka kepada islam......

      Delete
    2. sabar bro, kekufuran dan kezaliman akan menerima Bahang Neraka, kebenaran Pasti Ada Surga. yang mana pilih kita.

      Delete
    3. PAS untuk Syiah.

      Delete
  13. Dengan budak lu org berani ha wa mesti kasi hancur lu punya kepala nanti.pas tara ugama punya org itu ugama pas taruh bawah punggung.

    ReplyDelete
  14. Teringat pulak kat kawasan rumah aku, ade budak2 sekolah rendah darjah 2, 3 camtu la lalu kat depan markas PR ni waktu aku ngah beli burger, selamber je budak2 tu jerit "hidup barisan nasional!!" Kesian kena provoke ngan budak2..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bhai itu bukan provoke ngan budak2..tp budak2 tu nk tunjukkn yg mereka lbh bijak...jd yg bangang tu kena sabarlh dgn yg lbh crdik...

      Delete
  15. BANGGA NGAN CARA PAS MENGISLAMKAN PENYOKONG2 DIA.

    ReplyDelete
    Replies
    1. bangga dengan manusia yang tidak mampu berfikir, hanya tahu membaca

      Delete
    2. Bhai lu ke manusia yg hnya tahu berfikir bhai...

      Delete
  16. TAK PAYAH ADA PARTI LAIN KAT MALAYSIA NI.ADA PARTI PAS JER.TAK GITU PENYOKONG2 PAS YG .BAHLOL.KAMU TAU TAK APA ITU DEMOKRASI DALM MEMILIH PEMERINTAH? BELAJAR DULU LAH.DAH TAUBODOH TAK NAK BELAJAR

    ReplyDelete
  17. puak2 pas ni dah gila babi, undang2 dalam tangan sendiri. ya Allah, laknatkanlah puak2 gila babi ni dalam pru13 nie!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Puak2 yang pukul budak tu bukan gila babi tapi BABI.

      Delete
  18. apa punya meroyan pas ni. sibuk sana sini konon barisan nak tumbang. sindir orang sana sini dengan muka gembira. senyap senyap potong tali poster BN. betul betul gila babi. sekarang pulak nak PASkan budak budak yang belum akil baligh. oi mangkuk pas, hang sedar tak, budak yang hang terajang tu doanya 100 peratus dimakbul. hang tunggu balasan. anak orang, mak bapak dia yang bagi makan, yang hangpa dok gila tu apa hasilnya? kalau anak hangpa orang terajang macam tu, apa rasa? hangpa tak dak kerja lain, malam malam dok berhimpun tengok video anwar dan nik aziz. otak pun semakin mereng.

    ReplyDelete
  19. Yang terajang budak kecik tu aku gerenti sial menimpanya nanti....
    Baik korang terajang penjubo yg menyebabkan pas sama standard dgn spendar stopa ali.....SIAL KORANG!!!!

    ReplyDelete
  20. Memang bangsa keturunan kurang hajar dari kecik sampai ke tua. Takat itu sajalah otak pemikiran bodoh dan bebal dia orang.

    ReplyDelete
  21. Kesian budak jd mangsa panas baran politik,padahal mungkin mak bpak dia mungkin sokong PAS ..hoi macai cai PR jgn berani tunjuk kuat dgn bebudak kalau berani sangat cari lawan yg lebih dewasa tengok nanti siapa yg makan terajang...aku pun sokong PR melalui kertas undi dan bukan kekerasan.

    ReplyDelete
  22. Dgn budak umur 11 thn pun Pas susah takut....sepatutnya sepak stopa ali berzina tu bkn bdk yg tak tau apa2 ttg parti....masuk Pas berzina boleh,main bontot pun boleh asalkan pork nik setuju.

    ReplyDelete
  23. Tok guru kata boleh kawe dgn syaitan parti pun dah berpakat dgn parti laknatulAllah syaitan - tranformasi perangai puak ni pun dah sama mcm tok guru suruh..auzubilahmizalik

    ReplyDelete
  24. Bnyk kakaktua dlm ni.. siasat dulu sumber cerita ni poit! Kwn tu mati sakit jantung hangpa kt kena bunuh..luka sikit kena serpih smpah kt cedera parah..kena tampar 2jari je dh kecoh..cai..cai!

    ReplyDelete
    Replies
    1. siasat spenda sama bhai....jgn kasi simpan itu spenda,,,nanti asam baunya

      Delete
    2. wei...cai baghal 10.07!!!!!

      dah memang jelas bahlol baghal ahlul bahlul PAS yg empunya angkara... nak siasat pebendenya??

      TAK PULAK DENGAR PUAK TAKSUB MURAKAB PAS MEROYAN MINTA DISIASAT ATAU MENGADAKAN BADAN SIASATAN KHAS KES STOPA SPENDER... DASAR BACHOL MINTA FUCKWA MAHADEWA N.AJIS SEMBAHYANG (RED:BUKAN SOLAT) BERMEDITASI SPT SAMI ATAU PADERI MENGATAKAN DOSA MUNAFIKIN PAS TELAH DIAMPUNKAN


      Bahlol..dungu..baghal dinyatakan dan dizahirkan menjadi keldai adalah sesuai untuk cai cai PAS dan PKR terutama ANON 10.07

      Delete
    3. Kalau dah pemimpinnya sendiri khawarij apa lagi yg boleh diharap dgn penyokong? Pemimpin dia sendiri boleh suka2 jatuhkan hukum apa lg macai macai penganut ajaran Nik Aziz! Nak berpolitikpun biarlah betempat dan matang.

      Delete
    4. Salam Anon 10:07! Memang dah ajal tapi mesti ada sebab musabab kenapa dia tetiba diserang sakit jantung, mungkin stress lepas bergaduh mungkin jalan laju sgt macam2 kemungkinan. Nak tangkap tak bleh sebab lepas gaduh dia hidup. Jadi PDRM ambil kesimpulan yg mudah untuk mengelakkan masalah yg lebih besar maka di buat keputusan arwah meninggal sebab sakit jantung. Lu tengok baik2 jgn jeling camner PDRM berfikir secara professional takder case tapi apa plak citer kat puak2 lu masa ada yg meninggal menyertai BERSIH ....... mcm2 citer karut keluar baik dr penyokong dan pemimpin lu. Ada puak2 lu nak siasat ........ Koroner kata sakit jantung puak2 lu kata kezaliman polis. AL-FATEHAH utk Allahyarham semogo rohnya ditempatkan dikalangan org2 yg soleh dan mendapat Syafaat. Pd keluarga yg ditinggalkan bersabarlah dgn dugaan ALLAH jgn disimpan walaupun sedimit dendam.

      Delete
  25. Visit Freemalaysiakini2.com No subscription needed.

    ReplyDelete
  26. That's it! That's it! Sudah terang lagi bersuluh untuk aku! Aku akan pangkah BN PRU 13 ni! Tak guna betul pukul budak-budak. Kalau aku ada masa tu, aku akan hentam mereka-mereka tu. Biar apa jadi sekalipun kepada aku, asalkan aku dapat menyelamatkan budak yang tak berdosa tu, sudah cukup...

    ReplyDelete
    Replies
    1. itu je la lu punya level cai ooi.nasib lu x dak kalu nasib lu x baik blm smpt lu ada allah cabut nyawa apamcm...

      Delete
    2. cai Anon 25 April 2013,

      lu pon sama jaa....pencacai...ada hati nak tazkirah org...apa la lu cai...ukur baju kat bdn sendiri la cai...

      Delete
  27. Sheikh Qaradawi says the World Federation of Muslim Scholars and Islamists in the Muslim world vowed their support to @AnwarIbrahim
    http://bit.ly/15GGrRY

    ReplyDelete
    Replies
    1. Samuel Martin! I sincerely hope that u r a Muslim but if u r not I pray to ALLAH you will be one someday. Judging frm ur comment I beleived u have seen the gud side of Islam ALHAMDULILLAH. Thanks for posting but the thing u sell I don't buy.

      Delete
  28. Aku suka BN perintah malaysia......sebab semua mungkar boleh jadi maaruf, asalkan ada lesen!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Salam Anon 11:16! Jgn mudah mengalah. Ambil contoh S'gor pasal arak, Kedah di bulan Ramadhan dan trngok sendiri di Kelantan, Penang usah citer la. Apa jadi? Sume tak jadi kenapa? Baca sejarah. UMNO terpaksa bergantung dgn MCA/MIC PAS plak bergantung dgn DAP/PKR. Sebab tu wa kata ulama mesti bersatu dengan umara UMNO dan menjadi penasihat. Nasihatkan Umara sampai mati mcm 4 Imam2 Mazhab. Lambat laun benda yg baik ALLAH akan kurniakan ALLAH tak ubah satu kaum tu melainkan kaum tu mengubahnya sendiri. Dlm kontrk ni kaum yg dimaksudkan MELAYU yg berpecah disebabkan Islam. PAS dan DAP pun tolak tarik pasal hudud. Kenapa? Sebab masing2 kena jaga hati masing2. Di negara Timur Tengah banyak mengamalkan hudud kenapa? Sebab dia dominan. Di Mesor lain hal plak lu sendiri perfi research negara Al Azhar tu. awal penubuhan Malaysia UMNO dan PAS bersatu tapi kenapa berpecah yg pasti bukan sebab hudud tapi politik semata2. Kekuatan hudud tu terletak pada ALLAH DAN juga hambaNya yg melaksanakan. Dlm hal ni org melayu berpecah tak kuat. Lu tak caya lu blh pergi Australia ke mana then lu kata nak buat huud tengok apa dorang kata. Apa pun sume org Islam termasuk PAS dan UMNO nakkan hudud tapi undang kolonial perlu dimansuhkan dulu di parlimen. Hudud bukan jadi letakutan pd umat Islam kalu tak buat salah. Bab lesen tu plak ...... mungkar kat Islam tapi maaruf plak kat kapir kata dia. Buat masa ni jgn buat yg mungkar ikut je yg maaruf. Hudud ALLAH akan ditegakkan InsuaALLAH tapi bukan dgn parti je perlu bersatu dulu. Nak undi BN ke PRU13 ......... taknak takper.

      Delete
    2. Lu x paham kiasan anon 1116 sarib dodol B END ni perintah yg haram akan jd halal bila mendapat kelulusan pemerintah. kalau pemerintah x sokong haram walaupun perkara tu halal. Ada paham.... lu punya hujah tu kan UMNGOK TERPAKSA bergantung UMNGOK tu sapa???? ULAMA TU SAPA PLAK...ulamak kena nasihat umara kalau nasihat ulama pun di hina buat pekak tuli dan bangang kasi ULAMA pegang baru lah nanti ada akai sekarang kurang akai pasainya kapala agong ada dpn...

      Delete
    3. undang2 burger kolonial nk hapus cam na sarib dol, umara tu pun najis mughalazah pun x tau...keluarga pun x terdidik cara islam nk tegakkan tiang islam kirim salam. Bukan x blh...jgn silap, jika allah bukakan pintu hati bolehh..keadaan skrg ni turunlah dulu..pandai sok blh cuba xpa kalau dh berubah kita sokong melayu ISLAM.

      Delete
    4. Salam Anon 4:16/4:24! Umara dan ulama 22 tu Islam. Nampak sgt lu tak paham apa wa tulis. Bersatu tak mudah berpecah senang. Menasihat ke jalan ALLAH tak mudah lepas nabi wafat pun ada yg murtad. Akhir kehidupan ulama bak ke syurga dan kalu niatnya ikhlas kpd ALLAH ke syurga la dia tapi bukan utk memerintah di dunia. Lu sendiri kata dibukakan pintu ALLAH jadi eloklah bersabar dan istiqamah. Keluarga ni laun sikit bhai Nabi Nuh pun ada anak bini yg kugur kpd ALLAH tapi wa harap bukan saja anak2 pemimpin tapi sume anak2 di Malaysia ni hayati Islam. Wa tetap istiqamah umara dihotmati ulama disanjungi. Kalu lu nak yg lain no hal bhai hak lu.

      Delete
    5. Anon 4:16! Sambungan dari komen wa pagi tadi. Wa pagi tadi masih dlm wudhuk dab bersabar lagi skrg ni tak dah. Sepanjang wa berkomen rasanya wa hormat sume dan wa yakin ramai kat sini pangkat adik2 wa. Sayang pun ada kesian pun ada namun utk wa mencarut tak pernah lagi la tapi kali ni wa kena bertaklik dgn TGNA dlm mencarut2 ni.
      PUXXMAK LU. BAPAK LU PANCUT IKUT JUBxx SAMPAI DPT ANAK HARAM MCM LU NI. BAPAK LU KE KURANG AJAR LU SENANG2 NAK PANGGIL BAPAK ORG LAIN DODOL. LU BERANAK DULU MAK BAPAK LU TAK AZAN KE KAT TELINGA LU SAMPAI BERKUBANG SYAITAN DLM DIRI DIRI LU. DAH PERANGAI CAMNI LU NAK TUNJUK LU ALIM PLAK. MANGKOK HAYUN PUNYE MALAUN.

      Delete
    6. Bhai lu fikir lu saja yg boleh brfikir...bhai apa yg nik aziz dh buat di kelantan yg mmpu mmbuatkn semua rakyat trpnggil utk memilih kepimpinan pas...bhai,sbb pmbngunan apa yg telah nik aziz lakukn sewaktu pemerintahan 20 tahun lebih...mana kawasan industri yg mmpu mnjana pndapatan rakyat kelantan...

      Bhai...hnya kerana najis lu dh ttpkn yg ds najib gagal....bhai ds najib bukn dlm bidang agama tak bermakna dia hina disisi Allah.. Kita hidup prlukn sikap mmbntu...itu yg bhai sarip dol cuba smpikn...salahkh klu ulama mmbntu umara...adakh ulama tu dijd kn sempurna dan maksum...

      Delete
    7. Anon 25 April..

      Sama ja cai...tok guru sama..datuk seri sama...semua sama ja cai...lu jgn la nak berlagak parti lu baikk...

      Delete
  29. Sebahagian penyokong2 dan ahli PAS sebenarnya ramai terdiri dari orang2 yang kecewa, orang tak ada kerja, dan orang2 yang mempunyai latar belakang yang kurang baik yang menyalahkan kerajaan di atas kelemahan diri sendiri. Mereka ni bukanya masuk kerana nak kan perjuangan PAS tu. Itulah sebabnya kalau kita tengok beberapa insiden semasa himpunan2 haram sebelum ini dan juga semasa kempen pilihanraya yang sedang berlangsung sekarang adalah dari cetusan yang dilakukan oleh mereka. Jadi jangan ingatlah mereka ni nakkan Islam sebab PAS pun tolak Islam sebenarnya..

    ReplyDelete
    Replies
    1. perhimpunan haram pala tokwan lu dr bangladesh lu mai ka...mana ada perhimpunan haram bukan gua ckp mahkamah ckp lu x reti baca tgk tb suku ka.sengal x sudah

      Delete
    2. Bhai...prhimpunan tu dibolehkn ditmpat yg ditetapkn oleh pihak berkuasa...undang2 akta prhmpunan belum mansuh lg...bershit 1-3 ttp prhimpunan haram...bhai mhkhmah mana yg kata tak salah...hkr12 ada kh trjd prtentngan dari pihak berkuasa???sbb ikut arahan...PERHIMPUNAN BERSIT HARAM!!!

      Delete
    3. Salam Juragan! Mana pegi budak anon kapla tok wan? Dah tido esok nak sekolah ke? Elok juga la lu sekolahkan dia cara tak formal doakan dia jadi manusia berguna pada ugama dan masyarakat. Terima lasih skali lagi Juragan.

      Delete
    4. salib lu sama julagan sulah tido ka esok ada kelas tadika ka...wahhhwaahhah

      Delete
    5. perhimpunan halam itu lu org la yg menetapkan. mana ada halam semua yg berhimpun tu bukan pendatang halam. yg menjd halam itu ialah bila lu org buat Kpop selupa halam jadah. apa ilmu lu olang dpt dgn joget selupa monkyet.pemimpin lu minati itu la halam jadah lumbu nfc dpt 250juta lu olang selonok yee.

      Delete
    6. undang2 toghut lu pertahan kan bg nk mampos. kesian kat lu laa.undeng2 donia la tu lu cerita mcm dh gi sekolah tp lu masih x tau klass undeng2. pihak berkuasa x jd tentang pasai memme ber salah. Jd salah nya sbb perhimpunan ni nk mengekang kebangkitan rakyat. cuba yg berarak ni menuju ke konsert ambang merdeka k pork x salah lah...itu pun lu org x blh pikir.

      Delete
    7. Salam Anon 3:45! Bangun dah kol 4 tadi ni nak tunggu subuh plak. Alhamdulillah. Wa tak pegi Kpop ke mana2 konsert so tak tau la camner keaadaannua tapi tak plak dengar satu KL kecoh kacau bilau bila ada konserrt. Bhai lu kata wa tak paham undang2 hudud kalu camtu cuba lu yg pandai terangkan satu persatu hudud dan nas2nya sekali dan terangkan kan kat wa undang2 toghut tu dgn tulisan dan kepahaman lu jgn dok ciak dlm internet. Kalu lu belajar undang2 pandai kena berguru kalu internet tak yah lupakan aje. Lu asyi main isu kebangkitan rakyat ...... wa sampai confius maksud nya apa? Sejak 1999 kebangkita rakyat tapi tiap2 kali undi rakyat dah pilih. Terima je la kebangkitan tu. PRU13 kita tengok lagi sekali rakyat mana yg bangkit? Pun sama terima je la.

      Delete
    8. Bhai...knp bila rakyat pp dan selangor bngun utk protes khalifah guan eng dan kha kha khalid pnggil polis dan fru...knp tidak berdepan dgn org yg berdemo...mngapa tak suruh polis dan fru balik dan biarkn diaorg brdepan dgn org yg berdemo tu...

      Bhai...adakh kerajaan PAKSA lu utk pergi konsert...adakh kerajaan paksa lu utk tngk k pop...adakh k pop dibuat utk smbutan maulidur rasul,maal hijrah,mlm musabaqah bhai kpop dibuat utk smbutan CNY...jd apa masalahnya jika kita memilih utk berada dirumah,dimasjid atau dimjlis ilmu...

      Bhai...brapa bnyk kerosakkn harta awam dan kerugian kpd peniaga semasa konsert.. Adakh pngunjung bertempur dgn polis... Tp lu org ttp nk buat kecoh dlm mjlis org..bhai adakh pr tak prnh buat majlis dlm dewan, dlm stadium yg berskala besar...ada masalh ke klu dibuat dlm cara yg betul...adakh nik aziz buat smbutan cny dgn bernasyid...

      Bhai...lu nk ckp tntng kebngkitan rakyat... Berapa peratus rakyat yg bangkit tu bhai... 50-70-80% dari rakyat malaysia ke yg bangkit tu bhai...klu sekadar 20% yg bngkit dan nk merusuh..bagaimana dgn hak rakyat yg telah memilih kerajaan bn..yg memilih aman...hak mereka lu tak fikir pulak..kemon bhai...jika kerajaan yg dipilih melalui rusuhan...tak mustahil dgn rusuhan juga kerajaan lain dibntuk...buktikn pada rakyat dan biarkn rakyat tntukn melalui pru...

      Delete
  30. bdk sorang bela bg nak rak sok lek hina islam anon semua senyap serupa lembu awat tak lepuk so hai tu sembang mcm bagus mcm nak bela sgt otak d pala lutut

    ReplyDelete
    Replies
    1. nk ckp sebahagian penyokong pas bahagian mana x dak fakta bhgan mana lbh baik dia dr jd mulut longkang.

      Delete
    2. Bhai otak di lutut tu sapa bhai...budak tu bukan waris lu...mmng lu tak rasa...bhai klu lu rasa lu lbh islamik dan bila brckp tntng islam maka halal utk cepuk...knp lu tak cepuk csl...tu tak nak syahid ke...ada akal guna bhai...jgn cuba jd hero agama tnpa guna akal yg Allah beri...

      Bhai klu keparat singh,lks waima khalifah lge ckp dan hina hudud dan islam..apa lu org buat...'ala takpa dia tak fhm islam' kemon bhai...camana nk buat hudud klu dlm personaliti pun lu org double stndad..lg lu nk ckp tntng islam dan pukul budak tak de isu...

      Bhai lu dimana masa guan eng desak nk kalimah Allah...lu kt mner bhai waktu keparat singh ckp over my dead body... Lu kt mner bhai...waktu kafir bg tazkirah pd org islam dlm masjid...bhai yg salah ttp salah...csl mnta maaf...keparat singh dan guan eng tak pernh mnta maaf malah ttp dgn pndirian diaorg...lu kt mana bhai??? Jd siapa yg letak otak kt lutut...

      Delete
    3. Gua masa tu tgh teropong najib sign 10 point solution to address b malaysia/indonesia bible and others related issue dia bg kat bishop ng lu buat apa bodoh je ke....

      Delete
    4. org kapir ckp gua x heran bye gua paling heran kan bila PM mahadeath lu syg2 tu ckp apa eeek...lu pun tau tapi lu buat bodo je kan dia tu kapir ke tapir yg hina tu. Lu x rasa pa pa ka...kalau lu rasa apasal lu x ajar tok wan nyanyuk tu apa sal cili x mau kasi tarok dia punya mulut.

      Delete
    5. senang ceritalah gua mau kasi sekolah sama lu jgn baca utusexs,berita helan,tb suku2 nanati lu selupa diolang lu mau cari lbh byk lg google pun blh al quran pun blh...mau tau apa di suruh apa di larang jgn silap dan engkar seperti org2 yg terdahulu dari kamu....pemimpin mau amanah,jgn makan lasuah,lakyat hidup susah pemimpin apa kisah. dia lg suka hati. Lu mau marah ka, apa wa cakap x lak butui ka...

      Delete
    6. JURAGAN lu x payah lah nk bela mati2an bdk tu in syaa allah allah akan jaganya kalau betul bdk tu di aniya. Lu xpercaya ke janji ALLAH...doa org2 yg di aniya cepat di makbulkan dan lg org tu x berdaya nk melawan...jgn letak otak kat lutut jgn pandang satu isu tu bwh tempurung. relaxx renung2kan knp org lain fikir x mcm aku fikir.....chow gua mau terbang sblm undi gua blk.kita sambung....

      Delete
    7. Salam Anon 4:34! Memang ALLAH menjaga budak kecik tu kalau tak dah arwah dah. Kalu sume berserah pada ALLAH tak yah lah org PAS berkempen pilihanraya cukup sekadar berserah pada ALLAH. Buat apa pasang bender kalu dah berserah sumenya pada ALLAH. Sebab tu perlu ada usaha dan pembelaan, ALLAH turunkan hukumNYA di dunia utk benteras gejala mcm ni. Dalam Islam jenayah ni di kategorikan di dlm hukum Qisas yg mana hukumnya budak ni pulak boleh terajang mamat yg pukul dia sebagaimana dia dipukul. Ataupun mamat yg pukul bayar Diat sebagai ganti Qisas. Juragan wa paham dia membela atas nurani sebagai org dewasa yg tak menggalakkan kanak2 didera. Islam tu comel, tegah dengan perbuatan, nasihat paling lemah pun dgn mata telinag maupun hati.

      Sebelum lu nak terbang wa nak kongsi doa ni semoga ALLAh berkati perjalanan lu, selamat terbang dan selamat kembali.
      “Allah Maha Besar, Allah Maha Besar, Allah Maha Besar, Maha Suci Tuhan yang telah memudahkan kenderaan ini untuk kami, sedang kami sebelum itu tidak terdaya menguasainya. Dan sesungguhnya kepada Tuhan kamilah, kami akan kembali. Ya Allah kami memohon kepadaMu kebaikan dan ketaqwaan pada perjalanan kami dan dengan amalan yang Engkau redhai, Ya Allah ringankanlah perjalanan kami dan pendekkanlah jaraknya, Ya Allah Engkaulah Teman dalam perjalanan, dan Ketua bagi ahli keluarga, Ya Allah aku memohon perlindunganMu dari kesulitan perjalanan, pandangan yang samar, dan dari kejahatan yang boleh menimpa kepada harta dan ahli keluarga sekembalinya kami.”

      Delete
  31. Apa lah penyokong pas nie......beberapa hari lepas dah bunuh jurukemera rtm, ni pulak belasah budak...lepas nie apa pulak agak nya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. kau nmpk ke kau dgr... kalau x nmpk simpan mulut longkang lu tu gi mengaji...bg hbs.Apa lah lu nie...

      Delete
    2. ishh..ishhh...ishhh mamat yg bunuh tu dh kena tangkap ke x dak berita kena tangkap pun...pulis statment kata mati mengejut hospital kata jantung x de plak kata kena lepuk....ckp fikir dulu kang kau aku lepuk.

      Delete
    3. Salam Azazil! Naper buat camni tadi tengok elok je bagu Hadith2. Tapi skrg ni adik buat provocation. Baca ulasan Abg Sarib kat atas nun. Takder bunuh2 la. Khabar angun jgn disampai2kan nanti umat berpecah. Posting Hadith2 tu nampak molek keep the gud leave the bad.

      Delete
    4. Bhai lu blh pegang dgn pc dari polis...sbb lu bukan waris....lu baca hujah bhai sarip dol sblm nk main dgn api kebencian...sblm ni aku agak respek dgn lu...tp lg bnyk lu post lu pnya hujah semakin terserlah lu sapa bhai...lu takda beza dgn cai2 pr....

      Delete
    5. sabar bro, kekufuran dan kezaliman akan menerima Bahang Neraka, kebenaran Pasti Ada Surga. yang mana pilih kita.

      Delete
    6. sabar bron x lama dh kekufuran dan kezaliman akan terserlah setelah b end xdak kerusi melainkan duduk atas lantai.x percaya....

      Delete
    7. Hahaha...bhai 5/5 kita tngk siapa yg kena..

      Delete
    8. Anon 11:34 PM dan anon 11:37 PM ... orang yang sama.

      Gua tengok lu ni nak jadi pakar dalam segala hal.

      Kes jurukamera yang meninggal tu kalau polis nak tuduh orang PAS yang pukul tu boleh sebenarnya tapi polis tak tuduh mungkin kerana tak cukup bukti. Kalau ada bukti kukuh, gua rasa polis akan tuduh semula. Jadi jangan happy sangat sebab kes belum selesai lagi.

      Lu pukul orang, lu sergah orang, orang tu sakit jantung rebah dan mati bukan salah lu ke? Bodoh la lu. Lu lah puncanya.

      Lu bukalah Kanun Keseksaan, Kanun Prosedur Jenayah, baca betul2 dan fahami, baru la lu cerita.

      Gua bagi contoh: Gua kejar lu dengan parang, lu lari lintang pukang dan jatuh longkang, kepala terhantuk ke batu dan pecah. Akibat pendarahan yang banyak lu mampos. Gua boleh cakap ke bukan gua yang bunuh lu? Lu sendiri jatuh longkang, pecah kepala dan mampos. Lu punya saudara mara mesti tak puas hati punya. Tapi lu tak bolehlah tak puas hati dengan gua sebab lu sudah mampos.

      Lain kali fikirlah dulu sebelum buat komen.

      Delete
  32. Tahukah Anda kenapa Rosmah Ditakuti PM ------------>Rahsia Rosmah Yang Perlu Anda Ketahui

    ReplyDelete
  33. Elemen yahudi dah ada. Dengan budak kecik bolelah. Bacul punya mahlok.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Berikan sokongan dan undi anda kepada DAP. Hanya DAP mampu memerintah dengan kasih sayang kepada orang tua dan kanak-kanak, sebagaimana kasihnya Tuhan Allah kepada anaknya Yesus. Kita pasti diselamatkan. Tuhan Allah kita sama.

      Delete
    2. Maaf bro, you punya anak Tuhan Yesus adalah Nabi kita, Nabi Isa a.s.

      Tuhan kita adalah ALLAH SWT. THE ONE AND ONLY GOD ALMIGHTY.

      Oleh itu undilah BN.

      Delete
  34. PARTI AJARAN SESAT..

    ReplyDelete
    Replies
    1. sabar bro, kekufuran dan kezaliman akan menerima Bahang Neraka, kebenaran Pasti Ada Surga. yang mana pilih kita.

      Delete
    2. ajaran sesat itu je lah statment yg ada BeNgong aka umngok bwa ajaran kpop x sesat itu apa? pemimpin lembu

      Delete
    3. Dah memang sesat pun..nak kata apa.

      Delete
  35. Allah akn trunkn bala kpd pasukn mereka dan mnginsafkn mereka

    ReplyDelete
  36. SIFAT2 YAHUDI .... apakah ianya seiras dengan Budaya Politik Kotor UMNO?

    “Wahai Rasul Allah! Janganlah engkau menanggung dukacita disebabkan orang-orang yang segera menceburkan diri dalam kekufuran, iaitu dari orang-orang yang berkata dengan mulutnya: "Kami tetap beriman", padahal hatinya tidak beriman; demikian juga dari orang-orang Yahudi, mereka orang-orang yang SANGAT SUKA MENDENGAR BERITA-BERITA DUSTA; mereka sangat suka mendengar perkataan golongan lain (pendita-pendita Yahudi) yang tidak pernah datang menemuimu (Nabi SAW); mereka ini MENGUBAH SERTA MEMINDA PERKATAAN-PERKATAAN (DALAM KITAB TAURAT) itu dari tempat-tempatnya yang sebenar. Mereka berkata: "Jika disampaikan kepada kamu hukum seperti ini maka terimalah dia, dan jika tidak disampaikannya kepada kamu, maka jagalah diri baik-baik". Dan sesiapa yang dikehendaki Allah kesesatannya, maka engkau tidak berkuasa sama sekali (menolak) sesuatu apapun (yang datang) dari Allah untuknya. Mereka ialah orang-orang yang Allah tidak mahu membersihkan hati mereka; bagi mereka kehinaan di dunia, dan di akhirat kelak mereka beroleh azab seksa yang besar.” (Al-Maaidah:41) |

    “Mereka sangat SUKA MENDENGAR BERITA-BERITA DUSTA, sangat SUKA MEMAKAN SEGALA YANG HARAM (rasuah dan sebagainya). Oleh itu kalau mereka datang kepadamu, maka hukumlah di antara mereka (dengan apa yang telah diterangkan oleh Allah), atau berpalinglah dari mereka; dan kalau engkau BERPALING DARI MEREKA maka mereka tidak akan dapat membahayakanmu sedikitpun; dan jika engkau menghukum maka HUKUMLAH DI ANTARA MEREKA DENGAN ADIL; kerana sesungguhnya Allah mengasihi orang-orang yang berlaku adil.” (Al-Maaidah:42) |

    “Dan engkau lihat kebanyakan dari mereka berlumba-lumba pada MELAKUKAN DOSA dan PENCEROBOHAN serta MEMAKAN YANG HARAM. Demi sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah lakukan.” (Al-Maaidah:62)

    “Alangkah baiknya kalau ketua-ketua agama dan pendita-pendita mereka MELARANG mereka dari mengeluarkan PERKATAAN-PERKATAAN YANG DUSTA dan dari memakan YANG HARAM? Sesungguhnya amatlah buruk apa yang mereka telah kerjakan. (Al-Maaidah:63)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ostad type 'B', Type bodoh piang yg tak tahu menafsir atau menafsir ikut kepala kotek yg tak pernah basuh atau kepala kotek yg banyak buat zina atau kepala kotek yg ancap kali masuk jubo!

      ostad yg hanya pandai guna ayat2 Al-Quran & hadis tapi janggut mcm kambing kopiah mcm rabbi dan mata mcm playboy!

      Delete
    2. ostad baca hadis dan nas sekerat-sekerat, modified dan altered lepas tu jaja sekeliling kampung!!!

      NAMPAK KELIHATAN BENAR... DENGAR KELIHATAN BENAR.. TETAPI BILI DINILAI DAN DISELIDIKI HANYA UTK MENGABURI PENDENGAR PENDENGAR IQ RENDAH SEHINGGA TERCOPONG DAN TERNGANGA!!!

      SUDAH TERANG LAGI BERSULUH PAK STOPA SPENDER BERZINA, BOLEH PULAK HADI BOROI CERITA PAHALA FREE PASAL CERITA AIB KONONNYA DIJAJA.. ISU DISINI IALAH KESAHIHAN KES, PERLUNYA SIASATAN AGAR RAKYAT JELATA MENDAPAT KEBENARAN DAN BUKAN PULA CERITA DAPAT DOSA FREE

      bahlol, baghal, badigol sungguh ahlul PAS ngong nih

      Delete
    3. Nusa Bentara..

      lu ckp pasal parti lu ka...bagus la lu ni...

      Delete
    4. Akhir zaman ini memang bersepah ustaz ustaz dan ulama ulama jahat yang nak rosakkan Islam dan umat Islam dan hancurkan negara Islam. Malaysia adalah negara terakhir dalam sasaran mereka kerana itu kita harus berwaspada terhadap golongan 'ustaz ustaz' dan 'ulama ulama ini'. Kalau kita ikhlas pada ALLAH dan Rasullulah .s.a.w, insyallah ALLAH akan perlihatkan pada kita penipuan dan pembohongan mereka.

      Delete
  37. Assalamualaikum..maaf ckp yew..org2 nyokong pas neh sbb bole buat paper jew..zina buli rasuah nipu segala mender la..dosa2 depa dh gewenti xdak..nik ajis kata pangkah pas masuk syurga bkn ka bkn..kan kan kan kan..tu yg bran ngan bebudak jew..sian sian sian..v

    ReplyDelete
  38. aku klu nampak budak pas pukul budak bawah umur memang dorag ni aku buat sop kopiah nnt.bangsat punya olang..

    ReplyDelete
  39. Kalau banyak makan dari hasil yang haram ini lah jadinya kerana itu ALLAH ingatkan kita agar makan benda baik baik dan yang halal kerana pemakanan mainkan peranan besar dalam pembentukan peribadi kita. Orang putih kata 'YOU ARE WHAT YOU EAT'.

    ReplyDelete
  40. Wahai saudara-saudara ku dari kita bertengkar sesama sendiri marilah kita kembali pada AlQuran dan Sunnah.Marilah kita berdoa "Ya Allah dengan Izin Redho dan Rahmat mu dan hanya kepadamu aku bertauhid...maka aku bermohon kau tunjukkanlah kebenaran pada PRU13 ini . Menangkanlah Parti yang menyanjung mu dan kalahkanlah Parti yang merosakkan agama mu.Dan kau bukakanlah hati semua saudara-saudara ku supaya bersatu selepas menerima kemenangan atau kekalahan yang telah engkau takdirkan. Sesungguhnya itu adalahl Qada' dan Qadar dari mu. MAKA sesiapa antara saudara-saudara ku baik dari mana mana Parti tidak menerima keputusanPRU 05/05/2013 ini bermakna mereka menolak rukun iman. Amin

    ReplyDelete
  41. bohong ja lebih tu.. kami yg dok kat sini pon x dgr kata mcm tu....ada ka saksi...

    ReplyDelete
  42. jgn percaya sgt apa yg ditulis tu... bohong yg byk tp betul sikit ja.... budak tu dah kena penampar ngan cikgu pagi tu di sekolah sbb skodeng budak pempuan amik ayaq sembahyang..... kena sikit je tu... budak tu sendiri yg cakap.... tp BN yg lebih2...

    ReplyDelete

Aku bagi korang komen bebas kat sini tapi aku harap korang kena bertanggungjawab dengan komen korang. Marilah kita raikan demokrasi dengan lebih beradab dan bertanggungjawab.

BERANI BUAT BERANI TANGGUNG LA YEA!